Beste Lego bouwers,
Sinds de geboorte van onze zoon Tim kriebelt het bij mij om met Lego aan de slag te gaan.
Zelf heb ik in mijn jeugd veel met Lego gespeeld en heb ik het een en ander verzameld en dat staat dan ook netjes op zolder opgeborgen tot ik denk dat Tim er mee aan de slag kan (ik zal binnenkort wat foto's maken).
Nu Tim bijna 1 jaar is (helaas nog veel te jong voor Lego) heb ik een knoop doorgehakt en besloten elke maand +/- 50 euro (of meer

) te reserveren en daar wat Lego voor te kopen. Dit zal de ene maand misschien een paar kleine dingen of niets zijn en de andere maand een duurder pakket. Zo kan papa lekker bouwen als nieuwe hobby en spaar ik tot Tim er mee aan de slag kan een mooie verzameling bij elkaar.
Ik heb alleen helemaal niks met ninjago, nexo knight, poppetjes die geen "echte" Lego hoofdjes hebben etc. en aangezien de kleine man toch nog niet mee beslist maakt papa nog lekker de keuzes!

Zelf heb ik meer met Lego City dus daar wil ik voorlopig mijn focus op liggen.
In de eerste instantie wilde ik deze maand een aantal weg-platen halen... maja, daar kun je natuurlijk nog weinig mee.
Ik denk dat ik ga beginnen met een paar kleinere voertuigen uit de city reeks om te zien of ik het ook echt zo leuk vindt om er elke maand geld in te steken.
Gelukkig vindt de vrouw alles prima en hebben we plek zat om alles neer te zetten dan wel op te bergen!
Zijn er misschien mensen met Tips over bijvoorbeeld goede 2e hands websites, beurzen (in NL) en leuke winkels om eens te bezoeken.. Graag hoor ik wat van jullie en ik zal zelf vanaf vandaag wat bouwsels showen uit mijn jeugd collectie.
Was getekend, een nieuw ontdekte Lego fan, Mike