Het grote fietskleding topic

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ElGreco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:19
Pssst

Inschrijven voor de SR Salland van eind augustus, is nu mogelijk op het GoT Social Rides topic!

Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride - Topic!!!

Weer en fietskleding advies: tempelo.app | Custom wielen: www.vanspeykwheels.nl

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 09:43
Ik krijg in mijn social feed heel vaak reclame van Acelera te zien. Iemand dat merk al eens getest? De review zijn best positief lijkt het. Geen idee hoeveel waarde je daar tegenwoordig nog aan kan hangen.

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:47
LigeTRy schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 19:58:
Vorige week voor de gein maar eens op aliexpress een kapvoe bril [...]

Bij de kapvoe bril zat ook netjes een insert, nu nog even kijken of de lokale opticien hier voor een schappelijke prijs wat glazen in wilt slijpen.
Ik heb al anderhalf jaar ofzo een Kapvoe bril die sterk op deze lijkt, maar de mijne was iets goedkoper. Ik ben er nog steeds erg tevreden over, en gebruik hem eigenlijk elke rit tenzij de zon heel erg fel is.

Is jouw lens ook blauw, wanneer je er door kijkt? In de afbeeldingen lijken ze n.l. geel/roze/oranje te zijn.

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:11
Rudolf schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:01:
Ik krijg in mijn social feed heel vaak reclame van Acelera te zien. Iemand dat merk al eens getest? De review zijn best positief lijkt het. Geen idee hoeveel waarde je daar tegenwoordig nog aan kan hangen.
Sinds jouw bericht kom ik ze ook steeds vaker tegen jah. Het ziet er wel mooi uit allemaal. Maar toch blijf ik sceptisch om zulke dure kleding online te kopen. Ik ben vaak toch wat veeleisend qua pasvorm merk ik. Er zijn opzich wel tal van zulke kleine kledingmerken online tegenwoorden.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

wolterious schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:56:
[...]

Sinds jouw bericht kom ik ze ook steeds vaker tegen jah. Het ziet er wel mooi uit allemaal. Maar toch blijf ik sceptisch om zulke dure kleding online te kopen. Ik ben vaak toch wat veeleisend qua pasvorm merk ik. Er zijn opzich wel tal van zulke kleine kledingmerken online tegenwoorden.
Duur? Shorts zijn 40, duurste tights 100...

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 12:27
Als Agu het hier al niet rond kreeg... Zou Acelera niet gewoon Ali rebranding zijn? Zeker als het via social media komt en dan nog zo in de aanbieding is. Lijkt me sterk dat dit hier ergens gemaakt en van hoge kwaliteit is iig.

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:47
@DutX Hun bril lijkt in elk geval wel verdacht veel op de Kapvoe van (@LigeTRy) een paar posts geleden.

• cosmos81
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:21
La1974 schreef op zondag 19 april 2026 @ 16:22:
[...]

Mmmm. Bijzonder. Ik ben 1,86 m en ook 85 kilo. Heb net de Gobik Lancer bib gekocht in maat L. Zit prima. Zeker niet te strak of zo. Zou hem echt niet groter willen.
Even een correctie ivm de maatvoering en mijn gewicht, dat is/was niet 85kg maar 91kg. Kwam hier recent pas achter met de verkoop van mijn mtb, de gast die hem kocht wilde graag het gewicht weten. Toen hij op mijn weegschaal stond bleek dat deze maar liefst 6kg met die van hem afweek. Nieuwe weegschaal gekocht ipv 85kg weeg ik 91kg...

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:53

Sherlock

No Shit

cosmos81 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 13:05:
[...]

Even een correctie ivm de maatvoering en mijn gewicht, dat is/was niet 85kg maar 91kg. Kwam hier recent pas achter met de verkoop van mijn mtb, de gast die hem kocht wilde graag het gewicht weten. Toen hij op mijn weegschaal stond bleek dat deze maar liefst 6kg met die van hem afweek. Nieuwe weegschaal gekocht ipv 85kg weeg ik 91kg...
Ik heb wel interesse in je oude weegschaal ;)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:07
guapper schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:01:
@DutX Hun bril lijkt in elk geval wel verdacht veel op de Kapvoe van (@LigeTRy) een paar posts geleden.
Ja dat viel mij ook direct op en de kleding lijkt veel op Darevie.

Er hoeft niets mis mee te zijn overigens. Ik heb ook zo'n brilletje maar dan voor € 12,- gekocht. Kleding heb ik niet van Ali.

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:14
DutX schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 21:13:
Als Agu het hier al niet rond kreeg... Zou Acelera niet gewoon Ali rebranding zijn? Zeker als het via social media komt en dan nog zo in de aanbieding is. Lijkt me sterk dat dit hier ergens gemaakt en van hoge kwaliteit is iig.
Gisteren de stap genomen om hier een setje van aan te schaffen. In dit geval wel voor de pro versie gegaan. Wat mij doen heeft overhalen zijn wat reviews van onder andere wielrenner.eu en bicylcing.nl.

Ja, de prijs is niets vergeleken met een setje van bv. Castelli, maar ik laat me voor dit bedrag graag verrassen :)

overigens gisteren rond 22.00 uur besteld en volgens DHL komen ze vanavond al langs :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mrkoekie op 01-09-2026 13:58 ]

PH-MRK request startup

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:12
Mrkoekie schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 13:56:
[...]

Gisteren de stap genomen om hier een setje van aan te schaffen. In dit geval wel voor de pro versie gegaan. Wat mij doen heeft overhalen zijn wat reviews van onder andere wielrenner.eu en bicylcing.nl.

Ja, de prijs is niets vergeleken met een setje van bv. Castelli, maar ik laat me voor dit bedrag graag verrassen :)

overigens gisteren rond 22.00 uur besteld en volgens DHL komen ze vanavond al langs :)
Is het niet een beetje zoals Rogelli? Is ook heel anders geprijsd. (Wij hebben overigens alleen windjacks van dat merk maar die zijn wel echt superfijn; maar de bibs zijn volgens reviews ook prima)

Mij boeit het merkje niet (zolang het er maar niet te groot op staat) want soms maken we elkaar in deze sport wel eens een beetje gek denk ik :)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:14
Mistraller schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 14:26:
[...]

Is het niet een beetje zoals Rogelli? Is ook heel anders geprijsd. (Wij hebben overigens alleen windjacks van dat merk maar die zijn wel echt superfijn; maar de bibs zijn volgens reviews ook prima)

Mij boeit het merkje niet (zolang het er maar niet te groot op staat) want soms maken we elkaar in deze sport wel eens een beetje gek denk ik :)
ja daar heb je helemaal gelijk in (2x trouwens) Volgens mij beetje rogelli achtig. en we maken elkaar inderdaad behoorlijk gek, maar als 'herintreder' in de fietswereld zie je soms door de bomen het bos niet meer zo wat kleding betreft.

ben al blij dat ik er uit ben gekomen om een nieuwe fiets te kiezen :D

PH-MRK request startup

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:13

sapphire

Die-hard pruts0r

Mistraller schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 14:26:
[...]

Ja en nee.

Ik ben ooit begonnen met Castelli omdat me dat werd aangeraden alszijnde ‘dat is goed’ en de Kiss3/kiss air zemen heb ik jaren heerlijk op gereden. Meerdere andere merken geprobeerd in de begin jaren maar op 1 specifieke Pearl Izumi broek na vond ik het allemaal niks (Sportful, Castelli Progetto X2, andere Pearl Izumi broeken, Rogelli, Onda, Cricit, Decathlon, etc.).
Op een gegeven moment koop je dan blind een Castelli broek want die zitten tenminste gewoon lekker.
Kunnen reviews van alles zeggen maar ik luister liever naar mijn bibs (achterste).
Daarbij hielp het ook niet dat een vriend van me na een jaar volledig uit zijn Rogelli outfit scheurde, alle naden kapot :X Nou was dan 10 jaar geleden ofzo en is er bij Rogelli veel veranderd in positieve zin geloof ik. Ze hebben i.i.g. mooie kleding qua looks moet ik zeggen :)

Tegenwoordig heb ik een luxe kont die liever iets duurdere bibshorts heeft, al valt dat nog mee vergeleken met wat hier voorbij komt :+

Gabriël AM5

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:06
guapper schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:24:
[...]

Ik heb al anderhalf jaar ofzo een Kapvoe bril die sterk op deze lijkt, maar de mijne was iets goedkoper. Ik ben er nog steeds erg tevreden over, en gebruik hem eigenlijk elke rit tenzij de zon heel erg fel is.

Is jouw lens ook blauw, wanneer je er door kijkt? In de afbeeldingen lijken ze n.l. geel/roze/oranje te zijn.
Zonder aanraking met UV licht heeft de lens een zeer lichtblauwe gloed. met UV duidelijk oranje (K9023-PH-RE-1L-04)
Pagina: 1 ... 68 69 Laatste