barrymossel schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:05:
In mijn beleving konden we een jaar geleden nog pauzeren en daarna vooruitspoelen bij de commerciële zenders. We zitten nu (nog) bij Odido en daar is dat niet toegestaan. Kan dit bij KPN nog wel? En blijft dat in de toekomst ook zo?
Kan zoals @
mgiebels zet alleen bij bepaalde zenders. Vooruitspoelen werkte op Discovery bijvoorbeeld altijd wel, maar de RTL / SBS weer niet. Het gekke is dat het via de browser soms wel werkt, zo spoel ik reclames bij VI soms (deels) door. Maar de andere keer werkt dat weer niet. Ik heb nooit echt bijgehouden wanneer en waar wel en niet.
Overigens lijkt het erop dat ik na 8 jaar weg ga bij KPN. Ja ik weet het, een slapende en luie klant. Maar toen ik mijn facturen onlangs aan het bekijken was zag ik tot mijn schrik dat ik al 8 jaar klant was zonder ook maar een Euro korting gekregen te hebben. (TV, internet en 2 mobiele telefoons met binnenkort een 3e). In de telefoon geklommen naar KPN, maar ze bewegen gewoon niks. Ja, de standaard 5 Euro die ik bij een "verlenging" ook krijg. Ben ik alsnog duurder uit dan het standaard tarief bij Ziggo

Dat vind ik echt te karig als je bedenkt dat ik gauw 200 Euro kan besparen op een jaarcontract elders, welkomst cadeau buiten beschouwing gelaten.
Begrijp me niet verkeerd, ben tevreden over de dienstverlening (al werkt Wifi de laatste weken ruk). Maar ik wil ook geen dief van m'n portemonnee meer zijn. Dus voortaan maar elk jaar overstappen denk ik. Onbegrijpelijk eigenlijk dat elke provider er jaarlijks bakken met geld voor monteurs, marketing en administratie tegenaan gooit i.p.v. bestaande klanten binnen te houden.