Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +17Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20:37
Ik heb m'n Chiron een paar weken geleden afgebroken, bouwinstructies van rebrickable gekocht, en deze gebouwd.

Nu de boel maar eens afbreken, compleetheid checken, en dan gaat de Chiron in de verkoop. Ik moet ruimte maken voor andere dingen.

Hier staat tekst

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:46

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Eigenlijk vreemd dat er zo weinig MOCs zijn met de Bugatti als basis.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik gok dat hoe duurder de set, hoe minder aantal MOC's er van zijn. Van de death star of imperial destroyer zie ik ook weinig MOC's verschijnen :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: augustus 2013
  • Nu online
The Eagle schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 09:55:
Ik gok dat hoe duurder de set, hoe minder aantal MOC's er van zijn. Van de death star of imperial destroyer zie ik ook weinig MOC's verschijnen :P
Van de Porsche 42056 zijn wel wat meer MOC's verschenen. De Porsche schaar ik toch in hetzelfde rijtje als de Bugatti; de Death Star niet :P

Prijs kan natuurlijk meespelen :) Hogere prijs, meer stukjes, wellicht grotere uitdaging om er een noemenswaardige MOC van te maken met zoveel mogelijk van de bij de set horende onderdelen? Tower Bridge met een modular hoekgebouw als MOC, schiet me nu te binnen :)

Hoeveel MOC's er verschijnen heeft wellicht ook te maken met factoren zoals hoe fanatiek de betreffende MOC bouwer is en hoeveel tijd hij/zij heeft rond de tijd van die set. Misschien komt er nog een en ander voor de Bugatti ;)

[Voor 20% gewijzigd door Gim op 22-05-2020 10:13]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:51

vectormatic

In a distant future long ago

De porsche is ook twee jaar langer op de markt, en er verschijnen nog steeds nieuwe mocs voor

When the dark lord comes we will shoot the laser guns, for the glory of mighty Dundee!

Acties:
  • +13Henk 'm!

• SnackHouse1985
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20:02
FeaR schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 18:53:
Misschien dit weekend eens ElDorado Fortress in elkaar zetten. Al ben ik wel bang dat ik die niet meer helemaal compleet heb.
Ik kon je oproep niet weerstaan :9
en heb mijn jaren 90 piraten sets in elkaar gezet, heerlijk die nostalgie en dan die herinnering aan het gevoel wat ik als kind altijd had bij deze sets (vooral 6277). Altijd weer trots op het resultaat en ze het liefst zo lang mogelijk showen. Nu nog maar eens dan:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Totrail
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 20:07
SnackHouse1985 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:16:
[...]

en heb mijn jaren 90 piraten sets in elkaar gezet, heerlijk die nostalgie en dan die herinnering aan het gevoel wat ik als kind altijd had bij deze sets (vooral 6277). Altijd weer trots op het resultaat en ze het liefst zo lang mogelijk showen. Nu nog maar eens dan:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Met dat fort ben ik ook toevallig net begonnen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnackHouse1985
Totrail schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:50:
[...]

Met dat fort ben ik ook toevallig net begonnen :)
Haha, goede timing :)

Enig idee of er ergens instructies te bekennen zijn voor de 'alternatieve builds' die op de doos te zien waren?
https://www.chowrentoys.c...pirates-sets-6277@r-2.jpg

Of was dat destijds gewoon, dat LEGO je teasde met een paar andere mogelijke builds?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:36
Ik heb bij Brick Sticker Shop nieuw setje stickers besteld voor https://brickset.com/sets/5540-1/Formula-1-Racer.
Nu kan ik de set uit elkaar halen en de witte onderdelen in de waterstofperoxide leggen ergens de komende zonnige dag.

Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21:11

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

SnackHouse1985 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:55:
[...]

Haha, goede timing :)

Enig idee of er ergens instructies te bekennen zijn voor de 'alternatieve builds' die op de doos te zien waren?
https://www.chowrentoys.c...pirates-sets-6277@r-2.jpg

Of was dat destijds gewoon, dat LEGO je teasde met een paar andere mogelijke builds?
Dat laatste, alternatieve handleidingen of B-modellen bij Technic moest je vaak zelf uitdokteren. De grap is dat in die tijd de boekjes wel dunner zouden zijn geweest voor A/B dan alleen A nu. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

basvanderploeg schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 16:52:
Vanochtend was de Haunted House-update voor de Powered Up iOS-app beschikbaar in de App Store.
Helaas ziet hij er compleet anders uit dan in de productfoto’s op LEGO.com. Ik snap niet helemaal waarom ze het design zo hebben weten te verpesten in de uiteindelijke versie.

[Afbeelding][Afbeelding]
Net bij Lego store in Amsterdam geweest, super nette shop, helaas “alle” diensten gesloten ivm Corona, 10man personeel 4 klanten.

Die haunted house ziet er in echt wel leuker uit dan plaatjes, techniek ervan ook gaaf. Tenzij super promotie vind sla ik m over

[Voor 88% gewijzigd door himlims_ op 23-05-2020 01:40]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:47
himlims_ schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 15:19:
[...]

Net bij Lego store in Amsterdam geweest, super nette shop, helaas “alle” diensten gesloten ivm Corona, 10man personeel 4 klanten.
Ik zou ook graag nog eens naar de Lego store in Antwerpen gaan, maar ik had al gelezen dat de pick-a-brick/build-a-minifig gesloten was. Dus dan biedt de Lego store eigenlijk geen meerwaarde op dit moment, en al helemaal niet zonder leuke VIP promoties...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
JoeZuCK schreef op zondag 26 april 2020 @ 21:26:
@TheDeeGee Erg cool om die hele serie te hebben. Die Wild West Saloon die Bricklink een poos geleden ter ere van (wat was het 60e?) verjaardag van LEGO heeft uitgebracht. Die is echt mooi!
Totrail schreef op zondag 26 april 2020 @ 21:23:
[...]

Nog nooit een Wild West set gehad, maar ik vind ze er altijd wel cool uit zien. Veel hernieuwd bouwplezier.
TheDeeGee schreef op zondag 26 april 2020 @ 21:02:
[...]

Heb zelf onderlaatst ook al mijn Wild West sets uit 1996 gevonden.

6712 Sheriff's Showdown
6716 Weapons Wagon
6755 Sheriff's Lock-up
6761 Bandits' Secret Hideout
6769 Fort Legoredo
6765 Gold City Junction
6706 Frontier Patrol

Allemaal in zeer goede staat, en alles is uitgezocht, heeft alleen een was beurt nodig.
TheDeeGee schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:39:
Sinds de LEGO Black Seas Barracuda bay hier waarschijnlijk niet gaat komen i.v.m. ruimte, kreeg ik vorige week een ander idee.

Alle onderdelen bij elkaar zoeken om mijn 6286 - Black Skull's Schooner uit 1993 te restaureren. Heb inmiddels alles gevonden, zeilen zijn in super staat. Volgende stap is alle blokjes één voor één wassen, en dan de Witte en Grijze behandelen met Waterstofperoxide.

Heb ook een Slacentrifuge besteld om makkelijk LEGO blokjes te drogen ;)

Verder heb ik ook alle Wild West sets uit 1996 gevonden, het kind in mij kwam weer naar boven :D

Ben echt heerlijk bezig geweest de laatste dagen, lekker even je gedachten ergens anders.
Wie weet, wie weet.

10k supporters bereikt, van de maker van de Pirate Bay.
https://ideas.lego.com/pr...15-4cab-a5df-3dc3a922e8b5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
over wild west thema gesproken, ik heb hier nog de saloon staan van de bricklink AFOL actie.. nog steeds in seal :+

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

Acties:
  • +25Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:38

almightyarjen

When does the hurting stop?

Mijn 80's town heeft nu een Classic Space visitor center. Het verhaal is dat het eind jaren '80 is en de tijd van Futuron en Blacktron. Alle "oude" Classic Space equipment is uit bedrijf genomen en wordt nu gedisplayed op Aarde.

Meer info in de WIP video: YouTube: YouTube

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

SnackHouse1985 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:16:
[...]
Nice!
Ik ben gestopt met bouwen/zoeken. Na twee dagen zoeken kan ik één onderdeel (de grijze haak voor de kraan) niet vinden. Dan maar voor 99,99% af op de kast. Misschien dat ik het onderdeel ooit mee bestel bij een grotere order.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SnackHouse1985
FeaR schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:18:
[...]

Nice!
Ik ben gestopt met bouwen/zoeken. Na twee dagen zoeken kan ik één onderdeel (de grijze haak voor de kraan) niet vinden. Dan maar voor 99,99% af op de kast. Misschien dat ik het onderdeel ooit mee bestel bij een grotere order.
On the bright side, jij hebt blijkbaar genoeg LEGO, waardoor dat ene onderdeel moeilijk te vinden kan zijn. Het mijne is nu 'op' :'(

• almightyarjen

almightyarjen

FeaR schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 22:18:
[...]

Nice!
Als je die baseplate maar hebt, ik zie dat die op Bricklink voor €60 wordt aangeboden :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

SnackHouse1985 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 23:07:
[...]
On the bright side, jij hebt blijkbaar genoeg LEGO, waardoor dat ene onderdeel moeilijk te vinden kan zijn. Het mijne is nu 'op' :'(
Genoeg Lego maar ik ben echt geschokt als ik in de 'berg" Lego kijk naar wat kleine * FeaR vroeger uit heeft gespookt. Blokjes met tandafdrukken, blokjes zelf ingekleurd of zelfs platte steentjes doorgebogen en daarna afgescheurd om ze kleiner te maken :X
almightyarjen schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 00:22:
[...]
Als je die baseplate maar hebt, ik zie dat die op Bricklink voor €60 wordt aangeboden :X
Die missen zou wel een groot onderdeel zijn om kwijt te zijn :P

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sjuppie
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 07:44
PaT schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 13:02:
Ik heb toch wel spijt dat ik destijds de mini niet gekocht heb. Op de bus en de batmobile na heb ik dezelfde collectie als @Goofyduck384 met daarnaast nog een F40.

Door mijn graag over verlichtingssets werd ik gewezen op lightmybricks. Die hebben ook een verdomd mooie verlichtingsset voor de Mustang.

Wat mij voor de andere voertuigen tegen stond was dat ze gevoed werden met een batterij en dat voeding via een 5volt adapter niet mogelijk lijkt. Is dat echt zo of is dat aan te passen? Als. Ik die sets ga verlichten wil ik ze via een slimme schakelaar aan of uit kunnen zetten en niet stuk voor stuk. Dan weet ik precies hoe dat gaat, dat doe je dan 3 keer en daarna nooit meer.
Lightmybricks vind ik persoonlijk wel erg duur, maar mss is dat mijn eerste indruk.
Heb nu een aantal setjes via iemand op marktplaats geregeld (ook niet goedkoop trouwens, maar am impressed met kwaliteit).

Daarnaast kwam ik zelf nog bij gameofbricks.eu uit, komen 'gewoon' vanuit aliexpress, maar voor sommige voertuigen vond ik de setjes wel mooi en heb ik er nu wat besteld om te zien/ uit te proberen.

4240 Wp ZZW PVOutput Sjuppie

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Sjuppie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 05:14:
[...]

Lightmybricks vind ik persoonlijk wel erg duur, maar mss is dat mijn eerste indruk.
Heb nu een aantal setjes via iemand op marktplaats geregeld (ook niet goedkoop trouwens, maar am impressed met kwaliteit).

Daarnaast kwam ik zelf nog bij gameofbricks.eu uit, komen 'gewoon' vanuit aliexpress, maar voor sommige voertuigen vond ik de setjes wel mooi en heb ik er nu wat besteld om te zien/ uit te proberen.
Ja, ze zijn wel prijzig, maar je ziet nauwelijks draden lopen. Als ik dan zo'n Ali setje zie waar de draadjes rond de schommel van de boomhut gedraaid zijn, dan hoeft het van mij al niet meer.
De verlichtingsset van de Mustang is ook erg mooi, met werkende interieurverlichting en al.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marcel19710401
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:12
Sjuppie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 05:14:
[...]

Ik heb voor de Defender ook een verlichtingsset besteld van gameofbricks.eu.
Ik had pas in de gaten dat het van ali komt, toen ik de track&trace link opende en daar China zag staan.
Nou ja, we gaan het zien wat de kwaliteit is, zal nog wel even duren voordat het uberhaupt binnen is.
Ben nu bezig met het motoriseren met een Sbrick, vlgs. de instructies op rebrickable.
Ben benieuwd, heb hier nog geen ervaring mee!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
PaT schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 07:58:
[...]

Ja, ze zijn wel prijzig, maar je ziet nauwelijks draden lopen. Als ik dan zo'n Ali setje zie waar de draadjes rond de schommel van de boomhut gedraaid zijn, dan hoeft het van mij al niet meer.
De verlichtingsset van de Mustang is ook erg mooi, met werkende interieurverlichting en al.
Is dat dan niet een kwestie van voornamelijk slechte productfoto's? Linksom of rechtsom heb je toch draden nodig voor de stroomvoorziening :P
---

In ander nieuws, voor 15 euro kon ik deze niet laten liggen. Een perfecte metgezel voor de Old Fishing Store eigenlijk. Nu laatstgenoemde nog zien te vinden voor een fatsoenlijke prijs. Oh, en albino croc :D
Wat mij betreft is Hidden Side een ondergewaardeerde serie met enkele aantrekkelijke builds en leuke minifigs. Echter wel zwaar leunend op stickers (nog niet geplakt zoals te zien).. Maja, daar zit je dan als 30-plusser spoken te schieten :*)

Excuus voor de scherpte. :>

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

@geekeep <insert Ghostbusters theme>

You're welcome >:)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: oktober 2018
  • Niet online
Voor de treinfanaten onder ons; onder de hashtag #legoleaks op Instagram circuleert nu een plaatje van de aankomende Lego Crocodile! Deze bruine locomotief krijgt setnummer 10277, heeft 1271 onderdelen en zou rond de 100 Euro gaan kosten! :D

Acties:
  • +5Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
TestDummie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:35:
Voor de treinfanaten onder ons; onder de hashtag #legoleaks op Instagram circuleert nu een plaatje van de aankomende Lego Crocodile! Deze bruine locomotief krijgt setnummer 10277, heeft 1271 onderdelen en zou rond de 100 Euro gaan kosten! :D
Wauw! Instant buy.
Hier een linkje naar de box: https://imgur.com/a/soTJJ4u
Hopelijk kan deze ook voorzien worden van Powered Up. Bij de 10233 zat destijds wel een handleiding om deze te voorzien van Power Functions.

[Voor 14% gewijzigd door meesje op 23-05-2020 13:42]

• Gim
  • Nu online
Marcel19710401 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 11:59:
[...]

Ik heb voor de Defender ook een verlichtingsset besteld van gameofbricks.eu.
Ik had pas in de gaten dat het van ali komt, toen ik de track&trace link opende en daar China zag staan.
Nou ja, we gaan het zien wat de kwaliteit is, zal nog wel even duren voordat het uberhaupt binnen is.
Ben nu bezig met het motoriseren met een Sbrick, vlgs. de instructies op rebrickable.
Ben benieuwd, heb hier nog geen ervaring mee!
Is er ruimte genoeg in de Defender om de versnellingsbak intact te laten of gaan de versnellingen eruit door t motorisering? Nou ja op een vooruit en achteruit na :P

• The Eagle

The Eagle

meesje schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:38:
[...]

Wauw! Instant buy.
Hopelijk kan deze ook voorzien worden van Powered Up. Bij de 10233 zat destijds wel een handleiding om deze te voorzien van Power Functions.
4551 revisited, maar wel een mooie set :)
Lang geleden ook dat een losse loc uitkwam volgens mij. Laatste keer jren 90 ofzo :?

• TestDummie
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:38:
[...]

Wauw! Instant buy.
Ja idd, daar is wel een grote kans op, Lego gaat hopelijk niet pure display modellen maken :P
The Eagle schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:54:
[...]

4551 revisited, maar wel een mooie set :)
Lang geleden ook dat een losse loc uitkwam volgens mij. Laatste keer jren 90 ofzo :?
Scherp! Opzich wel jammer dat er, zoals het nu lijkt, geen wagons bij komen.. Anders kan je er een leuk geheel van maken :)

• meesje
  • Nu online
TestDummie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:06:
[...]
Opzich wel jammer dat er, zoals het nu lijkt, geen wagons bij komen.. Anders kan je er een leuk geheel van maken :)
Ik denk dat winkels als blokbricks en habricks het wellicht dan wat drukker krijgen. Of zullen ze er een nieuwe serie van maken? Jaarlijks een wagon er bij? (wishful thinking, ik weet het ;)).

• almightyarjen

almightyarjen

Oh die crocodile gaat er zeker komen! :9

• TestDummie
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:30:
[...]

Ik denk dat winkels als blokbricks en habricks het wellicht dan wat drukker krijgen. Of zullen ze er een nieuwe serie van maken? Jaarlijks een wagon er bij? (wishful thinking, ik weet het ;)).
Leuk zeg, van habricks wist ik nog niet het bestaan af! De Prussian wagon past wel, maar die worden wel duurder dan de trein zelf... :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
TestDummie schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 14:47:
[...]

Leuk zeg, van habricks wist ik nog niet het bestaan af! De Prussian wagon past wel, maar die worden wel duurder dan de trein zelf... :/
Ja, je wil dan ook gelijk een wagonnetje of drie (of meer?)....
Habricks krijgt nu wel concurrentie van Lego zelf, ze hebben ook een Crocodile in het assortiment. Ongetwijfeld zal er verschil in detaillering zijn.
Mijn zoontje zei recentelijk nog van dat hij er nog een trein bij wil hebben (hij heeft al de 60197 en 60198). De 10277 wordt dus wel een trein voor papa. ;)
Best stom, over veel Lego twijfel ik, maar bij een dergelijke trein heb ik geen enkele twijfel. En nu helemaal niet, gezien het een 18+ set is. O ja, over Winter Village ook geen enkele twijfel.

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

Topicstarter
geekeep schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 12:26:
[...]

Is dat dan niet een kwestie van voornamelijk slechte productfoto's? Linksom of rechtsom heb je toch draden nodig voor de stroomvoorziening :P
---

In ander nieuws, voor 15 euro kon ik deze niet laten liggen. Een perfecte metgezel voor de Old Fishing Store eigenlijk. Nu laatstgenoemde nog zien te vinden voor een fatsoenlijke prijs. Oh, en albino croc :D
Wat mij betreft is Hidden Side een ondergewaardeerde serie met enkele aantrekkelijke builds en leuke minifigs. Echter wel zwaar leunend op stickers (nog niet geplakt zoals te zien).. Maja, daar zit je dan als 30-plusser spoken te schieten :*)
[Afbeelding]
Excuus voor de scherpte. :>
Eens, hidden side heeft een aantal leuke sets welke ook gewoon in andere layouts te gebruiken zijn. Daarbij vind ik wel de meeste sets die te gebruiken zijn in een stad layout uit de eerste release komen :).

select * from Fish;

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gim
  • Nu online
Zeehond schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:03:
[...]

Eens, hidden side heeft een aantal leuke sets welke ook gewoon in andere layouts te gebruiken zijn. Daarbij vind ik wel de meeste sets die te gebruiken zijn in een stad layout uit de eerste release komen :).
Klopt ja. Ik heb de garnalen boot bij old fishing store en vind de vuurtoren er eigenlijk ook wel goed bij passen.

Vraag me af hoelang kinderen nu eigenlijk echt bezig blijven met de smartphone game. Hier hebben ze in ieder geval maar heel even met de smartphone gespeeld icm Hidden Side, maar ze spelen liever met de LEGO zelf :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marcel19710401
Gim schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:52:
[...]

Is er ruimte genoeg in de Defender om de versnellingsbak intact te laten of gaan de versnellingen eruit door t motorisering? Nou ja op een vooruit en achteruit na :P
Vlgs. de beschrijving:

"The motorized part is composed of:
- a propulsion function powered by two PF-L motor
- a motorized 2-speed gearbox with locking of the central differential (high speed / low speed + difflock)
- a steering with a functionnal steering wheel"

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 21:52
Marcel19710401 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 16:57:
[...]

Vlgs. de beschrijving:

"The motorized part is composed of:
- a propulsion function powered by two PF-L motor
- a motorized 2-speed gearbox with locking of the central differential (high speed / low speed + difflock)
- a steering with a functionnal steering wheel"
hmm misschien moet ik ook maar een motor erin zetten. al die techniek is nu niet zo zichtbaar :*)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SnackHouse1985
FeaR schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 00:45:
Genoeg Lego maar ik ben echt geschokt als ik in de 'berg" Lego kijk naar wat kleine * FeaR vroeger uit heeft gespookt. Blokjes met tandafdrukken, blokjes zelf ingekleurd of zelfs platte steentjes doorgebogen en daarna afgescheurd om ze kleiner te maken :X
Oké, blokjes vol met tandafdrukken: Check
Baseplates in tweeën delen, om 50/50 blauw/groen te kunnen maken: Check
Kleine plates doormiddenscheuren: Whut..!!? Haha _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Sircuri
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

SnackHouse1985 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 21:47:
[...]

Oké, blokjes vol met tandafdrukken: Check
Baseplates in tweeën delen, om 50/50 blauw/groen te kunnen maken: Check
Kleine plates doormiddenscheuren: Whut..!!? Haha _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Blauwe trein trails met een verfbrander verwarmen om ze te kunnen buigen, zodat ik een coole achtbaan kon maken. :X

Tand-afdrukken heb ik ook :)

Signature van nature

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20:03

Mappy

Piramide van Austerlitz

Lego Masters was weer mooi vanavond! Maar dat mag ook wel voor de halve finale :D
Het eerste onderdeel vond ik iets te gehaast, maar werken under pressure is natuurlijk deel van het spelletje.

Het bouwen van de diorama's was leuk om te volgen, met pas op het eind het totaalbeeld :) De winnaar was terecht, dat was in alle opzichten mooi en zoals de opdracht was.
#2 had naast het prachtig gevulde landschap ook best een leuk verhaal, zeker met die steen als afweer :)
#3 vond ik eigenlijk de slechtste, al heeft het grote gebouw ze denk ik gered. Er werd wel weinig getoond van wat daar in zat.
#4 had een leuk verhaal en gezien de periode was de uitwerking ook best logisch.

Heb het idee dat de brickmaster toch een beetje alle bouwwerken van de afgelopen tijd optelt om te kijken wie er weggaat :D Wat mij betreft was #3 de minste.

I wanna be a Mappy and I wanna have fun :) Updates in topic net als nieuwe berichten tonen? Thumb up op dit topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kapoen
Mappy schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 23:21:
Heb het idee dat de brickmaster toch een beetje alle bouwwerken van de afgelopen tijd optelt om te kijken wie er weggaat :D Wat mij betreft was #3 de minste.
Het zou ook jammer geweest zijn moesten Corneel en Björn er vanwege een fout tijdens een goed parcours eruit zouden liggen, terwijl David en Giovanni meerdere keren bij de laatste twee eindigden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BillsGate
  • Laatst online: 17:17

BillsGate

...en er stralend uitzien

Was mooi inderdaad vanavond. Ik vond de middeleeuwen-sectie ook wel erg tof, al was ik het wel eens met de brickmaster dat het hoofdverhaal met de draak beter uit de verf had kunnen komen.
Ze hadden de draak beter op de rots (met daarin de battery box) kunnen laten staan, met nog een stuk staart uitstekend naar achteren. Die vleugels waren ook echt wel een gemiste kans.

Ik weet niet waarom, maar op een of andere reden heb ik toch een beetje een zwak voor die Jan en Lola. Soms zijn ze zo heerlijk simpel en kunnen ze zo lekker vitten op elkaar... Ik mag ze wel.

Vandaag ook eens aan de AU-versie begonnen. Ik moet zeggen dat ik die Brickman meer likable vind dan 'onze' brickmaster.

Zelf ben ik ondertussen wat wegwijs aan het raken in stud.io. Ik ben nog weinig zelf aan het moccen, meer nog aan het ontdekken hoe het pakket werkt en hoe tegenwoordig de bouwtechnieken zijn.
Dit heb ik vanavond in elkaar gehobby'd:

Een klein beetje geinspireerd op een bestaande set (wie hem raadt krijgt een digitaal koekje), maar dan in een modern jasje. De telefoon is vervangen door een frisdrankautomaat, de brievenbus door een pinautomaat en aan de achterkant is een ticketmachine toegevoegd. De softijsmachine kwam alleen niet heel uit de render, daar is een blokje verdwenen :/

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:05

Gé Brander

MS SQL Server

Zo, fase 1 van de Defender is klaar. Wat is het toch heerlijk ontspannen om zo bezig te zijn.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:44

Hierkomik

Zo dan...

Ik weet niet of iedereen de aflevering al gezien heeft, dus ik gebruik spoiler tags

spoiler:
Het bouwwerk van Jan en Lola was dit keer echt geweldig. Dat was echt met verre voorsprong te winnaar vond ik.
Jos en Martijn, vond ik ok, maar niet super. De T-rex was goed, zeker met de bewegingen. De overige dino's een stuk minder. En door wat grotere dino's te maken (was het nu een brontosaurus of diplodocus? ik weet het verschil niet meer zo goed) viel de T-rex wel minder op. Ook het verhaal was zo-zo.
Bjorn en Corneel hadden een mooi kasteel, maar de draak was echt niet ok. Ze hadden beter iets anders kunnen verzinnen als ze nog nooit een draak hadden gebouwd. Is ook niet helemaal noodzakelijk in de middeleeuwen, dus ze hadden beter iets van een invasie kunnen doen met een paar gemotoriseerde gevaartes ofzo. Mijn vriendin zei echt meteen 'die kleine draak heeft een andere kleur!' dus was wel grappig om dat ook later van de Brickmaster te horen bij het commentaar aan het eind.
David en Giovanni... ik vond het zelf dit keer het minste. Ze willen het eigenlijk net iets te moeilijk (net als vorige week met hun omgekeerde 'we laten zien hoe de naaimachine werkt, door te laten zien dat er vanalles mis gaat en het niet werkt uiteindelijk'.) Ze kunnen goed bouwen, maar snijden hunzelf in de vingers.

Ik kijk uit naar de finale!

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 04-06 13:07

Dommel

Professioneel Software Sloper

Zo mijn eerste bouwsel in Studio is klaar. Een auto met Nederlandse roots, de Volvo 480. Ik moet wel zeggen ik had een voorbeeld van iemand anders voor de buitenkant maar diverse details die er door die persoon niet waren opgezet (tenminste niet te zien waren op zijn renders) heb ik er wel ingezet.
Ook heb ik het interieur voor mijn gevoel wel correct neer gezet, 4 stoelen in plaats van 2 stoelen en een achterbank. Ook een dashboardkastje en een rolscherm in de kofferbak.

Heeft er iemand ook ervaring met zijn MOC ook daadwerkelijk bestellen bij Bricklink en bouwen? En zo ja was dat wat betreft prijs een beetje te doen of zijn de losse steentjes ook duur?

Al met al een heel leuk project voor een eerste keer en zeker iets waarmee ik nu een volgend project ga maken. Eerst even bedenken wat dat precies zou moeten worden maar ik heb al een paar ideetjes :)

[Voor 0% gewijzigd door Dommel op 24-05-2020 10:48. Reden: Typo]

Heb jij er ook zo'n hekel aan als mensen hun zinnen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

Topicstarter
Lego masters dus spoiler

spoiler:
Met die draak voeg ik mij ook af hoe die ooit in de rots gekomen was en die techniek blokken kon idd echt niet. Denk dat hun geluk is geweest dat ze de vorige afleveringen erg sterk waren. Met de winaar van deze week ben ik het eens. Was leuk bedacht, zeker omdat ze er met tegenzin aan begonden. Die T-rex was wel knap gemaakt met zijn bewegingen

[Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 24-05-2020 11:58]

select * from Fish;

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
BillsGate schreef op zondag 24 mei 2020 @ 00:38:
Een klein beetje geinspireerd op een bestaande set (wie hem raadt krijgt een digitaal koekje), maar dan in een modern jasje.
Ik denk de 7824.

Beginnen pinautomaten ondertussen ook niet een beetje ouderwets te worden? Misschien zit ik te veel in een (Nederlandse?) bubbel waarin (bijna) iedereen gewoon met een pasje of telefoon betaald.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:38
JeroenE schreef op zondag 24 mei 2020 @ 07:40:
[...]
Ik denk de 7824.

Beginnen pinautomaten ondertussen ook niet een beetje ouderwets te worden? Misschien zit ik te veel in een (Nederlandse?) bubbel waarin (bijna) iedereen gewoon met een pasje of telefoon betaald.
Ik had er niet bij stil gestaan maar ik denk dat je gelijk hebt.
Tegenwoordig verstrijken er meer jaren dan de keren dat ik een pinautomaat gebruik in Nederland.

Misschien kan er in plaats van een pinautomaat, zo'n "ovpaal" gemaakt worden. Geen idee of dat mogelijk is.

[Voor 8% gewijzigd door streamnl op 24-05-2020 08:11]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 04-06 14:19
Ik heb ergens gelezen dat de Bricks & Pieces service van Lego en vaste prijs kent, ongeacht het aantal stukjes dat je besteld.klopt dat? Zo niet, wat zijn de kosten dan ongeveer? Ik zie nergens een stuks prijs oid

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
streamnl schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:09:
Tegenwoordig verstrijken er meer jaren dan de keren dat ik een pinautomaat gebruik in Nederland.
Het gevoel bekroop mij onlangs toen ik de 31097 aan het bouwen was.
Misschien kan er in plaats van een pinautomaat, zo'n "ovpaal" gemaakt worden. Geen idee of dat mogelijk is.
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig ook niet meer zo vaak op een treinstation kom (en daar zijn vast ook nog wel geldautomaten). Er werd gezegd dat er al een kaartjesautomaat zat dus dan is een aparte OV-chipkaartoplaadautomaat (hoe heten die dingen eigenlijk?) misschien ook te veel van hetzelfde.

Misschien een kluisjesmuur. Is dat ook ouderwets? Dan zou je er ook een pakkettenmuur van kunnen maken. Al is de ruimte natuurlijk wel een beetje krap om een echte "muur" te maken. Maar de mini-versies zie ik steeds vaker in de openbare ruimte staan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maximus

Maximus

No compromise

Zeehond schreef op zondag 24 mei 2020 @ 02:27:
Lego masters dus spoiler

spoiler:
Met die draak voeg ik mij ook af hoe due ooit in de rots gekomen was en die twchniek blokken kon idd echt niet. Denk dat hun geluk is geweest dat ze de vorige afleveringen erg sterk waren. Met de winaar van deze week ben ik het eens. Was leuk bedacht, zeker omdat ze er met tegenzin aan begonden. Die T-rex was wel knap gemaakt met zijn bewegingen
Hoop voor volgend jaar wel dat er een meerhoofdige jury is. Dat zou het eerlijker maken omdat nu één jurylid gaat over door of niet door. Moet wel zeggen dat de afleveringen in kwaliteit winnen, los van dat de mindere bouwers nu echt zijn afgevallen.

Matthijs en Linde zijn lief!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kapoen
SuperCrisz schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:21:
Ik heb ergens gelezen dat de Bricks & Pieces service van Lego en vaste prijs kent, ongeacht het aantal stukjes dat je besteld.klopt dat? Zo niet, wat zijn de kosten dan ongeveer? Ik zie nergens een stuks prijs oid
Ik denk dat je een paar zaken door elkaar haalt. Bricks & Pieces is de dienst-na-verkoop van Lego waar je ontbrekende of gebroken onderdelen van een bepaalde set kan bestellen. In principe is dit een gratis dienst.

Ik vermoed dat jij op de Pick-A-Brick service doelt. Daarop betaal je de normale verzendkosten, zolang jouw order onder de €55 waarde valt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 21:52
Gé Brander schreef op zondag 24 mei 2020 @ 00:40:
Zo, fase 1 van de Defender is klaar. Wat is het toch heerlijk ontspannen om zo bezig te zijn.

[Afbeelding]
Haha ja nu is het nog ontspannen. Wacht maar totdat je wat verder bent en je eracherkomt dat ie weer helemaal uit elkaar moet, dan is het meer frustrerend. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperCrisz
Kapoen schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:55:
[...]

Ik denk dat je een paar zaken door elkaar haalt. Bricks & Pieces is de dienst-na-verkoop van Lego waar je ontbrekende of gebroken onderdelen van een bepaalde set kan bestellen. In principe is dit een gratis dienst.

Ik vermoed dat jij op de Pick-A-Brick service doelt. Daarop betaal je de normale verzendkosten, zolang jouw order onder de €55 waarde valt.
Ik bedoel idd de Bricks & Pieces. Ik heb een aantal (wat oudere) sets waarbij ik een of meerdere steentjes mis. Dus wil daar de Bricks & Pieces voor gebruiken en ben benieuwd naar de kosten. Blijkbaar gratis. Zijn daar bep. Voorwaarden aan verbonden? Je krijgt neem ik aan niet alle steentjes van een set als je ze allemaal selecteert.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kapoen
SuperCrisz schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:00:
[...]

Ik bedoel idd de Bricks & Pieces. Ik heb een aantal (wat oudere) sets waarbij ik een of meerdere steentjes mis. Dus wil daar de Bricks & Pieces voor gebruiken en ben benieuwd naar de kosten. Blijkbaar gratis. Zijn daar bep. Voorwaarden aan verbonden? Je krijgt neem ik aan niet alle steentjes van een set als je ze allemaal selecteert.
Sorry indien ik je verhaal niet goed begrijp, maar je wil een aantal oudere sets aanvullen met onderdelen die je zelf verloren hebt? Dan zou ik me eerder wenden tot bricklink.com en een prijs betalen per onderdeel/verzending. In principe dient de B&P alleen maar om fouten van Lego zelf recht te zetten dacht ik.

Misschien heb ik je verhaal toch verkeerd gelezen en heb je pech gehad, waardoor je meerdere (nieuwe) dozen hebt aangekocht met ontbrekende elementen?

[Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 24-05-2020 09:19]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
@BillsGate Een heel herkenbaar station. ;) Mooi gemaakt! Tijd voor Lego om eens met een station te komen.

Wat betreft 10277 trein vraag ik me af of deze wel gemotoriseerd kan worden. Als ik de foto op Instagram bekijk (met twee blauwe minifigs) bekruipt krijg ik erg een display-only gevoel, met zo’n klein zwart bordje met uitleg. De rails is ook niet echt hedendaags. Ik hoop echt dat deze wel gemotoriseerd kan worden.

[Voor 6% gewijzigd door meesje op 24-05-2020 09:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
SuperCrisz schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:00:
[...]

ik gok: een stukje uit recenter model is gratis, alles meer kost geld
imho: shop gewoon op bricklink.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Gim
  • Nu online
Maximus schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:31:
[...]

Hoop voor volgend jaar wel dat er een meerhoofdige jury is. Dat zou het eerlijker maken omdat nu één jurylid gaat over door of niet door. Moet wel zeggen dat de afleveringen in kwaliteit winnen, los van dat de mindere bouwers nu echt zijn afgevallen.
Een meerhoofdige jury mag, maar laat het dan alsjeblieft niet zo zijn dat één of andere BN-er aanschuift die plots 'kenner' is. Die shows hebben namelijk al veel te veel.

Wellicht iets met een punten systeem of zo over de afleveringen heen, zodat je niet door één miskleun verliest van een zwakker team. Van de andere kant, je moet jezelf gewoon bewijzen, faal je daarin, dan lig je er gewoon uit. Jammer dan. Het is een spelletje Geef je gewoon opnieuw op voor een volgend seizoen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maximus

Maximus

No compromise

Gim schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:44:
[...]

Een meerhoofdige jury mag, maar laat het dan alsjeblieft niet zo zijn dat één of andere BN-er aanschuift die plots 'kenner' is. Die shows hebben namelijk al veel te veel.

Wellicht iets met een punten systeem of zo over de afleveringen heen, zodat je niet door één miskleun verliest van een zwakker team. Van de andere kant, je moet jezelf gewoon bewijzen, faal je daarin, dan lig je er gewoon uit. Jammer dan. Het is een spelletje Geef je gewoon opnieuw op voor een volgend seizoen :)
Helemaal eens met geen BN-ers. Zou wel mooi zijn als de winnaar van een aflevering bvb de volgende aflevering een voordeel heeft met kiezen van een thema oid. Zoals de voorgaande aflevering bijvoorbeeld.

Matthijs en Linde zijn lief!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

mark777 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:58:
[...]

Haha ja nu is het nog ontspannen. Wacht maar totdat je wat verder bent en je eracherkomt dat ie weer helemaal uit elkaar moet, dan is het meer frustrerend. ;)
Tja... Dat hoort er toch bij? Moet je maar opletten. Nog een voordeel daarvan is dat je langer bouwplezier hebt. Dus dat vind ik niet zo erg.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:16

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
meesje schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:17:
@BillsGate Een heel herkenbaar station. ;) Mooi gemaakt! Tijd voor Lego om eens met een station te komen.
https://www.lego.com/nl-n...--manchester-united-10272 lama

Acties:
  • +6Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:02
Weer een redelijk oude set af :) Was weer lekker grabbelen door alle dozen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:25

Pierre

Geen zin vandaag.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Pierre schreef op zondag 24 mei 2020 @ 10:26:
[...]

Dat is geen Station of mis ik iets?
Jeetje wat dom van mij..ik las stadion 8)7

Acties:
  • +7Henk 'm!

• flam
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15:23
Na lange tijd getwijfeld te hebben, toch maar besloten om de doos te openen.

[Voor 12% gewijzigd door flam op 25-05-2020 13:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: april 2007
Gim schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:44:
[...]

Ze kunnen bijvoorbeeld bouwers als jury uitkiezen die bij Lego ideas de meeste upvotes hebben gekregen voor dat land. Of een wedstrijd uitschrijven waarbij je zelf een x-aantal Mocs moet maken en de winnaar daarvan als jurylid kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperCrisz
Kapoen schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:15:
[...]

Sorry indien ik je verhaal niet goed begrijp, maar je wil een aantal oudere sets aanvullen met onderdelen die je zelf verloren hebt? Dan zou ik me eerder wenden tot bricklink.com en een prijs betalen per onderdeel/verzending. In principe dient de B&P alleen maar om fouten van Lego zelf recht te zetten dacht ik.

Misschien heb ik je verhaal toch verkeerd gelezen en heb je pech gehad, waardoor je meerdere (nieuwe) dozen hebt aangekocht met ontbrekende elementen?
Op deze pagina staat wel degelijk dat je met de Bricks & Pieces service, verloren stukjes uit oude sets kan vervangen

https://www.lego.com/nl-n...endkosten-408100000007908

[Voor 7% gewijzigd door SuperCrisz op 24-05-2020 10:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Britske schreef op zondag 24 mei 2020 @ 10:40:
[...]

Ze kunnen bijvoorbeeld bouwers als jury uitkiezen die bij Lego ideas de meeste upvotes hebben gekregen voor dat land. Of een wedstrijd uitschrijven waarbij je zelf een x-aantal Mocs moet maken en de winnaar daarvan als jurylid kiezen.
Dat verwacht ik niet. Het programma is van en door Lego. Dus dan ontkom je niet aan een senior designer van Lego. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gim
  • Nu online
meesje schreef op zondag 24 mei 2020 @ 11:03:
[...]

Dat verwacht ik niet. Het programma is van en door Lego. Dus dan ontkom je niet aan een senior designer van Lego. ;)
Of en en. Zowel een designer van LEGO als LEGO liefhebbers, favo bouwers.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21:00
Gisteren ook de aflevering zitten kijken met mijn vrouw. Ben het eens met de winnaars.
spoiler:
twijfelde even omdat ze het normaal ruim minder doen. Maar het idee van Lola was gewoon super. Het groepje kan beter Lola en Jan heten dan andersom. Hij heeft op het gebied van grapjes en verhaal echt een goede teamgenoot.
Daarbij zat het goed in elkaar en was het overal interessant. Bij de rest had de brick master eigenlijk altijd wel commentaar en bij hen niet. De draak viel echt tegen. Bewoog nauwelijks en de vleugels zagen er niet uit. Daarbij vond ik het kasteel veel te groot waardoor dat eerder het center piece was ipv de draak. En inderdaad hoe dan met de berg.
De T-Rex was goed gedaan met de bewegingen en 1 motor. Maar de andere dino's waren vrij groot. Waardoor die minder op viel. Het geluk zat hem in het bewegen.
De toekomst was ook vrij saai. Toen de raket er op werd gezet kwam het op mij over als een onderdeel van het gebouw (veel te groot) en niet als rakker. Wat de brick master ook al zei, een lancering was wel goed geweest en beter.
Terug naar Lola en Jan. Niemand wilde die bouwen, maar ze hebben het gewoon fantastisch gedaan. Simpel idee of zoals Jan zei, een raar idee wat uiteindelijk de zin bij ze terug brach en dus gewoon zorgde voor de overwinning in combinatie met het verhaal.
Dat laatste is bij hun sowieso meestal wel in orde. Als ze dit hoog kunnen houden, dan kunnen ze nog winnen ook.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Gim schreef op zondag 24 mei 2020 @ 11:06:
[...]

Of en en. Zowel een designer van LEGO als LEGO liefhebbers, favo bouwers.
Of misschien de winnaars van dit seizoen aan de jury toevoegen voor het volgende seizoen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: april 2007
[...]

Dat bedoel ik ook. Gewoon deze brickmaster van nu, aangevuld met een MOC bouwer(s) die ergens mee wint.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BillsGate
  • Laatst online: 17:17

BillsGate

...en er stralend uitzien

Als ik zie hoe in andere landen seizoen twee eruit ziet en hoe strak ze de formule in het Nederlands kopiëren, dan ben ik bang dat we nog wel even met onze brickmaster opgescheept zitten. Of althans met 1 jurylid.

Ik denk dat Endemol de echte AFOLs ook niet interessant genoeg vindt. Ik vind eigenlijk in elke versie de koppels best wel gecast: niet zomaar willekeurig gekozen o.b.v. bouwkwaliteiten, maar vooral koppels gekozen/samengesteld die het goed doen op tv. Ik geloof niet dat ze dat volgend seizoen in de NL/BE-versie anders gaan doen, laat staan dat ze daarop de jury gaan aanpassen.

De vraag is natuurlijk ook in hoeverre onze brickmaster écht al die beslissingen in zijn eentje maakt.
Mappy schreef op zondag 24 mei 2020 @ 11:36:
Het viel me overigens op dat niemand een station had gemaakt voor de trein, of heb ik dat gemist? Alleen bij Jan en Lola wat klokken langs het spoor volgens mij.
Dat viel me ook op. Niemand heeft verder ook maar iets met de trein gedaan in zijn verhaal. Of met het spoor... Ik had bij die wegrennende holbewoners misschien zelf een minifig in stukken bij een stuk rails gelegd, maar misschien was dat te heftig voor tv

[Voor 27% gewijzigd door BillsGate op 24-05-2020 11:38]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20:03

Mappy

Piramide van Austerlitz

Het viel me overigens op dat niemand een station had gemaakt voor de trein, of heb ik dat gemist? Alleen bij Jan en Lola wat klokken langs het spoor volgens mij.

I wanna be a Mappy and I wanna have fun :) Updates in topic net als nieuwe berichten tonen? Thumb up op dit topic

Acties:
  • +2Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:09
Wij zaten chagrijnig op de bank na deze aflevering
spoiler:
Mijn vriendin en ik hebben al weken het gevoel dat Jos en Martijn 'moeten' winnen van de programmamakers, niet per se het beste team.

Deels komt dit ook door jurering, de Brickmaster beoordeelt voornamelijk op verhaal en veel minder op bouwskills. Ook deze aflevering leek dat terug te komen:

Opdracht 1 (trein):
  • David & Giovanni kregen goed commentaar omdat het aspect tijd goed zichtbaar was en Brickmaster zelf kon uitleggen wat hij zag.
  • Jos & Martijn mochten zelf uitleggen wat ze gebouwd hadden waarna Brickmaster kon zeggen dat hij dat ook allemaal gezien had. Vergeleken met D&G zat de trein wat lomper in elkaar met gebruik van grotere blokjes. Persoonlijk had ik de 'vervagende verf' bestaande uit vier blokjes niet als dusdanig herkend.
  • Jan & Lola: Aspect tijd niet zichtbaar, creatief ontwerp, wel wat blokkig imho.
  • Bjorn & Corneel: Aspect tijd niet zichtbaar, mooi rond gesculped, maar ook wat saai.
Onze winnaar: David & Giovanni

Opdracht 2 (landschappen)
  • Jos & Martijn: De bewgingen in de T-Rex waren tof gedaan, de T-Rex zelf vond ik te blokkig. Vooral het lichaam is eigenlijk één rechthoekig blok. Teams hebben in eerdere afleveringen commentaar gekregen over sculpturen die te blokkig waren, maar blijkbaar geldt dat niet voor J&M. De langnekken waren mooier gevormd. Wat J&M heeft gered (en wel erg sterk was) waren de kleine verhaaltjes.
  • Bjorn & Corneel: Groot uitgebreid kasteel met (voor zover op tv te zien) in elke ruimte een kleine scene. Draak was inderdaad matig en het hoofdverhaal eigenlijk niet te zien, maar ik had verwacht dat ook hier de vele kleine verhaaltjes de beoordeling positiever zouden laten uitkomen (zoals bij J&M)
  • Jan & Lola: Ik was niet heel enthousiast over het resultaat. Vooraf werd gezegd dat er gejureerd zou worden op juiste schaalgrootte en realisme. Aangezien J&L de industriële revolutie moesten uitbeelden, past een fabriek met heel veel grote ramen daar niet bij (dat is geen 19e eeuwse architectuur). Daarnaast was het vooral een groot grijs blok dat door de twee schoorstenen op een fabriek leek (kijk ter vergelijking wat B&C met hun grijze kasteelmuren hadden gedaan qua textuurafwisseling). Met wat tandwielen op de buitenkant kwam er nog een soort van steampunk-sausje overheen, maar dat werd niet doorgetrokken bij de rest van de bouwwerken. De huisjes waren darentegen weer passend bij de tijd, maar die leken in het verhaal of de side-stories verder geen functie te hebben.
  • David & Giovanni: Eigenlijk net als meeste weken, qua bouwtechniek top (die zeshoeken bijvoorbeeld), maar een onnavolgbaar verhaal en weinig herkenbare side-stories. De raket viel een beetje weg tegen de rest van het bouwwerk (leek onderdeel van de beige toren).
Onze winnaar: Gelijkspel Bjorn&Corneel en Jos&Martijn

Dan de afvallers. Op zich zat het eraan te komen dat Jan&Lola of David&Giovanni zouden afvallen, gezien de resultaten van afgelopen weken. Het leek of de trein verder geen impact heeft gehad op de score (noch dat het een voordeel opleverde in de tweede opdracht) zoals in andere weken wel beide opdrachten ergens toe bijdroegen. Met Jan&Lola als aflveringswinnaars was David&Giovanni laten afvallen dus logisch, hoewel ik persoonlijk liever naar hun bouwtechniek keek dan het drama van Jan&Lola.

dus...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Plons!

Topicstarter
Maximus schreef op zondag 24 mei 2020 @ 08:31:
[...]

Meer juryleden zou fijn zijn idd. Mischien de winnaars van dit seizoen als jury vragen voor volgend seizoen :P

[Voor 3% gewijzigd door Zeehond op 24-05-2020 12:07]

select * from Fish;

Acties:
  • +6Henk 'm!

• hfos
  • Niet online
legofanaten schreef op zondag 24 mei 2020 @ 11:47:
Wees niet chagrijnig, vergeet niet dat het maar een televisieprogramma is* en dat jullie er waarschijnlijk heel andere standaarden op nahouden dan de doelgroep voor dit programma... Laat je eigen ideeën een beetje los en laat het gewoon over je heenkomen. Ik vind het vermakelijker dan ik van tevoren had verwacht maar eerlijk gezegd waren mijn verwachtingen bepaald niet hooggespannen. Ik kijk het met mijn kinderen (9 en 4) en daar werkt het prima voor.

* Voor de commerciële omroep! Dus dan weet je het wel...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kapoen
SuperCrisz schreef op zondag 24 mei 2020 @ 10:52:
[...]

Op deze pagina staat wel degelijk dat je met de Bricks & Pieces service, verloren stukjes uit oude sets kan vervangen

Geen punten voor Lego qua duidelijkheid, de pagina die jij linked staat onder het kopje ‘onderdelen kopen’. Dus deze B&P is niet gratis. De B&P die ik vermeldde handelt alleen over fouten in een set.

Je kan altijd proberen, maar ik vermoed dat Lego je toch naar een betalende dienst zal verwijzen voor een grote bestelling. En dan is er nog een beperking dat oude sets waarschijnlijk onderdelen bevatten die niet meer in productie zijn.
[...]

‘Brickman’ in de Australische versie is een ‘Lego Certified Professional’, maar werkt niet voor Lego zelf. Hij is iemand die grote opdrachten afwerkt voor eigen rekening.

[Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 24-05-2020 12:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 19:45

rammes

koekebakker 1e klas

Kapoen schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:15:
[...]

de uitleg op de site is mij ook niet geheel duidelijk.

Wij rekenen vaste verzendkosten voor bestellingen bij Bricks & Pieces. Dat betekent dat je een vast bedrag betaalt, ongeacht het aantal stukjes dat je bestelt. Mocht je echter beslissen om Bricks & Pieces samen met een of meer van onze sets in de LEGO® Shop te bestellen, dan gelden de standaard verzendkosten.

wat is dan precies die prijs? dat vind ik niet terug op de pagina.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kapoen
rammes schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:41:
[...]

Wij rekenen vaste verzendkosten voor bestellingen bij Bricks & Pieces. Dat betekent dat je een vast bedrag betaalt, ongeacht het aantal stukjes dat je bestelt. Mocht je echter beslissen om Bricks & Pieces samen met een of meer van onze sets in de LEGO® Shop te bestellen, dan gelden de standaard verzendkosten.

Volgens mij halen ze zelf hun Pick-a-Brick en B&P diensten door elkaar. Ik heb tweemaal een onderdeel nabesteld via B&P en dat was helemaal gratis (onderdeel en verzending).

[Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 24-05-2020 12:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• la_fusion
  • Laatst online: 02-06 19:34
legofanaten schreef op zondag 24 mei 2020 @ 11:47:
spoiler:
Mijn vriendin en ik hebben al weken het gevoel dat Jos en Martijn 'moeten' winnen van de programmamakers, niet per se het beste team.

Deels komt dit ook door jurering, de Brickmaster beoordeelt voornamelijk op verhaal en veel minder op bouwskills. Ook deze aflevering leek dat terug te komen:

Opdracht 1 (trein):
  • David & Giovanni kregen goed commentaar omdat het aspect tijd goed zichtbaar was en Brickmaster zelf kon uitleggen wat hij zag.
  • Jos & Martijn mochten zelf uitleggen wat ze gebouwd hadden waarna Brickmaster kon zeggen dat hij dat ook allemaal gezien had. Vergeleken met D&G zat de trein wat lomper in elkaar met gebruik van grotere blokjes. Persoonlijk had ik de 'vervagende verf' bestaande uit vier blokjes niet als dusdanig herkend.
  • Jan & Lola: Aspect tijd niet zichtbaar, creatief ontwerp, wel wat blokkig imho.
  • Bjorn & Corneel: Aspect tijd niet zichtbaar, mooi rond gesculped, maar ook wat saai.
Onze winnaar: David & Giovanni

Opdracht 2 (landschappen)
  • Jos & Martijn: De bewgingen in de T-Rex waren tof gedaan, de T-Rex zelf vond ik te blokkig. Vooral het lichaam is eigenlijk één rechthoekig blok. Teams hebben in eerdere afleveringen commentaar gekregen over sculpturen die te blokkig waren, maar blijkbaar geldt dat niet voor J&M. De langnekken waren mooier gevormd. Wat J&M heeft gered (en wel erg sterk was) waren de kleine verhaaltjes.
  • Bjorn & Corneel: Groot uitgebreid kasteel met (voor zover op tv te zien) in elke ruimte een kleine scene. Draak was inderdaad matig en het hoofdverhaal eigenlijk niet te zien, maar ik had verwacht dat ook hier de vele kleine verhaaltjes de beoordeling positiever zouden laten uitkomen (zoals bij J&M)
  • Jan & Lola: Ik was niet heel enthousiast over het resultaat. Vooraf werd gezegd dat er gejureerd zou worden op juiste schaalgrootte en realisme. Aangezien J&L de industriële revolutie moesten uitbeelden, past een fabriek met heel veel grote ramen daar niet bij (dat is geen 19e eeuwse architectuur). Daarnaast was het vooral een groot grijs blok dat door de twee schoorstenen op een fabriek leek (kijk ter vergelijking wat B&C met hun grijze kasteelmuren hadden gedaan qua textuurafwisseling). Met wat tandwielen op de buitenkant kwam er nog een soort van steampunk-sausje overheen, maar dat werd niet doorgetrokken bij de rest van de bouwwerken. De huisjes waren darentegen weer passend bij de tijd, maar die leken in het verhaal of de side-stories verder geen functie te hebben.
  • David & Giovanni: Eigenlijk net als meeste weken, qua bouwtechniek top (die zeshoeken bijvoorbeeld), maar een onnavolgbaar verhaal en weinig herkenbare side-stories. De raket viel een beetje weg tegen de rest van het bouwwerk (leek onderdeel van de beige toren).
Onze winnaar: Gelijkspel Bjorn&Corneel en Jos&Martijn

Dan de afvallers. Op zich zat het eraan te komen dat Jan&Lola of David&Giovanni zouden afvallen, gezien de resultaten van afgelopen weken. Het leek of de trein verder geen impact heeft gehad op de score (noch dat het een voordeel opleverde in de tweede opdracht) zoals in andere weken wel beide opdrachten ergens toe bijdroegen. Met Jan&Lola als aflveringswinnaars was David&Giovanni laten afvallen dus logisch, hoewel ik persoonlijk liever naar hun bouwtechniek keek dan het drama van Jan&Lola.
Niet helemaal eens met je opmerking over de prestaties maar wel eens dat het verhaalgebeuren totale willekeur is vanuit de brickmaster. De meest onlogische dingen haalt hij er wel uit, de meest duidelijke dingen niet. Naar mijn idee complete onzin. Sowieso is het nogal selectief waar naar gekeken wordt en wat er wordt afgekeurd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
rammes schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:41:
[...]

weet niet waar jij keek maar er staat een grote tabel onder...

Acties:
  • +8Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anandovic8312
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 21:42
Ik ga maar eens kijken of hier nog wat mee kan maken 😁

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21:11

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Mensen, als het uitgezonden is, zijn spoilertags niet meer nodig, net als in FTM. Wellicht voor volgend seizoen een eigen topic in FTM?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spin2
  • Laatst online: 24-05 14:11
Señor Sjon schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:57:
[mbr]Mensen, als het uitgezonden is, zijn spoilertags niet meer nodig, net als in FTM. Wellicht voor volgend seizoen een eigen topic in FTM?[/]
Goh, ik persoonlijk kijk altijd naar de herhaling op zondag (vandaag dus) omdat ik zaterdag altijd moet werken. Dus ik ben wel dankbaar voor de spoilertags. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:38
Leuk filmpje.

Ik weet nu niet waar ik hem het meest om benijd. Op zijn tech skills of de beschikking over zo'n groot meer te hebben waar (zo ver ik zag) niemand anders was. Geweldige omgeving en geen mensen <3

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +22Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:44

Hierkomik

Zo dan...

Kapoen schreef op zondag 24 mei 2020 @ 12:55:
[...]

Volgens mij halen ze zelf hun Pick-a-Brick en B&P diensten door elkaar. Ik heb tweemaal een onderdeel nabesteld via B&P en dat was helemaal gratis (onderdeel en verzending).
Ik heb mij ook enorm verbaasd over de namen van de Lego services, maar volgens mij zit het zo:

Pick a Brick (PAB) in de Lego fysieke winkels:
Cup vullen (klein of groot) voor standaard bedrag. Stukjes zijn redelijk beperkt, en nooit Technic voor zover ik weet.

Online Lego winkel, onderdeel 'Stenen'

Pick a Brick (PAB) (https://www.lego.com/nl-nl/page/static/pick-a-brick)
Beperkte selectie bricks (volgens mij is dit ook het totale aanbod wat de Lego winkels kunnen bestellen om in hun PAB muur te zetten). Je betaalt hier echter per blokje een vast bedrag.
Verzending naar gewicht, of als je het combineert met setjes in de Lego Winkel, gaat dit er gratis bij (wel wordt het apart verstuurd, dus je krijgt niet alles tegelijk binnen).

Bricks & Pieces: https://www.lego.com/nl-n...acementparts?chosenFlow=3
Bedoeld om je sets compleet te maken als er steentjes ontbreken of stuk zijn.

Subonderdeel 1: steentjes kopen
Subonderdeel 2: ontbrekende steentjes
Subonderdeel 3: kapotte steentjes

Onderdeel 2 en 3 zijn gratis, al kijken ze wel of je niet honderden stukjes per jaar besteld. Volgens mij is het dus ook als je een steentje per ongeluk kapot maakt ook te bestellen. Ook voor oudere sets. Dat is gewoon een service van Lego.
Onderdeel 1 is een betaalde service. Hier kan je HEEL veel vinden. Ook stukjes bestellen van nieuwe sets, die bijv nog niet of nauwelijks op Bricklink staan.
o.a. Sariel (bekend van zijn Technic Youtube kanaal) heeft daar een mooie video over:
YouTube: The CHEAPEST way to buy LEGO pieces!
Dit is dus heel erg vergelijkbaar met Pick a Brick, maar de selectie is veel breder, zelfs met stukjes van hele oude sets. Het is wat dat betreft dus gek dat er op de Lego website uberhaupt een onderdeel Pick a Brick is dat afwijkt van deze service (die heel erg verborgen is op de website).
Nogmaals, ik vermoed dat dit komt omdat het aanbod van de online PAB hetzelfde is als in de fysieke winkels (al kunnen die natuurlijk zelfs niet de hele PAB online selectie kwijt, altijd maar een deel). Zou interessant zijn als een Lego Employee dat zou kunnen bevestigen ofzo.

Dan is er helaas nog een maar: die laatstgenoemde service (met dus veel (recente en minder recente) stukjes) is vanwege Covid nu niet beschikbaar... PAB online dus wel (de beperkte selectie dus).

Hoop dat dit overzicht met linkjes een beetje helpt, ik werd er ook helemaal gaar van dat ik de dingen niet uit elkaar kon houden en steeds weer moest zoeken naar de service die ik zocht.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kapoen
Hierkomik schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:15:
[...]
Ik heb mij ook enorm verbaasd over de namen van de Lego services, maar volgens mij zit het zo:
Volgens mij moeten we rond jouw post een mooie gouden rand zetten, dit is heel waardevolle informatie _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:09
Hierkomik schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:15:
[...]
Dit is dus heel erg vergelijkbaar met Pick a Brick, maar de selectie is veel breder, zelfs met stukjes van hele oude sets. Het is wat dat betreft dus gek dat er op de Lego website uberhaupt een onderdeel Pick a Brick is dat afwijkt van deze service (die heel erg verborgen is op de website).
[...]
Als je veel blokjes bestelt loont het ook om de prijzen van Pick a Brick en Bricks & Pieces te vergelijken. De prijsstelling staat los van elkaar, dus soms is een specifiek blokje goedkoper bij PaB (mits in het assortiment) en soms bij Bricks & Pieces.
Overigens loont het ook om te vergelijken bij specifieke elektrische onderdelen. Ik meen me te herinneren dat de EV3 tastsensor bij Bricks & Pieces (als los onderdeel) goedkoper is dan als set (45507).

dus...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
spin2 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:11:
[...]

Goh, ik persoonlijk kijk altijd naar de herhaling op zondag (vandaag dus) omdat ik zaterdag altijd moet werken. Dus ik ben wel dankbaar voor de spoilertags. :)
Mee eens. Ik vind spoiler tags persoonlijk wel netjes om te gebruiken. Een eigen topic kan ik me eerder in vinden. Dan maak je een bewuste keuze.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Waterkan icm lego tot “duikboot” gemaakt

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Señor Sjon schreef op zondag 24 mei 2020 @ 13:57:
[mbr]Mensen, als het uitgezonden is, zijn spoilertags niet meer nodig, net als in FTM. Wellicht voor volgend seizoen een eigen topic in FTM?[/]
Eigen topic; heel graag. (en aangezien wij ook nooit op zaterdag kunnen kijken tot die tijd ook graag spoilers :> )

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
Eigen topic lijkt me op dit moment weinig interessant. De show is bijna afgelopen (nog 2 afleveringen?). Wellicht voor volgend seizoen wel een idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Arunia schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:37:
Eigen topic lijkt me op dit moment weinig interessant. De show is bijna afgelopen (nog 2 afleveringen?). Wellicht voor volgend seizoen wel een idee?
Twee? Na halve komt toch alleen nog de finale?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
@meesje des te meer reden om niet meer een nieuw topic te doen. Er wordt nu ook al weinig echt over gepost. Zou het lekker voor volgend jaar houden. Of iedereen moet ineens de andere landen gaan kijken. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

En fase twee klaar. Nu is de tafel bezet door dochterlief die wilde puzzelen. Later weer verder.

Ik moet wel zeggen dat fase twee erg uitgebreid is. Als je ziet wat er allemaal bijgekomen is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marcel19710401
Gé Brander schreef op zondag 24 mei 2020 @ 15:58:
En fase twee klaar. Nu is de tafel bezet door dochterlief die wilde puzzelen. Later weer verder.

Ik moet wel zeggen dat fase twee erg uitgebreid is. Als je ziet wat er allemaal bijgekomen is.

[Afbeelding]
En, werkt alles naar behoren?
Pagina: 1 ... 70 ... 77 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True