Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NyceNL
  • Registratie: mei 2014
  • Nu online
Door die post van @Freez heb ik nu ook heel erg de neiging om minifigs te gaan sparen. Maar iets zegt me dat dit mij heel snel heeeel veel geld gaat kosten. Net al even rond gekeken wat er te koop staat.. Wou eigenlijk alles wel kopen 8)7

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
Dank! Nu weet ik waar al die rode daken vandaan komen die ik heb :)

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:42
Creator Expert 10272 Old Trafford voetbal stadium officieel aangekondigd door LEGO:
https://www.bouwsteentjes...xpert-10272-old-trafford/

En meteen zichtbaar in de LEGO webshop: https://www.lego.com/en-n...d-manchester-united-10272.

Haay wijzigde deze reactie 13-01-2020 15:27 (27%)

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 15:24
Inderdaad leuk. Gisterenavond toevallig de nieuwe officiele bookshop in elkaar geknutseld. Eigenlijk jammer dat dit ook een bookshop is want qua grootte en ontwerp past hij er denk ik prima bij.
Erapaz schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:09:
[...]

Dank! Nu weet ik waar al die rode daken vandaan komen die ik heb :)
Die castle square heb ik ook nog. Jeugdsentiment! Lekker middeleeuws en dan de soep met worst stand erbij :+

Bean77 wijzigde deze reactie 13-01-2020 15:48 (22%)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bean77 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:46:
[...]

Inderdaad leuk. Gisterenavond toevallig de nieuwe officiele bookshop in elkaar geknutseld. Eigenlijk jammer dat dit ook een bookshop is want qua grootte en ontwerp past hij er denk ik prima bij.

[...]

Die castle square heb ik ook nog. Jeugdsentiment! Lekker middeleeuws en dan de soep met worst stand erbij :+
hoe beviel de build? lijkt me best gave set, zeker omdat het 2x 16 is zoals bij petshop

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 15:24
himlims_ schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:48:
[...]

hoe beviel de build? lijkt me best gave set, zeker omdat het 2x 16 is zoals bij petshop
Beter dan de garage van vorig jaar (ik heb alle modulars). Ik vind het altijd wel leuk om nieuwe technieken te zien en daarmee te bouwen. De boom weet ik niet wat ik daar van moet vinden, maar het is wel leuk bedacht.

Maar eerlijk gezegd vind ik het niveau al jaren lager dan in de tijd van de green grocer, town hall, fire brigade. Die vond ik destijds een stuk vernieuwender (omdat het waarschijnlijk ook het begin was). Nu zijn het steeds wat andere accenten. Die ook leuk zijn, maar minder vernieuwend zoals het destijds was.

Vanavond maar eens beginnen aan dat andere huisje.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Chicken88 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:02:
Hierbij even een normale bouw foto van mij. :)

Ben eind vorig jaar ook maar eens begonnen met zelf dingen verzinnen/maken, 'k moet zeggen dat ik het leuker/relaxter vind dan bestaande sets bouwen. 'k moet alleen nog een hoop leren ;)

[Afbeelding]
:X O-) kerk foto's? :>

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Hooli-gan
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:41
NyceNL schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:48:
Door die post van @Freez heb ik nu ook heel erg de neiging om minifigs te gaan sparen. Maar iets zegt me dat dit mij heel snel heeeel veel geld gaat kosten. Net al even rond gekeken wat er te koop staat.. Wou eigenlijk alles wel kopen 8)7
Hahahaha, ik had/heb precies hetzelfde. Kan me nauwelijks beheersen.

 iPad Pro 11' 2018 |  iPhone 11 Pro |  Watch serie 5 |  iPods Pro

• Loader
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 26-01 19:42
NyceNL schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:48:
Als je de eerste series nog wilt hebben dan ben je inderdaad heel veel geld kwijt. Als je nu gaat beginnen kun je misschien de afgelopen 4 series nog krijgen en dan ga je gewoon verder met wat nieuw verschijnt.

• Freez
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13:06
Zei er iemand kerk foto's? O-)

Dit is mijn creatie voor mijn permanente winter village.

• TWCRay
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 03:30
Volgens mij is hier een film nagespeeld...

• chrisO
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:39
TWCRay schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:24:

[Afbeelding]
Een film van Michael Bay?, daar gaat ook altijd alles stuk inclusief het script >:)

• Mister_GJ
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15:08
Freez schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:35:
[...]

Zei er iemand kerk foto's? O-)

Dit is mijn creatie voor mijn permanente winter village.
[Afbeelding]
Ziet er erg gaaf uit!
Heb je daar meer informatie over? Ik ben nog op zoek naar een mooi kerkje voor ons winterdorp.

• Chicken88
  • Registratie: juli 2012
  • Nu online
Momenteel ligt ie uit elkaar, en zoals ik al zei wil ik er nog het een en andere aan doen. komt goed maar gaat nog wel ff duren. ('k doe dit voor m'n rust en hobby ;) )

Tweakers Topic Watcher | Hacker News Watcher

• Cowamundo
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 27-01 21:09
Als hernieuwde lego fan ben ik nu een paar dagen druk bezig met het compleet maken van al mijn oude sets...

Gelukkig mis ik niet al te veel of hele dure onderdelen en merk ik dat ik er helemaal ingezogen wordt.

Ik had al 4 nieuwe setjes gekocht afgelopen vrijdag als beginnetje na 20+ jaar lego loos maar de teller voor alle losse onderdelen staat ook al op zo’n 50€ incl verzending.

Dan stieken toch even bij de sets van een van de verkoper kijken en voor je het weet zit je zo een paar tientjes hoger.

Dus even een beetje gas terug...
Nog een paar oude sets te gaan kwa controle en dan alles in 1x bestellen.

Nieuwe dingen komen daarna wel weer anders gaat er van alles door elkaar en ben ik zo een paar honderd euro lichter.

• Freez
Mister_GJ schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:28:
[...]

Ziet er erg gaaf uit!
Heb je daar meer informatie over? Ik ben nog op zoek naar een mooi kerkje voor ons winterdorp.
Hierbij (vergroten van de berg ben ik nog mee bezig):

• Mister_GJ
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15:08
Freez schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:57:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gaaf hoor! _/-\o_ Heb jij deze helemaal zelf ontworpen of heb je een ander model als voorbeeld gebruikt?

• Freez
Mister_GJ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:36:
[...]

Gaaf hoor! _/-\o_ Heb jij deze helemaal zelf ontworpen of heb je een ander model als voorbeeld gebruikt?
Ik heb jaren geleden eens een foto gezien van iemand die ook zo'n soort kerkje heeft gebouwd met de stenen die toen beschikbaar waren.
Daarna heb ik mijn versie ervan gemaakt en het dak, toren, ramen en interieur zelf ontworpen.
Gelukkig kwam een tijdje geleden de Hogwarts Great Hall uit, toen kwamen de vierkant geruite raampjes beschikbaar (link).

• felder
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12:49
Freez schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:57:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ontzettend knap.
Die bergen, zijn die gemaakt uit grijze stukken losse steentjes, of rots elementen?

• lexi
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 14:34
(jarig!)
TWCRay schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:24:

[Afbeelding]
inclusief miauwsara :+

• Falcon10
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 27-01 15:21

Falcon10

Hit it i would !

Hij is er :

De USG Imperial Star Destroyer : 699 euro.

-| Hit it i would ! |-

• TWCRay
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 03:30
Precies. Gelukkig geen lijm gevonden ;)

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:30
Gisteren de rode kraan besteld, maar jeetje wat een build is dat zeg voor maar 130 euro. Echt een koopje.

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 14:49
NotSoSteady schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:56:
Gisteren de rode kraan besteld, maar jeetje wat een build is dat zeg voor maar 130 euro. Echt een koopje.
Welk nummer en waar ?
Familielid Zoek nog een uitgebreide niet al te dure set.

...

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
TWCRay schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:27:
[...]

Precies. Gelukkig geen lijm gevonden ;)
wel de Kragle hoop ik? ;)
harley schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:43:
[...]

Welk nummer en waar ?
Familielid Zoek nog een uitgebreide niet al te dure set.
ik vermoed deze: https://www.brickwatch.ne.../Rough-Terrain-Crane.html

mschol wijzigde deze reactie 14-01-2020 22:55 (44%)

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• sig69
  • Laatst online: 15:34
Dat is best een leuk ding inderdaad, wil ik misschien ook nog wel bouwen. Ik snap alleen niet waarom deze met 4000+ onderdelen zoveel goedkoper is dan die gele (42009) met 2600 onderdelen? 199 vs 569 op bol.com bijvoorbeeld.

sig69 wijzigde deze reactie 14-01-2020 23:07 (5%)

• mschol
  • Niet online
sig69 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:06:
[...]

Dat is best een leuk ding inderdaad, wil ik misschien ook nog wel bouwen. Ik snap alleen niet waarom deze met 4000+ onderdelen zoveel goedkoper is dan die gele (42009) met 2600 onderdelen? 199 vs 569 op bol.com bijvoorbeeld.
https://brickset.com/sets/42009-1/Mobile-Crane-MK-II

komt uit 2015 en is dus al ~3 jaar niet meer leverbaar bij lego, en dan stijgen de dozen die nieuw zijn;
via bricklink is er goedkoper aan te komen (bol = handelaren)

• Cowamundo
Hier zoals beloofd foto's van de eerste twee sets die ik na ruim 20 jaar weer in elkaar heb gezet om compleet te maken:

Wel jammer dat eigenlijk alleen de witte stenen verkleurd zijn door de jaren heen, alle andere kleuren zien er nog prima uit.

Is er misschien een veilig trucje/middeltje om witte stenen weer mooi wit te krijgen? :?

En wat is de beste manier om lego schoon/stofvrij te maken zonder de kleuren te beschadigen?

Graag jullie advies.

• almightyarjen
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:20

almightyarjen

When does the hurting stop?

Cowamundo schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:49:
Hier zoals beloofd foto's van de eerste twee sets die ik na ruim 20 jaar weer in elkaar heb gezet om compleet te maken:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wel jammer dat eigenlijk alleen de witte stenen verkleurd zijn door de jaren heen, alle andere kleuren zien er nog prima uit.

Is er misschien een veilig trucje/middeltje om witte stenen weer mooi wit te krijgen? :?

En wat is de beste manier om lego schoon/stofvrij te maken zonder de kleuren te beschadigen?

Graag jullie advies.
Om de vergeling ongedaan te krijgen moet je de onderdelen in een bak met waterstofperoxide oplossing (3% werkt, 9% gaat sneller) doen en in de zomer (nu is de zon niet sterk genoeg) een paar uur in de zon zetten.

Het wassen van onderdelen doe ik altijd in een handwasje met afwasmiddel; met een nagelborstje.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
almightyarjen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:19:
[...]

Om de vergeling ongedaan te krijgen moet je de onderdelen in een bak met waterstofperoxide oplossing (3% werkt, 9% gaat sneller) doen en in de zomer (nu is de zon niet sterk genoeg) een paar uur in de zon zetten.

Het wassen van onderdelen doe ik altijd in een handwasje met afwasmiddel; met een nagelborstje.
Ik heb dit dus een keer gedaan maar zag dat een aantal van deze onderdelen gewoon weer vergeeld zijn. Ze stonden in een donker hoekje van de zolder dus door het zonlicht zou het niet moeten komen. Nou ja, over een aantal maanden wellicht een nieuwe poging (al heb ik vooral in de winter de neiging met Lego bezig te zijn).

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:19
Vergeling komt niet alleen van zonlicht. Ik heb begrepen van mensen dat ook wit Lego bewaren in de set doos ook op den duur kan vergelen. Het in een plastic zak(je) bewaren kon het voorkomen als ik me niet vergis.

Ik heb op deze manier nog een gevalletje van Schrodinger's kat in mijn 8880 doos mbt het versnellingsbak onderdeel (sowieso al een zeer gevoelig onderdeel voor vergeling), dat in een plastic zak zit, maar ik durf al jaren niet te kijken :D

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13:45
Sommige materialen verkleuren juist door gebrek aan zonlicht (bijvoorbeeld alkydlakken, maar LEGO ook v.z.i.w.). Grote kans dat dat versnellingsbakonderdeel kneitergeel is :P

• Cowamundo
almightyarjen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:19:
[...]

Bedankt voor de tip,
Is dat dan 3-9% peroxide en de rest water of hoe werkt dat en hoe lang moet het er in?
Heb er nog nooit iets mee gedaan en de laatste beetjes van mijn haar is ook niet meer in de staat dat het peroxide overleefd. _O-

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Cowamundo schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:34:
[...]

Bedankt voor de tip,
Is dat dan 3-9% peroxide en de rest water of hoe werkt dat en hoe lang moet het er in?
Heb er nog nooit iets mee gedaan en de laatste beetjes van mijn haar is ook niet meer in de staat dat het peroxide overleefd. _O-
Peroxide krijg je alleen als 3-9%, afhankelijk van waar je het haalt. Vaak is het gewoon 3% want veel hogere percentages is een gereguleerde stof (kan je als particulier vaak niet eens aan komen). Je gooit het puur in een, liefst, glazen pot of schaal. Lego erbij, zorgen dat het volledig ondergedompeld is en een paar uurtjes in de zon. Vervolgens afspoelen met water en klaar.

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB R9 290/2x8096MB Crucial Ballistix DDR3-1600/Crucial MX200 500GB/25" Dell 2515H

• almightyarjen

almightyarjen

Waterstofperoxide tot 50% is gewoon verkrijgbaar, inmiddels al 30 liter verbruikt :P

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:42

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Voor degene met de Landrover, check deze coole MOC.

Heb ik weer wat te doen komende weken :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• mschol
  • Niet online
almightyarjen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:26:
Waterstofperoxide tot 50% is gewoon verkrijgbaar, inmiddels al 30 liter verbruikt :P
gewoon? officieel moet je daar een vergunning voor aanvragen bij ILT
"Alle informatie over het als particulier aanvragen van een vergunning voor het bezit en gebruik van waterstofperoxide met een concentratie hoger dan 12% kunt u hier vinden."

mschol wijzigde deze reactie 15-01-2020 10:34 (18%)

• Mappy
  • Laatst online: 23-01 22:16

Mappy

Piramide van Austerlitz

AppieNL in "Het Grote Lego Topic - Deel 6"
Ik heb op deze manier nog een gevalletje van Schrodinger's kat in mijn 8880 doos mbt het versnellingsbak onderdeel (sowieso al een zeer gevoelig onderdeel voor vergeling), dat in een plastic zak zit, maar ik durf al jaren niet te kijken :D
_O-

I wanna be a Mappy and I wanna have fun :) Updates in topic net als nieuwe berichten tonen? Thumb up op dit topic

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15:11
Cowamundo schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:49:
die tweede heb/had ik vroeger ook! Het valluik is vaak gebruikt 😀

• almightyarjen

almightyarjen

mschol schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:33:
[...]

gewoon? officieel moet je daar een vergunning voor aanvragen bij ILT

[...]
Geen idee, ik gebruik max 9% oplossing. Ik zag dat 50% te koop was, niet verder gekeken ;)

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14:23

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Falcon10 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:04:
Hij is er :

[Afbeelding]

Véél te duur voor deze set. Iets met Disney en licentiekosten ;w
ik vermoed dat ie gaat floppen, dus ik wacht wel tot ie ergens in de aanbieding is over een tijdje.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Shin_Alu
  • Registratie: maart 2003
  • Nu online

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Nyarlathotep schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:57:
[...]

Véél te duur voor deze set. Iets met Disney en licentiekosten ;w
ik vermoed dat ie gaat floppen, dus ik wacht wel tot ie ergens in de aanbieding is over een tijdje.
Agh, ongeveer net zoveel als de originele nu is inclusief doos :+

Taru tossing moet een olympische sport worden

• mschol
  • Niet online
almightyarjen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:46:
[...]

Geen idee, ik gebruik max 9% oplossing. Ik zag dat 50% te koop was, niet verder gekeken ;)
ah, hoe het er stond dacht ik dat je de 50% oplossing gebruikte :D

• FatEd88
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 15:37
redfoxert schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:59:
[...]

Peroxide krijg je alleen als 3-9%, afhankelijk van waar je het haalt. Vaak is het gewoon 3% want veel hogere percentages is een gereguleerde stof (kan je als particulier vaak niet eens aan komen). Je gooit het puur in een, liefst, glazen pot of schaal. Lego erbij, zorgen dat het volledig ondergedompeld is en een paar uurtjes in de zon. Vervolgens afspoelen met water en klaar.
Als je geen geduld hebt voor de zon kan je ook een UV led strip om je bak/schaal/kom wikkelen en daarna afplakken met Aluminium folie en een nachtje laten staan, werkt ook goed :)
De led strip uiteraard niet in contact laten komen met de vloeistof.

FatEd88 wijzigde deze reactie 15-01-2020 11:58 (4%)

• almightyarjen

almightyarjen

FatEd88 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:58:
[...]

Als je geen geduld hebt voor de zon kan je ook een UV led strip om je bak/schaal/kom wikkelen en daarna afplakken met Aluminium folie en een nachtje laten staan, werkt ook goed :)
De led strip uiteraard niet in contact laten komen met de vloeistof.
Dit is wel wat lastig: je hebt een golflengte van ca. 325 nm nodig, wat in het UV-A spectrum valt. De meeste/alle UV-ledstrips zitten in het UV-B spectrum (blacklight e.d.).

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

ToolkiT

brit-tweaker

almightyarjen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:27:
[...]

Dit is wel wat lastig: je hebt een golflengte van ca. 325 nm nodig, wat in het UV-A spectrum valt. De meeste/alle UV-ledstrips zitten in het UV-B spectrum (blacklight e.d.).
Jangbricks had toch een setup met UV LEDs? kan ik me herrineren dat hij daar een filmpje over had..

Methode met zonlicht:

Ah, gevonden:

ToolkiT wijzigde deze reactie 15-01-2020 12:47 (22%)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• almightyarjen

almightyarjen

^^Ik zie het! Ik heb me helemaal suf gezocht, maar ik kon ze niet vinden. :(

Ik ben uiteindelijk voor UV-A gloeilampen gegaan. Werkt goed, alleen komt er aardig wat warmte vanaf aangezien die lampen 300W per stuk zijn (ik heb er twee). Die warmte kan ik goed gebruiken: het blijkt dat het proces het beste werkt bij een watertemperatuur van ca. 25 graden en aangezien de bak water in de koude garage staat moet het water eerst goed worden opgewarmd voordat het proces goed gaat. Ik ben bezig om een microcontoller erop te zetten, zodat het wat beheersbaar blijft: ik ben een keer vergeten die lampen uit te zetten, gevolg was een grijze wegenplaat waarvan de print van de weg bijna niet meer zichtbaar was :X

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Protip: ga even langs een dierenwinkel, haal een verwarmingselement voor een aquarium. Die zijn niet te heet en niet te koud :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:35:
Protip: ga even langs een dierenwinkel, haal een verwarmingselement voor een aquarium. Die zijn niet te heet en niet te koud :)
Er gaat 600W aan warmte in via de lampen die erboven hangen, dus een verwarmingselement heb ik niet nodig :D Het probleem is dat het water juist te warm wordt, dat wil ik voorkomen met een ventilator.

• janvanmil
  • Registratie: maart 2009
Iemand een idee wanneer de auto van de Vintage Car contest als gift beschikbaar wordt?

• Kapoen
  • Laatst online: 06:25
BCC schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:45:
[...]

die tweede heb/had ik vroeger ook! Het valluik is vaak gebruikt 😀
Jaaaa die valdeur, *mooie herinneringen* >:)

Ik kijk alvast uit naar de pirates ideas set die dit jaar zal verschijnen. Zelfs indien deze niet zo gedetailleerd zou zijn als de originele inzending zal het nog altijd een leuke constructie worden denk ik. Iets dat Lego al lang niet meer gedaan heeft voor de fans van pirates jammer genoeg.
*edit* in 2015 verschenen er wel nog wat kleinere gebouwen, maar ik weet niet of die echt te vergelijken zijn met dat iconische pirateneiland.
janvanmil schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:16:
Iemand een idee wanneer de auto van de Vintage Car contest als gift beschikbaar wordt?
Dat is nog koffiedik kijken helaas, maar de voorganger kregen we vorig jaar in juni en nog eens later tijdens de zomer (wegens overstock of zo?)

Kapoen wijzigde deze reactie 15-01-2020 18:36 (8%)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Cowamundo
Kapoen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:31:
[...]

Jaaaa die valdeur, *mooie herinneringen* >:)

Ik kijk alvast uit naar de pirates ideas set die dit jaar zal verschijnen. Zelfs indien deze niet zo gedetailleerd zou zijn als de originele inzending zal het nog altijd een leuke constructie worden denk ik.
Die ziet er wel heel mooi uit zeg, als hij zo op de markt komt zal het een flinke smak geld gaan kosten.

• Eppo ©
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Falcon10 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:04:
Hij is er :

[Afbeelding]

Hij staat opgebouwd bij de Lego store in Wijnegem. Vond hem persoonlijk vrij saai grijs. Voor dat geld haal ik dan liever de millennium falcon...

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

almightyarjen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:47:
[...]

Er gaat 600W aan warmte in via de lampen die erboven hangen, dus een verwarmingselement heb ik niet nodig :D Het probleem is dat het water juist te warm wordt, dat wil ik voorkomen met een ventilator.
Ah zo. Dan hang je die lampen toch hoger? Het is niet dat dat UV licht er dan niet op zou vallen ofzo.
Desnoods een elektrisch koelelement, die zijn ook prima te krijgen, zelfs waterdicht. Maar je lampen verderaf hangen is stukken goedkoper. Desnoods knal je er wat planken omheen, dan bereikt het UV geen dingen die het niet zou moeten bereiken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• NotSoSteady
janvanmil schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:16:

[Afbeelding]
Duurt denk ik nog wel even.
Het is nog onbekend wanneer de Aedelsten Deluxe als een Gift with Purchase (GWP) op de markt wordt gebracht. Tussen de aankondiging van de laatste winnaar in de wedstrijd ‘Moments in Space’ maart 2018 en de eerste verschijning van de LEGO Ideas 40335-raket op 5 juni 2019 zat meer dan een jaar. Het kan dus enige tijd duren voordat de set zal worden aangeboden als een geschenk bij aankoop.
https://www.bricktastic.n...rdt-geschenk-bij-aankoop/

Gaat iemand het stadion van Manchester United nog halen?

NotSoSteady wijzigde deze reactie 15-01-2020 21:22 (3%)

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:11:
[...]

Ah zo. Dan hang je die lampen toch hoger? Het is niet dat dat UV licht er dan niet op zou vallen ofzo.
Desnoods een elektrisch koelelement, die zijn ook prima te krijgen, zelfs waterdicht. Maar je lampen verderaf hangen is stukken goedkoper. Desnoods knal je er wat planken omheen, dan bereikt het UV geen dingen die het niet zou moeten bereiken.
Ja daar heb ik ook over nagedacht, maar als ik die lampen een stuk hoger moet hangen wordt de hele constructie ook een stuk groter: dat ding moet ook ergens in de garage een plekje krijgen als ik hem niet gebruik. Een koelventilator is voldoende voor de koeling: ik had nog een vrij zware CPU fan liggen. Heb ik gelijk een leuk automatiseringsprojectje te maken! :Y

• Goosebirdy
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Gaat iemand het stadion van Manchester United nog halen?
Ik ben van plan deze set wel te halen, maar ergens binnen de termijn dat deze te koop is. Ben nu nog bezig met de Land Rover, heb de bookstore nog staan, we verwachten ons derde kind volgende maand en mijn opslagruimte is beperkt, meestal bouw ik, geniet ik ervan en verkoop ik het gebouwd en wel weer door, dus ik ren niet naar de winkel binnenkort. Maar zo'n stadion lijkt mij eens wat anders dan een voertuig of een modular, dus vandaar dat ik wel interesse heb.

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

almightyarjen schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:26:
[...]

Ja daar heb ik ook over nagedacht, maar als ik die lampen een stuk hoger moet hangen wordt de hele constructie ook een stuk groter: dat ding moet ook ergens in de garage een plekje krijgen als ik hem niet gebruik. Een koelventilator is voldoende voor de koeling: ik had nog een vrij zware CPU fan liggen. Heb ik gelijk een leuk automatiseringsprojectje te maken! :Y
Is het niet veel makkelijker en goedkoper om zoiets te nemen vraag ik me af: https://www.marktplaats.n...nklapbare-zonnehemel.html
Die dingen haal je voor een prikkie van MP af en zet je ook zo weer weg. Boeit niet dat er geen persoon onder ligt natuurlijk ;)

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:50:
[...]

Is het niet veel makkelijker en goedkoper om zoiets te nemen vraag ik me af: https://www.marktplaats.n...nklapbare-zonnehemel.html
Die dingen haal je voor een prikkie van MP af en zet je ook zo weer weg. Boeit niet dat er geen persoon onder ligt natuurlijk ;)
Uhm, ja dat had ook gekund denk ik 8)7 Maar dat zijn nog steeds lompe dingen, maar was wel goedkoper geweest dan mijn oplossing :D

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Lampies op MP, is vast wel iemand die het als groeilamp wil gebruiken, ben je ongetwijfeld zo kwijt ;)
En die zonnehemels is opklapbaar en zet je zo in een hoekje. En raak je die lampen niet kwijt: leergeld ;)

Je kunt ook een nieuwe zonnehemel overwegen. Zal Mrs Arjen ook vast leuk vinden ;)

The Eagle wijzigde deze reactie 16-01-2020 13:52 (16%)

• Soggney
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15:37

Soggney

Zeekomkommer

@Cowamundo in je bovenste set hangt de vlag van de marine ondersteboven.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Cowamundo
Soggney schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:54:
@Cowamundo in je bovenste set hangt de vlag van de marine ondersteboven.
Scherp :) hij zit alweer in de doos tot de "nieuwe" onderdelen binnen zijn om de set compleet te maken.
Van de zomer dan eens proberen om de witte stenen weer meer wit te maken.
En kijken of ik een niet te dure kast kan fixen waar ik het een en ander in kan wegzetten zonder dat de katten alles op de grond gooien. :X

• almightyarjen

almightyarjen

The Eagle schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:51:
Lampies op MP, is vast wel iemand die het als groeilamp wil gebruiken, ben je ongetwijfeld zo kwijt ;)
En die zonnehemels is opklapbaar en zet je zo in een hoekje. En raak je die lampen niet kwijt: leergeld ;)

Je kunt ook een nieuwe zonnehemel overwegen. Zal Mrs Arjen ook vast leuk vinden ;)
Het ding is al bijna af dus ik ga nu ff door met het huidige wat ik al heb gebouwd ;)

• NotSoSteady
Goosebirdy schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 08:05:
[...]

Ik ben van plan deze set wel te halen, maar ergens binnen de termijn dat deze te koop is. Ben nu nog bezig met de Land Rover, heb de bookstore nog staan, we verwachten ons derde kind volgende maand en mijn opslagruimte is beperkt, meestal bouw ik, geniet ik ervan en verkoop ik het gebouwd en wel weer door, dus ik ren niet naar de winkel binnenkort. Maar zo'n stadion lijkt mij eens wat anders dan een voertuig of een modular, dus vandaar dat ik wel interesse heb.
Ja, ik heb eigenlijk alleen interesse in de duurdere Technic-sets, maar ik vind het ontwerp van het stadion wel erg goed gedaan. Misschien toch eens een sectie maken met gebouwen. >:)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

friend moc/modular setup

[bron]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hoewel ik niets heb met het sparen van losse minifigs, heb ik er nu toch een flink aantal. Bijvoorbeeld van de grote Star Wars set, maar ook van al mijn oude sets uit de kindertijd.

Ik zoek een mooi display om ze in te doen. Die displays van Lego vind ik niet mooi en nogal aan de prijs.

Wat gebruiken jullie voor displays? Mooi zou zijn als er 50 figuurtjes in passen. Of 25. Compact is wel een vereiste. Dus een display dat aan de muur kan, óf rechtop kan worden gezet.

• NyceNL
  • Nu online
Nyarlathotep schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:05:
Hoewel ik niets heb met het sparen van losse minifigs, heb ik er nu toch een flink aantal. Bijvoorbeeld van de grote Star Wars set, maar ook van al mijn oude sets uit de kindertijd.

Ik zoek een mooi display om ze in te doen. Die displays van Lego vind ik niet mooi en nogal aan de prijs.

Wat gebruiken jullie voor displays? Mooi zou zijn als er 50 figuurtjes in passen. Of 25. Compact is wel een vereiste. Dus een display dat aan de muur kan, óf rechtop kan worden gezet.
Je kunt 2 paginas ( volgens mij ) de post van @Freez bekijken. Die heeft zelf een display gemaakt, welke ik persoonlijk heel mooi vind.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nyarlathotep schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:05:

ligt aan jouw budget; https://displayframesuk.com/ prachtig en prijzig
veel DIY voorbeelden staan op pintrest; https://nl.pinterest.com/pin/53832158020061779/
zelf met kleinere ikea ribba frames aan het frotten; https://frugalfun4boys.co...nifigure-display-storage/

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

himlims_ schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:19:
[...]

ligt aan jouw budget; https://displayframesuk.com/ prachtig en prijzig
veel DIY voorbeelden staan op pintrest; https://nl.pinterest.com/pin/53832158020061779/
zelf met kleinere ikea ribba frames aan het frotten; https://frugalfun4boys.co...nifigure-display-storage/
OK, ik vind die Ikea optie érg interessant! En vrij eenvoudig te maken met wat kluswerk _/-\o_

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12:18
Zou deze nog wat zakken vwb prijs Harley-Davidson® Fat Boy® (10269) voordat hij

weer verdwijnt of schaars wordt? Nu € 84,95 namelijk..

https://brickset.com/sets/ownedby-Roger_R

• SuperPoekie
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14:56

SuperPoekie

Super Furry Animal

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:29:

weer verdwijnt of schaars wordt? Nu € 84,95 namelijk..
Dat weet je nooit van te voren. Maar deze is nog niet zo heel lang uit toch? Half jaar ofzo? Op brickwatch is duidelijk dat dit de eerste 'echte' prijsdaling is voor deze set.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15:21

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:29:
Daar heb je deze toch voor ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• mschol
  • Niet online
prijzig indeed, maar verdomde mooi afgewerkt

ik heb de Millenium Falcon display case + stand van een andere verkoper, dat was ook 200 euro ofzo
Dus op een kastje hier staat iets ter waarde van €800-€1000 :o :D :X

mschol wijzigde deze reactie 17-01-2020 11:21 (6%)

• Canis Lupus
  • Laatst online: 11:47
Door dit Minifig posts hierboven krijg ik heel erg de neiging een aantal Star Wars figures op te duikelen, heb er voor mezelf zo'n 20 bepaald dit ik wil hebben.
Wat is beetje handige manier om dit te doen? Via Bricklink en een Adventkalender?

Update Inmiddels een wishlist op Bricklink aangemaakt en die komt op ongeveer 100 🤨. Eens kijken wat de dure jongens ertussen zijn.

Canis Lupus wijzigde deze reactie 17-01-2020 14:11 (22%)

PSN: CanisLupusNL (GT Sport, Wreckfest) - About.me

• la_fusion
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 11:14
Ah interessant! Door de breedte van de Friends set kan hij niet in het omgekeerde windlicht op onze wandplank in de woonkamer. Met deze MOC zou dat mogelijk wel kunnen passen!

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 12:26
Ik twijfel een beetje om de Land rover te bestellen.
Hij ziet er ontzettend mooi uit, maar het is al lang geleden dat ik een Technic set gebouwd heb.
En ergens lijkt hij me ontzettend uitdagend om te bouwen.

De laatste jaren alleen maar eigenlijk de "gewone" lego sets gehad.
Denk een stuk angst of gemis van het bouwen om deze aan te schaffen.

PSN: McMillan0984

• NyceNL
  • Nu online
Clavat schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:04:
Hij ziet er ontzettend mooi uit, maar het is al lang geleden dat ik een Technic set gebouwd heb.

Wat is het ergste wat kan gebeuren ;) Je doet iets fout, dan ga je een paar stappen terug en probeer je het weer. Uiteindelijk is het alleen maar meer tijd dat je kunt bouwen :p

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 12:26
NyceNL schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:05:
[...]

Wat is het ergste wat kan gebeuren ;) Je doet iets fout, dan ga je een paar stappen terug en probeer je het weer. Uiteindelijk is het alleen maar meer tijd dat je kunt bouwen :p
Ja hoe leg je dat uit.
Misschien een gemis van "blokjes stapelen" i.p.v pinnetjes aan elkaar klikken.

PSN: McMillan0984

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Niks zo erg als een gearbox verkeerdom in elkaar zetten waar uiteindelijk de rotor van je heli niet kan draaien. Vervolgens 2 uur bezig om het hele ding weer uit elkaar te prutsen en goed in elkaar te zetten ... :D

been there, done that. Met 42052 kwam ik uit mijn dark ages :)

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB R9 290/2x8096MB Crucial Ballistix DDR3-1600/Crucial MX200 500GB/25" Dell 2515H

• MikelenniuM
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Clavat schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:08:
[...]

Ja hoe leg je dat uit.
Misschien een gemis van "blokjes stapelen" i.p.v pinnetjes aan elkaar klikken.
Je kan ook een modular building kopen, dan is er genoeg te stapelen ;)

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

[...]

Bij de landrover geen probleem. Ook al bouw je de gearbox verkeerd, dan draait de motor niet mee, who cares :) Ik merk bij mijn Landrover geen enkel verschil (als ik de auto duw) in de versnellingen, vooruit of achteruit, high of low gearing. Dus ja...

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• mschol
  • Niet online
oeh, vet.. nu nog 2 verdiepingen erbij en dan heb je een toffe moc :D

vanavond eens die link checken

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mschol schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:09:
[...]

Vervolgens die woonkamer van TBBT er bovenop :P

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• AppieNL
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:19
mschol schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 17:09:
[...]

Die zijn er. Niet dezelfde bouwer, maar een andere bouwer heeft het gecombineerd met de Big Bang Theory Ideas set, die verwerkt zit in de eerste verdieping, met "wedding dak" bovenop.
http://www.lowlug.nl/forum/viewtopic.php?f=93&t=15817
Plaatjes:
https://www.flickr.com/photos/r53/49388765713/
Hij wil gratis instructies maken.

AppieNL wijzigde deze reactie 17-01-2020 19:09 (5%)

• Jean-Bob
  • Registratie: juli 2010
  • Nu online
AppieNL schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:02:
[...]

Die zijn er. Niet dezelfde bouwer, maar een andere bouwer heeft het gecombineerd met de Big Bang Theory Ideas set, die verwerkt zit in de eerste verdieping, met "wedding dak" bovenop.
Plaatjes:
Wat een prachtige MOCs maakt die gast zeg _/-\o_

• Versaevel
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 14:33
Ik wil dit jaar naar Londen en dan ook een bezoek brengen aan legoland aldaar. Weet iemand of er daar nog speciale sets verkrijgbaar zijn. :)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Gisteren 2 bestellingen van bricklink binnen. Zie ik 2 onderdelen die de verkeerde kleur hebben.
Stond zoals binnen gekregen in mijn bestelling (die lap tekst), maar wel correct op mijn wanted lijst. Nahja, overleven we wel. Was mijn brouwsel voor het create it bordspel en een 1x4 plate geel wat tan had moeten zijn. Deze is verborgen onder andere steentjes.

Iemand dit wel eens gehad?

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:42
Tijdens de kerstvakantie de recente Yoda set gebouwd. Eindelijk toegekomen om die te fotograferen naast R2-D2 en BB-8 :)

Geeft een goed beeld van de grootte van de figuren.

• mschol
  • Niet online
Haay schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 12:19:
Tijdens de kerstvakantie de recente Yoda set gebouwd. Eindelijk toegekomen om die te fotograferen naast R2-D2 en BB-8 :)
[Afbeelding]

Geeft een goed beeld van de grootte van de figuren.
die yoda is net een aap ofzo :'(

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Woensdag de Saturn V bij lego.nl zelf besteld. 2-3 dagen levertijd. En nu ligt die sinds vannacht op een depot in Meppel #geenzaterdagbezorging :'(

Mijn darkages van ongeveer 20 jaar moet dan toch echt helaas met 1 week verlengd worden.

Ben ook wel benieuwd naar de gratis "jaar van de rat" bouwsel die ook meegeleverd wordt.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 26-01 10:28
Niet mijn originele idee (heb 'm vaker op Reddit voorbij zien komen) maar dat maakt het resultaat niet minder vet :) M'n Saturn V in een IKEA vitrine.

https://tweakers.net/ext/f/mqhG3CyHjUeBUJb5EzY4W89u/thumb.jpg

Hij staat nog een beetje scheef maar dat ga ik nog fixen met visdraad. Hij staat momenteel los op een poster koker :X

Verlichting is een Philips Hue lightstrip, daar wil ik nog een mooie scene voor maken zodat het licht een beetje flikkert ofzo.

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 15:06

dvdkiwi

Hoi doei

De rook, heb je dat gemaakt met watten en zo ja, ben je niet bang dat die vlam kunnen vatten door de warme lampen?

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Canis Lupus
Clavat schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:04:

Ik heb de Land Rover vandaag afgerond en was mijn eerste grote set als AFOL. Heb er echt heel veel plezier aan gehad en was vaak verbaasd hoe ingenieus het in elkaar zit.
Inderdaad veel pinnetjes, maar dat is zeker niet minder.

Volgende sets op het oog zijn Creator Expert Mustang, en Star Wars Millennium Falcon en X-wing (de 'kleine' modellen)

• Snoz Lombardo
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 26-01 10:28
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 22:41:
De rook, heb je dat gemaakt met watten en zo ja, ben je niet bang dat die vlam kunnen vatten door de warme lampen?
Het is een soort polyester vulling voor kussens, knuffels, etc. Zak van een halve kilo bij de HEMA voor €6,50.
De LED strip geeft vrijwel geen warmte af, lang niet genoeg om dat spul te kunnen laten ontbranden.
Maar ik houd het in de gaten, hij staat sowieso niet aan als ik niet in de kamer ben.

• Kapoen
  • Laatst online: 06:25
AppieNL schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:02:
[...]

Plaatjes:
En ondertussen heeft hij de instructies van dat Central Perk/Big Bang Theory gebouw online gezet:
rebrickable pagina

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Cowamundo
Gisteravond mijn eerste twee sets nieuwe lego in elkaar gezet.

Wat mij direct opviel is dat de lego anders aanvoelde kwa materiaal, het lijkt zachter? dan mijn oude lego uit de 80’s en 90’s.

Verder vondt ik het vooral leuk om te zien wat voor nieuwe blokjes er allemaal in het leven zijn geroepen en wat er mee gedaan wordt.

Ook genoten van het bouwen natuurlijk al waren de handleidingen wel erg makkelijk.
1-2 blokjes per pagina...

Nog één doos klaar staan om volgende week in elkaar te knutselen en dan zijn hopelijk al mijn reserve onderdelen binnen en kan ik al het oude weer compleet gaan maken!

Al met al een erg leuke ervaring weer zo en denk dat ik nog wel het een en ander ga bestellen de komende tijd. :)

• D75
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13:49
Nyarlathotep schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:25:
[...]

OK, ik vind die Ikea optie érg interessant! En vrij eenvoudig te maken met wat kluswerk _/-\o_
Net ook een mooie how-to op brickset verschenen..

https://brickset.com/arti...ikea-ribba-picture-frames

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

• ShininNL
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 27-01 10:02
Ben bijna klaar met de rough terrain crane 42082. Wat een gevaarte zeg :D. Morgen ga ik de laatste 3 zakjes openmaken, al met al een week over het bouwen gedaan.

• Canis Lupus
Net via Marktplaats een Millennium Falcon 75105 en andere partij random Star Wars gekocht, samen met de Red Five X wing die onderweg is mooi begin van Lego Star Wars collectie 🙂

• jadjong
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06:49
Snoz Lombardo schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 22:28:
Niet mijn originele idee (heb 'm vaker op Reddit voorbij zien komen) maar dat maakt het resultaat niet minder vet :) M'n Saturn V in een IKEA vitrine.

[Afbeelding]

Hij staat nog een beetje scheef maar dat ga ik nog fixen met visdraad. Hij staat momenteel los op een poster koker :X

Verlichting is een Philips Hue lightstrip, daar wil ik nog een mooie scene voor maken zodat het licht een beetje flikkert ofzo.
Detolf?
Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True