[KPN Glasvezel] Ervaringen, Techniek en Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 191 192 Laatste
Acties:

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
spaceboy schreef op maandag 23 februari 2026 @ 18:15:
Ik heb Internet met TV+. 9 maanden geleden afgesloten en is nog 3 maanden actief. Nu heb ik TV+ uit mijn abonnement gegooid (dat kon gratis zag ik, scheelt 12,50 per maand, en ik kijk toch bijna niet). Ik heb hier netjes een mail van gekregen met mijn nieuwe maandbedrag. Maar dé vraag: per wanneer gaat dit in? En is het zo dat de app op mijn smart tv op hetzelfde moment stopt met werken als "via het aparte kastje"??
Per direct en kijken via de app is uiteraard ook niet meer mogelijk. Het is alles of niets

[ Voor 6% gewijzigd door mad-dog op 23-02-2026 18:20 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-02 04:40

spaceboy

Op grote hoogte

mad-dog schreef op maandag 23 februari 2026 @ 18:20:
[...]

Per direct en kijken via de app is uiteraard ook niet meer mogelijk. Het is alles of niets
Top, het is gelukt ja! Thanks!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-02 15:39
In mijn beleving konden we een jaar geleden nog pauzeren en daarna vooruitspoelen bij de commerciële zenders. We zitten nu (nog) bij Odido en daar is dat niet toegestaan. Kan dit bij KPN nog wel? En blijft dat in de toekomst ook zo?

• mgiebels
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:17
barrymossel schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:05:
In mijn beleving konden we een jaar geleden nog pauzeren en daarna vooruitspoelen bij de commerciële zenders. We zitten nu (nog) bij Odido en daar is dat niet toegestaan. Kan dit bij KPN nog wel? En blijft dat in de toekomst ook zo?
Kan niet op alles zenders zover ik weet. (RTL zenders sowieso niet)
Zolang het programma/ serie nog bezig is mag het sowieso niet. Dan is opnemen enige oplossing.

Dit verzinnen de providers niet zelf wordt ze opgelegd door de zenders wat wel en niet mag.

Ziggo heeft dit ook onlangs aangepast dat het niet meer kan.

[ Voor 7% gewijzigd door mgiebels op 25-02-2026 08:12 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38
barrymossel schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:05:
Kan zoals @mgiebels zet alleen bij bepaalde zenders. Vooruitspoelen werkte op Discovery bijvoorbeeld altijd wel, maar de RTL / SBS weer niet. Het gekke is dat het via de browser soms wel werkt, zo spoel ik reclames bij VI soms (deels) door. Maar de andere keer werkt dat weer niet. Ik heb nooit echt bijgehouden wanneer en waar wel en niet.

Overigens lijkt het erop dat ik na 8 jaar weg ga bij KPN. Ja ik weet het, een slapende en luie klant. Maar toen ik mijn facturen onlangs aan het bekijken was zag ik tot mijn schrik dat ik al 8 jaar klant was zonder ook maar een Euro korting gekregen te hebben. (TV, internet en 2 mobiele telefoons met binnenkort een 3e). In de telefoon geklommen naar KPN, maar ze bewegen gewoon niks. Ja, de standaard 5 Euro die ik bij een "verlenging" ook krijg. Ben ik alsnog duurder uit dan het standaard tarief bij Ziggo :X Dat vind ik echt te karig als je bedenkt dat ik gauw 200 Euro kan besparen op een jaarcontract elders, welkomst cadeau buiten beschouwing gelaten.

Begrijp me niet verkeerd, ben tevreden over de dienstverlening (al werkt Wifi de laatste weken ruk). Maar ik wil ook geen dief van m'n portemonnee meer zijn. Dus voortaan maar elk jaar overstappen denk ik. Onbegrijpelijk eigenlijk dat elke provider er jaarlijks bakken met geld voor monteurs, marketing en administratie tegenaan gooit i.p.v. bestaande klanten binnen te houden.

Join het GoT Pulse-Team!

• mgiebels
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:17
Denman schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:49:
[...]

Kan zoals @mgiebels zet alleen bij bepaalde zenders. Vooruitspoelen werkte op Discovery bijvoorbeeld altijd wel, maar de RTL / SBS weer niet. Het gekke is dat het via de browser soms wel werkt, zo spoel ik reclames bij VI soms (deels) door. Maar de andere keer werkt dat weer niet. Ik heb nooit echt bijgehouden wanneer en waar wel en niet.

Overigens lijkt het erop dat ik na 8 jaar weg ga bij KPN. Ja ik weet het, een slapende en luie klant. Maar toen ik mijn facturen onlangs aan het bekijken was zag ik tot mijn schrik dat ik al 8 jaar klant was zonder ook maar een Euro korting gekregen te hebben. (TV, internet en 2 mobiele telefoons met binnenkort een 3e). In de telefoon geklommen naar KPN, maar ze bewegen gewoon niks. Ja, de standaard 5 Euro die ik bij een "verlenging" ook krijg. Ben ik alsnog duurder uit dan het standaard tarief bij Ziggo :X Dat vind ik echt te karig als je bedenkt dat ik gauw 200 Euro kan besparen op een jaarcontract elders, welkomst cadeau buiten beschouwing gelaten.

Begrijp me niet verkeerd, ben tevreden over de dienstverlening (al werkt Wifi de laatste weken ruk). Maar ik wil ook geen dief van m'n portemonnee meer zijn. Dus voortaan maar elk jaar overstappen denk ik. Onbegrijpelijk eigenlijk dat elke provider er jaarlijks bakken met geld voor monteurs, marketing en administratie tegenaan gooit i.p.v. bestaande klanten binnen te houden.
Elk jaar even bellen met KPN helpt ook krijg je weer leuke kortingen.
Ik kreeg jaar lang 7,50 korting erbij en bij mobiel 5 euro erbij.
Doet ziggo ook niet vanzelf.

Ik zit daardoor al jaren goedkoper als ziggo met het zelfde als ik daar ook zou afnemen.

rest kijken we via IPTV ;)

En KPN Mobiel heeft voor mij nog steeds beste dekking Vodagone heeft hier geen bereik ja als ik in me tuin sta maar binnen nada zelfde geldt voor Odido hier ook slecht bereik. En ja alles zit op zelfde mast ook nog eens.

[ Voor 7% gewijzigd door mgiebels op 25-02-2026 09:00 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-02 15:39
Denman schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:49:
[...]

Vrouwlief (en ik deels) kunnen niet aan de TV kastjes van Ziggo en Odido wennen. En persoonlijk vond ik de lage upload bij Ziggo vervelend (met name met thuiswerken). Dus dan maar iets meer betalen. En voorheen kregen wij bij KPN gewoon elk jaar korting. Nu een Switch 2, die duurder is dan de korting die we zouden krijgen bij 24 maanden abo. Leuk voor papa de kinderen...

• BitAndre
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19:10
mgiebels schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 08:11:
[...]

Kan niet op alles zenders zover ik weet. (RTL zenders sowieso niet)
Zolang het programma/ serie nog bezig is mag het sowieso niet. Dan is opnemen enige oplossing.

Dit verzinnen de providers niet zelf wordt ze opgelegd door de zenders wat wel en niet mag.

Ziggo heeft dit ook onlangs aangepast dat het niet meer kan.
Als aanvulling hierop: bij terugkijken kan je, ook bij RTL, de eerste 5(?) minuten wel doorspoelen. Dus je hoeft niet verplicht het laatste stukje van het vorige programma te kijken ;)
Pagina: 1 ... 191 192 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
- KPN Netwerk: [KPN NetwerkNL - Glasvezelnetwerk] Aanleg en onderhoud
- Overstappen, prijzen en aanbiedingen: [KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen
- KPN TV+: [KPN TV+] - Ervaringen en discussie