Oooh, dat is het equivalent van een nip slip
Hate to say I told you so.....rood
Waiting on the world to change

SF90 is er ook bij
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
BINGO! : A part of the Ferrari Livery gets leaked ahead of official launchTinusTegengas schreef op maandag 10 februari 2020 @ 23:00:
Bingo iemand?![]()
2 checks already
Merc met 49min. En Haas met de 'leaks' of renders.
Zoiets dus:pinda powerrr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:24:
Ben ik de enige die de livery reveals maar mwehhh vind?
Hoop heisa en het enige wat er gebeurt is: Mercedes blijft grijs, Ferrari blijft rood, RBR blijft blauw enz... snap dat het voor een sponsor belangrijk is, maar verder voor ons als fans weinig te zien nog. Immers, de auto's zijn verre van de versie die straks gaat rijden.
Waar komt dit hardnekkige broodje aap toch vandaan? De Haas was inderdaad een render, maar wel van de nieuwe auto. Mercedes deed gisteren inderdaad een livery reveal om extra aandacht aan de sponsor te geven, maar die gaan ook gewoon de nieuwe auto tonen deze week, net als de andere teams.CousinBoneless schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:32:
[...]
Nope, same here. Vroeger, toen er voor aanvang van de daadwerkelijke presentatie eerst nog onder begeleiding van vuurwerk, live-muziek en circusacrobaten een team van in bikini geklede dames de auto het podium opreden, toen was het iets waar ik echt naar uitkeek. En dan met name omdat dan ook daadwerkelijk de nieuwe auto volledig werd onthuld en je jezelf de rest van de week weer kon verknonkelen aan alle analyses en detailfoto's op de diverse F1 sites.
Tegenwoordig mag je het doen met wat lutteloze tweets en wat 3D Max Rendertjes van een nieuwe livery op een oude auto...
En de auto's zullen in deze eerste renders/demo's misschien niet 100% compleet zijn inclusief alle flapjes en tierlantijntjes, maar dat was "vroeger" niet anders.
Het is wel minder geworden met het show-element er omheen. Tegenwoordig is het gewoon kijk hier de nieuwe wagen en livery and that's it. Niet dat het mij verder wat uitmaakt hoor.Tleilaxu schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:30:
[...]
Waar komt dit hardnekkige broodje aap toch vandaan? De Haas was inderdaad een render, maar wel van de nieuwe auto. Mercedes deed gisteren inderdaad een livery reveal om extra aandacht aan de sponsor te geven, maar die gaan ook gewoon de nieuwe auto tonen deze week, net als de andere teams.
En de auto's zullen in deze eerste renders/demo's misschien niet 100% compleet zijn inclusief alle flapjes en tierlantijntjes, maar dat was "vroeger" niet anders.
"When you grow up your heart dies"
Ik mis Max zijn helm nog
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hah. ik zag hier ergens voorbij komen dat een tweaker zei dat de ferrari weer naar het ouderwetse rood zou gaan. Deze is nog oranjerderder dan die van vorig jaar. (Als het beeld niet afwijkt van de werkelijkheid)
Als het inderdaad de SF90 is zou dat raar zijn, want dat is de auto van vorig jaar.Rudolf schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:02:
[...]
Hah. ik zag hier ergens voorbij komen dat een tweaker zei dat de ferrari weer naar het ouderwetse rood zou gaan. Deze is nog oranjerderder dan die van vorig jaar. (Als het beeld niet afwijkt van de werkelijkheid)
Vincere Per Belli
Het is wel anders dan vroeger met hoeveel een auto veranderd gedurend het jaar.. Er is veel minder sprake van 1 auto voor een seizoen. Zelfs als iedereen de auto van race 1 zou laten zien op de presentatie (wat niet eens kan omdat het gewoonweg niet klaar is) dan is dat na een paar races alweer verouderd en aan het eind van het jaar compleet anders.Tleilaxu schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:30:
[...]
Waar komt dit hardnekkige broodje aap toch vandaan? De Haas was inderdaad een render, maar wel van de nieuwe auto. Mercedes deed gisteren inderdaad een livery reveal om extra aandacht aan de sponsor te geven, maar die gaan ook gewoon de nieuwe auto tonen deze week, net als de andere teams.
I served in a company of heroes.
Nog een idee voor een kunstmatige regel:
Je eindpositie van vorig jaar = het aantal keer dat je iets aan de auto mag veranderen gedurende het seizoen.
(Je mag wel terug naar het vorige concept)
Je eindpositie van vorig jaar = het aantal keer dat je iets aan de auto mag veranderen gedurende het seizoen.
(Je mag wel terug naar het vorige concept)
Als dat de nieuwe outfits zijn kan je ook al wel raden hoe de livery er uit gaat zien hahabasvn schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik mis Max zijn helm nogzal wel een speciaal iets worden
Max, volgende keer effe op tijd naar bed als je de volgende dag een fotoshoot hebt...tjonge jonge
Ik dacht hetzelfde! Hij lijkt echt super vermoeid. Maar misschien komt dat ook wel door die brede lach van AlbonRudolf schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:30:
Max, volgende keer effe op tijd naar bed als je de volgende dag een fotoshoot hebt...tjonge jonge

Hij zit gewoon 24/7 in de sportschoolNyceNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:34:
[...]
Ik dacht hetzelfde! Hij lijkt echt super vermoeid. Maar misschien komt dat ook wel door die brede lach van Albon
Je moet er iets voor over hebben om WDC te worden
Even fixen, je foto van Max die tegen een muur leunt en zijn bord verkeerd vast houdt is 90 graden gedraaid.basvn schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:37:
[...]
Hij zit gewoon 24/7 in de sportschool
[Afbeelding]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ja, daarom kan ik nooit WDC worden. Ziet niet zovaak in de sportschoolbasvn schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:37:
[...]
Hij zit gewoon 24/7 in de sportschool
[Afbeelding]
Wat een enorme schijf voor iets wat maar 5kg weegt, zal vooral voor de foto zijn
Het zou ook voor de houding van de armen/schouders kunnen zijn. Maar goed, ik zie nooit een sportschool, dus een expert ben ik nietroda_djavulen schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:40:
Wat een enorme schijf voor iets wat maar 5kg weegt, zal vooral voor de foto zijn
Nee hoor, sommige brands maken de plates even groot, dit is voor het oefenen van bepaalde lifts als bijvoorbeeld een deadlift waarbij een kleine schijf te diep naar de grond gaat met stang.roda_djavulen schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:40:
Als het voor de foto was dan stond er wel 25 kg oproda_djavulen schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:40:
Ik vind dat Ferrari om 3 uur de presentatie moet houden. 18:15 is toch geen tijd man

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oXZCkDzHvbM]
Het officiële Formula 1 kanaal gaat de onthulling van de nieuwe Ferrari zelfs live uitzenden.
Noem mij een cynische ouwe lul maar ben dan toch benieuwd of ze dat bij Alpha Tauri/Haas/Alfa Romeo ook gaan doen.
(Heeej, wat gaat er mis met mijn link?)
Het officiële Formula 1 kanaal gaat de onthulling van de nieuwe Ferrari zelfs live uitzenden.
Noem mij een cynische ouwe lul maar ben dan toch benieuwd of ze dat bij Alpha Tauri/Haas/Alfa Romeo ook gaan doen.

(Heeej, wat gaat er mis met mijn link?)
[ Voor 28% gewijzigd door Maarten_E op 11-02-2020 14:45 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Is ook een foto van ALB dat hij een 10kg schijf vast heeft. maar dat is gewoon als hij zit of staat. niet op zijn zij ligtroda_djavulen schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:40:
'Maar' 5kg, zelf zonder schijf zou ik waarschijnlijk al mijn spieren scheuren als ik zo ga hangenroda_djavulen schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:40:

Mclaren heeft trouwens zijn nieuwe Team Kleding online beschikbaar gemaakt voor pre-order. Waar vorig jaar de shirts Oranje/wit waren, zijn de shirts nu Oranje/Zwart. Zou de nieuwe Mclaren dan veel weg gaan hebben van de livery voor de Indy 500?
Vind de helm van Albon wel echt stoer moet ik zeggen!basvn schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik mis Max zijn helm nogzal wel een speciaal iets worden
Ik vind m ook vet!Chrosser schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:04:
[...]
Vind de helm van Albon wel echt stoer moet ik zeggen!
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Doe er dan meteen een plaatje bij, nu moest ik gaan zoekenRaikkonen_WC schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:54:
[Afbeelding: Mclaren Shirts 2019 en 2020]
Mclaren heeft trouwens zijn nieuwe Team Kleding online beschikbaar gemaakt voor pre-order. Waar vorig jaar de shirts Oranje/wit waren, zijn de shirts nu Oranje/Zwart. Zou de nieuwe Mclaren dan veel weg gaan hebben van de livery voor de Indy 500?

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ja dat moest ik nog doenGekkenhuis schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:29:
[...]
Doe er dan meteen een plaatje bij, nu moest ik gaan zoeken![]()
[Afbeelding]
Oftewel, als je het 2019 shirt hebt en bij de tijd wil zijn, dan koop je een bak zwarte inkt, dopen tot het blauwe randje en tadaaaaa!!!!! het 2020 shirt!Raikkonen_WC schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:54:
[Afbeelding: Mclaren Shirts 2019 en 2020]
@nachtnet Is deze niet leuker als header op de startpost?

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 11-02-2020 16:10 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

In front of the Romolo Valli Municipal Theatre, Ferrari is displaying the SF90 F1 car & the SF90 Stradale today! (two cars) So the pictures that are going around are those cars, not the 2020 car.
De voorbereidingen voor AlphaTauri zijn ook begonnen..

[ Voor 27% gewijzigd door Edd op 11-02-2020 16:43 ]
-
Naam wordt trouwens AT-01Edd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 16:42:
De voorbereidingen voor AlphaTauri zijn ook begonnen..
[Afbeelding]
Doei STR
Gaat Stroll weg?
Zeg maar doei tegen je ambities Racing Point Aston Martin.
spoiler:
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Lekker fotoplekje zo met de reflecties er voor, nu nog een capabele fotograaf
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Als ik trouwens dit lees, krijg ik sowieso het idee dat het meer een fashion-show wordt
Hij moet wel gaan racen onder een Amerikaanse licentiealesandro_46 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 16:48:
[...]
Gaat Stroll weg?
Zeg maar doei tegen je ambities Racing Point Aston Martin.
spoiler:
https://www.racefans.net/...-under-american-licenses/
Dus als ze die niet willen afgeven...
-
[Instagram: Max’ new 2020 helmet! 👌 What do you think of the fresh look? 🦁 #UnleashTheLion]
[Instagram: Dutch with a golden touch 👌 @maxverstappen1 introduces his 2020 helmet design! 🦁 #ChargeOn 🤘 #Formula1 #AlexAlbon #F1 #Helmet #RedBullRacing #Motorsport #AstonMartinRedBullRacing #RedBull #givesyouwings #👐]
De nieuwe helm van Verstappen.
[Instagram: Dutch with a golden touch 👌 @maxverstappen1 introduces his 2020 helmet design! 🦁 #ChargeOn 🤘 #Formula1 #AlexAlbon #F1 #Helmet #RedBullRacing #Motorsport #AstonMartinRedBullRacing #RedBull #givesyouwings #👐]
[ Voor 42% gewijzigd door pinda powerrr op 11-02-2020 17:19 ]
YT bronpinda powerrr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 17:17:
[Instagram: Max’ new 2020 helmet! 👌 What do you think of the fresh look? 🦁 #UnleashTheLion]
Testing, one, two ...
CARNEXT.COM
Jammer van de opzichtige sponsoring, verder wel strak design
Jammer van de opzichtige sponsoring, verder wel strak design
pinda powerrr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 17:17:
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Irritant dat door die dot com Jumbo niet meer in het midden staat
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
ik dacht eerst mehhh en toen zag ik dat goud en toen dacht ik. Wauw, toch wel gaaf.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oXZCkDzHvbM]
livestream van FER (18.30)
livestream van FER (18.30)
Ferrari zet een livestream op, de FOM heeft uren geleden al op YT de boel klaargezet voor 18:15 en dan begint het pas om 18:30. Dus nu is iedereen "F" aan het spammen in de chat. Oh Ferrari gepruts, wat heb ik dat gemist.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-02-2020 18:28 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan maar een Belgische racelicentie voor Stroll! Zijn moeder komt daar toch vandaan?Edd schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 17:00:
[...]
Als ik trouwens dit lees, krijg ik sowieso het idee dat het meer een fashion-show wordt
[...]
Hij moet wel gaan racen onder een Amerikaanse licentie
https://www.racefans.net/...-under-american-licenses/
Dus als ze die niet willen afgeven...
https://www.hln.be/sport/...aten-uitblijven~a29c5bf7/Lance, 18 intussen, is de zoon van de Canadees Lawrence Stroll en de Belgische Claire-Anne Callens - een modeontwerpster. Hij racet echter onder de Canadese vlag en dat hij het überhaupt tot de Formule 1 heeft geschopt, heeft hij niet in het minst te danken aan zijn vader.
[ Voor 16% gewijzigd door U123456 op 11-02-2020 18:30 ]
Lekkere voice-over in die stream
is de afdeling 'strategie' ook verantwoordelijk voor de car launch?
wat een cringe
wat een cringe
lol, wat doet die gast op het podium? Het orkest zit met zijn rug naar hem toe
PSN: DutchTrickle PVoutput
haha te slecht dit.... een kuchende voice over door de stream heen, een dirigent die tegen de rug van het orkest staat, een DJ die direct uit het bejaardentehuis komt
Een voice-over die maar half Engels brabbelt

Ik denk dat ik wel wacht op de foto´s..
Ferrari doet talen hetzelfde als strategie......door elkaar heen
De presentatie verloopt blijkbaar net als hun race strategie...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee even opletten, we krijgen nu geschiedenis les over het gebouwbasvn schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:37:
Ik denk dat ik wel wacht op de foto´s..
Deze man heeft zo'n raar hoofd.
Sorry hoor
Sorry hoor
Bensimpel
Positieve meneer
Er zit de hele tijd een gast doorheen te praten.. etf is dit zeg.
😆 - Denk ook eens om ;)
dit is toch mooi man, nu staat er weer iemand die niet in de microfoon kan lullen.
iedereen van de afdeling strategie heeft zijn eigen rol op het podium
iedereen van de afdeling strategie heeft zijn eigen rol op het podium
zzzz

Het is toch geen Williams?Luckeh schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:44:
Hij is aan het tijdrekken...ze hebben 'm gewoon nog niet klaar
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik zie die man in dat pak staan en denk: wat is er met Vettel gebeurd in de winter? Heeft ie niet getraind?
ping 127.212.23.124
Ok, vage stream zeg
You and I have memories longer than the road ahead
Louis Camilleri, CEO van Ferrari.NotSoSteady schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:47:
Wie is die man overigens?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik bedoelde die DJ.
Dan kun je beter terugkomen over een half uurtje, 't is niet voor niks een show.Bensimpel schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:49:
Nou laat die auto maar gewoon zien..
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
dat was DJ Arie FerrariNotSoSteady schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:49:
[...]
Ik bedoelde die DJ.Dat bleek Benny Benassi te zijn.
ook wel knap dat de voice over voorloopt op het daadwerkelijke verhaal op het podium
Vorig jaar zat er nog een kort filmpje tussen, onwijs tof gemonteerd enzo. Hopelijk komt dat nog om het zooitje iets goed te maken
Bla bla bla... Laat de auto nu maar zien
Gelukkig, de stream heeft het bij mij begeven. Was niet om aan te zien en te horen.
Kijk ik vanavond wel naar de foto's
Kijk ik vanavond wel naar de foto's
Nou, daar komt ie.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Of nee toch nietRivanov schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:53:
Nou, daar komt ie.
PSN: xMaurice93
Van dit nummer:NotSoSteady schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:49:
[...]
Ik bedoelde die DJ.Dat bleek Benny Benassi te zijn.
YouTube: Benny Benassi - Satisfaction
Ze hadden na 2019 beter clowns kunnen inhuren.

Vettel is weer naar de kapper geweest
Die gast heeft een heel stuur meegenomen.basvn schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:54:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vettel is weer naar de kapper geweest
Zelfde livery.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vrijwel identiek aan vorig jaar.
Daar is de auto eindelijk: YouTube: LIVE: 2020 Ferrari Car Launch
al die moeite en dan denk je, huh is gewoon dezelfde als vorig jaar toch?
Jup weinig verschil, als je zou zeggen dat het de oude auto was had ik je geloofd.
Het is in ieder geval geen 2019 auto. Veel te veel verschillen. 
-Andere bargeboards.
-Andere sidepod intakes.
-Sharkfin.
-T-wing.
-Andere bargeboards.
-Andere sidepod intakes.
-Sharkfin.
-T-wing.
[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-02-2020 18:58 ]
Dat is gewoon de 2019 versie... zie alleen het bodywork op de motorkap wat andere lijnen hebben maar de rest is bijna 100% gelijk
Jullie hadden verwacht dat die geel zou zijn?
Die chat is wel hilarisch.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport