Erapaz schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:07:
Heb net toch maar de Winter Holiday trein gekocht. Ik zit nu te twijfelen om het station of de brandweer kazerne er bij te nemen. Eigenlijk vind ik de oudere winter village sets mooier. De brandweer kazerne heeft wel weer lekker veel blokjes. Wat zijn de ervaringen?
De brandweerkazerne viel thuis goed in de smaak.
Het ligt er maar net aan wat voor soort winter- of kerstdorp je wil realiseren. Eentje waar een hotel is en men kan snowboarden, eentje in traditioneel Dickensstijl, een gezellig dorp die opgetuigd is voor kerst of niet eens persé voor kerst maar winter waar kerst een onderdeel is? Je kunt ook van Friends een paar setjes toevoegen; wellicht wat kleuren vervangen. Alles kan, maar net wat je voor ogen hebt
De brandweerkazerne heb ik wel... en géén spijt van

Ik heb ook nog een paar van die kleine Artic setjes zoals de Ice Glider (60190), maar ik twijfel eerder over het toevoegen van zo'n setje dan de brandweerkazerne
De eerste Winter Village sets (Post Office, Chalet, Bakery) zijn mooi, maar helaas ook erg prijzig nu. Mocht ik er nog eentje van tegenkomen voor een schappelijke prijs... wie weet, maar anders is het helaas pindakaas. Ik zie me dan nog eerder wat steentjes bestellen en zelf iets fabriceren. Maar ook daarvoor kan een Brandweerkazerne tegen een scherpe prijs handig voor zijn... parts in bruikbare kleuren voor een eigen creatie
[
Voor 17% gewijzigd door
Gim op 11-11-2019 09:48
]