3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoeft niet als ze nou voor de HULK kiezenbasvn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:10:
[...]
Zit zeker wat in!
wachten tot vanmiddag dus
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
HAM -> RBRMektheb schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:12:
Nou laten we dan gewoon gelijk melden het Tsunoda gaat worden dan hebben we alle speculatie gelijk gehad
BOT -> RBR
MAX -> MER
RUS -> MER
PH-MRK request startup
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
En wie gaat er dan naar Williams?Mrkoekie schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:18:
[...]
HAM -> RBR
BOT -> RBR
MAX -> MER
RUS -> MER
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PER? ALB? pick one.. i don't really care..
PH-MRK request startup
Laten we eerst maar even afwachten of het echt zo is, of dat de geruchtenmolen weer in overdrive is gegaan
/post
Eerst maar eens zien of PER VER uberhaupt kan bijhouden. Dat hij sneller is dan Albon betekent niet direct dat hij VER vaak tegenkomt. Al was hij natuurlijk behoorlijk snel bij RP.NoahAmber schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:32:
Als PER dan naar RBR komt is het te hopen dat Marko hem duidelijk heeft ingeprent dat hij de BOT van RBR is. Vraag mij trouwens sowieso af of de combi VER/PER wel een goede is.
Welke van de statements zou dan niet waar zijn? En zou Jos weten wie naast Max komt te rijden? Wie er rijdt is geheel aan Marko en Mateschitz. Zelfs Horner heeft er niet veel over te vertellen.
Dus het kan alle kanten op. De vraag is wie Max op een halve seconde per rondje mag rijden. Wordt het toch Albon, wordt het Perez of toch outsider de Hulk?
Of kondigen ze vandaag niets aan? Dat kan ook nog!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Bensimpel
Positieve meneer
Redbull wilt gewoon meedoen in het constructeur kampioenschap en Max natuurlijk helpen indien nodig.Tk55 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:35:
[...]
Eerst maar eens zien of PER VER uberhaupt kan bijhouden. Dat hij sneller is dan Albon betekent niet direct dat hij VER vaak tegenkomt. Al was hij natuurlijk behoorlijk snel bij RP.
Albon was echt waardeloos in dat opzicht. Perez is een knokker, dat heeft het team nu wel nodig. Iemand die het gewoon niet op wilt geven. Ik geloof dat Perez de ideale kandidaat is. Ja hij heeft een ego, maar hebben bijna alle F1 drivers dat niet?
😆 - Denk ook eens om ;)
there ... i fixed it
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Bensimpel
Positieve meneer
Ik denk van wel, Nederlands en Mexicaans kan best goed werken, (mijn verloofde is zelf Mexicaans). Het eten is wel wat pittig voor mij als NederlanderNoahAmber schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:32:
Als PER dan naar RBR komt is het te hopen dat Marko hem duidelijk heeft ingeprent dat hij de BOT van RBR is. Vraag mij trouwens sowieso af of de combi VER/PER wel een goede is.
Zonder grap; bij Redbull kennen ze niet echt de 2e rijder, ja het is duidelijk dat Max nu het team draagt, maar hij heeft natuurlijk ook een uitdaging nodig om zo verder te komen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Zetten ze Perez naast Max dan hebben ze een goede coureur met veel ervaring en podiums en iemand die echt wel een potje kan sturen en rammen met die RBR16b. Maarrr stel dat Perez echt heel dicht op Max komt (zeg de gewenste 1 a 2 tienden) betekent dat ook dat er situaties gaan komen dat hij daadwerkelijk kan vechten om een positie in de race. Ik ben bang dat Perez dan zijn Mexicaanse aka Maxikaanse temperament naar boven laat komen wat kan resulteren in tranen en met kostbare punten voor Max als gevolg ... ik weet het niet.
De Hulk is wellicht op papier net iets minder dan Perez (al heeft hij Perez wel verslagen in 2014 en sterker in kwalificaties) maar zal zich veel beter kunnen berusten met de "2e rijder" positie in dienst van RBR en Max. Daarnaast is de synergie met Max vele malen beter. Bedenk wel dat RBR één grote marketing machine is en ze erg veel waarde hechten aan goede content. Ik denk dat Max en de Hulk samen voor leuke momenten gaan zorgen zoals met RIC toentertijd. Dit levert erg goede business op kan ik je vertellen dat RBR hier heel gevoelig voor is(iets wat totaal ontbrak met ALB en GAS).
