[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.182.399 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
demo31051987 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:57:
Naar aanleiding van een onderzoek is gebleken dat Sergio Perez naar Red Bull Racing gaat:
[Twitter]
[Afbeelding]
Het is toch wel duidelijk dat dit een dikke trol is? Zo'n Speld bericht ;)

Het enige waar die organisatie over bericht is dat Perez naar RBR gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Jelte op 29-10-2020 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:07

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniemand schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:20:
Vorige week bij F1 cafe hadden ze het ook over dat Red Bull een betere positie in Mexico wilden t.o.v. Monster en dat Perez daar natuurlijk ook wel e.e.a. In kan betekenen. Persoonlijk zou ik ook liever de Hulk bij Max zien , maarja geruchten he.... nog even geduld en dan horen we het vanzelf :)
Maar dat is allemaal zoeken van de journalisten om hun verhaaltje kloppend te maken. Je ziet toch wel vaker dat de commentatoren een heel verhaal verzinnen en als ze dat dan later aan de coureur vragen, kijkt ie ze glazig aan. Zo van 'wat hebben jullie gerookt?'.
Die pratende hoofde roepen maar wat. Daarom kijk ik nooit naar dat programma.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33
roda_djavulen schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:26:
[...]

Kimi had in zijn ouderlijk huis geen wc in huis maar alleen zo'n compost toilet in de tuin, dus die hadden het volgens mij ook niet breed :D Al het geld ging op aan het karten.
Als je een beetje in the middle of nowhere in Finland woont dan kom je die compost wc's nog steeds her en der tegen hoor, niet meer bij mensen thuis, maar op de wat meer primitieve kampeerspots wel. Het is nogal prijzig om riool aan te leggen in een gebied zo groot als Nederland oid als er maar 10k mensen wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

demo31051987 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 08:57:
Naar aanleiding van een onderzoek is gebleken dat Sergio Perez naar Red Bull Racing gaat:
[Twitter]
[Afbeelding]
Uh ja, waar moet ik beginnen? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 17:59
@FastFred Klopt maar een primitieve kampeerplek of je eigen huis is wel een verschilletje. In ieder geval heeft hij geen rijke ouders :)

[ Voor 18% gewijzigd door roda_djavulen op 29-10-2020 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vorige week bij F1 cafe hadden ze het ook over dat Red Bull een betere positie in Mexico wilden t.o.v. Monster en dat Perez daar natuurlijk ook wel e.e.a. In kan betekenen. Persoonlijk zou ik ook liever de Hulk bij Max zien , maarja geruchten he.... nog even geduld en dan horen we het vanzelf :)
persoonlijk acht ik hulk een betere teammate langs max, maar de geruchtenmolen draait over uren; veel gaat de richting van perez op. toe geven; perez is wel erg sterk met banden management, podiumpje gestaan .. waar hulkje dat helaas niet heeft gedaan. Maar wel lemans achter zijn naam heeft staan. Blij dat ik die beslissing niet moet nemen :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 22:33
roda_djavulen schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:18:
@FastFred Klopt maar een primitieve kampeerplek of je eigen huis is wel een verschilletje. In ieder geval heeft hij geen rijke ouders :)
I know, maar kan me goed voorstellen dat dat in de jaren 80/90 toch anders was. Drinkwater kun je ook nu nog gewoon uit een van de vele meren halen, en een composttoillet of een toilet met septische tank was daar heel normaal. Daar hoef je niet perce arm voor te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 14:18

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik vind Perez wat dat betreft nou niet zo'n innemende persoon om daarvoor commercieel aantrekkelijk te zijn. Eigenlijk vind ik hem maar een hork... ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 14:18

sjaool

Every life should have 9 cats

Beetje lullig om Schumacher zonder benen af te beelden... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-05 16:59

mark-k

AKA markkNL

sjaool schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:28:
[...]

Beetje lullig om Schumacher zonder benen af te beelden... :+
Nog altijd beter dan zijn huidige situatie :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LopendeVogel schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:01:
[...]
Dit maakt zeker veel uit, Ferrari kampt met veel problemen en hun kunnen volgend jaar goed gebruiken om tenminste iets te kunnen doen. Of vind jij het leuk zo? HAM 1, BOT 2 en VER 3? Dit is doodsaai dus nee dit zou super slecht zijn voor de sport.

Laat Ferrari op zijn minst nog iets doen om het allemaal weer wat spannender te maken, dit maakt dus in principe heel veel uit voor de sport (nee niet voor Max).

Daarnaast blijft er een tokensysteem over die naar mijn weten ook op motorisch gebied ingezet mag worden zodat de ''motor lock'' er komt.

[knip]
Volgens mij had Ferrari toch al iets gedaan waardoor het niet altijd dezelfde top 3 was die boven kwam drijven? 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

sjaool schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:36:
[...]

offtopic:
Kweetniet was bij mijn weten niet zwart. Hij werd zelfs door 6 personen gespeeld.

De clown van het trio werd door maar liefst 6 personen gespeeld. Dat was eerst Tony Maples, toen Larry Jackson, daarna Joost Hes, en vervolgens Hans van der Laarse. Willem Kort en Wolf Gerritsen waren de vaste invallers.

Ophef over Willempie (van Wikipedia):
Kritiek
Twee onderwijskrachten van de W. v.d. Berghschool (later hernoemd tot De Trimaran) in Kampen spanden, met financiële steun van ouders van gehandicapte kinderen, een kort geding aan tegen Van Duin. Zij zagen in Willempie en in het filmpje van AVRO's Toppop een karikaturale typering van een minder begaafd iemand. Een aantal diskjockeys, onder leiding van Felix Meurders, begon het plaatje te boycotten. Van een kort geding kwam het niet. De eisers namen genoegen met een openlijke verklaring van Van Duin waarin hij stelde nooit de bedoeling gehad te hebben om iemand te beledigen of te kwetsen. Ondanks alle ophef werd Willempie een hit.
Nog wat offtopic, maar krijg dit gevoel:

:P

Nu terug naar de race :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 19:26
Ik verheug me al op de reacties van de (reddit)analisten als Verstappen straks Perez met dezelfde cijfers vernedert als hij tot nu toe met Gasly en Albon heeft gedaan. Persoonlijk denk ik dat mensen nog niet echt doorhebben hoe groot de skillgap is tussen Verstappen en de rest van het veld, inclusief Hamilton.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:32

Spotmatic

Ken sent me

-ION- schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 12:45:
Persoonlijk denk ik dat mensen nog niet echt doorhebben hoe groot de skillgap is tussen Verstappen en de rest van het veld, inclusief Hamilton.
Wat dat laatste betreft: dit is en blijft absoluut onbewezen. Dat Max goed is weten we, maar dat kunnen we t.o.v. Hamilton absoluut niet kwantificeren.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 22-05 13:01
Ik moet ook nog zien of hij Perez gaat vernederen. Verslaan wel, maar ik heb Perez behoorlijk hoog zitten. Ik denk dat het qua verschil vergelijkbaar is met Ric/Hulk vorig jaar bij Renault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Anoniem: 209542 @Knul Het lijkt erop alsof jullie geloven dat Perez naar RBR gaat. Op basis van welke informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 22-05 13:01
@Jelte Ik weet niet zeker of het Perez wordt, Hülkenberg is ook nog een kandidaat. Kan me echter niet voorstellen dat ze Albon houden na dit belabberde seizoen.

Qua skill vind ik Hulk en Perez vergelijkbaar, dus als ik Horner was zou ik voor het geld gaan en Perez nemen.

@Waah Oeps, daar moest nog een niet tussen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Knul op 29-10-2020 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:40
Knul schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:28:
@Jelte Ik weet zeker of het Perez wordt, Hülkenberg is ook nog een kandidaat. Kan me echter niet voorstellen dat ze Albon houden na dit belabberde seizoen.

Qua skill vind ik Hulk en Perez vergelijkbaar, dus als ik Horner was zou ik voor het geld gaan en Perez nemen.
Je weet zeker dat het Perez wordt... Maar het kan ook hülkenberg zijn :+ zo lus ik er nog wel een paar.

Niks mis met hypothetisch fantaseren O-) maar doe niet alsof we ook maar enige betrouwbare info hebben.

Edit: _O- vond het al een bijzondere zin :+

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 29-10-2020 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Knul schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:28:
@Jelte.. als ik Horner was zou ik voor het geld gaan en Perez nemen.
Het geld dat Perez eventueel meebrengt is niet van belang volgens Red Bull.
Spekulationen, dass die Millionen, die Perez aus Mexiko als Mitgift eine Rolle spielen könnten, schiebt Marko aber den Riegel vor. “Wir haben jetzt schon eine Geschäftsbeziehung mit den Mexikanern. Unabhängig von der Formel 1. Es wird eine rein sportliche Entscheidung getroffen.”
https://f1-insider.com/f1...-red-bull-deadline-motor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Jelte schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 13:24:
@Anoniem: 209542 @Knul Het lijkt erop alsof jullie geloven dat Perez naar RBR gaat. Op basis van welke informatie?
Op basis van de "wetenschappelijke studie" die hier vanochtend gepost werd.
https://gathering.tweaker...message/64417494#64417494

[ Voor 11% gewijzigd door noo op 29-10-2020 14:04 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Gewoon Magnussen in die Red Bull.

"Suck my bulls!"

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-05 09:52
We willen iemand die bekend is met het ontwikkelen van een lastige wagen, die gewend is aan verslagen worden door zijn teamgenoot en erg snel kan zijn. Het kan duidelijk zijn, het moet Romain Grosjean worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

mavamal schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 14:18:
We willen iemand die bekend is met het ontwikkelen van een lastige wagen, die gewend is aan verslagen worden door zijn teamgenoot en erg snel kan zijn. Het kan duidelijk zijn, het moet Romain Grosjean worden.
Romain kan misschien ja, voor de catering :X In de auto heb je toch liever iemand die het verschil kent tussen het asfalt en de muur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:56
Het staat mij niet meer zo goed voor, maar hoe deed Perez het versus Ocon toendertijd? Aangezien Ricciardo Ocon nu in zijn zak heeft zitten valt daar wel iets van een vergelijk te maken. Kan me zo herinneren dat Ricciardo en Hulkenberg redelijk gewaagd waren aan elkaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-05 09:52
Veel ligt ook aan de auto's. En niet alleen de afstelling, de ontwikkelingsrichting, maar ook de generatie. Perez was geweldig met bandenmanagement toen bij Sauber, maar volgens mij is de huidige generatie niet zijn ding.
Even erg extreem: zet iedereen in zo'n Formule 1 wagen uit de 60s en ik denk dat we een heel andere verhouding zouden zien in wie de beste coureur is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anoniemand
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06:51
Pyr0_ schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:40:
Het staat mij niet meer zo goed voor, maar hoe deed Perez het versus Ocon toendertijd? Aangezien Ricciardo Ocon nu in zijn zak heeft zitten valt daar wel iets van een vergelijk te maken. Kan me zo herinneren dat Ricciardo en Hulkenberg redelijk gewaagd waren aan elkaar...
Gevoelsmatig was het voor mij een beetje stuivertje wisselen, maar volgens deze site heeft Ocon een behoorlijke overhand, behalve qua behaalde punten daar heeft Perez het beter gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71udBu84ictkSsf_jw2w78Mb7xE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TGPZlHKpNWNlPe6ytjKOE04W.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniemand op 29-10-2020 18:20 . Reden: Even een plaatje erbij gezet ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:20

Chiron

Moderator Discord
Pyr0_ schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:40:
Er gaan ook geruchten dat Ocon klaar is bij Renault, RBR zal toch niet... :+

Ik denk persoonlijk dat ze voor Russell gaan als die gewipt wordt bij Williams, dan hebben ze de ook de toekomst verzekerd in het geval dat Max eventueel toch naar Mercedes gaat.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:26

Wok

Dakloos...

Chiron schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:57:
[...]

Er gaan ook geruchten dat Ocon klaar is bij Renault, RBR zal toch niet... :+

Ik denk persoonlijk dat ze voor Russell gaan als die gewipt wordt bij Williams, dan hebben ze de ook de toekomst verzekerd in het geval dat Max eventueel toch naar Mercedes gaat.
Dat Ocon exit zou gaan bij Renault werd meer gevoed door de geruchten waarin Gasly aan Renault werd gelinkt. Nu Gasly echter 'gewoon' weer is vastgelegd bij AT voor volgend jaar, lijkt Ocon zijn zitje bij Renault ook gewoon te houden. Als Alonso komend jaar hem echter helemaal zoek rijdt, dan zie we Ocon na '21 niet meer terug in de F1 >:) *fingers crossed :P

Russell naar RBR zou inderdaad niet eens zo'n gekke gedachte zijn, als-ie inderdaad geditched wordt voor (de centen van) Perez... Dat Russell, net als Max, méér uit een auto weet te halen dan er in zit, heeft-ie inmiddels wel bewezen. Die 'moeilijke' RB16 (17) kan-ie dan wellicht ook wel onder de knie krijgen.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Wok schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:09:
[...]

Dat Russell, net als Max, méér uit een auto weet te halen dan er in zit, heeft-ie inmiddels wel bewezen. Die 'moeilijke' RB16 (17) kan-ie dan wellicht ook wel onder de knie krijgen.
Is dat werkelijk zo?
Een Kubica die jaren geen F1 heeft gereden en nog steeds gevolgen van zijn zware operaties kent.
Een Latifi dat geen wondertalent is.
Dat hij deze verslaat is toch niet heel onverwacht te noemen en wellicht is die Williams niet zo dramatisch als lijkt, zeker dit seizoen niet.

Ik ben het met je eens dat in vergelijk met de andere 2 Russell erg sterk lijkt maar de vraag is of het aan hem ligt of aan de andere 2 (waarschijnlijk beide).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

@DarkFire1985 Granted, RUS heeft natuurlijk niet heel veel te duchten gehad van zijn teamgenoten, maar die Williams was - zéker vorig jaar - toch ook wel een enorme zeepkist. De Williams van dit jaar is beter, maar komt nog altijd niet in de buurt van het middenveld, dus als je dan tóch met zo'n auto naar Q2 weet te rijden, dan doe je écht wel iets goed ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 18:55
De mini-serie Fernando staat op Amazon, zie Imdb: IMDB: Fernando (TV Series 2020– )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lp3aHaR6tejRLyKWh246TgtcwVw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/umwAkR8mk4vWbTZGUiOHZLtc.jpg?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door MuVo op 29-10-2020 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Wok schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 21:09:
[...]

Dat Ocon exit zou gaan bij Renault werd meer gevoed door de geruchten waarin Gasly aan Renault werd gelinkt. Nu Gasly echter 'gewoon' weer is vastgelegd bij AT voor volgend jaar, lijkt Ocon zijn zitje bij Renault ook gewoon te houden. Als Alonso komend jaar hem echter helemaal zoek rijdt, dan zie we Ocon na '21 niet meer terug in de F1 >:) *fingers crossed :P

Russell naar RBR zou inderdaad niet eens zo'n gekke gedachte zijn, als-ie inderdaad geditched wordt voor (de centen van) Perez... Dat Russell, net als Max, méér uit een auto weet te halen dan er in zit, heeft-ie inmiddels wel bewezen. Die 'moeilijke' RB16 (17) kan-ie dan wellicht ook wel onder de knie krijgen.
Het zou mij niet verbazen als Gasly denkt "die Renault is toch niet beter" en daarnaast ook "dan hebben we in ieder geval nog een Fransman in de F1 erbij". Want ze verliezen Grosjean volgend jaar en dan gaat het hard. De relatie tussen hem en Ocon is niet zo best, maar hij heeft ook weer niet zo'n hekel aan hem, denk ik. Bovendien wordt je meteen naast Alonso gezet, dus moet je nog maar kijken of dat wat gaat worden.

Verder zou het wel wat zijn, Ocon rijdt eerst gelijk met Perez (ik denk dat we die conclusie van Racing point wel konden trekken) en dan zou Perez ineens naar Red Bull gaan en hij exit F1...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-05 16:29
Anoniemand schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

Gevoelsmatig was het voor mij een beetje stuivertje wisselen, maar volgens deze site heeft Ocon een behoorlijke overhand, behalve qua behaalde punten daar heeft Perez het beter gedaan.

[Afbeelding]
Dus Perez is de meest stabiele van de twee. :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-03 04:33
Ocon is alles behalve een team-player. Naar je teamgenoot is dat niet eens zo'n probleem.
Maar als zelfs de mensen uit het team de p*k op je hebben dan gaat er iets fout.
En dit soort verhalen komen met name uit de junior-klasses waar hij gereden heeft en uit zijn jaar in het DTM.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Elj-BYKWkAAk2cm?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Elj_qvhW0AA-2pL?format=jpg&name=large

[ Voor 33% gewijzigd door basvn op 30-10-2020 09:07 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Lap 1 in Portugal was genoeg plezier voor Kimi om het weer een jaartje aan te durven :D

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 30-10-2020 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
demo31051987 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:04:
Alfa is vol in 2021. Geen Schumacher.

[Twitter]
Was toch al bekend? Als Schumacher al instapt, dan zal dat bij Haas zijn.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Chiron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:07:
[...]

Definieer bekend. Voordat de stoelendans bij Haas begon was de tendens, zo'n twee maanden terug, nog dat Schumacher naar Alfa zou gaan. En dan daar naast Kimi die hem de kneepjes van het vak kon leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
[...]

Het is pas net officieel.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
[...]

Als dit allemaal al bekend was dan zou Alfa-Romeo het niet zelf de wereld in slingeren met Breeaking News erbij (Hoewel ik wel vind dat BREAKING te pas en te onpas overal aan toegevoegd wordt)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Nou vooruit, ze hebben er officieel een klap op gegeven bij Alfa.
Maar vanaf het moment dat Haas zn beide rijders de wacht aanzegde was het wel duidelijk, zeker in combinatie met het aanblijven van Kimi.

Een transfer van GIO, als Scuderia Academy rijder naar Haas om bij Alfa plek te maken voor Schumacher was niet logisch geweest.

Maar dat zijn mijn 2 centen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
Ik geloof ook niet dat er iemand hier verwachtte dat Gio naar Haas zou gaan. Mijn verwachting was dat Gio gewoon exit zou zijn (en terecht, want ik vind Gio niet F1 waardig)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:18
Had ook niet zien aankomen dat ze GIO gingen houden. Balen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Oei, die zag ik niet aankomen.

Heb zowel van Schumacher als van ilott als van shwarzman een hogere pet op dan van giovinazzi.

Een Italiaanse coureur zal wel meerwaarde hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 30-10-2020 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

RobertMe schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:09:
[...]
Definieer bekend. Voordat de stoelendans bij Haas begon was de tendens, zo'n twee maanden terug, nog dat Schumacher naar Alfa zou gaan.
Ja, de tendens in de media en onder de leunstoeldeskundigen. Dat wil niet zeggen dat het ooit een serieuze gedachte is geweest bij Alfa Romeo of Ferrari. Journalisten en analisten gokken vaak maar wat. Soms een educated guess, maar soms ook whishful thinking. Heel soms hebben ze een inside source, maar meestal is het gewoon de dikke duim.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:37
Dus dan zal Mick Schumacher wel naar Haas gaan, naast Mazepin en Perez toch naar RB. Geen stoeltje voor The Hulk dan... :'(

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MikeyMan schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:44:
Een Italiaanse coureur zal wel meerwaarde hebben.
Hij zal betere connecties met de Peetvader hebben... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

PatrickC schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:13:
Dus dan zal Mick Schumacher wel naar Haas gaan, naast Mazepin en Perez toch naar RB. Geen stoeltje voor The Hulk dan... :'(
Der Doktor kennende zal het geen Perez worden (tenzij financiële belangen) omdat die niet slaafs genoeg zal zijn. :+ Ik denk/verwacht/hoop nog steeds op Hulkenberg. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fijn dat RAI blijft, jammer van GIO. Kleurloze coureur. Gekukkig zorgt Haas er nog voor dat er vers bloed kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Met GIO heb je wel iemand met al 2 seizoenen ervaring tov. een grasgroene Mick. Het feit dat ie Schumacher als achternaam heeft is leuk, maar het zou ook betekenen dat ie van het kaliber Ralf Schumacher is, en niet zo fantastisch als zijn vader Michael.

En dat Mazepin naast Schumacher instapt bij Haas vind ik juist een hele slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
mphilipp schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Ja, de tendens in de media en onder de leunstoeldeskundigen. Dat wil niet zeggen dat het ooit een serieuze gedachte is geweest bij Alfa Romeo of Ferrari. Journalisten en analisten gokken vaak maar wat. Soms een educated guess, maar soms ook whishful thinking. Heel soms hebben ze een inside source, maar meestal is het gewoon de dikke duim.
Dat was dan ook precies mijn punt ;) Dat de journalisten wat roepen, zoals GIO exit en SCH in de plaats zegt helemaal niks. Stellen dat "bekend" was dat GIO zou blijven omdat dat ineens de laatste roddels waren vorige week is dus nogal een aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Bart-Willem schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:16:
[...]

Der Doktor kennende zal het geen Perez worden (tenzij financiële belangen) omdat die niet slaafs genoeg zal zijn. :+ Ik denk/verwacht/hoop nog steeds op Hulkenberg. :)
Perez heeft ook te kennen gegeven dat ie geen stoeltje wil bij Haas als Mazepin het team overneemt, dus die kan je ook al afstrepen. Ben benieuwd wat Perez gaat doen als ie ook niet bij RBR instapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Chiron schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:19:
Nou vooruit, ze hebben er officieel een klap op gegeven bij Alfa.
Maar vanaf het moment dat Haas zn beide rijders de wacht aanzegde was het wel duidelijk, zeker in combinatie met het aanblijven van Kimi.

Een transfer van GIO, als Scuderia Academy rijder naar Haas om bij Alfa plek te maken voor Schumacher was niet logisch geweest.

Maar dat zijn mijn 2 centen :)
GIO is gewoon een zeer middelmatige coureur, die voldoende fouten maakt. Er waren dan ook voldoende geruchten over een exit. Een overstap naar Haas zou dan echt de minst logische keuze zijn. Daarnaast heeft Ferrari nog drie junioren die volgens velen een kans maken op een zitje in de F1 volgend jaar. Wat dat betreft werd de middelmatige GIO dus beconcureert door Schumacher, Schwarzman en Ilott, en een exit van GIO om plek te maken was dan ook niet zo gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47

iichel

Gazoooo

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is dit al eens voorbij geweest?

‘F1-wagen Max Verstappen staat in mijn mancave’

"Ron Reinders houdt er een geldverslindende hobby op na: hij koopt tweedehands Formule 1-auto’s op. Het resultaat is dat hij de ultieme mancave in huis heeft, met wagens waar Alexander Albon en Max Verstappen in hebben gereden."

[ Voor 55% gewijzigd door Help!!!! op 30-10-2020 10:56 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat niemand nu eigenlijk zegt vind ik wel opvallend. Waarom kan het niet zijn dat Perez uit de Formule 1 verdwijnt, Russel bij Williams, Schumacher en Mazepin bij Haas en Hulkenberg bij RBR? ;)

Want de altijd betrouwbare Engelstalige media is Perez wel weer zo aan het overhypen, net zoals Russel, maar Perez lijkt me zowel qua persoonlijkheid als coureur niet het type dat je naast Verstappen zet. Je moet daar accepteren dat je verslagen gaat worden en niet een beetje ook. Je gaat ook zeer zelden een kans krijgen omdat Verstappen niet echt meer "off days" lijkt te hebben. Het is voluit of auto kapot. Ik schat Perez absoluut niet in als het type dat hier goed mee omgaat. Het was niet alsof Perez nu beter was dan Ocon en dat botste flink, letterlijk. Perez was daar echt niet onschuldig in. Ja maar het geld? Nou RBR is een topteam. Die willen het geld op zich wel, maar het zal je geen enkele invloed kopen en dat lijkt wel verwacht te worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/123268784_3370680543070241_5535451995908177664_o.jpg?_nc_cat=100&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=t9MytKQkIskAX_fuJPN&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=df60aa762c9cfbda4bd8eb3c67677274&oe=5FBFAEEE
:+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:44

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Kun je beter een foto van GIO plaatsen toen Kimi rookie was. :P

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

We zijn weer op dat circuit...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PAdhyygxLX-q2PBKvrgI1q7i6C8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dj9vO93nK3hUjfFAnUqQkjxj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

zo goed als zeker dus?'

interviews zijn nu bezig, met de 2 rijders + teambaas er tussen in.

[ Voor 26% gewijzigd door basvn op 30-10-2020 13:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Elk3v6BXUAI_8BY?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dan lijkt het erop dat het inderdaad het Perez kamp was die de media liep op te stoken. Zullen ze bij RBR leuk vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 11:04
Nou, wat wordt het, de hulk of Perez?? Ik durf het niet meer te zeggen....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 23:29
Misschien een tientje inzetten op dat Horner zelf gaat rijden... Wat voor odds zou je daar op krijgen? Miljonair gaat misschien net niet lukken :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online

Dus dat bevestigt eigenlijk Schumacher en Mazepin.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:23

CoronelHimself

Division Brabant

wowly schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:29:
Nou, wat wordt het, de hulk of Perez?? Ik durf het niet meer te zeggen....
Albon, ze hopen dat Ferrari, Renault of McLaren volgend jaar geen grote stappen maakt. En dat Verstappen in zijn eentje voldoende punten pakt voor een 2e plek in het team kampioenschap. :+
demo31051987 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:39:
[Twitter]
Geen plek voor Illot dan. De geruchten over Shwartzman vond ik sowieso al een beetje raar, hij is een rookie die verrassend genoeg in zijn eerste jaar een zeer sterke start van het seizoen had. Ik denk dat die gewoon voor de titel gaat volgend jaar en dan naar Alfa Romeo. :+

[ Voor 41% gewijzigd door CoronelHimself op 30-10-2020 13:47 ]

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Nee, het zegt totaal niets. Hij heeft niets concreets gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
Finraziel schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:32:
Misschien een tientje inzetten op dat Horner zelf gaat rijden... Wat voor odds zou je daar op krijgen? Miljonair gaat misschien net niet lukken :+
Die komt niet in aanmerking voor een super licentie ;) :>

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Big shocker
Ferrari "firmly against" F1 engine freeze for 2022

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Nu online

basvn

Breezand - NHN

Gelukkig hebben ze geen veto recht om dit te stoppen

ow wacht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 17:59
Allemaal onderdeel van de onderhandeling, als Ferrari in een keer toegeeft kunnen ze er veel minder uit halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

roda_djavulen schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:38:
Allemaal onderdeel van de onderhandeling, als Ferrari in een keer toegeeft kunnen ze er veel minder uit halen :)
zodra er een 'underpowered engine improvement allowed' clausule in komt stemmen ze vast wel in.

of voor 'reliability'.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 30-10-2020 15:42 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

YakuzA schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:41:
[...]
zodra er een 'underpowered engine improvement allowed' clausule in komt stemmen ze vast wel in.
of voor 'reliability'.
Er zal idd wel iets bekokstoofd worden waar iederen vrede mee kan hebben. In principe heeft Ferrari er ook belang bij dat de F1 interessant blijft. Nou denk ik dat het dreigment van Meteschitz ook voornamelijk bluf is, blijft dat nog altijd boven de markt hangen. Je weet het nooit. En als RBR alsnog blijft en met Renault motoren moet gaan rijden, ben ik benieuwd hoe het eruit gaat zien. Grote kans dat McLaren ze voorbij gaat en ze kunnen vechten met Alpine om de 4de plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:27:
Dan lijkt het erop dat het inderdaad het Perez kamp was die de media liep op te stoken. Zullen ze bij RBR leuk vinden. ;)
De familie Sainz weet hoe dat afloopt! :+

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:45

pinda powerrr

Slow down...

https://www.skysports.com...s6vGUdwIypRHbOuOZitaPWpEI

Sergio Perez admits Red Bull are his only Formula 1 2021 option

Sergio Perez has admitted that securing a Red Bull drive alongside Max Verstappen is now his only option to remain in Formula 1 for 2021, and says he would relish the chance of nailing down the "hot seat".

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

pinda powerrr schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:29:

Sergio Perez has admitted that securing a Red Bull drive alongside Max Verstappen is now his only option to remain in Formula 1 for 2021, and says he would relish the chance of nailing down the "hot seat".
Blijkbaar heeft Haas dan intern al een voorselectie gedaan.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:44
Perez naast Max zou toch in ieder geval in staat moeten zijn om consequent 25-30 punten voor RedBull binnen te halen lijkt me.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

[Twitter]
Yay, nog een paydriver -O-
Kijken of hij meer kan slopen dan Grosjean. Papa betaalt toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Help!!!! schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:55:
Is dit al eens voorbij geweest?

‘F1-wagen Max Verstappen staat in mijn mancave’

"Ron Reinders houdt er een geldverslindende hobby op na: hij koopt tweedehands Formule 1-auto’s op. Het resultaat is dat hij de ultieme mancave in huis heeft, met wagens waar Alexander Albon en Max Verstappen in hebben gereden."
Ron Reinders, de commentator tijdens de warm-up sessies op RTL-5 in 2002. Zou hij een pay-commentator zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:44

Mef

https://www.formula1.com/...4Kn7Vsg2o7U6EHY60ojr.html

Het begint als maar meer te klinken zoals de contractonderhandelingen tussen Ferrari en Vettel. Ze gingen het fixen in de Racevrije weken na Mugello. Nu zijn we zoveel weken verder en is het: eerst moet het kampioenschap beslist zijn. Het kampioenschap waarvan iedereen behalve Mercedes ziet dat het al beslist is. Ik blijf het toch serieus mogelijk blijven dat Hamilton kampioen wordt en zijn afscheid aankondigt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@Mef Ik begin een beetje het idee te krijgen dat HAM iets wil wat Mercedes niet wil geven.
(en dan heb ik het niet over enkel blauwe m&m's in de kleedkamer ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hoevenpe schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:56:
Perez naast Max zou toch in ieder geval in staat moeten zijn om consequent 25-30 punten voor RedBull binnen te halen lijkt me.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst, maar of je Perez als team"maat" zou willen hebben? Gedonder gegarandeerd, zeker met Verstappen ernaast. Je wilt geen 2 hanen in het hok, misschien wel een kapoen erbij :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Al die mooie talenten die klaar staan en dan blijf me bij Gio en Kimi. De ene heeft nooit echt indruk gemaakt en die andere is al duidelijk over zijn piek heen. Pffff

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:36:
Al die mooie talenten die klaar staan en dan blijf me bij Gio en Kimi. De ene heeft nooit echt indruk gemaakt en die andere is al duidelijk over zijn piek heen. Pffff
Pfft. Als de benzine op is bij Kimi spuugt ie er gewoon een beetje bij :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:37
Toevallig het eerste rondje van Kimi gezien vorige week? Kijk anders de onboard even terug op Youtube... puur genieten. Van mij mag Kimi doorgaan tot z’n 50-ste! :+ Maar wat betreft Gio ben ik het met je eens. :)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Klopt maar wel de tofste dude in heel formule 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

PatrickC schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:49:
[...]

Toevallig het eerste rondje van Kimi gezien vorige week? Kijk anders de onboard even terug op Youtube... puur genieten. Van mij mag Kimi doorgaan tot z’n 50-ste! :+ Maar wat betreft Gio ben ik het met je eens. :)
Gio had anders precies hetzelfde, maar kon niet zo ver komen omdat ie op de hardere medium stond. Het geeft vooral aan dat die auto de banden veel te warm maakt en daarom veel snelheid verliest als het niet koud of regenachtig is. Gio won ook iets van 7 plekken en viel daarna net zo hard weer terug.

Dus nee, ik vond het niet zo heel bijzonder, die auto was gewoon de banden aan het oproken, doordat ze alles in de eerste ronde wilden winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Mektheb schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:00:
[...]

Klopt maar wel de tofste dude in heel formule 1
Mja dat vind ik dus al lang niet meer. Het was wel geinig, maar nu geeft ie nergens meer geen ene fuck om en dat vind ik toch vaak wel ver gaan. Ik snap het, media is niet leuk, maar het is onderdeel van je werk. Ik kan ook niet zeggen "oh ik doe geen meetings meer, ik ga gewoon werken", want dat accepteert mijn baas ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:39
Erwin schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:43:
[...]

Ron Reinders, de commentator tijdens de warm-up sessies op RTL-5 in 2002. Zou hij een pay-commentator zijn geweest?
Wat zijn warm-up sessies?
PatrickC schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:49:
[...]

Dat is ook 1 keer in een paar jaar tijd en ook omdat het laat zien dat de wagen slecht met de banden omgaat.
Maar wel is Kimi een van de moeilijkste rijders om zomaar even in te halen _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Arjantje72 op 30-10-2020 22:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:02:
[...]

Mja dat vind ik dus al lang niet meer. Het was wel geinig, maar nu geeft ie nergens meer geen ene fuck om en dat vind ik toch vaak wel ver gaan. Ik snap het, media is niet leuk, maar het is onderdeel van je werk. Ik kan ook niet zeggen "oh ik doe geen meetings meer, ik ga gewoon werken", want dat accepteert mijn baas ook niet.
Juist waardeer ik dat, helemaal in verhouding met hoe Lewis de wereld aanspreekt.

Maar goed, zolang Schumacher maar bij Haas erbij komt dit jaar en Hulk bij Max dan ben ik tevreden voor 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 17:55

Killjoy

Klingon lawn products

Een half uur durende sessie voorafgaand aan de race. Afgeschaft in 2003.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bart-Willem schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

De familie Sainz weet hoe dat afloopt! :+
Gasly weet het inmiddels ook. ;)
pinda powerrr schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:29:

Dat is dus hopelijk einde Formule 1.
Nee, ik ben niet zo happig op Perez. Dit hele Williams gedoe lijkt namelijk dat Perez druk uitprobeerde te oefenen op RBR dat ze hem snel moesten tekenen, want anders was hij misschien weg. Het probleem daarmee is dat Perez op deze manier eisen stelt. Daar zit RBR helemaal niet op te wachten en dat hebben ze ook niet nodig.

RBR wil en heeft een Barrichello of een Bottas nodig. Iemand die weet en accepteert dat hij afgemaakt gaat worden en het als een uitdaging ziet om in de buurt te komen van Verstappen. Iemand die accepteert dat hij bij tijden oneerlijk behandeld zal worden en soms onder de bus gegooid zal worden qua strategie. Dat vinden we allemaal niet leuk als het gebeurd, maar het is een realiteit in deze sport.

Een coureur die geld brengt, via de media politieke spelletjes lijkt te spelen en bekend staat niet erg goed om te kunnen gaan met teamgenoten die hem bedreigen is die coureur niet. Ik heb het volgens mij ook al eerder gezegd, maar ik zie in Perez dus niet het type coureur die gaat accepteren dat die tweede viool speelt en ruimschoots verslagen gaat worden. Dat is alleen wel wat je moet verwachten. Verstappen gaat namelijk doen wat hij met inmiddels een vrij aardige lijst aan coureurs heeft gedaan. Het maakt niet uit of het Hulkenberg of Perez is, ze gaan het niet winnen. Dan heb je dus iemand nodig die dit accepteert en zijn best zal doen om in het belang van het team op te treden. Dat is Hulkenberg. Die laat alle juiste geluiden horen en de instelling zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Toch vind ik het wel bijzonder dat er geen enkel team dus interesse heeft in Perez en zijn sponsors. Hij heeft prima resultaten laten zien en brengt veel geld mee.
Blijkbaar ziet toch niemand daar voldoende brood in (uitgaande dat RBR niet voor Perez kiest).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-05 09:21
DarkFire1985 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:35:
Toch vind ik het wel bijzonder dat er geen enkel team dus interesse heeft in Perez en zijn sponsors. Hij heeft prima resultaten laten zien en brengt veel geld mee.
Blijkbaar ziet toch niemand daar voldoende brood in (uitgaande dat RBR niet voor Perez kiest).
Sponsors zijn leuk maar als dat ten koste van zelfbeschikking gaat is het dat niet waard.

Willams, Russel brengt korting voor de motoren mee en eerst maar eens het team op de rails krijgen. 2021 wordt een ander verhaal. en een jonge miljonair

Haas, Schumacher brengt korting voor de motoren mee en een jonge miljonair erbij is genoeg.
Daarbij is Haas primair bedoeld om de andere teams te verleiden met hun in zee te gaan voor onderdelen.

Renault, Heeft Alonso en Ocon en genoeg eigen middelen

Red Bull heeft ook geen geld nodig, genoeg eigen middelen en de filosofie is dan wel 2 sterke rijders tegen elkaar uitspelen maar ook daar ziet men in dat een eerste en tweede rijder voor nu beter is. hebben we over een jaar of 5 een sterkere opkomende jonge verstapen opvolger dan wordt het anders.

Voor nu is Perez wel een optie maar of het de problemen waard is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Perez heeft zichzelf onmogelijk gemaakt in 2018 met de onderlinge strijd met Ocon bij Force India. Dat speelt hem nu parten: hij wil de numero uno zijn binnen het team, maar die zitjes zijn allemaal gevuld:
- Hamilton bij Mercedes
- Verstappen bij Red Bull
- LeClerc bij Ferrari
- Ricciardo bij McLaren
- Vettel bij Aston Martin
- Alonso bij Renault
- Russel bij Williams
- Raikkonen bij Alfa Romeo
- Gasly bij AlphaTauri
- ?? bij Haas

Ok, alleen Haas heeft nog geen duidelijke line-up, maar daar lijkt Perez dus ook niet welkom te zijn, want Mazepin voor het geld en Schumacher voor de Ferrari-motor.

Ik zeg: doei Perez :w

Enerzijds jammer, want hij kon wel voor leuke midfield battles zorgen, maar dat haantjesgedrag kan gemist worden als kiespijn... Hij had moeten leren van kamp Sainz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Homeland schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:19:
[...]

Beetje zoals die kneuzige tandarts van nu die echt nooit iets toevoegt en in al die jaren nog geen een kritische vraag aan Max heeft durven stellen (of een enigszins goede aan een andere coureur)?
Zoiets maar dan anno 2002. Overigens zijn sporen/knaken in de automotive carrousel verdiend en daarmee regelmatig in de publiciteit met dergelijke aankopen. Geen afgunst d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 15:30
DarkFire1985 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:35:
Je kan het ook anders bekijken. Stel Perez wordt zwaar gesponsord door Pemez, een Mexicaans oliebedrijf. En dan zou je gaan voor een stoeltje bij Mercedes, wat weer Pertronas als hoofdsponsor heeft. Dat gaat dan niet werken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42

Wom

Heb wel al vaker gelezen dat Perez niet zo geliefd is in het paddock. Zou nogal een 'air' over zich heen hebben. Dat werkt dan misschien ook nog wel wat tegen hem.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 ... 143 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport