[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.183.950 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Maasluip schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:40:
[...]

Tja, je kunt vast niet veel conclusies aan de young driver test verbinden, maar als een opa en een halve gehandicapte 3/4 van het veld eruit rijdt, dan vraag ik "welk jong talent?".
Dat is net zo iets als conclusies proberen te trekken uit een pre-season test ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Ietsjes oud, maar interessant filmpje over sponsoring :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:22
Tristan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:31:
[...]
Ik heb eerder geroepen dat ik verwacht dat ze Albon aanhouden, maar ik snap niet waarom dat zo groot nieuws moet zijn dat ze daar tot vrijdag mee wachten dus misschien dat mijn verwachting fout is en dat er inderdaad een rijders wissel aangekondigd gaat worden.
Denk dat het voor veel fans als een 'natte scheet' zal voelen als RB met veel tamtam Albon weer gaat presenteren.

Daarom kan ik het me ook al bijna niet voorstellen dat hij blijft. Hier hoef je geen persmoment van te maken, want het is voor het gros van de volgers toch een domper. Als dit het besluit is kan dat ook met een persbericht.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 23:21
Met veel tamtam Hulkenberg en Perez aankondigen als duo-zit? Helft van het seizoen de een, andere helft de ander? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05

Blokker_1999

Full steam ahead

Luckeh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:17:
[...]

En Tsunoda heeft best veel pech gehad dit seizoen in F2! Een niet werkende boordradio, pech met lekke banden en een pitstrategie die volledig fout ging door een SC.
Je zou bijna denken dat die Ferrari pitcrew een bijverdienste heeft.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Een bericht van McLaren aan Ferrari. Adios Carlos...

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 16-12-2020 13:01 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik denk dat Redbull nog even met Carlos Slim aan het onderhandelen is. Of dat ze wachten dat het geld op de rekening is gestort. Dat duurt altijd eventjes vanaf Mexico > Oostenrijk :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:45
Ja, hoezeer ik hoop dat de hulk bij rbr mag gaan rijden, Perez is eigenijk niet meer over te slaan met zijn prestaties. Ik vind hem als haantje niet bij Max passen, en zou het vervelend voor hem vinden als ie wordt weggereden net als Albon.

Toch hoop ik dat de ervaring, kalmte en team attitude van de hulk wordt gekozen. Boven Albon. Alhoewel ik denk dat Albon een betere coureur Is in de wedstrijd

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

Stel dat onze vriend uit Mexico naar RBR gaat dan ga ik helemaal stuk als Max hem het snot voor de ogen rijdt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:00:
Een bericht van McLaren aan Ferrari. Adios Carlos...
Bij Zak kreeg ik toch wel even een flashback naar Inglourious Basterds _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:01
Ik hoop eigenlijk niet dat Perez naast Max komt. Ja, ik gun het Perez en Ja hij hoort absoluut in de F1. Maar als Red Bull tijdens de race tijd gaan verliezen aan racende teamgenoten dan is er weer geen tegenstand voor Mercedes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:16:
Stel dat onze vriend uit Mexico naar RBR gaat dan ga ik helemaal stuk als Max hem het snot voor de ogen rijdt.
Ik hoop juist andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wowly schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:12:
Toch hoop ik dat de ervaring, kalmte en team attitude van de hulk wordt gekozen. Boven Albon. Alhoewel ik denk dat Albon een betere coureur Is in de wedstrijd
verwacht perez - hoop hulk, perez heeft in verleden wel vaker laten zien dat het 'moeilijk' kan verwerken als teammate wat rapper gaat [..] met een touche tot gevolg

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

talkatoo schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:23:
Ik hoop eigenlijk niet dat Perez naast Max komt. Ja, ik gun het Perez en Ja hij hoort absoluut in de F1. Maar als Red Bull tijdens de race tijd gaan verliezen aan racende teamgenoten dan is er weer geen tegenstand voor Mercedes..
Aangezien Ricciardo er 2 jaar geleden al niet echt aan te pas kwam bij Max wat betreft racepace en Ricciardo regelmatig de vloer aan veegt met Ocon in de race, denk ik niet dat Perez er echt aan te pas zou komen tegen Max. Maar ik laat me graag verrassen in dat opzicht.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch mooi dat Nyck de Vries nu ook nog even in een F1 auto kon rijden.
Die heeft, nota bene als F2 kampioen van vorig seizoen, toch een beetje de boot gemist nu er heel veel rijders doorgeschoven zijn.

Alonso zit ik eigenlijk helemaal niet weer op te wachten, vond hem in z'n laatste periode F1 vooral heel vervelend naar team en collega's. Maar blijft uiteraard een uitstekende coureur.

Heb liever HUL naast VER dan PER. Prima coureur maar geen tweede rijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bansheeben schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:28:
[...]

Aangezien Ricciardo er 2 jaar geleden al niet echt aan te pas kwam bij Max wat betreft racepace en Ricciardo regelmatig de vloer aan veegt met Ocon in de race, denk ik niet dat Perez er echt aan te pas zou komen tegen Max. Maar ik laat me graag verrassen in dat opzicht.
ricciardo heeft toch wel zijn mannetje gestaan - laatste jaar was de auto meer 'richting' max gebouwd (zo begreep ik qua afstelling/flow). Zo zag je dat vettel het aflegde tegen ricciardo, en nu niet omdat vettel ineens slechter geworden was; de auto lag hem minder goed.

realistisch gezien hoeft perez het alleen maar beetje beter te doen dan albon :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
Tijd om mijn stokpaardje van een ervaren, snelle coureur die weet dat hij geen wereldkampioen meer gaat worden van stal te halen. Podiumplekken gehaald in verschillende seizoenen maar altijd bereid om voor een snellere teamgenoot aan de kant te gaan. @ RBR announce Grosjean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

himlims_ schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:47:
[...]

ricciardo heeft toch wel zijn mannetje gestaan - laatste jaar was de auto meer 'richting' max gebouwd (zo begreep ik qua afstelling/flow). Zo zag je dat vettel het aflegde tegen ricciardo, en nu niet omdat vettel ineens slechter geworden was; de auto lag hem minder goed.

realistisch gezien hoeft perez het alleen maar beetje beter te doen dan albon :+
Naar mijn idee merk je dat soort specifieke afstellingen vooral in de kwali. En daar zaten Max en Ric toch best vaak binnen een tiende van elkaar. Verder ook niets ten nadele van Ricciardo overigens. Vond het een mooie rivaliteit tussen die twee bij RBR en ik had graag gezien dat Ric Max was blijven uitdagen.

Overigens was de Red Bull in 2018 uitzonderlijk stabiel, ook qua achterkant voor zover ik heb meegekregen. Er was natuurlijk een reden waarom het banden fluisteren in dat jaar zoveel beter ging voor red bull dan voor de andere top teams. Alleen de Renault motor was toen nog wel een te grote factor in zowel kwali als race. Dat RBR met kop en schouders boven de rest uitstak qua chassis/aero, werd wel duidelijk in Monaco van dat jaar. Ik denk dat als je een Albon of Gasly in die auto had gezet, ze allebei binnen de 3 tiende van Max hadden kunnen staan. Ik denk dan ook niet dat Ricciardo in dat jaar last heeft ondervonden van een voor zijn rijstijl verkeerde ontwikkelgang. Maar wellicht komen we het ooit nog te weten als Newey z'n memoires publiceert over een jaar of 20 :P

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mavamal schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:56:
Tijd om mijn stokpaardje van een ervaren, snelle coureur die weet dat hij geen wereldkampioen meer gaat worden van stal te halen. Podiumplekken gehaald in verschillende seizoenen maar altijd bereid om voor een snellere teamgenoot aan de kant te gaan. @ RBR announce Grosjean
Ah, welkom Pastor Maldonado... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Nah, ik denk dat Albon 'nog een kansje krijgt' en dan halverwege t jaar wordt vervangen door Tsunoda :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:13
poor Leno schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:05:
Nah, ik denk dat Albon 'nog een kansje krijgt' en dan halverwege t jaar wordt vervangen door Tsunoda :X
Kans is natuurlijk wel groot dat dat het plan is, om hem volgend jaar (als ie presteert volgens verwachting) door te schuiven. Dat is tenslotte sowieso de insteek van het B-team. Maar, dat kan ook met 1 jaartje Perez natuurlijk. Die tenslotte al "meerdere opties" had voor 2022... Als we hem mogen geloven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:06

Spotmatic

Ken sent me

Waar kan ik inzetten op Hülkenberg? Niet omdat ik het wil maar omdat ik denk dat hij zich als enige kan schikken in de rol als 2e rijder, een soort "Bottas+". Likable, charisma (vandaar de +, alles wat Bottas totaal niet heeft). Met Pérez ga je gegarandeerd gezeik krijgen en we weten uit het HAM + ROS tijdperk hoe handig dat is voor het team.

Albon heeft zijn kans gehad, maar de getoonde progressie is echt veel te marginaal.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het zou niet voor het eerst zijn. En het zou best wel eens goed kunnen uitpakken heeft de geschiedenis bewezen... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 11:29
Eigenlijk heeft de Formule 1 nog 1 of 2 teams erbij nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:44
Power rankings zijn ook weer binnen: https://www.formula1.com/...KXNx6bVIBpT0D1GCc3Fl.html

Twitch

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:05

basvn

Breezand - NHN

woehoe!
we hebben een WDC in Nederland! *O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2020-Power-Rankings/AbuDhabiPowerRankings/Leaderboard%20Post%20Abu%20Dhabi.jpg.transform/9col/image.jpg

en gemiddeld per start :|
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2020-Power-Rankings/AbuDhabiPowerRankings/AVERAGE%20RACE%20SCORE%202020.jpg.transform/9col/image.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door basvn op 16-12-2020 14:18 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik denk dat dat ook zeer afhankelijk zal zijn van hoe Tsunoda het gaat doen. Als die constant in de punten rijd en Gasly naar huis kan rijden, misschien.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tristan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:31:
Ik heb eerder geroepen dat ik verwacht dat ze Albon aanhouden...
Maar dan rijst de vraag waarom zijn naam niet gewoon al op de rijderslijst van 2021 stond i.p.v. TBA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:17:
[...]

woehoe!
[Afbeelding]

spoiler:
Max had wel 5 uitvalbeurten... :| Maar het blijkt wel wie GOTY is... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
warp schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:19:
[...]

Maar dan rijst de vraag waarom zijn naam niet gewoon al op de rijderslijst van 2021 stond i.p.v. TBA.
Omdat de onderhandelingen met partij x en y nog lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Tristan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:20:
Omdat de onderhandelingen met partij x en y nog lopen?
Als Albon het zitje al wel had gekregen, wat valt er dan te onderhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:06

mphilipp

Romanes eunt domus

YakuzA schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:10:
[...]
Het is alleen jammer dat hij weer een zitje bezet houd waar een jong talent in had kunnen stromen.
Ja, maar daar doen we nu eenmaal niets aan. De teams hebben alleen belang bij winnen en geld verdienen. Jonge rijders aan een stoeltje helpen staat niet hoog op de agenda. Tenzij er een supertalent in den dop rondloopt die ze voor een schijntje kunnen laten rijden misschien.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
mphilipp schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:44:
[...]

Ja, maar daar doen we nu eenmaal niets aan. De teams hebben alleen belang bij winnen en geld verdienen. Jonge rijders aan een stoeltje helpen staat niet hoog op de agenda. Tenzij er een supertalent in den dop rondloopt die ze voor een schijntje kunnen laten rijden misschien.
Iemand als Russell? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

lochpatje schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:49:
[...]
Ric en Ocon hebben die tijd op de C4 gereden en Alonso op de C5 geloof ik.
Maakt niet zoveel uit denk ik. Het is niet alsof ie dan een seconde langzamer zou zijn. Het gaat erom dat ie het gevoel van de wagen heeft en dat ie wat feedback kan geven. Ric en Oco rijden al een poos in die wagen. Alonso een ochtendje en zet dergelijke tijden neer. Als het Max was tijdens zijn debuut hadden de kranten bol gestaan... :+

Niet slecht voor een oude baasje, toch?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

mphilipp schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:44:
[...]
Ja, maar daar doen we nu eenmaal niets aan. De teams hebben alleen belang bij winnen en geld verdienen.
Wat doen Williams en Haas dan nog op de grid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Die is van Mercedes, dus die wacht zijn kans af in dat team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Pierre schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:16:
Denk jij echt dat wie je daar ook in zet, ook nog maar een kans maakt? Ik heb niet het idee dat Perez zo'n spetterende qualifier is.

Ik denk dat de enige vraag gaat zijn moet hoeveel ie hem naar huis rijdt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Spotmatic schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:46:
[...]
Wat doen Williams en Haas dan nog op de grid ;)
Dat vraag ik mij elk weekend weer af... Waar halen zij de motivatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

mphilipp schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:47:
[...]
Uit de historie waarschijnlijk... En de hoop op betere tijden. Al zal de naamsverandering na de recentelijke verkoop vast aanstaande zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
[...]

woehoe!
[Afbeelding]

spoiler:
"Valtteri, this is Toto. There are nine guys faster than you. You understand? There are nine guys faster than you."

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

pro_6or

amateur_60r

Martinspire schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:47:
[...]

Denk jij echt dat wie je daar ook in zet, ook nog maar een kans maakt? Ik heb niet het idee dat Perez zo'n spetterende qualifier is.

Ik denk dat de enige vraag gaat zijn moet hoeveel ie hem naar huis rijdt.
Van de ene kant niet, maar Perez is niet veel slechter dan Ricciardo. Weer 5 pechbeurten voor Max en wat Perez style drukken en doen en we zijn weer terug bij “zie nou wel Max heeft niks geleerd”. Terwijl Max altijd al weinig fouten maakte imho. Die laatste storm begin 2018 vond ik ook 100% onterecht.

Perceptie is realiteit en Max schijnt aggresief te zijn. Leclerc, die nog bijna wekelijks mensen van de baan drukt is bijvoorbeeld een nette rijder volgens Jan en alleman.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:19

Klik voor een meer dan prima compilatie-video met KVY & Jack quotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

pro_6or

amateur_60r

mphilipp schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:47:
[...]

Hopen op wederopstanding. McLaren is weer bijna terug.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:44
Waarom willen sommigen graag Hulkenberg? Die man heeft nog nooit wat gepresteerd in bijna 200 races!!! 8)7 Nico Chokenberg zou een betere naam zijn wat dat betreft.

Overigens denk ik dat Nyck de Vries nooit de kans heeft gekregen, omdat hij een Nederlander is. Dat gerucht heb ik vaker gehoord. Dat men het veld zo divers mogelijk wil houden qua nationaliteiten. Zou opzich kunnen en geen gekke gedachte.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CryptoNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:54:
Waarom willen sommigen graag Hulkenberg? Die man heeft nog nooit wat gepresteerd in bijna 200 races!!! 8)7 Nico Chokenberg zou een betere naam zijn wat dat betreft.

Overigens denk ik dat Nyck de Vries nooit de kans heeft gekregen, omdat hij een Nederlander is. Dat gerucht heb ik vaker gehoord. Dat men het veld zo divers mogelijk wil houden qua nationaliteiten. Zou opzich kunnen en geen gekke gedachte.
Het is wachten op de eerste transgender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
warp schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:22:
[...]

Als Albon het zitje al wel had gekregen, wat valt er dan te onderhandelen?
Ze willen Albon dat zitje niet geven. De reden is dat Albon niet snel genoeg is bij Mercedes een luis in de pels te zijn. Nu rijden ze met zijn drietjes weg en heeft Mercedes alle opties voor undercuts. Als daar ineens een bijna niet in te halen 2e Red bull rijdt dan bedenken ze zich wel 2 keer.

Het probleem is dat Red Bull zelf half Thais is. De bedenker van het sap was een Thai. Dieter pakte dat op en doet de marketing. Dat werkt perfect.

Anyway : de helft van RB wil graag dat Albon blijft, vanwege zijn roots. Dus als hij niet zoveel rugdekking van het board had gehad was er al lang een ander aangekondigd.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

woehoe!
[Afbeelding]

spoiler:
Bottas }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56

pinda powerrr

Slow down...

Een paar Britten (Hamilton, Russel, Norris, Aitken), of drie Duitsers (Vettel, Rosberg, Hulkenberg) heeft ze anders nooit tegengehouden.

Dit zijn de eerste die me even in gedachten schieten, ongetwijfeld nog wel meer nationaliteiten te bedenken.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Maar twee Finnen en meerdere Engelse is dan geen probleem. om nog maar niet te spreken over de Duitsers :+

Nyck heeft nooit de kans gekregen omdat hij in zijn derde jaar pas kampioen werd, dan ben je nou eenmaal geen echte hoogvlieger. Edit: Tenzij je diepe zakken heb.

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 16-12-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
pinda powerrr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:22:
[...]

Een paar Britten (Hamilton, Russel, Norris, Aitken), of drie Duitsers (Vettel, Rosberg, Hulkenberg) heeft ze anders nooit tegengehouden.

Dit zijn de eerste die me even in gedachten schieten, ongetwijfeld nog wel meer nationaliteiten te bedenken.
Vergeet niet toen Schumacher en Sutil ook actief waren, tegelijk met bovenstaande 3 Duitsers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Beetje stom om te zeggen maar Nyck is ook niet echt like-able.. Persoonlijkheid is ook wel belangrijk. Stoffel had ook langer een stoeltje kunnen hebben als hij dat meer had. En andersom wordt Lando soms als absoluut toptalent bestempeld, maar dat heeft hij nooit laten zien. Leuk joch is het zeker.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Hmm de kans dat albon mag blijven en in AT moet gaan rijden, Day Gasly weer naar RBR mag om tzt plaats te maken voor tsunoda ect is ook een optie...(djeeeez, ik ben echt diep in de glazen bol aan het kijken. wanneer is het de volgende race, over 2 weekjes? Nee?)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 21:16
Vuvuzela schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:30:
Beetje stom om te zeggen maar Nyck is ook niet echt like-able.. Persoonlijkheid is ook wel belangrijk. Stoffel had ook langer een stoeltje kunnen hebben als hij dat meer had. En andersom wordt Lando soms als absolute toptalent bestempeld, maar dat heeft hij nooit laten zien. Leuk joch is het zeker.
Ik denk dat veel mensen vergeten dat F1 een enorm marketingplatform is. Lando en Carlos bij elkaar leverde McLaren letterlijk een paar dozijn nieuwe sponsors op (Zack weet dat wel te verkopen).. Met zuurpruim Fernando en grijze vlakte Stoffel hadden McLaren een zowat lege auto.

Nog 1 van de redenen dat Lewis zo'n topper is - hij draait z'n riedeltje af (best fans!), mag wat politiek correct zeggen (Black lives matter of andere dingen waar hij persoonlijk voor staat) en voor de rest druipt er alleen maar professionaliteit van dat hele team af. Dan krijg je grote degelijke namen die je sponsoren.

Max kan in die zin nog wel veel leren van Lewis. Het is leuker voor de fans als Max staat te tieren na een race maar het is beter voor z'n sponsoren als op en top professioneel is.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:07

iichel

Gazoooo

wowly schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:33:
Hmm de kans dat albon mag blijven en in AT moet gaan rijden, Day Gasly weer naar RBR mag om tzt plaats te maken voor tsunoda ect is ook een optie...(djeeeez, ik ben echt diep in de glazen bol aan het kijken. wanneer is het de volgende race, over 2 weekjes? Nee?)
Gasly was al bevestigd voor AT en Tsunoda nu ook. Dus ik denk niet dat Gasly naar RBR gaat.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
asing schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:10:
Ze willen Albon dat zitje niet geven. De reden is dat Albon niet snel genoeg is bij Mercedes een luis in de pels te zijn. Nu rijden ze met zijn drietjes weg en heeft Mercedes alle opties voor undercuts. Als daar ineens een bijna niet in te halen 2e Red bull rijdt dan bedenken ze zich wel 2 keer.

Het probleem is dat Red Bull zelf half Thais is. De bedenker van het sap was een Thai. Dieter pakte dat op en doet de marketing. Dat werkt perfect.

Anyway : de helft van RB wil graag dat Albon blijft, vanwege zijn roots. Dus als hij niet zoveel rugdekking van het board had gehad was er al lang een ander aangekondigd.
Dat klopt en dat is me ook allemaal bekend. Aan de andere kant is Albon al eerder een keer rücksichtslos aan de kant gezet, dus in hoeverre dat Thaise verhaal meespeelt... ik weet het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

wowly schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:33:
Toch doet Lando het heel behoorlijk voor z'n 2e jaar. Vaak nek aan nek met Carlos, toch ook geen pannenkoek. Van de jongere drivers schat ik alleen George hoger in (Max en Leclerc schaar ik ondertussen al wel onder het rijtje ervaren coureurs, ondanks hun nog jonge leeftijd). Als McLaren met de Mercedes motor inderdaad een verbetering blijkt t.o.v. de Renault krachtbron zie ik Lando en Daniel komend seizoen best regelmatig op het podium verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
warp schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:39:
[...]

Dat klopt en dat is me ook allemaal bekend. Aan de andere kant is Albon al eerder een keer rücksichtslos aan de kant gezet, dus in hoeverre dat Thaise verhaal meespeelt... ik weet het niet. ;)
Daar is een talentenprogramma voor, een voorselectie voor het echte werk. Presteer je niet in het talentenprogramma, dan ben je niet geschikt voor de Formule 1.

Dus het is een verschil in welke klasse je rijdt :) . F1 heeft meer aanzien.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 12:15
kazuka schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:09:
[...]

Als McLaren met de Mercedes motor inderdaad een verbetering blijkt t.o.v. de Renault krachtbron zie ik Lando en Daniel komend seizoen best regelmatig op het podium verschijnen.
Ik denk zelfs dat McLaren de enige is die Hamilton van een 8e WDC af kan houden. Zie Max dat volgend seizoen, hoe mooi het ook zou zijn, niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:18
En waarom zou dat McLaren wel lukken. Die rijden tenslotte met dezelfde motor rond als de WCC. Die laten echt geen klant kampioen worden. en Racing Point was ook niet echt een bedreiging voor RedBull Max dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:44
XNL073 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:18:
En waarom zou dat McLaren wel lukken. Die rijden tenslotte met dezelfde motor rond als de WCC. Die laten echt geen klant kampioen worden. en Racing Point was ook niet echt een bedreiging voor RedBull Max dit jaar.
Hoe wil Merc dit voorkomen dna? Als de Mclaren package beter is zouden ze dit gewoon over de lijn moeten trekken.

Klantenmotoren welk minder zijn dan het fabrieksteam mogen namelijk niet meer sinds ene paar jaar.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
Hooguit kan je op de integratie van de power unit nog iets winnen, maar anders moet je ook als fabrieksteam je chassis gewoon op orde hebben. RBR won ook elk jaar van Renault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:18
Ja oke goed punt. Alleen zie ik McLaren niet direcht aankomende seizoen de perfecte package hebben icm met de Mercedes motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Nou, als Mclaren met de Renault al zo kan presteren, wat wordt dat dan met een mercedes motor? Hoewel, volgend jaar moeten ze hun chassis fors aanpassen voor de mercedes motor, dus is het nog niet zeker hoe het zal gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
XNL073 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:23:
Ja oke goed punt. Alleen zie ik McLaren niet direcht aankomende seizoen de perfecte package hebben icm met de Mercedes motor.
De grap van McLaren is dat ze beter zijn dan het fabrieksteam van Renault zelf. Dan kan je zeggen : dat ligt aan de coureur, maar Ricciardo is serieus snel. Dus hun chassis is niet zo goed.

Het grootste probleem van McLaren is dat ze maar 2 tokens hebben om hun chassis aan te passen. Dus het kan zijn dat ze terug bij af zijn en het gewoon niet meer vooruit wil, of dat ze ineens bloedje snel zijn.

Dat de Racing Point eruit ziet als een Mercedes hoeft niks te zeggen. Je kan kopiëren wat je wilt, maar je moet het begrijpen om er iets mee te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
kazuka schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:09:
[...]

Toch doet Lando het heel behoorlijk voor z'n 2e jaar. Vaak nek aan nek met Carlos, toch ook geen pannenkoek. Van de jongere drivers schat ik alleen George hoger in (Max en Leclerc schaar ik ondertussen al wel onder het rijtje ervaren coureurs, ondanks hun nog jonge leeftijd). Als McLaren met de Mercedes motor inderdaad een verbetering blijkt t.o.v. de Renault krachtbron zie ik Lando en Daniel komend seizoen best regelmatig op het podium verschijnen.
Die Renault motor is zo slecht niet meer maar McLaren is wel goed bezig. Kan nog best wel eens spannend worden met die nieuwe generatie waarvan elk potentieel topteam er een heeft (alleen Mercedes vist nog achter het net tenzij ze Hamilton of Bottas eruit flikkeren en RP / Astin Martin moet het met oude rot Vettel doen waar het talent van Ocon bij Renault wat minder is dan bij de rest. )

Vrees alleen voor de pure Max fans dat het wel eens een vervelende tijd wordt. Voor de oranje brillen.... Hamilton ligt nog niet vast en Nyck de Vries heeft een aardige indruk achtergelaten. Als het Mercedes het waard is kunnen ze de Max fanbase splitten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:31:
Hamilton ligt nog niet vast en Nyck de Vries heeft een aardige indruk achtergelaten. Als het Mercedes het waard is kunnen ze de Max fanbase splitten.
Die ruilen tzt de ene Brit in voor de andere.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:08
asing schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:30:
[...]

De grap van McLaren is dat ze beter zijn dan het fabrieksteam van Renault zelf. Dan kan je zeggen : dat ligt aan de coureur, maar Ricciardo is serieus snel. Dus hun chassis is niet zo goed.

Het grootste probleem van McLaren is dat ze maar 2 tokens hebben om hun chassis aan te passen. Dus het kan zijn dat ze terug bij af zijn en het gewoon niet meer vooruit wil, of dat ze ineens bloedje snel zijn.

Dat de Racing Point eruit ziet als een Mercedes hoeft niks te zeggen. Je kan kopiëren wat je wilt, maar je moet het begrijpen om er iets mee te kunnen.
Helemaal eens, ik vrees er ook een beetje voor dat Mclaren door de switch naar mercedes te weinig tokens had voor het chassis en volgend jaar dus relatief slechter zal presteren tov de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

wowly schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:27:
Nou, als Mclaren met de Renault al zo kan presteren, wat wordt dat dan met een mercedes motor? Hoewel, volgend jaar moeten ze hun chassis fors aanpassen voor de mercedes motor, dus is het nog niet zeker hoe het zal gaan
George Russell heeft al jaren een optie op een leeg stoeltje bij Mercedes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavamal
iichel schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:45:
[...]

Ocon en Wehrlein willen graag even gedag zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

mavamal schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:49:
[...]

Ocon en Wehrlein willen graag even gedag zeggen.
Fair point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Zouden ze het besluit over Albon ook niet vandaag kenbaar maken (net zoals Tsunoda bij AT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Chefbierrr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:55:
Zouden ze het besluit over Albon ook niet vandaag kenbaar maken (net zoals Tsunoda bij AT).
Ik had ergens gelezen dat ze dat voor de kerst doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

[ Voor 18% gewijzigd door iichel op 16-12-2020 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Chefbierrr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:55:
Volgens Auto, Motor und Sport zal Red Bull Racing de beslissing op vrijdag 18 december bekend maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Vuvuzela schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:30:
Beetje stom om te zeggen maar Nyck is ook niet echt like-able.. Persoonlijkheid is ook wel belangrijk. Stoffel had ook langer een stoeltje kunnen hebben als hij dat meer had. En andersom wordt Lando soms als absoluut toptalent bestempeld, maar dat heeft hij nooit laten zien. Leuk joch is het zeker.
Ach likeable, de meeste kampioenen zijn niet likeable. Lewis “best fans efah” Hamilton mogen velen niet. Schumacher was altijd heel afstandelijk en heeft veel anti fans. Senna praatte altijd alsof hij de next Messiah was en hij altijd moest winnen en iedereen tegen hem was. Misschien dat Hakkinen nog wel de meest likeable kampioen was.

En buiten Nederland hebben ook veel mensen het niet op Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
iichel schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:45:
[...]

Met zoveel kandidaten vraag je je af waarom Bottas nog in de Mercedes rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Erapaz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:16:
[...]

Omdat Bottas geen bedreiging is voor Hamilton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:02

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Tk55 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:18:
[...]

Omdat Bottas geen bedreiging is voor Hamilton.
En wel tweede in het WDC wordt, meer kan je niet vragen.

Albon is 7e geworden in de 2e auto.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Erapaz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:16:
[...]

Strak tweede worden en rust in je team. Wat wil je nog meer?
Ik denk alleen dat Mercedes spijt heeft dat ze die wagen van Russell niet wat meer teruggeschroefd hebben. Nu krijg je praatjes.

alles kan off-topic

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

pjottum schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:23:
[...]
En wel tweede in het WDC wordt, meer kan je niet vragen.
Met de hakken over de sloot, ondanks 5 DNF's van Max (30% van alle races!). Een beter bewijs van de superioriteit van Max t.o.v. Bottas is er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kweenie...weer zo'n conspiracy gedachte. Ik zou het raar vinden als een team zich een goede rijder ontzegd omdat ie een bepaalde nationaliteit heeft. Maar het loopt zo, omdat beginnende coureurs niet zomaar bij een groot team kunnen beginnen. Tenzij ze je al vroeg opmerken en in hun Junior programma plaatsen. Bepaalde uitzonderlijke talenten komen dan wat makkelijker bij een topteam aan de bak. Maar als je dat niet bent, of minder goede PR mensen hebt, moet je bij de kleinere teams bedelen om een plekkie. Je kunt een Spaans team zijn, maar als er geen Spaanse talenten zijn, en wel een Nederlandse coureur die erg goed lijkt te zijn, neem je die. Als de financiën op orde zijn dan. Daar draait het om bij die teams. Maar dat ze een potentiele WK niet willen vanwege zijn nationaliteit lijkt mij stug. Dan ben je gewoon dom bezig.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Laatste nieuws: het Interlagos circuit in Brazilië blijft tot en met 2025 op de F1 kalender staan, zij het onder een andere naam (Sao Paulo Grand Prix). Heerlijk circuit, voor mij het beste F1 nieuws in tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

F1 Esports race 10 en 11 gaan zo beginnen (morgen de laatste):

Nog meer mensen die voor Jarno Opmeer gaan juichen straks?

Het wordt nog wel spannend. Ik hoop dat Alfa nog dichtbij komt bij Red Bull om het WCC spannend te houden, maar Opmeer heeft nog kans op de WDC.

En met de tijden die ze vandaag gereden hebben in de kwalificatie (volgens mij zijn er een paar records gesneuveld in de game zojuist), belooft het in ieder geval weer een spannende race te worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 16-12-2020 21:43 ]

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
Goed nieuws:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpYJ6y_XIAc0K5v?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Maar die andere baan wordt toch nog gewoon gemaakt? Gaan we dan 2 races in Brazilië krijgen? Misschien moet Drugovich dan maar wat sneller naar F1 toe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:51
Ook een lekkere baan om te rijden op de sim :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpXceVRWEAAdQNc?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpYHRyZXMAMh2A3?format=jpg&name=large
Fittipaldi

[ Voor 36% gewijzigd door Jasphur op 16-12-2020 22:34 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Haas is overigens nog verdacht stil omtrent hun tweede rijder op de socials. :P Mick krijgt aandacht genoeg haha

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Jasphur schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:32:
Haas is overigens nog verdacht stil omtrent hun tweede rijder op de socials. :P Mick krijgt aandacht genoeg haha
Het binnenhalen van Mazepin zal nog een echte pyrrusoverwinning blijken. :P Leuk dat geld, maar je krijgt er vele malen ergere ellende voor terug. :X

Volvotips.com

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Bart-Willem schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:37:
[...]

Het binnenhalen van Mazepin zal nog een echte pyrrusoverwinning blijken. :P Leuk dat geld, maar je krijgt er vele malen ergere ellende voor terug. :X
Erger dan Rich Energy? Is dat mogelijk? :+ :P

[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 16-12-2020 22:42 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
Jasphur schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:32:
Bart-Willem schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:37:
[...]

Over de (letterlijke) duivel gesproken: De storm is zeker nog niet gaan liggen:
[Twitter: https://twitter.com/formulaAMELIA/status/1339323271242723330?s=20]
            ↓‡

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpY680FW4AIZCSK.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpY68z_WMAAis8B.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpY680AXIAQQKzA.jpg

:r :r Ik voel zelfs tegenzin om MAZ in het 2021 topic toe te voegen.

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 16-12-2020 23:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 11:11

Taakbalk

weergeven

Kvyat, ondertussen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IvjuTu6XGmwg2RRvOY2A2bnCVyI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zAoh5UdUPK6x56jnySPYmPt9.png?f=fotoalbum_large

Zou er nog een team bijkomen? De geruchten over Panthera F1 lijken ook een beetje verstomd. Zij hebben de wens uitgesproken om in 2022 toe te treden tot de F1.

Computing bit by bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Racekalender is door de FIA goedgekeurd.

https://www.fia.com/news/...port-council-decisions-20

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Volslagen onjuiste gegevens, maar even als test. Iemand een idee hoe je de gegevens uit Data, circuit, vorige race in RML kan uitlijnen? Opgelost, met dank aan @Pendaco (y)

2. Bahrain Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/LrEbpn6D7y7O5KLWdbwQzsvj/full.jpg

Data

vr 26 Mar
Free Practice 1:13:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(14:00) Local Time
Free Practice 2:17:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(18:00) Local Time
za 27 Mar
Free Practice 3:14:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(15:00) Local Time
Qualifying:17:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(18:00) Local Time
zo 28 Mar
Race:18:10Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(18:10)
 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png=NL-tijdCircuit tijd

Circuit

Circuit:Bahrain International Circuit 
Lengte:5412 m 
Aantal Race Ronden:57 
Race Afstand:307.238 km 
Ronde record:1:31.447 - Pedro de la Rosa (2005) 

Vorige Race

Datum:22 november 2020 
Winnaar:Lewis Hamilton - Mercedes 
Race tijd:1:51:5.111 
2e & 3e Plaats:BOT, LEC 
Pole:1:35.432 - Charles Leclerc 
Snelste Raceronde:1:34.571 - Charles Leclerc 
LinksFormula1.com

Wikipedia

Terug naar kalender
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
[anchor=r2][/anchor]
[table border=1 width=100%]
[tr][th bgcolor=#FF1A00 colspan=2]2. Bahrain Grand Prix[/th][/tr]
[tr][td colspan=2][img=640,392]https://static.tweakers.net/ext/f/LrEbpn6D7y7O5KLWdbwQzsvj/full.jpg[/img][/td][/tr]
[tr][td valign=top][br][b]Data[/b][/td]
[td]
[table border=0 width=100%]
[tr][td colspan=3 align=center][b]vr 26 Mar[/b][/td][/tr]
[tr]
[td][b]Free Practice 1:[/b][/td]
[td]13:00[img padding=1 width=17 height=12]https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png[/img][/td]
[td](14:00)[small] Local Time[/small][/td]
[/tr]
[tr]
[td][b]Free Practice 2:[/b][/td]
[td]17:00[img padding=1 width=17 height=12]https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png[/img][/td]
[td](18:00)[small] Local Time[/small][/td]
[/tr]
[tr][td colspan=3 align=center][b]za 27 Mar[/b][/td][/tr]
[tr]
[td][b]Free Practice 3:[/b][/td]
[td]14:00[img padding=1 width=17 height=12]https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png[/img][/td]
[td](15:00)[small] Local Time[/small][/td]
[/tr]
[tr]
[td][b]Qualifying:[/b][/td]
[td]17:00[img padding=1 width=17 height=12]https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png[/img][/td]
[td](18:00)[small] Local Time[/small][/td]
[/tr]
[tr][td colspan=3 align=center][b]zo 28 Mar[/b][/td][/tr]
[tr]
[td][b]Race:[/b][/td]
[td]18:10[img padding=1 width=17 height=12]https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png[/img][/td]
[td](18:10)[/tr][tr][td][b] [/b][/td][td][small][img padding=1 width=17 height=12]https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png[/img]=NL-tijd[/small][/td][td][small]Circuit tijd[/small][/td][/tr][/table]
[/td]
[/tr]

[tr][td valign=top][br][b]Circuit[/b][/td][td]
[tr][td][b]Circuit:[/b][/td][td]Bahrain International Circuit[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Locatie:[/b][/td][td]Sakir, Bahrain[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Lengte:[/b][/td][td]5412 m[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Aantal Race Ronden:[/b][/td][td]57[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Race Afstand:[/b][/td][td]307.238 km[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Ronde record:[/b][/td][td]1:31.447 - Pedro de la Rosa (2005)[/td][td] [/td][/tr]
[/table][/td][/tr]

[tr][td valign=top][br][b]Vorige Race[/b][/td][td]
[tr][td][b]Datum:[/b][/td][td]22 november 2020[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Winnaar:[/b][/td][td]Lewis Hamilton - Mercedes[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Race tijd:[/b][/td][td]1:51:5.111[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]2[sup]e[/sup] & 3[sup]e[/sup] Plaats:[/b][/td][td]BOT, LEC[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Pole:[/b][/td][td]1:35.432 - Charles Leclerc[/td][td] [/td][/tr]
[tr][td][b]Snelste Raceronde:[/b][/td][td]1:34.571 - Charles Leclerc[/td][td] [/td][/tr]
[/table][/td][/tr]

[tr][td valign=top][b]Links[/b][/td][td][url=http://www.formula1.com/en/championship/races/2021/Bahrain.html]Formula1.com[/url] [br]
[url=https://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Prix_Formule_1_van_Bahrein]Wikipedia[/url][/td][/tr]
[/table]
[small][jump=kalender]Terug naar kalender[/jump][/small]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
Taakbalk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:50:
Kvyat, ondertussen:

Zou er nog een team bijkomen? De geruchten over Panthera F1 lijken ook een beetje verstomd. Zij hebben de wens uitgesproken om in 2022 toe te treden tot de F1.
Haas die door Mazepin wordt overgenomen en all Russian team wordt met Mazepin en Kvyatt.
Maar dat is wel erg kristallen bol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

D-dark schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:59:
[...]

Haas die door Mazepin wordt overgenomen en all Russian team wordt met Mazepin en Kvyatt.
Maar dat is wel erg kristallen bol
Er gebeuren wel gekkere dingen in de F1. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:58

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

nachtnet schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:40:
Volslagen onjuiste gegevens, maar even als test. Iemand een idee hoe je de gegevens uit Data, circuit, vorige race in RML kan uitlijnen?
Zo? Gewoon een width op het 1ste td element binnen de tr zetten. Dan past de rest zich aan. Heb nu voor alle drie 44% aangehouden. Op mobiel gaat dat minder mooi zie ik..

code:
1
2
3
4
5
[td width=44%][b]Free Practice 1:[/b][/td]

[tr][td width=44%][b]Circuit:[/b][/td][td]Bahrain International Circuit[/td][td] [/td][/tr]

[tr][td width=44%][b]Datum:[/b][/td][td]22 november 2020[/td][td] [/td][/tr]

2. Bahrain Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/LrEbpn6D7y7O5KLWdbwQzsvj/full.jpg

Data

vr 26 Mar
Free Practice 1:13:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(14:00) Local Time
Free Practice 2:17:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(18:00) Local Time
za 27 Mar
Free Practice 3:14:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(15:00) Local Time
Qualifying:17:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(18:00) Local Time
zo 28 Mar
Race:18:10Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(18:10)
 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png=NL-tijdCircuit tijd

Circuit

Circuit:Bahrain International Circuit 
Lengte:5412 m 
Aantal Race Ronden:57 
Race Afstand:307.238 km 
Ronde record:1:31.447 - Pedro de la Rosa (2005) 

Vorige Race

Datum:22 november 2020 
Winnaar:Lewis Hamilton - Mercedes 
Race tijd:1:51:5.111 
2e & 3e Plaats:BOT, LEC 
Pole:1:35.432 - Charles Leclerc 
Snelste Raceronde:1:34.571 - Charles Leclerc 
LinksFormula1.com

Wikipedia

Terug naar kalender

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:56
nachtnet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:47:
[...]

[...]

Over de (letterlijke) duivel gesproken: De storm is zeker nog niet gaan liggen:
[Twitter]
            ↓‡
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

:r :r Ik voel zelfs tegenzin om MAZ in het 2021 topic toe te voegen.
Toevallig net voor de lockdown Promising Young Woman gezien, lijkt wel alsof ik een herhaling van de film aan het kijken ben. Voor je het weet sta je bekend als dat meisje dat door Mazepin is aangerand en kom je nooit meer van dat imago af :N
Pagina: 1 ... 161 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport