• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PauseBreak schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 20:58:
[...]

Geen idee, de mijne houdt pas op bij 225. En dat is dan ook zo ongeveer je max range :+
_O-

Ik had het nog over die ID.7 waar je het over had. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:00
Gonadan schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 23:31:
Dus omdat jij het in jouw dorpje niet herkent kan het nergens anders bestaan? Een zeer bijzondere redenatie mag ik wel zeggen.
Mwoah, wilde alleen maar duidelijk maken dat het niet overal zo is.
Uiteraard bij mij ook n=1 maar ik herken het dus niet en kunnen we nu dus beide tot de conclusie komen dat het niet overal zo is, want bij jouw wel, bij mij niet, dat maakt het gemiddelde van allebei een beetje. ;)

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:05
Zjanzjak schreef op woensdag 15 april 2026 @ 07:56:
[...]

Zeker niet idd, ook hier laadt men op de eigen oprit indien mogelijk.
Gezien de vele voordelen van thuisladen kan je er ook gewoon van uit gaan dat de meeste EV-rijders met oprit (willen) thuisladen.

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:13
Gonadan schreef op woensdag 15 april 2026 @ 00:30:
[...]

_O-

Ik had het nog over die ID.7 waar je het over had. :P
Volgens mij is het 180km/h. Weet het niet 100% zeker hoor. Ik vond de werking van de assistentiesystemen niet fijn dus heb de auto vrij snel af laten vallen.

Nee, merp!

• Gonadan

Gonadan

PauseBreak schreef op woensdag 15 april 2026 @ 08:26:
[...]

Volgens mij is het 180km/h. Weet het niet 100% zeker hoor. Ik vond de werking van de assistentiesystemen niet fijn dus heb de auto vrij snel af laten vallen.
Dat triggert mijn nieuwsgierigheid (ben meestal wel VAG-gecharmeerd), wat was jouw ervaring met die systemen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Zjanzjak schreef op woensdag 15 april 2026 @ 07:56:
[...]

Uiteraard bij mij ook n=1 maar ik herken het dus niet en kunnen we nu dus beide tot de conclusie komen dat het niet overal zo is, want bij jouw wel, bij mij niet, dat maakt het gemiddelde van allebei een beetje. ;)
Ik zie het nut niet zo om op basis van dat ene stukje zin wat uit zijn context gehaald wordt deze off-topic discussie aan te zwengelen. Er werd al niet gesteld dat het overal zo was dus het is weer een vrij overbodige interventie wat mij betreft, maar dat zal wel aan mij liggen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
PauseBreak schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 20:16:
Hij is alleen sneller 0-100, topsnelheid is geloof ik altijd hetzelfde bij de ID.7. Niet dat het een dealbreaker moet zijn, maar toch ergens een beetje jammer natuurlijk dat je niet net ff wat harder gaat met de AWD uitvoering.
Volgens de brochure heeft de GTX overigens een topsnelheid van 200, in tegenstelling tot de andere versies. Of dit klopt weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tSPu3BKPDZ3SaYj3tQnqgTZrRTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eL4qDeHI9DlVkZHIyYBXoqeC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door wimpie op 15-04-2026 09:39 ]

Divide and conquer.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
PauseBreak schreef op woensdag 15 april 2026 @ 08:26:
[...]

Wat vond je niet fijn, en van welk merken vond je de systemen wel fijn?

Divide and conquer.

Pagina: 1 ... 398 399 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over elektrische auto's (BEV) en niets anders. Geen alternatieve brandstoffen, geen zin en onzin van elektrisch rijden, geen waterstof of waterstof auto's (FCEV), stikstof geen etc etc.

Voor het openbaar laden, laadpalen, etc. kan je terecht in [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3 en Thuisladen van je EV deel 2.
Voor het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV kan je terecht in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.

Ook de milieubelasting van het transport per schip e.d. hoort niet in dit topic thuis. Houd het bij de auto's zelf en laat de randzaken voor wat ze zijn!

De subsidieregeling per 1-7-2020 heeft een eigen topic: Het grote SEPP topic