Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp, maar KPN verlaagt voor bestaande klanten inderdaad geen prijzen voor het internetabonnement. Wat KPN onlangs (februari ???) gedaan heeft is het internetaanbod aanpassen op basis van het tv-abonnement. Bij de introductie van dat TV+ zijn de prijzen voor internet lager geworden en snelheden gewijzigd (of lagere snelheden verdwenen).Ryan1981 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 21:55:
[...]
Snelheid verlaagd naar 50mbit, en nu laat de speedtest ~70mbps zien.
Ziet er dus naar uit dat ondanks de snelheids verhogingen bestaande klanten niet in prijs omlaag kunnen als ze hun oude snelheid (in mijn geval 100mbit) genoeg vonden.
Om als bestaande klant gebruik te kunnen maken van de lagere prijzen voor internet (eventueel met dezelfde snelheid) moet je dus, ook als je geen tv in je abonnement hebt, een nieuw (jaar)abonnement tegen de nieuwe TV+ voorwaarden afsluiten.
Ik meen gelezen te hebben dat het rond de overgang naar het nieuwe aanbod bij sommigen gelukt was om een lopend jaarcontract over te zetten naar de nieuwe voorwaarden, maar of KPN dat nu nog doet?
Als je wel tv afneemt, let dan op of het nieuwe TV+ voldoet aan je wensen.