[F1] Seizoen 2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.184.977 views

Onderwerpen

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:57

Martinspire

Awesomeness

Weer cool behind the scenes filmpje van Red Bull:

Martinspire - PC, PS5, XSX

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:40
Kan iemand mij uitleggen hoe ik op de mobiele app de kwalificatie terug kijk? Bij live timing krijgt ik precies dat en geen beeld.

edit: Betreft hier F1tv pro subscriber.

[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 12-09-2020 20:30 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
sdk1985 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:15:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik op de mobiele app de kwalificatie terug kijk? Bij live timing krijgt ik precies dat en geen beeld.
Daarvoor heb je een abonnement op F1TV nodig, en die heeft een eigen app.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

sdk1985 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:15:
Welke app? F1? F1TV? ZiggoGo? :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:40
RobertMe schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:17:
[...]

Daarvoor heb je een abonnement op F1TV nodig, en die heeft een eigen app.
YakuzA schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:26:
[...]

Welke app? F1? F1TV? ZiggoGo? :)
Excuses. Heb sinds vorig weekend F1TVpro ivm de onboard camera's en de tijden. Toen heb ik op de laptop gekeken. Heb nu de "Formula1" AndroidApp geinstalleerd. Daar zie ik bij het tabblad video alleen losse filmpjes. Bij Italy qualifying zie ik results (tekst), replay live timing (geen beeld), lap by lap (tekst), video highlights en italy qualifying report (tekst).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

sdk1985 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:33:
[...]

[...]

Excuses. Heb sinds vorig weekend F1TVpro ivm de onboard camera's en de tijden. Toen heb ik op de laptop gekeken. Heb nu de "Formula1" AndroidApp geinstalleerd. Daar zie ik bij het tabblad video alleen losse filmpjes. Bij Italy qualifying zie ik results (tekst), replay live timing (geen beeld), lap by lap (tekst), video highlights en italy qualifying report (tekst).
Er is een aparte F1TV app in de store.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Killjoy schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:53:
[...]
Hij had drie keuzes:
- bij Red Bull blijven waar hij een team om zichzelf heeft opgebouwd en lekker ongenuanceerd kan doen;
- tweede rijder naast Hamilton worden en blabla moet doen;
- Ferrari. Maar dat was al geen keuze meer omdat hij over Ferrari zijn ongenuanceerde mening had gegeven :+
Hij had 3 keuzes, werkelijk?

Testing, one, two ...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

3 keuzes waarbij hij zicht houdt op race overwinningen denk ik ;)

PSN

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-12 11:55

mark-k

AKA markkNL

Hij had ook tuinman kunnen worden maar dan is WDC worden zo lastig...

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:06

rammes

koekebakker 1e klas

Wat betreft de kalender voor 2021, ik ben benieuwd welke nieuwe circuits van dit jaar overblijven voor volgendjaar, ik denk dat het geen traditionele kalender word.

Ik zou het doen!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:56
Het gerucht gaat dat Ineos het Mercedes F1 team wil overnemen voor 700mln euro. Dit zou dan ook het einde betekenen voor Toto als teambaas.
https://www.motorsport.co...get&ic_campaign=widget-22

No matter the age, never lose the Kramer inside

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hmtsjmftsch schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:50:
Het gerucht gaat dat Ineos het Mercedes F1 team wil overnemen voor 700mln euro. Dit zou dan ook het einde betekenen voor Toto als teambaas.
https://www.motorsport.co...get&ic_campaign=widget-22
Neeee... dan moeten we die verongelijkt blik missen als Merc zo matig presteert dat ze maar 1e en 3e worden in een race :+

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:04
Killjoy schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 16:53:
[...]

Hij had drie keuzes:
- bij Red Bull blijven waar hij een team om zichzelf heeft opgebouwd en lekker ongenuanceerd kan doen;
- tweede rijder naast Hamilton worden en blabla moet doen;
- Ferrari. Maar dat was al geen keuze meer omdat hij over Ferrari zijn ongenuanceerde mening had gegeven :+
Mercedes was ook geen optie, die zitten niet te wachten op een 2e Rosberg-Hamilton waar ze elkaar er af en toe af rijden. Dus die keuze was er ook al niet.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-12 14:36

DataGhost

iPL dev

P.O. Box schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:53:
[...]

Neeee... dan moeten we die verongelijkt blik missen als Merc zo matig presteert dat ze maar 1e en 3e worden in een race :+
Ik denk dat je die blik erbij krijgt als je 700 miljoen neerlegt voor een team en ze finishen niet 1-2 :+

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:20
Bij een gebrek aan een race topic hier verder!

Ik vond het een mooie race, Albon met geluk op het podium maar dat zal 'm goed doen.

[ Voor 255% gewijzigd door Harry Nak op 13-09-2020 17:56 ]

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-12 12:51
https://www.autosport.com...to-mercedes-f1-team-buyin

Mercedes verkocht?
Toto en Ham laatste seizoen? :P

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ja, waarschijnlijk met een optie dat ze het later kunnen terugkopen, maar in het licht van de corona ontslagen en bezuinigen geen rare beweging.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-12 23:00

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Is het niet een idee voor de F1 om een aantal Europese circuits die het lastig vinden om elk jaar winst te draaien, te rouleren? Dus dat bijvoorbeeld Monza/Mugello om en om de Italiaanse GP doen (aangezien Monza moeite had met de contractverlenging). Monza elk jaar, en Mugello/Imola om en om kan ook nog.

Hetzelfde kan je doen met Portimao/Barcelona, Hockenheim/Nürburgring, en misschien zelfs Minneapolis/COTA (al denk ik dat Liberty liever elk jaar 2 races in de VS heeft).

Het geeft wat meer variatie en onvoorspelbaarheid aan het seizoen, wat zowel voo de fans interessant is als een extra uitdaging voor de teams. De evenementen zelf zouden ook weer meer kaarten moeten kunnen verkopen, want een aantal GP's zijn wat specialer dan de vaste agenda.

Weet iemand waarom ze dit nog niet doen?

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16
Historisch gezien werd dit al gedaan in Duitsland en nog verder terug iets met Monza en Imola geloof ik.

Nu zijn echter andere zaken even aan de orde waar men nog nooit te maken mee heeft gehad.

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:29
.ScorpionSquad schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:17:
Is het niet een idee voor de F1 om een aantal Europese circuits die het lastig vinden om elk jaar winst te draaien, te rouleren? Dus dat bijvoorbeeld Monza/Mugello om en om de Italiaanse GP doen (aangezien Monza moeite had met de contractverlenging). Monza elk jaar, en Mugello/Imola om en om kan ook nog.

Hetzelfde kan je doen met Portimao/Barcelona, Hockenheim/Nürburgring, en misschien zelfs Minneapolis/COTA (al denk ik dat Liberty liever elk jaar 2 races in de VS heeft).

Het geeft wat meer variatie en onvoorspelbaarheid aan het seizoen, wat zowel voo de fans interessant is als een extra uitdaging voor de teams. De evenementen zelf zouden ook weer meer kaarten moeten kunnen verkopen, want een aantal GP's zijn wat specialer dan de vaste agenda.

Weet iemand waarom ze dit nog niet doen?
Ben het niet zeker maar denk dat voor die noodlijdende circuits de F1 geen oplossing is, integendeel. Als je ziet dat Spa ieder jaar verlies maakt met de F1, dat dan goedgemaakt moet worden door één of andere regering

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Even wat commentaar op de moderatie opgeruimd. Dit is niet het Sport Feedback mensen. Feedback is welkom, maar wel op de juiste plek graag, dank u :)

[ Voor 20% gewijzigd door Orion84 op 13-09-2020 19:37 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb even wat posts verwijderd. In het feedback topic (en hier) wordt duidelijk aan de kaak gesteld dat een politieke discussie niet in sporttopics horen, dus ook de LGBTI movement niet.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Toto wolff naar racing point,,, iemand?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2020 21:50 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Verwijderd schreef op zondag 13 september 2020 @ 21:49:
Toto wolff naar racing point,,, iemand?
Gaan al tijden geruchten over zijn overstap naar Aston Martin idd.

Als je geen nieuws hebt, schiet het ook niet zoveel op om het op te rakelen?

PSN

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
franssie schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:10:
[...]

ja, waarschijnlijk met een optie dat ze het later kunnen terugkopen, maar in het licht van de corona ontslagen en bezuinigen geen rare beweging.
En misschien hebben we ook wel 'peak fossil fuel' gehad. Vanaf 2025 gaan er steeds meer regels komen om overal over te gaan naar EV. Van een verkoopverbod tot EV-only gebieden. Dan staat je €2+M ONE in een parkeergarage buiten de stad en mag je die met een taxi of je Nissan Leaf ;) ophalen. Dat is toch jammer als je in een penthouse van tig miljoen woont en niet ff lekker kan showboaten.

Nu €700M in je zak steken om maximaal te profiteren van de goede resultaten is dan geen gek plan.
De F1 als R&D platform voor consumenten auto's is wel voorbij. Tegen de tijd dat er iets van tech 'doorsijpelt' zal er in de EU al een verkoopverbod op benzine auto's zijn.

• Melantrix
  • Laatst online: 16-12 11:20
TheGhostInc schreef op zondag 13 september 2020 @ 23:45:
[...]

En misschien hebben we ook wel 'peak fossil fuel' gehad. Vanaf 2025 gaan er steeds meer regels komen om overal over te gaan naar EV. Van een verkoopverbod tot EV-only gebieden. Dan staat je €2+M ONE in een parkeergarage buiten de stad en mag je die met een taxi of je Nissan Leaf ;) ophalen. Dat is toch jammer als je in een penthouse van tig miljoen woont en niet ff lekker kan showboaten.

Nu €700M in je zak steken om maximaal te profiteren van de goede resultaten is dan geen gek plan.
De F1 als R&D platform voor consumenten auto's is wel voorbij. Tegen de tijd dat er iets van tech 'doorsijpelt' zal er in de EU al een verkoopverbod op benzine auto's zijn.
Ik zeg al tijden dat F1 daarom dat voor moet zijn en motoron op basis van waterstof moet introduceren. Dan maak je het pas echt weer interessant voor fabrikanten en boost je daar de ontwikkeling ook weer van. Dan ga je volgens mij ook weer terug naar de basis van f1, namelijk innnovatie.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39
[...]

Hoezo, dat laatste stuk rij je dan toch full electric 😁

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Melantrix schreef op maandag 14 september 2020 @ 07:30:
[...]

Ik zeg al tijden dat F1 daarom dat voor moet zijn en motoron op basis van waterstof moet introduceren. Dan maak je het pas echt weer interessant voor fabrikanten en boost je daar de ontwikkeling ook weer van. Dan ga je volgens mij ook weer terug naar de basis van f1, namelijk innnovatie.
Krijg je tenminste ook weer van die mooie explosies bij een crash, niet meer dat saaie gedoe waarbij elke coureur het seizoen gewoon overleeft.

:X

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

mark-k schreef op maandag 14 september 2020 @ 08:49:
[...]

Krijg je tenminste ook weer van die mooie explosies bij een crash, niet meer dat saaie gedoe waarbij elke coureur het seizoen gewoon overleeft.

:X
Iets met fabels: https://www.noordz.nl/201...%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Maar ook weer niet: https://www.nrk.no/norge/...qrPKGSt3iW-VLihm7txTP5hVk

En ook weer wel met gas: YouTube: Gas Station Explosion in Russia

etc etc. :P

Maargoed dat kan ook met de andere brandbare spullen voorkomen. En accu`s zijn al helemaal bagger. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Illegal_Alien op 14-09-2020 08:58 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

[...]
Ahum.
In de hele wereld zijn autos en neemt de welvaart toe. Het is dus zinnig om door te ontwikkelen.

Wat hier in NL te zien is aan hybrides is het gevolg van F1, of racen in het algemeen, dat de 200+pk hybrides niet aan te slepen zijn omdat die door de belastingmaatregelen die een korting geven omdat in de metingen die bedacht zijn de eerste ~ 50km (China heeft die grens van 50km bedacht) electrisch zouden kunnen.

Dat werkelijk niemand die zo'n lease-race-hybride heeft daar ook maar iets om geeft doet er helemaal niet toe blijkbaar.

Maar goed. We dwalen af.

Punt is: in de racerij is bedacht hoe je heel hard kan met een hybride, en dat sijpelt dus door in de gewone wereld met hybride panamera's, golfjes gte, high power hybrid ch-rs, etc.

Oh, en Renault, die heeft dan weer relatief weinig vermogen - maar da's logisch. :)

ping 127.212.23.124

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Illegal_Alien schreef op maandag 14 september 2020 @ 08:57:
[...]

Iets met fabels: https://www.noordz.nl/201...%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Maar ook weer niet: https://www.nrk.no/norge/...qrPKGSt3iW-VLihm7txTP5hVk

En ook weer wel met gas: YouTube: Gas Station Explosion in Russia

etc etc. :P

Maargoed dat kan ook met de andere brandbare spullen voorkomen. En accu`s zijn al helemaal bagger. :P
Die accu's geven flinke steekvlammen, maar waterstof kan als je pech hebt toch gewoon exploderen. Wil je dat voorkomen wordt de tank flink zwaarder, wat bij een normale auto niet zo erg is maar bij de F1 wat problematischer wordt.

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:34

iichel

Gazoooo

mark-k schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:38:
[...]

Die accu's geven flinke steekvlammen, maar waterstof kan als je pech hebt toch gewoon exploderen. Wil je dat voorkomen wordt de tank flink zwaarder, wat bij een normale auto niet zo erg is maar bij de F1 wat problematischer wordt.
Volgens mij hebben we in de F1 (of WEC LMP1-H en Formule E) nog nooit een ES brand gehad, ik ga er vanuit dat de FIA dezelfde voorzorgsmaatregelen wel neemt voor waterstoftanks, mocht het ervan komen.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-12 16:12
Geeft waterstof überhaupt voldoende vermogen? Een fuel cell moet icm een accu (zeker gezien de veel hogere vraag naar energie dan een fuel cell lijkt te kunnen leveren) en als je een waterstof verbrandingsmotor gebruikt dan komt daar maar weinig kracht uit.

• iichel

iichel

Gazoooo

Het Forza project van de TU Delft is een racewagen met een waterstofcel van 320kW (430pk) en 780Nm. Het chassis is gebaseerd op een LMP3 wagen en daarmee doe je ook leuk mee in het LMP3 veld. In de F1 rijd je dan niet mee binnen de 107% maar het is een leuk en innovatief project.

Meer info: Wikipedia: Forze

Waterstof en Le Mans: https://www.motorsport.co...type-lemans-demo/4358717/

Kortom, allemaal nog erg experimenteel

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Als ik dit moet geloven ben ik hier dan toch wel heel erg blij om, want het kon echt niet.
'FIA onderzoekt politiek statement Hamilton tijdens Grand Prix van Toscane'

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 14-09-2020 10:05 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• iichel

iichel

Gazoooo

G_Dragon schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:05:
Als ik dit moet geloven ben ik hier dan toch wel heel erg blij om, want het kon echt niet.
'FIA onderzoekt politiek statement Hamilton tijdens Grand Prix van Toscane'
Door autosportbond FIA is volgens Daily Mail een onderzoek ingesteld naar de vraag of dit als een politiek statement kan worden gezien.
Toen stopte ik met lezen :P

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

^^ Even opletten dat we niet terugvallen, maar meerdere (tot nu toe voor mij nog vrij onbekende/onbetrouwbare sites). hebben het er ook over.

Maar dat kan denk ik beter ergens ander gediscusieerd worden voordat we weer een blauwe invasie krijgen. ;)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:37
Sowieso moeten politieke statements verbannen worden in de sport, welke sport dan ook!
Het is mijn inziens gevaarlijk als sporters dergelijke statements maken zeker als er nog geen uitspraak of iets is van een rechter.
Het is niet aan hun deze plek (rechter) in te nemen zeker niet als ze een horde aan volgers hebben.
In dit geval zou je het zelfs kunnen ziens als opruiing, dit is koren op de molen voor sommige wat weer tot confrontaties kan leiden enz enz

• iichel

iichel

Gazoooo

Wolff rejects “made up” report Mercedes team will be sold to Ineos

Toto is geen Horner-level shit-stirrer maar ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Ik zou niet weten waarom Mercedes van z'n F1 team af zou willen. Ze verliezen er bijna geen euro op en ze hebben een enorme marketing werking van.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

iichel schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:38:
Wolff rejects “made up” report Mercedes team will be sold to Ineos

Toto is geen Horner-level shit-stirrer maar ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Ik zou niet weten waarom Mercedes van z'n F1 team af zou willen. Ze verliezen er bijna geen euro op en ze hebben een enorme marketing werking van.
Toont maar weer aan hoe waardeloos de info van Eddie Jordan toch elke keer weer is. Dat is gewoon weer daily mail kwaliteit qua insider info.

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-12 16:12
iichel schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:00:
Het Forza project van de TU Delft is een racewagen met een waterstofcel van 320kW (430pk) en 780Nm. Het chassis is gebaseerd op een LMP3 wagen en daarmee doe je ook leuk mee in het LMP3 veld. In de F1 rijd je dan niet mee binnen de 107% maar het is een leuk en innovatief project.

Meer info: Wikipedia: Forze

Waterstof en Le Mans: https://www.motorsport.co...type-lemans-demo/4358717/

Kortom, allemaal nog erg experimenteel
Is dat niet ook het project waar Mux ooit aan meegewerkt heeft?

Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dat het in de komende 10 jaar iets gaat worden, als 'gewone' accutechnologie zoveel sneller ontwikkeld en qua prijs blijft dalen.

• iichel

iichel

Gazoooo

Martinspire schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:47:
[...]

Toont maar weer aan hoe waardeloos de info van Eddie Jordan toch elke keer weer is. Dat is gewoon weer daily mail kwaliteit qua insider info.
Eddie the Oracle :P
Soms zit ie er wel op maar mijn gevoel zegt dat het vaak 'throw shit en kijk wat er blijft hangen' is

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

• RobertMe
  • Nu online
Martinspire schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:47:
[...]

Hoe vaak heeft Sfafnauer gezegd dat ze twee coureurs hebben voor volgend jaar, en ze dus niet in gesprek waren met Vettel.

I rest my case.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-12 11:58

pro_6or

amateur_60r

The Americans arrrrre nowherrre near Baghdad.

Muhammed sahid al-sahaf terwijl de tanks over de snelweg ratelen.

[ Voor 43% gewijzigd door pro_6or op 14-09-2020 12:16 ]

een treffende spreuk

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-12 14:36

DataGhost

iPL dev

RobertMe schreef op maandag 14 september 2020 @ 11:04:
[...]

Hoe vaak heeft Sfafnauer gezegd dat ze twee coureurs hebben voor volgend jaar, en ze dus niet in gesprek waren met Vettel.

I rest my case.
Misschien waren de gesprekken met Vettel al afgerond en hadden ze inderdaad al twee coureurs :+

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:53
iichel schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:48:
[...]

Eddie the Oracle :P
Soms zit ie er wel op maar mijn gevoel zegt dat het vaak 'throw shit en kijk wat er blijft hangen' is
Komt ook wel een beetje door de commercie. Elke headline moet advertenties verkopen. Elke quote moet de aandacht trekken. We weten (nog) niks leverd geen kliks op en als je geen kliks genereer wordt je niet ingehuurd.

Je moet dus altijd wat te melden hebben ook al is er niks te melden.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:56

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Ach, de EU is ziende blind en horende doof behalve voor lobby's. :+

"When you grow up your heart dies"

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wat ik mij af vraag of Pourchaire al contact heeft met F1 teams. Het lijkt mij onzinnig als hij volgend jaar weer F3 gaat rijden, hoop toch op zijn minst F2.

...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Luxicon schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:51:
Wat ik mij af vraag of Pourchaire al contact heeft met F1 teams. Het lijkt mij onzinnig als hij volgend jaar weer F3 gaat rijden, hoop toch op zijn minst F2.
https://www.fiaformula3.com/Drivers/1326/Theo-Pourchaire

2020
Sauber Academy Driver

2019
Formula 4 ADAC - Champion
Sauber Junior Team Member

PSN

• Luxicon
YakuzA schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:56:
[...]

https://www.fiaformula3.com/Drivers/1326/Theo-Pourchaire

2020
Sauber Academy Driver

2019
Formula 4 ADAC - Champion
Sauber Junior Team Member
Juist, dus dat is in principe Alfa Romeo Racing (of Ferrari?).. hij zou kunnen wisselen met Giovinazzi, maar dat zal om zijn leeftijd vast niet mogelijk zijn.

...

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Luxicon schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:21:
[...]

Juist, dus dat is in principe Alfa Romeo Racing (of Ferrari?).. hij zou kunnen wisselen met Giovinazzi, maar dat zal om zijn leeftijd vast niet mogelijk zijn.
Alleen Kimi zijn stoeltje, maar hij zal wel eerst in F2 terecht komen.
Gio is een aanwijscoureur vanuit Ferrari, waarvoor 1 stoeltje gereserveerd is, daar zal eerder een Schumacher, Ilott of Schwarzman komen.

PSN

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Luxicon schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:51:
F2 lijkt me prima, wellicht daar een jaartje extra als het niet wil vlotten.

Maar ik vond hem niet echt domineren. En ook wel een beetje een heethoofd, net als een paar andere rijders.

• Luxicon
@YakuzA Duidelijk verhaal! :)
Martinspire schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:37:
[...]

F2 lijkt me prima, wellicht daar een jaartje extra als het niet wil vlotten.

Maar ik vond hem niet echt domineren. En ook wel een beetje een heethoofd, net als een paar andere rijders.
F2 is niet verkeerd inderdaad. Ik vind hem om zowel zijn leeftijd als zijn talent boven de anderen uitsteken. Prema heeft de rijders vaak vooraan in het veld, maar die auto's lijken mij beter over het algemeen. Hij had ook een race waarbij hij iedereen ver achter zich liet, maar weet daarnaast nagenoeg iedere race aanvallend / snel te rijden. Waar veel anderen genoeg matige races hebben en veel minder nadruk weten te leggen.

In ieder geval ben ik benieuwd hoe het hem volgend seizoen af gaat. En of hij daarna direct naar de F1 kan komen. (of misschien helemaal nooit..) :)

...

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Luxicon schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:44:

F2 is niet verkeerd inderdaad. Ik vind het om zowel zijn leeftijd als zijn talent boven de andere uitsteken. Prema heeft de rijders vaak vooraan in het veld, maar die auto's lijken mij beter over het algemeen. Hij had ook een race waarbij hij iedereen ver achter zich liet, maar weet daarnaast nagenoeg iedere race aanvallend / snel te rijden. Waar veel anderen genoeg matige races hebben en veel minder nadruk weten te leggen.

In ieder geval ben ik benieuwd hoe het hem volgend seizoen af gaat. En of hij daarna direct naar de F1 kan komen. (of misschien helemaal nooit..) :)
ART is anders ook 1 van de grotere imo. Die hebben ook meerdere kampioenen voortgebracht. Misschien in de F3 niet zo dominant als in de formule 2, maar toch niet verkeerd. Nyck de Vries en George Russell werden daar allebei kampioen mee in F2.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:47

Wom

Ik post dit met enige 'vrees', want ik wil geen hele politieke discussie op gang brengen. Maar het viel mij al op dat tijdens de podiumceremonie Lewis werd aangesproken en hij tijdens het fotomoment het bewuste t-shirt ook had uitgedaan.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• RobertMe
  • Nu online
mark-k schreef op maandag 14 september 2020 @ 09:38:
[...]

Die ES is natuurlijk ook niet echt licht. Sinds de introductie van de hybrides is het minimumgewicht flink omhoog gegaan zodat het extra gewicht van de ES gecompenseerd wordt. Als je dan naar waterstof kunt maakt het extra gewicht van die tank ook niet veel uit. Want je kunt de ES dan flink verkleinen of zelfs weg halen (afhankelijk van waterstof verbranden of naar stroom voor elektromotoren).

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wom schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:10:
[Twitter]
Ik post dit met enige 'vrees', want ik wil geen hele politieke discussie op gang brengen. Maar het viel mij al op dat tijdens de podiumceremonie Lewis werd aangesproken en hij tijdens het fotomoment het bewuste t-shirt ook had uitgedaan.
De FIA moet gewoon eens consistent zijn in het toepassen van hun eigen regels, geen uitzonderingen maken om wat voor reden dan ook. Ze zijn met Ferrari al vaak zat niet geloofwaardig geweest, als dit nu ook weer zonder iets wegkomt is voor mij alle credibility van de FIA verloren.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

[Twitter]
Normaliter zouden ze hem een boete kunnen geven.. maar daar doe je Hamilton geen pijn mee natuurlijk.. ze zouden hem.. ik noem maar wat.. ook een race kunnen schorsen ofzo :o

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Alfa90_Buttje schreef op maandag 14 september 2020 @ 18:37:
[...]

Normaliter zouden ze hem een boete kunnen geven.. maar daar doe je Hamilton geen pijn mee natuurlijk.. ze zouden hem.. ik noem maar wat.. ook een race kunnen schorsen ofzo :o
Doe maar drie, maakt het kampioenschap misschien weer interessant >:)

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

@Verwijderd ik wil niet negatief overkomen :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:59

Mef

[Twitter]
Hij had het al uitgedaan voordat er met champagne gespoten werd. Zal schrik hebben gehad voor vlekken :+

Niets tegen zijn boodschap maar ik vind niet dat het hoort op een sportwedstrijd. Sport en politiek (ook al is dat in F1 heel moeilijk) moeten gescheiden blijven. Wil hij boodschappen verkondigen dan mag hij dat in een interview desnoods, een zelf bij elkaar geroepen persconferentie, een benefiet, zijn talrijke social media,... Maar hij gebruikt echt de sport om zijn boodschap te verkondigen en dat vind ik niet kunnen. Doet een voetballer hetzelfde dan krijgt ie geel. De Fia zelf is natuurlijk ook niet helemaal politiek correct met races naar Rusland, China etc en dan nog eens een sponsorcontract met Saudi Arabie, maar ik vind wel dat ze nu eens mogen gaan ingrijpen. Ze zetten een actie op het touw met hun 'we race as one' en als puntje bij paaltje komt zet Hamilton er zich telkens weer op een of andere manier boven door bv een ander t-shirt aan te trekken dan de 19 andere piloten. En dan klaagt hij nog dat er paar zijn die niet knielen.
Ik versta trouwens niet dat ze bij Mercedes dit zomaar laten gebeuren. Petronas, Ineos, Bose, ze betalen allemaal miljoenen om hem dan nog eens een mooi loon te kunnen geven en dan gaat hij hen op de moment dat ze voor heel de wereld zichtbaarheid hebben buitenspel zetten om een of ander t-shirt aan te doen. Ik zou er als sponsor niet om kunnen lachen, hoe nobel de boodschap ook is.

Misschien kan hem in Rusland eens een t-shirt dragen voor Navalny? :+

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:46
Mef schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:07:
[...]

Hij had het al uitgedaan voordat er met champagne gespoten werd. Zal schrik hebben gehad voor vlekken :+

Niets tegen zijn boodschap maar ik vind niet dat het hoort op een sportwedstrijd. Sport en politiek (ook al is dat in F1 heel moeilijk) moeten gescheiden blijven. Wil hij boodschappen verkondigen dan mag hij dat in een interview desnoods, een zelf bij elkaar geroepen persconferentie, een benefiet, zijn talrijke social media,... Maar hij gebruikt echt de sport om zijn boodschap te verkondigen en dat vind ik niet kunnen. Doet een voetballer hetzelfde dan krijgt ie geel. De Fia zelf is natuurlijk ook niet helemaal politiek correct met races naar Rusland, China etc en dan nog eens een sponsorcontract met Saudi Arabie, maar ik vind wel dat ze nu eens mogen gaan ingrijpen. Ze zetten een actie op het touw met hun 'we race as one' en als puntje bij paaltje komt zet Hamilton er zich telkens weer op een of andere manier boven door bv een ander t-shirt aan te trekken dan de 19 andere piloten. En dan klaagt hij nog dat er paar zijn die niet knielen.
Ik versta trouwens niet dat ze bij Mercedes dit zomaar laten gebeuren. Petronas, Ineos, Bose, ze betalen allemaal miljoenen om hem dan nog eens een mooi loon te kunnen geven en dan gaat hij hen op de moment dat ze voor heel de wereld zichtbaarheid hebben buitenspel zetten om een of ander t-shirt aan te doen. Ik zou er als sponsor niet om kunnen lachen, hoe nobel de boodschap ook is.

Misschien kan hem in Rusland eens een t-shirt dragen voor Navalny? :+
Sport en politiek zijn al zo lang als sport en politiek bestaan met elkaar verweven. Britse voetballers die wel of niet met een Remembrance Poppy mogen spelen. De twee Korea's die als één ploeg naar de Spelen gaan. Teams en sporters die wedstrijden boycotten. Recentelijk natuurlijk de beweging in de VS die Kaepernick begon. De Olympische Spelen in Nazi-Duitsland. Zo'n beetje elke sportwedstrijd tijdens de Koude Oorlog. Rouwbanden en minuten stilte rondom allerlei wedstrijden. Nota bene in de F1 zelf waar een End Racism ceremonie en #weraceasone worden geïntroduceerd.
Dat betekent natuurlijk niet ineens dat je het eens moet zijn met hoe Hamilton het doet. Maar het er niet mee eens zijn omdat sport en politiek in geen geval gemengd zouden mogen worden vind ik vreemd.
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat een bekend persoon het grootste podium dat'ie heeft gebruikt. Ik kan best begrijpen dat mensen het te ver vinden gaan dat'ie het tijdens de podiumceremonie doet, maar 'sport en politiek mogen niet gemengd worden' algemeen stellen betekent dat je een dagtaak kan hebben aan er boos om zijn :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wormaap schreef op maandag 14 september 2020 @ 23:04:
[...]

Sport en politiek zijn al zo lang als sport en politiek bestaan met elkaar verweven. Britse voetballers die wel of niet met een Remembrance Poppy mogen spelen. De twee Korea's die als één ploeg naar de Spelen gaan. Teams en sporters die wedstrijden boycotten. Recentelijk natuurlijk de beweging in de VS die Kaepernick begon. De Olympische Spelen in Nazi-Duitsland. Zo'n beetje elke sportwedstrijd tijdens de Koude Oorlog. Rouwbanden en minuten stilte rondom allerlei wedstrijden. Nota bene in de F1 zelf waar een End Racism ceremonie en #weraceasone worden geïntroduceerd.
Dat betekent natuurlijk niet ineens dat je het eens moet zijn met hoe Hamilton het doet. Maar het er niet mee eens zijn omdat sport en politiek in geen geval gemengd zouden mogen worden vind ik vreemd.
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat een bekend persoon het grootste podium dat'ie heeft gebruikt. Ik kan best begrijpen dat mensen het te ver vinden gaan dat'ie het tijdens de podiumceremonie doet, maar 'sport en politiek mogen niet gemengd worden' algemeen stellen betekent dat je een dagtaak kan hebben aan er boos om zijn :P
Auto’s zwart gespoten, check
Overals zwart, check
#Weraceasone, check
Regenboogvlag op pace car, check,
Alle drivers BLM/stop racisme t-shirts, check
Drivers tijdens ceremonie knielen, check
BLM logo op helm HAM, check

Zo maar wat punten die sinds dit seizoen zijn geïntroduceerd en waar de meeste mensen ook grotendeels achter staan (hoewel BOT die zwarte overal wel ‘to fucking hot’ vind dacht ik). Grotendeels bereikt door HAM denk ik zo.. Maar wat hij nu doet gaat wat mij betreft veel te ver en hij haalt de glans van andere mensen hun prestaties af en blijft maar doordrukken, wanneer is het goed genoeg voor meneer de hypocriet?

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Enige is dat er alleen is beschreven dat teams zich niet politiek mogen uiten zoals een politieke uiting op de auto. Coureurs schijnt echter niets over beschreven te zijn.

Moet zeggen dat de tekst op het shirt wel echt een stap verder is dan de eerdere acties. Het onderzoek naar de agenten loopt nog maar HAM weet al zeker dat ze schuldig zijn, zonder alle details te kennen. Dat neigt naar opruiing.

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mef schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:07:
Je bent CEO van een merk & bedrijf, ergens onderweg komt de vraag: "Wat doet jouw merk rondom diversiteit & BLM".
Dan heb je 2 antwoorden:
A. Wij sponsoren een rolmodel voor de B-community in de F1.
B. Wij vinden BLM maar onzin en we balen dat ons sponsorgeld gebruikt wordt om een politieke boodschap uit te dragen.

Bedrijven als Petronas, Ineos & Bose worstelen enorm met zoiets als BLM. Wat mooier dan als Hamilton je straatje schoonveegt?
De 3 blanke mannen van Ineos zijn dan ingedekt en over de board van Apple (Bose eigenaar) hoeven we het niet te hebben. En gelukkig is de COO van Bose zelf ook een blanke man.
Een beetje BLM-power is dus geen overbodige luxe. Want voor je het weet staan ze met hooivorken en fakkels je toko plat te branden.

En misschien is het ook wel de reden dat F1 soms wat saai is, te weinig diversiteit. Vrouwenvoetbal heeft voor een flinke opleving gezorgd en nieuwe rolmodellen.
Ergens zou het wel humor zijn als er voor de 'hoofd'race nog een vrouwenrace zou zijn met exact dezelfde auto's en een gezamenlijke constructeurstitel.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

TheGhostInc schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 00:20:
[...]

Je bent CEO van een merk & bedrijf, ergens onderweg komt de vraag: "Wat doet jouw merk rondom diversiteit & BLM".
Dan heb je 2 antwoorden:
A. Wij sponsoren een rolmodel voor de B-community in de F1.
B. Wij vinden BLM maar onzin en we balen dat ons sponsorgeld gebruikt wordt om een politieke boodschap uit te dragen.

Bedrijven als Petronas, Ineos & Bose worstelen enorm met zoiets als BLM. Wat mooier dan als Hamilton je straatje schoonveegt?
De 3 blanke mannen van Ineos zijn dan ingedekt en over de board van Apple (Bose eigenaar) hoeven we het niet te hebben. En gelukkig is de COO van Bose zelf ook een blanke man.
Een beetje BLM-power is dus geen overbodige luxe. Want voor je het weet staan ze met hooivorken en fakkels je toko plat te branden.

En misschien is het ook wel de reden dat F1 soms wat saai is, te weinig diversiteit. Vrouwenvoetbal heeft voor een flinke opleving gezorgd en nieuwe rolmodellen.
Ergens zou het wel humor zijn als er voor de 'hoofd'race nog een vrouwenrace zou zijn met exact dezelfde auto's en een gezamenlijke constructeurstitel.
*knip*
Deze grappen omtrent dit gevoelige onderwerp doen we dus niet

[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 15-09-2020 09:11 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Gezien het andere topic straks dicht gaat maar even hier: zijn de tijden van Mercedes al geanalyseerd en bekeken hoe competitief de Red Bull eigenlijk was afgelopen race? Ik vond dat de bandenslijtage bij hen toch wel gortig was (dat de medium zelfs nog gebruikt werd), verder zijn ze ook weer niet zo heel ver van Albon weggereden. Hebben ze lopen sandbaggen of was dit echt het maximale?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Martinspire schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 02:28:
Gezien het andere topic straks dicht gaat maar even hier: zijn de tijden van Mercedes al geanalyseerd en bekeken hoe competitief de Red Bull eigenlijk was afgelopen race? Ik vond dat de bandenslijtage bij hen toch wel gortig was (dat de medium zelfs nog gebruikt werd), verder zijn ze ook weer niet zo heel ver van Albon weggereden. Hebben ze lopen sandbaggen of was dit echt het maximale?
Das wel een hele lastige analyse als je #1 driver weg valt lijkt me. Daarnaast; harder rijden kost ook bij Mercedes banden slijtage. Dus ergens moet je toch een keer op besparings-modus.

@JohanKupers das anders want in het land waar het zich afspeelt/gericht tegen regeringsleiders/blanke man/weet ik wat... Daar mag je dan ook niks over zeggen.

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 15-09-2020 07:56 ]

• RobertMe
  • Nu online
MikeyMan schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 07:54:
@JohanKupers das anders want in het land waar het zich afspeelt/gericht tegen regeringsleiders/blanke man/weet ik wat... Daar mag je dan ook niks over zeggen.
Dus als dit jaar een GP op COTA zou zijn zou jij stellen dat ze daar geen "#endracism" doen?

Maar ook ik vroeg me gisteren al af of ze in Sochi gewoon lak aan alles hebben en ze weer komen met de verplichte beelden van Putin die de coureurs even een handje geeft, tolk erbij, paar man van de KGB erbij. Natuurlijk ook niemand met mondkapje, want covid-19 bestaat niet in Rusland.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertMe schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:20:
[...]

Dus als dit jaar een GP op COTA zou zijn zou jij stellen dat ze daar geen "#endracism" doen?
Dat denk ik wel, zeker gezien het een algemene opmerking is. Eentje die wat mij betreft ook prima kan, omdat deze aan iedereen appelleert.

Maar een boodschap over Navalny in Sochi zie ik niet gebeuren. Veel directere aanklacht.

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 15-09-2020 08:26 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:05

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

iichel schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:06:
[...]

[...]

Toen stopte ik met lezen :P
Dan kan je nu weer verder gaan met lezen ;)
Tekst op shirt Hamilton ter discussie, FIA start onderzoek

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• iichel

iichel

Gazoooo

Mercedes krijgt een $1,5Miljard boete in de USA voor emissieschandalen.
In het geval van VW betekende dit het einde van het Audi LMP1 programma (en even later ook Porsche LMP1). Ik ben benieuwd wat dit betekent voor de F1.

https://www.cbsnews.com/n...heating-1-5-billion-fine/

• Wom

Wom

Ondertussen wordt Mick Schumacher steeds meer naar voren geschoven voor een zitje in 2021. Dat zal dan, naar mijn idee, wel bij Sauber Alfa Romeo zijn. Eerst al Binotto die zijn zegje deed en nu de berichten dat hij top 3 moet eindigen om kans te maken op F1-zitje. Geen verrassing, maar dat gaat dus wel gebeuren.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:20

basvn

Breezand - NHN

Wom schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:18:
Ondertussen wordt Mick Schumacher steeds meer naar voren geschoven voor een zitje in 2021. Dat zal dan, naar mijn idee, wel bij Sauber zijn. Eerst al Binotto die zijn zegje deed en nu de berichten dat hij top 3 moet eindigen om kans te maken op F1-zitje. Geen verrassing, maar dat gaat dus wel gebeuren.
6e worden zou genoeg zijn. hij heeft 30 punten voor een superlicentie, en nog 10 nodig (die krijg je bij P6 in F2 kampioenschap)

Maar hij staat er wel lekker voor nu, op de eerste plaats daar.
Ik zie hem in Bahrein of Abu Dhabi nog wel een FP rijden

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Waarom hebben jullie het steeds over Sauber? Die toko heet toch al even Alfa Romeo? Ik snap dat dat een eerdere teamnaam is geweest, maar het maakt het er niet duidelijker op.....

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Bansheeben schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:05:
[...]

Precies, al die kritiek op Lewis over dat politieke gedoe en vervolgens doet iedereen exact wat Lewis hiermee wilde bereiken...
Nou ja, mensen hebben het over Lewis, niet per definitie over de situatie die hij aan wil kaarten en je ziet al helemaal niet massaal voorbij komen "Lewis heeft gelijk, we moeten daar wat mee". Of hij dus bereikt wat hij wil bereiken betwijfel ik, bij sommige mensen bereikt hij misschien zelfs het tegenovergestelde.

Goed dat de FIA hier naar kijkt en na gaat denken over hoe ze hier mee om moeten gaan. Wat mij betreft hoeft Lewis er geen straf ofzo voor te krijgen, misschien dat de FIA zelf meer tegen racisme kan doen, dat heeft denk ik meer nut dan wat stickers op auto's of teksten op t-shirts.

• Wormaap
basvn schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:24:
[...]

6e worden zou genoeg zijn. hij heeft 30 punten voor een superlicentie, en nog 10 nodig (die krijg je bij P6 in F2 kampioenschap)

Maar hij staat er wel lekker voor nu, op de eerste plaats daar.
Ik zie hem in Bahrein of Abu Dhabi nog wel een FP rijden
Blijft wel interessant. Het hele seizoen was'ie niet superovertuigend en leek Shwartzman de snellere coureur te zijn. En ineens is Schumacher p1 in't kampioenschap. Het kan verkeren in de F2 :9

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

dr.lowtune schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:28:
[...]

Nou ja, mensen hebben het over Lewis, niet per definitie over de situatie die hij aan wil kaarten en je ziet al helemaal niet massaal voorbij komen "Lewis heeft gelijk, we moeten daar wat mee". Of hij dus bereikt wat hij wil bereiken betwijfel ik, bij sommige mensen bereikt hij misschien zelfs het tegenovergestelde.

Goed dat de FIA hier naar kijkt en na gaat denken over hoe ze hier mee om moeten gaan. Wat mij betreft hoeft Lewis er geen straf ofzo voor te krijgen, misschien dat de FIA zelf meer tegen racisme kan doen, dat heeft denk ik meer nut dan wat stickers op auto's of teksten op t-shirts.
Ik zie een hoop politiek getinte posts voorbij komen, dus er wordt over gediscussieerd. Dat is ongetwijfeld wat hij wilde bereiken. Meer exposure... Maar goed, ik hou er meteen weer over op, voor ik zelf in de val trap en eraan mee ga doen.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Wom

Wom

Wormaap schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:28:
[...]

Blijft wel interessant. Het hele seizoen was'ie niet superovertuigend en leek Shwartzman de snellere coureur te zijn. En ineens is Schumacher p1 in't kampioenschap. Het kan verkeren in de F2 :9
In de F3 had hij ook opeens het licht gezien en kwam hij bovendrijven. Of kreeg hij meer vermogen, zoals Ticktum toen claimde. :P

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wormaap schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:28:
[...]

Volgens mij gaat dat elke keer hetzelfde met Schumi. Of ie nou even de kat uit de boom kijkt en voorzichtig opbouwt of iets anders, i dunno. Maar hij lijkt toch redelijk te ontwikkelen telkens.

• Wormaap
MikeyMan schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:33:
[...]

Volgens mij gaat dat elke keer hetzelfde met Schumi. Of ie nou even de kat uit de boom kijkt en voorzichtig opbouwt of iets anders, i dunno. Maar hij lijkt toch redelijk te ontwikkelen telkens.
Hopelijk krijgt'ie in de F1 dan de tijd om zich ook te ontwikkelen. En begint dat niet elk seizoen opnieuw :+ Ik ben begonnen met actief F1 kijken in de Schumi-tijd, dus ik heb wel zin om weer eens te juichen voor een Schumacher :)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:37
MikeyMan schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:33:
[...]

offtopic:
Hoop dat ie het beter doet dan bij mij in F1 2020 My Teams, is ie niet vooruit te branden :P

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wormaap schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:36:
[...]

Hopelijk krijgt'ie in de F1 dan de tijd om zich ook te ontwikkelen. En begint dat niet elk seizoen opnieuw :+ Ik ben begonnen met actief F1 kijken in de Schumi-tijd, dus ik heb wel zin om weer eens te juichen voor een Schumacher :)
Misschien ook weer twee Schumachers over een tijdje. David is ook onderweg in de F3 ;)

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:57
gwystyl schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:28:
Waarom hebben jullie het steeds over Sauber? Die toko heet toch al even Alfa Romeo? Ik snap dat dat een eerdere teamnaam is geweest, maar het maakt het er niet duidelijker op.....
Omdat het officieel nog steeds Sauber is en Alfa Romeo 'alleen' maar titelsponsor is. De website is ook nog steeds van Sauber: https://www.sauber-group.com/motorsport/formula-1/

/post

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:20

basvn

Breezand - NHN

MikeyMan schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:47:
[...]

Misschien ook weer twee Schumachers over een tijdje. David is ook onderweg in de F3 ;)
Mwah, denk komende tijd sowieso niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJb03QPYuCjpAaLT-yFu_MVt_gI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kQFVfIryJrCo38huSMzHJz06.jpg?f=fotoalbum_large

Hij heeft afgelopen seizoen in F3, in de 18 races 2x een DNF gehad, en verder nooit in de punten gezeten.

Stap naar F2 zal hem in iedergeval nog niet worden.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wom schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:18:
Ondertussen wordt Mick Schumacher steeds meer naar voren geschoven voor een zitje in 2021. Dat zal dan, naar mijn idee, wel bij Sauber Alfa Romeo zijn. Eerst al Binotto die zijn zegje deed en nu de berichten dat hij top 3 moet eindigen om kans te maken op F1-zitje. Geen verrassing, maar dat gaat dus wel gebeuren.
Haas heeft ook 2 stoeltjes vrij voor volgend jaar, dus het zou net zo goed bij Haas kunnen zijn.
Bij Alfa zu het idd ipv GIO zijn.

PSN

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:13
Wom schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:32:
[...]

In de F3 had hij ook opeens het licht gezien en kwam hij bovendrijven. Of kreeg hij meer vermogen, zoals Ticktum toen claimde. :P
Alles wat Ticktum claimt neem ik met een pot zout.
Wat is hij arrogant, zowel op de baan als buiten de baan; moet wel enorm lachen om zijn boordradio's.
Laatst "Wat heb ik toch gedaan om al deze pech te mogen hebben?".

Nouja, dan denk ik gelijk aan Silverstone 2015 in de MSA Formula klasse.

(En ja, heb het "genot" gehad om hem eens te mogen ontmoeten).

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Weet er iemand nog een goede (nederlandse) podcast over F1?

Ik luister normaal F1 aan tafel, maar dit is tegenwoordig niet meer te doen met de achtergrond rumoer.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crxtreem schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:33:

Ik luister normaal F1 aan tafel, maar dit is tegenwoordig niet meer te doen met de achtergrond rumoer.
De NOS heeft met Amber Brantsen en Jan Lammers de NOS Formule 1 podcast. Geen idee hoe die podcast is, nog niet veel naar geluisterd.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 15-09-2020 11:37 ]

• RobertMe
  • Nu online

RTL GP videos met Allard Kalf & Kees van de Grint zijn altijd wel leuk voor "op de achtergrond" te luisteren. Maar geen idee of die ook in podcast vorm te beluisteren zijn of alleen op YouTube

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Ik kijk zelf altijd de filmpjes van Elvis: YouTube: Marc Priestley F1 Elvis - YouTube

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• RobertMe
  • Nu online
offtopic:
Ik wist niet dat Marc Priestley Nederlands sprak :+

Videos van Priestley heb ik "vroeger" wel gekeken. Maar ook alweer een jaar terug mee gestopt. Ik vond ze iets te huiselijk / gezellig voor zijn monologen en uiteindelijk lette ik eigenlijk helemaal niet meer echt op, dus dan heeft het weinig zin om ze nog te kijken / luisteren.

• Wom

Wom

Die is heel erg achteruit gegaan idd. Dat moment ook dat even genoemd moet worden wat de sponsor allemaal op tafel zet. Damn :X

Persoonlijk luister ik na elke race eigenlijk De Boordradio van Nu.nl - https://art19.com/shows/nusport
CH4OS schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:36:
[...]
De NOS heeft met Amber Brantsen en Jan Lammers de NOS Formule 1 podcast. Geen idee hoe die podcast is, nog niet veel naar geluisterd.
Is net wat teveel instap niveau voor velen hier gok ik. En Jan Lammers is soms wat lastig te volgen in al zijn denkwijzes :+

[ Voor 30% gewijzigd door Wom op 15-09-2020 11:45 ]

• upzidedown
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-12 12:11

De boordradio van Nu.nl, ook nog beetje humor erbij.
Boordradio

AD heeft ook een goede
AD Pitstop

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ben de NOS nu aan het luisteren. Is iig rustgevender onder het werk.
Heb ik een NC hoofdtelefoon heb ik nog last van achtergrondgeluid.

Nu.nl moet ik erg wennen aan de stemmen.

• Extigo
  • Laatst online: 20:15

Ik volg zelf F1 Race Reporter al hebben zij dit weekend geen podcast gemaakt.

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Er is nu een topic over politieke standpunten in de sport. Graag daar verder discussieren over dit onderwerp. Hier discussiëren we over de sportieve kant van de sport.
Politieke standpunten uiten in de sport

Tweakers Discord

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wom schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:44:
Is net wat teveel instap niveau voor velen hier gok ik. En Jan Lammers is soms wat lastig te volgen in al zijn denkwijzes :+
Is dan wel weer een beetje tegenstrijdig, niet? ;) Instap laag, maar Jan Lammers is in zijn denkwijzen af en toe niet te volgen?
tweakduke schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:59:
[mbr]Er is nu een topic over politieke standpunten in de sport. Graag daar verder discussieren over dit onderwerp. Hier discussiëren we over de sportieve kant van de sport.
Politieke standpunten uiten in de sport [/]
Ik zou deze dan ook toevoegen aan de topic warning. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 15-09-2020 12:06 ]

Pagina: 1 ... 120 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport