nope, ik kwam niet met berichten als "he has a punchable face"....
Max moet inderdaad ook wat rustiger aan doen vind ik. Op en naast de baan. Maar volgens vele andere nederlandse fans mag je dat niet zeggen. Want Max is god.
Goed voorbeeld vind ik wel Mexico. die had hij met 2 vingers in de neus kunnen winnen. Ipv daarvan scored hij min punten bij mij met zijn houding, en ik denk bij nog veel meer mensen.
En hij moet leren punten pakken. Hamilton is daar toch echt wel heel erg goed in. Niet winnen, dan maar de punten pakken en op naar de volgende race.
Maar Senna, Prost, Schumacher waren ook klootzakken als het moest. Alonso iemand?
Wat heb ik staan vloeken in het verleden op Prost, Schumi en Alonso.
Geld is niet echt het probleem. KLM heeft al aangegeven volledig terug te betalen, en 1 kaartje voor Spa (waar ik ook heen ga dit jaar), kan je 3 kaartjes china voor krijgen.
Overnachting was bijna gratis omdat mijn zusje daar woont. Maar die kunnen op dit moment niet terug vliegen naar huis, dus die is nu extra lang vakantie aan het vieren in nederland.
Anyway, Red Bull is tot nu toe de enigste met iets wat rijd. Niet dat de auto af is
Maar het rijd
Goed voorbeeld vind ik wel Mexico. die had hij met 2 vingers in de neus kunnen winnen. Ipv daarvan scored hij min punten bij mij met zijn houding, en ik denk bij nog veel meer mensen.
En hij moet leren punten pakken. Hamilton is daar toch echt wel heel erg goed in. Niet winnen, dan maar de punten pakken en op naar de volgende race.
Maar Senna, Prost, Schumacher waren ook klootzakken als het moest. Alonso iemand?
Geld is niet echt het probleem. KLM heeft al aangegeven volledig terug te betalen, en 1 kaartje voor Spa (waar ik ook heen ga dit jaar), kan je 3 kaartjes china voor krijgen.
Overnachting was bijna gratis omdat mijn zusje daar woont. Maar die kunnen op dit moment niet terug vliegen naar huis, dus die is nu extra lang vakantie aan het vieren in nederland.
Anyway, Red Bull is tot nu toe de enigste met iets wat rijd. Niet dat de auto af is
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Nice guys finish last, dat is ook in de sportwereld zo.-PassY- schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:48:
Maar Senna, Prost, Schumacher waren ook klootzakken als het moest. Alonso iemand?Wat heb ik staan vloeken in het verleden op Prost, Schumi en Alonso.
Leuk al die conclusies, maar je kent Max persoonlijk helemaal niet. Je kunt op basis van alleen tv optredens en oppervlakkige interviews voor- en na races nooit zeggen dat iemand rustig of onrustig doet of moet doen.-PassY- schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:48:
Max moet inderdaad ook wat rustiger aan doen vind ik. Op en naast de baan. Maar volgens vele andere nederlandse fans mag je dat niet zeggen. Want Max is god.
Maar Senna, Prost, Schumacher waren ook klootzakken als het moest. Alonso iemand?Wat heb ik staan vloeken in het verleden op Prost, Schumi en Alonso.
Anyway, Red Bull is tot nu toe de enigste met iets wat rijd. Niet dat de auto af isMaar het rijd
Ik stoor me behoorlijk vaak aan dit soort amateur psychologie.
@-PassY- Max gaat echt wel wat behoudender worden als hij nu eens vanaf de eerste race mee kan doen voor het kampioenschap. In Mexico was het kampioenschap al lang over voor Max. Sowieso moest Max afgelopen jaar trappen voor wat ie waard was, want zo goed was die Red Bull niet.
In dat geval kunnen we alle conclusies/meningen de deur uit doen.
En wie zegt dat ik aan amateur psychologie doe? Ken je mij? Weet je hoe ik tot die mening ben gekomen?
En wie zegt dat ik aan amateur psychologie doe? Ken je mij? Weet je hoe ik tot die mening ben gekomen?
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Tuurlijk kan dat wel, hij zegt toch vind ik? Zou een dooie boel hier worden als je alleen een mening over een coureur mag hebben als je deze persoonlijk kent..Jackson6 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:00:
[...]
Leuk al die conclusies, maar je kent Max persoonlijk helemaal niet. Je kunt op basis van alleen tv optredens en oppervlakkige interviews voor- en na races nooit zeggen dat iemand rustig of onrustig doet of moet doen.
Iemand als Leclerc wordt hier toch ook regelmatig als vervelend ventje neergezet omdat "zn arrogante kop mij niet aan staat"?
Zoveel fans, zoveel meningen. Dat maakt het imo alleen maar interessant, we zijn nou eenmaal geen objectieve verslaggevers o.i.d.
Helemaal mee eens met je post.-PassY- schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:48:
Anyway, Red Bull is tot nu toe de enigste met iets wat rijd. Niet dat de auto af isMaar het rijd
Wel balen van de GP van China, maar mooi dat je wel je geld terug krijgt.
Onzin, Max is vaak genoeg op de boordradio over de kook geraakt. Of neem de kwalificatie in Mexico in 2018 toen ie de pole miste en vervolgens in interview zijn woede liet zien. Af en toe mag ie best wat rustiger aan doen.Jackson6 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:00:
[...]
Leuk al die conclusies, maar je kent Max persoonlijk helemaal niet. Je kunt op basis van alleen tv optredens en oppervlakkige interviews voor- en na races nooit zeggen dat iemand rustig of onrustig doet of moet doen.
We zouden zo bij Ziggo aan de slag kunnen.Grimmie187 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:11:
Zoveel fans, zoveel meningen. Dat maakt het imo alleen maar interessant, we zijn nou eenmaal geen objectieve verslaggevers o.i.d.
spoiler:
Want ook zij hebben geen verslaggevers maar alleen fans van een coureur die niks fout kan doen.
Je wilt zeggen dat je achternaam _niet_ Doornbos is?RobertMe schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:14:
[...]
We zouden zo bij Ziggo aan de slag kunnen.
spoiler:Want ook zij hebben geen verslaggevers maar alleen fans van een coureur die niks fout kan doen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Onzin.. Ocon is niet geliefd want Ocon. Dat akkefietje met Max heeft er amper iets aan veranderd. Max heeft ondertussen met genoeg andere coureurs momenten gehad op de baan.. toch wordt niemand anders gehaat.Tomcatter_31 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:09:
Benieuwd of jullie ook zo'n hekel aan Jos Verstappen hebben, gezien die ook een keer de raceleider eraf gekegeld heeft (Montoya). Toevalligerwijs ook in Brazilie...
I served in a company of heroes.
Doe nou niet...RobertMe schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 17:14:
[...]
We zouden zo bij Ziggo aan de slag kunnen.
spoiler:Want ook zij hebben geen verslaggevers maar alleen fans van een coureur die niks fout kan doen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Overall gezien heb je gelijk.Tomcatter_31 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 15:54:
[...]
Denk niet dat je heel veel verschil gaat voelen of je nou een zwart Renault overall aan hebt of een donkerblauw Red Bull overall...of een rode Ferrari overall...
Waiting on the world to change
Maar Ricciardo vs. Ocon gaat nog heel wat worden. Ocon heeft toch al niet de reputatie omtrent teamgenoten of eigenlijk iedereen in de paddock behalve Stroll die als dank zijn plek overnam. Ocon zal zich dit seizoen moeten bewijzen want anders is het waarschijnlijk richting einde carrière. Renault heeft jonge coureurs vastgelegd die over twee jaar waarschijnlijk naar het hoofdteam kunnen.
Ricciardo moet ook. Als Ocon hem verslaat dan is zijn hoop om ooit wereldkampioen te worden wel voorbij. Verder is het verblijf bij Renault denk ik maar tijdelijk. Na een ontluisterend seizoen en waarschijnlijk een flinke reality check zal hij waarschijnlijk wel rond zich heen kijken. Met een goed seizoen waar die Ocon verslaat, lonkt Ferrari misschien als ze daar Vettel toch gaan bedanken. Ik verwacht eigenlijk dat het heel erg snel, heel erg kil gaat worden met drama op de baan. Heb er zin in.
Dan Ferrari en Vettel. Tja, ik begrijp waarom Ferrari doorgaat met hun 2019 concept in hopelijk verbeterde vorm. Immers is wisselen ook risicovol omdat je dan min of meer opnieuw kan beginnen en dan een jaar aan ontwikkeling moet inlopen in een paar maanden. Immers was de grote verandering voor 2019 juist de voorvleugel. Waarschijnlijk was het risico te groot dat Mercedes en RBR gewoon weg zouden lopen. Verder verwacht ik niet heel veel van ontwikkeling in het seizoen omdat 2021 zo enorm verschillend is.
Maar het blijft staan dat wat die "secret aerodynamicist" begin 2019 al zei, wat versterkt werd door deze analyse en uiteindelijk ook toegegeven door Binotto. Die voorvleugel die ze nu houden, heeft grote problemen om vergelijkbare hoeveelheden neerwaartse druk te genereren als een meer traditionele voorvleugel. Ferrari is voor neerwaartse druk voor aan de auto dus afhankelijk van de bargeboards. Nu lijken ze daar botweg RBR te hebben gekopieerd, uiteraard een goede eerste stap, maar RBR zal er waarschijnlijk overheen gaan voor 2020, zeker met hun traditionele voorvleugel. Mercedes zie ik ook niet terugvallen. Beide teams blijven waarschijnlijk dus een stap voor.
Dat zal vervolgens de auto gaan comprimeren achterin. Immers was het probleem met de SF-90 niet dat ze geen neerwaartse druk achterin konden krijgen. Nee, het probleem was dat de balans van de auto zo slecht werd dat die niet meer goed instuurde. Ze zullen iets meer kunnen zetten nu, maar ik denk dat Ferrari het dit seizoen toch vooral weer van de topsnelheid moet hebben. Daar lijken ook grotere stappen te zijn gezet, ervan uitgaande dat ze niet met oververhitting te maken gaan krijgen. Immers hebben ze de ruimte voor de radiatoren wel heel erg flink ingeperkt.
Laatste is Vettel. Tja ik snap werkelijk niet dat Ferrari niet een beetje probeert hem te accommoderen. De gewenste neerwaartse druk achter zie ik er niet komen. Leclerc zie ik dus wederom meer geholpen worden door de auto dan Vettel. Dure grap dan, dat contract van Vettel.
Bij RBR is het opvallend hoe consistent ze eigenlijk lijken te zijn. RB14-RB15-RB16 is hetzelfde concept en het lijkt ook hartstikke goed te zijn. Net zoals Mercedes die al sinds 2017 hetzelfde doen en itereren. Beide lijken comfortabel te zijn in hun concept en voor beiden zal wat te zeggen zijn. De vraag daar is alleen of RBR nu weer een "RB14" heeft die duidelijk het beste chassis was, maar nu met een PU die wel iets kan, of toch een "RB15" die het net niet is. Ik denk eigenlijk niet dat wat er nu is gelanceerd, de spec is die we nog terug gaan zien. Ik vermoed dat ze in Silverstone hebben gevalideerd of het allemaal goed werkte en nu doorgaan. Mercedes is dan nog even afwachten, maar die zie ik ook niet radicaal veranderen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik durf er allemaal geen uitspraken over te doen. Volgensmij kun je bijna net zo goed in een kopje theebladeren roeren 
Gelukkig is 15 Mar 2020 - 06:10 niet lang meer.
Hoop echt dat RBR vanaf het begin mee kan doen om de knikkers en we een rete spannend seizoen krijgen.
Hoop echt dat RBR vanaf het begin mee kan doen om de knikkers en we een rete spannend seizoen krijgen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dat wordt een WDC'tje hoor, ik zie het al.
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 12-02-2020 20:12 ]
Ook ik zit natuurlijk elk jaar weer vol spanning uit te kijken naar de "nieuwe" wagens, en elk jaar weer verwachten we bij de presentatie alle nieuwigheden te kunnen zien!
Er zal toch niet 1 team zijn dat meteen alles open en bloot op tafel gooit voordat er ook maar 1 GP gereden is!? Alle teams proberen elke keer als hun auto de pits in rijdt tijdens het seizoen de auto zo snel mogelijk aan het zicht te onttrekken, dus waarom zouden ze in het begin van het seizoen dan meteen hun beste uitvindingen rondstrooien?
Dit is eigenlijk ook de reden waarom ik F1 zo leuk vind, het blijven zoeken naar nieuwtjes en geheimen.
Geen idee of deze al gepost is, maar hier nog een x:

Dit valt me toch wel het meeste op aan de RB16, de neus!
Er zal toch niet 1 team zijn dat meteen alles open en bloot op tafel gooit voordat er ook maar 1 GP gereden is!? Alle teams proberen elke keer als hun auto de pits in rijdt tijdens het seizoen de auto zo snel mogelijk aan het zicht te onttrekken, dus waarom zouden ze in het begin van het seizoen dan meteen hun beste uitvindingen rondstrooien?
Dit is eigenlijk ook de reden waarom ik F1 zo leuk vind, het blijven zoeken naar nieuwtjes en geheimen.

[ Voor 10% gewijzigd door pilskes op 12-02-2020 20:44 ]
Geen idee, bij mij doen ze het ook al een jaar ofzo niet meer. Heb ondertussen zelfs een compleet nieuwe PC gebouwd met nieuwe Windows installatie, nog steeds hetzelfde probleem. AdBlock uit, PiHole uit, het maakt allemaal niks uit. Ik heb het opgegeven en scroll langs de roze vlekken in het topic.looin schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:18:
Waarom laden al die foto's van PBS.twimg.com niet in dit topic? Nogal vervelend om telkens te moeten openen in een nieuwe tab.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Bij mij doen ze het niet door Firefox focus (content blocker) op Safari (iPhone).
Die voorvleugel lijkt toch wel beetje richting Ferrari te gaan, zie 0:52..Bosmonster schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:10:
[YouTube: RB16 Is Here To Charge On | As Max Verstappen Launches Our 2020 Car In Race Livery]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik heb even zitten zoeken en bij mij was het de Disconnect add-on in Chrome. Nadat ik Twitter daarin gewhitelist heb is alles terug correct zichtbaar.Arfman schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:47:
[...]
Geen idee, bij mij doen ze het ook al een jaar ofzo niet meer. Heb ondertussen zelfs een compleet nieuwe PC gebouwd met nieuwe Windows installatie, nog steeds hetzelfde probleem. AdBlock uit, PiHole uit, het maakt allemaal niks uit. Ik heb het opgegeven en scroll langs de roze vlekken in het topic.
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Men zou eigenlijk moeten vergelijken met de RB15 van het einde van 2019. Ik zie daarop al zaken terugkomen die nu als "nieuw" op de RB16 te zien zijn.
Testing, one, two ...
Bovenkant neus vind ik ook wel bijzonder en het verschil bij de side pods en dan naar achteren is ook goed duidelijk. Ben benieuwd!pilskes schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:30:
Ook ik zit natuurlijk elk jaar weer vol spanning uit te kijken naar de "nieuwe" wagens, en elk jaar weer verwachten we bij de presentatie alle nieuwigheden te kunnen zien!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die neus is echt gigantisch veel smaller geworden, ze hebben goed naar Mercedes gekeken. Ook met de cape eronder.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ben zelf vooral onder de indruk van de grote wijzigingen aan de lijnen van de body achter. Blijkbaar heeft Newey wel echt meer tijd gehad om de body rond de Honda PU te ontwerpen. Zeer strak.
Daarnaast ook mooi dat ze de auto nu al klaar hebben en als eerste op de baan. In tegenstelling tot de Renault bijvoorbeeld die nog niet eens in elkaar zit.
Daarnaast ook mooi dat ze de auto nu al klaar hebben en als eerste op de baan. In tegenstelling tot de Renault bijvoorbeeld die nog niet eens in elkaar zit.
Dat doet RB dan toch wel weer goed hoor. Geen gelul, geen vage plaatjes, gewoon BAM livery reveal in de ochtend, testen in de middag en het promofilmpje klaar in de avond. Zo hoort hetBosmonster schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:10:
[YouTube: RB16 Is Here To Charge On | As Max Verstappen Launches Our 2020 Car In Race Livery]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
14 maart zal al spannend zijn, kijken of ze in de kwalificatie er meteen staan.Help!!!! schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 19:54:
Ik durf er allemaal geen uitspraken over te doen. Volgensmij kun je bijna net zo goed in een kopje theebladeren roeren
YouTube: INVITING A VERY SPECIAL GUEST TO THE McLAREN F1 LAUNCH
Lando
En als McLaren fanboy hoop ik dat ze in 2020 de aansluiting vinden
Voorloping blijven de 3 McLaren petjes op de hoedenplank/hoofdsteunen als support.
En voor de start de vrijdag vrij genomen om en nachtje door te halen en FP1 & 2 te kijken. Maandag vrij om bij te komen .... van waarschijnlijk een saaie race (Melbourne is vaak de start van: ER MOET MEER INGEHAALD WORDEN!!!!ONE!!!!1!!BOOOEEEE!!)
En ik denk dat Ferrari nog wel met een flink andere voorkant/vleugel kan komen. Als er bijna een kopie van de 2019 vleugel op zit, dan moet er haast wat anders in de pijplijn zitten. Of je bent Willams met geld problemen.
Lando
En als McLaren fanboy hoop ik dat ze in 2020 de aansluiting vinden
En voor de start de vrijdag vrij genomen om en nachtje door te halen en FP1 & 2 te kijken. Maandag vrij om bij te komen .... van waarschijnlijk een saaie race (Melbourne is vaak de start van: ER MOET MEER INGEHAALD WORDEN!!!!ONE!!!!1!!BOOOEEEE!!)
En ik denk dat Ferrari nog wel met een flink andere voorkant/vleugel kan komen. Als er bijna een kopie van de 2019 vleugel op zit, dan moet er haast wat anders in de pijplijn zitten. Of je bent Willams met geld problemen.
Ik verwacht op vrijwel alle auto's nog flinke wijzigingen ten opzichte van nu, de testdagen en FP1 in Melbourne, zoals eigenlijk elk jaar.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Helm van Hamilton.
Best nice van deze hoek.
[ Voor 12% gewijzigd door Ari Gold op 12-02-2020 23:47 ]
HAMEdd schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 23:43:
@Ari Gold Nieuwe helm van Hamilton? Of van Bottas 3.0?
Heb even screenshots gemaakt voor degene zonder Instagram (de eerste staat hierboven al) krijg het namelijk nog niet zo snel gevonden via Google.

[ Voor 101% gewijzigd door Gekkenhuis op 13-02-2020 00:57 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Alle aandacht gaat naar Alpha Taurip0st schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:11:
[...]
Dat doet RB dan toch wel weer goed hoor. Geen gelul, geen vage plaatjes, gewoon BAM livery reveal in de ochtend, testen in de middag en het promofilmpje klaar in de avond. Zo hoort het
+, ze gaan er dit jaar 100% voor.
geen gelul inderdaad. gelijk in Silverstone 100km neerzetten, kijken hoe hij loopt.
Ben benieuwd of @f1bythenumbers iets kan met data van de testdagen.
anders moeten we Australië afwachten
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Volgens Marc Priestley, die de SF1000 in zijn laatste? video geanalyseerd heeft, gebruik ze inderdaad hetzelfde (low drag=outwash) concept, maar zijn ze er nog verder in gegaan, waardoor de vloer beter geseald kan worden, wat zorgt voor meer efficiënte downforce.-PassY- schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 22:28:
Ik ben vooral benieuwd of ze de limiet van de hoeveelheid vleugel die ze achter konden zetten, doordat ze voor weinig downforce hadden, nu opgelost hebben.
Mr. Priestley noemt trouwens nog een aantal veranderingen in zijn video, zeker het kijken waard
Als er in Australie geraced gaat worden bedoel je .basvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 07:04:
[...]
Alle aandacht gaat naar Alpha Tauri
+, ze gaan er dit jaar 100% voor.
geen gelul inderdaad. gelijk in Silverstone 100km neerzetten, kijken hoe hij loopt.
Ben benieuwd of @f1bythenumbers iets kan met data van de testdagen.
anders moeten we Australië afwachten
Kijkend naar het corona virus het ontbreken van een duidelijk beeld hoe besmettingen ontstaan en hoe de cijfers in China exploderen de laatste dagen kon er wel eens helemaal niet geraced worden in Asia voorlopig .
Ik zou eens kijken in Hong Kong wat er de laatse 2 dagen voor maatregelen worden genomen en hoever is Vietnam nou eigenlijk van China vandaan en nemen teams en rijders het risico om in Asia te verblijven met het coronavirus ?
"Beautiful Clean Coal"
Posters voor mexicaanse GP

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Voordat ik dit jaar weer bijna 1 race mis doordat de tijd niet klopte in mijn agenda...
Als ik de .ics van F1 site toe voeg, heb ik dan de NL tijden?? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Het lijkt erop dat het klopt. Maar ik twijfel. Nope, klopt dus niet. Tju..
(de link voor de OP "Download 2020 kalender Formula1.com ical.ics**" is inmiddels aanwezig)
Als ik de .ics van F1 site toe voeg, heb ik dan de NL tijden?? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Het lijkt erop dat het klopt. Maar ik twijfel. Nope, klopt dus niet. Tju..
(de link voor de OP "Download 2020 kalender Formula1.com ical.ics**" is inmiddels aanwezig)
[ Voor 10% gewijzigd door streamnl op 13-02-2020 08:30 ]
Nu maar hopen dat de racing point roze blijftbasvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Exploderen? Het virus is volgens mij nog steeds een stuk minder besmettelijk dan bijvoorbeeld een standaard griep, en ook nog steeds minder dodelijk. Hoewel 40K+ (laatste wat ik gehoord heb) indrukwekkend klinkt gaat dat in China natuurlijk helemaal nergens over qua aantallen. Dat Hong Kong maatregelen neemt snap ik wel, dat is uiteindelijk gewoon onderdeel van China en vanuit de overheid daar doen ze er alles aan om erger te voorkomen. Australië ligt echter een stuk verder weg en ik heb nog niks gezien wat er op wijst dat er sport evenementen afgezegd gaan worden daar. Wel zou het me weinig verbazen als ze zeer selectief Chinese mensen toe laten tot het land de komende maanden.leekers schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 07:12:
[...]
Als er in Australie geraced gaat worden bedoel je .
Kijkend naar het corona virus het ontbreken van een duidelijk beeld hoe besmettingen ontstaan en hoe de cijfers in China exploderen de laatste dagen kon er wel eens helemaal niet geraced worden in Asia voorlopig .
Ik zou eens kijken in Hong Kong wat er de laatse 2 dagen voor maatregelen worden genomen en hoever is Vietnam nou eigenlijk van China vandaan en nemen teams en rijders het risico om in Asia te verblijven met het coronavirus ?
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Je kan Hamilton seizoen 2019 niet vergelijken met Max seizoen 2019.-PassY- schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:48:
De ene rijdt voor het kampioenschap, de andere wil wedstrijden winnen (en niet alleen punten pakken).
En om wedstrijden te winnen / of podiums te pakken moet je met de auto van 2019 een totaal andere race strategie hebben dan Lewis nodig heeft voor zijn kampioenschap.
De keren dat Max in de afgelopen jaren risico nam bij de start en juist daardoor een podium pakte zijn legio. Doet hij dat niet, wordt het een lastig verhaal.
Ik ben er van overtuigd dat op het moment dat Max / Red Bull mee gaat doen met het kampioenschap hij daadwerkelijk een andere racestijl aanneemt. En dat weten we al na 2 of 3 races.
Het lijkt me wel verstandig om in de eerste 2-3 races dus wel voor de punten te gaan om aansluiting te houden.
Basement Bios ---- Exo-S
Dit dus. Om wereldkampioen te worden moet je de meeste punten halen, en dus consequent hoog in te punten eindigen. Op welke plek dat is maakt niet uit, als je het maar (gemiddeld genomen) hoger is dan je rivaal. Wanneer je geen (reële) kans op het kampioenschap maakt, dan kun je gaan rijden voor overwinningen/podia. Het risico dat je uitvalt en geen of minder punten haalt weeg dan niet op tegen de kans dat je wint.Mystikal schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Je kan Hamilton seizoen 2019 niet vergelijken met Max seizoen 2019.
De ene rijdt voor het kampioenschap, de andere wil wedstrijden winnen (en niet alleen punten pakken).
En om wedstrijden te winnen / of podiums te pakken moet je met de auto van 2019 een totaal andere race strategie hebben dan Lewis nodig heeft voor zijn kampioenschap.
De keren dat Max in de afgelopen jaren risico nam bij de start en juist daardoor een podium pakte zijn legio. Doet hij dat niet, wordt het een lastig verhaal.
Ik ben er van overtuigd dat op het moment dat Max / Red Bull mee gaat doen met het kampioenschap hij daadwerkelijk een andere racestijl aanneemt. En dat weten we al na 2 of 3 races.
Het lijkt me wel verstandig om in de eerste 2-3 races dus wel voor de punten te gaan om aansluiting te houden.
Ah, de racing point wordt zelfs gelapped op de postersbasvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En een dorpje dicht bij de hoofdstad van Vietnam zit dicht vanwege COVID-19. Daar kan ook wel een streep door
Zo kan je wel een streep door alle races halen. Er zijn al besmettingen in de VK, Italie, Spanje, VS, Frankrijk, Belgie, Japan, Australie en Rusland...Holkers schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:40:
En een dorpje dicht bij de hoofdstad van Vietnam zit dicht vanwege COVID-19. Daar kan ook wel een streep door
Doen we alleen nog maar de GP van Nederland.demo31051987 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:48:
[...]
Zo kan je wel een streep door alle races halen. Er zijn al besmettingen in de VK, Italie, Spanje, VS, Frankrijk, Belgie, Japan, Australie en Rusland...
Maar niet in Nederland, dus 22x Zandvoort doen?demo31051987 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:48:
[...]
Zo kan je wel een streep door alle races halen. Er zijn al besmettingen in de VK, Italie, Spanje, VS, Frankrijk, Belgie, Japan, Australie en Rusland...
22x Zandvoort?demo31051987 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:48:
[...]
Dat is geen argument. De Europese en andere westerse landen hebben geïsoleerde gevallen van bekende besmettingen. In Vietnam waren er ineens 6 ziek zonder dat ze weten waar ze vandaan kwamen en met wie ze in contact zijn geweest. Tel daar bij op dat de mate van hygiëne etc in dat deel minder is, maakt dit een groter risico dan je genoemde gevallen/landendemo31051987 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 09:48:
[...]
Die zijn een stuk nicer dan die van Barcelona.basvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:13:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Die van Mexico zijn super, die van Barcelona ook echt meer dan prima.
@basvn Zijn die Mexico posters er van alle teams?
Helaas nietpoor Leno schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:05:
@basvn Zijn die Mexico posters er van alle teams?
komen hier vandaan
¡Conoce la imagen del #MexicoGP 2020! 🇲🇽🏎
— Mexico Grand Prix 🇲🇽 (@mexicogp) 13 februari 2020
Son 3 versiones que celebran la #F1ESTA por 3 años más, plasmando el espíritu de la carrera y la pasión de la afición, tomando como estandarte a la Ciudad de México, los pilotos, el águila real y a la afición.https://t.co/0bc9odz4HA pic.twitter.com/Vl3ogFSgbL
MERC is de aandacht aan t afleiden denk.
Volledig meme account geworden

[ Voor 35% gewijzigd door basvn op 13-02-2020 10:14 ]
Jammerbasvn schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:13:
[...]
Helaas niet
komen hier vandaan
[Twitter]
MERC is de aandacht aan t afleiden denk.
Volledig meme account geworden
[Afbeelding]

Nouja misschien als alle auto's gerevealed zijn?
Alhoewel, er staat iets over 3 versies.. dus zal wel niet.
Maar waarom Racing Point ipv Mercedes
[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 13-02-2020 10:20 ]
Want mexicaan in die Racing Point ?poor Leno schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:18:
[...]
Jammer
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Waarschijnlijk omdat Perez als Mexicaan daar rijdt?poor Leno schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:18:
[...]
Jammer
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
KUB naar DTM
A private customer team will line up with BMW Turbo Power in the @DTM for the first time in the 2020 season. @ARTGP returns to the series and will run a BMW M4 DTM.
— BMW M Motorsport (@BMWMotorsport) 13 februari 2020
At the wheel will be a well-known driver: Robert Kubica. Welcome to the DTM, @R_Kubica! 🇵🇱🇵🇱#BMW #BMWM #DTM pic.twitter.com/MYmdvGUAj1
Eens, daarnaast is dit leuker dan een mediarobot.Mystikal schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Ik ben het hier totaal niet mee eens. Je kan Hamilton seizoen 2019 niet vergelijken met Max seizoen 2019.
Ben nog steeds verrast dat Renault de kleur geel heeft laten vallen en naar zwart is gegaan zoals Haas eerder deed, hun zijn tot nu toe de meest verrassende livery.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hun livery is voor nu alleen voor de trainingsdagen. Grote kans dat in Melbourne weer een gele wagen op het grid verschijntG_Dragon schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:01:
Ben nog steeds verrast dat Renault de kleur geel heeft laten vallen en naar zwart is gegaan zoals Haas eerder deed, hun zijn tot nu toe de meest verrassende livery.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het is nog niet de definitieve livery waar ze mee gaan rijden. Die zien we later pas, als ze al een auto hebben dan..G_Dragon schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:01:
-
Red Bull nose job.

Maar die neus zou wel eens het geheim kunnen zijn. Lucht door de neus laten stromen en mengen met de Y250 vortex zou wel eens kunnen versterken en dat helpt met neerwaartse druk, zonder veel luchtweerstand.

Maar die neus zou wel eens het geheim kunnen zijn. Lucht door de neus laten stromen en mengen met de Y250 vortex zou wel eens kunnen versterken en dat helpt met neerwaartse druk, zonder veel luchtweerstand.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jasphur schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:02:
[...]
Hun livery is voor nu alleen voor de trainingsdagen. Grote kans dat in Melbourne weer een gele wagen op het grid verschijnt
Oh serieus? jammer! in het artikel op racingnews stond toch echt dat dit hun nieuwe livery was.Edd schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:02:
[...]
Het is nog niet de definitieve livery waar ze mee gaan rijden. Die zien we later pas, als ze al een auto hebben dan..
Bedankt voor jullie reacties
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zo valt wel enorm op hoeveel smaller die neus is geworden. Dat zal aardig wat ontwikkeltijd hebben gekostDaniëlWW2 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:08:
Red Bull nose job.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar even serieus, als de nieuwe neus dé oplossing is, dan laten ze die niet zien bij de livery reveal....Dan zie je die pas in de tweede testweek terug.DaniëlWW2 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:08:
Red Bull nose job.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waiting on the world to change
Weet iemand waar de zwarte vleugel links (voor de coureur) naast de airbox voor dient? Is het niet vreemd dat deze asymmetrisch geplaatst is.
@DaniëlWW2 Airintake is ook een stukje groter geworden en het valt mij op dat het vlak achter de cockpit een stuk slanker is geworden
Bij Renault gaat het ook weer geweldig. Voor het zoveelste jaar op rij moeten de "gigantische investeringen" toch echt die P4 gaan veiligstellen.
https://www.racefans.net/...d-to-regain-fourth-place/
Dat die P4 niet verdiend was in 2018 op kwaliteit, maar door het falen van Haas (en Grosjean) en het imploderen van Force India, tja wie laat zich nu door dit soort details afleiden.
En Ricciardo wil weer terug naar het podium met Renault.
https://www.racefans.net/...second-season-at-renault/

https://www.racefans.net/...d-to-regain-fourth-place/
Dat die P4 niet verdiend was in 2018 op kwaliteit, maar door het falen van Haas (en Grosjean) en het imploderen van Force India, tja wie laat zich nu door dit soort details afleiden.
En Ricciardo wil weer terug naar het podium met Renault.
https://www.racefans.net/...second-season-at-renault/
Of ze konden niet anders omdat ze het moesten valideren. Dat hebben ze ook gedaan in Silverstone. Gewoon wat rondjes gereden om te testen of alles echt werkt zoals verwacht. Daarna inpakken en naar Barcelona zodat ze daar maximaal kunnen rijden.pinda powerrr schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:13:
[...]
Maar even serieus, als de nieuwe neus dé oplossing is, dan laten ze die niet zien bij de livery reveal....Dan zie je die pas in de tweede testweek terug.
Welke bedoel je? Wat mij betreft ziet het er allemaal redelijk symmetrisch uitboe.i schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:14:
Weet iemand waar de zwarte vleugel links (voor de coureur) naast de airbox voor dient? Is het niet vreemd dat deze asymmetrisch geplaatst is.
Ff beter kijkenNyceNL schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:18:
[...]
Welke bedoel je? Wat mij betreft ziet het er allemaal redelijk symmetrisch uit
Dat zwarte stukje op de airbox, op de foto rechts? Dat is een extra camera voor de cockpitview.boe.i schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:14:
Dat is naast een T-Cam een camera van de FOM en/of FIA. De teams mogen zelf kiezen of ze hem links of rechts plaatsen. Meestal zit hij links, en daar komen de "shoulder shots" vandaan.boe.i schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:14:
Dat is de cockpit/onboard camboe.i schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:14:
Onder de air intake hebben ze wel wat aero toegevoegd, waarschijnlijk om de flow vanuit de cockpit beter te regelen?
En de luchthappers voor zowel de voor- als achterwielen zijn ook flink gegroeid.
En de luchthappers voor zowel de voor- als achterwielen zijn ook flink gegroeid.
[ Voor 26% gewijzigd door OzzieMann op 13-02-2020 11:36 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Uit de Technical Regulations https://www.fia.com/regulation/category/110boe.i schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:31:
Ah duidelijk, dus het is geen stukje aero!

Nog veel te lang voor de McLaren... Op dit moment duidelijk het team waar ik het meest voor warm kan lopen! Lekker vol ambitie, enthousiasme, humor én niet een onderdeel van de momenteel gevestigde garde.
A snake goes through different skins before it reveals its final look… 🐍👀#C39 #GetCloser pic.twitter.com/9jPAtRA0tz
— Stake F1 Team KICK Sauber (@stakef1team_ks) 13 februari 2020

Lijkt wel een trendkleur te zijn Grijs/zwart. Hopen dat het straks op de baan nog duidelijk herkenbare wagens oplevert.
BWOAH! Dat is een gave teaser!
Hoelaat is de reveal?Pathogen schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:55:
Nog veel te lang voor de McLaren... Op dit moment duidelijk het team waar ik het meest voor warm kan lopen! Lekker vol ambitie, enthousiasme, humor én niet een onderdeel van de momenteel gevestigde garde.
14:30 NL tijd (13:30 GMT)
Moet ik net de kids van school halen....
Dan plan ik even een vergadering met mijzelf in. *doet kantoor deur dicht*
Bordje erbij "Alleen binnenkomen met koffie en worstenbroodjes"MonteurX schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:08:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Groot verschil van brakeducts bij de RB tov vorig jaar
Italianen zijn bang aldus de clickbait: https://racingnews365.nl/...formule-1-teams-schrikken.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat klinkt super fout...MonteurX schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:08:
Mwoa Mercedes reed afgelopen seizoen al rond met een extreem dunne neus.pinda powerrr schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:13:
[...]
Maar even serieus, als de nieuwe neus dé oplossing is, dan laten ze die niet zien bij de livery reveal....Dan zie je die pas in de tweede testweek terug.
Dit is ook niet wat je als ander team even in een weekje kopieert en aanpast, het gaat om het fundamentele ontwerp van je wagen. En gezien de windtunnel verhalen van Ferrari zit de kans erin dat ze in Maranello de plank nu al finaal mis geslagen hebben voor dit seizoen.
[ Voor 27% gewijzigd door Chiron op 13-02-2020 12:29 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Alfaatje!!nachtnet schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:58:
[Twitter]
[Afbeelding]
Lijkt wel een trendkleur te zijn Grijs/zwart. Hopen dat het straks op de baan nog duidelijk herkenbare wagens oplevert.

Die dingen wisselen per race. Op de ene baan hebben ze meer koeling nodig dan de andere, waardoor ze dus van formaat wisselen.Rockabilly_1991 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:17:
Groot verschil van brakeducts bij de RB tov vorig jaar
En dat alles op basis van een halve autoIllegal_Alien schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:19:
Italianen zijn bang aldus de clickbait: https://racingnews365.nl/...formule-1-teams-schrikken.

Ja omdat deze helft al zo goed uit ziet, zijn ze bang voor de andere helftMikeyMan schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:39:
[...]
En dat alles op basis van een halve auto
Is allemaal stemmingmakerij.. Men moet iets schrijven om nu in deze komkommertijd views te krijgen... In Australië zien we wel hoe iedereen ervoor staat.
Desalniettemin ben ik enorm aan het uitkijken naar de F1 tests :-)
Als het echt dé oplossing is wachten ze denk ik tot de laatste race met het introduceren!pinda powerrr schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 11:13:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport