[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 162 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.183.946 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Taakbalk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:50:
Kvyat, ondertussen:

[Afbeelding]

Zou er nog een team bijkomen? De geruchten over Panthera F1 lijken ook een beetje verstomd. Zij hebben de wens uitgesproken om in 2022 toe te treden tot de F1.
denk dat het meer als joke is, maar ... die mazpin zijn pa beschikt nogal over wat kapitaal - ik zou niet uitsluiten dat hij een all russian team wil bouwen (overname roze mercedes neit gelukt)

//edit; das exact wat @D-dark al schreef :F

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 17-12-2020 12:14 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 14:24
Ok, even een onpopulaire mening hier droppen, en disclaimer vooraf; ik ben maar een nobody met een mening, en meningen zijn net als anussen....

Anyway, van mij mag die OP echt 80% korter :$ Ik vind al die "Wikipedia content" niet echt heel nuttig, want je kan het immers ook met 2 muis klikken op Wikipedia of Formula1.com of whatever vinden, en daar vaak net ff wat gelikter, meer up-to-date, dynamischer, etc. Dus het voegt voor mij echt helemaal niks toe om een ellenlange lijst met circuits, rijders, teams, uitslagen etc. in de OP te hebben. Dan zie ik hem liever een flink stuk korter, klein overzicht van de agenda en teams/rijders, en verder wat nuttige links naar meer gedetailleerde info.

En wat ik juist wél mis, is de data die in de topic pointer staat, wat je evt. ook onder het 'nuttige linkjes' gedeelte kan scharen, dus andere gerelateerde F1/racetopics op Tweakers. Die gegevens zie je in een hoop andere reeksen juist in de OP, dus is een beetje een 'stijlbreuk'.

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
De geruchten zijn dat het één van de 'eenmalige' circuits van dit jaar zou gaan worden. Vietnam lijkt definitief niet door te gaan en Portimao en Imola lijken de beste papieren te hebben momenteel.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:30
The_Admin schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:17:
Ok, even een onpopulaire mening hier droppen, en disclaimer vooraf; ik ben maar een nobody met een mening, en meningen zijn net als anussen....

Anyway, van mij mag die OP echt 80% korter :$ Ik vind al die "Wikipedia content" niet echt heel nuttig, want je kan het immers ook met 2 muis klikken op Wikipedia of Formula1.com of whatever vinden, en daar vaak net ff wat gelikter, meer up-to-date, dynamischer, etc. Dus het voegt voor mij echt helemaal niks toe om een ellenlange lijst met circuits, rijders, teams, uitslagen etc. in de OP te hebben. Dan zie ik hem liever een flink stuk korter, klein overzicht van de agenda en teams/rijders, en verder wat nuttige links naar meer gedetailleerde info.
De OP wordt juist ook gebruikt om de racetopics snel te kunnen maken. Dan zijn de 1e basisgegevens wel van belang voor het topic. Uitslagen van vorig seizoen kunnen waarschijnlijk wel vervallen.
En wat ik juist wél mis, is de data die in de topic pointer staat, wat je evt. ook onder het 'nuttige linkjes' gedeelte kan scharen, dus andere gerelateerde F1/racetopics op Tweakers. Die gegevens zie je in een hoop andere reeksen juist in de OP, dus is een beetje een 'stijlbreuk'.
Die ga ik meenemen. lijkt mij wel een prima toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

The_Admin schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:17:

het is qua inhoud wel een behoorlijke lap geworden - daar waar deze informatie prima via f1/wikipedia inzichtelijk is. van de andere kant; je hoeft t niet te lezen, 18x scrollen en je bent er doorheen :+

persoonlijk vind ik de linkjes/downloads/verwijzingen in het topic vaak wel interresante onderdelen tussen zitten. zo deelde iemand https://github.com/SoMuchForSubtlety/f1viewer - vond dat een mooie toevoeging voor de zondag middag :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:38

RKD

himlims_ schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
[...]

het is qua inhoud wel een behoorlijke lap geworden - daar waar deze informatie prima via f1/wikipedia inzichtelijk is. van de andere kant; je hoeft t niet te lezen, 18x scrollen en je bent er doorheen :+

persoonlijk vind ik de linkjes/downloads/verwijzingen in het topic vaak wel interresante onderdelen tussen zitten. zo deelde iemand https://github.com/SoMuchForSubtlety/f1viewer - vond dat een mooie toevoeging voor de zondag middag :)
Dan vind ik zelf RaceControl een goede variant van f1viewer: https://github.com/robvdpol/RaceControl

@nachtnet misschien kunnen die erbij als alternatief voor de f1tv website/mobiele app

Hoort misschien meer in het hoe/wat te kijken f1 topic, maar daar kijk je pas naar als je een probleem hebt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RKD op 17-12-2020 12:48 ]

iRacing Profiel

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05

Blokker_1999

Full steam ahead

Taakbalk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:50:
Kvyat, ondertussen:

[Afbeelding]

Zou er nog een team bijkomen? De geruchten over Panthera F1 lijken ook een beetje verstomd. Zij hebben de wens uitgesproken om in 2022 toe te treden tot de F1.
Probleem met het huidige concorde akkoord is dat het een enorm kostelijke grap wordt als je wenst toe te treden tot de F1. Als ik me niet vergis moet je elk bestaand team op dat moment 20 miljoen dollar betalen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Blokker_1999 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:50:
[...]

Probleem met het huidige concorde akkoord is dat het een enorm kostelijke grap wordt als je wenst toe te treden tot de F1. Als ik me niet vergis moet je elk bestaand team op dat moment 20 miljoen dollar betalen.
Correctimo: https://the-race.com/form...he%20Concorde%20Agreement.
Any new team wanting to enter Formula 1 must pay $200million shared across the 10 existing entrants under new commercial terms within the Concorde Agreement.
Auw...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:47:
[...]

[...]

Over de (letterlijke) duivel gesproken: De storm is zeker nog niet gaan liggen:
[Twitter]
            ↓‡
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

:r :r Ik voel zelfs tegenzin om MAZ in het 2021 topic toe te voegen.
Ach, als je de docu van Williams hebt gezien dan zijn dit soort dingen van alle tijden. Echter had je toen geen social media waar alles breed werd uitgemeten en was men nog niet zo politiek correct. Sir Williams en zijn naasten geven zelf min of meer toe dat de heer Williams vaak heeft lopen rambammen met de Grid meisjes.

F1 is een wereld vol verleiding en niet iedereen kan daar goed mee overweg. Daarnaast zijn dat soort meiden vaak aandachttrekkers, genieten van het moment daarna doen alsof je neus bloedt. Ik ben team Mazepin in deze. Weg met de politieke correctheid.

Docu over Williams voor de geïnteresseerden:

https://g.co/kgs/v5irDq

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 14:24
nachtnet schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:30:
[...]

De OP wordt juist ook gebruikt om de racetopics snel te kunnen maken. Dan zijn de 1e basisgegevens wel van belang voor het topic. Uitslagen van vorig seizoen kunnen waarschijnlijk wel vervallen.
Ah kijk, dat wist ik dus niet. :D :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpbMWj-W8AAPuiw?format=jpg&name=900x900

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Epb2qOnXcAAe6DP?format=jpg&name=large

Best wel wat ervaring deze man. Wiki Benieuwd wat hij aankomend seizoen voor elkaar krijgt bij Williams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Iets met een nummer 3 ofzo? :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:21
magnifor schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:58:
[...]

Ach, als je de docu van Williams hebt gezien dan zijn dit soort dingen van alle tijden. Echter had je toen geen social media waar alles breed werd uitgemeten en was men nog niet zo politiek correct. Sir Williams en zijn naasten geven zelf min of meer toe dat de heer Williams vaak heeft lopen rambammen met de Grid meisjes.

F1 is een wereld vol verleiding en niet iedereen kan daar goed mee overweg. Daarnaast zijn dat soort meiden vaak aandachttrekkers, genieten van het moment daarna doen alsof je neus bloedt. Ik ben team Mazepin in deze. Weg met de politieke correctheid.

Docu over Williams voor de geïnteresseerden:

https://g.co/kgs/v5irDq
Ik ben team niemand in deze, de hele situatie kent alleen verliezers.

Alles werd vroeger niet zo breed uitgemeten, dus werd het niet op die manier genormaliseerd dat rijke/beroemde/knappe/invloedrijke mensen verder konden gaan dan Jan-Kees in de kroeg om de hoek, maar ook krijg je als slachtoffer veel minder erkenning. Toch denk ik, hoe rijk/beroemd/knap/invloedrijk/dronken je ook bent, aan een ander zit je pas als je echt het idee hebt dat die ander dat ook waardeert. Als je dat niet kan zien, vraag je het en als je een fout maakt, maak je je excuses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Victim blaming gaan we hier dus niet doen.

[ Voor 95% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-12-2020 22:47 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lol(?) https://twitter.com/hasht...Mazepin?src=hashtag_click (trending...)

heb desbetreffend filmpje niet gezien - dus kan en niet over oordelen, in generieke zin; "men is tegenwoordig wel snel op de teentjes getrapt" (fluwelen handschoentjes maatschappij :+)

uiteraard bijpassende petitie; https://www.change.org/p/...paign=psf_combo_share_abi

kan me niet herinneren dat er zoveel 'commotie' was om een nieuwe driver

[ Voor 37% gewijzigd door himlims_ op 17-12-2020 15:36 ]

• nachtnet

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpcRIAaXEAYqFm0.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpcFmqCXEAINAaf.jpg
TSU met nummer 22

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 17-12-2020 15:50 . Reden: Verkeerde bestand CTRL+V ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

magnifor schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:39:
[...]

Op zich eens, alleen zullen we waarschijnlijk nooit achter komen wat de echte waarheid is. Zoals ik al zei, dat soort meiden genieten van het moment en gaan daarna met krokodillentranen verkondigen dat ze zich betast voelen etc, of "lokken het uit" en daarna is het gejank om aandacht te krijgen. Vrouwen hebben veel macht tegenwoordig als het aankomt op seksisme en dat weten ze dus ik ben altijd achterdochtig als het om dit soort zaken gaat.
Domme vraag, maar waar precies heeft 'deze soort meid' deze aankondigingen gedaan? Zover ik heb gezien was het zijn filmpje, internet explosie, zij post een generiek stukje tekst en ze zijn weer ontvolgt, ik ben nog even zoekend hoe deze vrouw precies in jouw 'schets' zou moeten passen.

Mazepin is natuurlijk een iets groter verhaal dan alleen zijn hand-boob-gig, hij heeft al aantal keer eerder onder vuur gelegen rond z'n gedrag, z'n recente dubbele penalty, P2 bord omver rijden (ach, deed max ook), heeft aardig wat penalties al aan z'n broek met zelfs een 15-grid penalty.

We gaan het zien, kan leuk worden, of 'we look like a bunch of wankers' humor, of die gast blijkt inderdaad F1 niet waardig.. we gaan het wel zien. Kan nog leuk worden met de AT Tsunoda, als Haas volgend jaar beetje mee kan komen, kan het in ieder geval wat leuke sensatie achterin het veld gaan geven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
Jasphur schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:23:
[Afbeelding]

Best wel wat ervaring deze man. Wiki Benieuwd wat hij aankomend seizoen voor elkaar krijgt bij Williams
Heeft ook een paar maanden bij McLaren gezeten. Schijnt een goede te zijn, maar moest destijds weg vanwege het vertrek van Dennis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Victim blaming gaan we hier dus niet doen.

[ Voor 109% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-12-2020 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Kleine wijziging, maximale racetijd is verlaagd naar 3 ipv 4 uur.

https://www.motorsportwee...hree-hours/?feed_id=12730

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik merk al dat de meeste mensen klaar zijn met F1 2020, tijd voor het 2021 topic :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Hmm, dat is wel jammer. Grotere kans bij een zware crash/incident (kijk naar Mugello) dat de race meteen wordt afgelast. Waarschijnlijk teveel broadcasters die er niet blij mee waren? Alles voor de poen hè.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:50
Maarten_E schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:12:
[...]

Hmm, dat is wel jammer. Grotere kans bij een zware crash/incident (kijk naar Mugello) dat de race meteen wordt afgelast. Waarschijnlijk teveel broadcasters die er niet blij mee waren? Alles voor de poen hè.
In het artikel staat dat sinds introductie van de 4 uur limiet de langste race Brazilië 2016 was met 3 uur en 1 minuut. De langste dit seizoen was Bahrein met 2 uur 59 en 47 seconden. In principe gaan ze nu, in die 8, 9 jaar dus al niet over die 3 uur limiet heen (ja, 1x dan). Dus uiteindelijk zal het wel los lopen denk ik zo.

Edit:
Overigens kan het ook met starttijden / planning te maken hebben. Races zouden hierna 1 uur later kunnen starten en nog steeds zijn afgerond voor zonsondergang. Ook dat kan dus een beweegreden zijn geweest om het met 1 uur te verkorten.

[ Voor 15% gewijzigd door RobertMe op 17-12-2020 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
RobertMe schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:17:
[...]

In het artikel staat dat sinds introductie van de 4 uur limiet de langste race Brazilië 2016 was met 3 uur en 1 minuut. De langste dit seizoen was Bahrein met 2 uur 59 en 47 seconden. In principe gaan ze nu, in die 8, 9 jaar dus al niet over die 3 uur limiet heen (ja, 1x dan). Dus uiteindelijk zal het wel los lopen denk ik zo.

Edit:
Overigens kan het ook met starttijden / planning te maken hebben. Races zouden hierna 1 uur later kunnen starten en nog steeds zijn afgerond voor zonsondergang. Ook dat kan dus een beweegreden zijn geweest om het met 1 uur te verkorten.
Hmm, dan zal Canada 2011 de laatste race zijn geweest die er grof overheen ging?

Offtopic, zou eigenlijk heel graag eens een keer een 6 uurs race met F1 wagens willen zien. Duo's die om en om rijden, een endurance race met F1 wagens zeg maar. Gewoon, omdat het kan. En F2/F3 er tussendoor. Multiclass F1 :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:46

pro_6or

amateur_60r

Erapaz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:14:
[...]

Ach likeable, de meeste kampioenen zijn niet likeable. Lewis “best fans efah” Hamilton mogen velen niet. Schumacher was altijd heel afstandelijk en heeft veel anti fans. Senna praatte altijd alsof hij de next Messiah was en hij altijd moest winnen en iedereen tegen hem was. Misschien dat Hakkinen nog wel de meest likeable kampioen was.

En buiten Nederland hebben ook veel mensen het niet op Max.
Ik vond Hakkinen juist totaal niet te pruimen. Max heeft ook internationaal enorm veel fans, daar verbaas ik me wel eens over.

een treffende spreuk

• RobertMe
Maarten_E schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:21:
[...]

Hmm, dan zal Canada 2011 de laatste race zijn geweest die er grof overheen ging?
Ik vermoed eigenlijk ook de eerste? Of in ieder geval eerste (en laatste) in recente geschiedenis. Immers is de regel naar aanleiding van die race geïntroduceerd. Als het regelmatiger voor kwam dat races heel lang stil lagen was die regel vast al eerder geïntroduceerd.

V.w.b. "endurance". Vergeet ook niet dat een race maximaal 2 uur zuivere race tijd (/rijdende auto's) bevat. Een 6 uurs race is dan dus 3x zo lang dan ze nu maximaal rijden. Dat is dus fors meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
Zo, in een ruk de drie afleveringen van de Max docu gekeken. Was zeer vermakelijk! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:56

IkWilbert

Het is mij!

Telegraaf meldt dat Perez Albon gaat vervangen bij Red Bull.

https://www.telegraaf.nl/...appen-bij-red-bull-racing

[ Voor 51% gewijzigd door IkWilbert op 17-12-2020 22:05 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Er zit totaal geen bron bij.....

[ Voor 18% gewijzigd door BlackMonkey op 17-12-2020 22:08 ]

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Zie ook nog geen andere media het nieuws oppikken van Perez, hoewel het best aannemelijk is ga ik niet alleen af op De Telegraaf :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:17

Edd

Ik dacht eerst dat ze de timer verkeerd hadden gezet, maar ze nemen gewoon alvast een voorsprongetje op de rest..
Albon blijft wel reserve- en testcoureur bij Red Bull Racing, dat de rijderswissel naar verwachting vrijdagochtend bekendmaakt.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Nu online
Edd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:12:
[...]

Ik dacht eerst dat ze de timer verkeerd hadden gezet, maar ze nemen gewoon alvast een voorsprongetje op de rest..

[...]
Beetje zoals NU.nl die de push notificatie de deur al uitdoen voordat het artikel is geschreven. Dat van die timer kan trouwens nog steeds, het bericht is nog aangepast.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Een stagiair die een oepsie deed met een embargo :+

[ Voor 30% gewijzigd door naitsoezn op 17-12-2020 22:24 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Edd

Edd

Speedweek meldt het trouwens ook, althans volgens hun eigen onderzoek..
https://www.speedweek.com...pen-und-Sergio-Perez.html

Maar we gaan het zien morgen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Edd op 17-12-2020 22:24 ]

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zou sowieso top zijn. Denk dat Max nog wel een een zware dobber aan hem kan hebben af en toe. Leuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20:37
Eindelijk een beetje tegenstand (als het waar is). Zal Verstappen alleen maar sterker maken. Altijd jammer gevonden dat Ricciardo Red Bull verliet.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:53
Inb4 Perez dus Max gewoon helemaal zoek rijdt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Perez lijkt op papier de betere rijder tov van Albon. Bedenk wel dat iedereen ook jubelend was toen Albon bij AT reed. Eerst maar eens zien of Perez de zenuwachtige RB16b kan handelen, daarna Max ;)

Had toch liever de Hulk gezien als teammate.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

renzo4000 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:45:
Bedenk wel dat iedereen ook jubelend was toen Albon bij AT reed.
Moah, dat viel ook wel weer mee. Men was destijds helemaal klaar met Gasly, maar Albon werd bij STR echt niet bejubeld als nieuwe top-coureur hoor. Eerder het enige logische alternatief dat op dat moment voor handen was.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

BlackMonkey schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:07:
[...]

Er zit totaal geen bron bij.....
De schrijver is anders een gerespecteerde journalist. Dit is dus op basis van eigen bronnen. Bij de Telegraaf hebben ze gewoon een bron binnen Red Bull, als je ziet wat voor berichten ze daar altijd eerder hadden. Dus ik sta er niet van te kijken.

Overigens heeft de halve paddock al de geruchten een keer besproken, dus komt het ook niet echt uit de lucht vallen. Wie weet heeft iemand hem ergens op een vliegveld gespot voor de presentatie morgen. Je weet het niet :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

In before still Hulkenberg. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:09:
De schrijver is anders een gerespecteerde journalist. Dit is dus op basis van eigen bronnen. Bij de Telegraaf hebben ze gewoon een bron binnen aan de Red Bull, als je ziet wat voor berichten ze daar altijd eerder hadden. Dus ik sta er niet van te kijken.

[knip]
Die ziet ze vliegen dus... :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:08
Ik weet het niet hoor... Laat Perez maar lekker met pensioen gaan. Dat hele politieke spelletje van hem ben ik inmiddels ook wel flauw van...

Nee doe mij maar Hulk... Persoonlijk kan ik Perez niet uitstaan...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wie het ook wordt, Max zal erop reageren alsof het zijn volgende slachtoffer is, en dat kan heel goed gebeuren. :+ :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Grote kans dat Perez gewoon zoek gereden wordt. Het is ook wel erg hoe de wind waait want vorige jaren had niemand het over Perez. Sterker nog begin dit jaar niet eens, toen moest het Hulkenberg worden.

We gaan het wel zien. Persoonlijk zie ik liever Hulkenberg maar gevoelsmatig is Perez ook een goede stap vooruit. Ben wel benieuwd of hij de RB17 kan temmen.

• tweakduke
  • Laatst online: 19:25

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Veel sites noemen nu dat het morgen bekend wordt.

https://nl.motorsport.com...eamgenoot-max-verstappen/

Deze heeft het van https://www.speedweek.com...pen-und-Sergio-Perez.html

Het zal dan toch zo zijn denk ik. Hulkenberg heeft meer de gunfactor, maar Perez heeft zich laten zien dit seizoen.
Hopelijk is de samenwerking goed met Max.

Tweakers Discord

• BlackMonkey
  • Nu online
Martinspire schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:09:
[...]

De schrijver is anders een gerespecteerde journalist. Dit is dus op basis van eigen bronnen. Bij de Telegraaf hebben ze gewoon een bron binnen Red Bull, als je ziet wat voor berichten ze daar altijd eerder hadden. Dus ik sta er niet van te kijken.

Overigens heeft de halve paddock al de geruchten een keer besproken, dus komt het ook niet echt uit de lucht vallen. Wie weet heeft iemand hem ergens op een vliegveld gespot voor de presentatie morgen. Je weet het niet :P
Ik ben ook niet verbaasd dat het gebeurt hoor, maar ik heb bij de F1 wel geleerd dat je praktisch alles moet wantrouwen zonder dat er een juiste (directe) bron bij zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 14-09 19:42
De winnaars van de twee meest recente races samen in een team. Zou Mercedes al bang zijn? :+

Maar een terechte keuze. Wel zonde voor Albon dat er voor hem volgend seizoen geen plek is bij Alpha Tauri.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
tweakduke schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:29:
Het zal dan toch zo zijn denk ik. Hulkenberg heeft meer de gunfactor, maar Perez heeft zich laten zien dit seizoen.
Hulkenberg heeft zich natuurlijk ook goed in the picture weten te rijden IMO. Even buiten verhaal dat die na 1 weekend al met verbeterpunten kwam om de auto beter te maken. Maar in dat tweede weekend "even" op P3 kwalificeren met een nog onbekende auto na net wat langer uit de sport te zijn geweest dan de rest is natuurlijk ook zeer goede reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

DarkFire1985 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:24:
Grote kans dat Perez gewoon zoek gereden wordt. Het is ook wel erg hoe de wind waait want vorige jaren had niemand het over Perez. Sterker nog begin dit jaar niet eens, toen moest het Hulkenberg worden.

We gaan het wel zien. Persoonlijk zie ik liever Hulkenberg maar gevoelsmatig is Perez ook een goede stap vooruit. Ben wel benieuwd of hij de RB17 kan temmen.
Hulk is vooral de droom van de NL fans geweest. En aan het begin van het jaar was het ook niet duidelijk dat Perez zonder stoeltje zou komen. Ik heb liever Hulk, maar Perez is gewoon de betere optie.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Laatst online: 16-09 19:48
Qua mens en vooral door zijn sympathieke uitstraling had ik het de Hulk gegund maar als coureur lijkt mij Perez de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Ik hoop PER en dan eigenlijk icm met een soort van HAM-ROS scenario waarbij de nummer 1 niet meer de vanzelfsprekende nummer 1 blijkt te zijn

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:51
Eerst maar eens kijken of Perez die kar onder controle krijgt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook op Nu.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpeBBSnWMAAxt3Y?format=jpg&name=large

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 18-12-2020 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 19:57
Goed om te lezen, de combi Verstappen/Perez kan wel eens de sterkste van het grid blijken te zijn.

Kan niet wachten tot maart. :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 16:03

Damian

Insane Obtrusion

Even more outside it?? Wat de neuk, ga dan lekker outside de F1 blijven |:(

Blergh, altijd die zweverige ondertoon in al zijn teksten, helemaal klaar mee.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jasphur
En Lando is toch wel echt een goude kerel ej. Voor de mensen die het vergeten waren, hij werd derde toen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpeXJlFXcAAjZuK?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpeXJWxW4AM1bfJ?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpeXJF4XcAE_6x-?format=jpg&name=large

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 18-12-2020 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Damian schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:56:
[...]
Even more outside it?? Wat de neuk, ga dan lekker outside de F1 blijven |:(

Blergh, altijd die zweverige ondertoon in al zijn teksten, helemaal klaar mee.
Well gedeelte van "we as a team" begrijp je niet? Het is niet geheel onbekend dat Mercedes een weg in wil gaan naar duurzaamheid.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:31
Ik hoop eerlijk gezegd dat het Perez word. Hulk is leuk aardig en simpatek, maar ik denk naast Max ook te tam.
Naast de baan en op de baan denk ik dat Hulk te tam en aardig is als de degens moeten worden gekruist.
Perez zal het gevecht niet uit de weg gaan.
En ik denk ook voor het team dat het goed is dat het niet het eenmans circus Max blijft/word.

Niet dat ik tegen Max ben, maar ik ben voor reuring in de tent.

Hulk zal de beter rijder zijn, maar ik zie in Perez het beter totaal plaatje.
Al zullen centen van Perez ook wel meespelen gezien het bericht dat RBR niet op zoek gaat naar een vervangende sponsor voor het vertrekkende Aston Martin.

Hopelijk kan Perez Max een aantal keer verslaan in de Q en in de race.
Andere kant is het ook wel weer spectaculair als Max ook Perez gewoon op 40 seconden rijd.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hoe groot is de Mexicaanse fanbase eigenlijk?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:05

basvn

Breezand - NHN

ik hoop nog steeds op Hulk
maar het zal maketing technisch misschien beter zijn om Perez een stoeltje te geven voor 1/2 jaar

maar dit is ook Perez

(starten bij 1.36) of gewoon hele filmpje kijken.

Het is niet alleen Perez, ook Ocon, maar zo kan het ook gaan worden. dat is wat je totaal niet wilt in het team.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Als ik buitenlandse media op Twitter lees, is het vooral (en misschien zelfs wel alleen) de Nederlandse media die nu speculeert dat PER naar RBR gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

https://streamable.com/4tan8c

geen idee wat de betrouwbaarheid is..

had van RBR een iets mooier filmpje verwacht..

[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 18-12-2020 08:26 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Jasphur schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:16:
Hoe groot is de Mexicaanse fanbase eigenlijk?
Heel groot, vooral toen Perez won ging het dak eraf daar. Maar ook naar de Mexicaanse GP komen veel mensen voor Perez. En dit was voordat die iets had gewonnen. Zodra de volgende race daar mag plaatsvinden zou er vast wel een Perez tribune komen verwacht ik :) (als die meedoet)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@basvn Lijkt mij niet officieel, maar mensen gaan in ieder geval al erg los op #checogivesyouwings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:38

Player1S

Probably out in the dark

basvn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:25:
[Streamable]
https://streamable.com/4tan8c
[Twitter]
geen idee wat de betrouwbaarheid is..

had van RBR een iets mooier filmpje verwacht..
Als het 1998 was geweest had ik het gelooft. No way dat het marketing team van Red Bull anno 2020 hier mee aan komt.

Dit is dus fanmade.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:56

Bloodclot

Jawier!

Bensimpel schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:27:
[...]

Heel groot, vooral toen Perez ging het dak eraf daar. Maar ook naar de Mexicaanse GP komen veel mensen voor Perez. En dit was voordat die iets had gewonnen. Zodra de volgende race daar mag plaatsvinden zou er vast wel een Perez tribune komen verwacht ik :) (als die meedoet)
Fanbase in zuid amerika is fantastisch, als Hamilton in Brazilië en Mexico zegt "you are the best fans" dan geloof ik Hamilton altijd voor die keren.

Kijk maar eens naar filmpjes van afgelopen jaren, ze gaan helemaal los.

Ook qua marketing is mexico groot voor red bull (dit was met taiwan natuurlijk ook). Perez is een goede coureur, maar brengt ook heel wat kruiwagens cash mee.

Ben benieuwd volgend jaar, door zijn optredens in 2020 wordt hij als een van de top5 coureurs van de grid gezien, hij is dan ook hoog geëindigd.

Met Perez kunnen ze een gooi gaan doen naar het team-kampioenschap. Als ook Perez niet mee kan komen met Max, tekent het alleen maar hoe goed Max dan wel niet is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

basvn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:18:
ik hoop nog steeds op Hulk
maar het zal maketing technisch misschien beter zijn om Perez een stoeltje te geven voor 1/2 jaar

maar dit is ook Perez
[YouTube: Force India Friction: Perez and Ocon's 2017 Clashes]
(starten bij 1.36) of gewoon hele filmpje kijken.

Het is niet alleen Perez, ook Ocon, maar zo kan het ook gaan worden. dat is wat je totaal niet wilt in het team.
En daarom hoop ik nog steeds op de Hulk. :P Perez is teveel ego, die gaat zich ook never nooit neerleggen bij een rol van tweede rijder (ook niet als Der Doktor hem dat oplegt).

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:22:
Als ik buitenlandse media op Twitter lees, is het vooral (en misschien zelfs wel alleen) de Nederlandse media die nu speculeert dat PER naar RBR gaat...
Speedweek meld het ook. En dat is in handen van Red bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:32
vhal schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:43:
Ik hoop PER en dan eigenlijk icm met een soort van HAM-ROS scenario waarbij de nummer 1 niet meer de vanzelfsprekende nummer 1 blijkt te zijn
Ik denk dat Dr. Helmut het wel onder controle houdt. >:)

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:38

Player1S

Probably out in the dark

Bart-Willem schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:42:
[...]

En daarom hoop ik nog steeds op de Hulk. :P Perez is teveel ego, die gaat zich ook never nooit neerleggen bij een rol van tweede rijder (ook niet als Der Doktor hem dat oplegt).
Dat was toen. Nu heeft ie de keuze tussen 2e rijder bij RBR met mogelijkheid om toch nog races te winnen of thuis zitten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Player1S schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:43:
[...]

Dat was toen. Nu heeft ie de keuze tussen 2e rijder bij RBR met mogelijkheid om toch nog races te winnen of thuis zitten.
Dat is nu nog steeds, aangezien Perez een paar weken terug nog aangaf bij een eventueel RB-zitje geen tweede rijder te willen zijn. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28

JB

Cédric roelt!

Ik vind alles goed, zolang HAM maar geen WDC kado krijgt... Laat 'm er maar eens echt voor werken. Hoe mooi als dat record (nog) niet lukt komende jaar :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 19:39
Bart-Willem schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:44:
[...]

Dat is nu nog steeds, aangezien Perez een paar weken terug nog aangaf bij een eventueel RB-zitje geen tweede rijder te willen zijn. :P
Bij mijn weten doet Red Bull niet aan een 2e rijder. Ze krijgen dezelfde spullen en dezelfde kansen.

Het is geen Mercedes die een duidelijk zwakkere coureur naast Lewis zetten of een Ferrari die dat ook jaren heeft gedaan.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:53
@basvn Ah ja, Ocon versus Perez. Dat was even lekker rellen, maar ik vind het (achteraf) allemaal eigenlijk niet zo spannend. Ik denk persoonlijk dat Ocon echt een arrogante kwal was in die tijd wat ik ook uit zijn interviews meen af te lezen, een enorme bewijsdrang en daardoor was hij misschien ook in het team wel onuitstaanbaar. Ik zie een paar keer die zelfvoldane grijns waardoor hij ook al eens een duw heeft gekregen van iemand :+ Dan krijg je ook frictie op de baan.

Maar laten we wel zijn: tussen Ricciardo en Verstappen was het ook niet altijd perfect, ik kan me bijv. een middelvinger herinneren in Hongarije en een crash in Azerbeidzjan na toch al een hele pittige race samen. Ik denk dat je dit met elke coureur wel zou kunnen hebben, het zijn uiteindelijk allemaal mensen die willen winnen en als ze het gevoel hebben dat ze tekort worden gedaan of als ze flink onder druk staan en voelen dat ze zich moeten bewijzen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:43:
[...]

Speedweek meld het ook. En dat is in handen van Red bull.
Dan nog :P Alles voor de clicks. Al helemaal bij RB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:56
Weet je wat het is. Als ik zie hoe goed hulk meteen mee kon komen denk ik dat de merc van vorig jaar gewoon nog veel beter was dan wat per en str eruit hebben gehaald. Ik vond hem ook echt niet overtuigend tegen ocon, en als je die tegenover ric ziet....

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 16-09 23:45

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

but even more outside it .... wtffff ...?! Is dit Formule 1 of een politieke instelling?? wtfff.. :r

Als team zou ik hier een stokje voor steken, BLM shit doe je maar in je eigen tijd...

[ Voor 30% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-12-2020 09:17 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:16:
[...]

but even more outside it .... wtffff ...?! Is dit Formule 1 of een politieke instelling?? wtfff.. :r

Als team zou ik hier een stokje voor steken, BLM shit doe je maar in je eigen tijd...

Precies want hij heeft zijn naam al genoeg in het negatieve gezet door zijn uitlatingen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 19:39
Alfa90_Buttje schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:16:
[...]

Het mag onderhand toch duidelijk zijn dat Lewis zijn optreden in de F1 gebruikt als uithangbord van zijn politieke ideeën? Het geeft hem een podium (pun intended) en de FIA laat het toe.

Of dat goed en correct is wil ik niet ter discussie stellen. Ik denk dat Lewis de ruimte heeft gepakt die hem werd gegund en dit is het resultaat.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
Ik vind het wel een beetje lullig naar Albon op deze manier.... had het dan net voor de laatste race bekend gemakt zodat Albon op zijn minst een beetje een offcieel afscheid had gehad. Nu dropt het zo even echt net na het seizoen en zien we nisk meer van Albon als het hem tegenzit.

Niet netjes...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Geronimous schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:30:
Ik vind het wel een beetje lullig naar Albon op deze manier.... had het dan net voor de laatste race bekend gemakt zodat Albon op zijn minst een beetje een offcieel afscheid had gehad. Nu dropt het zo even echt net na het seizoen en zien we nisk meer van Albon als het hem tegenzit.

Niet netjes...
Daar heb je een goed punt, want nu kan hij inderdaad geen fatsoenlijk afscheid nemen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

G_Dragon schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:38:
[...]

Daar heb je een goed punt, want nu kan hij inderdaad geen fatsoenlijk afscheid nemen.
Net als KVY,
ligt wel in de lijn van hoe RBR werkt deze week :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 19:51
Ik zou toch als Mercedes niet die BLM beweging steunen. Er zitten daar een paar wacko's die het niet zo hebben op grote bedrijven, kapitalisme, etc.

Tegen racisme lijkt me vanzelfsprekend, maar zo'n gekkies? Meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
hansvk schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:43:
[...]

Multi-12 Max!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12

iichel

Gazoooo

hansvk schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:43:
[...]

Multi 3311 Checo, multi 3311

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

over een kleine 10min weten we waarschijnlijk meer?
09.00 in de UK dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Laatst online: 14:35
basvn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:52:
over een kleine 10min weten we waarschijnlijk meer?
09.00 in de UK dan
2w9l....

PH-MRK request startup

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EdAyTWkh7-WHPDSJFQC6fmYHpu0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nq9m56hiSTqG6isTyG9SMRUl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Laatst online: 14:35
don't state something what is not true :+

PH-MRK request startup

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Oh please let it be! O-) _/-\o_

MAKE MY DAY RED BULL :Y :Y

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 18-12-2020 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
G_Dragon schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:04:
[...]

Oh please let it be! O-) _/-\o_

MAKE MY DAY RED BULL :Y :Y
Amen !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Zou toch wat zijn als Team Hulk de geruchten van Perez de wereld in geholpen hebben om hem terug te pakken voor de berichtgeving van een paar maanden terug en dat vervolgens HUL in die wagen stapt?

Durf te dromen! :o

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
Hm, ik zie nu dat de nieuwsoutets opeens ook voorzichtiger zijn: "naar alle waarschijnlijkheid"

https://www.nu.nl/formule...eamgenoot-verstappen.html

Ik gun het Hulkenberg ook veel meer, maar Perez is wel logischer...

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 18-12-2020 10:10 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 162 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport