[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.059 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:57

mphilipp

Romanes eunt domus

Hmmm....de helm van Gasly is ook al overwegend wit. Zou de livery van de auto dan ook zo zijn? De pakjes lijken niet veel verandert, maar toch zou je zeggen dat je iets aan wilt dat past bij de auto en de gehele teamuitstraling.
Nou bepalen de coureurs zelf min of meer hoe de helmen eruit zien, maar ze zijn evengoed gebonden aan de sponsorlogo's en kleurcombinatie met pakjes en livery. Echt heel hard vloeken mag/kan natuurlijk niet.

Benieuwd wat we volgende week te zien krijgen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:06
Cryptosponsor voor RBR: Futurocoin
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dyon4xBW0AAdXih.jpg

+ nieuwe huisstijl in persberichten, ergo een witte/grijze wagen?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DyoqTS1WkAoVRq-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

mphilipp schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 12:36:
[...]

Dat is h't grote probleem met fans en nostalgie: bang van verandering. Niet elke verandering is een verbetering, maar geen verandering is ook geen verbetering. Zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan met dooddoeners, maar feit is dat er saaie en spannende races zijn. Maar F1 is geen gezelligheidssport (meer).
Natuurlijk zijn er zat fans die inderdaad uit pure nostalgie terug willen naar bijvoorbeeld Zandvoort, blèrende V10's en zo af en toe een vliegende coureur, maar ik denk dat de mensen in dit topic niet op die manier nostalgisch zijn.

Ik ben meer "nostalgisch" naar goede races, en daarvoor heb je geen V10 nodig of een "oud" circuit, het heeft meer te maken met hoe de auto's zijn ontworpen.

Ja, de V6 met hybride klinkt tam, maar ligt niet aan de V6, want een Indycar klinkt imho al een stuk beter, maar ook een blok met hybride powah kan prima klinken, ik vind de Toyota TS050 nog prima klinken, de V4 van de Porsche 919 is zelfs nog mooier. Kom maar op met die viercilinder F1's :Y)

En qua banen, tja, het gaat mij meer om de flow die een baan heeft, dat geeft vaak ook mooie races. Spa heeft een prachtige flow, Suzuka heeft een mooie flow, maar ook Istanbul, wat een Tilkebaan is, had een prima flow. Maar een gedrocht als Yas Marina of COTA met overal krappe, scherpe bochten, het liefst van 90 graden, tja, het is gewoon niet leuk om naar te kijken.

@mphilipp LMP1 is inderdaad een prima vergelijking, want het probleem wat LMP1 nu heeft, heeft F1 ook: Wat privateers met een goedkope doch langzame auto, en de top met een vreselijke dure en snelle bak. In het geval van LMP1 zo duur dat alleen Toyota nog in die groep zit :/ Audi en Porsche zijn gestopt na de dieselgate, en Peugeot is volgens mij gestopt omdat het te duur was. Hee, het kost teveel geld om competitief te zijn, welke andere topklasse kent dat probleem ook? ;)

De oplossing voor LMP1, namelijk de boel baseren op hypercars is natuurlijk geen oplossing voor F1 en gaat ook maar tijdelijk werken, dit hebben ze eerder gedaan, toen heette het LMGT1 dat begon volgens de regels met de McLaren F1 GTR, het eindigde met de 911 GT1 wat echt geen straatmodel was, en Toyota wou dat nog extremer doen met de GT-One. Zie ook Groep B, zelfde probleem, homologatie in de topklasse werkt niet. F1 is openwheel, en dat moet het ook wel blijven, ander is het geen formula meer :P

Zelf denk ik toch echt dat andere aero al een grote stap kan zijn, niet zo zeer minder, maar vooral minder turbulentie achter de auto, meer grondeffect zou dat kunnen doen zegt men. Zou ook wel weer meer dan 1 bandenfabrikant willen zien, en die hebben wat mij betreft dan redelijk carte blanche. Niks geen verplichte slijtage-profielen, laat Pirelli, Michelin, Bridgestone en wie al niet meer gewoon de beste band maken die ze kunnen maken.

En geen DRS zoals het nu werkt. DRS an sich is geen probleem, maar geef het of een tijdslimiet, of maak het gewoon vrij te gebruiken, ook in bochten }) Door 130R of Blanchimont heen willen blazen met DRS aan? Leef je uit :+ Hell, maak de voor en achtervleugel voor iedereen hetzelfde, maar met actieve aero die ze zelf mogen programmeren, het is best te bedenken en uit te voeren, het grootste probleem is dat de wil er niet is bij de F1.

Maarja, genoeg luchtfietserij voor nu :P Hoe leuk een 4 cilinder 8MJ hybrid F1 auto met actieve aero ook zou zijn, een soort openwheel 919 Evo dus, betwijfel ik of die komt :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21

Oekol

waka waka hey hey

nachtnet schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:22:
Cryptosponsor voor RBR Futurocoin:
[Afbeelding]

+ nieuwe huisstijl in persberichten, ergo een witte wagen?
[Afbeelding]
Woh, dat zou ik echt jammer vinden. Snap dat voor de sponsers wel beter is met wit als achtergrond krijgt de visibility een boost. Blauw is mijn lievelingskleur.. :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24

Arfman

Drome!

himlims_ schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:04:
[...]

en deze embedded plaatjes doen het wel
Jep, hier ook, de rest van de pagina is 1 grote roze vlek. Ik snap er niks meer van.,

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Dus dan wordt het een van deze 3, als de fan concepts gelijk krijgen dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yhMSBLuqMq4EetnQTjCxdqiO/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wVWS5pDaSoqD4XZLL06IWNpw/thumb.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/85rSevaTJatG7HIfxTYP49Dl/thumb.jpg

Ik vind die eerste wel mooi, dan zit er tenminste nog wat blauw in. En dat is de Red Bull kleur. Helemaal wit/rod zou ik dan raar vinden. Maar ja....wie ben ik? :+

[ Voor 13% gewijzigd door mphilipp op 05-02-2019 13:31 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

De witte RBR helm is dus van Max:

https://www.instagram.com/p/Btf73IwntYN/

[ Voor 41% gewijzigd door Gekkenhuis op 05-02-2019 13:37 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

RobinHood schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:24:
[...]
Zelf denk ik toch echt dat andere aero al een grote stap kan zijn, niet zo zeer minder, maar vooral minder turbulentie achter de auto, meer grondeffect zou dat kunnen doen zegt men. Zou ook wel weer meer dan 1 bandenfabrikant willen zien, en die hebben wat mij betreft dan redelijk carte blanche. Niks geen verplichte slijtage-profielen, laat Pirelli, Michelin, Bridgestone en wie al niet meer gewoon de beste band maken die ze kunnen maken.
Ja, dat zou allemaal heel goed werken. In een perfect wereld.
Maar het probleem met meerdere bandenleveranciers (waar ik in principe ook voorstander van ben) was volgens mij dat Bridgestone eigenlijk banden maakte voor Ferrari. Dat is iets dat je moet zien te voorkomen. Misschien door een poule te maken van banden, waar lukraak een set voor je uit getrokken wordt. Wel per merk dan indien je meerdere merken toelaat.
Aero is een groter probleem, want hoe specificeer je dat? Moet je een turbulentie-coëfficient gaan invoeren? Want het alternatief is een standaardchassis met vastgestelde vleugelelementen en nergens flapjes, flupkes of dongeltjes meer. Wat Newey en zijn kornuiten van de andere teams bedenken is veel te complex voor de FIA om te beoordelen. Dat is al een aantal keren aangetoond, wanneer andere teams beginnen te klagen als ze door hebben welke truuk er is toegepast. Dan krijg je weer een mid-season ban op iets dat eerder is goedgekeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik zou een radicaal andere basiskleur niet vreemd vinden. RBR heeft met Renault toch altijd donkerblauw/paars gereden, dan lijkt me een switch naar motorenleverancier het uitgelezen moment om te breken met het verleden en in een nieuwe frisse kleur rond te gaan rijden.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

FirePuma142 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:41:
Ik zou een radicaal andere basiskleur niet vreemd vinden. RBR heeft met Renault toch altijd donkerblauw/paars gereden, dan lijkt me een switch naar motorenleverancier het uitgelezen moment om te breken met het verleden en in een nieuwe frisse kleur rond te gaan rijden.
Dat kan, maar het moet ook nog een beetje op de Red Bull blikjes lijken. De hoofdsponsor heeft ook wat te zeggen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, ik verwachte al een tijdje dat de RB15 meer het wit van Honda gaat krijgen. Ik denk nog steeds dat het voornamelijk mat blauw gaat worden, maar zeker meer witte accenten. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:31
RobinHood schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:24:
[...]

Natuurlijk zijn er zat fans die inderdaad uit pure nostalgie terug willen naar bijvoorbeeld Zandvoort, blèrende V10's en zo af en toe een vliegende coureur, maar ik denk dat de mensen in dit topic niet op die manier nostalgisch zijn.

Ik ben meer "nostalgisch" naar goede races, en daarvoor heb je geen V10 nodig of een "oud" circuit, het heeft meer te maken met hoe de auto's zijn ontworpen.
Ben je ooit in je leven bij een F1 race of demo geweest? Ik ben niet bij een race geweest, alleen bij demo's. Je kan zeggen wat je wilt maar die V10 (Ferrari reed zelfs met een V12 :P ) blokken lieten een prachtig gejank horen. Nu snap ik dat het doel van een motor de aandrijving is en de moderne hybride is stukken potenter dan de oude V10. Maar dat hoogtoerige gejank hoorde er wel bij :D .

En wat hebben we nu? Motoren maken is heel erg duur geworden, prestatieverschillen zijn groot, het gewicht nam fors toe en de uitvalbeurten door iets anders dan de ICE zijn ook niet te tellen.

Dus alles bekeken, doe mij die jankende V8 of V10 maar, eventueel aangevuld met hybride techniek op de remenergie. Dat heeft dan ook weer meer gelijkenis met de huidige straatauto's.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

mphilipp schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:44:
[...]

Dat kan, maar het moet ook nog een beetje op de Red Bull blikjes lijken. De hoofdsponsor heeft ook wat te zeggen natuurlijk :+
Zilver kan ook, maar ik denk dat wat @DaniëlWW2 zegt: Meer wit zoals de helm van Verstappen. RBR is voor zover ik weet heel strikt met helmdesign, die keuren deze witte kleur echt niet goed als daar geen overall strategie achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
FirePuma142 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:46:
[...]

Zilver kan ook, maar ik denk dat wat @DaniëlWW2 zegt: Meer wit zoals de helm van Verstappen. RBR is voor zover ik weet heel strikt met helmdesign, die keuren deze witte kleur echt niet goed als daar geen overall strategie achter zit.
Hoezo strikt? Vettel heeft in zijn tijd bij RBR denk ik 40 verschillende designs gebruikt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

mphilipp schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:38:
[...]

Ja, dat zou allemaal heel goed werken. In een perfect wereld.
Maar het probleem met meerdere bandenleveranciers (waar ik in principe ook voorstander van ben) was volgens mij dat Bridgestone eigenlijk banden maakte voor Ferrari. Dat is iets dat je moet zien te voorkomen. Misschien door een poule te maken van banden, waar lukraak een set voor je uit getrokken wordt. Wel per merk dan indien je meerdere merken toelaat.
Aero is een groter probleem, want hoe specificeer je dat? Moet je een turbulentie-coëfficient gaan invoeren? Want het alternatief is een standaardchassis met vastgestelde vleugelelementen en nergens flapjes, flupkes of dongeltjes meer. Wat Newey en zijn kornuiten van de andere teams bedenken is veel te complex voor de FIA om te beoordelen. Dat is al een aantal keren aangetoond, wanneer andere teams beginnen te klagen als ze door hebben welke truuk er is toegepast. Dan krijg je weer een mid-season ban op iets dat eerder is goedgekeurd.
Een oplossing kan zijn maar 2 of 3 homologaties van de aero toe te staan per auto, en die dingen in de windtunnel gooien en dan inderdaad turbulentie "meten". Is zeker geen heilige oplossing, maar het is allicht beter dan hoe het nu is, en ook kostendrukkend, want minder R&D.

Groot nadeel is dan wel dat als er een dijk van een aerodynamische fout in een auto zit dat niet zomaar opgelost kan worden door een flipje of flapje ergens.

Of dus iedereen dezelfde vleugels [alsjeblieft dan met actieve aero] en andere "aerodynamische dingessen" extreem beperken, al zul je dan inderdaad zien dat Newey aankomt met een diffuser die ervoor zorgt dat er krankzinnig veel vuile lucht achter de auto zit.

Maar het is niet onmogelijk, LMP1's [jaja, closed wheel, ik weet] konden ook erg close racen, en die dingen hadden ook bakken met downforce.
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:44:
Tja, ik verwachte al een tijdje dat de RB15 meer het wit van Honda gaat krijgen. Ik denk nog steeds dat het voornamelijk mat blauw gaat worden, maar zeker meer witte accenten. :)
Wit en dan geen mooie rode zon, maar twee rode stiertjes. Als McLaren retro gaat, en Merc retro is, kan Honda dat ook :+

@asing Geluid is ook belangrijk, maar je hebt niet persé een V10 nodig voor lekker geluid. Ja, wil je het horen janken heb je dat nodig, of Mazda nadoen met hun Wankels, maar de Porsche 919 en de SuperGT klasse laten horen dat zelfs met 4 cilinders je nog prima herrie kan maken :P

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

asing schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:46:
[...]
Ben je ooit in je leven bij een F1 race of demo geweest? Ik ben niet bij een race geweest, alleen bij demo's. Je kan zeggen wat je wilt maar die V10 (Ferrari reed zelfs met een V12 :P ) blokken lieten een prachtig gejank horen. Nu snap ik dat het doel van een motor de aandrijving is en de moderne hybride is stukken potenter dan de oude V10. Maar dat hoogtoerige gejank hoorde er wel bij :D .

En wat hebben we nu? Motoren maken is heel erg duur geworden, prestatieverschillen zijn groot, het gewicht nam fors toe en de uitvalbeurten door iets anders dan de ICE zijn ook niet te tellen.

Dus alles bekeken, doe mij die jankende V8 of V10 maar, eventueel aangevuld met hybride techniek op de remenergie. Dat heeft dan ook weer meer gelijkenis met de huidige straatauto's.
Een V6 op 20.000 toeren jankt net zo hard, het is niet alsof dat alleen voor de V8/10/12 is weg gelegd.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Grimmie187 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:51:
[...]

Hoezo strikt? Vettel heeft in zijn tijd bij RBR denk ik 40 verschillende designs gebruikt? :+
Op specials na is RBR toch strikt in eigen inbreng en de grootte en de plek van de RedBull logo's is fixed en van flink formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
FirePuma142 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:54:
[...]

Op specials na is RBR toch strikt in eigen inbreng en de grootte en de plek van de RedBull logo's is fixed en van flink formaat.
Ik gok dat er ook nog vast wel een stier op de auto van dit jaar te vinden zal zijn.. ;)

Zonder gekheid: Er wordt ieder jaar wild gespeculeerd over een nieuwe livery bij RBR terwijl die al jaren bijna identiek is (testliveries uitgezonderd). Ik zou het best mooi vinden maar ik zie ze niet zo gauw het blauw inruilen voor wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:54

JB

Cédric roelt!

Grimmie187 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:59:
[...]

Ik gok dat er ook nog vast wel een stier op de auto van dit jaar te vinden zal zijn.. ;)

Zonder gekheid: Er wordt ieder jaar wild gespeculeerd over een nieuwe livery bij RBR terwijl die al jaren bijna identiek is (testliveries uitgezonderd). Ik zou het best mooi vinden maar ik zie ze niet zo gauw het blauw inruilen voor wit.
Dit jaar onderscheiden ze zich tov Renault. Kan me voorstellen dat je dat als RBR/Honda ook zichtbaar wil maken, dus wellicht (meer) wit :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
RBR wit? Dan kunnen ze die RB14 test skin dus toch nog gebruiken. *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 25-09 17:08
We kunnen dus toch de verschillen tussen de 5 banden visueel zien :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dyo4RZBXQAYpRJ2.jpg:large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 23-09 18:36
Dat is alleen voor de testdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09 17:31
Ik vind de mat blauwe kleur met felle oranje rode accenten by far de mooiste van het veld. Houden zo!

Alhoewel, Ferrari is toch wel mooier....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 25-09 17:08
@Razorbite oh jammer.. Niet goed gekeken dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 14:47
wowly schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:23:
Ik vind de mat blauwe kleur met felle oranje rode accenten by far de mooiste van het veld. Houden zo!

Alhoewel, Ferrari is toch wel mooier....
Eens met je eerste statement. Tweede absoluut niet :+ Voor mij kotm Sauber ook heel dichtbij

Maar toch zou ik het wel leuk vinden als Red Bull wel met een nieuwe livery komt. Het is wel tijd voor weer iets nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:06
LoeWn schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:31:
[...]

Eens met je eerste statement. Tweede absoluut niet :+ Voor mij kotm Sauber ook heel dichtbij

Maar toch zou ik het wel leuk vinden als Red Bull wel met een nieuwe livery komt. Het is wel tijd voor weer iets nieuws.
Ik zou het wel een stunt vinden als ze alleen tijdens de testdagen in JUMBO geel zouden rijden. (uiteraard met wat rbr stickers.)

Afbeeldingslocatie: https://www.racexpress.nl/imgitems/article/2017/02/Racing_Team_Nederland_Jumbo_Dallara_P217.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LoeWn schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:31:
Als er dan een team met iets nieuws zou 'moeten' komen is het Ferrari wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:31
CH4OS schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:05:
[...]
Als er dan een team met iets nieuws zou 'moeten' komen is het Ferrari wel...
Ik gun andere teams liever wat nieuws. McLaren, voormalig Sauber, Williams.... Geen van allen dit seizoen een hoofdsponsor. :/

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Grimmie187 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 13:59:
[...]
Inderdaad. Veel gespeculeer, want komkommertijd. Wit voor blauw zie ik ook niet zitten, want Red Bull blikjes. Maar goed, een weekje geduld en we weten het. Waarschijnlijk toch weer saai hetzelfde als vorig jaar. Ik vond het alleen opmerkelijk dat zowel Pierre als Max beiden veel wit in de helm hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
mphilipp schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:23:
[...]

Inderdaad. Veel gespeculeer, want komkommertijd. Wit voor blauw zie ik ook niet zitten, want Red Bull blikjes. Maar goed, een weekje geduld en we weten het. Waarschijnlijk toch weer saai hetzelfde als vorig jaar. Ik vond het alleen opmerkelijk dat zowel Pierre als Max beiden veel wit in de helm hebben zitten.
Gasly heeft z'n nieuwe helm nog niet bekend gemaakt, ofwel?

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Rik027 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:34:
[...]

Gasly heeft z'n nieuwe helm nog niet bekend gemaakt, ofwel?
Niet officieel, maar wel hier grotendeels te zien:
https://www.f1today.net/n...erstappen-en-pierre-gasly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Oh, ik vond dat meer blauw met een beetje wit. Maar wel meer wit dan de RB helmen van vorig seizoen.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
Geen logo van een Nederlandse supermarktketen meer op de helm te bekennen zo op het eerste gezicht. (y)

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 13:51
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:39:
[...]

Geen logo van een Nederlandse supermarktketen meer op de helm te bekennen zo op het eerste gezicht. (y)
Lijkt in de 'inkeping' onder het vizier te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-09 16:19

basvn

Breezand - NHN

[...]

Net boven de ventilatie gaten bij het exact logo.
Hij is wel erg klein..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:45
[...]

Afgelopen jaar hadden die (ook al) alleen het logo helemaal in de rand van het vizier waar het gesloten vizier overheen valt. Kan dus best dat ze daar dit jaar weer staan. Fijne aan die positie is dat het (vrijwel) welke keer in beeld is als Verstappen gefilmd wordt als hij in bv de pitbox staat met vizier open. De meeste plekken op de helm zie je dan niet meer echt (bv het stuk helm voor de kin valt helemaal weg in de auto), maar dat plekje is dan bij uitstek goed zichtbaar.

Edit:
Zie @basvn hieronder dus voor hoe het vorig jaar was :)

[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 05-02-2019 15:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RobertMe schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:42:
[...]

Afgelopen jaar hadden die (ook al) alleen het logo helemaal in de rand van het vizier waar het gesloten vizier overheen valt. Kan dus best dat ze daar dit jaar weer staan. Fijne aan die positie is dat het (vrijwel) welke keer in beeld is als Verstappen gefilmd wordt als hij in bv de pitbox staat met vizier open. De meeste plekken op de helm zie je dan niet meer echt (bv het stuk helm voor de kin valt helemaal weg in de auto), maar dat plekje is dan bij uitstek goed zichtbaar.
Afbeeldingslocatie: https://www.formule1.nl/app/uploads/2017/02/verstappen-helm.jpg
(oude helm, maar gaat om dit idee.) aanvulling op RobertMe

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:44
Ah, oke. Met de blauwe kleurstelling valt dat nog enigszins op. Met de witte kleurstelling kijk je daar gelukkig makkelijker overheen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 23:07

Martinspire

Awesomeness

Misschien dat Jumbo liever op de petten staat aangezien je op die helm toch maar weinig ziet. En die petten worden ook gekocht door de fans, wat voor je merk dan ook meer promotie is.

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2019 15:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Rik027 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:39:
[...]
Oh, ik vond dat meer blauw met een beetje wit. Maar wel meer wit dan de RB helmen van vorig seizoen.
Ik zit me trouwens net te bedenken dat het vele wit ook te maken kan hebben met de zichtbaarheid. Met een donkere auto, achter de Halo valt een donkere helm nauwelijks op. Maak je de helm overwegend wit, zie je ineens een poppetje in de auto zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hmm zou de rb15 dus meer wit hebben nu?

In gasly's helm zit ook vrij veel wit.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 17:37

Chiron

Moderator Discord
mphilipp schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:00:
[...]

Ik zit me trouwens net te bedenken dat het vele wit ook te maken kan hebben met de zichtbaarheid. Met een donkere auto, achter de Halo valt een donkere helm nauwelijks op. Maak je de helm overwegend wit, zie je ineens een poppetje in de auto zitten.
De vraag is dan hoe donker(blauw) blijft de auto? Ik gok dat er ook hier en daar wat witte striping/vlakken te zien zijn naast de rode.. krijg je uiteindelijk een rood/wit/blauwe wagen :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Chiron schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:02:
[...]

De vraag is dan hoe donker(blauw) blijft de auto? Ik gok dat er ook hier en daar wat witte striping/vlakken te zien zijn naast de rode.. krijg je uiteindelijk een rood/wit/blauwe wagen :P
Tsja, best logisch met een Fransoos en een Nederlander in de auto's...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op Reddit zijn ze inmiddels ook aan het tekenen geslagen:

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/ajw5SgHPrlmWeWcIbyv65qUkoIPoY5gRS5VL5RVIj28.png?width=1024&auto=webp&s=c36b893b80a8c7da2824841ca1279c0182e4dc9e

bron

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Chiron schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:05:

[Afbeelding]

bron
Denk eerder gewoon rood wit blauw. Franse en Nederlandse vlag. :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
En dan nog even de liveries door de jaren heen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat nieuwe (2019) model helm is trouwens wel lelijk met dat veel kleinere vizier. Dat zal bij de Bell-helmen helemaal dramatisch zijn (die hebben vizieren die al veel kleiner zijn). :X

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:05:

[Afbeelding]

bron
Inmiddels een jaar geleden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verdomd ja :D

Ik denk dat als er wit bij komt, het wel een stuk minder prominent zal zijn dan in deze fanart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:20:
[...]

Verdomd ja :D

Ik denk dat als er wit bij komt, het wel een stuk minder prominent zal zijn dan in deze fanart.
Deze heeft ook nog geen halo, voor het geval je dat gemist heb :D

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/xpwyt2.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:27

pinda powerrr

Slow down...

Zo, de komkommertijd nadert zeker zijn einde! Heb ineens wat pagina's in te halen :+
Heerlijke "discussie" weer over de kleur, hoezo hebben we de F1 gemist??? Gaat vier pagina's over wit, of blauw _O-

Maar, ik mis het net zo erg! Heerlijk om weer de eerste nieuwtjes te lezen! d:)b

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

De Tweet bekijken van @F1: https://twitter.com/F1/status/1092829724882202624?s=09

De banden voor de wintertest in Barcelona zijn bekend gemaakt. Straks is het met Olav mol, ja dit is de zachtste band, dit is de rode. Oh nee hier zit nog een rood streepje zie ik. Enz. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IJmnMSEP7rcIYObJZWMVBIeE/full.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Oekol op 05-02-2019 18:04 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

* DaniëlWW2 denkt gewoon dat RBR hun geel gaat vervangen voor wit. :Y)
Wat? Die Franse teleurstelling van een motorleverancier gebruikt voornamelijk geel. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Leoon. schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:01:
De Tweet bekijken van @F1: https://twitter.com/F1/status/1092829724882202624?s=09

De banden voor de wintertest in Barcelona zijn bekend gemaakt. Straks is het met Olav mol, ja dit is de zachtste band, dit is de rode. Oh nee hier zit nog een rood streepje zie ik. Enz. :D

[Afbeelding]
Er is geen live verslag, je voorpret is dus voor nix ;)

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

YakuzA schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:35:
[...]

Er is geen live verslag, je voorpret is dus voor nix ;)
I know. Het was ook niet gericht op de wintertest in Barcelona, die banden zijn dat. Maar als ze dit in het seizoen gaan gebruiken dan gaat dit wel meermaals voorkomen.

Mercedes is aan het teasen !! Silver is last season....

https://twitter.com/Merce.../1092838417241726977?s=19

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CcnJCkU3M2xxBpsa4hCRq5fm/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 05-02-2019 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Leoon. schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:42:
[...]
I know. Het was ook niet gericht op de wintertest in Barcelona, die banden zijn dat. Maar als ze dit in het seizoen gaan gebruiken dan gaat dit wel meermaals voorkomen.
Dat gaan ze ook niet doen dus dat soort verzinsels zijn hier overbodig.
Het maakt het hier alleen maar verwarrender als mensen dit soort dingen verkondigen :)

Mooie camo paint op die 2019 voorvleugel _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 05-02-2019 18:47 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

YakuzA schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:47:
[...]

Dat gaan ze ook niet doen dus dat soort verzinsels zijn hier overbodig.
Het maakt het hier alleen maar verwarrender als mensen dit soort dingen verkondigen :)

Mooie camo paint op die 2019 voorvleugel _/-\o_
Well.. Je snapt 't punt verder wel dat Olav nog wel eens wat mist toch? Maar als hij dit seizoen een foutje maakt met banden ben je de eerste die ik tag :>

Die vleugel is mooi hè?! Stel je voor dat die auto helemaal zo wordt. Wellicht is het alleen voor barca, who knows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
ik denk dat dit camo paint is. Alhoewel ze dat nog nooit eerder gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Razorbite schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:56:
Misschien last minute call nu RB ook op 13e gaat launchen om wat aandacht terug te claimen op die dag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Mercedes teased ieder jaar met de livery. Voorgaande jaren stukjes bardgeboard met die strepen enzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

[...]

[Afbeelding]
Is de voorvleugel neem ik aan.
Stiekem een element zichtbaar? Dat bolletje, misschien om andere nog snel op een dwaal spoor te brengen?
Razorbite schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 18:56:
Afbeeldingslocatie: https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/images/car-reviews/first-drives/legacy/sb1_6000_0.jpg

Zoiets?

[ Voor 49% gewijzigd door TrekDr0p op 05-02-2019 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
[...]

[Afbeelding]
De body zelf zal wel gewoon zilver zijn hoor :) Vleugelwerk was vorig jaar ook een combi van zwart en blauw/groen, huiskleuren van Petronas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Kleding van Haas

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dytfp6zXQAA1bfW.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mooi.

* Arfman ziet nog steeds 1 groot roze vlak bij alles wat hier wordt gepost via Twitter.

Is er dan niemand die licht kan laten schijnen op deze zaak? Heb ik ergens een instelling in m'n browser verkeerd staan :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Arfman schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:18:
[...]

Mooi.

* Arfman ziet nog steeds 1 groot roze vlak bij alles wat hier wordt gepost via Twitter.

Is er dan niemand die licht kan laten schijnen op deze zaak? Heb ik ergens een instelling in m'n browser verkeerd staan :?
Raar.. ik heb deze direct van twitter afgepakt. niks aan veranderd ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat een schitterend ontwerp, die kleding van haas -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:44

Wom

[...]

Mooi.

Caching probleem op een of andere manier? Op iPhone van werk was dat ook altijd een geklungel omdat daar striktere policies op draaiden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 22:17
[...]

Mooi.

Indien op bedrijfsnetwerk, wordt twitter niet beblockt?
Ik zie bepaalde afbeeldingen ook roze als het door ons domein wordt geblockt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 13:24
Bastie-88 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 10:53:
[...]

Indien op bedrijfsnetwerk, wordt twitter niet beblockt?
Ik zie bepaalde afbeeldingen ook roze als het door ons domein wordt geblockt.
Hier ook zo, twitter geblocked, plaatjes roze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Iets meer werk, maar voor de hardwerkende mensen met een Twitterblokkade op t werk :+

Definitieve startlijst voor komend seizoen

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/a941hdho42a7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 07:13
Vind de company name wel opvallend van Alfa/Sauber

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Iemand nog 155 pond over?

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/PiwAAOSwfepcWfiu/s-l1600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:26

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Mooi.

Ik heb dat ook op mijn iPad in Safari. Andere browsers niet, dus lijkt me een safari issue. Niettemin erg vervelend, want op die apparaten kan je de default browser niet omzetten. Of ik weet niet hoe.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Kunnen we de trouble-shooting over Twitter-afbeeldingen elders doen? Dan kunnen we het in dit topic weer over F1 hebben.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

The cockpit were designed to allow a more generous figure to fit.
Gemaakt voor de gemiddelde Tweaker dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Not suitable for overseas shipping
Business seller information
United Kingdom
-O-

Gezien de nieuwe startlijst is Verstappen nu verlost van de gele camera. Normaal gesproken is die voor de tweede rijder. O-)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:38

Player1S

Probably out in the dark

basvn schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:06:
Iets meer werk, maar voor de hardwerkende mensen met een Twitterblokkade op t werk :+

Definitieve startlijst voor komend seizoen

[Afbeelding]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Max zal doen als hij ooit kampioen word. Zou hij dan gewoon door blijven rijden met 33 of toch dan met 1?

Iets zegt mij dat hij wel het type is die dan ook echt met 1 op de auto wil rijden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 07:13
Ik zou persoonlijk ook voor de 1 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Player1S schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:30:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd wat Max zal doen als hij ooit kampioen word. Zou hij dan gewoon door blijven rijden met 33 of toch dan met 1?

Iets zegt mij dat hij wel het type is die dan ook echt met 1 op de auto wil rijden.
Als ik zo de startlijst zie van 2019 dan zou de Hulk 2e rijder zijn, daar zal die blij mee zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 06-02-2019 11:37 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:15
[...]

Mag je ook nummers boven de 100 gebruiken?

Dan zou Verstappen voor 133 kunnen gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 22-09 09:58
Señor Sjon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:28:
[...]

[...]

[...]

-O-

Gezien de nieuwe startlijst is Verstappen nu verlost van de gele camera. Normaal gesproken is die voor de tweede rijder. O-)
Dan maak je er toch een leuk weekendtripje van en rijd je met een trailer er naar toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Volgens mij had ie een interview al eens gezegd niet te snappen waarom je niet met '1' zou rijden als je kampioen bent geworden.
Pierre schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:36:
[...]

Als ik zo de startlijst zie van 2019 dan zou de Hulk 2e rijder zijn, daar zal die blij mee zijn?
Hulk heeft nog nooit een podium gehaald. Ricciardo verdient ook een bak meer, dus me dunkt dat Ricciardo eerste rijder is.
Requiem19 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:37:
[...]

Mag je ook nummers boven de 100 gebruiken?

Dan zou Verstappen voor 133 kunnen gaan ;)
Nope, 2-99 en sowieso is 17 (Bianchi) uitgesloten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom

Wom

Toch zonde dat Racing Point zijn naam niet heeft weten te wijzigen naar een meer klinkende naam. Vind het zo enorm nietszeggend.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Daar heb je wel een punt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wom schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:43:
Toch zonde dat Racing Point zijn naam niet heeft weten te wijzigen naar een meer klinkende naam. Vind het zo enorm nietszeggend.
Ze wilden het 'Racing Point Lola' maken oid, maar dat klinkt echt niet beter.
(de enige associatie die ik met Lola heb zijn die auto's die niet in Australie aan de start verschenen)
[...]

Max heeft daar zelf ook al antwoord op gegeven in interviews. :)

[ Voor 47% gewijzigd door YakuzA op 06-02-2019 11:51 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

YakuzA schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Ze wilden het 'Racing Point Lola' maken oid, maar dat klinkt echt niet beter.
(de enige associatie die ik met Lola heb zijn die auto's die niet in Australie aan de start verschenen)

[...]

Had ik ook begrepen inderdaad, maar had ook opgevangen dat ze nog andere namen uit het verleden hadden gepolst. Een Brabham of Toleman ofzo bijvoorbeeld :) Ach ja, al draagt een aap een gouden ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

YakuzA schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:50:
[...]

En het antwoord was? Of laat je die jongen echt 'interviews' opzoeken? _O-
Neem aan dat je het toch wel top of mind hebt en het voor jou 1 sec werk is om het hier neer te plempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Señor Sjon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:28:
[...]

[...]

[...]

-O-

Camera heeft niks met de rijder te maken, alleen met de auto. De gele cam is dus voor de tweede auto. Dat zal meestal ook wel tweede rijder betekenen, maar dat hoeft zeker niet (stel je eerste auto ploft 3 motoren in de eerste 3 wedstrijden kun je je rijders nog van auto wisselen zodat je eerste rijder niet meteen gridstraffen hoeft te pakken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Leoon. schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:55:
[...]

En het antwoord was? Of laat je die jongen echt 'interviews' opzoeken? _O-
Neem aan dat je het toch wel top of mind hebt en het voor jou 1 sec werk is om het hier neer te plempen.
Of je leest gewoon het antwoord een paar posts eerder? Señor Sjon in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"

@mark-k erm,. dat kan niet. Je kan dan de 'hoofdrijder' 6 motoren geven. De PU onderdelen zijn gekoppeld aan auto/rijder, danwel opvolgend rijder. Ze zijn niet uitwisselbaar tussen rijders uit een team.

[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 06-02-2019 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gelezen hoor, maar die 'volgens mij' overtuigde niet echt. @YakuzA leek zeker te zijn van zijn zaak. Feitjes feitjes en nog meer feitjes. Let them come. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Omdat ik niet meer de exacte datum/tijd/locatie weet van dat interview :P

Wel dit kansloze werkje: https://www.gppits.net/ni...onso_ter_ere_van_cruijff/

Een nummer blijft namelijk sowieso twee jaar gereserveerd voor de vertrokken rijder, dus dit verhaal kan helemaal niet.

Wel had ie liever '3' gehad: https://racingnews365.nl/...-verstappen-met-nummer-33

[ Voor 69% gewijzigd door Señor Sjon op 06-02-2019 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Weet ook zeker dat ik het ergens heb zien langskomen inderdaad. Max zou met nr 1 rijden als hij het WDC heeft gewonnen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Señor Sjon schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:05:
Omdat ik niet meer de exacte datum/tijd/locatie weet van dat interview :P
Haha oke, dan houden we het voor waar aan en kunnen we concluderen dat als Max WC wordt hij met 1 gaat rijden het jaar er na.

Stoppen we deze conclusie snel in de kast der nutteloze feitjes :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:13

sjaool

Every life should have 9 cats

albino71 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:06:
Weet ook zeker dat ik het ergens heb zien langskomen inderdaad. Max zou met nr 1 rijden als hij het WDC heeft gewonnen.
Volgens mij ook. Dit was naar aanleiding van het feit dat Lewis dat niet wilde gaan doen. Lewis heeft alleen in Abu Dhabi met het startnummer 1 gereden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

sjaool schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:09:
[...]

Volgens mij ook. Dit was naar aanleiding van het feit dat Lewis dat niet wilde gaan doen. Lewis heeft alleen in Abu Dhabi met het startnummer 1 gereden.
Inderdaad. Stukje respect naar het team toe vond hij geloof ik toch?

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:12
Pierre schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:36:
[...]

Ik vind kubica en stroll ook wel onverwacht...

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
sjaool schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:09:
[...]

Alleen in een FP-sessie. Puur voor promotiedoeleinden. Mercedes HQ wil graag een kalender met een nummer 1 op de auto. :+
Snowhite0901 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:13:
[...]

Ik vind kubica en stroll ook wel onverwacht...
Ik weet niet voor hoeveel Carlos Slim er nog inzit bij Perez, maar dat zo wel wat kunnen verklaren.

Kubica begint feitelijk overnieuw, denk dat Williams gewoon de startnummers of volgorde aantrekken contract of de RNG aangehouden heeft.

[ Voor 34% gewijzigd door Señor Sjon op 06-02-2019 12:17 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire