Een aantal maanden terug ben ik automatisch omgezet naar de techniek van KPN. Maar volgens mij heb je dan nog wel gewoon een XS4ALL abonnement. Want ik heb nu naast een nieuw kpnmail.nl adres nog steeds ook mijn xs4all.nl adressen. Bij het aanpassen van mijn internetverbinding via Mijn KPN zie ik dan ook keuze opties staan tussen KPN abonnementen en XS4ALL abonnementen. Ik ben aan het overwegen om op zo’n KPN optie over te stappen (bij voorkeur met en mooie aanbieding natuurlijk), eventueel in combinatie met TV , want zit daar nu nog bij Ziggo. Naar behoudt ik dan wel mijn xs4all.nl adressen? Ik heb ergens ooit gelezen dat je bij een automatische overgang naar de techniek van KPN, hierna je xs4all.nl adressen behoudt zolang je bij de KPN blijft. Ik wil mijn xs4all adressen namelijk graag behouden.Flitzer schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:37:
Bij zelf overstappen naar KPN ben je (lees de klant) geen XS4ALL klant meer, dus alle XS4ALL voordelen zijn weg waaronder de mailadressen. Daar krijg je dan wel een korting voor terug. Aan persoonlijk onderhandelen doet KPN ook niet, want ze willen geen uitzonderingen die als precedent gaan werken. De afdeling opzeggingen wil soms nog wel een korting geven, maar dat zijn dan standaardkortingen die niet voor nieuwe klanten zijn. De standaard sales afdeling kan nog minder doen.
Voor behoud van XS4ALL benefits moet je bij XS4ALL blijven en proberen een korting of betere diensten te krijgen. Bij verlengen is dat soms mogelijk. Maar uiteindelijk zal het waarschijnlijk beter zijn naar (een standaard contract van) KPN of een andere provider over te stappen. KPN heeft er weinig baat bij klanten te houden met afwijkende contracten en die contracten worden ook voor de klant steeds minder aantrekkelijk.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm