Ik heb het even gecheckt, het gaat om TV+ wat beschikbaar komt voor Apple TVVorkie schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 06:53:
Ik lees het als Apple TV, net zoals Videoland en Netflix, komt naar het TV+ kastje?
En inderdaad, wat @Hmmbob al zegtjongetje schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 07:31:
[...]
Waarom, omdat er een Apple logo op zit?
De ontvanger van KPN doet 4k en pakt de multicast streams en deze zijn de hoogste kwaliteitt.
Er zijn van diverse zender HBR versies beschikbaar van 25 mbs. Kabel Veendam geeft deze door. Dit zou KPN ook kunnen doen.
KPN heeft er jaren over gedaan om de huidige HD streams op te waarderen naar HD glas en HD+ zenders. (geen idee of de DSL klanten hier al van profiteren). En daar zal het probleem ook wel zitten, DSL klanten vallen volgens mij nog buiten de boot met dit soort zenders.Donnu schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 07:56:
Er zijn van diverse zender HBR versies beschikbaar van 25 mbs. Kabel Veendam geeft deze door. Dit zou KPN ook kunnen doen.
Wat dat betreft zag ik het verschil wel toen we van de oude Arcadyan kastjes naar TV+ gingen.
Live kijken doen we amper meer; we kijken eigenlijk alleen maar terug.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
- KPN Netwerk: [KPN NetwerkNL - Glasvezelnetwerk] Aanleg en onderhoud
- Overstappen, prijzen en aanbiedingen: [KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
- KPN Netwerk: [KPN NetwerkNL - Glasvezelnetwerk] Aanleg en onderhoud
- Overstappen, prijzen en aanbiedingen: [KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen