Als Volvo fan ben ik weer blij dat er een nieuwe technic set is met een Volvo machine, set nummer 42114:
Bij de vorige sets (42030, 42053 en 42081) zag je op de achterkant van de doos afbeeldingen staan van het B-model waarvan je de instructies kon downloaden. Echter zie ik hier nu niets anders op staan en kan ik ook geen andere bouwinstructies vinden op de website van lego zelf.
Iemand hier soms een idee of dit nog gaat komen? Of zou er geen officieel B-model zijn van deze set?
Als er geen B-model is moet ik hiervan slechts 1 doos kopen aangezien ik deze telkens wil opbouwen en uitstallen naast elkaar.
Ergens vind ik het ook jammer dat er niet meer zoals vroeger wordt gewerkt voor wat betreft de motoren. Toen kocht je een set zonder motoren. Als je het wou kocht je een aparte set die de motoren bevatte enkon je deze inbouwen.
Als display set heb je de motoren niet nodig, maar om deze dan te verkopen en achter te blijven met incomplete sets is ook weer zoiets. Maar het maakt het wel een stuk duurder.