Zoals gezegd donderdag de Futurum Joris III Deep Winter besteld, vrijdag netjes geleverd vandaag uitgeprobeerd
Futurum adverteerder altijd met allerlei goed voor het milieu, etc dingen en als je je eigen broeken dan levert in een stevige kartonnen zak kan ik dan wel waarderen. Geen plastic of niet recyclebare delen en een nette wasinstructie erbij
Zitten twijfelen qua maat en toch de L genomen en goed gegokt vind. Ik ben 1,88m en 87 kilo maar relatief stevige bovenbenen en kuiten en daar was L wel fijn. Qua lengte van de pijpen had het iets korter gekund maar niet lastig ofzo.
Wel écht een winterbroek dus hoge voorzijde tot over de navel, stevige stof enzo.
Vandaag ging ik hem uittesten en zou vanmorgen fietsen met 2 graden dus ideaal maar de planning liep anders en het was vanmiddag gewoon 7 graden met zon dus eigenlijk op het randje qua gevoelstemperatuur

Einde van de rit koelde het iets af en dat was heerlijk voor de broek, hele stukken langs het water gereden en geen last gehad van de wind.
Bij de knieën wel iets stug maar dat is lange broek eigen en in de knieholte trok het in het begin wat maar dat heb ik zelfs met beenstukken.
De zeem vond ik opvallend prettig, opzich maar 60km gefietst meer geen enkel moment aan hoeven wennen of last van gehad. Als dezelfde zeem in de bibshorts zit stijgen die nu hard op mijn verlanglijstje!
Al met al voor €125 een goede koop en best een unit van een broek
Nu even twijfelen of ik ook een 4 seasons jack wil, als die kwalitatief ook zo netjes is dan is het erg verleidelijk