@crunchytail
Dat bijvoorbeeld. Video's die moeilijker op gang komen, een enkele website die lang(er) op zich laat wachten. Maar het is ook zichtbaar bij een speedtest op speedtest.net of de test op KPN zelf. Die eveneens van OOkla is. Met mijn 200 Mb abonnement haalde ik meestal 198 en met IPv6 uit was dat 203.
Dat laatste is natuurlijk niet erg maar het geeft wel aan dat er iets wat "moeilijker" loopt.
KPN geeft (bij mij in ieder geval) ook niet veel 'extra' zoals ik gewend was van andere providers.
Kabelnoord en Ziggo doen er een schepje van zo'n 15-20 Mb overheen waar dat bij KPN minimaal is.
Met 1 Gb geeft de test mij 1008 Mb down. Dat is natuurlijk prima maar toch.. Upload daarentegen is wel ruim bemeten gelukkig.
Dat alles wel met IPv6 uitgeschakeld. Anders is het nog minder.
Dat bijvoorbeeld. Video's die moeilijker op gang komen, een enkele website die lang(er) op zich laat wachten. Maar het is ook zichtbaar bij een speedtest op speedtest.net of de test op KPN zelf. Die eveneens van OOkla is. Met mijn 200 Mb abonnement haalde ik meestal 198 en met IPv6 uit was dat 203.
Dat laatste is natuurlijk niet erg maar het geeft wel aan dat er iets wat "moeilijker" loopt.
KPN geeft (bij mij in ieder geval) ook niet veel 'extra' zoals ik gewend was van andere providers.
Kabelnoord en Ziggo doen er een schepje van zo'n 15-20 Mb overheen waar dat bij KPN minimaal is.
Met 1 Gb geeft de test mij 1008 Mb down. Dat is natuurlijk prima maar toch.. Upload daarentegen is wel ruim bemeten gelukkig.
Dat alles wel met IPv6 uitgeschakeld. Anders is het nog minder.
:strip_exif()/f/image/1shM3eom2EJeHd4rPClYN7mZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/dUklWNcvSd87TcHSeMz4MNP7.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RzkEYVvW3KZa8aKSrMtNdAOR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W77oz4uOwxKwdAgo37sE3goY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0CC9KDOquEpkv8tyfjlM8gUl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5XEhQdJXWOamExVMDLpefvfF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m1laYI0lwcsjMyIJatOvvBbc.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TuJLOXSg48bqXbI3IcLeDSRn.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ljjnxTws15sUJ0Tznk8kzn9m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/thNtisImYHtuEaXgYpx6oRH4.jpg?f=fotoalbum_large)