Misschien rare gedachten. Kan het zo zijn dat Hamilton volgend jaar misschien een hilletje doet?
Met zijn hoge salariseisen en de ontslagen bij mercedes?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm, zitten dus toch al veel nieuwe dingetjes opTleilaxu schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:41:
Hier wat vergelijkingen tussen de oude en de nieuwe "livery":
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bron: https://twitter.com/albertfabrega?lang=en
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Alles wat anders is ten opzichte van vorig jaar zal ook wel gewoon zo zijn. Misschien dat wat details ontbreken of het nog wat verandert in nieuwe iteraties, maar ik kan me niet indenken dat ze nu bv die spitse luchtinlaat bovenop puur voor de show doen en in Melbourne weer de traditionele ronde hebben of nog wat heel anders.Jasphur schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:17:
[...]
Hoewel ik dit soort vergelijkingen altijd wel kan waarderen, zeker van Fabrega. Wacht ik toch altijd met conclusies tot Melbourne
Hebben ze dan nu al de helft in eigen beheer ontwikkeld?
alles kan off-topic
PreciesAnkona schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:11:
[...]
Wie moet hem vervangen? Verstappen gaat het niet worden. Wil Mercedes in zee met Vettel? Het kan, maar ik denk dat ze liever Hamilton houden. Idem voor Ricciardo. Die heeft ook tegen zich pleiten dat hij uiteindelijk is verslagen door Verstappen en daarna naar een zeer middelmatig team ging. Ik denk dat Mercedes gewoon doorgaat met Hamilton.TrekDr0p schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:49:
Misschien rare gedachten. Kan het zo zijn dat Hamilton volgend jaar misschien een hilletje doet?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 07-02-2020 16:01 ]
Ja, maar als hij een Rosbergje doet wat dan?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:46:
[...]
Wie moet hem vervangen? Verstappen gaat het niet worden. Wil Mercedes in zee met Vettel? Het kan, maar ik denk dat ze liever Hamilton houden. Idem voor Ricciardo. Die heeft ook tegen zich pleiten dat hij uiteindelijk is verslagen door Verstappen en daarna naar een zeer middelmatig team ging. Ik denk dat Mercedes gewoon doorgaat met Hamilton.
Vettel of Riccardo lijkt me. Russel is niet bewezen in een topteam en Ocon is eigenlijk al te licht bevonden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mat carbon, met die hexagons van eerder = franse stad ja.Bosmonster schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:01:
Nog wat nieuwe plaatjes van de AlphaTauri:
[Afbeelding][Afbeelding]
Gezien de AlphaTauri huisstijl lijkt het dat ie volledig mat-carbon gaat worden met wit logo. Erg nice.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De titel pakken en nog een paar jaar achteraan het veld bij Force India/Racing Point/Aston Martin (het voormalige Jordan dus) rondtuffen?TrekDr0p schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:49:
First look ✨✨✨👀 pic.twitter.com/g6SLmhdFL8
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 7 februari 2020
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Uit de comments (waarvan 99% uiteraard over de rode ster voor Lauda gaat). Lijkt wel mat te zijn. Als dat zo is zou je wellicht toch verwachten dat Red Bull toentertijd iets gevonden heeft waardoor mat / "die verf" beter is dan de traditionele glanzende verf.
Ocon gaat het idd niet worden (denk ik), maar Russell... Ik denk dat Mercedes daar zeker nu wel op kan gokken nu RB in Verstappen heeft geinvesteerd en Ferrari voor Leclerc gaat. Ricciardo gaat het denk ik sowieso niet worden, die is net als Ocon wel te licht bevonden waarschijnlijk (op basis van zijn resultaten vs Verstappen). Vettel? Lijkt me sterk dat een echt topteam daar nog in geinteresseerd is, zijn enige voordeel is dat hij een Duitser is. Ik zou zeggen dat Russell more likely is though.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:34:
[...]
Vettel of Riccardo lijkt me. Russel is niet bewezen in een topteam en Ocon is eigenlijk al te licht bevonden.
De matte verf is marginaal lichter. En het ziet er gewoon vet uit.RobertMe schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:22:
[...]
Uit de comments (waarvan 99% uiteraard over de rode ster voor Lauda gaat). Lijkt wel mat te zijn. Als dat zo is zou je wellicht toch verwachten dat Red Bull toentertijd iets gevonden heeft waardoor mat / "die verf" beter is dan de traditionele glanzende verf.
Het probleem met Russel is dat Mercedes zo enorm terughoudend doet met coureurs. Ze begonnen met Rosberg en nota bene Schumacher. Daarna Hamilton en uiteindelijk Bottas. Allen kwamen ze pas nadat ze al jaren in de Formule 1 zaten. Ik denk dat ze Ocon of Wehrlein ook nauwelijks een kans hebben gegeven. Alleen al dat Ocon nog steeds een relatie met Mercedes heeft zegt denk ik al genoeg. Hoeveel seizoenen moet een coureur zich bewijzen?Snowdog schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:27:
[...]
Ocon gaat het idd niet worden (denk ik), maar Russell... Ik denk dat Mercedes daar zeker nu wel op kan gokken nu RB in Verstappen heeft geinvesteerd en Ferrari voor Leclerc gaat. Ricciardo gaat het denk ik sowieso niet worden, die is net als Ocon wel te licht bevonden waarschijnlijk (op basis van zijn resultaten vs Verstappen). Vettel? Lijkt me sterk dat een echt topteam daar nog in geinteresseerd is, zijn enige voordeel is dat hij een Duitser is. Ik zou zeggen dat Russell more likely is though.
Heeft Ocon nog altijd een relatie met Mercedes? Ik dacht dat die met zijn overgang naar Renault was verdwenen. Maar goed, zelfs als dat het geval is, ik denk dat hij in zijn tijd tegen Perez zich niet heeft weten te onderscheiden. Ik denk dat Russell voor Mercedes de logische keuze is, ook omdat ze op Bottas kunnen terugvallen. Ja, geen fantastische coureur, maar goed genoeg om een WK binnen te slepen waarschijnlijk als Russell enorm zou tegenvallen en ze zo dominant zijn als in de laatste jaren.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:55:
[...]
Het probleem met Russel is dat Mercedes zo enorm terughoudend doet met coureurs. Ze begonnen met Rosberg en nota bene Schumacher. Daarna Hamilton en uiteindelijk Bottas. Allen kwamen ze pas nadat ze al jaren in de Formule 1 zaten. Ik denk dat ze Ocon of Wehrlein ook nauwelijks een kans hebben gegeven. Alleen al dat Ocon nog steeds een relatie met Mercedes heeft zegt denk ik al genoeg. Hoeveel seizoenen moet een coureur zich bewijzen?
Het helpt ook niet dat ze Verstappen maar niet kunnen krijgen. Dat lijkt de uitzondering te zijn want het talent daar is zo overduidelijk dat geen teambaas eromheen kan.
AFAIK mag de buitenkant/ aerodynamica niet ingekocht worden, enkel zaken als motor/ophanging/electronica etc mag worden ingekocht.Ankona schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:11:
[...]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Toto is van wat ik heb begrepen nog steeds zijn manager. Tweede is dat zelfs Mercedes een keertje niet meer bizar dominant zal zijn. Op Ferrari reken ik al niet meer omdat die zo enorm met zichzelf in de knel zitten. RBR-Honda daarentegen. RBR kan echt wel een chassis bouwen dat een Mercedes kan verslaan. Honda kan ook echt wel een PU bouwen. Ze zijn een klasse apart in pitstops en qua racestrategie zijn ze veel beter getraind dan Mercedes die als ze het eens niet cadeau krijgen, ook wel fouten maken.Snowdog schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:07:
[...]
Heeft Ocon nog altijd een relatie met Mercedes? Ik dacht dat die met zijn overgang naar Renault was verdwenen. Maar goed, zelfs als dat het geval is, ik denk dat hij in zijn tijd tegen Perez zich niet heeft weten te onderscheiden. Ik denk dat Russell voor Mercedes de logische keuze is, ook omdat ze op Bottas kunnen terugvallen. Ja, geen fantastische coureur, maar goed genoeg om een WK binnen te slepen waarschijnlijk als Russell enorm zou tegenvallen en ze zo dominant zijn als in de laatste jaren.
Ik denk dat Verstappen, zeker nu Lauda 'weg is', nooit echt zo'n realistische optie is geweest voor Mercedes (yea, ben bekend met de geruchten). Wellicht op de lange termijn, maar dan moeten ze zelf geen gelijkwaardig of beter alternatief hebben voor het eerste rijder stoeltje.
Heeft RBR dat noet gewoon al eens toegegeven? Mat staat niet alleen leuk, maar draagt daadwerkelijk bij aan de prestaties. Lichter, aerodynamischer...whatever, iets in die richting.RobertMe schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:22:
[...]
Waiting on the world to change
De verf die RBR gebruikt schijnt lichter te zijn. Daarom houden ze het ook al jaren geheim. Onderhand zal het alleen wel gereproduceerd kunnen zijn. Al is het maar omdat Mercedes of Ferrari gewoon wat RBR brokstukken gekocht kan hebben van een marshall, de verf eraf geschraapt en geanalyseerd.pinda powerrr schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:34:
[...]
Heeft RBR dat noet gewoon al eens toegegeven? Mat staat niet alleen leuk, maar draagt daadwerkelijk bij aan de prestaties. Lichter, aerodynamischer...whatever, iets in die richting.
Dat klopt ook, matte verf is lichter. Heb in Milton Keynes een rondleiding gehad vorig jaar of jaar er voor en daar benadrukken ze dit ook. Dat ze de eerste waren en dan mag je aan een gespoten deel van de auto voelen etc.RobertMe schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:22:
[...]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wilde net zeggen, meen dat ze in 2005 (!) in Italië met JPM tests hadden gedaan ooit.Leoon. schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:53:
[...]
Dat klopt ook, matte verf is lichter. Heb in Milton Keynes een rondleiding gehad vorig jaar of jaar er voor en daar benadrukken ze dit ook. Dat ze de eerste waren en dan mag je aan een gespoten deel van de auto voelen etc.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Volgens mij was het juist de coating van de McLaren die lichter is?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:36:
[...]
De verf die RBR gebruikt schijnt lichter te zijn. Daarom houden ze het ook al jaren geheim. Onderhand zal het alleen wel gereproduceerd kunnen zijn. Al is het maar omdat Mercedes of Ferrari gewoon wat RBR brokstukken gekocht kan hebben van een marshall, de verf eraf geschraapt en geanalyseerd.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Was wel grappig ze vertelden zelfs dat bijv motoren van de Red Bull GP team dezelfde verf gebruiken. Echter is hij ontwikkelt door de F1 en weten de collega's van de GP er ook niks van af. Sterker nog: sturen het niet op maar er gaat iemand langs en die neemt wat over is gewoon weer mee retour.Maarten_E schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 23:45:
[...]
Wilde net zeggen, meen dat ze in 2005 (!) in Italië met JPM tests hadden gedaan ooit.
Volgens mij in samenwerking met AkzoNobel, die nu ook nog altijd partner zijn.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nee, gewoon nee.naitsoezn schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 08:15:
[...]
Volgens mij was het juist de coating van de McLaren die lichter is?![]()
https://www.akzonobel.com...-testimonial/stephen-read
showing STR cockpit, note the early halo fairing under the upper hoop.
A rare view of the short legged race suit!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
NeeJasphur schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:09:
@basvn had je deze al gepost?
Via Scarba
[...]
[Afbeelding]
Job done @circuitodejerez! @ScuderiaFerrari driver @Charles_Leclerc has just concluded his first-ever test of the new @F1 Pirelli #Fit4F1 18-inch tyres for 2021 with a total of 130 laps! Well done, Charles! pic.twitter.com/ejQQINsrUS
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 8 februari 2020
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
SF1000 is the name of the new Ferrari F1 car for 2020!
— Toni Sokolov (@tonisokolov1011) 8 februari 2020
1000 stands for 1000th race that Ferrari will race in F1 this year!#Ferrari #F1 https://t.co/4wXQPvaPb1
[ Voor 42% gewijzigd door basvn op 08-02-2020 19:33 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat Max Bottas aan kan hebben we vorig jaar in Oostenrijk kunnen zien. Max was hem voorbij voordat hij er erg in had...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:33:
[...]
Toto is van wat ik heb begrepen nog steeds zijn manager. Tweede is dat zelfs Mercedes een keertje niet meer bizar dominant zal zijn. Op Ferrari reken ik al niet meer omdat die zo enorm met zichzelf in de knel zitten. RBR-Honda daarentegen. RBR kan echt wel een chassis bouwen dat een Mercedes kan verslaan. Honda kan ook echt wel een PU bouwen. Ze zijn een klasse apart in pitstops en qua racestrategie zijn ze veel beter getraind dan Mercedes die als ze het eens niet cadeau krijgen, ook wel fouten maken.
Verder denk ik niet dat Mercedes erg blij zal zijn als ze het niet meer winnen omdat ze moeten vertrouwen op Bottas tegen een Verstappen. Ik durf zonder chauvinisme wel te stellen dat met redelijk vergelijkbaar materiaal, Verstappen Bottas gewoon afmaakt. Niet zo'n klein beetje ook. Het Mercedes team is een te dure organisatie om dat te riskeren. Alleen de sponsoren al zullen niet blij zijn als ze het afleggen omdat de coureur het niet trok. In dat opzicht heeft Ferrari het waarschijnlijk makkelijker omdat ze daar gewoon een enorme zak met geld krijgen vanuit een aantal vaste sponsoren.
"When you grow up your heart dies"
Goed idee. Wij waren er bij, maar echt terug gekeken nog niet gedaan. Morgen eens kijken hoe ik moet koppelen met f1 tv pro. Heb het ziggo TV totaal pakket met sport zenders dus dat moet lukken.Spotmatic schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:00:
Nu ik F1 TV Pro gratis heb meteen de gelegenheid te baat genomen de grand prix van Oostenrijk van 2019 terug te kijken. Wat een epische race was dat! Krijg meteen veel zin in het komende seizoen.
Is goed zo toch?
ping 127.212.23.124
[ Voor 44% gewijzigd door Jasphur op 09-02-2020 11:39 ]
Dat is ook weer mooi dat alleen Ferrari gewoon maanden eerder mag testen met die banden en dus in een vroeg stadium al informatie kan verzamelen. Nota bene ook nog eens op hun eigen testcircuit. RBR mag tot mei wachten en een team zoals Haas wordt al helemaal genaaid. Oktober is veel te laat als je tegen problemen aanloopt. Hebben we het nog niet gehad over het feit dat alleen de top drie teams ook drie sessies krijgen, waaronder een sessie nat. RBR en Mercedes krijgen zelfs twee dagen nat. Mercedes heeft het ook wel mooi voor elkaar met eerst een sessie in maart en dan achter elkaar in september, zowel nat als droog.
Volgens mij moet alle opgeslagen testdata gedeeld worden met alle teams.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:57:
[...]
Dat is ook weer mooi dat alleen Ferrari gewoon maanden eerder mag testen met die banden en dus in een vroeg stadium al informatie kan verzamelen. Nota bene ook nog eens op hun eigen testcircuit. RBR mag tot mei wachten en een team zoals Haas wordt al helemaal genaaid. Oktober is veel te laat als je tegen problemen aanloopt. Hebben we het nog niet gehad over het feit dat alleen de top drie teams ook drie sessies krijgen, waaronder een sessie nat. RBR en Mercedes krijgen zelfs twee dagen nat. Mercedes heeft het ook wel mooi voor elkaar met eerst een sessie in maart en dan achter elkaar in september, zowel nat als droog.
Link, want al gepost.Jasphur schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:39:
Het jaarlijkse top 10 livery reveal filmpje is er weer
Link, want FOM
YouTube: Top 10 F1 Car Launches
https://www.formula1.com/...jmeHbyNBKVA70f4ntN64.htmlNo screens for testing
Traditionally used by teams at testing to keep their shiny new bits under wraps, for 2020 screens at the pre-season tests will be outlawed when the track is live (from 0900 to 1800) to improve the spectacle for fans. Teams will, however, be able to cover up when their car’s floor is not fitted, or if their car is being recovered after stopping out on track.
https://f1.fandom.com/wiki/TestingTyre testing
Tyre testing is testing that is undertaken by a tyre supplier. Since tyre suppliers typically do not work for a sole team, they must offer to test their tyres to multiple teams. This has to be agreed to by both the FIA and the rest of the teams and cannot be used for testing purposes by the team whose cars are driving in the test. The car itself must also be at least two seasons old (i.e. the car used cannot be the car used in either the current or previous season). Violation of these rules, in cases such as Testgate, can result in serious repercussions for both team and tyre supplier.
In special circumstances, such as for the 2013 Pirelli Tyre Test, the cars may not need to be two years old if granted special permission by the FIA.
The results of the tyre tests are normally held private by Pirelli.
Dat is hier inderdaad al een aantal keren vermeld. Oplossing is ook makkelijk. Auto de garage in, screens plaatsen, vloer eraf halen, werkzaamheden doen, en als dat klaar is pas weer de vloer terug plaatsen en de screens weghalen.Jasphur schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:45:
Over testen gesproken. Las net dat ze geen screens meer mogen gebruiken. Hehe. Benieuwd wat de teams hierop hebben bedacht.
[...]
https://www.formula1.com/...jmeHbyNBKVA70f4ntN64.html
Denk dat ze dan alleen nog meer bekijks trekkenJasphur schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:56:
Bijvoorbeeld als die hospitality dames
Uh huh. En niet meer naar de wagenRobertMe schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:58:
[...]
Denk dat ze dan alleen nog meer bekijks trekken
China ook aangemaakt? of al overgeslagennachtnet schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:22:
Mooie dag om alle GP topics te maken. Ze zijn inmiddels af en de eerste 5 zijn onderweg naar @DaniëlWW2 om klaar gezet te worden.
[ Voor 10% gewijzigd door basvn op 09-02-2020 16:32 ]
Verwijderd
als ze zijn klaar gezet, valt dan de url al te bookmarken?nachtnet schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:22:
Mooie dag om alle GP topics te maken. Ze zijn inmiddels af en de eerste 5 zijn onderweg naar @DaniëlWW2 om klaar gezet te worden.
China is precies de reden dat slechts de 1e vijf topics verzonden zijn, volgorde veranderen na aanmaken topic reeks is niet heel eenvoudig (had ik gehoord)
![]() |
Ik kan je nu natuurlijk de link van het testdagen topic geven, maar ik betwijfel of je er veel mee kan.Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:36:
[...]
als ze zijn klaar gezet, valt dan de url al te bookmarken?
dus dat ik voor dat de topics open gaan ze al aan mijn lijst kan toevoegen?
meestal is mijn eerste ochtend tweakers via de bookmarks, en later op de dag via meer tijd de rest van de topics..
Verwijderd
getest, kan niet bookmarken... me sad.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:51:
[...]
Ik kan je nu natuurlijk de link van het testdagen topic geven, maar ik betwijfel of je er veel mee kan.![]()
[F1 2020] Testdagen
DaniëlWW2 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:51:
[...]
Ik kan je nu natuurlijk de link van het testdagen topic geven, maar ik betwijfel of je er veel mee kan.![]()
[F1 2020] Testdagen
Het topic dat je op hebt gevraagd bevindt zich (momenteel) in een voor jou afgesloten forum.
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Silver. Green. And… ❤😉 pic.twitter.com/TTA0ELfxFV
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 9 februari 2020
Patiently waiting for #F1 to return... ⏳ pic.twitter.com/D4Mpxs5dT0
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 6 februari 2020
[ Voor 71% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-02-2020 09:22 ]
Vind het op het einde meer richtig oranje gaan.Illegal_Alien schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:18:
[Twitter]
Rood?!
Also:
[Afbeelding]
[Twitter]
Dat vermoeden bestond al langer ivm een nieuw aan te kondigen sponsor (Ineos).. Ben benieuwd!Illegal_Alien schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:18:
[Twitter]
Rood?!
Also:
[Afbeelding]
[Twitter]
Rode Halo?Raikkonen_WC schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:26:
[...]
Dat vermoeden bestond al langer ivm een nieuw aan te kondigen sponsor (Ineos).. Ben benieuwd!
Echt die 1e reactieIllegal_Alien schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:18:
[Twitter]
Rood?!
Also:
[Afbeelding]
[Twitter]
[ Voor 15% gewijzigd door RKD op 10-02-2020 10:03 ]
[Twitter: https://twitter.com/ThisIs_Myriam/status/1226551624371507200]RKD schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:42:
[...]
Echt die 1e reactie
https://twitter.com/ThisIs_Myriam/status/1226551624371507200
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Hoe kom je aan deze info? Klinkt goed namelijk :-)Chiron schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:20:
Ferrari wordt weer mat, maar nu een iets donkerdere tint rood. Opvallende retro nummering, en nog wat wit en groen erbij om de Italiaanse tricolore te eren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.corriere.it/s...a-aff7-4a3600894a18.shtmlRaikkonen_WC schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:23:
[...]
Hoe kom je aan deze info? Klinkt goed namelijk :-)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 28% gewijzigd door nachtnet op 10-02-2020 12:15 ]
En knoopje te veel los op een belangrijk pers momentXNL073 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:07:
Toto is z'n gel weer vergeten.
Daarom hou ik ook wel van de reveals van RB. Die kwakken gewoon een render/foto op internet en s'middags hebben ze de shakedown..nachtnet schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:11:
[Afbeelding]
De komende 2 weken verwacht ik heel veel van dit soort berichten.
-
True, heel fijnEdd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:13:
[...]
Daarom hou ik ook wel van de reveals van RB. Die kwakken gewoon een render/foto op internet en s'middags hebben ze de shakedown..
Als we gaan zeuren over uiterlijk, dan wil ik ook even de lengte van de mouwen van zowel overhemd als jasje noemen van Toto en Jim. Allemaal te kort. Helaas niet zoals dit interview spul.Rockabilly_1991 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:12:
[...]
En knoopje te veel los op een belangrijk pers moment
basvn in "[F1] Seizoen 2020"
[ Voor 57% gewijzigd door Ari Gold op 10-02-2020 12:27 ]
Die geruchten waren ook helemaal nergens op gebaseerd. Ze werden de wereld ingeslingerd toen bekend werd dat McLaren weer terug gaar naar Mercedes motoren, met theorieën zonder feitenRivanov schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:15:
INEOS heeft zich voor de komende 5-jaar verbonden als partner. Tot zover dus de geruchten / clickbait dat Mercedes F1 er na 2021 uit zou stappen.
Yep.Rockabilly_1991 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:36:
Staat de auto van Merc in de zelfde zaal als waar Haas vorig jaar stond?
Ik hoop dat we de rest van het seizoen zien dat hij met de vuist op tafel mept (omdat ze gegokt en verloren) hebben van RBRnachtnet schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:11:
[Afbeelding]
De komende 2 weken verwacht ik heel veel van dit soort berichten.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar heb je er ook rekening mee gehouden als de GP van China niet door gaat/verplaatst wordt?DaniëlWW2 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:43:
Maar de topics staan nu allemaal klaar.![]()
[Afbeelding]
@nachtnet heeft nog geprobeerd om Rusland te boycotten en meermaals te vervangen voor Suzuka, maar helaas is dat mislukt.
Geef ze allemaal maar vrijDaniëlWW2 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:43:
Maar de topics staan nu allemaal klaar.![]()
[Afbeelding]
@nachtnet heeft nog geprobeerd om Rusland te boycotten en meermaals te vervangen voor Suzuka, maar helaas is dat mislukt.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als die verplaats word dan is het hele schema verpest, jammer dan. Als het niet doorgaat, tja dan gaan jullie dat topic nooit zien.ThomasG schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:44:
[...]
Maar heb je er ook rekening mee gehouden als de GP van China niet door gaat/verplaatst wordt?
How about no?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq