In before red.tweakduke schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:48:
mooi dat ze weer klaarstaan.
Nou kom maar op Mercedes, haal het doek maar van de auto
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Maar gave bak!
Ja, grotendeels wel. Alleen wat rode accenten i.v.m. de sponsorship met Ineos.Ari Gold schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:50:
En is het gewoon dezelfde als vorig jaar because why change a winning livery?
Ook schokkend is het volgende. In elk seizoen van de Formule 1 waar Mercedes in heeft geparticipeerd als eigen team, hebben ze altijd een coureur gehad die uiteindelijk minstens vijfmaal wereldkampioen is geworden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 10-02-2020 12:56 ]
I served in a company of heroes.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Auto heeft nu ook een Nikki petje op...Vuvuzela schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:54:
Die rood past echt niet..
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Showcar, W11 vrijdag aldus YT chat van Mercedes.Razorbite schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:57:
Is dit wel de W11? De neus is anders als de W10..
en dan komt er alleen een slechte render, of vervormde foto..Oeh oeh oeh, zou de Red Bull er nu goed uitzien? Oh,zou de Ferrari meer rake hebben?
De reveal.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Revive the guild!
volgend jaar pas.Jelte,89 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:58:
13 inch bandjes nog?
Ja, het had er wat mooier in verwerkt kunnen worden maar we hadden niet ineens een rood/zwarte auto zoals de wielerploeg gehad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:32
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Auto 2019

Weinig veranderd zo op het eerste gezicht.
Dezelfde auto, andere livery. Alleen wing end plates en luchtinlaat lijkt anders. Rest is vergelijkbaar, iets andere stijl (niet mooier imo)tweakduke schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:02:
Auto 2020
[Afbeelding]
Auto 2019
[Afbeelding]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
waarom iets veranderen als het goed genoeg werkt!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
- tweakduke
Hopelijk kunnen RBR en Ferrari hier wat mee en daardoor dichterbij komen en ons het spannende seizoen geven waar we naar uit kijken
Het is trouwens de livery van dit jaar
niet de auto
[ Voor 7% gewijzigd door basvn op 10-02-2020 13:14 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Revive the guild!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit was een livery reveal. Dus gewoon een frankenstein auto met de 2020 livery.ThunderNet schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:08:
Side-pod intakes lijken anders behoorlijk af te wijken.
Ik weet dat het in het topic gepost is, maar kan het zo snel niet meer terugvinden: Hoe "repareer" ik de twitter-afbeeldingen? (Edge Chromium Beta + Ghostery)
Basisstructuren toch wel zichtbaar voor 2020, check vooral de vorm van de sidepods 2019/2020 maar eens. 2020 is veel hoekiger. Spiegelplaatsing is wat anders.basvn schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:09:
niet de auto
De echte aeropakketten komen er natuurlijk pas later op.
Doorgaans weinig boeiend die livery-onthullingen bij de grote teams: oude wijn, nieuwe zakken.

Ik heb altijd gedroomd van een metallic uitvoering van de Ferrari (zoals de Jaguars tijdens hun F1 periode) maar helaas. Het zal bij dromen blijven.
Wel typisch dat dat Ineos logo exact op de plek zit waar normaliter altijd die kleine wing cams zitten op de sidepod. Dus zelfs dat ziet er niet eens uit zoals het in werkelijkheid gaat wordenbasvn schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:09:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
niet de auto
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit is de livery presentatie, de eigenlijke presentatie is pas a.s. vrijdag.smurf_nl schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:34:
Mercedes presentatie, hoe saai en onaantrekkelijk kun je het maken:
3 heren van middelbare leeftijd onderuitgezakt in een net te oncomfortabel stoeltje met een wardrobe malfunction en een nogal strak blauw pak.
Ik ben even weg.....
"When you grow up your heart dies"
Het is dan ook de Livery Reveal, niet de Car Launch. Die komt pas later deze week (en ook daarvan kun je je afvragen of het écht de 2020 auto zal zijn)..tweakduke schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:02:
Auto 2020
Auto 2019
- tweakduke
Ja ik loop misschien weer te hard van stapel.CousinBoneless schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:54:
[...]
Het is dan ook de Livery Reveal, niet de Car Launch. Die komt pas later deze week (en ook daarvan kun je je afvragen of het écht de 2020 auto zal zijn)..
Van RBR ben ik wel gewend dat de auto bij de livery reveal bij lange na niet de auto is die op de baan staat bij de GP van Australië.
planning van Renault
Dit is de 2018 auto met een 2020 livery.Drwho1 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:21:
[...]
Basisstructuren toch wel zichtbaar voor 2020, check vooral de vorm van de sidepods 2019/2020 maar eens. 2020 is veel hoekiger. Spiegelplaatsing is wat anders.
De echte aeropakketten komen er natuurlijk pas later op.
Lijkt me niet dat de teams de kostbare testtijd gaan verspillen door met een oude, of onvolledige auto te gaan rijden. Die rijden echt wel met de 2020 auto dan. En aan de hand van de testdata komen mogelijk nog wat wijzigingen (mocht blijken dat ze hun zaakjes niet op orde hadden).tweakduke schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:01:
[...]
Ja ik loop misschien weer te hard van stapel.![]()
Van RBR ben ik wel gewend dat de auto bij de livery reveal bij lange na niet de auto is die op de baan staat bij de GP van Australië.
[ Voor 43% gewijzigd door Tleilaxu op 10-02-2020 15:16 ]
It's normally a showcar and we'd much rather you see the real car, at Testing. 🕵️♀️
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 10 februari 2020
Renault is tenminste wel zo fair om niet een halve demo auto te launchen. +1 voor Renault. (

JepEdd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:32:
[...]
Goed om te weten.. Dan kan ik die dus gewoon skippen
Ja, maar je komt met een datum van ''een'' launch. is t dus alleen een render.. waar gaat het dan nog omnachtnet schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:32:
[Twitter]
Renault is tenminste wel zo fair om niet een halve demo auto te launchen. +1 voor Renault. (dat ik dat na 2018 nog zou zeggen
)

Haas heeft die 2 weken voor ze gaan testen gewoon al online gegooid, zonder event of iets.
Twee woorden: Mercedes 2019Tleilaxu schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:13:
[...]
Dit is de 2018 auto met een 2020 livery.
[...]
Lijkt me niet dat de teams de kostbare testtijd gaan verspillen door met een oude, of onvolledige auto te gaan rijden. Die rijden echt wel met de 2020 auto dan. En aan de hand van de testdata komen mogelijk nog wat wijzigingen (mocht blijken dat ze hun zaakjes niet op orde hadden).
In de tweede testweek reden die met een compleet andere auto als de eerste week. Onder de motorkap zal wellicht de nieuwe auto zijn geweest, maar qua aero hebben ze in week een niks "gewonnen".
Gelukkig was hun aero pakket zo verschrikkelijk goed dat ze iedereen het snot voor de ogen hebben gereden. Zou het toevallig komen omdat ze al op basis van hun simulaties + duitse degelijkheid wisten wat het pakket op kon leveren en zich daarom konden focussen op de basis van de auto?RobertMe schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:57:
[...]
Twee woorden: Mercedes 2019
In de tweede testweek reden die met een compleet andere auto als de eerste week. Onder de motorkap zal wellicht de nieuwe auto zijn geweest, maar qua aero hebben ze in week een niks "gewonnen".
Ik heb altijd begrepen dat Mercedes 2 designteams hadden of binnen hun designteam meerdere groepen die zich met verschillende versies van de wagen bezig houden. Maar ik kan het fout hebben.Razorbite schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:02:
[...]
Gelukkig was hun aero pakket zo verschrikkelijk goed dat ze iedereen het snot voor de ogen hebben gereden. Zou het toevallig komen omdat ze al op basis van hun simulaties + duitse degelijkheid wisten wat het pakket op kon leveren en zich daarom konden focussen op de basis van de auto?
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ze hebben wel groepen die met verschillende auto's bezig zijn, bijvoorbeeld 1 die de 2021 wagen aan het ontwerpen is.sjaool schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:05:
[...]
Ik heb altijd begrepen dat Mercedes 2 designteams hadden of binnen hun designteam meerdere groepen die zich met verschillende versies van de wagen bezig houden. Maar ik kan het fout hebben.
Vorig jaar had Mercedes gewoon meer tijd uitgetrokken om dit pakket af te maken omdat ze al wisten dat het een megastap zou zijn.

alle kleuren van de Mercedes'en (en de teams die het daarvoor waren)

Het is anders typisch Frans dit. Dus ik sta er niet van te kijken. Ik denk ook dat Abiteboul met een hand achter zijn rug zijn werk moet doen en dat veel debiele beslissingen gewoon vanuit Parijs komen. Zo ook dit. Maar goed, wel flauw. Wat ik dan niet begrijp, laat dan een klein demo-autotje zien met de livery. Dan heb je in ieder geval iets. Geef je iedereen zo'n ding mee naar huis of zo...Drwho1 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:42:
Dat ze die Abiteboul daar nog niet buitengegooid hebben bij Renault begrijp ik niet. In ongeveer elke andere sport zouden ze de coach al afgedankt hebben na zo'n resultatenreeks, plus dan nog de diskwalificatie na de niet-conforme remmen vorig seizoen.
Maar morgenavond om 18:30 is Ferrari aan de beurt.
11.02.2020 18:30 CET, it’s something you wouldn't want to miss 😏#essereFerrari 🔴 pic.twitter.com/2M7J0sMdSv
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 10 februari 2020
-
Almost ready? 👀#AlphaTauri #F1 pic.twitter.com/BNh8wWFn9t
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 10 februari 2020
Zwarte livery van de STR/AT!
Ben echt heel erg benieuwd! Helemaal met die blauwe hexagons!basvn schreef op maandag 10 februari 2020 @ 18:16:
[Afbeelding]
[Twitter]
Zwarte livery van de STR/AT!

Norris meldt overigens tussen neus en lippen door dat hij verwacht weinig in beeld te zijn bij het 2e seizoen van Drive To Survive op Netflix. Wel jammer, had gehoopt dat ze hem als rookie zouden volgen gedurende het seizoen. Maar goed, er is wellicht zoveel goede content dat de regie keuzes heeft moeten maken hoop ik dan maar
https://streamable.com/5nf6t
[ Voor 43% gewijzigd door pilskes op 10-02-2020 20:49 ]
Zwart (exposed carbon) met zilveren letters en logo?pilskes schreef op maandag 10 februari 2020 @ 20:49:
Iets meer beeld van de AT:
https://streamable.com/5nf6t
[Streamable: AT01_Version A_H264_1280x720]

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
is de t- cam sowieso weg dit seizoen?NyceNL schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:03:
zonder te T-cam ziet de auto er heel anders uit. Voelt gewoon kaal
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
volgens mij niet, alleen wordt dat gewoon niet getoond tijdens een livery reveal
Ik was al in de war hoe ze 't dan weer op zouden lossen.demonic schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:56:
[...]
volgens mij niet, alleen wordt dat gewoon niet getoond tijdens een livery reveal
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

2 checks already
Merc met 49min. En Haas met de 'leaks' of renders.
[ Voor 27% gewijzigd door TinusTegengas op 10-02-2020 23:07 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zo te zien is 1 van de sponsors van het oude Toro Rosso overgegaan naar Redbull (Moose stond vorig jaar groot op de zijkanten bij de Toro Rosso)
Als ik het me goed herinner is Moose een persoonlijke sponsor van Albon, niet van het team.Raikkonen_WC schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:11:
[...]
Zo te zien is 1 van de sponsors van het oude Toro Rosso overgegaan naar Redbull (Moose stond vorig jaar groot op de zijkanten bij de Toro Rosso)
Daar zou ik niet vanuit gaan. Gezien alle promo beelden die ze hier in Nederland hebben opgenomen met de livery van afgelopen jaren (op oudere auto's met origineel een andere livery). Want ze zullen toch willen dat de beelden van promo's overeen komen met de daadwerkelijke auto.streamnl schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:01:
Ik hoop dat de livery van RB van vorig seizoen, de werkelijke wagen wordt qua kleuren.
Zou ook een persoonlijke sponsor van Albon kunnen zijn? Toen Albon bij STR instapte daar gaan sponsorren, en nu Albon naar RBR is mee verhuisd, wat mid-season natuurlijk niet te regelen is gezien lopende contracten / al betaald / ....Raikkonen_WC schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:11:
[...]
SPY: Big public appearance planned? Of course you're going to wake up with a big red zit… #RBspy 🕵️♂️ #F1 pic.twitter.com/RpcL3PvaG7
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 10 februari 2020

18:30Brik schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 08:56:
Iemand enig idee hoe laat die reveal van ferrari vandaag is?
Mercedes telt dus niet meeMr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 08:58:
Voor mijn gevoel gaat het seizoen vandaag eindelijk beginnen![]()
Ook al zijn het alleen nog maar reveals.
18:30 uur CETBrik schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 08:56:
Iemand enig idee hoe laat die reveal van ferrari vandaag is?
https://www.ferrari.com/en-NL/formula1/singleseater

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 11-02-2020 09:09 ]
Was alleen de livery, dus die tel ik even niet meeNyceNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:01:
[...]
Mercedes telt dus niet mee? Gisteren was het nog niet begonnen?
Gaat Ferrari wel de hele auto tonen dan? Ik dacht dat de meesten eigenlijk gewoon een show car tonen met de nieuwe livery. Maar misschien heb ik dat wel helemaal misMr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:06:
[...]
Was alleen de livery, dus die tel ik even niet mee

Ga er maar vanuit dat iedereen een showcar laat zien met alleen de nieuwe livery. De eigenlijke wagens zien we pas bij de testdagen of shake down.NyceNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:07:
[...]
Gaat Ferrari wel de hele auto tonen dan? Ik dacht dat de meesten eigenlijk gewoon een show car tonen met de nieuwe livery. Maar misschien heb ik dat wel helemaal mis
Williams zal nu ook wel voor een strakkere belijning van de livery gaan. Dat airbrushen lijkt mij namelijk niet erg goedkoop om te laten doen.pilskes schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:22:
Volgens mij zien we hier een stukje van de nieuwe kleuren van Williams:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 11-02-2020 10:29 ]
demo31051987 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 10:28:
Ik dacht even dat Mercedes de rode ster voor Lauda had laten varen, maar in deze foto van Chris Medland zie je hem wel vlak naast het nummer 44:
[Afbeelding]
The red star stays ❤️ #WelcomeINEOS pic.twitter.com/mnw2FPgSoV
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 10 februari 2020
No matter the age, never lose the Kramer inside
Je hebt de rest al gezien?Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 10:34:
Ik vind de livery van Mercedes wel heel erg mooi geworden. Waar ik het vorig jaar nog een beetje saai vond, vind ik het nu, ondanks dat er slechts kleine wijzingingen zijn doorgevoerd, een van de mooiere liveries van het veld
Revive the guild!
Is ook niet zo moelijk als er pas 2 liveries bekend zijnHmtsjmftsch schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 10:34:
Ik vind de livery van Mercedes wel heel erg mooi geworden. Waar ik het vorig jaar nog een beetje saai vond, vind ik het nu, ondanks dat er slechts kleine wijzingingen zijn doorgevoerd, een van de mooiere liveries van het veld
Oef, dat wordt eerst een presco van 45min voordat we iets te zien krijgen
Benieuwd of ze dit jaar weer verrassend uit de hoek komen. Vorig jaar was toch wel redelijk uniek.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Die gebakken lucht firma 'RoKiT' blijft hoofdsponsor?sjaool schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:36:
[...]
Williams zal nu ook wel voor een strakkere belijning van de livery gaan. Dat airbrushen lijkt mij namelijk niet erg goedkoop om te laten doen.
NyceNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 10:40:
[...]
Is ook niet zo moelijk als er pas 2 liveries bekend zijn![]()
No matter the age, never lose the Kramer inside
Minder gebakken lucht dan Rich Energy...Drwho1 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:04:
[...]
Die gebakken lucht firma 'RoKiT' blijft hoofdsponsor?
Ja. daarom word de auto waarschijnlijk meer rood (zie formule E auto van Venturi)Drwho1 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:04:
[...]
en ze hebben zelfs een rollende auto!
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 11 februari 2020
klik voor video
https://rokitphones.com/uk/Drwho1 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:04:
[...]
Niet echt gebakken lucht hoor
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Hoop heisa en het enige wat er gebeurt is: Mercedes blijft grijs, Ferrari blijft rood, RBR blijft blauw enz... snap dat het voor een sponsor belangrijk is, maar verder voor ons als fans weinig te zien nog. Immers, de auto's zijn verre van de versie die straks gaat rijden.
Waiting on the world to change
Het is meer dan nog een week nikspinda powerrr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:24:
Ben ik de enige die de livery reveals maar mwehhh vind?
Hoop heisa en het enige wat er gebeurt is: Mercedes blijft grijs, Ferrari blijft rood, RBR blijft blauw enz... snap dat het voor een sponsor belangrijk is, maar verder voor ons als fans weinig te zien nog. Immers, de auto's zijn verre van de versie die straks gaat rijden.
Nee, ik vind het altijd wel interessant. Net nog naar de technische uitleg gekeken van Marc Priestley over de VF20 van Haas. Hier zitten namelijk wat dingetjes op voor de 2020 auto.pinda powerrr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:24:
Ik ben het met je eens dat de auto's die getoond wordt niet de versie is die dalijk in Barcelona of in Melbourne gaat rijden, maar de auto van Abu Dhabi lijkt ook niet op die van Melbourne, dus veel verschil is er niet.
Nope, same here. Vroeger, toen er voor aanvang van de daadwerkelijke presentatie eerst nog onder begeleiding van vuurwerk, live-muziek en circusacrobaten een team van in bikini geklede dames de auto het podium opreden, toen was het iets waar ik echt naar uitkeek. En dan met name omdat dan ook daadwerkelijk de nieuwe auto volledig werd onthuld en je jezelf de rest van de week weer kon verknonkelen aan alle analyses en detailfoto's op de diverse F1 sites.pinda powerrr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:24:
Tegenwoordig mag je het doen met wat lutteloze tweets en wat 3D Max Rendertjes van een nieuwe livery op een oude auto...
Ja nee heel geloofwaardig hoorCousinBoneless schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:32:
[...]
...een team van in bikini geklede dames de auto het podium opreden, toen was het iets waar ik echt naar uitkeek. En dan met name omdat dan ook daadwerkelijk de nieuwe auto volledig werd onthuld ...

Ik ben wel benieuwd naar die renders van MaxCousinBoneless schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:32:
[...]
Nope, same here. Vroeger, toen er voor aanvang van de daadwerkelijke presentatie eerst nog onder begeleiding van vuurwerk, live-muziek en circusacrobaten een team van in bikini geklede dames de auto het podium opreden, toen was het iets waar ik echt naar uitkeek. En dan met name omdat dan ook daadwerkelijk de nieuwe auto volledig werd onthuld en je jezelf de rest van de week weer kon verknonkelen aan alle analyses en detailfoto's op de diverse F1 sites.
Tegenwoordig mag je het doen met wat lutteloze tweets en wat 3D Max Rendertjes van een nieuwe livery op een oude auto...
Je mening over Ferrari deel ik dan weer niet, die hebben de afgelopen jaren toch best leuke liveries gehad zoals met de Italiaanse sharkfin en de zwarte accenten van vorig jaar. Mercedes en RBR dan weer niet, die zijn enorm conservatief. Renault ook trouwens. Van de andere teams ben ik wel benieuwd!pinda powerrr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:24:
Pathogen schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:39:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar die renders van Max

De Ferrari’s worden uitgeladen
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport