Waarom niet groen ofzo? Nieuwe team naam lijkt me de uitgelezen kans om met een andere kleur te komen. Dat roze ziet toch echt niet uit, het is echt de kleur die een van je maten krijgt in een online spel als de rest al gekozen heeft
Dit niet beter?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
waar dan???Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:22:
[...]
Groot verschil: Rich Energy kan ik kopen, een Aston Martin gaat lastig worden
Een Aston Martin kan ik zeker op 4 plekken in Nederland kopen volgens vlugge google search.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Omdat dat de kleur van 1 van hun grootste sponsoren is. Net als het zwart / goud van Haas.De_Bastaard schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:32:
Waarom niet groen ofzo? Nieuwe team naam lijkt me de uitgelezen kans om met een andere kleur te komen. Dat roze ziet toch echt niet uit, het is echt de kleur die een van je maten krijgt in een online spel als de rest al gekozen heeft
Rich Energy kan ik via hun website kopen, geloof ik. Een Aston Martin... Ja ik kan de garage binnenlopen, maar kopen wordt lastiger.Player1S schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:32:
[...]
waar dan???![]()
Een Aston Martin kan ik zeker op 4 plekken in Nederland kopen volgens vlugge google search.
[ Voor 29% gewijzigd door Stoelpoot op 13-02-2019 16:34 ]
Dubbelpost, excuus
[ Voor 96% gewijzigd door Stoelpoot op 13-02-2019 16:34 ]
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat dit alleen de teampresentatie is, de auto komt in Barcelona.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
omdat de sponsor BWT roze wil op de dingen die ze sponsoren.De_Bastaard schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:32:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
BWT is roze, Pesa is hoofdzakelijk blauw (als ik de website zo bekijk), et voila.De_Bastaard schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:32:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vind het juist 1 van de mooiste liveries.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Een Aston Martin in het formaat van een Rich Energy blikje kan best wel toch?Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:22:
[...]
Groot verschil: Rich Energy kan ik kopen, een Aston Martin gaat lastig worden
En omdat jij Roze niet mooi vind, mag niemand het mooi vinden zeker?De_Bastaard schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:32:
[ Voor 42% gewijzigd door YakuzA op 13-02-2019 16:39 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En het is de kleur die BWT graag ziet. Elke andere auto die ze sponsoren in andere klassen zien er ook zo uit. Dat dus. Als jij je nu aanmeldt als sponsor en genoeg betaalt, mag je de auto groen laten spuiten...De_Bastaard schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:32:
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
We kunnen natuurlijk met een paar tweakers wat geld bij elkaar gooien en rood, geel, zwart met een witte T proberen te krijgen?mphilipp schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:39:
[...]
En het is de kleur die BWT graag ziet. Elke andere auto die ze sponsoren in andere klassen zien er ook zo uit. Dat dus. Als jij je nu aanmeldt als sponsor en genoeg betaalt, mag je de auto groen laten spuiten...
Versturen niet naar Nederland.Stoelpoot schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:32:
Rich Energy kan ik via hun website kopen, geloof ik. Een Aston Martin... Ja ik kan de garage binnenlopen, maar kopen wordt lastiger.
Amazon.com schijnt wel te versturen maar bijna nooit voorraad.
Wat The Killer zegt: Presentatie is nog lang niet def. F1 2019.FirePuma142 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:33:
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat dit alleen de teampresentatie is, de auto komt in Barcelona.
BTW Barcelona test ook niet....
[ Voor 4% gewijzigd door Speedster op 13-02-2019 16:52 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Is mij vorige week gelukt, ze zeiden dat er nog 3 op voorraad waren toenPlayer1S schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:45:
[...]
Versturen niet naar Nederland.
Amazon.com schijnt wel te versturen maar bijna nooit voorraad.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zijn ze strenger geworden met de rechten op de plaatjes? Niemand heeft nog plaatjes naar Wikipedia geupload, voorgaande jaren stonden die er volgens mij al een paar uur na de presentaties.
[img]error.jpg[/img]
Of de mensen die er aan werken wachten tot alles er is, is natuurlijk een community driven ding. Net als gok ik hier veel wachten tot plaatjes hier komen ipv twitter/instagram en youtube af te speuren.Niekleair schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:08:
Zijn ze strenger geworden met de rechten op de plaatjes? Niemand heeft nog plaatjes naar Wikipedia geupload, voorgaande jaren stonden die er volgens mij al een paar uur na de presentaties.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
1x Racing.Bensimpel schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:31:
[...]
SportPesa Racing Racing Point • Formula One Team
BTW: als iemand nog 2018 McLaren teamkleding wilt..sale op hun website. Team tshirt van 57 naar 10 eu.
[ Voor 21% gewijzigd door Ari Gold op 13-02-2019 17:29 ]
Al zou ik er 10 euro voor krijgen dan ga ik nog niet met zo'n shirt lopenAri Gold schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:23:
[...]
BTW: als iemand nog 2018 McLaren teamkleding wilt..sale op hun website. Team tshirt van 57 naar 10 eu.
We do what we must because we can.
Zo en weer online...heb maar vijftien pagina's bij te lezen. Tot straks, als ik ook een mening heb
Waiting on the world to change
Van Gameren loopt trots rond met zijn McLaren Honda bodywarmer...ResuCigam schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:39:
[...]
Al zou ik er 10 euro voor krijgen dan ga ik nog niet met zo'n shirt lopen
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Got to love that new car feeling! 😁 @Max33Verstappen's launch day lowdown! 📹 #RB15 pic.twitter.com/hq7U2nj7tS
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 13 februari 2019
Dit zegt genoeg denk?
WDC confirmed
Edit: nvm
Klik op de link voor de video
[ Voor 79% gewijzigd door basvn op 13-02-2019 18:06 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
basvn schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:56:
https://twitter.com/i/status/1095728185713586177
Dit zegt genoeg denk?
WDC confirmed
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dikke smile in ieder geval!
Pfff die ging al door het leven als 'recycled Ferrari'. Wat moeten we dit noemen dan...Señor Sjon schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:08:
Williams Rothmans gewassen bij rood?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Zo, ben ik weer...de Red Bull is indrukwekkend, dank voor de vergelijking foto's.
Mercedes heeft zeker een mooie livery, erg stijlvol. Racing Point....tja, ze zijn goed te herkennen zeg maar.
Tijd voor wat (nietszeggende
) testen!
Mercedes heeft zeker een mooie livery, erg stijlvol. Racing Point....tja, ze zijn goed te herkennen zeg maar.
Tijd voor wat (nietszeggende
Dat is in ieder geval geen "de auto is zwaar ruk en de motor is klote maar ik moet lachen van de baas" glimlach.kevlar01 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:09:
Dikke smile in ieder geval!
Zo, 20 pagina's bijgelezen....
Wat een nadeel dat ik een 9-18 baan heb zeg!
Allereerst, die Mercedes ziet er zeer mooi uit! De RB15 mag er ook zijn, en hij klinkt nog beter! Max gaf ook echt al gas in dat filmpje zeg!
De Williams en de RPFI zijn geen schoonheden, dus heel snel zullen ze dan ook wel niet zijn als ik de geschiedenis mag geloven...
Nog even en we weten wie er goed is en wie er echt de plank heeft misgeslagen
Allereerst, die Mercedes ziet er zeer mooi uit! De RB15 mag er ook zijn, en hij klinkt nog beter! Max gaf ook echt al gas in dat filmpje zeg!
De Williams en de RPFI zijn geen schoonheden, dus heel snel zullen ze dan ook wel niet zijn als ik de geschiedenis mag geloven...
Zo die grijns was niet van zn smoel af te krijgen.. al kan ik me voorstellen dat het een fijn gevoel is om na alle simkilometers nu het ding in het echt mee te maken, en nog beter, dat de sim klopt met de werkelijkheid.
Of om na de winterstop met hier en daar gekkigheid zoals de ijskarts maar vooral heel veel simmen, en dan voor het eerst weer in een F1 wagen stappen met bijbehorende g-krachten.
Of om na de winterstop met hier en daar gekkigheid zoals de ijskarts maar vooral heel veel simmen, en dan voor het eerst weer in een F1 wagen stappen met bijbehorende g-krachten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Terwijl Grosjean nog overweegt of Cops nou wel of niet volgas was afgelopen jaar gooit Max de RB15 er alvast even WOT doorheen, kunnen we die vast afvinken.

Krijg het idee dat de eerst pe ontmoeting met de RB15 misschien wel iets beter was dan verwacht. Het zegt nog niets maar...de eerste indruk maak je maar 1 keer mee.
Mja alsof Max nu al iets zinnigs/negaties gaat/kan zeggen over die auto
Die gaat echt niet zeggen dat ie ruk is, dat zou heul slechte PR zijn denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door Damian op 13-02-2019 19:47 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Max kan niet pokeren! Dat weten we ook. Je ziet aan z'n face hoe het er voor staat.
Dat heb ik ook alleen is Tweakers gewoon 1 van de sites die 24/7 open staatpilskes schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:19:
[Afbeelding]
Een uniek kijkje achter de schermen bij de Formule 1. Keiharde spoilers gegarandeerd! Binnenkort op Netflix🏎️ pic.twitter.com/9Nw8OFsfnL
— Netflix NL (@NetflixNL) 13 februari 2019
Exclusive: Sky Sports' first look at the 2019 Mercedes as the W10 hits the track at Silverstone on its debut shakedown runhttps://t.co/Xl9nGw4ZAb #SkyF1 pic.twitter.com/w5JW1PgfCM
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) 13 februari 2019
Check dit filmpje! Ocon geeft toe dat de Merc downforce heeft verloren. Ik heb gelezen dat RB zn downforce van vorig jaar al weer terug heeft. Dit geeft te denken! We gaan het zien.
Alfa Romeo auto is gelekt!!

Elk jaar weer na de eerste paar beelden trekken de rillingen over mijn rug bij het zien van die bochtensnelheden. Met zegt wel eens dat er veel sneller straat auto's zijn, maar het gaat niet om rechtdoor... het gaat om de bocht.
Je ziet het maar amper, maar ik kreeg al weer rillingen over mijn rug bij dit filmpje
https://twitter.com/redbullracing/status/1095741545150582784
ergens zie je hem 3 bochten insturen en het blijft maf om te zien dat dit zo hard gaat.
Heb er zin in!!!!
Je ziet het maar amper, maar ik kreeg al weer rillingen over mijn rug bij dit filmpje
https://twitter.com/redbullracing/status/1095741545150582784
ergens zie je hem 3 bochten insturen en het blijft maf om te zien dat dit zo hard gaat.
Heb er zin in!!!!
FreeReef.nl
Zodra racing point hun 2019 auto laat zien valt er wat over te melden. Op basis van hun 2018 auto met andere verf kan ik iig niet zoveel inschatten.pilskes schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:19:
[Afbeelding]
PSN
AMuS met een vergelijking van de STR14 render en de STR14 vandaag op het circuit van Misano. De Ferrari/Red Bull spiegels zitten er weer op bijvoorbeeld:

https://pbs.twimg.com/media/DzTfjcUWoAE_5I0.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Voor de geïnteresseerden is MarcPriestley weer bezig met zijn analyses. Die kijk ik altijd wat liever dan bijvoorbeeld Autosport omdat ik hem wat hoger inschat dan de meeste journalisten. 
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk dat er elk weekend minimaal drie front wings kapot gaan. Zeker de eerste paar weekenden.Lasmibalsingh schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:04:
AMuS met een vergelijking van de STR14 render en de STR14 vandaag op het circuit van Misano. De Ferrari/Red Bull spiegels zitten er weer op bijvoorbeeld:
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Eerste rondes worden een drama..Jasphur schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:14:
[...]
Denk dat er elk weekend minimaal drie front wings kapot gaan. Zeker de eerste paar weekenden.
Voorvleugels die kapot gaan, banden die kapotgeprikt worden..
De W10 vind ik het mooiste...nu maar hopen dat die niet het snelste is!

[ Voor 7% gewijzigd door pilskes op 13-02-2019 21:22 ]
Klavertjes Quadrifoglio!pilskes schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:38:
Sauber doet ook een duit in het zakje:
[Afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door pinda powerrr op 13-02-2019 21:51 ]
vet die camera op (of inswv schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:54:
Onboard bij Lewis
[YouTube: Lewis Hamilton's First Lap in 2019 Mercedes F1 Car!]
Het is in ieder geval amazing
Ze hebben tenminste ook die Halo van ze verbeterd.swv schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:54:
Onboard bij Lewis
Dat gaat mooi wordenpilskes schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:38:
Sauber doet ook een duit in het zakje:
[Afbeelding]
Mijn ranking qua mooi poehee en huuuhh?
1) Mercedes
2) Haas
3) Red Bull
4) Toro Rosso
5) Renault
6) SportPesa Racing Point
20) Williams
Met de komst van de nieuwe Alfa Romeo zal in de top 3 mogelijk verandering komen... ik hou m'n hart vast voor de Ferrari btw.
Wel blij dat Max zo blij is met de blije Honda-motor in de blije Red Rake Red Bull Aston Martin Honda Range Rover Racing.
Herkenbaar en mooi geluid
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
https://www.skysports.com...ar-in-blue-and-red-liveryVerstappen completed 39 laps with the team reporting that the car ran 'faultlessly'.
De Mercedes is wel een echt prachtige wagen moet ik zeggen. Klopt heel goed. En bewegend beeld doet toch weer alles latem kriebelen hoor. Poeh.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bensimpel
Positieve meneer
Vind hem soms wel nog een beetje sputteren eerlijk gezegd, feels amazingWom schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:11:
De Mercedes is wel een echt prachtige wagen moet ik zeggen. Klopt heel goed. En bewegend beeld doet toch weer alles latem kriebelen hoor. Poeh.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ben in het algemeen benieuwd naar Alfa Romeo.
Hoe ze eruit zien en hoe ze het gaan doen, het is een merk die al jaren mijn hartje heeft gewonnen.
Het is dat de gewoon geen fatsoenlijke auto hebben in de normale sector.
De Mito is het net niet, een Gulietta is leuk als QV.
Maar liefst had ik een Gulia gezien als Sportswagon als vervanger van de 159.
Maar helaas, en ook niet te betalen 😇
Hoe ze eruit zien en hoe ze het gaan doen, het is een merk die al jaren mijn hartje heeft gewonnen.
Het is dat de gewoon geen fatsoenlijke auto hebben in de normale sector.
De Mito is het net niet, een Gulietta is leuk als QV.
Maar liefst had ik een Gulia gezien als Sportswagon als vervanger van de 159.
Maar helaas, en ook niet te betalen 😇
Thank you for the cro... onee, zover is het nog nietswv schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:54:
Onboard bij Lewis
Revive the guild!
Wat me opvalt: de enorme hoeveelheid naden/kieren/afdekplaatjes/afdichtdoppen etc bij de auto.swv schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:54:
Onboard bij Lewis

Waarom heeft Gasly dan niet gereden vandaag? Tuurlijk, voor Max is het leuk en er zal vast wat zitten in het laten rijden van 1 coureur, maar mij lijkt een eerste indruk toch wel krachtig en meteen test je daarmee de communicatie van/naar monteurs. Ook of stoeltjes goed zitten en whatever lijkt me toch wel prima. Zit alles op de goede hoogte, knopjes op het stuur goed bereikbaar, etc. Stuff die je toch wel eventjes wilt controleren zodat bij aanpassing toch nog even een nieuw koolstofvezel ding kan worden gemaakt oid.
Ik neem aan dat Gasly nu de eerste testdag voor zijn rekening neemt?
Je weet dat de RB15 om Max en de Honda motor heen gebouwd is? Dus dan snap ik wel dat ze de feedback van hun meest ervaren coureur toch het belangrijkste vinden tijdens een shake down. Gasly rijdt zijn kilometers nog wel tijdens de testdagen.Martinspire schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 00:20:
[...]
Waarom heeft Gasly dan niet gereden vandaag? Tuurlijk, voor Max is het leuk en er zal vast wat zitten in het laten rijden van 1 coureur, maar mij lijkt een eerste indruk toch wel krachtig en meteen test je daarmee de communicatie van/naar monteurs. Ook of stoeltjes goed zitten en whatever lijkt me toch wel prima. Zit alles op de goede hoogte, knopjes op het stuur goed bereikbaar, etc. Stuff die je toch wel eventjes wilt controleren zodat bij aanpassing toch nog even een nieuw koolstofvezel ding kan worden gemaakt oid.
"When you grow up your heart dies"
Voor de volledigheid, dit waren 39 ronden op de National circuit configuratie (2,6 km). Dat is alleen het noordelijke gedeelte van Silverstone.
Mercedes gebruikte de international circuit configuratie(3 km), het zuidelijke gedeelte van Silverstone.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Vorig jaar deed Ric ook alleen de shakedown.Martinspire schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 00:20:
[...]
PSN
Was deze tweet van Marko al voorbij gekomen?
tami. (@Vetteleclerc) Tweeted:
Helmut Marko to Autobild:
"We believe that we have achieved a big hit with our 2019 car. It‘s a typical Newey car but everything including the cooling intakes have been coordinated with Honda. The car ran perfectly right from the start during the Shakedown."
Helmut Marko: "We have a real euphoria in Milton Keynes. The Honda engine is currently a bit above the Renault engine. The numbers we got make us really optimistic. Also in terms of performance. For the first time we can celebrate with a party mode too"
#F1 #RedBull https://twitter.com/Vette.../1095688773915029505?s=17
tami. (@Vetteleclerc) Tweeted:
Helmut Marko to Autobild:
"We believe that we have achieved a big hit with our 2019 car. It‘s a typical Newey car but everything including the cooling intakes have been coordinated with Honda. The car ran perfectly right from the start during the Shakedown."
Helmut Marko: "We have a real euphoria in Milton Keynes. The Honda engine is currently a bit above the Renault engine. The numbers we got make us really optimistic. Also in terms of performance. For the first time we can celebrate with a party mode too"
#F1 #RedBull https://twitter.com/Vette.../1095688773915029505?s=17
[ Voor 25% gewijzigd door sloth op 14-02-2019 01:37 ]
Vandaag de papaya Mclaren, en vrijdag de Ferrari.
Ik had ook nog ergens gelezen dat Alfa Sauber vandaag een shakedown ging doen, dus voor het eerst de Ferrari motor en versnellingsbak in actie
Tijdens de testweek gaat Sky live verslag doen toch?
En ziggo gaat elke dag een terugblik doen van de test dag?
Ook nog even de RB15
Ik had ook nog ergens gelezen dat Alfa Sauber vandaag een shakedown ging doen, dus voor het eerst de Ferrari motor en versnellingsbak in actie
DaniëlWW2 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:07:
Voor de geïnteresseerden is MarcPriestley weer bezig met zijn analyses. Die kijk ik altijd wat liever dan bijvoorbeeld Autosport omdat ik hem wat hoger inschat dan de meeste journalisten.
[YouTube: MP223 - Toro Rosso STR14 2019 F1 Car]
[YouTube: MP224 - Renault's RS19 2019 F1 Car]
[YouTube: MP225 - Mercedes W10 2019 F1 Car]
Ook nog even de RB15
[ Voor 54% gewijzigd door TrekDr0p op 14-02-2019 06:43 ]
Net als in je eigen auto; voor opties die eigenlijk te duur waren heheBart-Willem schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:40:
[...]
Wat me opvalt: de enorme hoeveelheid naden/kieren/afdekplaatjes/afdichtdoppen etc bij de auto.Vooral die op de halo vallen op, dus ik denk dat die Mercedes er straks heel anders uit ziet omdat er nog een shitload aan vleugeltjes etc worden toegevoegd die er nu niet op zitten.
Staat mij bij dat de W09 (en daarvoor?) ook die kieren had. Maar inderdaad de tierenlantijntjes missen nogBart-Willem schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:40:
[...]
Wat me opvalt: de enorme hoeveelheid naden/kieren/afdekplaatjes/afdichtdoppen etc bij de auto.Vooral die op de halo vallen op, dus ik denk dat die Mercedes er straks heel anders uit ziet omdat er nog een shitload aan vleugeltjes etc worden toegevoegd die er nu niet op zitten.
Vergeet F1 TV Pro niet. Dus voor het eerst live meekijken tijdens kantoorurenTrekDr0p schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 06:37:
Mooi plaatje van de nieuwe RB:

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik kan alleen F1 TV acces krijgen hier in Nederland? Pro was toch ook hier beschikbaar? Zie ook nergens staan dat de tests uitgezonden worden. https://www.formula1.com/...e-to-f1-tv-access.html#enswv schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:07:
[...]
Vergeet F1 TV Pro niet. Dus voor het eerst live meekijken tijdens kantooruren
PSN: DutchTrickle PVoutput
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ah ok. Duidelijk. Beetje suf dat het pas op de dag dat je het wilt gebruiken je een abo af kan sluiten en niet alvast de week ervoor ofzo. Maargoed.JvS schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:43:
Zie [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vanaf 18 feb verkrijgbaar
PSN: DutchTrickle PVoutput
Heeft iemand informatie of er nog een F1 livetiming app komt (of wellicht al is) met de 'oude' telemetrie? Dus niet dat teletubbie gebeuren met 0 informatie, maar die waarbij je de info van alle rijders in beeld had.
Vorig jaar hebben ze die inderhaast weer aangeboden na bakken met kritiek, maar meen begrepen te hebben dat ze dat voor dit jaar niet meer wilden doen.
Heb nog wel een apk van vorig jaar, maar die zal nu wel niet meer werken.
Vorig jaar hebben ze die inderhaast weer aangeboden na bakken met kritiek, maar meen begrepen te hebben dat ze dat voor dit jaar niet meer wilden doen.
Heb nog wel een apk van vorig jaar, maar die zal nu wel niet meer werken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Priestly altijd al gemogen met zijn uitleg en analyses. Ben benieuwd wat hij vandaag over zijn oude werkgever te melden heeftTrekDr0p schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 06:37:
Vandaag de papaya Mclaren, en vrijdag de Ferrari.
[...]
[YouTube: MP226 - Red Bull RB15 2019 F1 Car]
Ook nog even de RB15
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
JaSir_Lion schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:30:
Vraagje: komt er nog een aparte testdagen topic?
@nachtnet ?

Nog maar 3 uur en 39 minuten 
Dan is alweer auto nummer 8 voorbij gekomen
Nog 2 te gaan na vandaag
Wat zijn die italianen weer traag
Nog 2 te gaan na vandaag
Gaat die maandag pas open of zondag al ??
[ Voor 40% gewijzigd door TrekDr0p op 14-02-2019 09:22 ]
Iemand al gevonden wat er van die wagen afvalt als hij weg rijd (+/- 0.28 sec)
"Today is the worst day since yesterday"
Denk het laatste stukje ballast van RenaultNukar schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:22:
[...]
Iemand al gevonden wat er van die wagen afvalt als hij weg rijd (+/- 0.28 sec)
Denk misschien iets van tape.. het is sowieso iets duns en licht...
Toro Rosso was op tijd hoor!
Dat weet @DaniëlWW2 of @naitsoeznTrekDr0p schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:21:
Nog maar 3 uur en 39 minuten
Nog 2 te gaan na vandaag
[...]
Gaat die maandag pas open of zondag al ??
Het is maar een shakedown. Dat is niet bedoeld voor de coureurs om te kijken hoe goed de auto is, want ze kunnen toch niet voluit op die gekke banden. Alleen maar zien of alle systemen werken en er geen olie uit lekt. Scheelt weer een paar uur op de eerste testdag en kunnen ze dan alleen volstaan met een installatielap, gevolgd door een quick check. Na een shakedown gaat ie gewoon helemaal uit elkaar. Zeker omdat ze voor de test volgende week alle definitieve onderdelen er op moeten zettenMartinspire schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 00:20:
[...]
Waarom heeft Gasly dan niet gereden vandaag?
Ja maar maarrrr, is meer een neppe Italiaan
@mphilipp Denk dat Max toch echt wel een paar bochten heeft uitgeprobeerd of het een beetje aan de verwachtingen voldoet. Reactie vorig jaar t.o.v. dit jaar was een verschil van dag en nacht.
Heb je het filmpje van RB gezien (is eerder gepost)? Max heeft m echt een paar keer flink door de bochten op Silverstone heen gesmakt. Waar je de Merc zag sliden is de RB gewoon on rails.mphilipp schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:34:
[...]
Het is maar een shakedown. Dat is niet bedoeld voor de coureurs om te kijken hoe goed de auto is, want ze kunnen toch niet voluit op die gekke banden. Alleen maar zien of alle systemen werken en er geen olie uit lekt. Scheelt weer een paar uur op de eerste testdag en kunnen ze dan alleen volstaan met een installatielap, gevolgd door een quick check. Na een shakedown gaat ie gewoon helemaal uit elkaar. Zeker omdat ze voor de test volgende week alle definitieve onderdelen er op moeten zetten
Wij gaan het zien tijdens de testdagen - maar Max weet dat de simulator en realiteit overeen komen. Dat veroorzaakt zn big smile.
Ik zie dat Daniel de timer stiekem al op zaterdag heeft gezet
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
FTFYnaitsoezn schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:44:
[...]
Ik zie dat Daniel de timer stiekem al op 14 februari 10.00 heeft gezet
[YouTube: F1 2019 - Red Bull Hondda RB15 launch on track at Silverstone]
Hier een wat uitgebreider filmpje dan RB zelf heeft gepost op twitter.
Dat leek me beter omdat iedereen anders heel het weekend gaat vragen om het topic.naitsoezn schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:44:
[...]
Ik zie dat Daniel de timer stiekem al op zaterdag heeft gezet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker geluidRazorbite schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:53:
Ziet er ook echt nice uit deze kleurstelling maar helaas zal wel niet blijven

Om je smartphone achtergrond op te pimpen
Iets wat al op het asfalt lag. Hij rijdt er met z'n linkervoorwiel overheen.TrekDr0p schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:24:
[...]
Denk het laatste stukje ballast van Renault
Denk misschien iets van tape.. het is sowieso iets duns en licht...

Sodeknetters, Max doet ook echt niet rustig aan ofzoRazorbite schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:53:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Echt dat geluid van die motor bij het afremmen(denk ik
), die Honda klinkt dan toch echt anders dan de andere motoren
Atlas#22744
Hij heet niet voor niks Max he!Chiron schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:14:
[...]
Sodeknetters, Max doet ook echt niet rustig aan ofzoGewoon rats bam die bochten door knallen alsof het een reguliere training is.. Denk dat ie wel even een paar keer 'slow down Max, slow down' te horen heeft gekregen
Mjah, ik vraag het me af.Chiron schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:14:
[...]
Sodeknetters, Max doet ook echt niet rustig aan ofzoGewoon rats bam die bochten door knallen alsof het een reguliere training is.. Denk dat ie wel even een paar keer 'slow down Max, slow down' te horen heeft gekregen
Alle mankementen die je in die paar rondjes van gisteren kunt vinden, kun je voor maandag al fixen.
Daar is dan bijna een week de tijd voor. Als ie maandagochtend uit elkaar valt, ben je zo de hele dag kwijt.
Kan me goed voorstellen dat de opdracht daadwerkelijk 'drive it like you stole it' was.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 14-02-2019 10:18 ]
Ook zeer goed te zien hoeveel valse diepte die livery heeft. Netjes.Razorbite schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:53:
En ik vind die nieuwe lichten op de rear wing ook wel wat hebben hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 14-02-2019 10:20 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Denk ik ook. Denk dat dat waardevollere data is dan als een omaatje over het circuit tuffen...MikeyMan schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:18:
[...]
Mjah, ik vraag het me af.
Alle mankementen die je in die paar rondjes van gisteren kunt vinden, kun je voor maandag al fixen.
Daar is dan bijna een week de tijd voor.
Kan me goed voorstellen dat de opdracht daadwerkelijk 'drive it like you stole it' was.
Jos gespot trouwens @0:52
Ze hebben 6 runs en in totaal 39 rondes gereden. Kan me voorstellen dat het telkens iets harder was. Alhoewel Max en Horner beiden zeggen dat er geen performance runs zijn geweest. Wat ook logisch is op vochtig steenkoud Silverstone.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire