Ik doe het nu op een zelfde manier. Kroop weer langzaam richting de 90 en dus tijd om er weer op te letten. Door alles weer in Myfitnesspal te gooien word je weer goed bewust van wat je eet. Probeer ook per dag rond de 1800cal in te nemen als ik niet fiets. Alles wat ik op de fiets verbrand wordt aangevuld en probeer 120+ gram aan eiwit per dag binnen te krijgen. Zie daarmee zelfde resultaten als jij. Zit nu weer rond de 82 en wil zo rond de 80 uitkomen. Heb tot nu toe nog geen vermindering in fiets prestaties gezien dus dat gaat de goede kant op.verstappen33 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 09:35:
@NoepZor @Phydomir
Dit voorjaar ook behoorlijk op mijn gewicht gelet en weer begonnen met fietsen..
Wat goed voor mij gewerkt heeft is je calorie inname en verbruik te meten..
Het hoeft niet op de calorie nauwkeurig.. maar het is wel goed te weten of je meer verbrand dan dat je eet..
En let goed op je eiwit inname, ik heb het zonder shakes gedaan maar wel extra zuivel en kwark.
Ikzelf zat 5-10% onder mijn verbruik wat ik aanhield wat ik kon eten die dag..
Op dagen zonder training was dat ongeveer 2200 verbruik tov 2000 inname
en op trainingdagen 3000 vs 2600.. calorieeen..
En ik heb mij niet aan een dieeet gehouden, gewoon 3 maaltijden met 1-2 gezonde tussendoortjes of een extra hapje na een training.
De chips en koek etc heb ik wel grotendeels laten staan en vervangen door gezonde dingen.
Zo ben ik in 2 maanden tijd 6 kilo afgevallen en is mijn vet percentage van 26 naar 17-18% gegaan..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

:strip_exif()/f/image/GCcDcwnGvzrpTAfLOEXomSie.jpg?f=fotoalbum_large)