Hier ben ik je even volledig kwijt...DDDikkiedik schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:18:
[...]
Dat kan natuurlijk, maar als je niet weet hoe het zit, moet je ook geen stellingen innemen. Laat staan als iemand je er op wijst. Je zou dan bijvoorbeeld even kunnen googlen, en concluderen dat het nooit nodig is om meer dan € 20,- plus 0,225 per km uit te geven aan stroom, inclusief snelladen, ook als je alleen openbaar laadt.
Ik heb een openbare laadpaal voor de deur staan. 22,5 cent per km lijkt mij erg duur trouwens.
Die paal kost 34 cent per kWh.
Oplaadpunten.nl:
23.0 kW
Pricing: EUR 0.28 per KWH
(Prices are excluding VAT)
Ik heb nog nooit 220 op de A10 gereden of ergens anders in Nederland.MrBasta schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:24:
[...]
Dat zijn dus geen aannames, want het zijn je eigen forumposts waarin je dat hebt aangehaald. 180+ terug van vakantie (waarbij je je ook afvroeg waarom je verbruik toch zo hoog was). Maar ook berichten dat je 220+ op de A10 reed (). Dus toch niet zo gek dat ik verwacht dat die rijstijl zich gewoon voortzet?
Daarbij, als je hier als verdediger van het "eerlijke verhaal" wilt meedoen. Dan moet je wel zorgen dat je van de hoed en de rand weet. Als je bent overgeleverd aan openbaar laden dan zijn er goedkopere oplossingen dan 0.34 euro per kWh af te rekenen.
Mijn rijbewijs is mij meer waard.
Ik heb in Duitsland inderdaad 200+ gereden afgelopen zomer, maar dat staat volledig buiten de 180wh/km in september.
Man man man, waarom probeer je mij de maat te nemen met leugens?
Dat ik in augustus 200 heb gereden (in Duitsland) heeft toch gewoon 0,0 invloed op mijn verbruik in september?
Je legt verbanden die er totaal niet zijn, daarnaast probeer je mij zwart te maken met drogredeneringen.
Zo jammer...
@DDDikkiedik ik snap nu wat je bedoelt:
https://laadpastop10.nl/
Blijkbaar is er een optie bij gekomen.
Ik keek toen ik de auto in 2019 kreeg regelmatig op deze site, maar tegenwoordig niet meer.
Zijn dit alle openbare laadpalen? Ook van TNM? Of vallen die buiten de boot?
Ik zie mijn eigen openbare laadpunt er namelijk niet bij staan.
[ Voor 8% gewijzigd door BlakHawk op 13-10-2020 09:39 ]
/f/image/Oo5ijOgXLnZj0nVBWUjCNvGk.png?f=fotoalbum_large)
Hier moet je geen knipper aan zetten, maar zie ik toch echt regelmatig Tesla's even naar rechts of links schieten. Dus dan doet de feature toch echt niet wat hij zou moeten doen.