Vanavond de eerste testzit voor de nieuwe Elves op Zwift. Eens kijken of het zadel verder naar beneden moet (wordt zagen) en of naar voren of achteren. Zelfde geldt voor stuur, kijken of dat qua hoogte een goed begin is en hoe de shifters staan. Wel even met een handdoekje omdat ik ook geen stuurlint heb. Nu Zwift ik doorgaans altijd wel met handdoek over stuur voor handen en 2e handdoek om te vegen. Maar lijkt me nu ook wel handig 
En na dagen van refreshen en wachten en nog eens kijken en hopen op updates is het dan eindelijk zover: m'n wielen zijn ergens in Europa. Als het dezelfde snelheid heeft als het frame had dan zouden ze morgen op de stoep kunnen staan al. Zou toch mooi zijn, kan ik daar even naar kwijlen.
En na dagen van refreshen en wachten en nog eens kijken en hopen op updates is het dan eindelijk zover: m'n wielen zijn ergens in Europa. Als het dezelfde snelheid heeft als het frame had dan zouden ze morgen op de stoep kunnen staan al. Zou toch mooi zijn, kan ik daar even naar kwijlen.
:strip_exif()/f/image/lyCtp7l83y7yXlfgbO88iTsG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/o6XigRRLGWvtUNZntuISQ9uh.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/zPwWPpxNTvYKXyMvUd55v7L1.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/NYJUOKUp1bYPJWoNXcRnBQJw.jpg?f=fotoalbum_tile)