Nog ff een stats overzichtje tussen HUL en Perez 2014-2017:
Mocht RBR toch voor Perez kiezen; dan verwacht ik dat het contract met hem heel duidelijk gaat zijn; je bent in dienst van RBR en Max. Gij zult geen capriolen uithalen ala OCON anders sta je naast de baan en zetten we ALB/GAS/YUKI in die auto.qualifying
2014 Hulk 12-7 Perez; hulk wins by .473
2015 Hulk 11-8 Perez; hulk wins by .395
2016 Hulk 12-9 Perez; hulk wins by .071
Overall: Hulk 35-24
drivers' championship points
2014 Hulk 96;Perez 59
2015 Hulk 58; Perez 78
2016 Hulk 72; Perez 101
Overall: Hulk 226; Perez 238
Podiums: Hulk 0; Perez 4
Zo dat waren mijn hersenspinsels voor nu ...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Daar heeft Marko niks over te vertellen. Marko is chef junior programma, meer niet.NoahAmber schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:32:
:strip_exif()/f/image/KHGdpiOePxCN9e7o36MhD52S.png?f=user_large)
Wait for it, wait for it... 💪 #FridayFeeling 😎 #F1pic.twitter.com/aktlOi3jVs
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 18 december 2020
In theorie klopt dat inderaad. In de praktijk is dat heel anders.FastFred schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:50:
[...]
Daar heeft Marko niks over te vertellen. Marko is chef junior programma, meer niet.
Als hij dat niet kan heb je er ook niets aan, als hij het wel kan heb je een haantjes risico.Tk55 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:35:
[...]
Eerst maar eens zien of PER VER uberhaupt kan bijhouden. Dat hij sneller is dan Albon betekent niet direct dat hij VER vaak tegenkomt. Al was hij natuurlijk behoorlijk snel bij RP.
alles kan off-topic
Terug naar Ver en Ric, hebben ze daar toch ook nooit gedaan, racen mag prima.. tot het behoorlijk ergens op een einde van een zeer lang recht stuk helemaal fout gingnaitsoezn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:55:
Dergelijke afspraken contractueel opnemen voor de zogenaamde nr. 2is gewoon een motie van wantrouwen naar de zogenaamde nr. 1. Als je dergelijke fratsen / afspraken nodig hebt, dan ben je blijkbaar niet sterker... 'k Geloof er ook niets van de ze iets dergelijks bij RBR zullen afspreken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Toto Wolff to continue as Mercedes F1 team principal and CEO for a further three years #F1
— Luke Smith (@LukeSmithF1) 18 december 2020
Precies mijn punt: Dat kon alleen maar ontstaan omdat ze (toen nog in ieder geval) aan elkaar gewaagd waren. Volgens mij is de algehele verwachting dat Perez niet kan tippen aan Max, dus heb je dergelijke afspraken ook niet nodig.SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:59:
[...]
Terug naar Ver en Ric, hebben ze daar toch ook nooit gedaan, racen mag prima.. tot het behoorlijk ergens op een einde van een zeer lang recht stuk helemaal fout ging
#F1: #Daimler AG, #INEOS und Toto #Wolff will each hold a third of the Mercedes F1 team in the future. #AMuS
— Andreas Haupt (@andihaupt1) 18 december 2020
Als PER dat zou doen, dan houdt dat niet automatisch in dat VER dan niet goed presteert. Anders zou PER geen trucjes nodig hebben?naitsoezn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:35:
Als Perez de kont in de krib gooit en trucjes gaat uithalen om Max een hak te zetten, dan betekent dit dat Max gewoon niet goed genoeg presteert.
Zit Mercedes nu RBR de wind uit de zeilen te halen door een TP aan te kondigen?
Ineos neemt groot aandeel in Formule 1-team Mercedes
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 18-12-2020 11:11 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er is echt geen enkele aanleiding om te denken dat de Mercs zelf volgend jaar opeens langzamer zijn en/of de Red Bulls volgend jaar opeens een stuk sneller zouden zijn.
Ga er maar vanuit dat dit soort afspraken echt wel worden gemaakt. Dat ze dit naar de buitenwereld anders zullen communiceren is natuurlijk een ander verhaal. RBR zal zeker ruimte laten om met elkaar te mogen "racen" maar niet kosten wat het kost. Als je dit niet ziet dan heb je een blindspot; dit gebeurt namelijk al sinds het bestaan van de F1. De belangen zijn te groot. De momenten waarbij er teammates elkaar van de baan reden werden na een dergelijke race meteen de kop ingedrukt. Wat dacht je wat er is besproken na het RIC/VER incident? Goed gedaan jongens? Ga zo door? Dacht het niet!naitsoezn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:55:
Dergelijke afspraken contractueel opnemen voor de zogenaamde nr. 2is gewoon een motie van wantrouwen naar de zogenaamde nr. 1. Als je dergelijke fratsen / afspraken nodig hebt, dan ben je blijkbaar niet sterker... 'k Geloof er ook niets van de ze iets dergelijks bij RBR zullen afspreken.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Vergeet niet dat volgend jaar een token systeem is voor chassis ontwikkeling is (niet aero maar chassis). McLaren hebben hun beide tokens moeten gebruiken om de Merc PU erin te krijgen en kunnen geen andere dingen aanpassen. Dat kan de voortgang t.o.v. andere teams wel remmen.PWM schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:12:
Ik denk echt dat McLaren volgend jaar met de Mercedes achterin hoge ogen gaat gooien.
Als je kampioen wil worden heb je nodig:
- iemand die dicht genoeg bij je zit en je scherper maakt
- iemand die dicht genoeg bij je zit en als wingman de concurrentie dwars zit en pit-strategies in de wielen loopt
- iemand die dicht genoeg bij je zit en de auto met zijn ervaring door kan ontwikkelen.
Wat een slap gelul over dat Perez een haantje is. Dan is Hulk een natte wind die gewoon het podium niet kan halen. Als Bottas zich neerlegt bij een rol als tweede rijder staat het hier pagina's vol met kritiek op die houding. Maar naast Max willen we wel die houding die we o zo graag bekritiseren?
Max is de racer met de beste race-craft en als hij z'n koppie er bij houdt is Perez geen enkel probleem.
Je moet me geen woorden in de mond leggen, da's namelijk totaal niet wat ik zeg. Dat je afspraken maakt om elkaar niet van de baan te rossen is heel logisch, maar daar hoef je niet contractueel voor vast te leggen dat je nr. 2 bent en de nr. 1 niets in de weg mag leggen.renzo4000 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:14:
[...]
Ga er maar vanuit dat dit soort afspraken echt wel worden gemaakt. Dat ze dit naar de buitenwereld anders zullen communiceren is natuurlijk een ander verhaal. RBR zal zeker ruimte laten om met elkaar te mogen "racen" maar niet kosten wat het kost. Als je dit niet ziet dan heb je een blindspot; dit gebeurt namelijk al sinds het bestaan van de F1. De belangen zijn te groot. De momenten waarbij er teammates elkaar van de baan reden werden na een dergelijke race meteen de kop ingedrukt. Wat dacht je wat er is besproken na het RIC/VER incident? Goed gedaan jongens? Ga zo door? Dacht het niet!
nou nou nou.Franco10 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:22:
Aardige vent die Hulk maar hij mag zich verder ontwikkelen in Jort Kelder-broeken dragen als accessoire voor zijn trophy-wife.
- iemand die dicht genoeg bij je zit en als wingman de concurrentie dwars zit en pit-strategies in de wielen loopt
- iemand die dicht genoeg bij je zit, de auto met zijn ervaring door kan ontwikkelen.
Wat een slap gelul over dat Perez een haantje is. Dan is Hulk een natte wind die gewoon het podium niet kan halen. Als Bottas zich neerlegt bij een rol als tweede rijder staat het hier pagina's vol met kritiek op die houding. Maar naast Max willen we wel die houding die we o zo graag bekritiseren?
Max is de racer met de beste race-craft en als hij z'n koppie er bij houdt is Perez geen enkel probleem.
Ik zou het doen!
Je spreekt zelf met twee termen namelijk "contractueel" en "afspreken"; maar goed één ieder heeft recht op zijn/haar zienswijze op zaken nietwaar? Ook ik heb geen zicht op de contracten uiteraard. Maar ik ben er van overtuigd dat deze contracten zodanig zijn opgebouwd met clausules die hetzelfde zullen bepalen als ik reeds heb beschreven. Er staan een hoop kleine lettertjes in, trust me.naitsoezn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:22:
[...]
Je moet me geen woorden in de mond leggen, da's namelijk totaal niet wat ik zeg. Dat je afspraken maakt om elkaar niet van de baan te rossen is heel logisch, maar daar hoef je niet contractueel voor vast te leggen dat je nr. 2 bent en de nr. 1 niets in de weg mag leggen.
Daarnaast is de situatie totaal anders; bij RBR weten ze ook dondersgoed dat Perez niet gelijkwaardig materiaal is als Max. Ze hebben het ook niet onder stoelen of banken geschoven dat ze met Max wereldkampioen willen worden. Ze hebben nooit gezegd "we willen kampioen worden met een van onze rijders, niet met RIC, GAS of ALB. Daarmee zeggen ze impliciet dus m.i. precies hetzelfde.
Maar laten we het houden op "let's agree to disagree" ... even goede vrienden
bottas is (denk ik) minder dan hulkenberg.Franco10 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:22:
Aardige vent die Hulk maar hij mag zich verder ontwikkelen in Jort Kelder-broeken dragen als accessoire voor zijn trophy-wife.
- iemand die dicht genoeg bij je zit en de auto met zijn ervaring door kan ontwikkelen.
Daarnaast wil iedereen liever max in die auto zien dan bottas, omdat het gewoon de beste auto is. Zonde om er dan zo'n matige coureur in te zetten, een beetje tegenstand voor hamilton zou de sport goed doen.
Overigens zie ik hulkenberg die drie punten van je gewoon waarmaken hoor
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Mogen ze dan helemaal niets qua aero aanpassen? Als de Mercedes motor bijvoorbeeld een stukje groter is en het bodywork moet breder worden (neem aan dat dat onder chassis valt en niet aero), dan kan je hele aero al vern**kt zijn. Dat gaat lastig worden..iichel schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:17:
[...]
Vergeet niet dat volgend jaar een token systeem is voor chassis ontwikkeling is (niet aero maar chassis). McLaren hebben hun beide tokens moeten gebruiken om de Merc PU erin te krijgen en kunnen geen andere dingen aanpassen. Dat kan de voortgang t.o.v. andere teams wel remmen.
Dus jij denkt dat Max in een Mercedes races spannender zou maken en Mercedes zou roepen "vooruit Lewis en Max racen jullie maar tegen elkaar" ipv de situatie zoals ie is waarin Mercedes gewoon wint zonder risico's ?epic_gram schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:31:
[...]
bottas is (denk ik) minder dan hulkenberg.
Daarnaast wil iedereen liever max in die auto zien dan bottas, omdat het gewoon de beste auto is. Zonde om er dan zo'n matige coureur in te zetten, een beetje tegenstand voor hamilton zou de sport goed doen.
Overigens zie ik hulkenberg die drie punten van je gewoon waarmaken hoor
Denk dat Max in een Mercedes zetten samen met Lewis een nooit vervulbare droom is .
"Beautiful Clean Coal"
Volgens mij had Baku 2017 niet eens zoveel te maken met dat VER & RIC aan elkaar waren gewaagd. Dat kwam gewoon door het ellenlange rechte stuk waar RIC ronde na ronde DRS had en zo weer dichtbij kon kruipen in de slipstream + DRS terwijl je als rijder niet voldoende het verschil kon maken in het bochtige gedeelte. Als ze daar andersom hadden gereden had je dezelfde situatie gehad. VER die ronde na ronde op het rechte stuk in de kont van RIC zou kruipen maar er net niet langs kon.naitsoezn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:01:
[...]
Precies mijn punt: Dat kon alleen maar ontstaan omdat ze (toen nog in ieder geval) aan elkaar gewaagd waren. Volgens mij is de algehele verwachting dat Perez niet kan tippen aan Max, dus heb je dergelijke afspraken ook niet nodig.
Jawel ze mogen wel hun aero aanpassen, als in de aero oppervlakken. Dat is helemaal vrij. Chassis als in de tub/survival cell, ophangingen etc zijn onderhevig aan het token systeem.LoeWn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:34:
[...]
Mogen ze dan helemaal niets qua aero aanpassen? Als de Mercedes motor bijvoorbeeld een stukje groter is en het bodywork moet breder worden (neem aan dat dat onder chassis valt en niet aero), dan kan je hele aero al vern**kt zijn. Dat gaat lastig worden..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:50
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
https://www.nu.nl/formule...er-aandelen-van-team.htmlWolff blijft in elk geval de komende drie jaar als teambaas leiding geven op de circuits. De 48-jarige Oostenrijker blijft ook als CEO actief voor de renstal. Mercedes meldt dat Wolff de mogelijkheid krijgt om een andere positie binnen het bedrijf in te vullen "wanneer hij dat zelf het juiste moment acht".
Het wachten is op Red Bull
En op Hamilton.tweakduke schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:46:
Al langs gekomen in een tweet, maar hier nog het nieuwbericht:
[...]
https://www.nu.nl/formule...er-aandelen-van-team.html
Het wachten is op Red Bull
Toch jammer dat je trademark kleur (en nickname) overboord gaat. Maargoed, wie betaalt bepaald.
Ook wel jammer dat de kleur van Petronas, de titelsponsor, relatief klein vertegenwoordigd is relatief tot de niet-titelsponsor zijn zwart.Graft schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:55:
[...]
Toch jammer dat je trademark kleur (en nickname) overboord gaat. Maargoed, wie betaalt bepaald.
Misschien krijgen we straks een ''nieuwe'' zilvere pijl weer op de baanGraft schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:55:
[...]

Al denk ik dat die het bij oranje houden
[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 18-12-2020 11:58 ]
Ik hoop dat ze het oranje houden. Een beetje diversiteit in kleuren op de grid is wel prettig.basvn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:58:
[...]
Misschien krijgen we straks een ''nieuwe'' zilvere pijl weer op de baan
[Afbeelding]
Al denk ik dat die het bij oranje houden

En kom op RBR, doe iets.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Scherp!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:01:
Toto blijft, financiering is rond, nu wachten we op hoeveel Hamilton krijgt.![]()
![]()
En kom op RBR, doe iets.
Het zou inderdaad kunnen zijn dat deze nieuwe investering rond moest komen, voordat ze de eisen van Hamilton willen/kunnen inwilligen. Dat zou wel de vertraging verklaren.
Dat zijn al maanden de verhalen. Het was wel duidelijk dat er heel wat op de achtergrond speelde en Hamilton door zou gaan zodra dat allemaal geregeld was. Nu zullen ze dat contract er wel eruit halen in een paar uur. Ze willen gewoon door.Muse schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:04:
[...]
Scherp!
Het zou inderdaad kunnen zijn dat deze nieuwe investering rond moest komen, voordat ze de eisen van Hamilton willen/kunnen inwilligen. Dat zou wel de vertraging verklaren.
Al dat gepraat over Russel is ook niks meer dan dat. Het blijft Hamilton totdat hij stopt en Bottas gaat ook nergens naartoe.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk eerder:
RUS -> MER
HAM -> RBR
En aangezien Williams voor volgend jaar de tekeningen + motor van de W11 krijgt voor het afstaan van RUS:
VER -> Williams
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Net afgelopen, daarom was het ook zo drukKilljoy schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:24:
Druk hier zeg. Hoe laat begint VT1 eigenlijk, vandaag?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
PKN ORLEN remain title sponsors of @alfaromeoracing for 2021, keeping Robert Kubica as the team's reserve and test driver.
— Decalspotters (@decalspotters) 18 december 2020
ORLEN CEO Daniel Obajtek also revealed the deal equivalents to ~90M€.#AlfaRomeo #RobertKubica #F1 pic.twitter.com/vf7lJtyq4x
"The fact that Red Bull is waiting to make the driver announcement could be seen as a hint that Perez will make the race. Early morning in Mexiko. Makes sense to wait. Evening in Thailand ... why waiting? Just some thoughts." - Andreas Haupt op twitter
Checkt tussendoor: Oh, Mercedes....zal wel...
Checkt in de middag: niks nieuws
We wachten maar tot later vanmiddag
Waiting on the world to change
Het is lastig met een Verstappen als 1ste rijder. Maar goed zonder een Verstappen had Red Bull er heel anders voorgestaan.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Dan hadden ze Ricciardo nog gehadHugo schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:28:
...
Maar goed zonder een Verstappen had Red Bull er heel anders voorgestaan.
Ik had het liefste Lewis naast Max gezien. The GOAT.... Max : Hold my beerHugo schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:28:
Ben geen voorstander van Perez bij Red Bull. Is een eerste rijder op middelmatig niveau. Hulkenberg zou veel beter als 2de rijder passen. Meer een Bottas dan Perez.
Het is lastig met een Verstappen als 1ste rijder. Maar goed zonder een Verstappen had Red Bull er heel anders voorgestaan.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Heb ik ook over gedacht. Maar aan de andere kant... ervan overtuigd zijnde dat Max sowieso sneller is, laat er maar een haantje naast zitten die ook het uiterste uit de wagen wil persen. En als dat misschien soms mooie gevechten oplevert dus de 2 teamleden. Zolang ze maar volwassen genoeg zijn dat ze elkaar er niet afketsen... het wordt pas vervelend als Max niet zomaar sneller is dan PerezeHugo schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:28:
Ben geen voorstander van Perez bij Red Bull. Is een eerste rijder op middelmatig niveau. Hulkenberg zou veel beter als 2de rijder passen. Meer een Bottas dan Perez.
Exact expert nodig?
More @alex_albon in 2021! We're pleased to announce that Alex Albon will continue at Red Bull Racing, alongside Max Verstappen. Can't wait to start again! #Givesyouwings #RedBull pic.twitter.com/v2yiRCG1Qd
— McHaaser (@McHaaser) 18 december 2020
Kimi heeft ondertussen een nieuwe alfa gekregen
Even after the end of the season, Alfa Romeo continues to support Kimi Räikkönen. A Stelvio Veloce 2.0 Turbo Petrol AT8 Q4 will be his personalized travel companion in the harsh conditions of the Nordic countries.
— Alfa Romeo (@alfa_romeo) 18 december 2020
Link: https://t.co/sCGrr5wJJD#AlfaRomeo #StelvioVeloce pic.twitter.com/4bS9C94ogI

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 18-12-2020 13:44 ]
[ Voor 97% gewijzigd door basvn op 18-12-2020 13:48 ]
Wel grappig: dan ben je F1-coureur met miljoenen op de bank en ga je gewoon bij een bakkersketen je koffie en gebak vreten.
[ Voor 4% gewijzigd door Bart-Willem op 18-12-2020 13:48 ]
Is dat geen fake RB account? (Laat maar, spoiler niet gelezen: idd fake dus)
[ Voor 11% gewijzigd door ricardo246 op 18-12-2020 13:49 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Kan me best voorstellen dat Mercedes de prestaties van Russel gebruikt om het bedrag dat Hamilton vraagt nog wat naar beneden bij te sturen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:05:
[...]
Dat zijn al maanden de verhalen. Het was wel duidelijk dat er heel wat op de achtergrond speelde en Hamilton door zou gaan zodra dat allemaal geregeld was. Nu zullen ze dat contract er wel eruit halen in een paar uur. Ze willen gewoon door.
Al dat gepraat over Russel is ook niks meer dan dat. Het blijft Hamilton totdat hij stopt en Bottas gaat ook nergens naartoe.
Uiteindelijk gaan ze het wel eens worden en tekent Hamilton natuurlijk gewoon bij. Ik vraag me vooral af hoe lang Hamilton bijtekent. Zou me niets verbazen als dat 1 jaar is, en dat hij gedurende het jaar gaat besluiten of hij met de nieuwe auto's nog door wil gaan in 2022.
Russel/Bottas wisselen kunnen ze niet zomaar; het is geen Red Bull dat de contracten in een overkoepelende organisatie onderbrengt. Bottas heeft een contract met Mercedes en dat kunnen ze niet zomaar uitwisselen met een ander team.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Edit: nvmricardo246 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:48:
[...]
Is dat geen fake RB account? (Laat maar, spoiler niet gelezen: idd fake dus)
[ Voor 12% gewijzigd door KoningsGap op 18-12-2020 13:51 ]
Het kan wel, maar het kost vele miljoenen en levert weinig op. Verder weet ik niet of Russel nu zoveel financiële druk legt op Hamilton zijn onderhandelingen. Het was een race waar Bottas echt hopeloos was, maar toch beter kwalificeerde. Hamilton kan ook echt wel wat en is gewoon een zeer ervaren en bewezen coureur. Was het Verstappen, tja dan stond er heel wat meer druk op. Die is inmiddels ruim bewezen.XyritZz schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:48:
[...]
Kan me best voorstellen dat Mercedes de prestaties van Russel gebruikt om het bedrag dat Hamilton vraagt nog wat naar beneden bij te sturen.
Uiteindelijk gaan ze het wel eens worden en tekent Hamilton natuurlijk gewoon bij. Ik vraag me vooral af hoe lang Hamilton bijtekent. Zou me niets verbazen als dat 1 jaar is, en dat hij gedurende het jaar gaat besluiten of hij met de nieuwe auto's nog door wil gaan in 2022.
Russel/Bottas wisselen kunnen ze niet zomaar; het is geen Red Bull dat de contracten in een overkoepelende organisatie onderbrengt. Bottas heeft een contract met Mercedes en dat kunnen ze niet zomaar uitwisselen met een ander team.
Bwoah...asing schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:57:
Kimi een nieuwe Stelvio, maar niet de snelste versie. Waarom niet de Ferrari afgeleide V6 met 510 PK?
In de reclames die Kimi speelt voor Alfa gaat het er ook altijd om dat hij de tijd neemt voor het autorijden op de openbare weg en geen haast heeft/zich niet druk maakt. Het allersnelste type past daar dan weer niet echt bij.asing schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:57:
Kimi een nieuwe Stelvio, maar niet de snelste versie. Waarom niet de Ferrari afgeleide V6 met 510 PK?
Ik ben 1x in Mexico geweest, wat vooral opviel: lui volk. Daar kan je om 9 uur 's ochtends een kanon afschieten zeg maar.poor Leno schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:27:
Dat 'early morning in Mexico' begint wel steeds aannemelijker te worden.. (als ze al met dat soort dingen rekening houden..)
Bensimpel
Positieve meneer
Lui volk? Daar werk je minimaal 60 uur per week. Siesta houden kennen ze daar niet trouwens, dat is echt iets voor spanjeBart-Willem schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:06:
[...]
Ik ben 1x in Mexico geweest, wat vooral opviel: lui volk. Daar kan je om 9 uur 's ochtends een kanon afschieten zeg maar.Pas rond een uur of 10-11 komt er heel langzaam wat "leven" in en dat is dan nog niet van harte.
* Bensimpel is 6 keer in Mexico geweest
😆 - Denk ook eens om ;)
Denk dat lui niet het juiste woord is maar meer "traag", zelfde als in Spanje zullen ze in Mexico vast niet zo hard rennen als hier in Nederland. Het is daar vaak gewoon te warm om net zo hard te werken als hier in Nederland. Neemt niet weg dat het vast harde werkers zijn maar hun klimaat laat het gewoon niet echt toe om snel te werken.Bensimpel schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:08:
[...]
Lui volk? Daar werk je minimaal 60 uur per week. Siesta houden kennen ze daar niet trouwens, dat is echt iets voor spanje
* Brummetje is 6 keer in Mexico geweest
⏰
— Red Bull México (@redbullMEX) 18 december 2020
ik heb nieuws voor je: Er zijn zat rijke mensen die naar de aldi en de action gaan voor hun dagelijkse spullenBart-Willem schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:48:
[...]
Wel grappig: dan ben je F1-coureur met miljoenen op de bank en ga je gewoon bij een bakkersketen je koffie en gebak vreten.Wel een prima bakkersketen trouwens, maar toch.
Je hebt waarschijnlijk ook collega's waarvan je het totaal niet verwacht die misschien wel een paar ton op de bank hebben staan.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
BLM is denk ik maar een onderdeel van wat HAM hier denk ik probeert te vertellen. Hij en Mercedes zijn ook heel erg bezig om de sport duurzamer/milieuvriendelijker te maken. HAM heeft dan ook niet voor niets een eigen ExtremeE team.Alfa Novanta schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:16:
[...]
but even more outside it .... wtffff ...?! Is dit Formule 1 of een politieke instelling?? wtfff..
Als team zou ik hier een stokje voor steken, BLM shit doe je maar in je eigen tijd...
Teveel vermogen voor in de sneeuwasing schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:57:

Ik heb met de Stelvio 2.0 gereden. Niks mis mee!

Of meeliften op alle media aandacht nu. Tuurlijk kan het goed zijn dat PER het wordt. Maar om een emoji van een klokje van RB Mexico nou een "zo-goed-als-bevestigd" te noemen
De volle aandacht krijg je niet meer.
Maar al dit gespeculeer zorgt wel lekker voor wat afleiding
[ Voor 13% gewijzigd door roda_djavulen op 18-12-2020 14:28 ]
Nou zat ik wel in toeristisch gebied (Cancun en omgeving), wellicht dat het daar dan geen hardlopers waren.Bensimpel schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:08:
[...]
Lui volk? Daar werk je minimaal 60 uur per week. Siesta houden kennen ze daar niet trouwens, dat is echt iets voor spanje
* Bart-Willem is 6 keer in Mexico geweest
Zie je altijd dat die schrale contractverlenging van 3 jaar van Hamilton juist het nieuws gaat domineren.roda_djavulen schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:27:
Het is wel raar dat ze zolang wachten, want in Europa nog nieuws uitbrengen op vrijdagmiddag, en dan nog eens vlak voor de kerstvakantie is nu ook niet zo gebruikelijk.
[ Voor 34% gewijzigd door Bart-Willem op 18-12-2020 14:29 ]
Ik ook.. maar ook in de QV..pinda powerrr schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:21:
[...]
Teveel vermogen voor in de sneeuw![]()
Ik heb met de Stelvio 2.0 gereden. Niks mis mee!
Dan wil je echt niet meer terug naar de 2.0

*Leno had echt te veel moeite met m terug te geven
is dit topic ooit zo druk geweest tijdens een niet raceweekend??roda_djavulen schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:27:
Het is wel raar dat ze zolang wachten, want in Europa nog nieuws uitbrengen op vrijdagmiddag, en dan nog eens vlak voor de kerstvakantie is nu ook niet zo gebruikelijk.
PH-MRK request startup
Met silly season altijd wel ja. En aangezien het nu om de teamgenoot van Verstappen gaat, is er nog wat meer aandacht.Mrkoekie schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:30:
[...]
is dit topic ooit zo druk geweest tijdens een niet raceweekend??
Testdagen,Mrkoekie schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:30:
[...]
is dit topic ooit zo druk geweest tijdens een niet raceweekend??
aankondigingen van de nieuwe auto's(livery's vooral..)
maar dit is wel uitzonderlijk ja:)
kunnen we elkaar nog spreken op een van de laatste dagen van het jaar
Na dit weekend zal het een stuk rustiger zijn, omdat mensen dan vakantie hebben, en niet meer op/aan het werk zijn
basvn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:33:
Na dit weekend zal het een stuk rustiger zijn, omdat mensen dan vakantie hebben, en niet meer op/aan het werk zijn

Ik ben bang dat er een hoop mensen hier last van gaan krijgen
-
van verminderde eetlust zal ik nooit last hebbenEdd schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:35:
[...]
[Afbeelding]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Toto Wolff on @LewisHamilton's new contract: "There is no reason not to continue. He is at the top of his game. We are not worried in eventually getting it done." He says there's no deadline, but adds it just has to be signed before testing...
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 18 december 2020
Gelukkig heb ik thuis op de laptop tweakers ook open staan, hoef jullie tussen kerst en oud&nieuw niet te missen hierEdd schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:35:
[...]
[Afbeelding]
Hoe staan Alfa fans tegenover de Stelvio? Objectief gezien (poor Leno schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:28:
[...]
Ik ook.. maar ook in de QV..
Dan wil je echt niet meer terug naar de 2.0![]()
*Leno had echt te veel moeite met m terug te geven![]()
![]()
Maar wellicht dat Alfa fans allang blij zijn dat er weer rijdende Alfas bestaan.
Kimi hoort uberhaupt niet in een SUV te rijden, meer een 8C op rupsbanden met de kinderen in een dakkoffer.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Als we dan zo gaan kijken dan kan je je afvragen over wel iemand van Alfa die hele auto bedacht en ontworpen heeft.Moofnor schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:37:
[...]
Hoe staan Alfa fans tegenover de Stelvio? Objectief gezien () zouden autofabrikanten verboden moeten worden om nog SUVs te produceren, met uitzondering van de enige die goede SUV's maakt.
Maar wellicht dat Alfa fans allang blij zijn dat er weer rijdende Alfas bestaan.
Kimi hoort uberhaupt niet in een SUV te rijden, meer een 8C op rupsbanden met de kinderen in een dakkoffer.
Er is op dit moment namelijk niet ernstig veel meer van de guts en glory van het oude Alfa over.
Ik heb dan ook echt heeeeel veeeeeel liefde voor Alfa Romeo, maar ik ben bang het net zo'n Lancia verhaal gaat worden
De Stelvio is simpelweg de mooiste SUV ooit gemaakt.
Maar een Alfa logo op een SUV plakken blijft godslastering
Ik ben zo gelukkig dat ik 3 jaar lang in een donkerblauwe AR Giulia 2.2 JTDM met tobaco leder mocht rijden. Ik was helemaal weg van het ontwerp en een Alfa betrekt je bij het rijden niet normaal. Als ik nu moest kiezen tussen een 3 serie en een alfa hoefde ik niet na te denken.sebastiaan89 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:40:
Hallo, hier Alfa fan![]()
De Stelvio is simpelweg de mooiste SUV ooit gemaakt.
Maar een Alfa logo op een SUV plakken blijft godslastering![]()
![]()
Anyway, de wereld wil een SUV. Want de wereld vergrijst en dat stapt makkelijker in. Verder is het uitzicht over de weg beter. De andere groep zijn de mensen die zichzelf net gekopieerd hebben
Dat is de reden dat er een Stelvio is. Als ze deze ook maar gaan maken :

Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport