[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.060 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:25

TrekDr0p

QR niet scannen

Misschien rare gedachten. Kan het zo zijn dat Hamilton volgend jaar misschien een hilletje doet?
Met zijn hoge salariseisen en de ontslagen bij mercedes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:39

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, zitten dus toch al veel nieuwe dingetjes op :D

En het is een halve Ferrari geworden dus :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:35
Jasphur schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:17:
[...]

Hoewel ik dit soort vergelijkingen altijd wel kan waarderen, zeker van Fabrega. Wacht ik toch altijd met conclusies tot Melbourne
Alles wat anders is ten opzichte van vorig jaar zal ook wel gewoon zo zijn. Misschien dat wat details ontbreken of het nog wat verandert in nieuwe iteraties, maar ik kan me niet indenken dat ze nu bv die spitse luchtinlaat bovenop puur voor de show doen en in Melbourne weer de traditionele ronde hebben of nog wat heel anders.

Maar dingen die er nu zo uit zien als vorig jaar is er weer wel een kans dat ze daar nieuwe designs/elementen achter houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Damian schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:05:
[...]

En het is een halve Ferrari geworden dus :P
Hebben ze dan nu al de helft in eigen beheer ontwikkeld?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Ankona schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:11:
[...]

Precies :p Hoe zat dat ook alweer? Haas koopt de auto grotendeels van Dallara, en Dallara had nog een hoop banden met Ferrari of iets dergelijks?

En Ferrari heeft toentertijd veel personeel "ontslagen" wat vervolgens bij Haas is gaan werken. Dus ook in die zin zal er toen veel gedeeld zijn.

Vraag is alleen of Ferrari dat nu niet veel eerder met Alfa Romeo zal doen en dus Haas verplicht/noodgedwongen meer op eigen benen moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

TrekDr0p schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:49:
Misschien rare gedachten. Kan het zo zijn dat Hamilton volgend jaar misschien een hilletje doet?
Wie moet hem vervangen? Verstappen gaat het niet worden. Wil Mercedes in zee met Vettel? Het kan, maar ik denk dat ze liever Hamilton houden. Idem voor Ricciardo. Die heeft ook tegen zich pleiten dat hij uiteindelijk is verslagen door Verstappen en daarna naar een zeer middelmatig team ging. Ik denk dat Mercedes gewoon doorgaat met Hamilton.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

Bosmonster

*zucht*

Nog wat nieuwe plaatjes van de AlphaTauri:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GJ3cok9HthWPfRJfF4KeZ0rW/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wCSwoioqr2TbImoAECNhu4M0/medium.jpg

Gezien de AlphaTauri huisstijl lijkt het dat ie volledig mat-carbon gaat worden met wit logo. Erg nice.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 07-02-2020 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 15:46:
[...]

Wie moet hem vervangen? Verstappen gaat het niet worden. Wil Mercedes in zee met Vettel? Het kan, maar ik denk dat ze liever Hamilton houden. Idem voor Ricciardo. Die heeft ook tegen zich pleiten dat hij uiteindelijk is verslagen door Verstappen en daarna naar een zeer middelmatig team ging. Ik denk dat Mercedes gewoon doorgaat met Hamilton.
Ja, maar als hij een Rosbergje doet wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

hjs schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:32:
[...]

Ja, maar als hij een Rosbergje doet wat dan?
Vettel of Riccardo lijkt me. Russel is niet bewezen in een topteam en Ocon is eigenlijk al te licht bevonden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Bosmonster schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:01:
Nog wat nieuwe plaatjes van de AlphaTauri:

[Afbeelding][Afbeelding]

Gezien de AlphaTauri huisstijl lijkt het dat ie volledig mat-carbon gaat worden met wit logo. Erg nice.
Mat carbon, met die hexagons van eerder = franse stad ja.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:27
Misschien is één van de jonge honden straks wel spekkoper als Hamilton er (onverwacht) mee stopt.

Russell komt dankzij de brakke auto nog niet helemaal lekker uit de verf, maar is lang niet slecht. Norris presteert prima. Beide moeten wel deze lijn blijven doorzetten en Norris moet er t.o.v. Sainz een schepje bovenop doen.
Misschien toch iemand met iets meer ervaring, zoals Sainz of nog gekker, misschien Albon wel?

Stuk voor stuk niet de nieuwe Hamilton, maar wel de rijders met de meeste potentie op dit moment. Reeds een beetje ervaring, maar er zit nog genoeg groei in lijkt me.

Overigens kan het ook zomaar zijn dat Hamilton en Mercedes gelijktijdig met de F1 stoppen, dat zou me ook niets verbazen. Het team zelf blijft dan wel en zal ook niet gelijk achteraan rondhobbelen, dus het rijders "probleem" blijft dan relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:53
TrekDr0p schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:49:
De titel pakken en nog een paar jaar achteraan het veld bij Force India/Racing Point/Aston Martin (het voormalige Jordan dus) rondtuffen?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:44

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4bSVy1w.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Uit de comments (waarvan 99% uiteraard over de rode ster voor Lauda gaat). Lijkt wel mat te zijn. Als dat zo is zou je wellicht toch verwachten dat Red Bull toentertijd iets gevonden heeft waardoor mat / "die verf" beter is dan de traditionele glanzende verf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 14:35
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:34:
[...]

Vettel of Riccardo lijkt me. Russel is niet bewezen in een topteam en Ocon is eigenlijk al te licht bevonden.
Ocon gaat het idd niet worden (denk ik), maar Russell... Ik denk dat Mercedes daar zeker nu wel op kan gokken nu RB in Verstappen heeft geinvesteerd en Ferrari voor Leclerc gaat. Ricciardo gaat het denk ik sowieso niet worden, die is net als Ocon wel te licht bevonden waarschijnlijk (op basis van zijn resultaten vs Verstappen). Vettel? Lijkt me sterk dat een echt topteam daar nog in geinteresseerd is, zijn enige voordeel is dat hij een Duitser is. Ik zou zeggen dat Russell more likely is though.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 13:41

Bosmonster

*zucht*

RobertMe schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:22:
[...]

Uit de comments (waarvan 99% uiteraard over de rode ster voor Lauda gaat). Lijkt wel mat te zijn. Als dat zo is zou je wellicht toch verwachten dat Red Bull toentertijd iets gevonden heeft waardoor mat / "die verf" beter is dan de traditionele glanzende verf.
De matte verf is marginaal lichter. En het ziet er gewoon vet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Snowdog schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:27:
[...]

Ocon gaat het idd niet worden (denk ik), maar Russell... Ik denk dat Mercedes daar zeker nu wel op kan gokken nu RB in Verstappen heeft geinvesteerd en Ferrari voor Leclerc gaat. Ricciardo gaat het denk ik sowieso niet worden, die is net als Ocon wel te licht bevonden waarschijnlijk (op basis van zijn resultaten vs Verstappen). Vettel? Lijkt me sterk dat een echt topteam daar nog in geinteresseerd is, zijn enige voordeel is dat hij een Duitser is. Ik zou zeggen dat Russell more likely is though.
Het probleem met Russel is dat Mercedes zo enorm terughoudend doet met coureurs. Ze begonnen met Rosberg en nota bene Schumacher. Daarna Hamilton en uiteindelijk Bottas. Allen kwamen ze pas nadat ze al jaren in de Formule 1 zaten. Ik denk dat ze Ocon of Wehrlein ook nauwelijks een kans hebben gegeven. Alleen al dat Ocon nog steeds een relatie met Mercedes heeft zegt denk ik al genoeg. Hoeveel seizoenen moet een coureur zich bewijzen?

Het helpt ook niet dat ze Verstappen maar niet kunnen krijgen. Dat lijkt de uitzondering te zijn want het talent daar is zo overduidelijk dat geen teambaas eromheen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-10 19:02

Top 10 F1 Car Launches:
YouTube: Top 10 F1 Car Launches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 14:35
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:55:
[...]

Het probleem met Russel is dat Mercedes zo enorm terughoudend doet met coureurs. Ze begonnen met Rosberg en nota bene Schumacher. Daarna Hamilton en uiteindelijk Bottas. Allen kwamen ze pas nadat ze al jaren in de Formule 1 zaten. Ik denk dat ze Ocon of Wehrlein ook nauwelijks een kans hebben gegeven. Alleen al dat Ocon nog steeds een relatie met Mercedes heeft zegt denk ik al genoeg. Hoeveel seizoenen moet een coureur zich bewijzen?

Het helpt ook niet dat ze Verstappen maar niet kunnen krijgen. Dat lijkt de uitzondering te zijn want het talent daar is zo overduidelijk dat geen teambaas eromheen kan.
Heeft Ocon nog altijd een relatie met Mercedes? Ik dacht dat die met zijn overgang naar Renault was verdwenen. Maar goed, zelfs als dat het geval is, ik denk dat hij in zijn tijd tegen Perez zich niet heeft weten te onderscheiden. Ik denk dat Russell voor Mercedes de logische keuze is, ook omdat ze op Bottas kunnen terugvallen. Ja, geen fantastische coureur, maar goed genoeg om een WK binnen te slepen waarschijnlijk als Russell enorm zou tegenvallen en ze zo dominant zijn als in de laatste jaren.

Ik denk dat Verstappen, zeker nu Lauda 'weg is', nooit echt zo'n realistische optie is geweest voor Mercedes (yea, ben bekend met de geruchten). Wellicht op de lange termijn, maar dan moeten ze zelf geen gelijkwaardig of beter alternatief hebben voor het eerste rijder stoeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:24

Just_I

What did you just say?

Ankona schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:11:
[...]

AFAIK mag de buitenkant/ aerodynamica niet ingekocht worden, enkel zaken als motor/ophanging/electronica etc mag worden ingekocht.

Dat ze het kopieëren van Ferrari (of welk team dan ook) staat ieder vrij om te doen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Snowdog schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:07:
[...]

Heeft Ocon nog altijd een relatie met Mercedes? Ik dacht dat die met zijn overgang naar Renault was verdwenen. Maar goed, zelfs als dat het geval is, ik denk dat hij in zijn tijd tegen Perez zich niet heeft weten te onderscheiden. Ik denk dat Russell voor Mercedes de logische keuze is, ook omdat ze op Bottas kunnen terugvallen. Ja, geen fantastische coureur, maar goed genoeg om een WK binnen te slepen waarschijnlijk als Russell enorm zou tegenvallen en ze zo dominant zijn als in de laatste jaren.

Ik denk dat Verstappen, zeker nu Lauda 'weg is', nooit echt zo'n realistische optie is geweest voor Mercedes (yea, ben bekend met de geruchten). Wellicht op de lange termijn, maar dan moeten ze zelf geen gelijkwaardig of beter alternatief hebben voor het eerste rijder stoeltje.
Toto is van wat ik heb begrepen nog steeds zijn manager. Tweede is dat zelfs Mercedes een keertje niet meer bizar dominant zal zijn. Op Ferrari reken ik al niet meer omdat die zo enorm met zichzelf in de knel zitten. RBR-Honda daarentegen. RBR kan echt wel een chassis bouwen dat een Mercedes kan verslaan. Honda kan ook echt wel een PU bouwen. Ze zijn een klasse apart in pitstops en qua racestrategie zijn ze veel beter getraind dan Mercedes die als ze het eens niet cadeau krijgen, ook wel fouten maken.

Verder denk ik niet dat Mercedes erg blij zal zijn als ze het niet meer winnen omdat ze moeten vertrouwen op Bottas tegen een Verstappen. Ik durf zonder chauvinisme wel te stellen dat met redelijk vergelijkbaar materiaal, Verstappen Bottas gewoon afmaakt. Niet zo'n klein beetje ook. Het Mercedes team is een te dure organisatie om dat te riskeren. Alleen de sponsoren al zullen niet blij zijn als ze het afleggen omdat de coureur het niet trok. In dat opzicht heeft Ferrari het waarschijnlijk makkelijker omdat ze daar gewoon een enorme zak met geld krijgen vanuit een aantal vaste sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:00

pinda powerrr

Slow down...

[...]

Heeft RBR dat noet gewoon al eens toegegeven? Mat staat niet alleen leuk, maar draagt daadwerkelijk bij aan de prestaties. Lichter, aerodynamischer...whatever, iets in die richting.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

pinda powerrr schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:34:
[...]

Heeft RBR dat noet gewoon al eens toegegeven? Mat staat niet alleen leuk, maar draagt daadwerkelijk bij aan de prestaties. Lichter, aerodynamischer...whatever, iets in die richting.
De verf die RBR gebruikt schijnt lichter te zijn. Daarom houden ze het ook al jaren geheim. Onderhand zal het alleen wel gereproduceerd kunnen zijn. Al is het maar omdat Mercedes of Ferrari gewoon wat RBR brokstukken gekocht kan hebben van een marshall, de verf eraf geschraapt en geanalyseerd. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:47

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Dat klopt ook, matte verf is lichter. Heb in Milton Keynes een rondleiding gehad vorig jaar of jaar er voor en daar benadrukken ze dit ook. Dat ze de eerste waren en dan mag je aan een gespoten deel van de auto voelen etc.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:50
Leoon. schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:53:
[...]

Dat klopt ook, matte verf is lichter. Heb in Milton Keynes een rondleiding gehad vorig jaar of jaar er voor en daar benadrukken ze dit ook. Dat ze de eerste waren en dan mag je aan een gespoten deel van de auto voelen etc.
Wilde net zeggen, meen dat ze in 2005 (!) in Italië met JPM tests hadden gedaan ooit.
Volgens mij in samenwerking met AkzoNobel, die nu ook nog altijd partner zijn.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:36:
[...]

De verf die RBR gebruikt schijnt lichter te zijn. Daarom houden ze het ook al jaren geheim. Onderhand zal het alleen wel gereproduceerd kunnen zijn. Al is het maar omdat Mercedes of Ferrari gewoon wat RBR brokstukken gekocht kan hebben van een marshall, de verf eraf geschraapt en geanalyseerd. :P
Volgens mij was het juist de coating van de McLaren die lichter is? :P
https://www.akzonobel.com...-testimonial/stephen-read

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Maarten_E schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 23:45:
[...]

Wilde net zeggen, meen dat ze in 2005 (!) in Italië met JPM tests hadden gedaan ooit.
Volgens mij in samenwerking met AkzoNobel, die nu ook nog altijd partner zijn.
Was wel grappig ze vertelden zelfs dat bijv motoren van de Red Bull GP team dezelfde verf gebruiken. Echter is hij ontwikkelt door de F1 en weten de collega's van de GP er ook niks van af. Sterker nog: sturen het niet op maar er gaat iemand langs en die neemt wat over is gewoon weer mee retour.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

naitsoezn schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 08:15:
[...]

Volgens mij was het juist de coating van de McLaren die lichter is? :P
https://www.akzonobel.com...-testimonial/stephen-read
Nee, gewoon nee. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
@basvn had je deze al gepost?

Via Scarba
showing STR cockpit, note the early halo fairing under the upper hoop.
A rare view of the short legged race suit!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQQKhRCXkAU_qde?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:13

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:09:
@basvn had je deze al gepost?

Via Scarba

[...]

[Afbeelding]
Nee :*)

heb wel wat anders!
2021 test is gedaan op Jerez, met LEC

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQRMGQDWoAALtix?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQRMGP8XsAACML_?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ja zag die ook voorbij komen. Zien er gaaf uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en dit zou het logo zijn
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQRN2XEXsAAxHrz?format=png&name=large

[ Voor 42% gewijzigd door basvn op 08-02-2020 19:33 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:12

Spotmatic

Ken sent me

Nu ik F1 TV Pro gratis heb meteen de gelegenheid te baat genomen de grand prix van Oostenrijk van 2019 terug te kijken. Wat een epische race was dat! Krijg meteen veel zin in het komende seizoen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 13:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Aankomende week presentaties van de nieuwe auto's en dan de testdagen. Eindelijk oOo

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:33:
[...]

Toto is van wat ik heb begrepen nog steeds zijn manager. Tweede is dat zelfs Mercedes een keertje niet meer bizar dominant zal zijn. Op Ferrari reken ik al niet meer omdat die zo enorm met zichzelf in de knel zitten. RBR-Honda daarentegen. RBR kan echt wel een chassis bouwen dat een Mercedes kan verslaan. Honda kan ook echt wel een PU bouwen. Ze zijn een klasse apart in pitstops en qua racestrategie zijn ze veel beter getraind dan Mercedes die als ze het eens niet cadeau krijgen, ook wel fouten maken.

Verder denk ik niet dat Mercedes erg blij zal zijn als ze het niet meer winnen omdat ze moeten vertrouwen op Bottas tegen een Verstappen. Ik durf zonder chauvinisme wel te stellen dat met redelijk vergelijkbaar materiaal, Verstappen Bottas gewoon afmaakt. Niet zo'n klein beetje ook. Het Mercedes team is een te dure organisatie om dat te riskeren. Alleen de sponsoren al zullen niet blij zijn als ze het afleggen omdat de coureur het niet trok. In dat opzicht heeft Ferrari het waarschijnlijk makkelijker omdat ze daar gewoon een enorme zak met geld krijgen vanuit een aantal vaste sponsoren.
Dat Max Bottas aan kan hebben we vorig jaar in Oostenrijk kunnen zien. Max was hem voorbij voordat hij er erg in had... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Spotmatic schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:00:
Nu ik F1 TV Pro gratis heb meteen de gelegenheid te baat genomen de grand prix van Oostenrijk van 2019 terug te kijken. Wat een epische race was dat! Krijg meteen veel zin in het komende seizoen.
Goed idee. Wij waren er bij, maar echt terug gekeken nog niet gedaan. Morgen eens kijken hoe ik moet koppelen met f1 tv pro. Heb het ziggo TV totaal pakket met sport zenders dus dat moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Russel in de mockup van Williams
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQSaY-WX0AExxGz?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:14

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Is goed zo toch?

Ff halo erop schroeven en klaar is Williams.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gRv0xRuwINXigpijJnpn93rF/full.jpg

Pirelli 2020 testschema.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Het jaarlijkse top 10 livery reveal filmpje is er weer :)

Link, want FOM

[ Voor 44% gewijzigd door Jasphur op 09-02-2020 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat is ook weer mooi dat alleen Ferrari gewoon maanden eerder mag testen met die banden en dus in een vroeg stadium al informatie kan verzamelen. Nota bene ook nog eens op hun eigen testcircuit. RBR mag tot mei wachten en een team zoals Haas wordt al helemaal genaaid. Oktober is veel te laat als je tegen problemen aanloopt. Hebben we het nog niet gehad over het feit dat alleen de top drie teams ook drie sessies krijgen, waaronder een sessie nat. RBR en Mercedes krijgen zelfs twee dagen nat. Mercedes heeft het ook wel mooi voor elkaar met eerst een sessie in maart en dan achter elkaar in september, zowel nat als droog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:57:
[...]

Dat is ook weer mooi dat alleen Ferrari gewoon maanden eerder mag testen met die banden en dus in een vroeg stadium al informatie kan verzamelen. Nota bene ook nog eens op hun eigen testcircuit. RBR mag tot mei wachten en een team zoals Haas wordt al helemaal genaaid. Oktober is veel te laat als je tegen problemen aanloopt. Hebben we het nog niet gehad over het feit dat alleen de top drie teams ook drie sessies krijgen, waaronder een sessie nat. RBR en Mercedes krijgen zelfs twee dagen nat. Mercedes heeft het ook wel mooi voor elkaar met eerst een sessie in maart en dan achter elkaar in september, zowel nat als droog.
Volgens mij moet alle opgeslagen testdata gedeeld worden met alle teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Is het niet zo dat ze bij die banden tests geen data mogen verzamelen en dit puur voor pirelli een test is? Dat de teams alleen een auto beschikbaar stellen en dit verdeeld word over de teams om de kosten ongeveer gelijk te houden en dat teams hier op mogen inschrijven? En gebruiken de teams hiervoor niet een 2020 auto met aangepaste suspension? In hoeverre dat het dan überhaupt geschikte data oplevert voor de 2021 auto's vraag ik me dan ook af..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 20:33
Jasphur schreef op zondag 9 februari 2020 @ 11:39:
Het jaarlijkse top 10 livery reveal filmpje is er weer :)

Link, want FOM
Link, want al gepost.

SpeedQber in "[F1] Seizoen 2020"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
@Jasphur & @Pyr0_ Het kan dan wel zijn dat de data gedeeld moet worden. Maar hoeveel data is dat en hoeveel kunnen andere teams hiermee? Data als "30 ronden gereden op de soft band" en "40 ronden gereden op de medium band" kan een ander team helemaal niks mee.

Precies zoals jullie zeggen "het is een auto met aangepast ophanging" maar andere teams weten niet hoe die ophanging werkt, welke trucjes daarin zitten, .... Dus je hebt uiteindelijk helemaal niks aan die data. Je weet alleen dat dat ene team een X aantal ronden kon rijden op een band etc etc. Maar hoe de ophanging in elkaar zat weet je niet.

Of je krijgt dadelijk "Mercedes heeft 30 ronden op de soft gereden" en vervolgens "Ferrari heeft 20 ronden op de soft gereden". Waardoor komt dat dan? Is dat de slechte ophanging van Ferrari bv?
Nee, om te weten hoe de band zich gedraagt zul je er ook mee moeten rijden. Want de teams die de tests doen zullen niet de technische tekeningen van de (aangepaste) ophanging delen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Over testen gesproken. Las net dat ze geen screens meer mogen gebruiken. Hehe. Benieuwd wat de teams hierop hebben bedacht.
No screens for testing

Traditionally used by teams at testing to keep their shiny new bits under wraps, for 2020 screens at the pre-season tests will be outlawed when the track is live (from 0900 to 1800) to improve the spectacle for fans. Teams will, however, be able to cover up when their car’s floor is not fitted, or if their car is being recovered after stopping out on track.
https://www.formula1.com/...jmeHbyNBKVA70f4ntN64.html

Van F1 Fandom:
Tyre testing

Tyre testing is testing that is undertaken by a tyre supplier. Since tyre suppliers typically do not work for a sole team, they must offer to test their tyres to multiple teams. This has to be agreed to by both the FIA and the rest of the teams and cannot be used for testing purposes by the team whose cars are driving in the test. The car itself must also be at least two seasons old (i.e. the car used cannot be the car used in either the current or previous season). Violation of these rules, in cases such as Testgate, can result in serious repercussions for both team and tyre supplier.

In special circumstances, such as for the 2013 Pirelli Tyre Test, the cars may not need to be two years old if granted special permission by the FIA.

The results of the tyre tests are normally held private by Pirelli.
https://f1.fandom.com/wiki/Testing

Kan zo even nergens iets officieels vinden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:45:
Over testen gesproken. Las net dat ze geen screens meer mogen gebruiken. Hehe. Benieuwd wat de teams hierop hebben bedacht.

[...]

https://www.formula1.com/...jmeHbyNBKVA70f4ntN64.html
Dat is hier inderdaad al een aantal keren vermeld. Oplossing is ook makkelijk. Auto de garage in, screens plaatsen, vloer eraf halen, werkzaamheden doen, en als dat klaar is pas weer de vloer terug plaatsen en de screens weghalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@RobertMe zat zelf te denken om meer personeel in de garage te laten werken als er iets geheims moet gaan gebeuren en die dan toevallig op een strategische plek te laten staan hehe

Bijvoorbeeld al die hospitality dames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:56:
Bijvoorbeeld als die hospitality dames
Denk dat ze dan alleen nog meer bekijks trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op zondag 9 februari 2020 @ 12:58:
[...]

Denk dat ze dan alleen nog meer bekijks trekken :+
Uh huh. En niet meer naar de wagen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• nachtnet
Mooie dag om alle GP topics te maken. Ze zijn inmiddels af en de eerste 5 zijn onderweg naar @DaniëlWW2 om klaar gezet te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

nachtnet schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:22:
Mooie dag om alle GP topics te maken. Ze zijn inmiddels af en de eerste 5 zijn onderweg naar @DaniëlWW2 om klaar gezet te worden.
China ook aangemaakt? of al overgeslagen

[ Voor 10% gewijzigd door basvn op 09-02-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nachtnet schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:22:
als ze zijn klaar gezet, valt dan de url al te bookmarken?
dus dat ik voor dat de topics open gaan ze al aan mijn lijst kan toevoegen?

meestal is mijn eerste ochtend tweakers via de bookmarks, en later op de dag via meer tijd de rest van de topics..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
basvn schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:32:
[...]

China ook aangemaakt? of al overgeslagen
China is precies de reden dat slechts de 1e vijf topics verzonden zijn, volgorde veranderen na aanmaken topic reeks is niet heel eenvoudig (had ik gehoord)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ufucKDMVk6mNi8db663OBfJS/full.jpg

Ook voor de testdagen is er een GP topic :+

heb zelf voor de Abu dhabi race een voorspelling voor het 2020 seizoen gezet. kijken hoe houdbaar dat gaat blijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uCqit15qSSPt7bqTnBKPg450/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:36:
[...]

als ze zijn klaar gezet, valt dan de url al te bookmarken?
dus dat ik voor dat de topics open gaan ze al aan mijn lijst kan toevoegen?

meestal is mijn eerste ochtend tweakers via de bookmarks, en later op de dag via meer tijd de rest van de topics..
Ik kan je nu natuurlijk de link van het testdagen topic geven, maar ik betwijfel of je er veel mee kan. :z
[F1 2020] Testdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:51:
[...]

Ik kan je nu natuurlijk de link van het testdagen topic geven, maar ik betwijfel of je er veel mee kan. :z
[F1 2020] Testdagen
getest, kan niet bookmarken... me sad. :'( :'(

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:01
DaniëlWW2 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 16:51:
[...]

[F1 2020] Testdagen
Het topic dat je op hebt gevraagd bevindt zich (momenteel) in een voor jou afgesloten forum.
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/461/623/b21.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
De presentatie van Ferrari gaat iets speciaals worden, heb ik dat goed onthouden?

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Bingo voor deze week:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQUssmrX0AAqXoU?format=jpg&name=4096x4096

Bron: Toni Sokolov @ Twitter

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Rood?!

Also:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQHAZpTXUAEP4AV?format=jpg&name=large

[ Voor 71% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-02-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11:59
Vind het op het einde meer richtig oranje gaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Laatst online: 01-10 15:59
Dat vermoeden bestond al langer ivm een nieuw aan te kondigen sponsor (Ineos).. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Raikkonen_WC schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:26:
[...]

Dat vermoeden bestond al langer ivm een nieuw aan te kondigen sponsor (Ineos).. Ben benieuwd!
Rode Halo? O+ O+
Vond het mooi staan op de auto!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 14:30

RKD

Echt die 1e reactie :)

[Twitter: https://twitter.com/ThisIs_Myriam/status/1226551624371507200]

edit: bedank @Illegal_Alien gelijk geleerd hoe ik moet embedden :P

[ Voor 15% gewijzigd door RKD op 10-02-2020 10:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:14

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Ferrari wordt weer mat, maar nu een iets donkerdere tint rood. Opvallende retro nummering, en nog wat wit en groen erbij om de Italiaanse tricolore te eren.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Laatst online: 01-10 15:59
Chiron schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:20:
Ferrari wordt weer mat, maar nu een iets donkerdere tint rood. Opvallende retro nummering, en nog wat wit en groen erbij om de Italiaanse tricolore te eren.
Hoe kom je aan deze info? Klinkt goed namelijk :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
De F1 kalender op de lockscreen van je GSM. :)

https://drive.google.com/...4z12INKYUad5_Vp0Ewu5HhZ6v

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 13:14

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
Livery week *O* *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/85092957_10157183255697411_7478150842499989504_o.jpg?_nc_cat=107&_nc_ohc=lhhQzs7kwOwAX9j9D3l&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=48b9da1a3e7e691b94e085ac9329cc2e&oe=5EB7D82A

Mercedes is er klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold

Gemist hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar morgen eerst dus de Ferrari. Ik vraag me af of ze nu echt weer terug zijn gegaan naar een meer 2017 SF-70 type auto (korter, high rake, veel krachtigere voorvleugel en veel meer neerwaartse druk achter) waar Vettel dus wel mee om kan gaan. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rivanov
Mercedes Livery Reveal om 12:00 vanmiddag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 15:11
Preview:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQaHhhVWkAACigg?format=jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:15
Toto is z'n gel weer vergeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oBiycZP8SKqMTpZJPNzxFgX1/full.jpg
De komende 2 weken verwacht ik heel veel van dit soort berichten.

[ Voor 28% gewijzigd door nachtnet op 10-02-2020 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-10 15:27
En knoopje te veel los op een belangrijk pers moment |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 13:03

Edd

nachtnet schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:11:
[Afbeelding]

Daarom hou ik ook wel van de reveals van RB. Die kwakken gewoon een render/foto op internet en s'middags hebben ze de shakedown..

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
INEOS heeft zich voor de komende 5-jaar verbonden als partner. Tot zover dus de geruchten / clickbait dat Mercedes F1 er na 2021 uit zou stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Edd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:13:
[...]

Daarom hou ik ook wel van de reveals van RB. Die kwakken gewoon een render/foto op internet en s'middags hebben ze de shakedown..
True, heel fijn :)

Maar vind die 1 tegen 100 setting van MCL ook altijd we wat hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Rockabilly_1991 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:12:
[...]

En knoopje te veel los op een belangrijk pers moment |:(
Als we gaan zeuren over uiterlijk, dan wil ik ook even de lengte van de mouwen van zowel overhemd als jasje noemen van Toto en Jim. Allemaal te kort. Helaas niet zoals dit interview spul.

Maar goed, het is natuurlijk ook een gigantisch persmoment, dus snap wel dat ze het zo doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Deal met INEOS is trouwens 5 jaar, het lijkt er dan ook op dat langer in de F1 blijven slechts een kwestie van tijd en een kruisje zetten is.

Wat @Rivanov zegt.

[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 10-02-2020 12:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
Meer benieuwd naar Scuderia Alpha Tauri.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die gast naast Toto zit er ook wel heel geinteresseerd bij, waarschijnlijk hadden ze een feestje gisteren, die een beetje is uitgelopen.

Lijkt er inderdaad op dat Mercedes nog wel even doorgaat, Toto had het over de nieuwe generatie en noemde Max daarbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
volgens twitter wordt de "reveal" gerekt tot circa 12:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EQZ5UuWWoAMhhav?format=jpg&name=medium

De auto :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
Elke keer als die gast Toto's naam zegt, hoor ik in m'n hoofd;

Ik zet een 1-tje hier en een 2tje daar.
basvn in "[F1] Seizoen 2020"

De post.

[ Voor 57% gewijzigd door Ari Gold op 10-02-2020 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Rivanov schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:15:
INEOS heeft zich voor de komende 5-jaar verbonden als partner. Tot zover dus de geruchten / clickbait dat Mercedes F1 er na 2021 uit zou stappen.
Die geruchten waren ook helemaal nergens op gebaseerd. Ze werden de wereld ingeslingerd toen bekend werd dat McLaren weer terug gaar naar Mercedes motoren, met theorieën zonder feiten 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:08
Mercedes presentatie, hoe saai en onaantrekkelijk kun je het maken:

3 heren van middelbare leeftijd onderuitgezakt in een net te oncomfortabel stoeltje met een wardrobe malfunction en een nogal strak blauw pak.
Ik ben even weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-10 15:27
Staat de auto van Merc in de zelfde zaal als waar Haas vorig jaar stond?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
De helm van HAM lijkt wat paars te gaan krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xQmO6tyin1nd69e3nl7FsxhC/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Rockabilly_1991 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:36:
Staat de auto van Merc in de zelfde zaal als waar Haas vorig jaar stond?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 14:04

Pierre

Van nature lui!

nachtnet schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:11:
[Afbeelding]
Ik hoop dat we de rest van het seizoen zien dat hij met de vuist op tafel mept (omdat ze gegokt en verloren) hebben van RBR :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar de topics staan nu allemaal klaar. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kv1xB1aNSUyU26ui97QAEPfG/full.jpg

@nachtnet heeft nog geprobeerd om Rusland te boycotten en meermaals te vervangen voor Suzuka, maar helaas is dat mislukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
DaniëlWW2 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:43:
[Afbeelding]

@nachtnet heeft nog geprobeerd om Rusland te boycotten en meermaals te vervangen voor Suzuka, maar helaas is dat mislukt. :P
Maar heb je er ook rekening mee gehouden als de GP van China niet door gaat/verplaatst wordt? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 14:04

Pierre

Van nature lui!

DaniëlWW2 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:43:
[Afbeelding]

Geef ze allemaal maar vrij :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ThomasG schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:44:
[...]
Maar heb je er ook rekening mee gehouden als de GP van China niet door gaat/verplaatst wordt? :+
Als die verplaats word dan is het hele schema verpest, jammer dan. Als het niet doorgaat, tja dan gaan jullie dat topic nooit zien. :+
Pierre schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:44:
[...]

Geef ze allemaal maar vrij :9
How about no? :Y)

Pagina: 1 ... 16 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport