Klinkt als een goede aankoop, twijfel ook nu:-)sapphire schreef op zondag 8 februari 2026 @ 14:09:
Jeeeeej op mezelf reageren
Toch gekozen voor de 4seasons Pro II omdat het prijsverschil niet zo groot was.
Uiteindelijk nog een beetje geklooi qua maat, had mezelf (borst en taille) opgemeten en kwam volgens de maattabel midden in maat L dus die besteld.
Bij mijn armen viel die gewoon ruim en niet mooi en bij fietshouding een bobbel in het jack op de buik. Dus M besteld, valt bij de armen stuk strakker maar nog niet zo spectaculair straks als sommige gebruikers reviews doen geloven. Wel wat strak met aandoen maar dat hoort bij nauwsluitende kleding en vind ik niet erg.
Gisteren voor het eerst kunnen proberen icm een Decathlon 900 aero ondershirt. Vertrokken met 4 graden, licht windje en in de polder lichte mist, wat stukken langs water, etc..
In het begin vond ik het iets trekken bij de oksels maar verder de hele rit eigenlijk weinig bijzonders dus dat is positief
Op het einde was het 7~8 graden met een zonnetje en wel wat warm, had toen het idee dat het maar matig ademde maar thuis aangekomen bij uitdoen was ik niet meer dan licht klam dus lijkt toch prima te ademen
Het verlengde achterland vind ik minimaal en de machineries waarmee je ze vast kunt zetten gebruik nog niet gevonden. Niet dat dat nodig is zo klein is die
Maargoed prima eerste ervaring zo
Welke lengte en gewicht ben je, ik ben 1,72 en 67 kg, dit voor de maat. Ik denk zelf aan een S-je.
)

/f/image/VxCLCPWvoT1lLWbi3f3TXb2k.png?f=fotoalbum_large)