Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• -Sander-
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:58

-Sander-

///M Powerrrrrr

zonoskar schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:34:
[Afbeelding]
Als Lego dit als voorbeeld gebruikt heeft, dan zijn ze idd de spiegel vergeten.
Naast de spiegels hebben ze de snor “bedacht”, en de chromen lijn zijn ze vergeten.

[Voor 10% gewijzigd door -Sander- op 24-06-2020 14:18]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
TestDummie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 12:25:
[...]

Mooie sets! Als je net zoals mij graag de totale Lego set wil hebben mét alle details maar zonder stickers, dan kan ik je SteinDrucker aanraden! - https://www.steindrucker.com (En nee ik heb geen aandelen hierin :P)

Deze Duitse man maakt hoogwaardige geprinte Lego steentjes waar normaal een sticker op zit. Hij gebruikt echte steentjes en kopieert zelf zo goed mogelijk de sticker om deze zelf op een steen te drukken. Het resultaat mag er wezen, het enige nadeel is wel dat sommige sets met veel stickers aan de prijzige kant zijn... (De geprinte steentjes voor de Fishing Shop zijn 17,99 - https://www.steindrucker.com/fischerhuette-package-21310)

Hier een Youtube review waar Steindrucker steentjes met de stickers worden vergeleken:
YouTube: YouTube

En ook iemand die hetzelfde probleem als jou had en voor Steindrucker heeft gekozen:
https://www.reddit.com/r/...printed_parts_for_my_old/
Meteen maar een Mustang setje besteld, inclusief remschijven. d:)b

[Voor 6% gewijzigd door JohanKupers op 24-06-2020 14:34]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:47

vectormatic

In a distant future long ago

-Sander- schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:17:
[...]

Naast de spiegels hebben ze de snor “bedacht”, en de chromen lijn zijn ze vergeten.
Ik ben geen 500 expert, maar heb me wel redelijk in de 600 verdiept, die chromen lijnen lijken me aftermarket "bumpers" om de echte bumpers te berschermen, zoals je ook op van die vespa scooters van die chromen rails buiten om ziet. Dat gecombineerd met de spiegel doet mij toch vermoeden dat die Fiat "stock" is.

De snor, de 600 heeft afhankelijk van het jaar ook allerlei verschillende lijntjes naast/rondom het logo

Deze klopt volgens mij kwa details, hoewel lego wel de knipperlichten voor heeft gemist. (EDIT: en de ruitenwissers...)

When the dark lord comes we will shoot the laser guns, for the glory of mighty Dundee!

• totalatool
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14:40
Weet iemand of de nieuwe catalogus al in de winkels ligt? M'n zoontje vraagt er al weken naar. :)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• anandovic8312
  • Registratie: september 2016
  • Nu online
Ze hebben de ducatti 1:1 nagemaakt van Lego, knap staaltje werk.

https://www.facebook.com/...5/posts/1372338182953778/

• SierraPapa
  • Registratie: december 2010
  • Nu online
Vet! Benieuwd of het elektromotortje die ook in beweging kan krijgen >:)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17:14

dvdkiwi

Hoi doei

Zo te zien zijn enkel de rode onderdelen van Lego, maakt het (met alle respect) toch net even wat minder indrukwekkend ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:18

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:54

Laguna

Connaisseur

dvdkiwi schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:10:
Zo te zien zijn enkel de rode onderdelen van Lego, maakt het (met alle respect) toch net even wat minder indrukwekkend ;)
Inderdaad het is meer een Lego bodykit.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:05
totalatool schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:32:
Weet iemand of de nieuwe catalogus al in de winkels ligt? M'n zoontje vraagt er al weken naar. :)
Op dit moment heeft brickshop.nl/be ze nog niet op stock zie ik, ze bieden nog de oude versie aan onder het thema extra's: link.
Ik ga er vanuit dat wanneer zij de catalogus aanbieden deze ook wel in andere winkels zal te vinden zijn.
Dus af en toe deze website checken zou ik aanraden :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09:54
Komende zondag hebben wij een gezinsdienst in onze kerk. Het Bijbelgedeelte heb ik daarom uitgebeeld in Lego :)

YouTube: 1 Koningen 17

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• JoeZuCK
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:03

JoeZuCK

_Fonz > all.

Mensen, ik vraag me af of dit genuine LEGO is en zo ja uit welke set deze torso komt. Iemand die het herkent?

https://tweakers.net/i/ls7_hB4epGKdyPTdq-g1H8AhbeI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cOcL6zLRZrlDc9reHXopjg40.jpg?f=user_large

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• legofanaten
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 03-07 15:02
JoeZuCK schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 08:34:
Mensen, ik vraag me af of dit genuine LEGO is en zo ja uit welke set deze torso komt. Iemand die het herkent?

[Afbeelding]
Volgens mij is de broek van dit figuur, maar de torso heb ik nog niet gevonden. Heb je een iets grotere foto?

dus...

• Ninjetsu NL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12:24
JoeZuCK schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 08:34:

[Afbeelding]
Dit is glitter toch? Heeft het ook een glitter-achtig reliëf? Ik heb hem ook nog niet kunnen vinden O-)

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

legofanaten schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 09:49:
[...]

Volgens mij is de broek van dit figuur, maar de torso heb ik nog niet gevonden. Heb je een iets grotere foto?
Nee sorry, ik heb al op Bricklink gekeken naar alle torso's met gele armen, maar kwam deze dus niet tegen. Bedankt trouwens voor het opzoeken van het broekje.

@Ninjetsu NL Ja ik heb ook al gekeken op speckled, spickled enzovoort.

[Voor 7% gewijzigd door JoeZuCK op 25-06-2020 10:21]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 03-07 22:43
Is er een lego treinstation dat een beetje staat bij de Modulars? en zouden de treinen er uberhaupt een beetje bij passen?

• Goosebirdy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02-07 17:01
SunnieNL schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:11:
Is er een lego treinstation dat een beetje staat bij de Modulars? en zouden de treinen er uberhaupt een beetje bij passen?
Ik vind het Disney Station er wel bij passen. Haal alles wat naar Disney linkt weg, zorg zelf voor een goed perron en je kunt het Disney Station als hoofdgebouwd gebruiken van een klassiek station.
In verleden had Lego ook een mooi station, uitgebracht eens in geel en rood, weet het nummer niet uit mijn hoofd. Die wat aanpassen vind ik ook wel staan erbij.

De Lego City treinen vind ik niet passen bij de modulars, maar genoeg mogelijkheden om een Lego stad te bouwen met in het centrum de modulars en niet te dichtbij de trein erlangs laten gaan.
Met fantasie en creativiteit kan alles!

• millerman_sf
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:18
RobvG in "Het Grote Lego Topic - Deel 6"
@RobvG is bezig met het ontwerp van een station dat bij modulars past.

• magic_nl
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13:34

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Goosebirdy schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:54:
[...]

Ik vind het Disney Station er wel bij passen. Haal alles wat naar Disney linkt weg, zorg zelf voor een goed perron en je kunt het Disney Station als hoofdgebouwd gebruiken van een klassiek station.
In verleden had Lego ook een mooi station, uitgebracht eens in geel en rood, weet het nummer niet uit mijn hoofd. Die wat aanpassen vind ik ook wel staan erbij.

De Lego City treinen vind ik niet passen bij de modulars, maar genoeg mogelijkheden om een Lego stad te bouwen met in het centrum de modulars en niet te dichtbij de trein erlangs laten gaan.
Met fantasie en creativiteit kan alles!
Jij bedoeld setnr. 7997 https://www.bricklink.com...-1#T=S&O={%22iconly%22:0}

Dan vind ik het Disney station qua bouwstijl er beter bij passen.
Voor mij is er maar één station, de 7822 https://www.bricklink.com...22#T=S&O={%22iconly%22:0}

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Mappy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:25

Mappy

Piramide van Austerlitz

SunnieNL schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:11:
Maak een tram :) En bedenk dat de standaard treinen eigenlijk te klein zijn voor minifigschaal. 8 of 9 breed is realistischer.

[Voor 17% gewijzigd door Mappy op 25-06-2020 15:25]

I wanna be a Mappy and I wanna have fun :) Updates in topic net als nieuwe berichten tonen? Thumb up op dit topic

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Jakkus schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:46:
Komende zondag hebben wij een gezinsdienst in onze kerk. Het Bijbelgedeelte heb ik daarom uitgebeeld in Lego :)

YouTube: 1 Koningen 17
Mooi gedaan! Ook zonder complete stopmotion is zo toch een mooi beeldend verhaal te maken :)
Eén ding dat me opviel: ik zou proberen de achtergrond egaal te houden, soms zijn je ramen net in beeld.

I wanna be a Mappy and I wanna have fun :) Updates in topic net als nieuwe berichten tonen? Thumb up op dit topic

• Jakkus
Dank je!
Ja, dat is inderdaad een goede opmerking. Ik vond het lastig om dat te vermijden, omdat ik toch op de hoogte van de minifigs wilde fotograferen. Misschien een volgende keer op een andere plek fotograferen, met bijvoorbeeld wit behang als achtergrond...

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Jakkus schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:25:
Dank je!
Ja, dat is inderdaad een goede opmerking. Ik vond het lastig om dat te vermijden, omdat ik toch op de hoogte van de minifigs wilde fotograferen. Misschien een volgende keer op een andere plek fotograferen, met bijvoorbeeld wit behang als achtergrond...
Wat je zelf al zegt: muur/kast/stoelen met laken erover werkt.
Of je camera iets verder weg houden en beetje inzoomen, dan heb je ook al minder achtergrond.
Of je onderwerp verder vooraan op tafel zetten, als je dat niet al deed.

• Jakkus
Goeie tips, bedankt!

• Dalive
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 03-07 13:57
Vissa66 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 20:29:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En klaar. Wat een fantastische build is het! Echt veel plezier aan gehad. Resultaat mag er ook zeker zijn, op dat kleurverschil na helaas. :P

400 waard? Om te bouwen en weer van de hand te doen, ja. Om echt te kopen en te houden ter display, nee. Dan moet er echt flink wat van de prijs af. :)
Heel vet idd :) Heb al een plekkie in de vitrinekast ervoor gereserveerd, misschien wel voor niets maar toch...

Ik heb hem op 1 juni besteld en kan hem nog steeds niet afmaken, waardoor het plezier van de build er inmiddels wel helemaal uit is.

1 juni besteld.
5 juni ontvangen.
7 juni kwam ik erachter dat er een groot stuk miste waardoor ik niet verder kon, dus gelijk aangevraagd.
17 juni gebeld want nog niets gehoord, zou begin volgende week (inmiddels deze week) geleverd worden.
18 juni verzendbevestiging gehad (heel toevallig :)).
Tot op heden nog steeds niet binnen.

Moet ook niet veel langer meer gaan duren als ik eerlijk ben want dan ga ik maar kijken naar de retouropties. Gaat gewoon zoveel tijd inzitten allemaal en die service van Lego is in dit geval, met name qua communicatie, echt om te huilen.

• TheDeeGee
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
Bricks & Pieces duurt ook wel een maand.

Ben het wel gewend inmiddels.

• Vissa66
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 03-07 13:31
Dalive schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:37:
[...]

Heel vet idd :) Heb al een plekkie in de vitrinekast ervoor gereserveerd, misschien wel voor niets maar toch...

Ik heb hem op 1 juni besteld en kan hem nog steeds niet afmaken, waardoor het plezier van de build er inmiddels wel helemaal uit is.

1 juni besteld.
5 juni ontvangen.
7 juni kwam ik erachter dat er een groot stuk miste waardoor ik niet verder kon, dus gelijk aangevraagd.
17 juni gebeld want nog niets gehoord, zou begin volgende week (inmiddels deze week) geleverd worden.
18 juni verzendbevestiging gehad (heel toevallig :)).
Tot op heden nog steeds niet binnen.

Moet ook niet veel langer meer gaan duren als ik eerlijk ben want dan ga ik maar kijken naar de retouropties. Gaat gewoon zoveel tijd inzitten allemaal en die service van Lego is in dit geval, met name qua communicatie, echt om te huilen.
Dat is wel balen zeg! Tot heden gaat het bij alle sets goed, even afkloppen. :P

Gisteren is de Sian opgehaald. Mocht van de nieuwe eigenaar gemonteerd blijven, dat scheelde mij een hoop werk. :)

De vingers beginnen gelijk weer te kriebelen, maar ik heb alle dikke Technic sets nu wel gehad. Hmmm..... :/

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
JoeZuCK schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:12:
Nee sorry, ik heb al op Bricklink gekeken naar alle torso's met gele armen, maar kwam deze dus niet tegen.
Ik weet het antwoord ook niet, maar de armen kunnen er natuurlijk ook af en zijn vervangen door anderen. Dus ik denk dat je niet per se van de armen uit moet gaan.

Misschien heeft iemand wel met glitters of verf of wat dan ook het lichaam aangepast?

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19:49
Vissa66 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:46:
[...]

De vingers beginnen gelijk weer te kriebelen, maar ik heb alle dikke Technic sets nu wel gehad. Hmmm..... :/
Gelukkig komen er juli of augustus nieuwe Technic sets :)
De 42114 of de 42113 misschien een idee?
https://bouwsteentjes.info/lego-technic-2hy-sets/

[Voor 21% gewijzigd door AppieNL op 25-06-2020 16:07]

• Gim
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 19:38
Vissa66 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:46:
[...]

Dat is wel balen zeg! Tot heden gaat het bij alle sets goed, even afkloppen. :P

Gisteren is de Sian opgehaald. Mocht van de nieuwe eigenaar gemonteerd blijven, dat scheelde mij een hoop werk. :)

Misschien voor de verandering een kleintje proberen? Zoals de 42102 :P

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:08
Amazon.de is vrij snel!

Ducati was uitverkocht maar net een mailtje ontvangen:

"Nieuwe verwachte bezorgdatum:
27. juni 2020 - 1. juli 2020"

d:)b

Meer dan ik dacht...

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

JeroenE schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:51:
[...]
Ik weet het antwoord ook niet, maar de armen kunnen er natuurlijk ook af en zijn vervangen door anderen. Dus ik denk dat je niet per se van de armen uit moet gaan.

Misschien heeft iemand wel met glitters of verf of wat dan ook het lichaam aangepast?
Klopt, maar zonder de armen is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Het moet volgens de verkoper wel echt LEGO zijn. Ik vroeg ernaar omdat van die lot ook een zooi nep minifigures bij zaten en dus de hempjes te checken of er op de hals een LEGO logo op stond.

Toen dat dus het geval was en er een stuk of wat nep bleken, vroeg ik ook om de rest even te checken (broekje, hoofd en hoofddeksel/haar. Waren een stuk of 30 poppetjes in totaal. Was mevrouw teveel moeite. Had de lot voor mij gereserveerd, maar is nu weer te koop (en er dus niet bij zetten dat er neppe shit tussen zit voor de volgende koper). |:(

[Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 25-06-2020 19:07]

• Sato
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 01-07 02:15
JoeZuCK schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:43:
Als we dan toch allemaal in de Sians en Veyrons zitten; set 8653 Enzo Ferrari is ook erg cool.

[Afbeelding]

Verbaast me alleen dat daar geen alternatives van zijn of custom builds. Ik kan het tenminste niet vinden op Rebrickable.
Alternate builds waren toen lang niet zo populair als het nu is...

En laat ik de vinger gelijk maar op de zere plek leggen:
Het maken van verkoopbare bouw instructies (Stud.io van bricklink), Het te koop aanbieden daarvan (Rebrickable) en het delen van je bouwwerk was destijds lang niet zo makkelijk als het vandaag de dag is.

• Gim
Iemand hier die de 42105 Technic Catamaran heeft? Hij drijf gewoon :o :P

Ik heb destijds de 42074 Technic Racing Yacht wel gezien, maar vond dat setje te weinig bieden. Mjah, ik vond hem vooral te klein omdat ik met grote sets bezig was :P Nu door interesse van de kinderen stuitte ik toevallig op de opvolger 42105. Waar de 42074 nog bij Amazon.nl sporadisch te koop is voor adviesprijs €35, is de 42105 bij Bol te koop voor €22 (jaja, na toepassing van).

Maar hij drijft dus gewoon!

Als LEGO echter de kant op gaan dat ze drijvende sets gaan uitbrengen, zouden ze dan misschien ook een motortje uitbrengen die tegen water kan? De Catamaran is dan wel een zeil boot, maar toch... het B-model niet :9 Of is er een andere partij die in deze niche gesprongen is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vroeger had je toch drijvende sets? Met die rare verzwaarde blokken eronder die de boot stabiel konden houden. Geloof dat het een brandweerboot was ofzo. :P

Edit: deze dus, thuis vroeger ook gehad https://gebruiktspeelgoed...y/lego-4025-brandweerboot

[Voor 28% gewijzigd door Bart-Willem op 26-06-2020 08:23]

Volvotips.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 16:43
Bart-Willem schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 08:20:
Vroeger had je toch drijvende sets? Met die rare verzwaarde blokken eronder die de boot stabiel konden houden. Geloof dat het een brandweerboot was ofzo. :P

Edit: deze dus, thuis vroeger ook gehad https://gebruiktspeelgoed...y/lego-4025-brandweerboot
Inderdaad, vroeger had je meerdere drijvende sets. Zelf had (of heb, ligt ergens op zolder) ik de 4021.

Deze kon ook drijven als ik het me goed herinner.

(edit) Nu ik er over nadenk zaten in de romp van de 4021 ook 2 of 3 "zware" blokken voor stabiliteit.

[Voor 7% gewijzigd door Laank op 26-06-2020 09:45]

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 19:29
Ik had laatst een "boten" lot van Marktplaats gekocht waar inderdaad ook zo'n drijvende romp met verzwaarde blokken bij zat. Ik weet nu alleen niet zo goed wat ik moet met een boot van meer dan 40 cm lang :p

• Baardmeester
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11:45
Ik heb zelf de 4011 nog die kan drijven. Daar zit aan de achterkant ook een plek waar je iets op kan schuiven. Ik kan mij vaag iets herinneren dat je er een motortje op kon zetten die je apart moest kopen.

Specs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14:19
De 7244 drijft ook prima en heeft ook een motortje (1 AA batterij, gaat best goed).

De 775 brandweerboot blijft ook drijven en heeft idd 2 rode gewichten aan de onderkant.

• SunnieNL
Dus nu de VIP beloningen actief worden, heb ik net maar de VIP-set genomen.. nadeel is dat je om hem te krijgen ook nog iets moet kopen. Dus maar alvast het volgende kersthuisje (peperkoekhuisje in dit geval) gekocht... Moet ik me alleen rond de kerst inhouden om wat te kopen :)

Ik wil ook de fontein die nog in de VIP store zou moeten komen. Deze kan ik er nog niet in vinden. Maar zit te bedenken welk pakket ik er bij zal nemen. De energie-windmolen trekt me wel een beetje, maar weet niet hoe die zal staan bij de modular huizen. Andere optie zou een paar mini-figure-sets kopen zodat mijn huizen wat meer gevuld worden (in de bioscoop zou ik bv. wel wat extra medewerkers kunnen gebruiken.. 1tje is wel heel karig :) )

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:19
Net via bricklink de onderdelen besteld om de MF play version neer te zetten.
Nu alleen nog naar de verlichtingsset kijken. Denk dat ik die ook wel meteen aan ga schaffen.
Leuk voor erbij. Oef, 57 euro en ongeveer 22 euro verzending. Ga wel eens kijken voor de set voor de trein oid om daar bij te doen. Eens zien wat de verzendkosten dan doen.

[Voor 29% gewijzigd door Arunia op 26-06-2020 11:59]

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik heb de 315 set nog liggen. Onder die rode stabilisatiegewichten kon je een waterdicht motortje van Playmobil schuiven zodat 't ding ook écht kon varen (in je opblaas zwembad van 150cm. doorsnede) ;)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gim

Ik zie opties; verzwaard wordt hij zo sowieso wel O-)Of toch maar wat eenvoudiger; geen meer maar gewoon een zwembadje. Ventilator voor een natuurlijk briesje op het water en een motortje om te kunnen sturen :P

[edit] Het B-model ook gemotoriseerd :)
레고 테크닉 42105 B 레이스 파워 보트 RC motorized

Nog een reden om ook met mooi zomers weer met LEGO bezig te zijn.

[Voor 12% gewijzigd door Gim op 26-06-2020 12:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20:17

vhal

ಠ_ಠ

Inmiddels heb ik mijn juiste diff binnen gekregen per post, alleen PostNL heeft van het grote tandwiel een ei gemaakt omdat het ding waarschijnlijk ergens klem heeft gezeten in de sorteermachine :/

Gelukkig kon ik hem wel redelijk uitdeuken maar fijn is anders

STRAVA

• GeeBee
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 07:47

GeeBee

Oddball

vhal schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:55:
Inmiddels heb ik mijn juiste diff binnen gekregen per post, alleen PostNL heeft van het grote tandwiel een ei gemaakt omdat het ding waarschijnlijk ergens klem heeft gezeten in de sorteermachine :/

Gelukkig kon ik hem wel redelijk uitdeuken maar fijn is anders
Gewoon weer reclameren en vragen of ze deze keer er een steviger doosje omheen willen doen.
Tandwielen moeten mooi rond zijn!

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Flozem
  • Laatst online: 18:51
Vergeet het sleepbootje niet:

Helaas kapseisde die wat vaak in mijn badje. :)

[Voor 13% gewijzigd door Flozem op 27-06-2020 07:15]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-07 10:07
Flozem schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 07:14:

[Afbeelding]

Je moet dan ook niet windkracht 12 proberen na te bootsen met je gespetter :P

• LTZH
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 28-06 12:09
Is er hier iemand die mij kan vertellen hoe deze reeks aan kleine sets heet, of toevallig deze setnummers kent? Als ik het mij goed herinner kwamen deze in de gekleurde bakjes zoals op onderstaande foto. Het tweede bakje heeft een groene kleur. Waarschijnlijk aangekocht rond 2004-2006. Het is helaas de enige Lego waar ik geen boekjes meer van heb, dus het is lastig om ze weer compleet bij elkaar te zoeken.

• Speedy
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19:55
LTZH schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:13:
Is er hier iemand die mij kan vertellen hoe deze reeks aan kleine sets heet, of toevallig deze setnummers kent? Als ik het mij goed herinner kwamen deze in de gekleurde bakjes zoals op onderstaande foto. Het tweede bakje heeft een groene kleur. Waarschijnlijk aangekocht rond 2004-2006. Het is helaas de enige Lego waar ik geen boekjes meer van heb, dus het is lastig om ze weer compleet bij elkaar te zoeken.
[Afbeelding]
X-Pods, zie voor alle sets https://brickset.com/sets/theme-Creator/subtheme-X-Pod

Flickr | Lego collectie

• LTZH
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 28-06 12:09
Geweldig, bedankt! Zijn dus zelfs 3 in 1 setjes :)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

LTZH schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 12:13:
[Afbeelding]
Die tractor rechts (eigenlijk een graafmachine) was een polybag: https://www.bricklink.com...catalogitem.page?S=7875-1

Intentionally left blank

Acties:
  • +25Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zo, de bijelkaar gebricklinkte Alien Xenomorph MOC is gebouwd! Duidelijke bouwinstructies, gaaf model, creatief gebruik van bricks... Ben er happy mee. Eerste keer dat ik instructies voor een MOC gekocht heb en bricklink gebruikt heb om onderdelen bij elkaar te sprokkelen. Smaakt wel naar meer. :)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 42erik
  • Laatst online: 18:37
SnoeiKoei schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 14:39:
Zo, de bijelkaar gebricklinkte Alien Xenomorph MOC is gebouwd! Duidelijke bouwinstructies, gaaf model, creatief gebruik van bricks... Ben er happy mee. Eerste keer dat ik instructies voor een MOC gekocht heb en bricklink gebruikt heb om onderdelen bij elkaar te sprokkelen. Smaakt wel naar meer. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die is best vet! Hoeveel was je voor de instructies en voor de blokjes kwijt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 14:39:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
DIe ziet er gaaf uit. Die luchtbel(?) Of zo in dat doorzichtige onderdeel maakt de kwijl van de alien zeld swat realistischer :P

select * from Fish;

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

42erik schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:03:
[...]

Die is best vet! Hoeveel was je voor de instructies en voor de blokjes kwijt?
Instructies + part list ongeveer 10 euro, onderdelen ongeveer 75 euro. Dat laatste is duurder dan nodig denk ik, om een aantal redenen. Ten eerste zat ik een beetje te klooien met een bricklink shop die veel parts had maar waarbij de betaling met PayPal telkens misging, dus toen was ik ineens aangewezen op een lijstje andere winkels die allemaal een klein deel hadden. Zodoende relatief veel verzendkosten... Ten tweede had 1 winkel een minimum bestelbedrag, dat ik heb behaald door extra onderdelen en een legosetje erbij te kopen. Beide zijn waarschijnlijk te omzeilen als je meer ervaring met Bricklink hebt en meer tijd om te puzzelen.
Zeehond schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:29:
[...]

DIe ziet er gaaf uit. Die luchtbel(?) Of zo in dat doorzichtige onderdeel maakt de kwijl van de alien zeld swat realistischer :P
Ja vond ik ook! :) Luchtbelletje inderdaad. In de sokkel zit een gat dat is weggebeten door de zure kwijl, met een soort limoengroene steentjes er omheen. Leuk detail.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Vandaag begonnen met de set die ik op Vaderdag van moeders en zonen heb gekregen (0 en 1 jaar oud O+ )

https://www.lego.com/nl-nl/product/dinosaur-fossils-21320

Erg leuk om na wat technisch Lego sets weer een "normale set" te bouwen.

• 42erik
  • Laatst online: 18:37
SnoeiKoei schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:49:
[...]

Instructies + part list ongeveer 10 euro, onderdelen ongeveer 75 euro. Dat laatste is duurder dan nodig denk ik, om een aantal redenen. Ten eerste zat ik een beetje te klooien met een bricklink shop die veel parts had maar waarbij de betaling met PayPal telkens misging, dus toen was ik ineens aangewezen op een lijstje andere winkels die allemaal een klein deel hadden. Zodoende relatief veel verzendkosten... Ten tweede had 1 winkel een minimum bestelbedrag, dat ik heb behaald door extra onderdelen en een legosetje erbij te kopen. Beide zijn waarschijnlijk te omzeilen als je meer ervaring met Bricklink hebt en meer tijd om te puzzelen.

[...]

Ja vond ik ook! :) Luchtbelletje inderdaad. In de sokkel zit een gat dat is weggebeten door de zure kwijl, met een soort limoengroene steentjes er omheen. Leuk detail.
wow, dat telt dan nog best hard op

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

42erik schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 18:52:
[...]

wow, dat telt dan nog best hard op
Ja, maar ik denk dus dat daar alleen al ruim 20 euro aan verzendkosten bij zit... Deze onderdelen komen uit 8 verschillende bricklink shops. Als je zelf al onderdelen hebt of meer tijd/ervaring om wat handig te puzzelen dan kan dat flink wat kosten schelen. Het model zelf is 599 onderdelen, wat natuurlijk ook best redelijk veel is. Heel veel kleine bricks waardoor je ook best even aan het bouwen bent! :)

[Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-06-2020 19:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AppieNL
SnoeiKoei schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 19:03:
[...]

Ja, maar ik denk dus dat daar alleen al ruim 20 euro aan verzendkosten bij zit... Deze onderdelen komen uit 8 verschillende bricklink shops. Als je zelf al onderdelen hebt of meer tijd/ervaring om wat handig te puzzelen dan kan dat flink wat kosten schelen. Het model zelf is 599 onderdelen, wat natuurlijk ook best redelijk veel is. Heel veel kleine bricks waardoor je ook best even aan het bouwen bent! :)
Dan vind ik €75 nog best netjes voor 600 parts, Dat is 12,5 cent per onderdeel. Mijn vuistregel is om uit te gaan van 20 cent per onderdeel op bricklink met shipping in begrepen, dus daar zit je ruim onder.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 02:34

almightyarjen

When does the hurting stop?

AppieNL schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 19:12:
[...]

Dan vind ik €75 nog best netjes voor 600 parts, Dat is 12,5 cent per onderdeel. Mijn vuistregel is om uit te gaan van 20 cent per onderdeel op bricklink met shipping in begrepen, dus daar zit je ruim onder.
Ja inderdaad. Bricklink wordt altijd duurder dan je denkt door extra charges, minimum buy, shipping; valt altijd weer tegen. Vooral als je bij 5+ winkels iets moet bestellen.

En dan hebben we het geluk dat we in NL wonen; hier zijn relatief erg veel BL winkels zodat je niet vaak naar het buitenland moet afwijken (y)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• ejsp
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:58
JoeZuCK schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 19:08:
Ik vraag me af; zal die Pirates of Barracuda Bay ook verkocht gaan worden door externe winkels? Ik zie hem vooralsnog alleen bij LEGO te koop?
Voila! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 03-07 15:21
SnoeiKoei schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 19:03:
[...]

Dat valt mee... ben bezig met order en zitten blijkbaar bijzondere stukjes in en heb veel minder steentjes dan jij maar wel veel meer geld kwijt dan jij...

• quorumz
Zijn er meer mensen die het Lego Haunted House 10273 gebouwd hebben.. het omhoog trekken van de lift loopt voor geen meter. met de hand kan ik hem omhoog duwen maar kan er dus heel handig niet meer bij. alles ziet goed stevig vast

Rare is dat ook echt een release knop is voor als je halverwege vast zit..
dus iemand tips heeft, bedankt!

tuuuurlijk "breekt"de ketting terwijl de lift vast zit, snurk

[Voor 29% gewijzigd door quorumz op 27-06-2020 21:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SunnieNL
quorumz schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:19:
Zijn er meer mensen die het Lego Haunted House 10273 gebouwd hebben.. het omhoog trekken van de lift loopt voor geen meter. met de hand kan ik hem omhoog duwen maar kan er dus heel handig niet meer bij. alles ziet goed stevig vast

Rare is dat ook echt een release knop is voor als je halverwege vast zit..
dus iemand tips heeft, bedankt!

tuuuurlijk "breekt"de ketting terwijl de lift vast zit, snurk
Als eerste: er zijn 2 bouw instructies. De juiste lijkt degene te zijn die aangeeft dat de ketting 2x 74 stukjes heeft (en dit zijn er minder dan er in de doos zitten.. ik had 4 schakels over). Dus in totaal 148 schakels en 2 tussen balkjes.
Tweede: controleer of je poppetjes goed zitten. Als die scheef zitten heb je kans dat het bakje vast loopt.
Derde tip: control of de ketting schakels allemaal dezelfde kant op zitten
4de tip: controleer of de ketting goed over de twee grote tandwielen loopt.

Handmatig loopt het prima bij me. Gemotoriseerd doet de vrijgeef-motor het bij mij na de ketting in release modus blijft zitten :(
De release knop is er eigenlijk alleen om hem van boven naar beneden te laten storten, niet voor als die vast zit :p

[Voor 12% gewijzigd door SunnieNL op 28-06-2020 00:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• quorumz
SunnieNL schreef op zondag 28 juni 2020 @ 00:32:
[...]

Als eerste: er zijn 2 bouw instructies. De juiste lijkt degene te zijn die aangeeft dat de ketting 2x 74 stukjes heeft (en dit zijn er minder dan er in de doos zitten.. ik had 4 schakels over). Dus in totaal 148 schakels en 2 tussen balkjes. -> klopt ik had er ook 4 over
Tweede: controleer of je poppetjes goed zitten. Als die scheef zitten heb je kans dat het bakje vast loopt. -> dan zou ik zonder poppetjes moeten testen
Derde tip: control of de ketting schakels allemaal dezelfde kant op zitten -> ja zitten ze
4de tip: controleer of de ketting goed over de twee grote tandwielen loopt. -> ja zonder kar loopt het als een trein

Handmatig loopt het prima bij me. Gemotoriseerd doet de vrijgeef-motor het bij mij na de ketting in release modus blijft zitten :(
De release knop is er eigenlijk alleen om hem van boven naar beneden te laten storten, niet voor als die vast zit :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19:02

Hierkomik

Zo dan...

Volgens mij had ik in een van de reviews gelezen dat je ook problemen kan krijgen als je ergens aan de binnenkant van de toren net een paar blokjes hebt die een millimeter scheef zitten en dat de kar daar tegen schuurt of blijft hangen. Misschien dat ik nog kan vinden welke review dat was op Youtube, dan laat ik het nog weten.

Edit:

@quorumz

Jangbricks had er iets over gezegd in zijn review.
Vooral het deel van 12:00 tot 14:00 bekijken, hij heeft het oa over uitstekende axles en de bricks aan de zijkant, en geeft aan dat je met de windows kan pielen:

YouTube: YouTube

Hoop dat dit helpt! Succes!

[Voor 36% gewijzigd door Hierkomik op 28-06-2020 12:55]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • +5Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:02
Vandaag samen met m’n zoontje mijn oude Lego 9v trein opgebouwd (4564). Het blijft mooi speelgoed :*).

Alle elektronica werkt nog prima gelukkig. In de toekomst komen er vast meer treinen bij, eens bedenken of we bij 9v blijven of gaan ombouwen naar PF.

[Voor 32% gewijzigd door sh4dow op 28-06-2020 12:13]

Acties:
  • +9Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
Kwam net deze tegen op ideas, brengt meteen allemaal jeugdsentiment omhoog.
https://ideas.lego.com/pr...d6-4aab-adf4-d13d7a9a24cb

Acties:
  • 0Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
dr86 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 12:32:
Kwam net deze tegen op ideas, brengt meteen allemaal jeugdsentiment omhoog.
https://ideas.lego.com/pr...d6-4aab-adf4-d13d7a9a24cb
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja cool idd vanwege jeugdsentiment maar no way dat LEGO daar zijn vingers aan gaat branden natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
De Rikster schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:33:
[...]

Ja cool idd vanwege jeugdsentiment maar no way dat LEGO daar zijn vingers aan gaat branden natuurlijk.
Acht de kans ook klein, wel leuk dat er ook wat andere jeugd themas op ideas staan, zag ook een fort van de Imperial guards voorbij komen die het ook al aardig doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ErikT738
Nu is het alleen nog de vraag of het ook nog ergens goedkoper wordt ;)

Heeft iemand enig idee hoe lang die architecture sets in de verkoop blijven? Ik hoop dat Londen ooit nog onder de 30 euro gaat maar hij wordt al aangeboden sinds 2016 dus als ik wacht grijp ik mogelijk mis...

Acties:
  • +12Henk 'm!

• fishman
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 03-07 23:59
Is dit een bekend probleem? 😅

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 07:33
Zijn er buiten tweedehands.be nog plekken waar je lego kan aanbieden om te ruilen? Ik heb 2 sets van lego houses (21037 en 4000010) en ik zou die liever ruilen dan verkopen. Wel liefst in België of Zeeland dat We fysiek kunnen ruilen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• qless
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:10

qless

...vraag maar...

Ja.

Of het nu lego, comic, laptop is... kat = voorrang afdwingen ;)

Website|Mavic Pro|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300

Acties:
  • +7Henk 'm!

• AppieNL
Ik zou zeggen 'count your blessings', die deksel met onderdelen ligt tenminste nog op de tafel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SunnieNL
fishman schreef op zondag 28 juni 2020 @ 22:29:
Is dit een bekend probleem? 😅
Die van mij ligt er meestal naast en hengelt steentjes naar haar toe om vervolgens ermee in de bek weg te rennen of slaat de steentjes gewoon van tafel... het is altijd beetje opletten als ze in de buurt komt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17:26
Dit is ongeveer die van mij _O-

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:05
Nu je het zegt, het uiteindelijke resultaat wijkt af van de box art.

Terugsturen die handel zou ik zeggen :P

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• la_fusion
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 11:11
Ik wil de Lego boomhut gaan aanschaffen maar heb natuurlijk net de hotrod freebie gemist maar kan, in tegenstelling tot normaal, niet vinden wat er aan zit te komen qua freebies bij S@H. Of zijn er nu vanwege de zomerperiode geen leuke freebies bekend gemaakt?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LordSinclair
  • Laatst online: 19:26
Flozem schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 07:14:

[Afbeelding]

En de 4010 niet. Het was of het gewicht er in of een motor er onder.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• avdieren
  • Registratie: augustus 2010
  • Nu online
la_fusion schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:47:
Ik wil de Lego boomhut gaan aanschaffen maar heb natuurlijk net de hotrod freebie gemist maar kan, in tegenstelling tot normaal, niet vinden wat er aan zit te komen qua freebies bij S@H. Of zijn er nu vanwege de zomerperiode geen leuke freebies bekend gemaakt?
per 1 Juli komt deze eraan:
https://brickset.com/arti...0411-creative-fun-12-in-1

dus ik zou nog even 2 dagen wachten als je wat wil bestellen en via brickwatch.nl kijken of de boomhut niet ergens anders goedkoper te krijgen is dan via lego zelf

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:48

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

LordSinclair schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:52:
[...]

En de 4010 niet. Het was of het gewicht er in of een motor er onder.

[Afbeelding]
Die ziet er nog goed uit. Dit is alles wat van de romp van mijn boot over is.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

In kader van revisit the good old times (barracuda ;-))

Castle of Lord Afol and the Black Knights

via; https://ideas.lego.com/pr...ab-4a56-b7bc-a7e38d018711

over algemeen gezien is 2020 niet heel populair, maar op gebied van lego ontwikkelingen en creaties _/-\o_ :9~

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• la_fusion
avdieren schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:55:
[...]

per 1 Juli komt deze eraan:
https://brickset.com/arti...0411-creative-fun-12-in-1

dus ik zou nog even 2 dagen wachten als je wat wil bestellen en via brickwatch.nl kijken of de boomhut niet ergens anders goedkoper te krijgen is dan via lego zelf
Bedankt voor de tip, ben sowieso wel rond aan het kijken maar de prijzen zitten niet ver onder de prijs bij Lego zelf. Normaal zijn er ook van die kalender overzichten te vinden, heb je daar toevallig ook een link van?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 03-07 10:07
zonoskar schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:09:
[...]

Die ziet er nog goed uit. Dit is alles wat van de romp van mijn boot over is.
[Afbeelding]
Scheeps wrakken genoeg, dus waarom niet van Lego? Goede moc!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ErikT738
la_fusion schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:47:
De set van juli is een beetje meh in vergelijking met de Hot Rod, maar het zijn wel weer extra steentjes :)

Edit - O wacht er was al antwoord gegeven, volgende keer even meer scrollen :P
himlims_ schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:16:
In kader van revisit the good old times (barracuda ;-))

Castle of Lord Afol and the Black Knights

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

via; https://ideas.lego.com/pr...ab-4a56-b7bc-a7e38d018711

over algemeen gezien is 2020 niet heel populair, maar op gebied van lego ontwikkelingen en creaties _/-\o_ :9~
Ik vind het wel mooi dat dit kasteel niet in de "laten we 1000 steentjes gebruiken om een rotswand/muurtje/dak te bouwen!" valkuil valt en gewoon de beschikbare rotsen, muren en daken gebruikt waar dit past.

[Voor 38% gewijzigd door ErikT738 op 29-06-2020 11:14]

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
JohanKupers schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 14:19:
[...]

Meteen maar een Mustang setje besteld, inclusief remschijven. d:)b

[Afbeelding]
[Afbeelding]
En zojuist viel het pakket al in de brievenbus, lekkere snelle levering.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• la_fusion
ErikT738 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:02:
[...]

Ik vind het wel mooi dat dit kasteel niet in de "laten we 1000 steentjes gebruiken om een rotswand/muurtje/dak te bouwen!" valkuil valt en gewoon de beschikbare rotsen, muren en daken gebruikt waar dit past.
Ik denk dat dat inderdaad de valkuil is van veel MOC's die ter goedkeuring bij Ideas worden. Veel te veel stenen waardoor de set voor Lego enorm prijzig wordt. Dat lijkt mij ook direct het lastige van werken bij Lego, dat je niet de details erin kunt verwerken die je wel zelf er in zou kunnen maken. Een simpel grasveld voor een huis is bij Lego bijv 1 plate terwijl in de gemiddelde MOC dat binnen no time 100 stukjes zijn..

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 20:14
Ik zou het geen probleem noemen. Het is wel lief.
Dit is pas een probleem: Mijn kat bijt in Lego!!!! Help!!!!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14:19
mark777 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:45:
[...]
Hij heeft zeker aandelen Bricklink :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
mark777 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:45:
[...]

Ik zou het geen probleem noemen. Het is wel lief.
[Afbeelding]
Pro-tip, de volgende keer dat je je Lego wast moet je er kattenschrik doorheen doen, kan niet verkeerd gaan :P /s

Acties:
  • +2Henk 'm!

• poor Leno
TestDummie schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:05:
[...]

Pro-tip, de volgende keer dat je je Lego wast moet je er kattenschrik doorheen doen, kan niet verkeerd gaan :P
Kattenschrik :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
Oh kende het niet..

Maar de eerste review: "Het stinkt echt als een beer, niet normaal! Verschrikkelijk!"

Dan wil je daar je Lego toch niet in wassen?? :X

• TestDummie
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:46:
[...]

Oh kende het niet..

Maar de eerste review: "Het stinkt echt als een beer, niet normaal! Verschrikkelijk!"

Dan wil je daar je Lego toch niet in wassen?? :X
Hehe ik bedoelde het ook sarcastisch, ideaal voor sets op display in een luchtdichte glazen kast :+

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 18:23
la_fusion schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:16:
[...]

Bedankt voor de tip, ben sowieso wel rond aan het kijken maar de prijzen zitten niet ver onder de prijs bij Lego zelf. Normaal zijn er ook van die kalender overzichten te vinden, heb je daar toevallig ook een link van?
De Boomhut is 15 euro goedkoper te krijgen dan bij Lego. Ik denk dat die freebies financieel gezien nooit uit kunnen, het gaat er meer om of je die freebie set graag wilt hebben of niet.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-07 22:48
L23 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:48:
[...]

De Boomhut is 15 euro goedkoper te krijgen dan bij Lego. Ik denk dat die freebies financieel gezien nooit uit kunnen, het gaat er meer om of je die freebie set graag wilt hebben of niet.
Je krijgt ook nog VIP-punten (5% van het totaalbedrag) plus een cadeau. Daarnaast zijn mijn bestellingen bij LEGO erg goed verpakt, iets wat ik niet altijd kan zeggen van Bol.com of Amazon.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 18:23
@NotSoSteady Ook een goed punt. je betaald voor de betere service.

• chrisO
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:33
L23 schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:00:
@NotSoSteady Ook een goed punt. je betaald voor de betere service.
Welke verbeterde service? een stevigere doos?
Of bedoel je de 5% korting op een volgende bestelling, of de 'gratis' freebie? Voor zowel de korting als de freebie betaal je gewoon! soms zelfs dubbel of drie-dubbel!

• la_fusion
En bij S@H is hij gewoon op voorraad en heb ik nog genoeg VIP punten die ik kan inwisselen :+
Pagina: 1 ... 87 ... 90 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True