Zeer correcte bedenkingen. Eerste van deze auto's rijden nog maar net rond in België, vandaag rijd ik met E208 en volgende week hopelijk met nieuwe ZOE een proefrit.daemonix schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:19:
Wat is er mis met een proefrit? Hoe een auto zit en zich op de weg gedraagt vind ik belangrijk. Als er sprake is van vapourware, de auto is wel aangekondigd maar niet leverbaar dan is dat een gevalletje jammer.
Je moet nog maar afwachten of dat auto's daadwerkelijk geleverd kunnen gaan worden, er worden zo ontzettend veel beloftes geschonden door de automobiel fabrikanten...
Daarnaast, krijg je de bonus ook als je nu besteld en de auto pas volgend jaar geleverd krijgt? Dat zou me verbazen.
Of ze wel degelijk kunnen leveren weet je natuurlijk nooit. Maar dit zal bij de bespreking een duidelijk topic zijn.
En ja je krijgt de bonus als je voor 31/12/2019 besteld en ten laatste 31/10/2020 je wagen inschrijft.
Mijn vrouw zal natuurlijk veel te zeggen hebben over de auto's. Ik vraag jullie mening vooral op technisch oogpunt minder op esthetisch oogpunt. Gezien smaken wel eens kunnen verschillen
@JeroenE DCC snelladen is momenteel nog niet echt aan de orde omdat er in mijn buurt weinig tot geen snelladen palen zijn. Het zou grotendeels zijn om flexibiliteit te geven en de verkoopwaarde te verhogen. Ik ga er vanuit dat er in de toekomst meerdere snelladen palen in de pipeline zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door gerre1 op 11-12-2019 12:28 ]