[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.064 views

Onderwerpen

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:31
Ja en Nee. de auto's die je nu ziet zijn nog niet de exacte versies die we volgende week of in australie gaan zien.

Voor 80 a 90% wel.
De algemene vorm en ophanging gaat niet idioot veel wijzigen. Die staat eigenlijk al vast nu.

Testen is meer werkt alles mechanisch, qua koeling, motor mappings zoals bedacht.
Daarnaast Aero meten om te bekijken of je ontwikkelmodel overeenkomt met de werkelijkheid.

Is dat zo dan ga je de extra flapjes, andere neuzen en achtervleugels testen

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mystikal schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Je kan Hamilton seizoen 2019 niet vergelijken met Max seizoen 2019.
De ene rijdt voor het kampioenschap, de andere wil wedstrijden winnen (en niet alleen punten pakken).
En om wedstrijden te winnen / of podiums te pakken moet je met de auto van 2019 een totaal andere race strategie hebben dan Lewis nodig heeft voor zijn kampioenschap.

De keren dat Max in de afgelopen jaren risico nam bij de start en juist daardoor een podium pakte zijn legio. Doet hij dat niet, wordt het een lastig verhaal.

Ik ben er van overtuigd dat op het moment dat Max / Red Bull mee gaat doen met het kampioenschap hij daadwerkelijk een andere racestijl aanneemt. En dat weten we al na 2 of 3 races.

Het lijkt me wel verstandig om in de eerste 2-3 races dus wel voor de punten te gaan om aansluiting te houden.
Ik denk dat, als de RB16 werkelijk kampioenschap waardig is, we al hebben kunnen zien wat Verstappen met zo'n auto zou kunnen? Kijkend naar de laatste 4 races van 2019 deed Verstappen met de RB15 steeds mee voor het kampioenschap, met als resultaat steeds eindigend in de kwalificatie top3. Dat het op dat moment niet kon gelden voor het WK was al maanden eerder duidelijk.

Als de RB16 in staat is (aan Verstappen zelf twijfel ik niet werkelijk), om het einde van 2019 voort te zetten in het begin 2020 (en de rest van het jaar), dan is er geen enkele reden voor Verstappen om zijn (einde) 2019 rijstijl te veranderen. Hij zal zeer waarschijnlijk niet steeds met zijn vingers in de neus vooraan kunnen rijden, dus agressief (zoals in Brasil), zal ie nog steeds moeten rijden in sommige situaties om het uiterste resultaat te kunnen halen. Wat ie daarvoor en in voorgaande jaren heeft moeten doen om toch een goed resultaat af te dwingen, daar kijk ik al niet meer naar (wel naar diverse hoogtepunten vanzelfsprekend, dat vergeten we nooit meer).

Ik hoop, als F1 fan, dat de grote 3 (teams), echt tot het gaatje moeten gaan om het maximale race resultaat te kunnen behalen. Dat dit uiteindelijk geen WK voor Verstappen zou betekenen, so be it, als het maar een superspannend seizoen als oorzaak heeft, met Verstappen in een van de hoofdrollen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41

Martinspire

Awesomeness

Dat is ook waarom veel Nederlandse sites geblokkeerd worden op Reddit. Zoveel sensatieheadlines. En vaak is het niet eens nodig. Ook hier weer. Daar kun je toch wel wat beters van maken?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:51

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
hardware-lover schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:02:
[...]

Ik denk dat, als de RB16 werkelijk kampioenschap waardig is, we al hebben kunnen zien wat Verstappen met zo'n auto zou kunnen? Kijkend naar de laatste 4 races van 2019 deed Verstappen met de RB15 steeds mee voor het kampioenschap, met als resultaat steeds eindigend in de kwalificatie top3. Dat het op dat moment niet kon gelden voor het WK was al maanden eerder duidelijk.

Als de RB16 in staat is (aan Verstappen zelf twijfel ik niet werkelijk), om het einde van 2019 voort te zetten in het begin 2020 (en de rest van het jaar), dan is er geen enkele reden voor Verstappen om zijn (einde) 2019 rijstijl te veranderen. Hij zal zeer waarschijnlijk niet steeds met zijn vingers in de neus vooraan kunnen rijden, dus agressief (zoals in Brasil), zal ie nog steeds moeten rijden in sommige situaties om het uiterste resultaat te kunnen halen. Wat ie daarvoor en in voorgaande jaren heeft moeten doen om toch een goed resultaat af te dwingen, daar kijk ik al niet meer naar (wel naar diverse hoogtepunten vanzelfsprekend, dat vergeten we nooit meer).

Ik hoop, als F1 fan, dat de grote 3 (teams), echt tot het gaatje moeten gaan om het maximale race resultaat te kunnen behalen. Dat dit uiteindelijk geen WK voor Verstappen zou betekenen, so be it, als het maar een superspannend seizoen als oorzaak heeft, met Verstappen in een van de hoofdrollen.
Qua regelgeving moet je 2019 en 2020 eigenlijk zien als 1 langgerekt seizoen (evt. met uitzondering van de aanpassing op de regels voor het olieverbruik, maar daar heeft alleen een zeker team uit Italie last van ;)).

Alles beter dan dat Lewis op zn dooie gemak naar de volgende WDC coast. Wat dat betreft was daar halverwege laatste seizoen al een kentering in, en ik zie Lewis hopelijk wat vaker echt rijden voor wat ie waard is. Ze moeten bij Mercedes echt wel wat meer moeite gaan doen om bovenaan te eindigen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• MonteurX
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 14:39
NyceNL schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:25:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde :p Als die maar niet snel zn browser sluit als er toch iemand binnen komt.
Dit dacht ik later ook, toen ik het terug las. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:05:
Dat is ook waarom veel Nederlandse sites geblokkeerd worden op Reddit. Zoveel sensatieheadlines. En vaak is het niet eens nodig. Ook hier weer. Daar kun je toch wel wat beters van maken?
Bijzonder aangezien op reddit zélf ook genoeg "sensatieheadlines" te vinden zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DaniëlWW2 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:15:
Bij Renault gaat het ook weer geweldig. Voor het zoveelste jaar op rij moeten de "gigantische investeringen" toch echt die P4 gaan veiligstellen. :z
https://www.racefans.net/...d-to-regain-fourth-place/

Dat die P4 niet verdiend was in 2018 op kwaliteit, maar door het falen van Haas (en Grosjean) en het imploderen van Force India, tja wie laat zich nu door dit soort details afleiden.

En Ricciardo wil weer terug naar het podium met Renault.
https://www.racefans.net/...second-season-at-renault/
En Prost vervult weer eens de rol van niet totale onzin uitkramen. Weinig verwachtingen voor 2020, geen top auto en implicerend dat er ook geen podium gaat komen. Toch fijn dat er nog iemand realistisch is daar.
"For sure this year, we have to say the truth," said Prost, speaking at the Renault season launch in Paris.

"We don't have a high expectation about this year, so it's a shame for Daniel, the second year with not a lot that is going to be better.

"I think it's going to be more his perception of what we could do for 2021, and also being realistic about the offers he is going to have from other teams."

He added: "He will decide by himself but we will talk very soon. We don't have everything in our hands, that's for sure."
https://www.motorsport.co...uture-2020-faith/4684436/

En zelfs een zeldzaam moment van zelfreflectie van Abiteboul. :z
"I think we've been able to do that [have good drivers] because of the expectation of the drivers for Renault to become a strong team. But at some point it will stop. At some point we need more than people just expecting that we become a good team. We also have to become a good team to retain the sort of line-ups that we currently have."
Maar maak je geen zorgen hoor, we gaan ons zo vroeg mogelijk richten op 2021. :')
https://www.racefans.net/...car-as-early-as-possible/

Wat een puinzooi. Jarenlang opscheppen, liegen, verprutsen, Hulkenberg zijn carrière beëindigen en die van Ricciardo kan best wel eens onherstelbaar beschadigd zijn, de media vetes met weet ik veel wie allemaal en miljoenen verder. Resultaten nul en verwachtingen laag. :N :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-10 19:28
@DaniëlWW2 Gooi dat 2021 topic maar vast open dan :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:17
DaniëlWW2 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:17:
Wat een puinzooi. Jarenlang opscheppen, liegen, verprutsen, Hulkenberg zijn carrière beëindigen en die van Ricciardo kan best wel eens onherstelbaar beschadigd zijn, de media vetes met weet ik veel wie allemaal en miljoenen verder. Resultaten nul en verwachtingen laag. :N :F
De schade was in feite bij Red Bull al gedaan doordat hij niet van Max kon winnen. Bij RB kwam hij in een 2e rijders rol terecht. Andere topteams waren niet geinteresseerd meer. Renault was het enige fabrieksteam waar hij nog naar toe kon in een poging tot damage control. En dan is het hopen dat Renault het een keer op de rails krijgt dat ze weer een winnende auto maken. Maar die lopen idd aardig aan te klooien en telkens is het volgend jaar beter. En ja, hij zal idd op moeten passen dat hij niet de Hulkenberg behandeling krijgt. Maar het instappen bij Renault was in feite gewoon een wanhoopsactie omdat hij geen andere keuzes had wat betreft top/fabrieksteams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:08

AzzKickah

06-CENSORED

Dat ze daar bij Renault nog met een stalen gezicht voor de camera durven te verschijnen is bijna bewonderenswaardig.

Bijna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tomcatter_31 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:33:
[...]

De schade was in feite bij Red Bull al gedaan doordat hij niet van Max kon winnen. Bij RB kwam hij in een 2e rijders rol terecht. Andere topteams waren niet geinteresseerd meer. Renault was het enige fabrieksteam waar hij nog naar toe kon in een poging tot damage control.
Ik denk dat dit nog niet eens het echte probleem is. Verstappen is niet bepaald de doorsnee top coureur. Van dit soort coureurs heb je er maar een of misschien twee per generatie en er zijn meestal meerdere topteams. Niet volledig afgemaakt worden is in dat aspect al iets positiefs. Het probleem is denk ik eerder dat hij in een tussengeneratie zit. Heel wat coureurs die net na Hamilton en Vettel kwamen, maar geen kans kregen op de beste plaatsen die werden bezet door die twee, Button, Kimi en Alonso. Eigenlijk is alleen Rosberg het gelukt om door te groeien naar een topteam en hij begon eerder dan Hamilton of Vettel.
En dan is het hopen dat Renault het een keer op de rails krijgt dat ze weer een winnende auto maken. Maar die lopen idd aardig aan te klooien en telkens is het volgend jaar beter. En ja, hij zal idd op moeten passen dat hij niet de Hulkenberg behandeling krijgt. Maar het instappen bij Renault was in feite gewoon een wanhoopsactie omdat hij geen andere keuzes had wat betreft top/fabrieksteams.
Ze hebben het geld niet, het personeel niet, de PU is altijd een vraagteken en het chassis schiet ook niet op. Voor de RS.19 kopieerde ze ook heel wat RBR concepten net zoals McLaren. McLaren deed het alleen goed, Renault niet. Renault kon maar weinig neerwaartse druk genereren wat de slechte PU flatteerde. Al jarenlang presteren hun auto's ronduit slecht in lange bochten, met de rembalans speelde ze vals omdat het niet goed was en de auto constant blokkeert. Nota bene hadden ze geluk dat ze nog P5 werden in het WCC. Toro Rosso was heel erg dichtbij ondanks de rookie coureur, veel kleiner team en budget en weet ik hoeveel strategische PU wissels waardoor ze zo vaak achteraan moesten starten. Als het echt misgaat dit seizoen, dan zie ik McLaren, Racing Point, Haas en potentieel ook Alfa Tauri ze passeren. Alfa Romeo/Sauber kan je ook niet afschrijven met Kimi en een Ferrari PU. Zelfs Williams met Russel en een Mercedes achterin kan verrassen. Oke, onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooit. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Leuke analyse van de nieuwe F1 auto's. Per auto komt er een aparte video. Is een voormalig (ik dacht) McLaren F1 engineer.

YouTube: Marc Priestley

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:59

basvn

Breezand - NHN

Zie toch wel een lach bij max
dat was 2? jaar geleden wel anders. Toen wist hij gelijk dat het hem niet was

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Verwijderd

basvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:54:
[...]

Zie toch wel een lach bij max
dat was 2? jaar geleden wel anders. Toen wist hij gelijk dat het hem niet was
Vorig jaar diezelfde lach hoor.

Over 2 maanden na paar races weten we de rangorde ;)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-10 21:57

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wil nog eens wat anders droppen: Zal het kampioenschap dit jaar niet voor een gro(o)t(er) deel bepaald worden door het door ontwikkelen van de auto's?

In de zin van: Degene die de auto het langst doorontwikkeld, wellicht ten faveure van volgend seizoen, heeft de beste papieren? Zou dit niet gunstig kunnen uitpakken voor RBR dit jaar? Ze lijken in ieder geval de auto echt flink doorontwikkeld te hebben. Zal Mercedes en Ferrari niet al eerder gaan schakelen naar volgend seizoen? Zie het zomaar gebeuren.

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:29
Tja open deuren intrappen is ook een kunst. :X
Een WK winnen doe je meestal niet door vanaf mid-season competitief te zijn.

Persoonlijk verwacht ik weinig van dit seizoen.
Mercedes wint weer met het nodige gemak 2 titels, Ferrari en RedBull vechten voor de kruimels en de occasionele winstkansen.

Op naar 2021 zou ik zeggen!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Chrosser schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:55:
Wil nog eens wat anders droppen: Zal het kampioenschap dit jaar niet voor een gro(o)t(er) deel bepaald worden door het door ontwikkelen van de auto's?

In de zin van: Degene die de auto het langst doorontwikkeld, wellicht ten faveure van volgend seizoen, heeft de beste papieren? Zou dit niet gunstig kunnen uitpakken voor RBR dit jaar? Ze lijken in ieder geval de auto echt flink doorontwikkeld te hebben. Zal Mercedes en Ferrari niet al eerder gaan schakelen naar volgend seizoen? Zie het zomaar gebeuren.
De auto's zijn eigenlijk al zo goed als uitontwikkeld. Maar je kan gelijk hebben, weet niet hoeveel rek er nog in deze regelementen zit.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
DaniëlWW2 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:44:
[...]

Ze hebben het geld niet, het personeel niet, de PU is altijd een vraagteken en het chassis schiet ook niet op. Voor de RS.19 kopieerde ze ook heel wat RBR concepten net zoals McLaren. McLaren deed het alleen goed, Renault niet. Renault kon maar weinig neerwaartse druk genereren wat de slechte PU flatteerde. Al jarenlang presteren hun auto's ronduit slecht in lange bochten, met de rembalans speelde ze vals omdat het niet goed was en de auto constant blokkeert. Nota bene hadden ze geluk dat ze nog P5 werden in het WCC. Toro Rosso was heel erg dichtbij ondanks de rookie coureur, veel kleiner team en budget en weet ik hoeveel strategische PU wissels waardoor ze zo vaak achteraan moesten starten. Als het echt misgaat dit seizoen, dan zie ik McLaren, Racing Point, Haas en potentieel ook Alfa Tauri ze passeren. Alfa Romeo/Sauber kan je ook niet afschrijven met Kimi en een Ferrari PU. Zelfs Williams met Russel en een Mercedes achterin kan verrassen. Oke, onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooit. :P
Nu moet je eigenlijk ook Haas noemen. Gewoon voor de beleefdheid.

alles kan off-topic

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ankona schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:02:
[...]

Nu moet je eigenlijk ook Haas noemen. Gewoon voor de beleefdheid.
Lees mijn reactie nog eens. ;)

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hoe krijg je het voor elkaar... ik lees het tien keer over, en dan nog een paar keer. Staat dat beest er gewoon toch tussen 8)7

(maar waarom eigenlijk? Als er een team geen kans heeft.....)

[ Voor 10% gewijzigd door Ankona op 13-02-2020 14:07 ]

alles kan off-topic

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
hardware-lover schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:02:
[...]

Ik denk dat, als de RB16 werkelijk kampioenschap waardig is, we al hebben kunnen zien wat Verstappen met zo'n auto zou kunnen?
Zeker, in 2019 was dat al een beetje te zien, nu gewoon doortrekken als rijder, team en honda, rustig blijven doorontwikkelen, en wie weet eindigd 2020 met veel vuurwerk op de baan om de juiste redenen :)

Renault .... tsja

al 2x gebeurd dat mijn pa de zaterdag ochtend naar me toekomt op de kamping ergens bij Spa "Pascal, we nemen je DS vandaag"

's avond de belgische anwb erbij om een renault te fixen _O-

en nog een paar minuten tot McLaren live gaat *O*

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
-PassY- schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:08:
[...]

en nog een paar minuten tot McLaren live gaat *O*
Het is jammer dat Coca-Cola geen sponsor meer is van McLaren. Een Fanta livery had leuk geweest :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hoeveel uur praten?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:06

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Qua doorontwikkeling heeft Williams de beste papieren..

op papier dan.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 10:33

Work hard & be brave.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Jammer joh! :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/SK4ot-AETI1eD1BUi9R09K1gBJPaNDiRPp3KKKaAee8.jpg?width=640&height=787&crop=smart&auto=webp&s=5f579c98242643f8df1188f162c02bfb46c44617
helm van Sainz

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YUKxcrO.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zxVS6YF.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/34iwbxl.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door basvn op 13-02-2020 14:25 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 15:59
Die is wel weer straks hoor! Gave helm van Sainz! Ben wel benieuwd naar die van Norris. Hopelijk houd hij hem hetzelfde, ik vind dat echt een geweldig strak design namelijk!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:33
Sainz is een Mandalorian. :o

[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 13-02-2020 14:32 ]

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:17
DaniëlWW2 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:44:
Ik denk dat dit nog niet eens het echte probleem is. Verstappen is niet bepaald de doorsnee top coureur. Van dit soort coureurs heb je er maar een of misschien twee per generatie en er zijn meestal meerdere topteams. Niet volledig afgemaakt worden is in dat aspect al iets positiefs. Het probleem is denk ik eerder dat hij in een tussengeneratie zit. Heel wat coureurs die net na Hamilton en Vettel kwamen, maar geen kans kregen op de beste plaatsen die werden bezet door die twee, Button, Kimi en Alonso. Eigenlijk is alleen Rosberg het gelukt om door te groeien naar een topteam en hij begon eerder dan Hamilton of Vettel.
Verstappen is idd uitzonderlijk talent, net als Hamilton, Alonso etc. in hun tijd. Maar Ricciardo zat in feite al in een topteam als nr 1. Hij hoefde niet meer door te groeien. Hij kreeg alleen Verstappen naast zich die door RB werd gezien als een soort nieuwe Vettel. En met de goede prestaties van Verstappen kwam de focus steeds meer op hem te liggen en werd Ric steeds meer een nummer 2. En ja, Ric kon nog wel in de buurt blijven van Max. Maar Ric ziet zichzelf nog als nr 1 rijder die wk wil worden. Niet als een nr 2 die in dienst van Verstappen rijdt. Voor RB waren de prestaties nog goed genoeg en die hadden hem graag willen houden denk ik. Zeker gezien Ric beter is dan de rijders die erna kwamen. Maar om zijn eigen marktwaarde te redden heb ik het idee dat hij naar Renault vertrokken is. Omdat hij bij RB steeds meer een nr 2 werd. En Ric had na zijn overwinning in Monaco geprobeerd om zichzelf aan te bieden voor Ferrari en Mercedes. Dat was de periode dat het voor hem lekker liep bij RB en Verstappen voor zijn doen een minder begin aan zijn seizoen had. Dus qua timing was dat het moment om het te doen. Maar Ferrari en Mercedes waren al niet meer geinteresseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Lekker matte look. Nice

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 08:33
Oranje halo op de McLaren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQqNoDLWoAAK1pb?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -PassY-
Het oranje is een beetje mat van kleur geworden bij McL

Maar zo hoort een presentatie te zijn vind ik :) Letten de andere teams even op!

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

ThomasG schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:13:
[...]
Het is jammer dat Coca-Cola geen sponsor meer is van McLaren. Een Fanta livery had leuk geweest :+
Nou ja, ik zie Unilever als sponsor dus wellicht hebben ze een Unox livery. Al zou Zwitsal Norris beter passen... :+

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

-PassY- schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:37:
Het oranje is een beetje mat van kleur geworden bij McL

Maar zo hoort een presentatie te zijn vind ik :) Letten de andere teams even op!
Vond je de show bij FER niet leuk?
of het interview bij MERC.
Of het er is geen auto bij REN? :+

• Jasphur
Nog genoeg ruimte op de 'motorkap' voor sponsors :D

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

vhal schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:37:
[...]

Nou ja, ik zie Unilever als sponsor dus wellicht hebben ze een Unox livery. Al zou Zwitsal Norris beter passen... :+
Got Milk? is misschien meer iets voor Lando :+

• Jasphur
basvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:37:
[...]

of geen presentatie bij RBR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Christus wat een lelijke overall :X

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Weet niet wat ik van die racepakken moet vinden :X

I served in a company of heroes.

• Edd

Edd

Die neus doet mij wel weer denken aan de P-neuzen van weleer...

-

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Dat beviel me prima! gelijk foto's en recht voor zn raap.
paar uur later de baan op :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

"I pretty much designed the whole thing"

Gotta love Lando :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQqOQ7xXkAAR-1g?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Wat een geweldige livery zeg 😍😍😍😍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQqOgQNXYAArzXV?format=jpg&name=large
ik vind die pakken wel wat hebben

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:48
Ik vind die combinatie van oranje en blauw op de auto echt prachtig. Mooie matte finish en ben heel benieuwd naar de technische verschillen met de auto van vorig jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 13-02-2020 14:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -PassY-
basvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:37:
[...]

Ferrari had het over passie voor/van Ferrari bla bla bla italiaanse passie bla bla
maar de manier waarop :D nog nooit iemand zo monotoom horen praten.

Bottas 3.0 filmpje was leuk

Renault d:)b kon de chips niet aanslepen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Is die vloer nou zo groot of hebben ze nou zo'n kleine achterkant?

Strava

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-10 21:57

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hij is ten opzichte van bijv. RBR wel vrij fors rondom de motor, Aan de voorkant flink afgevallen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQqOGI6WsAAhg9r?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQqOHPNWsAMu0R_?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQqOHP6WkAMDSDb?format=jpg&name=large

Genoeg plek voor meer sponsoren!

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 13-02-2020 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
demo31051987 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:40:
Ik vind die combinatie van oranje en blauw op de auto echt prachtig. Mooie matte finish en ben heel benieuwd naar de technische verschillen met de auto van vorig jaar.
Idem voor de papaya en blauwe helm combo :)

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:12
Mooie auto, maar vrij kaal? Niet veel flapjes als RB, meer de focus op de livery. Kunnen we meer verwachten van mcl in Spanje en Australië?

• Extigo
  • Laatst online: 09:48
MuVo schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:44:
Mooie auto, maar vrij kaal? Niet veel flapjes als RB, meer de focus op de livery. Kunnen we meer verwachten van mcl in Spanje en Australië?
Zeker weten. In de loop van Barcelona zullen er vast wel wat flapjes en dingetjes bijkomen. De auto die in Barcelona te zien is, zal niet hetzelfde zijn als deze.

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:12
demo31051987 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:50:
[...]

Zeker weten. In de loop van Barcelona zullen er vast wel wat flapjes en dingetjes bijkomen. De auto die in Barcelona te zien is, zal niet hetzelfde zijn als deze.
Dat dacht ik ook, benieuwd waar de teams in Spanje mee komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:30

Soggney

Zeekomkommer

in 20 minuten gepiept, Goed gedaan MCL

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Iemand nog een excuus nodig?
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/85222884_10157192503527411_5880197093108219904_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_ohc=KyH7dQ0Hx94AX8akLum&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=89491f8c6fab14fd9068a31720736f3a&oe=5ECEC154

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mij viel gelijk die hele smalle nosecone op, zie nu pas (even terug bladeren) dat de RB16 dat ook heeft vergeleken met de RB15. Moet zeggen dat de looks van de McLaren me niet tegenvallen.

• Chiron

Chiron

En ook zo'n dun neusje :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 19:48
Mooie wagen, die nieuwe McLaren! Ik ben wel benieuwd naar vergelijkingspics met de 2019 wagen, maar qua looks ziet hij er in ieder geval snel uit.

McLaren is bij mij sowieso enorm aan symphatie aan het winnen. Leuke, snelle coureurs, goede ambiance, langzaamaan aan het stijgen op de grid... Zou mooi zijn als ze aansluiting kunnen vinden bij de top-3 teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Las de eerste regel, moest meteen aan Bottas denken...

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/2QzXElOY/s6/mclaren-mcl33-vs-mcl34-compar-.jpg
Zijn ze bij McLaren nou overgestapt op de Alfa - Ferrari style voorvleugel (de moustache)?

[ Voor 18% gewijzigd door kevlar01 op 13-02-2020 15:02 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5u0jlrz35pg41.png

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Zelfde als vorig jaar idd.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Chiron

Chiron

Mwoa die was wel breder hoor.

Verwijderd

Ziet er echt niet uit, tevens die oranje kleur is walgelijk, maar goed meningen verschillen.
Ik ben wel benieuwd, veel hype en ik verwacht dat ze het niet beter gaan doen dan vorig jaar. Vorig jaar waren ze nou niet zo heel veel beter, de rest was gewoon extreem slecht en ik verwacht dat die aansluiting hebben gekregen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/s1dgre1e7pg41.png
sorry voor de pixels, kon nog niks beters vinden :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQqWafvW4AAWvoL?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQqWZLDWAAA6DQy?format=jpg&name=large

[ Voor 107% gewijzigd door basvn op 13-02-2020 15:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Raikkonen_WC schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:28:
Die is wel weer straks hoor! Gave helm van Sainz! Ben wel benieuwd naar die van Norris. Hopelijk houd hij hem hetzelfde, ik vind dat echt een geweldig strak design namelijk!
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/z9qkl1rl7pg41.jpg
Alstu

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

Ja, streepjes... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Hmm, Darktrace als sponsor bij McLaren. Daar heb ik wel wat contacten, zouden die ook tickets hebben? :P Volgens mij heb ik nog wat extra licenties nodig :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/s1doctjj9jg41.png
Hier is ook wel het verschil tussen de neus te zien... wel even wennen hoor imo.

• ThomasG
Dit was zijn Monza 2019 helm, en is niet zijn 2020 helm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

ThomasG schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:33:
[...]
Nee, hij is wel degelijk van 2020 volgens mij.
Dit is de 2019 Monza helm, lijkt er wel op hoor:

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/0ZRNkpL0/s6/formula-1-italian-gp-2019-helm-2.jpg

• Raikkonen_WC
ThomasG schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:33:
[...]
Qua sponsors op het vizier lijkt het wel de 2020 helm te zijn. Ze hebben vorig jaar namelijk niet met Mclaren op het vizier gereden.... Hetzelfde geld voor de sponsor bovenop. Volledig in lijn met de sponsors op de nieuwe helm van Sainz

[ Voor 13% gewijzigd door Raikkonen_WC op 13-02-2020 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10 12:57
kevlar01 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:01:
[...]

Las de eerste regel, moest meteen aan Bottas denken...

[Afbeelding]
Zijn ze bij McLaren nou overgestapt op de Alfa - Ferrari style voorvleugel (de moustache)?
Die hebben ze al sinds halverwege 2019. Ze zijn overgestapt van een “hoge endplate” design naar een “lage endplate” design

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
basvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:13:
[Afbeelding]
sorry voor de pixels, kon nog niks beters vinden :+

[Afbeelding]
[Afbeelding]
BAT (A Better Tomorrow) staat er weer prominent op. Ik vraag me af hoe lang dat stand houdt, net zoals het Mission Winnow van Ferrari trouwens.

Ligt het nou trouwens aan het perspectief, of zit de achterkant heel vreemd in elkaar? Alsof het oranje uitloopt naar buiten en aan de onderkant open is, terwijl het blauwe daaronder smaller loopt en onder het oranje verdwijnt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41

Martinspire

Awesomeness

Valt me wel op dat ze elke keer iets naar buiten doen als een ander team de spotlights op zoekt. Alsof ze niet willen delen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Martinspire schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:56:
[...]

Valt me wel op dat ze elke keer iets naar buiten doen als een ander team de spotlights op zoekt. Alsof ze niet willen delen...
Moment van een aankondiging zijn er veel mensen actief op twitter/facebook. die lezen het dus ook.
Kijken wat de andere teams morgenmiddag doen tijdens aankondiging van MERC

[YouTube: F1 2020: Mclaren MCL-35 F1 Car | 2020 Mclaren Official Launch Video |]

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Stoelpoot schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:46:
[...]

Ligt het nou trouwens aan het perspectief, of zit de achterkant heel vreemd in elkaar? Alsof het oranje uitloopt naar buiten en aan de onderkant open is, terwijl het blauwe daaronder smaller loopt en onder het oranje verdwijnt?
Dit, inderdaad. Ik zit er ook heel raar tegenaan te kijken. Alsof ze een dakje voor de achterwiel ophanging gemaakt hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ach, dan kunnen we ons nu al wel helemaal blij maken en vergapen op de auto's en helmpjes die gerevealed worden..

..Maar we weten eigenlijk allemaal stiekem wel dat sowieso de mooiste voor het laatst bewaard wordt, op de 19e :>
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/9A1wRUx5XRnwc12WkH/source.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Als je die topview ziet van, nu dan MCL, de wagen. Dan vind ik het echt moeilijk te geloven dat daar een 1.6 liter V6 blok in ligt die ongeveer 800 tot 900 pk levert en dat ongeveer 2200 km kan volhouden en toch is het zo. Bijzondere prestatie

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Jasphur schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:54:
Als je die topview ziet van, nu dan MCL, de wagen. Dan vind ik het echt moeilijk te geloven dat daar een 1.6 liter V6 blok in ligt die ongeveer 800 tot 900 pk levert en dat ongeveer 2200 km kan volhouden en toch is het zo. Bijzondere prestatie
1000pk systeemvermogen! Aldus Cyril! :D

iRacing Profiel

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

kevlar01 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 15:30:
[Afbeelding]
Hier is ook wel het verschil tussen de neus te zien... wel even wennen hoor imo.
Misschien moeten we vergelijken met een eind 2019 voorvleugel?
Afbeeldingslocatie: https://thumbor.pijper.io/2_W7dlJ--YodR6lIovJ_1HYL8EA=/948x533/center/middle/filters:format(webp)/https://cdn.pijper.io/2019/11/gNOoHKKczuodzk1573919147.jpeg

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQq0fKgWkAMTHSo?format=jpg&name=large
Mclaren wilt die auto vol hebben denk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 18:28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

.

Full 2020 race spec... hmhmmm.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Jasphur
basvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:29:
[Afbeelding]
Mclaren wilt die auto vol hebben denk!
Of NasDaq wil laten zien dat ze in de F1 zitten via Splunk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:16
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQmUpZCXYAAsayi?format=jpg&name=large
Deze uit de tweet vs deze wat gisteren langs kwam lijkt heel anders te zijn:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQkP-0JWsAEZacc?format=jpg&name=large

Lijkt alsof op die foto uit de tweet er een flinke "inkeping" is tussen de sidepot en het aansluiten van de engine cover. Wat eigenlijk doorloopt uit de halo.

Edit:
Nog een foto ter vergelijking:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQkvK5iXkAEF1r8.jpg:large
Ook hierop zie je dat de halo meer traditioneel erop zit en in een hoek van ~90 graden naar beneden gaat richting sidepot zeg maar. Terwijl op die foto uit de tweet de lijn van de halo veel naar achteren toe naar binnen loopt, i.p.v. naar beneden. En daaronder lijkt meer een inkeping te zitten waardoor er een "tunnel" is tussen de sidepot en deze constructie.

[ Voor 26% gewijzigd door RobertMe op 13-02-2020 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Luckeh schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 16:56:
[...]

1000pk systeemvermogen! Aldus Cyril! :D
800 tot 900pk dus. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 07-10 13:41

Bosmonster

*zucht*

Filmpje is klaar jongens! Ow wacht, Albon moet er ook nog in, plek er nog even een paar seconden aan vast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQrAmbpXUAAaUaC?format=jpg

Livestream-link zonder Twitter-meuk:
http://2020launch.scuderiaalphatauri.com

[ Voor 21% gewijzigd door Edd op 13-02-2020 20:19 ]

-

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:16:
[...]

[Afbeelding]
Deze uit de tweet vs deze wat gisteren langs kwam lijkt heel anders te zijn:
[Afbeelding]

Lijkt alsof op die foto uit de tweet er een flinke "inkeping" is tussen de sidepot en het aansluiten van de engine cover. Wat eigenlijk doorloopt uit de halo.

Edit:
Nog een foto ter vergelijking:
[Afbeelding]
Ook hierop zie je dat de halo meer traditioneel erop zit en in een hoek van ~90 graden naar beneden gaat richting sidepot zeg maar. Terwijl op die foto uit de tweet de lijn van de halo veel naar achteren toe naar binnen loopt, i.p.v. naar beneden. En daaronder lijkt meer een inkeping te zitten waardoor er een "tunnel" is tussen de sidepot en deze constructie.
Ben wel benieuwd wat ik mis dan want het enige verschil dat ik zie is een dikkere bult tussen E en Citrix in de tweet.

• RobertMe
Saturnus schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:17:
[...]

Ben wel benieuwd wat ik mis dan want het enige verschil dat ik zie is een dikkere bult tussen E en Citrix in de tweet.
Dat is inderdaad exact wat ik bedoel. En daarmee zorg je vermoed ik ook dat er een bepaalde luchtstroom door die inkeping/tunnel onder die bult gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:24:
[...]

Dat is inderdaad exact wat ik bedoel. En daarmee zorg je vermoed ik ook dat er een bepaalde luchtstroom door die inkeping/tunnel onder die bult gaat.
Ik heb er nog een half uur naar zitten staren, inclusief vergelijkingen maar ben nog niet helemaal overtuigd. De rode streep lijkt wel erg recht door te lopen voor iets waar wij optisch een gleuf onder een bolling zien. Het kan de belichting zijn. Zo is bijvoorbeeld het Citrix stuk ook zeer donker, terwijl het daar niet naar binnen loopt maar ongeveer verticaal loopt tegenover de grond.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 10:33

Work hard & be brave.

• RobertMe
Saturnus schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:11:
[...]

Ik heb er nog een half uur naar zitten staren, inclusief vergelijkingen maar ben nog niet helemaal overtuigd. De rode streep lijkt wel erg recht door te lopen voor iets waar wij optisch een gleuf onder een bolling zien. Het kan de belichting zijn. Zo is bijvoorbeeld het Citrix stuk ook zeer donker, terwijl het daar niet naar binnen loopt maar ongeveer verticaal loopt tegenover de grond.
Voor mijn gevoel zie ik juist vrij duidelijk dat het einde van de halo (dus bij Citrix) naar binnen toe loopt, en niet naar beneden, zoals wel op de andere foto's die ik erbij heb geplaatst. Ook de cirkel van de E lijkt voor mijn gevoel aan de onderkant terug naar binnen te lopen (net geen perfecte cirkel door plaatsing op de bult). En dat open "klepje" (/stuk uit body work) lijkt gevoelsmatig ook in een vrij horizontal vlak te zitten. Terwijl als die bult er niet zit zou je eerder verwachten dat het een stuk verticaler loopt.

En v.w.b. de rode lijn: Die zo spuiten / plakken op een gevormd vlak dat het alsnog recht lijkt te zijn is natuurlijk niet zo moeilijk. Ook op de andere foto's lijkt die lijn recht te zijn, maar ook daar zit die op een bolling (einde sidepot).
Pagina: 1 ... 23 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport