Dan is de vraag; stel de wereldkampioen gaat drie jaar op rij met nr1 op de neus rijden; mag zjin oude nummer dan worden gebruikt door een ander?
Nee. Die blijft gereserveerdMikeyMan schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:16:
Dan is de vraag; stel de wereldkampioen gaat drie jaar op rij met nr1 op de neus rijden; mag zjin oude nummer dan worden gebruikt door een ander?
Toevallig:
Ik ben even het interview aan het terugkijken (had hem gemist) die max na Abu Dhabi had met Ziggo en daar zegt hij het letterlijk na minuut 8 dat hij zelf wel nr 1 zou nemen. @Señor Sjon
https://www.ziggosport.nl...rview-max-verstappen.html
Ik ben even het interview aan het terugkijken (had hem gemist) die max na Abu Dhabi had met Ziggo en daar zegt hij het letterlijk na minuut 8 dat hij zelf wel nr 1 zou nemen. @Señor Sjon
https://www.ziggosport.nl...rview-max-verstappen.html
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Daar zal ik het ook wel van hebben. In de kerstvakantie ergens gekeken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Volgens mij mag je 0 ook kiezen, is zelfs ook wel eens gebruiktSeñor Sjon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:40:
[...]
Volgens mij had ie een interview al eens gezegd niet te snappen waarom je niet met '1' zou rijden als je kampioen bent geworden.
[...]
Hulk heeft nog nooit een podium gehaald. Ricciardo verdient ook een bak meer, dus me dunkt dat Ricciardo eerste rijder is.
[...]
Nope, 2-99 en sowieso is 17 (Bianchi) uitgesloten
Tenminste dat lees ik hier:
https://f1.fandom.com/wiki/Car_number
[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 06-02-2019 12:59 ]
https://www.formula1.com/...p7yhciESyha0rrLcISKI.html
Uitleg en toelichting op de cliche antwoorden in de F1
Uitleg en toelichting op de cliche antwoorden in de F1
“We’re still evaluating our options for next year”
When you’ll hear it: When a team principal is asked about their driver line-up for the following season
What it means: “I’d advise one or both of our current drivers to start looking for a new job, sharpish”
Zonde dat Hamilton dat in 2017 niet heeft gebruikt.Jackson6 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:58:
[...]
Volgens mij mag je 0 ook kiezen, is zelfs ook wel eens gebruikt![]()
Houd de "traditie" dan een beetje in stand (in hoeverre je na 2 keer van een traditie kan spreken)
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Als die autowissel wel mogelijk was, dan zou BOT voor elk wissewasje aan Lewis' zijn auto, zijn eigen auto.moeten inleverenSeñor Sjon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:00:
[...]
Of je leest gewoon het antwoord een paar posts eerder? Señor Sjon in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"
@mark-k erm,. dat kan niet. Je kan dan de 'hoofdrijder' 6 motoren geven. De PU onderdelen zijn gekoppeld aan auto/rijder, danwel opvolgend rijder. Ze zijn niet uitwisselbaar tussen rijders uit een team.
#bukkenmaar
Waiting on the world to change
0 is gebruikt toen eerst Mansell en het jaar erna Prost stopten. Williams had desondanks recht op de nummers 1 en 2 op de neus, maar Hill koos ervoor om niet met '1' te rijden, aangezien hij niet de WDC was en het daarom niet terecht vond. Het jaar erop was het Senna die zeker weten niet met '0' zou gaan rijden, dus had Hill weer 0.Jackson6 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:58:
[...]
Volgens mij mag je 0 ook kiezen, is zelfs ook wel eens gebruikt![]()
Ik dacht namelijk dat de FIA met de driver numbers 1-99 had ingevoerd, met 1 voor de regerend wereldkampioen. Vreemd genoeg zegt die site 0-99, maar in het overzicht onderaan komt 0 niet meer voor vanaf 2014.
[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 06-02-2019 13:18 ]
Behalve dat Kvyat dat wel deed in zijn TR seizoen, hij kreeg de motorpool van de andere auto dan degene waar hij het seizoen mee begon toen hij insprong voor Gasly in de US GP.Señor Sjon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:00:
[...]
Of je leest gewoon het antwoord een paar posts eerder? Señor Sjon in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"
@mark-k erm,. dat kan niet. Je kan dan de 'hoofdrijder' 6 motoren geven. De PU onderdelen zijn gekoppeld aan auto/rijder, danwel opvolgend rijder. Ze zijn niet uitwisselbaar tussen rijders uit een team.
Maar een of twee races missen om aan een andere engine pool te komen is niet heel aantrekkelijk voor een kampioenschapskandidaat.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat was ook vrij uniek.
Nog unieker is, dat max gewoon alle races won nadat kvyat degradeerde (of er uit werd gezet)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Max zijn "Helmut".

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel tof als je een leuke rig wilt bouwen. Maar ik heb liever dit.
Williams FW14b te koop voor naar verwachting 3 miljoen Pond
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 06-02-2019 13:27 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Daarom is Kvyat ook weer aangenomen. Ze zetten hem als joker in voor het WK.basvn schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:23:
[...]
Nog unieker is, dat max gewoon alle races won nadat kvyat degradeerde (of er uit werd gezet)
...en een race verloor nadat bekend gemaakt was dat Kvyat weer terug zou komen bij RBRbasvn schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:23:
[...]
Testing, one, two ...
Razorbite schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:20:
https://twitter.com/lab18...tml%231007972923544686592
[Afbeelding]
Gevonden!Cammopainting..

Kwam deze tegen op Reddit
zullen we poulen over wat ie daadwerkelijk gaat opbrengen?Jasphur schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:25:
[...]
[YouTube: Mansell's Williams FW14B engine test, courtesy of Bonhams]
* himlims_ zet m op; 4.2 miljoen
(eerder 3.8 - maar het wordt een zonnige dag, met veel alcohol tonnetje meer of minder, maakt niet uit
gaat in de verkoop tijdens Goodwood Festival of Speed 2019.
Van: 4 juli Tot: 7 juli
Vroegâh was het nóg erger: ik heb wel eens gelezen dat Fangio gewoon de auto van zijn teammaat nam omdat die een betere positie had op de grid. Ik weet niet hoe het kwam, maar misschien door mechanische pech stond ie ver naar achteren ofzo. Dus pakte hij maar de auto + positie van zijn 'vrind'. Lekker dan... Maar ja, Fangio was wel een held natuurlijk.pinda powerrr schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:09:
[...]
Als die autowissel wel mogelijk was, dan zou BOT voor elk wissewasje aan Lewis' zijn auto, zijn eigen auto.moeten inleveren
[edit]
Hier een stukje over het wisselen van wagen met teamgenoten of merkgenoten. Toen F1 nog een gentlemans' sport was...
To see how much Formula One has changed, you could go back 60 years, to the finale of the 1956 season, when a 24-year-old Englishman voluntarily gave up his chance of the world championship to an Argentinian rival old enough to be his father. It was a race in which the two early leaders fought each other so hard that they both had to come in for new tyres after only four laps, and in which the eventual winner, having run out of petrol with a handful of laps to go, was shunted a mile or so back to the pits for a quick fill-up by a fellow competitor who happened to be driving the same make of car.
[ Voor 41% gewijzigd door mphilipp op 06-02-2019 15:20 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
BRB, even een GoFundMe pagina opzetten.Jasphur schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:25:
[...]
[YouTube: Mansell's Williams FW14B engine test, courtesy of Bonhams]
Meer 'weird facts' over F1 race in de 50er jaren...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
@mphilipp Nice. Leuk stukje leesvoer.
Zo flauw.... maar mijn collega's keken wel eff vreemd op waarom ik in lachen uitbarstte
Jij lacht niet veel op de werkplek begrijp ik?metallicattim schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:31:
[...]
Zo flauw.... maar mijn collega's keken wel eff vreemd op waarom ik in lachen uitbarstte

Testing, one, two ...
Lachen op de werkplek gaat per definitie niet over het werk. Dus valt het op...hardware-lover schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:38:
[...]
Jij lacht niet veel op de werkplek begrijp ik?
Die AVUS en Pescara baan dan.mphilipp schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:23:
Meer 'weird facts' over F1 race in de 50er jaren...

Wat is er mis mee?

Vooral als je kijkt waarin ze reden indertijd. En de oude Nurnburgring was natuurlijk ook een zieke baan.

De pakken lijken toch wel donkerder als andere jaren..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zonnebrillekes 
edit: zie foto hierboven
Nieuwe Eyewear sponsor: Dita eyewear
edit: zie foto hierboven
Nieuwe Eyewear sponsor: Dita eyewear
[ Voor 47% gewijzigd door Jasphur op 06-02-2019 16:39 ]
Vind iemand het hier eigenlijk belangrijk wat voor zonnebril de heren op hebben? Vind het altijd zo'n poppenkast.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Nee totaal niet interessant, eerder irritant.Wom schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:36:
Vind iemand het hier eigenlijk belangrijk wat voor zonnebril de heren op hebben? Vind het altijd zo'n poppenkast.
Mee eens hoor. Maar onderschat niet hoeveel mensen hier gevoelig voor zijn en graag hetzelfde merk zonnebril wil hebben als hun favo coureur.Wom schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:36:
Ik wil alleen het zelfde shirt.Jasphur schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:40:
[...]
Mee eens hoor. Maar onderschat niet hoeveel mensen hier gevoelig voor zijn en graag hetzelfde merk zonnebril wil hebben als hun favo coureur.
Maar ik snap ze wel
YakuzA schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:50:
[...]
Ze wilden het 'Racing Point Lola' maken oid, maar dat klinkt echt niet beter.
(de enige associatie die ik met Lola heb zijn die auto's die niet in Australie aan de start verschenen)
Hoewel Racing Point geen commentaar wou geven blijkt er wel een poging te zijn geweest om de naam Brabham vanaf dit F1 seizoen te gebruiken.Wom schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:52:
[...]
Had ik ook begrepen inderdaad, maar had ook opgevangen dat ze nog andere namen uit het verleden hadden gepolst. Een Brabham of Toleman ofzo bijvoorbeeldAch ja, al draagt een aap een gouden ring...
bron: https://www.motorsport.co...down-revive-name/4332980/He is understood to have discussed a serious option for 2019 that was ultimately unsuccessful.
No team has been specified but the reincarnated Force India outfit – known as Racing Point since last August – is the only logical option. It was preparing to unveil a new identity this month.
...
Racing Point would not comment on its planned name change when approached by Motorsport.com but appears to have now committed to retaining its late-2018 identity.
Misschien zoiets...TrekDr0p schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:50:
[...]
Is de voorvleugel neem ik aan.
Stiekem een element zichtbaar? Dat bolletje, misschien om andere nog snel op een dwaal spoor te brengen?
[...]
Zoiets?

Testing, one, two ...
Valt hier weinig te lachen idd... veel figuren zoals jij rondlopen geloof ikhardware-lover schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:38:
[...]
Jij lacht niet veel op de werkplek begrijp ik?
Toffe video van Mercedes! Die in 2017 dus al begonnen waren met de auto van komend seizoen!
Dat is ook niet eens heel gek met dat budget 😇CH4OS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:16:
Toffe video van Mercedes! Die in 2017 dus al begonnen waren met de auto van komend seizoen!
Je hebt mij duidelijk nooit als collega gehad, dat is wel duidelijk. Kwaliteit werk afleveren (tamelijk ver zoek tegenwoordig), en daarnaast mijn collega's een prettige dag bezorgen. 🤙metallicattim schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:45:
[...]
Valt hier weinig te lachen idd... veel figuren zoals jij rondlopen geloof ik
Testing, one, two ...
Voor jullie de fittie voortzetten; doe dat lekker in DM of zo. Daarnaast, als je leest, weet je dat collega's omkeken omdat hij begon te lachen... Weet jij veel hoe dat is gegaan? Was je erbij? Lijkt me niet, als je geen collega's bent. Dus chill, relax. Neem een koekje.hardware-lover schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:22:
Je hebt mij duidelijk nooit als collega gehad, dat is wel duidelijk. Kwaliteit werk afleveren (tamelijk ver zoek tegenwoordig), en daarnaast mijn collega's een prettige dag bezorgen. 🤙
Is allemaal met een knipoog joh, niet zo serieus
Oranje en grijs en donker blauw/zwart op de kraag en het pak van de coureurs.
Hint naar het nieuwe kleur schema?
Me like.
Hint naar het nieuwe kleur schema?
Me like.
[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 06-02-2019 20:33 ]
Staat ie toch altijd al op z'n boordradio?Razorbite schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:36:
Pierre staat geweldig voor lul
James Allison over het bouwen van een nieuwe F1 bolide. Gooood stuff!
[ Voor 31% gewijzigd door Razorbite op 06-02-2019 20:57 ]
”Alfa Romeo Racing, operated by Sauber Motorsport”, vanwege Sauber’s prijzengeld van 2018?roda_djavulen schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:08:
Vind de company name wel opvallend van Alfa/Sauber
Ah, ik had hun YouTube-kanaal nog niet gechecked, hahahaRazorbite schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:56:
James Allison over het bouwen van een nieuwe F1 bolide. Gooood stuff!
[YouTube: How is a Formula One Car Born?]
Ik zal het maar zeggen zoals het is; ook zonder zonnebril al...
Niet dat ik moeders mooiste ben, hahaha
[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 06-02-2019 21:04 ]
Zal meer zijn omdat het team gerund wordt door Sauber Motorsport.U123456 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 21:00:
[...]
”Alfa Romeo Racing, operated by Sauber Motorsport”, vanwege Sauber’s prijzengeld van 2018?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Voor hoelang het nog zo is, want had ergens gelezen dat Alfa een optie tot koop in het contract had staan van het hele team.YakuzA schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:38:
[...]
Zal meer zijn omdat het team gerund wordt door Sauber Motorsport.
Mooi zo, hoef ik mijn vrouw en kind niet opnieuw te conditioneren als ze vragen wie nu Max is en wie Daniel Pierre is.TrekDr0p schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 07:32:
Antwoord op de T-cam discussie
https://www.gpblog.com/nl...-camera-op-zijn-rb15.html
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Word komend jaar heel makkelijk toch? de gene die vooraan rijdTripl3 D schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:00:
[...]
Mooi zo, hoef ik mijn vrouw en kind niet opnieuw te conditioneren als ze vragen wie nu Max is en wie Daniel Pierre is.
Dat kan zo rond de pitstops weer (tijdelijk) anders zijn en dan snappen ze er helemaal niets meer van.basvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:04:
Word komend jaar heel makkelijk toch? de gene die vooraan rijd
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
om 12:00u is ook live te bekijken op motorsport.comJackson6 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:30:
Hoelaat is die Haas reveal?
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Dat heb ik zelfs al met die helmen, boeit mij ook helemaal niks wie welke helm heeft..Wom schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:36:

Wat een lelijk tapijt
OMFG een HALO?!
Maar serieus, een zwarte auto met goud/brons kleurige glimmers lijkt me wel heul tof, we gaan het meemaken rond 12:00!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik vind deze wel mooi, maar het lijkt wel heel erg op een Lotus liveryp0st schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:24:
[...]
OMFG een HALO?!
Maar serieus, een zwarte auto met goud/brons kleurige glimmers lijkt me wel heul tof, we gaan het meemaken rond 12:00!

Precies ook mijn gedachte.demo31051987 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:28:
[...]
Ik vind deze wel mooi, maar het lijkt wel heel erg op een Lotus livery
[Afbeelding]
Het is toch geen Rich Energy Racing geworden? Lijkt me sterk dat Haas nergens meer prominent op de auto staat.demo31051987 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:28:
[...]
Ik vind deze wel mooi, maar het lijkt wel heel erg op een Lotus livery
[Afbeelding]
* Jasphur heeft er zin in!! 
En toevallig zit ik de tweede helft van deze maand in between jobs dus kan lekker de testen volgen

En toevallig zit ik de tweede helft van deze maand in between jobs dus kan lekker de testen volgen
Daar zit vast een spierwitte auto met paarse randjes en gele accenten onder...
Nee klopt, maar Force India was ook ineens helemaal roze door sponsor BWT.Zahariac schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:33:
[...]
Het is toch geen Rich Energy Racing geworden? Lijkt me sterk dat Haas nergens meer prominent op de auto staat.
Maar Force India was een prive team en niet van een bedrijf. Gene Haas zal als eigenaar van Haas Automations ook wel groot de naam Haas Automations op de auto willen hebben staan.Jackson6 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:09:
[...]
Nee klopt, maar Force India was ook ineens helemaal roze door sponsor BWT.
Haas Automations komt er wel op te staan maar die wordt goudkleurig ipv rood:RobertMe schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:13:
[...]
Maar Force India was een prive team en niet van een bedrijf. Gene Haas zal als eigenaar van Haas Automations ook wel groot de naam Haas Automations op de auto willen hebben staan.
Ik gok dat het toch volledig zwart/goud wordt.
Hopen dat de servers van Autosport het houden
Valt mij op dat er tot nu toe HAASt geen puns gemaakt zijn...
Nou, het knaagt wel bij me dat ze die JP Special kleuren lijken te gaan gebruiken... Ik sta er ook niet om te springen.
Edit: Mehh die was slecht.Jasphur schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:46:
Valt mij op dat er tot nu toe HAASt geen puns gemaakt zijn...
[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 07-02-2019 10:54 ]
Ghehe, vergezochtPathogen schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:47:
Nou, het knaagt wel bij me dat ze die JP Special kleuren lijken te gaan gebruiken... Ik sta er ook niet om te springen.
Verder geruchten vanuit het Ferrari kamp: According to the recent news coming from Italy, Ferrari‘s new livery is dark red matte finish (the matte finish is similar to the one Red Bull has)
Zoiets zeg maar qua rood-tint:

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Mission Winnow als sponsor bij Ducati en Ferrari. Dat kan leuke plaatjes opleveren als ze de auto's en de motoren gelijktijdig voor wat promotiemateriaal de baan op gaan sturen.p0st schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Ghehe, vergezocht
Verder geruchten vanuit het Ferrari kamp: According to the recent news coming from Italy, Ferrari‘s new livery is dark red matte finish (the matte finish is similar to the one Red Bull has)
[Afbeelding]
Zo heel gek zou dat niet zijn.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
@p0st Eigenlijk helemaal niet zo verkeerd tbh
p0st schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Ghehe, vergezocht
[Afbeelding]

Waarom nu mat? Bij RBR vind ik het wel sjiek maar sommige merken horen niet mat te zijn

Waarom niet? Mat donker rood lijkt me supertof!Bastie-88 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:02:
[...]
Een Ferrari hoort felrood glimmend in de zon te staan.
Waarom nu mat? Bij RBR vind ik het wel sjiek maar sommige merken horen niet mat te zijn(Sauber, MER, FER)
Ze hebben over de jaren heen zo vaak andere tinten rood gebruikt, zo heilig is die kleur helemaal niet. De straatauto's van Ferrari werden van oudsher in alle kleuren geleverd. De kleur rood heeft Enzo niet eens zelf bedacht maar is ooit aan Ferrari/Italie toegewezen door de FIA bij de start van de racerij. Enzo heeft alleen het geel uit het logo van Ferrari bedacht en dat was ook alleen maar omdat de stadskleur van Modena geel is..
Minder dan een uurtje
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Donker rood is zeer nice. Net zoals de Sauber van afgelopen jaar. Misschien zelf nog een tint donkerder als het mat wordt.Grimmie187 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:09:
[...]
Waarom niet? Mat donker rood lijkt me supertof!
Ze hebben over de jaren heen zo vaak andere tinten rood gebruikt, zo heilig is die kleur helemaal niet. De straatauto's van Ferrari werden van oudsher in alle kleuren geleverd. De kleur rood heeft Enzo niet eens zelf bedacht maar is ooit aan Ferrari/Italie toegewezen door de FIA bij de start van de racerij. Enzo heeft alleen het geel uit het logo van Ferrari bedacht en dat was ook alleen maar omdat de stadskleur van Modena geel is..

Zo hoort de kleurstelling van een Ferrari te zijn in F1. Willen ze extra geld vanwege hun historische waarde? Die kleursamenstelling of fluiten naar de centen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Rich Energy boss, Williams Storey, has made the bold prediction that Haas will beat Red Bull “in many races this year”.
linkje naar F1planet
umh keep dreaming?
linkje naar F1planet
umh keep dreaming?

Zou wel leuk zijn, een keer wat anders. Ik vind Rood/zwart trouwens veel beter werken dan Rood/Witp0st schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Ghehe, vergezocht
[Afbeelding]
Dat zou wel een hele teleurstelling zijn als iederreen verwacht een 1 2 3 met Mercedes Ferrari en RBR.basvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:29:
Rich Energy boss, Williams Storey, has made the bold prediction that Haas will beat Red Bull “in many races this year”.
linkje naar F1planet
umh keep dreaming?
Maar dat RBR niet eens boven het middenveld uitkomt
Waarom is moeilijk uit te leggen. Is gewoon "mijn" gevoel.Grimmie187 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:09:
[...]
Waarom niet? Mat donker rood lijkt me supertof!
Ferrari heeft iets elitair, iconisch door dat glimmend rood.
Ondanks dat Enzo dat rood niet bedacht heeft vind iedereen een gele Ferrari toch net wat minder.
De matte kleuren vind ik persoonlijk wat branie, brutaler ogen en dat vind ik minder bij het merk Ferrari passen.
En niet onbelangrijk, net als bij ducati's, glimmend rood is gewoon sneller
En een goede move van Ric. Denk dan ook dat niet Ocon maar Max tekent bij Merc voor 2020.
[ Voor 57% gewijzigd door michaeltjeh1 op 07-02-2019 11:34 ]
Dan moet het wel heel fout gaan met Honda, want de enige manier Max denk ik weg gaat of weg wil bij RBR is als het aankomend jaar helemaal fout gaat.michaeltjeh1 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:33:
En een goede move van Ric. Denk dan ook dat niet Ocon maar Max tekent bij Merc voor 2020.
Dat hele bedrijf is al 1 grote vage toko, nu nog met zulke uitspraken komen.. Ach, komkommertijd is vroegbasvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:29:
linkje naar F1planet
umh keep dreaming?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha lol, ik zat vanmorgen even te lezen wat voor bedrijf het is en ik vond het al behoorlijk knap dat ze zich als sponsor hebben kunnen binden aan Haas. Ze zijn pas in 2015 als een soort van startup begonnen omdat ze de energy drink met behulp van één of andere wetenschapper opnieuw hebben uitgevondenSinergyX schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:36:
[...]
Dat hele bedrijf is al 1 grote vage toko, nu nog met zulke uitspraken komen.. Ach, komkommertijd is vroeg
RBR heeft niet voor minder als een 3e plek getekend bij Honda.. Ze zullen wel weten waar ze aan zijn begonnenMektheb schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:32:
[...]
Dat zou wel een hele teleurstelling zijn als iederreen verwacht een 1 2 3 met Mercedes Ferrari en RBR.
Maar dat RBR niet eens boven het middenveld uitkomt
Ze verkopen blikjes op hun website (kan nergens anders wat vinden) alleen in de UK..Jackson6 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:43:
[...]
Haha lol, ik zat vanmorgen even te lezen wat voor bedrijf het is en ik vond het al behoorlijk knap dat ze zich als sponsor hebben kunnen binden aan Haas. Ze zijn pas in 2015 als een soort van startup begonnen omdat ze de energy drink met behulp van één of andere wetenschapper opnieuw hebben uitgevonden
24 stuks voor 20 pond. Geen verzending naar nederland mogelijk..
Dus ze zullen wel heel veel moeten verkopen in de UK, om een Haas te kunnen sponsoren..
[ Voor 46% gewijzigd door basvn op 07-02-2019 11:44 ]
Grappiger vind ik het dat Rich als Brits merk zich bindt aan een Amerikaans team. Ik weet dat Monster verbonden is aan HAM. Maar het lijkt mij dat er toch genoeg andere Amerikaanse bedrijven zijn die zich willen binden aan Haas. Of zijn die al bezet in de Amerikaanse motorsport.Jackson6 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:43:
[...]
Haha lol, ik zat vanmorgen even te lezen wat voor bedrijf het is en ik vond het al behoorlijk knap dat ze zich als sponsor hebben kunnen binden aan Haas. Ze zijn pas in 2015 als een soort van startup begonnen omdat ze de energy drink met behulp van één of andere wetenschapper opnieuw hebben uitgevonden
Amerikaanse bedrijven die zich richten op de Amerikaanse markt zullen eerder voor NASCAR gaan dan voor F1. NASCAR is toegankelijker, goedkoper, races zijn langer en er zijn er een stuk of 40 per jaar.Jasphur schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:46:
[...]
Grappiger vind ik het dat Rich als Brits merk zich bindt aan een Amerikaans team. Ik weet dat Monster verbonden is aan HAM. Maar het lijkt mij dat er toch genoeg andere Amerikaanse bedrijven zijn die zich willen binden aan Haas. Of zijn die al bezet in de Amerikaanse motorsport.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
MOCHT Haas RBR verslaan dan is dat volledig op conto van hun samenwerking met Ferrari en 0,0 met hun deal met Rich Energy.basvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:29:
linkje naar F1planet
umh keep dreaming?
Die deal kwam dusdanig laat tot stand dat het geen enkele noemenswaardige invloed kan hebben op de ontwikkeling van de auto voor 2019.
Daarbij moet ik nog maar zien met dat Rich Energy. Alles roept T-Minus (voor de oudjes onder ons) over ze.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat was afgelopen jaar ook al zo.basvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:04:
[...]
Word komend jaar heel makkelijk toch? de gene die vooraan rijd
Klopt, niet dat Marlboro Rood van sinds ~1997 tot heden met uitzondering van 07 en 08.Bastie-88 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:02:
[...]
Een Ferrari hoort felrood glimmend in de zon te staan.
Waarom nu mat? Bij RBR vind ik het wel sjiek maar sommige merken horen niet mat te zijn(Sauber, MER, FER)

Schrik overigens niet van het lengteverschil in loop der jaren.

Laat hem eerst maar eens zijn plagiaat zaakje omwille van hun logo winnen. Zoek maar eens op Whyte....basvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:29:
linkje naar F1planet
umh keep dreaming?
Ik lees nu (via Scrabs op twitter)
Dat Haas alleen de nieuwe livery gaat laten zien..
Niet de nieuwe auto..
Niet de nieuwe auto..
Is toch ook met opeens die crypto zut die gaan sponseren, op papier lijken ze opeens bakken met geld te hebben of 1 of ander vaag constructie businessmodel te hebben bedacht, maar in praktijk hebben ze 0,0 euro te besteden (volgens mij had die rich energy een banksaldo van 1 euro).Jackson6 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:43:
[...]
Kan nog leuke events geven dit seizoen, beetje geld tekort enzo
De auto's zullen toch sowieso niet zoveel verschillen met vorig jaar behalve die front-wing?basvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:52:
Niet de nieuwe auto..
Dat doet niemand.basvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:52:
Niet de nieuwe auto..
Niks verrassends aan toch?basvn schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:52:
Niet de nieuwe auto..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire