Geen idee of iemand al keihard z'n eigen sponsorlinkje gedeponeerd had hiero, maar via Beat in samenwerking met al hun sponsoren kan je een fiets (Ridley Noah Fast) en allerlei dingen winnen dus. Kwam al via Instagram maar als nog niet niet aangemeld was kan dat via onder andere deze link:
https://upvir.al/ref/6a3b6a00f35d1M
Vandaag de laatste voorbereidingen treffen nog voor de rit van morgen. We zouden met een koppeltje eigenlijk vanaf morgen tm zondag een lang weekend Luxemburg gaan doen maar ging toch niet door vanwege fietsvorm, drukte met vanalles en helaas pindakaas. Zelf had ik de vrije dag nog maar even laten staan omdat het me een mogelijkheid gaf om te gaan fietsen, en laat het morgen nou eens lekker weer worden... Oke, wel een beetje warm
Maargoed, ik ga morgen gewoon van start met mijn route, 327km, over de Veluwe van Amersfoort naar Doorn, Arnhem, Nijverdal, Twello, Vierhouten en weer terug. Daartussen zo'n beetje alles wat met klimmen of bekende klimmetjes te maken heeft meepakken. Te beginnen bij Amersfoortse berg, Ruiterberg, Amerongen, Grebbenberg, Italiaanse weg, Posbank, Holterberg en eindigend met wat glooiingen rond Vierhouten. Al met al wel een leuke uitdaging. Enige jammer is dat ik eerst de kinderen nog even naar school moet brengen dus vertrektijd ligt niet al heerlijk vroeg haha.
Gisteren nog nieuwe kleding binnengekregen van Ekoi, die kan ik dus mooi gaan dragen. Fiets nog voorzien van een zadeltasje en klein frametasje om het meeste daar in te proppen zodat ik zelf geen pakezel hoef te worden. Extra poeder voor onderweg mee, gelletjes, 2 bananen, 2 grote krentebollen met suiker, een portemonnee
Edit: Ohja, wordt dan ook de 1e echt lange route die ik ga rijden met de BiNavi Air die ik nu een goede week in gebruik heb. Navigeren lukt er prima mee. Tot nu toe is de batterijduur van dat apparaatje ook wel heel erg lekker. Is nu net onder de 40% gedoken gisteren maar met al zeker 12u fietsen en wat uurtjes daarnaast aanstaan voor het testen met schermindeling en wat andere dingen. Dus ook daar ben ik zeer tevreden over al. Vanavond even opladen, ook de SRAM accu's en dan na morgen eens kijken hoeveel % er weer vanaf is gekomen.
[
Voor 13% gewijzigd door
orange.x op 24-06-2026 11:14
]