Op 28 mei onthult Lego de nieuwe Lamborghini
https://www.instagram.com/p/CAp1Te_ANdn/
[ Voor 10% gewijzigd door Pino112 op 26-05-2020 16:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 10% gewijzigd door Pino112 op 26-05-2020 16:12 ]
Gaan we je volgend seizoen in Lego Masters zien?Barthezz Brick schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:17:
Thx iedereen voor de leuke berichtjes en felicitaties![]()
![]()
Om het Lego gerelateerd te houden, hierbij een detailshot van een van de kleine minifig verhaaltjes in het grotere geheel >
[Afbeelding](detailshots) Welcome to the world Jens by Barthezz Brick, on Flickr
Meer foto's vind je in het album!
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ben benieuwd naar donderdag, kijk er al een tijdje naar uit, zouden de lampen glow in the dark kunnen zijn?Pino112 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:12:
Ik ben meer benieuwd naar de eerste reviews.Pino112 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:12:
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
[ Voor 11% gewijzigd door sandpatt op 26-05-2020 18:35 ]
Mooi!fonias schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:39:
En klaar.
Gave build en hoger dan ik had verwacht.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice. Hoelang ben je bezig met het bouwen van die set?fonias schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:39:
En klaar.
Gave build en hoger dan ik had verwacht.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
200 fish found!
Lijnen goed uit, was de set steeds aan het draaien voor de foto’s.geekeep schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:53:
[...]
Mooi!
Enig idee waarom die twee baseplates zo slecht uitlijnen?
Denk uurtje of 6Zeehond schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:58:
[...]
Nice. Hoelang ben je bezig met het bouwen van die set?
:strip_exif()/f/image/T6mBR3qvNL2EHYeTCkcp2nJr.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/psDCmyAC2IJmSww7y97rD7J6.jpg?f=fotoalbum_small)
[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 26-05-2020 22:42 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Het is een enorme set en verschrikkelijk leuk om te bouwen. Als de ruimte om je tafel groot genoeg is kan er prima mee gespeeld worden, de achterkant is open met allemaal thema kamers.TPar schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 22:05:
Voor de fans: het Disney-kasteel is terug te bestellen
Iemand die deze al heeft: is het een display ding of kunnen de kinderen er ook mee spelen?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ik zal eens kijken want dit ziet er niet uitChakotay schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 23:10:
@Frostbite dat was een bekend probleem van de Mustang dacht ik, als je het bij Lego aanmeld zou je een zakje stenen met beter uitgelijnde prints opgestuurd moeten krijgen.
[ Voor 27% gewijzigd door Frostbite op 27-05-2020 13:08 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik mis alleen nog Walter in zijn onderbroek.
[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 27-05-2020 08:34 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Alle miljonairs zijn als het goed is ook ooit met €10 begonnen dus denk er niet te licht overHooli-gan schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:13:
[...]
Nou, inmiddels contact gehad met bol. Geholpen door een uiterst vriendelijk dame. De mails hadden inderdaad gisteren verstuurd moeten zijn, dus op maandags.
Ik moest een screenshot sturen van mijn verdiende sticker en dan zouden ze kijken waar het probleem zat. Hopelijk duurt dit niet te lang, voor de set straks verdwenen is. Bovendien jeuken mijn handen om weer wat sets in elkaar te gaan zetten.
The things you do for a lousy 10,- discount![]()
Nee hoor. En mocht je graag gaan voor alle stickers dan kun je altijd de URL van een bestaand Youtube filmpje erin plakken en daarna de sticker voor het "zelf maken van een video" aanklikken. Vanwege het filmpje wat je zojuist gekoppeld hebt wordt het ook al gezien als "zelf gemaakt"
[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 27-05-2020 08:54 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Het zou in dat opzicht wel mooi zijn als je van deze Lambo Sian als officieel B-model een tractor, combine, gierton of iets anders mee kunt maken wat dan weer te gebruiken is in combinatie met die Claas XerionJean-Bob schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:20:
En Lamborghini is ook een tractorfabrikant, cirkeltje weer rond
Haunted House ziet er toch ook wel mooi uit zo op de plaatjes, vooral als je em van onderen fotografeert. Begreep uit de review van Jangbricks dat het systeem van de lift wel snel hapert, viel me in de designer video ook al op dat het er niet heel soepel uit ziet.
[ Voor 5% gewijzigd door Gim op 27-05-2020 09:44 ]
Ik denk dat de kleur van de 8466 mooier geweest was. Maar dat lime groen is dan weer handig als je wat anders wilt maken van de set en je hebt de Claas ook nog.PaT schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:06:
Waarom zou die kleur een tegenvaller zijn? Die wagens zijn toch gewoon in zo'n kleur te krijgen?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Omdat de set retired en gewild is. Dan kan men vragen wat men wil. Al ben ik wel enigszins verbaasd dat je een set van €90 officieel voor €80-90 kunt bricklinken. Maar dat maakt de keus makkelijk dan toch?zonoskar schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:33:
[...]
Ik denk dat de kleur van de 8466 mooier geweest was. Maar dat lime groen is dan weer handig als je wat anders wilt maken van de set en je hebt de Claas ook nog.
[Afbeelding]
On a side note: Ik ben al tijden aan het kijken of ik ergens een leuke F40 (10248) kan scoren, maar dat ding zit normaal zo tussen de 175-200 euro. Dat vind ik echt abnormaal. Als ik de set part-out en bricklink, dan kom ik op ca 80-90 euro aan onderdelen. Waarom is dat ding zo duur?
Ik was precies naar hetzelfde aan het zoeken. Je moet voor de gein eens kijken wat de voorruit kost als je hem part-out via bricklinkzonoskar schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:33:
[...]
On a side note: Ik ben al tijden aan het kijken of ik ergens een leuke F40 (10248) kan scoren, maar dat ding zit normaal zo tussen de 175-200 euro. Dat vind ik echt abnormaal. Als ik de set part-out en bricklink, dan kom ik op ca 80-90 euro aan onderdelen. Waarom is dat ding zo duur?
Dikke 40 Eurotacmulder schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:16:
[...]
Ik was precies naar hetzelfde aan het zoeken. Je moet voor de gein eens kijken wat de voorruit kost als je hem part-out via bricklink
Die staat voor 12 euro in de 6 maanden gemiddelde priceguide bij bricklink. Maar als ik mijn mandjes na kijk, zit de voorruit er dus niet tussen. Dus ja, dan is de part-out dus 90+40 euro. Misschien me maar neerleggen bij het feit dat deze zo duur isalmightyarjen schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:37:
[...]
Dikke 40 Euroik kan me niet voorstellen dat je de rest van de set voor 50 Euro kan bricklinken. En dan nog shipping costs waarschijnlijk van meerdere winkels...
[ Voor 15% gewijzigd door Gim op 27-05-2020 11:07 ]
:strip_exif()/f/image/Wgl2bNGLFp8NrG8mMH2qR8yi.png?f=user_large)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Minimaal 43 Euro. Ik zou niet bij die Chinese Bricklink stores bestellen, dan krijg je waarschijnlijk een nep versie! Die Chinese Bricklink store(s) hebben ook 0 feedback!zonoskar schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:49:
[...]
Die staat voor 12 euro in de 6 maanden gemiddelde priceguide bij bricklink. Maar als ik mijn mandjes na kijk, zit de voorruit er dus niet tussen. Dus ja, dan is de part-out dus 90+40 euro. Misschien me maar neerleggen bij het feit dat deze zo duur is
In de Creator 3-in-1 set 31070 Turbo Track Racer wordt exact dezelfde voorruit gebruikt als die in de Ferrari F40. Met het enige verschil dat die in de Ferrari nog geprinte A-stijlen heeft.tacmulder schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:16:
Ik was precies naar hetzelfde aan het zoeken. Je moet voor de gein eens kijken wat de voorruit kost als je hem part-out via bricklink
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 27-05-2020 12:36 ]
En een PF servo is op basis van dezelfde motor die in de M-motor zit. De ene kost €10 en de servo €26. De XL zat ook al in de eerste PF set van 2007, dat zal vooral hebben meegespeeld in het prijspunt van die motor.Gim schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 10:54:
Vraagje...
Ik zie dat van PF, dat de XL-motor bij Lego zelf goedkoper is dan de L motor.
Ik heb nog geen XL motor in mijn assortiment. Wel een servo, L en M motor.
De XL motor is toch juist krachtiger (niet sneller), zodat je meer functionaliteit aan deze ene motor kunt hangen vergeleken met een M of L motor? Of is het niet zo'n denderende motor.
Waar ik hem voor wil gebruiken (i.p.v. alleen maar te hebben)? Voor het RC maken van de 42043 zag ik dat dit onderdeel nodig is.
P.S. Dit filmpje moet ik m´n zoontje niet laten zien want dan weet ik wat ie wil![]()
Geen XL motor overigens.
[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 27-05-2020 12:57 ]
Die uit 31070 is niet heel veel goedkoperHaay schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:35:
[...]
In de Creator 3-in-1 set 31070 Turbo Track Racer wordt exact dezelfde voorruit gebruikt als die in de Ferrari F40. Met het enige verschil dat die in de Ferrari nog geprinte A-stijlen heeft.
Maar dan heb je wel een complete 3-in-1 set van 664 LEGO onderdelen, en niet een enkel raampje.zonoskar schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:17:
[...]
Die uit 31070 is niet heel veel goedkoper(ook rond de 40 euro).
Grappig een nieuwe complete set kost 40 euro of meer en enkel het losse raampje (nieuw) op bricklink kost ook minimaal 40 euro...Haay schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:24:
[...]
Maar dan heb je wel een complete 3-in-1 set van 664 LEGO onderdelen, en niet een enkel raampje.
Interessant...chrisO schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:32:
[...]
Grappig een nieuwe complete set kost 40 euro of meer en enkel het losse raampje (nieuw) op bricklink kost ook minimaal 40 euro...
Dat is ook met de 9394 (straal vliegtuig), die koop je voor 20 euro, de panelen bij elkaar zijn 60 euro waard.chrisO schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:32:
[...]
Grappig een nieuwe complete set kost 40 euro of meer en enkel het losse raampje (nieuw) op bricklink kost ook minimaal 40 euro...
Dat van dat vliegtuig .. 22 panelen a gemiddeld 60 cent ofzo per stuk. Maakt echt geen 60 euro.la_fusion schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:57:
Ik voorzie een aantal rijke Tweakers binnenkort ;-)
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Bedankt voor de heldere uitlegAppieNL schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:50:
[...]
En een PF servo is op basis van dezelfde motor die in de M-motor zit. De ene kost €10 en de servo €26. De XL zat ook al in de eerste PF set van 2007, dat zal vooral hebben meegespeeld in het prijspunt van die motor.
De L-motor is ook zo'n beetje in elk opzicht de beter motor: goede snelheid, redelijk krachtig, niet belachelijk groot, goede mounting opties en niet geheel onbelangrijk: z'n beveiligingssensors hebben een hogere marge dan de XL en M. De L-motor kan je ook met vertragingen een koppel geven dat vergelijkbaar is met de XL, maar met meer toeren, nadeel is natuurlijk dat het minder efficiënt is. De XL is een motor met belachelijk veel koppel. Vooral nuttig als je niet veel tandwielen wilt gebruiken vanwege gebrek aan ruimte buiten zo'n logge motor of omdat efficiëntie belangrijk is. De XL is vooral nuttig imo bij dingen waarbij gewicht significant een rol speelt en het voortduwen van een 42043 valt wel in dat straatje, is geen lichte jongenmaar 2 L-motors in datzelfde model zou ook een eind kunnen komen.
Bij de XL-motor moet ik altijd aan dit prachtige bouwwerk en filmpje denken van Mahjqa:
[YouTube: Massive Lego Landship - Khagaan]
Dit voertuig rijdt met 1 XL
Vreemd, ik had dit gezien aan de hand van het filmpje van "der Held" en nog gechecked in bricklink ook. Nu zijn die panelen idd niet echt heel duur meer (2.15 euro * 8 = 17 euro). Meer mensen dat filmpje gezien misschien?JoeZuCK schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:18:
[...]
Dat van dat vliegtuig .. 22 panelen a gemiddeld 60 cent ofzo per stuk. Maakt echt geen 60 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door zonoskar op 27-05-2020 15:11 ]
Bart-Willem schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:15:
[...]
Gaan we je volgend seizoen in Lego Masters zien?
Haha, dat heb jij goed geradenThe Eagle schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:17:
Ik verwacht van niet. tegen de tijd dat de opnames zijn is Brick Jr max een half jaar ofzo, dat gaat brickmoeder niet goed vinden dat ie ineens weken weg is
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GjAVDimvgHA5agaAA7xQ1fNF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wFakYHniL6ZiOuDZ4yC9JsIj.jpg?f=user_large)
/f/image/tNxmm8Wb2XZrfGgBrbtRCXp2.png?f=fotoalbum_large)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zes maanden over de 42082 gedaan?SierraPapa schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:59:
Na ongeveer zes maanden af en aan klussen, heb ik eindelijk de 42082 volledig in elkaar. Wat een prachtig ding! Helaas een wat overbelichte foto, maar wou het toch even delen.
[Afbeelding]
Duplo chauffeur met dank aan mijn zoon. Paste wel mooi qua formaat.
Next up: International Space Station. Leuk voor aan het plafond tijdens Zoommeetings.
Ik snap dit sowieso niet echt van sommige handelaren.. laatst werd er op Facebook een lot van 40 Central Perk ramen verkocht. Zijn er dan 40 sets aangekocht voor de minifigs als set en worden deze ruiten dan als spares verkocht ofzo?Kapoen schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:03:
Een artikel op newelementary.com toonde deze exclusieve (beperkt tot Build-A-Minifig in Lego shop) 'Vitruviusman' torso:
[Afbeelding]
Uit nieuwsgierigheid keek ik eens rond op Bricklink, en ik vond onderstaande winkel:
[Afbeelding]
Qua prijs is hij niet eens de duurste, verre van, maar ik vraag me toch twee dingen af:
- hoe kan je als privé handelaar aan zo'n grote hoeveelheid geraken (gezien de beperking vd BaM display)?
- waarom zou je zo'n grote voorraad inslaan? Verwacht hij dat dit onderdeel volgend jaar €40/stuk gaat of zo?
Vermoedelijk. Ik zag filmpjes voorbij komen van mensen met een bricklink winkel, waarbij sets werden gekocht en die sets dienden gewoon als parts pack waar de winkel mee aangevuld werdla_fusion schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:19:
[...]
Ik snap dit sowieso niet echt van sommige handelaren.. laatst werd er op Facebook een lot van 40 Central Perk ramen verkocht. Zijn er dan 40 sets aangekocht voor de minifigs als set en worden deze ruiten dan als spares verkocht ofzo?
Verwijderd

Jij bent denk ik even oud als ik ongeveer, heb ook heel veel van deze sets haha.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:43:
Nou daar gaan we weer voor een aflevering van " help mijn mam gaat verhuizen en haalt de zolder leeg ".De hele dag dozen en kratten open getrokken om te bepalen of de inhoud van mij was, of van mijn zusjes of vader. Veel knex, playmobiel etc, maar het enige waar ik echt interesse in heb om te bewaren was toch wel mijn lego. Alleen heb ik denk ik onderschat hoeveel sets ik wel niet in bezit had als kind. De enige dozen die ik nog heb zijn die van politiebureau, brandweerkazerne en octan f1 helaas. Ik moet eens gaan bedenken hoe ik dit allemaal ga bewaren en ordenen
Allemaal instappen op de nostalgie trein![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
op bouwsteentjes kan je vragen insturen voor de RFLM days, wellicht dat je m daar kan plaatsen en misschien krijgen we er dan vanuit lego een antwoord op (ik heb zelf geen bouwsteentjes account)la_fusion schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:19:
[...]
Ik snap dit sowieso niet echt van sommige handelaren.. laatst werd er op Facebook een lot van 40 Central Perk ramen verkocht. Zijn er dan 40 sets aangekocht voor de minifigs als set en worden deze ruiten dan als spares verkocht ofzo?
Hier precies het zelfde haha, heb toevallig ook 1 starwars setje van de eerste serie en toen was het voor mij klaar met lego 20 jaar geleden.KW25 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:17:
[...]
Jij bent denk ik even oud als ik ongeveer, heb ook heel veel van deze sets haha.
[ Voor 21% gewijzigd door dr86 op 27-05-2020 17:22 ]
Verwijderd
Bouwjaar 1989 hahaKW25 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:17:
Jij bent denk ik even oud als ik ongeveer, heb ook heel veel van deze sets haha.
Vorig jaar in zaten er pompoenen als accessoire in de BaM wall. Ik heb toen iemand gezien die 3x 5 pompoenen in een bakje deed ipv 3x haar/hoofd/torso/benen/accessoire. Blijkbaar mag dat. Het is wel wat raar eigenlijk. Maar zeker dit soort BaM exclusieve items kan ik me voorstellen dat de resell value wel hoger ligt dan de 7€ die je voor 15 items kwijt bent. Mensen wonen niet vaak in de buurt van een LEGO store.Kapoen schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:03:
Uit nieuwsgierigheid keek ik eens rond op Bricklink, en ik vond onderstaande winkel:
[Afbeelding]
Qua prijs is hij niet eens de duurste, verre van, maar ik vraag me toch twee dingen af:
- hoe kan je als privé handelaar aan zo'n grote hoeveelheid geraken (gezien de beperking vd BaM display)?
- waarom zou je zo'n grote voorraad inslaan? Verwacht hij dat dit onderdeel volgend jaar €40/stuk gaat of zo?
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
ik zie soortgelijke dingen wel vaker voorbij komen, items die elders nauwelijks te krijgen zijn (of kleine voorraden) en dan ergens in b.v. tsjechie iemand met >1500 op voorraad...Kapoen schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:03:
Een artikel op newelementary.com toonde deze exclusieve (beperkt tot Build-A-Minifig in Lego shop) 'Vitruviusman' torso:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ha, dat dacht ik ook al. Ik mag het van moeders niet mee nemen, want "leuk voor de kleinkinderen straks".
Aanbiedingen mogen hier, waar die ook al staat.master30 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:51:
Net onderstaande maar besteld samen met een collega om de verzendkosten te delen.
Lego Creator James Bond Aston Martin DB5 119,95 bij Ibood (verzenden 5,95)
Net op tijd besteld dus, zal het andere topic in de gaten houden.baronruud schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:01:
[...]
Aanbiedingen mogen hier, waar die ook al staat.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/62546270
Ondertussen ook uitverkocht!
Had het in amsterdam een keer gevraagd maar dat mocht toen niet, wellicht dat het per medewerker verschilt?Poekie schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:10:
[...]
Vorig jaar in zaten er pompoenen als accessoire in de BaM wall. Ik heb toen iemand gezien die 3x 5 pompoenen in een bakje deed ipv 3x haar/hoofd/torso/benen/accessoire. Blijkbaar mag dat. Het is wel wat raar eigenlijk. Maar zeker dit soort BaM exclusieve items kan ik me voorstellen dat de resell value wel hoger ligt dan de 7€ die je voor 15 items kwijt bent. Mensen wonen niet vaak in de buurt van een LEGO store.
Maar om er nou 1400 te halen
Ho ho niet zo snel met de volgende willen beginnen....Doet de kraan het ook of dacht je dat een foto van een passieve kraan telt???SierraPapa schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:59:
Na ongeveer zes maanden af en aan klussen, heb ik eindelijk de 42082 volledig in elkaar. Wat een prachtig ding! Helaas een wat overbelichte foto, maar wou het toch even delen.
[Afbeelding]
Duplo chauffeur met dank aan mijn zoon. Paste wel mooi qua formaat.
Next up: International Space Station. Leuk voor aan het plafond tijdens Zoommeetings.

Stichting eth0

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 28-05-2020 05:48 ]
Is nu weer beschikbaardr86 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 15:22:
Haunted House is op Lego alweer uitverkocht, snel gegaan.
Stonden er afgelopen vrijdag flink wat in de LEGO store in Amsterdam.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik vind het complete model tof en deze gaat er ook zeker komen. De kleur vind ik niet eens zo heel erg, dit is wel lekker fris. Steekt lekker af naast het felle oranje van de Porsche. Ik heb alleen wel bij sommige afbeeldingen een "been there, done that" gevoel. In de basis zijn dit soort sets allemaal hetzelfde. Enige wat echt anders lijkt intern is de vering die op een andere manier gemonteerd is dan bij de Porsche en Bugatti. Maar deze ook weer een koffertje/tasje in de kofferbak. Je krijgt haast het idee dat er een standaard frame is bij Lego en dat men daar een nieuwe body overheen bedenkt. De officiële onthulling eens afwachten, misschien heeft de set nog een unique selling point in de vorm van een functie die de vorige modellen niet hadden.
[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 28-05-2020 08:01 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Stichting eth0
Nu ik hem zo zie, dan is het wel een coole set, die gaat er wel komen hier
Die Lepin versie is gebaseerd op/gestolen van deze P1 MOC..FeaR schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 07:19:
[...]
Al Lego hierna een McLaren P1 maakt (zoals Lepin reeds heeft) of weer eens een Ferrari dan zal het qua basis wederom hetzelfde zijn maar toch zou ik die ook kopen

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Tja, vering, versnellingsbak, fake engine is de basis. Supercars in Lego zijn ook vrij suf. Bodywork is meestal de grotere uitdaging in de builds met deze 3 basis functies. Dan heb je nog bouwers die wat wel verder proberen te gaan zoals een achterspoiler gelinkt aan de versnellingsbak (niet het suffe systeem van de Chiron) of fancy vleugel deuren. Dat laatste lijkt de voornaamste nieuwe toevoeging te zijn van deze Lambo set. Benieuwd of daar nog een leuk mechaniek in zit of dat het vrij basic is zoals de spoiler in de Chiron.FeaR schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 07:19:
[...]
Ik heb alleen wel bij sommige afbeeldingen een "been there, done that" gevoel.
Ftfy.Al Lego hierna een McLaren P1 maakt (zoals Lepin reeds al gejat heeft van een MOCer)
Mogelijk is dat de reden dat ik meer en meer mezelf vermaak met de Creator Expert-lijn van Lego. Al moet ik dat mezelf niet te duidelijk maken want dan heb ik nog heel wat modellen die ik aan kan schaffen om die voldoening te krijgenAppieNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:38:
[...]
Tja, vering, versnellingsbak, fake engine is de basis. Supercars in Lego zijn ook vrij suf. Bodywork is meestal de grotere uitdaging in de builds met deze 3 basis functies. Dan heb je nog bouwers die wat wel verder proberen te gaan zoals een achterspoiler gelinkt aan de versnellingsbak (niet het suffe systeem van de Chiron) of fancy vleugel deuren. Dat laatste lijkt de voornaamste nieuwe toevoeging te zijn van deze Lambo set. Benieuwd of daar nog een leuk mechaniek in zit of dat het vrij basic is zoals de spoiler in de Chiron.
Inderdaad. Eens zien wat er in 2022 komt, mogelijk een knal rode Ferrari of toch een witte andere supercar.zonoskar schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:47:
De lambo komt er hier ook zeker wel. Oranje, blauw en nu groen. Leuke combi.
[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 28-05-2020 10:48 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Geen stickers!
Ik ook, maandag direct bestellen.Pierre schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:23:
[...]
Nu ik hem zo zie, dan is het wel een coole set, die gaat er wel komen hier
Hopelijk wordt dat het unieke kenmerk van een 18+ set.
Net als bij Duplomeesje schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:12:
[...]
Hopelijk wordt dat het unieke kenmerk van een 18+ set.
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
De Porsche en Bugatti zijn voor een stuk minder te vinden geweest dan de Lego prijs. Bij de Porsche heeft dat wat langer op zich laten wachten dan bij de Bugatti.Luther schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:36:
Oef, die Lamborghini wil ik ook wel!
Voordeel is dat ik al die andere auto's niet heb gehad, dus het gaat sowieso een nieuwe build voor mij worden!
De enige andere "super-auto" die ik heb is de 8880.
Het is natuurlijk moeilijk te voorspellen, maar komen dit soort sets regelmatig voorbij in aanbiedingen?
Helaas toch wel stickers.
ik heb geen idee of LEGO afspraken heeft met autofabrikanten, maar de laatste jaren zijn het wel allemaal VAG submerken welke als Technic flagship set worden aangeboden (Porsche, Lamborghini, Bugatti). Misschien volgend jaar wel een Bentley of een Audi R8FeaR schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:47:
Inderdaad. Eens zien wat er in 2022 komt, mogelijk een knal rode Ferrari of toch een witte andere supercar.
De wijzen komen uit het Oosten!
Dan zijn er dus wat tegenstrijdige berichten her en der.chrisO schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:43:
[...]
Helaas toch wel stickers.
Blijkbaar zijn enkel de Lamborghini logo's,remklauwen en het Sian logo prints, de rest zijn stickers.
Volgens mij kan er maar 1 per bestelling worden gebruikt.QuattroNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:51:
[...]
(hopelijk bij Bol, ik ga voor het maximale van 6 kortingcoeds)
Helemaal onderaan de gouden sticker voorwaarden staat: "Per klant geldt een maximum van 6 kortingscodes"AppieNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:56:
[...]
Volgens mij kan er maar 1 per bestelling worden gebruikt.
[ Voor 11% gewijzigd door QuattroNL op 28-05-2020 12:02 ]
Ja, dat is dat je 6 codes kan krijgen op je account, niet dat je ze in 1x mag gebruiken.QuattroNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:02:
[...]
Helemaal onderaan de gouden sticker voorwaarden staat: "Per klant geldt een maximum van 6 kortingscodes"
Maar of je ze dan idd allemaal in 1 keer kan gebruiken is onduidelijk.
@TPar In het aanbiedingen topic mag het ook niet en dit is toch wel redelijk nuttige info mbt het kopen van sets met de korting voor iedereen hier voordat ze allemaal 60 euro gaan opsparen die ze dan voor 30 september moeten opmaken anders verlopen de codes.De korting is niet geldig op aanbod van externe verkopers en geldt niet in combinatie met andere kortingscodes of acties.
Niet dat ik van plan ben om ook maar in de buurt van die retailpijs te betalen, maar prettig dat deze eens niet duurder is in NL dan in DE, beide €379. Ook zowaar goedkoper dan in de UK, daar staat hij voor 349 GBP.
Stichting eth0
Het betreft één bol actie en die heeft specifiek betrekking op LEGO. En iedereen hier houdt van een goede LEGO actie. Bij t aanbiedingen topic liever geen slow chat dus dan is t hier toch mooi uitgelegd?TPar schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 12:03:
Vraagje: al die slowchat over die bol.com acties, hoort dit hier?
[ Voor 11% gewijzigd door Gim op 28-05-2020 12:15 ]
[ Voor 67% gewijzigd door AppieNL op 28-05-2020 12:29 ]
:strip_exif()/f/image/UIEpF1a4vHIHZnARIVQniitB.jpg?f=fotoalbum_large)
Stichting eth0
Dit topic is gesloten.
![]()