Ik ga even niet mee in je retoriek jegens de overheid (De RoVerHeId pAk oNsJ GelDt aFv!!1111) maar dat zaken duurder gaan worden staat als een paal boven water, de rekening moet ook betaald worden hè.Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 00:33:
Ja nou nu inderdaad wel, maar ik heb 0 vertrouwen in de overheid dus met de druk op het stroomnet verwacht ik dat ik straks echt een hoge of hogere stroomprijs ga betalen. Gasloos is of was de trend, dus op naar stroom naar dan wordt dat weer (te) groot dus duurder (gemaakt door de overheid). Net als zonnepanelen, ev's, etcetera.
Zonnepanelen, EV's krijgen/kregen mooie subsidie en regelingen om de boel te stimuleren maar het is Sinterklaas niet dus het houdt het keer op, niet meer dan logisch.
Zoals je inmiddels weet betaal je dus per km minder aan stroom dan aan fossiele brandstoffen, ik durf te stellen dat dat een hele poos zo blijft, zeker de aankomende jaren.
En daarna.... wie dan leeft, wie dan zorgt.
Dat is al zowat heel mijn leven mijn instelling, ben zowat noch nimmer tegen dit soort teleurstellingen aangelopen die jij benoemt.
Maar ondanks alle 'tegen'berichten hier van je eerste post, en er anders aangetoond werd, begin ik onderstaande ook een beetje te geloven;
Zo niet, succes!
:strip_exif()/f/image/3Q63pbye8NWR89gs7253V8CD.jpg?f=fotoalbum_large)