[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.183.964 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Roy Nissany, is dat nou de zoon van "guys, I'm coming in, I'm having too much grip" Nissany die ooit bij Minardi heeft gereden?

[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 15-12-2020 09:54 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyperActive
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-09 16:18
vhal schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:54:
Roy Nissany, is dat nou de zoon van "guys, I'm coming in, I'm having too much grip" Nissany die ooit bij Minardi heeft gereden?
klopt, die ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Waarom rijdt Kubica? Die heeft volgend seizoen toch helemaal geen zitje en de jaren daarna ook niet meer lijkt me, gezien z'n leeftijd. :S Wie heeft daar nou wat aan? Hijzelf niets, Alfa Romeo niet, z'n sponsors lijkt me ook niet (want geen hond kijkt de beelden).... Contract of niet, hier wordt helemaal niemand beter van.

[ Voor 41% gewijzigd door naitsoezn op 15-12-2020 10:00 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
naitsoezn schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:56:
Waarom rijdt Kubica? Die heeft volgend seizoen toch helemaal geen zitje en de jaren daarna ook niet meer lijkt me, gezien z'n leeftijd. :S Wie heeft daar nou wat aan? Hijzelf niets, Alfa Romeo niet, z'n sponsors lijkt me ook niet (want geen hond kijkt de beelden).... Contract of niet, hier wordt helemaal niemand beter van.
Dikke vinger richting Renault denk ik, want Alonso ofzo. Geen idee verder, verbaasde me afgelopen weekend ook al, volgens mij reed hij toen ook wat rondjes in FP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Alfa Romeo word hier beter van. Afaik was dit contractueel afgesproken, en dus waarschijnlijk een voorwaarde voor de sponsor om centjes over te maken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:58
Robert Kubica is the patron saint of Formula 1 :+

Ik denk dat iedereen nog steeds een warm gevoel krijgt van een Robert die rondjes draait in een F1-wagen. Dat warme gevoel straalt af op het merk en het team. Als je geen andere rijders hebt om op te stellen op een dag als deze, kun je net zo goed Robert vragen mee te doen.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 18:32
Klopt het dat de teams nu met 2 auto's tegelijk mogen rijden?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:20
even via de NOS:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2020/12/15/699625/1920x1080a.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2020/12/15/699626/1920x1080a.jpg

uit: terugblik:minder races, meer verrassingen - NOS

[ Voor 58% gewijzigd door nachtnet op 15-12-2020 10:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Dat grafiekje met Ferrari die bergafwaarts gaat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:48

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Tk55 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:37:
[...]

Als bergaf ga je harder, toch?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Ik had die gemiddeldes tijdje terug ook in dit topic geplempt (toen moesten we nog 1 of 2 races geloof ik). Dit is zeker Verstappen's beste seizoen tot nog toe, maar hij heeft gewoon echt pech gehad met de vele uitvalbeurten. Des te knapper dat je dan eigenlijk nog tot de laatste race theoretisch 2e kan worden in het WDC :+

Erg benieuwd naar volgend jaar, maar vrees dat Mercedes gewoon weer een flinke voorsprong heeft, as usual. Leuk dat je die laatste race wint, maar het geeft wel een vertekend beeld over de verhoudingen ben ik bang.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 16:05

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpRQdt_W8AMHwOz?format=jpg&name=large
ochtendsessie is voorbij

[ Voor 13% gewijzigd door basvn op 15-12-2020 10:52 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De Vries met zo'n tijd in een Mercedes? Pfff.. die kan echt niet rijden. :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:53:
[...]

Zie je nu wel dat Hamilton the GOAT is... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

SinergyX schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:53:
[...]

Hij moest de zandzakken voor volgend seizoen testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat is hier eigenlijk een beetje de consensus over de budget cap van volgend jaar?

Sommige teams moeten ong 300 miljoen 'schrappen' :X

Zou het enig nut hebben? De een zegt dat het juist goed is, de ander zegt dat het hetzelfde zal blijven..

Ik heb echt geen idee, maar heb wel een gevoel dat er op allerlei manieren 'gecheated' gaat worden door de rijkere teams :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:15
poor Leno schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:22:
Wat is hier eigenlijk een beetje de consensus over de budget cap van volgend jaar?

Zou het enig nut hebben? De een zegt dat het juist goed is, de ander zegt dat het hetzelfde zal blijven..

Ik heb echt geen idee, maar heb wel een gevoel dat er op allerlei manieren 'gecheated' gaat worden door de rijkere teams :X
Natuurlijk kan cheaten. De vraag is alleen of teams het marketing technisch ook zullen doen. Uiteindelijk komt het gewoon aan het licht. En als team heb je dan echt wel een probleem. Zie Renault met crashgate, McLaren met Spygate, Volkswagen met dieselgate. En "creatieve boekhouding" zal uiteindelijk ook wel uitlekken. Mensen die daarmee bezig zijn zullen vroeg of laat wel eens hun boekje te buiten gaan en dingen vertellen.

Hetzelfde als dat dat nu ook al bij kleinere dingen gebeurd in F1. Renault die vorig jaar straf kreeg voor automatisch aanpassen van rembalans is gegaan op basis van een Renault medewerker die naar Racing Point was gegaan bv. Monteurs (& designers) zullen zo nu en dan eens naar een ander team gaan en daar al dan niet bewust dingen over hun oude werkgever vertellen die dingen aan het licht brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

poor Leno schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:22:

Voor de meer vermogende teams zijn er nog genoeg loopholes om het budget te verhogen. En dat zal denk ik ook wel gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Stap dichter bij de stap naar F1 voor de jongere broer van Leclerc

Krijgen we straks de LEC broers bij Ferrari?
of krijgen we hetzelfde zoals bij de Schumachers

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:56

Bestla

Kvinne

* Bestla zou graag zien dat circuits die dit jaar zijn aangedaan, een vervolg krijgen.
Puur omdat het kan, en het leuke races heeft oplevert

Liberty Gobal heeft oog voor historie, vandaar ook Zandvoort, maar trek die lijn door en kijk met een frisse blik naar oude circuits die weer in ere herstelt worden. Nordsleife eens in de 4 jaar . Ik teken er voor. Wel even die kombocht aanpassen aan de eisen van deze tijd. Imola old circuit idem, prachtige circuits van vroeger, gebruik ze aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:02
RobertMe schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:30:
[...]

Natuurlijk kan cheaten. De vraag is alleen of teams het marketing technisch ook zullen doen. Uiteindelijk komt het gewoon aan het licht. En als team heb je dan echt wel een probleem. Zie Renault met crashgate, McLaren met Spygate, Volkswagen met dieselgate. En "creatieve boekhouding" zal uiteindelijk ook wel uitlekken. Mensen die daarmee bezig zijn zullen vroeg of laat wel eens hun boekje te buiten gaan en dingen vertellen.

Hetzelfde als dat dat nu ook al bij kleinere dingen gebeurd in F1. Renault die vorig jaar straf kreeg voor automatisch aanpassen van rembalans is gegaan op basis van een Renault medewerker die naar Racing Point was gegaan bv. Monteurs (& designers) zullen zo nu en dan eens naar een ander team gaan en daar al dan niet bewust dingen over hun oude werkgever vertellen die dingen aan het licht brengen.
Mijn moeder probeerde me als klein wel eens 'bij te sturen' als ze ergens achter was gekomen met de uitspraak 'ik kom toch overal achter'.

Op een gegeven moment was ik oud genoeg om bijdehand hierop te antwoorden: 'dat kun jij niet weten'. :)

Moraal van het verhaal: je weet niet of alles achteraf aan het licht komt, simpelweg omdat niemand alles weet.

Niemand weet wat de afzonderlijke teams onder de pet houden.

Probleem met de budget-cap is dat het veel lastiger te controleren is. Een auto kan je aan een technische inspectie onderwerpen om te controleren of hij aan de reglementen voldoet of niet, dat is bij het controleren van de budget-cap veel lastiger.

Als Mercedes een nieuw onderdeel ontwikkelt en verklaart dat de ontwikkeling €250.000 heeft gekost, hoe is het dan te achterhalen of er niet 750K aan ontwikkelingskosten ergens bij het moederbedrijf verstopt is?

Heb er een hard hoofd in dat dit enig resultaat gaat hebben.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bestla schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:14:
* Bestla zou graag zien dat circuits die dit jaar zijn aangedaan, een vervolg krijgen.
Puur omdat het kan, en het leuke races heeft oplevert

Liberty Gobal heeft oog voor historie, vandaar ook Zandvoort, maar trek die lijn door en kijk met een frisse blik naar oude circuits die weer in ere herstelt worden. Nordsleife eens in de 4 jaar . Ik teken er voor. Wel even die kombocht aanpassen aan de eisen van deze tijd. Imola old circuit idem, prachtige circuits van vroeger, gebruik ze aub.
Ted zei in z'n race notebook dat ze naar Portimão aan het kijken zijn, op de plaats van Vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:34:
[...]

Voor de meer vermogende teams zijn er nog genoeg loopholes om het budget te verhogen. En dat zal denk ik ook wel gebeuren.
precies dit - budget cap gaat effectief 0,0 effect hebben (op de grotere teams) beetje creatief boekhouden :+ kan jou prima een motor verkopen voor $10 maar het merk/logo gebruik factureren voor 10000x zo veel. dochter/holding/offshore etc. om die boekhouding (wekelijks?) te herzien door een 3rd party lijtk me onbegonnen werk. daarom geloof ik neit dat een budget cap gaat werken

wat wel geloof is dat max en perez volgend seizoen in de rbl rijden :) is daar ergens een (uni)bet kantoor voor geopend? (vraag is serieus)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:28
Nyck de Vries in de Mercedes:

Afbeeldingslocatie: https://thumbor.pijper.io/C0g9kpCoRJonF4btqNFceojWEHg=/1290x726/top/https://cdn.pijper.io/2020/12/ip0WGTFv0Ugvo71608027490.jpg
Afbeeldingslocatie: https://thumbor.pijper.io/j42t1hNT_LVAB5ZB9yyjdazd20M=/980x0/https://cdn.pijper.io/2020/12/afc9T6TGWoZ1A81608030913.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door U123456 op 15-12-2020 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34

Vuvuzela

My spire is forming

De enige reden waarom je in FE zou rijden is deze dag.
Volgend jaar gaat de snelheid omlaag, daarna nog iets meer. Dus de komende jaren blijft dit wel de beste F1 auto "ever".

[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 15-12-2020 14:14 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:28
Ook nog even Stoffel van Doorne voor de Belgische Tweakers:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpRKwtzXEAENCKN?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 18:19
Had Stoffel in zijn McLaren -dagen niet startnummer 2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

YvoK schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:33:
Had Stoffel in zijn McLaren -dagen niet startnummer 2?
Jep: https://www.formule1.nl/n...ormule%204%2C%20in%202010.
De 2 is voor veel coureurs een vloek, een ongeluksnummer. De tweede is immers de eerste verliezer. De 2 hoort, uitzonderingen daargelaten voor wie op gelijke voet met een titelverdediger kan staan, aan echte tweede rijders toe. Zoals Stefan Johansson, Gerhard Berger, Johnny Herbert, Rubens Barrichello, Heikki Kovalainen.
De laatste coureur die echt met het nummer 2 op de auto heeft gereden, is voormalig McLaren-coureur Stoffel Vandoorne. Hij koos er zelf voor, en dat lijkt apart. “Maar het was mijn eerste nummer in de autosport, het werd me gegeven in de Formule 4, in 2010. Een goed jaar, met goede herinneringen.” In zijn twee volledige Formule 1-seizoenen wist Vandoorne zich echter nooit te onderscheiden als meer dan een nummer twee, met Fernando Alonso als absolute nummer één naast zich.

[ Voor 26% gewijzigd door Illegal_Alien op 15-12-2020 14:38 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 15:17
Is er ergens een schema en een plek om deze tests te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom rijdt Bottas niet met 2? Liberty zou het hem moeten verplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:41:
[...]

Waarom rijdt Bottas niet met 2? Liberty zou het hem moeten verplichten.
Omdat Lewis niet met 1 rijdt. :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Zou...

Zou hij een extra kussentje hebben in de auto?

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/vx9yqn8nfub21.jpg?auto=webp&s=a130751b3b23be9912f3107a1418098cc300f1d2

iRacing Profiel

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Luckeh schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:44:
[...]

Zou...

[Afbeelding]
Hij zit op Lewis, die geeft gas en trapt op de rem :9 Nyck stuurt alleen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Tk55 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:37:
[...]

Bergafwaarts of gewoon van een kliff gesprongen? :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Los van creatief boekhouden zie ik al allerlei andere budget cap problemen. Bijvoorbeeld, Mercedes haalt (een deel van) het electrisch gedeelte bij hun Formula E programma. Hoe kan je daar een bedrag op kleven? Moet je dan een percentage van het budget van hun Formula E programma nemen?

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NyceNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:39:
Is er ergens een schema en een plek om deze tests te kijken?
volgens mij, traditie getrouw, helemaal niets (idem voor de wintertesten ...) begrijp niet waarom ze daar geen event van maken; menig f1 fan wil dat graag zien

je hebt wel periscope; eoa streaming tooltje, daar heb ik vorig jaar meegekeken

https://www.periscope.tv/w/1RDxlPbMNdVxL?q=f1

momenteel zie ik er geen actieve stream

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2020 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

himlims_ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:52:
[...]

volgens mij, traditie getrouw, helemaal niets (idem voor de wintertesten ...) begrijp niet waarom ze daar geen event van maken; menig f1 fan wil dat graag zien

je hebt wel periscope; eoa streaming tooltje, daar heb ik vorig jaar meegekeken

https://www.periscope.tv/w/1RDxlPbMNdVxL?q=f1

momenteel zie ik er geen actieve stream
Wintertesten worden elke dag wel verslag van gedaan
zijn ook aantal journalisten aanwezig, en als fan kon je er ook kijken.
(weet niet of dat andere jaren met de young driver test ook zo was)

maar hier zijn enkel nog een paar fotografen, verder niet bijzonder veel meer aanwezig

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zit er toch nog een Nederlander in de beste auto dit seizoen. :*) :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Dit was het dan! 2020 is qua auto's op de baan af
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpSNBsFXMAMB-fJ?format=jpg&name=large

@DaniëlWW2 @nachtnet morgen 2021 topic open dus? :)

Deze ging ook op 13 december open

[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 15-12-2020 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:18:
[Afbeelding]

@DaniëlWW2 morgen 2021 topic open dus? :)

Dat moet je niet aan mij vragen want ik heb hier verder weinig mee te maken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• nachtnet
basvn schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:18:
[Afbeelding]

@DaniëlWW2 @nachtnet morgen 2021 topic open dus? :)

Mag ik er even een weekje extra voor nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:56

Spotmatic

Ken sent me

nachtnet schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:43:
[...]
Vooruit dan maar. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

nachtnet schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:43:
[...]

jij altijd O+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• nachtnet

Ideenbus

Naast de gebruikelijke veranderingen: (Kalender, Circuits, Coureurs, Teamnamen, Teamvolgorde) Zijn er nog andere belangrijke suggesties voor de startpost 2021?

Stuur mij een DM. of een Tweet/Twitter-DM (een @nachtnet mag ook)

Alvast bedankt nachtnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:04
@nachtnet Bij de resultaten een linkje naar de wikipedia pagina van seizoen 2021 voor uitgebreidere resultaten?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

5.55(4) km lang

[ Voor 25% gewijzigd door basvn op 15-12-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Nou Carlo5 5ainz,

Dan had je toch iets met 666 moeten kiezen.

YouTube: D-Devils - The 6th Gate (Dance With The Devil)

Poorten slaan 5 toch echt over.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Luckeh schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:44:
[...]
Zou...

[Afbeelding]
En dan is de Vries nog bijna een halve kop groter dan Tsunoda :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Was zeker de eerste keer in een F1 auto voor De Vries? Of ben ik nu mis?

[ Voor 64% gewijzigd door Wom op 15-12-2020 17:15 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15
@nachtnet Misschien links naar de website van @f1bythenumbers voor stats e.d.?

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

@nachtnet Voor 2021 linkje naar de nieuwe regels/filmpjes die het uitleggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-09 20:03
En als we dan toch in ziekenhuis sferen zijn

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpR04rSXUAAGA0x?format=png&name=small

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jahMXEGDx_u9ys5fcRPUizz6H24=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SnvO2o8oymgWKLa9KsWDGHXB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:59

pinda powerrr

Slow down...

Dukes of Hazard? :+ Yiiiiiiiiihaaaaaaaaa! }:O

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47
Het zou wel eens de kortste F1 winter ooit kunnen zijn..... :P Tenminste, ik kan me geen race heugen die half december nog werd verreden en we staan iets na half maart weer op de grid.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Orlen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2023
Wow talentje hoor die Alonso
Rijdt gewoon sneller dan de W11... indrukwekkend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Voor de liefhebbers:

:p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:58

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 18-09 13:01

mphilipp

Romanes eunt domus

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 18-09 13:01

mphilipp

Romanes eunt domus

FelizNavidad schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:09:
Tsja...Alonso rijdt een fractie sneller dan Ocon en Ricciardo. Hun snelste tijd was 1:36:359 en 1:36:406 respectievelijk. Waarbij Alonso het voordeel heeft dat ie overdag reed, en niet op een afkoelende baan, inclusief het voordeel van de twee racecoureurs die drie dagen hebben rondgeknard. Onder toeziend oog van Fernando, maar goed...er is wat voorwerk gedaan. Evengoed zit ie er wel meteen goed bij. Dat betekent dat ie het nog kan, maar daar twijfelde ik niet aan. Je hoeft geen fan van Alonso te zijn om te weten dat ie best een rondje kan sturen en dat hij, zoals het een goed kampioen betaamt, genadeloos is in zijn voorbereidingen en inzet. En ik denk werkelijk dat zijn uitstapjes naar WEC, Indy en Dakar hem een nóg betere rijder hebben gemaakt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

mphilipp schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:46:
[...]

Tsja...Alonso rijdt een fractie sneller dan Ocon en Ricciardo. Hun snelste tijd was 1:36:359 en 1:36:406 respectievelijk. Waarbij Alonso het voordeel heeft dat ie overdag reed, en niet op een afkoelende baan, inclusief het voordeel van de twee racecoureurs die drie dagen hebben rondgeknard. Onder toeziend oog van Fernando, maar goed...er is wat voorwerk gedaan. Evengoed zit ie er wel meteen goed bij. Dat betekent dat ie het nog kan, maar daar twijfelde ik niet aan. Je hoeft geen fan van Alonso te zijn om te weten dat ie best een rondje kan sturen en dat hij, zoals het een goed kampioen betaamt, genadeloos is in zijn voorbereidingen en inzet. En ik denk werkelijk dat zijn uitstapjes naar WEC, Indy en Dakar hem een nóg betere rijder hebben gemaakt.
Het is alleen jammer dat hij weer een zitje bezet houd waar een jong talent in had kunnen stromen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
YakuzA schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:10:
[...]

Het is alleen jammer dat hij weer een zitje bezet houd waar een jong talent in had kunnen stromen.
Je bedoelt dat jonge talent wat meer brokken maakt dan punten pakt? Die mogen het uitvechten bij de C-teams. Renault wil - terecht - gewoon de nummer 3 of 4 worden. En dat doe je niet met jonge honden...

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
mphilipp schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:46:
[...]

Ric en Ocon hebben die tijd op de C4 gereden en Alonso op de C5 geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
lochpatje schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:49:
Ric en Ocon hebben die tijd op de C4 gereden en Alonso op de C5 geloof ik.
Maar Alonso heeft 2 jaar geen F1 gereden, desondanks zit hij er wel gelijk goed bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
Senior in zijn jonge jaren lijkt nóg meer op junior dan nu!

rip Colin

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

McLaren`s bericht aan Ferrari.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 18-09 10:57
Yes. Tsunoda

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

KVY is dus out.

Ik zie albon nu wel blijven.. :|

[ Voor 38% gewijzigd door basvn op 16-12-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
basvn schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:08:
[Twitter]

KVY is dus out.

[Twitter]
Albon gaat met pensioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

En was wat te laat excusez moi.

[ Voor 84% gewijzigd door Illegal_Alien op 16-12-2020 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 21:56
[Twitter]

KVY is dus out.

[Twitter]
Ze hadden toch aangegeven dat Albon niet welkom was bij Alpha Tauri? Als hij niet bij RedBull blijft dan is hij exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[Twitter]

KVY is dus out.

[Twitter]
Deze deal was al eerder gemaakt volgens KVY zelf in een interview, maar van ALB was al bekend dat hij niet naar AT terug kon (kwam niet voor in de plannen), dus of hij blijft, of hij is absoluut exit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
SinergyX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:04:
[...]

Deze deal was al eerder gemaakt volgens KVY zelf in een interview, maar van ALB was al bekend dat hij niet naar AT terug kon (kwam niet voor in de plannen), dus of hij blijft, of hij is absoluut exit.
Maar dat werd weken (maanden?) terug dan ook al geroepen door Christian/RBR zelf, het is voor Albon óf RBR, óf niks (goed, misschien test/reservecoureur), maar dat hij niet terug naar AT ging was al even duidelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
FelizNavidad schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 23:09:
Ik zie Alonso ooit nog eens een grote meneer worden 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 22:07

iichel

Gazoooo

Tristan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:18:
[...]

Ik zie Alonso ooit nog eens een grote meneer worden 8)
Zal me niks verbazen dat die 1 of zelfs 2 WDC's met Renault haalt voordat ie stopt.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:59

pinda powerrr

Slow down...

Nou, die zagen we niet aankomen hè? :+

Benieuwd, want AT was best leuk aan het rijden en begonnen een echte midfield contender te worden.

Nou volg ik de F2 niet echt, dus heb niet zo'n goed overzicht in hoeverre dit een talent is, of gewoon een "verplichte" doorstroom met geld/connecties.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

pinda powerrr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:23:
[...]

Benieuwd, want AT was best leuk aan het rijden en begonnen een echte midfield contender te worden.

Nou volg ik de F2 niet echt, dus heb niet zo'n goed overzicht in hoeverre dit een talent is, of gewoon een "verplichte" doorstroom met geld/connecties.
mijn mening is dat het wel een ''okay'' rijder was in F2,
bleef vaak uit de problemen, maar vocht ook niet altijd mee tot de top
Wikipedia: Formule 2 in 2020

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
Dag KVY, niet verdiend om zonder redelijk afscheid aan de kant gezet te worden..

tenzij je morgen bij RBR wordt aangekondigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

YakuzA schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:10:
[...]

Tja, je kunt vast niet veel conclusies aan de young driver test verbinden, maar als een opa en een halve gehandicapte 3/4 van het veld eruit rijdt, dan vraag ik "welk jong talent?".

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 18:18
nachtnet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:38:
Dag KVY, niet verdiend om zonder redelijk afscheid aan de kant gezet te worden..

Dat geloof ik echt niet.. Hij is al een keer 'afgezet' bij RBR.. Die gaan ze echt niet terug halen want zo'n uitblinker is het ook niet.

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 17:03
nachtnet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:38:

Eens, jammer dat ze het zo regelen. Maak Tsunoda dan een week eerder bekend zodat KVY op een betere manier afscheid kan nemen.

Al wist het team het wel al dat Kvyat weg moest, dus hij zal wel van de monteurs afscheid genomen hebben e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ondanks financiele steun/banden vanuit thailand richting rbl-drankje, acht ik kans minimaal dat hij bij rbl rondjes blijft rijden. perez :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 22:09
Nee man, hamilton naar RBR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pinda powerrr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:23:
[...]

Tsunado is wel een knokkertje hoor. Die heeft toch wel mooie dingen laten zien in de Formule 2.

En Kvyat is nu wel echt klaar in de Formule 1 denk ik. Misschien dat Ferrari hem wel weer wil hebben. :P

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 16-12-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

sjaool schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:13:
[...]

Tsunado is wel een knokkertje hoor. Die heeft toch wel mooie dingen laten zien in de Formule 2.

En Kvyat is nu wel echt klaar in de Formule 1 denk ik. Misschien dat Ferrari hem wel weer wil hebben. :P
En Tsunoda heeft best veel pech gehad dit seizoen in F2! Een niet werkende boordradio, pech met lekke banden en een pitstrategie die volledig fout ging door een SC.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:07
basvn schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:30:
[...]

mijn mening is dat het wel een ''okay'' rijder was in F2,
bleef vaak uit de problemen, maar vocht ook niet altijd mee tot de top
Wikipedia: Formule 2 in 2020
De resultaten zijn inderdaad "okay", maar als hij z'n dag had dan is het een sensationele rijder om naar te kijken. Vaak genoeg van achter in het veld naar voren weten te knokken. Kon er altijd wel van genieten :)

Hopelijk presteert hij goed en zorgt het dat Honda zich bedenkt en toch in de sport blijft. Dromen mag toch... :Y) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb eerder geroepen dat ik verwacht dat ze Albon aanhouden, maar ik snap niet waarom dat zo groot nieuws moet zijn dat ze daar tot vrijdag mee wachten dus misschien dat mijn verwachting fout is en dat er inderdaad een rijders wissel aangekondigd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Tristan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:31:
[...]

Ik heb eerder geroepen dat ik verwacht dat ze Albon aanhouden, maar ik snap niet waarom dat zo groot nieuws moet zijn dat ze daar tot vrijdag mee wachten dus misschien dat mijn verwachting fout is en dat er inderdaad een rijders wissel aangekondigd gaat worden.
RBR is natuurlijk ook een soort van marketing machine. Beter een beetje spanning opbouwen en exposure creeren, dan ineens zeggen dat meneer/mevrouw X het stoeltje in de wagen krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 22:09
Geruchten molen draait volop, Perez zou naar RBR gaan en Albon een reserve plekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Maar is die Tsunoda echt goed of zit die er nu puur om ff een deal met Honda te kunnen afronden?
Tenminste dat gevoel heb ik elke keer :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Aardappelbakker schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:30:
[...]

Hopelijk presteert hij goed en zorgt het dat Honda zich bedenkt en toch in de sport blijft. Dromen mag toch... :Y) :*)
Gezien het Honda logo + slogan, mag dat :)

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/c9/c5/6a/c9c56aed3c5be5351a9ca756e6427c70.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
Paulus07 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:36:
Maar is die Tsunoda echt goed of zit die er nu puur om ff een deal met Honda te kunnen afronden?
Tenminste dat gevoel heb ik elke keer :P
Zie de reacties direct boven je post :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
Pfff. Dit was spannend. Wanneer hebben we weer dit soort races??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tristan schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:17:
Pfff. Dit was spannend. Wanneer hebben we weer dit soort races??

[YouTube: RADIO REWIND! 2010 Abu Dhabi Grand Prix]
nog 95 dagen (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maasluip schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:40:
[...]

Tja, je kunt vast niet veel conclusies aan de young driver test verbinden, maar als een opa en een halve gehandicapte 3/4 van het veld eruit rijdt, dan vraag ik "welk jong talent?".
Je zegt het zelf: 'test'. Of was Merc helemaal niet dominant dit jaar omdat Max regelmatig P1 was in FP1 t/m 3?

Pagina: 1 ... 160 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport