kdeboois schreef op zondag 16 februari 2020 @ 18:11:
[...]
Anti-Tesla ? Gewoon niet anti-niet-Tesla. De I-Pace is gewoon een goede auto. Daar ging het een beetje over. Net als de Porsche. Je mag dat troep vinden, maar als ik ergens op het wereld wijde web tegenkom dat dit geen troep blijkt te zijn zal ik je daaraan herinneren.
Wel beetje dom om mij aan te spreken dat ik meer onderzoek meer doen en dan zelf een fout maken he?
Het is een compliance-car, leuk testje maar meer niet. Het is gewoon een totaal ander niveau auto wat ik hierboven ook heb aangetikt.
Als er een goede uitdager komt van de S/X dan zal ik het zo aangeven, maar voor een daily is een i-Pace gewoon totaal ongeschikt.
De Porsche is gewoon een totaal ander segment met shitty range en shitty multi-media. GeeMoney zei ook al dat het multi-media systeem van de i-Pace ook slecht is, dat had ik nog niet eens benoemd.
Het is niet zoveel mensen, zoveel wensen, de ene auto is objectief beter op bijna elk vlak.
Er zijn hier twee mensen die wellicht Tesla soms verdedigen, maar er zijn er altijd 8 die Tesla de grond in boren.
@
Sonicfreak De afleverstatus is iets waar ik al in april 2019 voor waarschuwde. De enige reden dat het minder is, kwam door de tijdsdruk en het transport per boot. USA afleveringen hebben hier niet of nauwelijks mee te maken. Wist je dat ze met de eerste grote boot ook alle achterlichten in de haven hebben verwisseld? Ook is het niet helemaal eerlijk om op de catalogus prijs af te gaan, omdat bijna iedereen 4% bijtelling hier rijdt.
De service idem, dit is precies hetzelfde wat er in USA is gebeurd in 2018, nu is het ook alweer veel beter.
Maar buiten dat, is het een reden dat een petrolhead als Doug de Muro de M3 Performance als beste auto van 2019 heeft gekozen.
@
kdeboois het is ook zo dat Kia en Huyandai het snappen en geweldige auto's hebben gemaakt. Mijn punt is dat het idioot is dat de Taycan deze range heeft, terwijl de Roadster al bijna uitkomt voor hetzelfde geld en op alle vlakken beter zal zijn.
[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 16-02-2020 18:43
]