Het grote fietskleding topic

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ElGreco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:51
Pssst

Inschrijven voor de SR Salland van eind augustus, is nu mogelijk op het GoT Social Rides topic!

Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride - Topic!!!

Weer en fietskleding advies: tempelo.app | Custom wielen: www.vanspeykwheels.nl

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:44
Ik krijg in mijn social feed heel vaak reclame van Acelera te zien. Iemand dat merk al eens getest? De review zijn best positief lijkt het. Geen idee hoeveel waarde je daar tegenwoordig nog aan kan hangen.

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
LigeTRy schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 19:58:
Vorige week voor de gein maar eens op aliexpress een kapvoe bril [...]

Bij de kapvoe bril zat ook netjes een insert, nu nog even kijken of de lokale opticien hier voor een schappelijke prijs wat glazen in wilt slijpen.
Ik heb al anderhalf jaar ofzo een Kapvoe bril die sterk op deze lijkt, maar de mijne was iets goedkoper. Ik ben er nog steeds erg tevreden over, en gebruik hem eigenlijk elke rit tenzij de zon heel erg fel is.

Is jouw lens ook blauw, wanneer je er door kijkt? In de afbeeldingen lijken ze n.l. geel/roze/oranje te zijn.

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 21:19
Rudolf schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:01:
Ik krijg in mijn social feed heel vaak reclame van Acelera te zien. Iemand dat merk al eens getest? De review zijn best positief lijkt het. Geen idee hoeveel waarde je daar tegenwoordig nog aan kan hangen.
Sinds jouw bericht kom ik ze ook steeds vaker tegen jah. Het ziet er wel mooi uit allemaal. Maar toch blijf ik sceptisch om zulke dure kleding online te kopen. Ik ben vaak toch wat veeleisend qua pasvorm merk ik. Er zijn opzich wel tal van zulke kleine kledingmerken online tegenwoorden.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

wolterious schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:56:
[...]

Sinds jouw bericht kom ik ze ook steeds vaker tegen jah. Het ziet er wel mooi uit allemaal. Maar toch blijf ik sceptisch om zulke dure kleding online te kopen. Ik ben vaak toch wat veeleisend qua pasvorm merk ik. Er zijn opzich wel tal van zulke kleine kledingmerken online tegenwoorden.
Duur? Shorts zijn 40, duurste tights 100...

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 12:58
Als Agu het hier al niet rond kreeg... Zou Acelera niet gewoon Ali rebranding zijn? Zeker als het via social media komt en dan nog zo in de aanbieding is. Lijkt me sterk dat dit hier ergens gemaakt en van hoge kwaliteit is iig.

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
@DutX Hun bril lijkt in elk geval wel verdacht veel op de Kapvoe van (@LigeTRy) een paar posts geleden.

• cosmos81
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 21:29
La1974 schreef op zondag 19 april 2026 @ 16:22:
[...]

Mmmm. Bijzonder. Ik ben 1,86 m en ook 85 kilo. Heb net de Gobik Lancer bib gekocht in maat L. Zit prima. Zeker niet te strak of zo. Zou hem echt niet groter willen.
Even een correctie ivm de maatvoering en mijn gewicht, dat is/was niet 85kg maar 91kg. Kwam hier recent pas achter met de verkoop van mijn mtb, de gast die hem kocht wilde graag het gewicht weten. Toen hij op mijn weegschaal stond bleek dat deze maar liefst 6kg met die van hem afweek. Nieuwe weegschaal gekocht ipv 85kg weeg ik 91kg...

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

cosmos81 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 13:05:
[...]

Even een correctie ivm de maatvoering en mijn gewicht, dat is/was niet 85kg maar 91kg. Kwam hier recent pas achter met de verkoop van mijn mtb, de gast die hem kocht wilde graag het gewicht weten. Toen hij op mijn weegschaal stond bleek dat deze maar liefst 6kg met die van hem afweek. Nieuwe weegschaal gekocht ipv 85kg weeg ik 91kg...
Ik heb wel interesse in je oude weegschaal ;)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:36
guapper schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:01:
@DutX Hun bril lijkt in elk geval wel verdacht veel op de Kapvoe van (@LigeTRy) een paar posts geleden.
Ja dat viel mij ook direct op en de kleding lijkt veel op Darevie.

Er hoeft niets mis mee te zijn overigens. Ik heb ook zo'n brilletje maar dan voor € 12,- gekocht. Kleding heb ik niet van Ali.

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:37
DutX schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 21:13:
Als Agu het hier al niet rond kreeg... Zou Acelera niet gewoon Ali rebranding zijn? Zeker als het via social media komt en dan nog zo in de aanbieding is. Lijkt me sterk dat dit hier ergens gemaakt en van hoge kwaliteit is iig.
Gisteren de stap genomen om hier een setje van aan te schaffen. In dit geval wel voor de pro versie gegaan. Wat mij doen heeft overhalen zijn wat reviews van onder andere wielrenner.eu en bicylcing.nl.

Ja, de prijs is niets vergeleken met een setje van bv. Castelli, maar ik laat me voor dit bedrag graag verrassen :)

overigens gisteren rond 22.00 uur besteld en volgens DHL komen ze vanavond al langs :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mrkoekie op 01-09-2026 13:58 ]

PH-MRK request startup

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12
Mrkoekie schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 13:56:
[...]

Gisteren de stap genomen om hier een setje van aan te schaffen. In dit geval wel voor de pro versie gegaan. Wat mij doen heeft overhalen zijn wat reviews van onder andere wielrenner.eu en bicylcing.nl.

Ja, de prijs is niets vergeleken met een setje van bv. Castelli, maar ik laat me voor dit bedrag graag verrassen :)

overigens gisteren rond 22.00 uur besteld en volgens DHL komen ze vanavond al langs :)
Is het niet een beetje zoals Rogelli? Is ook heel anders geprijsd. (Wij hebben overigens alleen windjacks van dat merk maar die zijn wel echt superfijn; maar de bibs zijn volgens reviews ook prima)

Mij boeit het merkje niet (zolang het er maar niet te groot op staat) want soms maken we elkaar in deze sport wel eens een beetje gek denk ik :)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:37
Mistraller schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 14:26:
[...]

Is het niet een beetje zoals Rogelli? Is ook heel anders geprijsd. (Wij hebben overigens alleen windjacks van dat merk maar die zijn wel echt superfijn; maar de bibs zijn volgens reviews ook prima)

Mij boeit het merkje niet (zolang het er maar niet te groot op staat) want soms maken we elkaar in deze sport wel eens een beetje gek denk ik :)
ja daar heb je helemaal gelijk in (2x trouwens) Volgens mij beetje rogelli achtig. en we maken elkaar inderdaad behoorlijk gek, maar als 'herintreder' in de fietswereld zie je soms door de bomen het bos niet meer zo wat kleding betreft.

ben al blij dat ik er uit ben gekomen om een nieuwe fiets te kiezen :D

PH-MRK request startup

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:27

sapphire

Die-hard pruts0r

Mistraller schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 14:26:
[...]

Ja en nee.

Ik ben ooit begonnen met Castelli omdat me dat werd aangeraden alszijnde ‘dat is goed’ en de Kiss3/kiss air zemen heb ik jaren heerlijk op gereden. Meerdere andere merken geprobeerd in de begin jaren maar op 1 specifieke Pearl Izumi broek na vond ik het allemaal niks (Sportful, Castelli Progetto X2, andere Pearl Izumi broeken, Rogelli, Onda, Cricit, Decathlon, etc.).
Op een gegeven moment koop je dan blind een Castelli broek want die zitten tenminste gewoon lekker.
Kunnen reviews van alles zeggen maar ik luister liever naar mijn bibs (achterste).
Daarbij hielp het ook niet dat een vriend van me na een jaar volledig uit zijn Rogelli outfit scheurde, alle naden kapot :X Nou was dan 10 jaar geleden ofzo en is er bij Rogelli veel veranderd in positieve zin geloof ik. Ze hebben i.i.g. mooie kleding qua looks moet ik zeggen :)

Tegenwoordig heb ik een luxe kont die liever iets duurdere bibshorts heeft, al valt dat nog mee vergeleken met wat hier voorbij komt :+

Gabriël AM5

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:34
guapper schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:24:
[...]

Ik heb al anderhalf jaar ofzo een Kapvoe bril die sterk op deze lijkt, maar de mijne was iets goedkoper. Ik ben er nog steeds erg tevreden over, en gebruik hem eigenlijk elke rit tenzij de zon heel erg fel is.

Is jouw lens ook blauw, wanneer je er door kijkt? In de afbeeldingen lijken ze n.l. geel/roze/oranje te zijn.
Zonder aanraking met UV licht heeft de lens een zeer lichtblauwe gloed. met UV duidelijk oranje (K9023-PH-RE-1L-04)

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

LigeTRy schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 19:58:
Vorige week voor de gein maar eens op aliexpress een kapvoe bril en ykywbike bib & Jersey besteld. Vandaag een eerste rondje mee gereden en ik moet zeggen dat ik voor de prijs erg te spreken ben over de kwaliteit. Het ziet er allemaal stevig en mooi afgewerkt uit, eens kijken hoe lang het meegaat...

Bij de kapvoe bril zat ook netjes een insert, nu nog even kijken of de lokale opticien hier voor een schappelijke prijs wat glazen in wilt slijpen.
Bevallen ze nog steeds?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Afgelopen week met de regenbuien bedacht ik me opeens op werk weer 'owja ik had nog steeds geen jas :X'

Nou was ik toevallig bij de decathlon vrijdag om vaders met eea. te helpen en uiteindelijk als probeersel deze gekocht.

8000mm regenkolom en zou ademend moeten zijn, op de racer zou ik maar M gekozen hebben maar nu een XL zodat ik er nog een thuis onder zou moeten passen. Eens kijken tot welke temperatuur dit nog bruikbaar is en hoe goed dit bevalt. Heeft iig een verlengd achterpand wat wel fijn is als mijn broek weer eens naar beneden kruipt :X

Gabriël AM5

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 14:54

DeFeCt

je wéét toch

sapphire schreef op zondag 20 september 2026 @ 21:36:
Afgelopen week met de regenbuien bedacht ik me opeens op werk weer 'owja ik had nog steeds geen jas :X'

Nou was ik toevallig bij de decathlon vrijdag om vaders met eea. te helpen en uiteindelijk als probeersel deze gekocht.

8000mm regenkolom en zou ademend moeten zijn, op de racer zou ik maar M gekozen hebben maar nu een XL zodat ik er nog een thuis onder zou moeten passen. Eens kijken tot welke temperatuur dit nog bruikbaar is en hoe goed dit bevalt. Heeft iig een verlengd achterpand wat wel fijn is als mijn broek weer eens naar beneden kruipt :X
Zit dat achterpand vast met klitteband? Ik vraag me af of die twee stukjes dan niet je broek kunnen beschadigen.

Flickr

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
ivm vakantie(s) niet heel veel gebruikt, maar ik vind het de prijs ruim waard! Het voelt het ook als spul wat nog wel een tijdje meegaat, maar dat is ook deels glazen bol.

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:31
Even een vraag aan de herfst/winterfietsers onder jullie. Tot nu toe heb ik uitsluitend met mooi/warm weer in de late lente en zomer gefietst. Ik wil dit nu doorzetten in de herfst en misschien wel winter.

Ik heb daarom uitsluitend korte kleding. Wat ik op een normale rit (racefiets) draag: Bib, baselayer tanktop, korte mouw shirt.

Nu zit ik te kijken naar wat ik het beste kan dragen op koelere dagen:
Armstukken en beenstukken erbij kopen? Direkt een langemouw fietsshirt? Andere baselayer? Overjas?

Aangezien fietskleding niet al te goedkoop is wil ik liever geen trial and error aankopen doen. En ja, dit is enorm subjectief, de één doet het zus de ander weer zo.

Daarom vind ik het gewoon interessant te weten hoe jullie rondfietsen op koelere dagen (ergens tussen 5 en 18 graden).

www.flickr.com/malvlex

• Malfoi
sanger1981 schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 11:36:
Al jaren kan ik niet "mijn" merk vinden voor het fietsen. Te strak, te lang is waar ik meestal tegenaanloop.

Nu heb ik ook niet de klassieke wielrennersbouw. Ik ben breder op de schouders en heb (nog altijd) een klein buikje... Ik zoek dus een merk welke goed past bij mijn bouw/fysiek.

Ik ben niet lang, 175. Qua lengte heb ik vaak een M nodig (of een kleine L). Qua breedte op de schouders kom ik vaak uit op een L (of een kleine XL). Dat buikje kan ik meestal wel wegproppen, maar dat gaat in een L een stuk makkelijker dan in een M.

Wie weet een merk die hier rekening mee houdt?
Misschien een wat laat antwoord, maar ik herken mezelf in jouw postuur. Bij mij past GORE/GOREWEAR in maat M eigenlijk heel goed. Zowel de bibs als de shirts. De M van GORE zijn bij mij niet te strak, dus hebben bij nog bredere schouders nog wel wat ruimte. De buik, tja... die blijft wel bestaan maar die stop ik ook weg onder de bib.
Als het goed past kan je misschien wat extra inslaan want ze produceren niet meer (uitsluitend nog restvoorrad bij retailers).

www.flickr.com/malvlex

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Malfoi schreef op woensdag 23 september 2026 @ 14:20:
Armstukken en beenstukken erbij kopen? Direkt een langemouw fietsshirt? Andere baselayer? Overjas?
Dat allemaal :+

- Armstukken/beenstukken ideaal voor deze tijd van het jaar. Met name door de veranderende omstandigheden of twijfelgevallen, (vroeg in de kou vertrekken maar paar uur later is het al weer lekker warm)
- Lange mouwen shirt, als er geen twijfel meer is en je bij lange mouwen blijft.
- Lange mouwen baselayer i.c.m. lange mouwen shirt als de mouwloze variant te koud wordt.
- Gabba achtige jas i.c.m. lange mouwen baselayer voor de echt lagere temperaturen en wellicht wat regen. Dit in combinatie met een lange wat dikkere broek.

Vergeet ook de overschoenen, handschoenen en helmmuts niet. Afhankelijk van wat voor koukleum je bent.
offtopic:
Best dure hobby dat fietsen...

[ Voor 3% gewijzigd door silencedead op 23-09-2026 14:37 ]

• jorrefunk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09:30

jorrefunk

Life is Music, Music is Life

Heel subjectief ook. Mijn handen zijn geen probleem, mijn voeten en "edele delen" wel.

En onthou, als ge vertrekt MOET ge koud hebben! Als ge geen kou hebt wil het zeggen dat ge te warm gekleed zijt en na 20 minuten gaat ge "ontploffen" omdat ge dan door beweging begint op te warmen.

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

silencedead schreef op woensdag 23 september 2026 @ 14:36:
[...]

- Armstukken/beenstukken ideaal voor deze tijd van het jaar. Met name door de veranderende omstandigheden of twijfelgevallen, (vroeg in de kou vertrekken maar paar uur later is het al weer lekker warm)
- Lange mouwen shirt, als er geen twijfel meer is en je bij lange mouwen blijft.
- Lange mouwen baselayer i.c.m. lange mouwen shirt als de mouwloze variant te koud wordt.
- Gabba achtige jas i.c.m. lange mouwen baselayer voor de echt lagere temperaturen en wellicht wat regen. Dit in combinatie met een lange wat dikkere broek.

Vergeet ook de overschoenen, handschoenen en helmmuts niet. Afhankelijk van wat voor koukleum je bent.
offtopic:
En dan nog dunne en dikke arm- en beenstukken. En dunne en dikke ondershirts lange mouw. En een dun en dik lange mouwen shirt. En een dun en dik colletje. En dunne en dikke handschoenen. Und so weiter und so weiter. :+

Maar vanmorgen bij een graad of 11 en bijna geen wind fiets ik in ondershirt korte mouw, wielershirt, dunne armstukken, koersbroek, dunne beenstukken en windbreker giletje.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• Swedish_Chef
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-09 21:53
Malfoi schreef op woensdag 23 september 2026 @ 14:20:
Even een vraag aan de herfst/winterfietsers onder jullie. Tot nu toe heb ik uitsluitend met mooi/warm weer in de late lente en zomer gefietst. Ik wil dit nu doorzetten in de herfst en misschien wel winter.

Ik heb daarom uitsluitend korte kleding. Wat ik op een normale rit (racefiets) draag: Bib, baselayer tanktop, korte mouw shirt.

Aangezien fietskleding niet al te goedkoop is wil ik liever geen trial and error aankopen doen. En ja, dit is enorm subjectief, de één doet het zus de ander weer zo.

Daarom vind ik het gewoon interessant te weten hoe jullie rondfietsen op koelere dagen (ergens tussen 5 en 18 graden).
In de loop van 15 jaar heb ik een indrukwekkende hoeveelheid kleding voor alle seizoenen bij elkaar gesprokkeld.

- laagjes, 2 - 3 is de sleutel.

- voor de niet te koude herfst- voorjaarsdagen arm- en beenstukken. Ook een wat warmer ondershirt is fijn. Er zijn van bv gripgrab en Decathlon ondershirts met windblocker aan de voorkant. Een gilet met windbreker kan ook goed.

- voor de frisse lente en herfstdagen een licht jack, of zwaarder shirt, bij voorkeur wat de wind buiten houdt. Ik heb een perfetto van de 1e serie die ik erg fijn vind. Temperaturen tussen de 8 en 18 zijn goed te doen. Veel merken hebben wel zoiets in het pakket, regelmatig zijn uitlopende modellen wel te koop voor scherpe prijzen, vooral als je even kijkt naar net even andere merken (Bioracer, Endura, Craft, Gore, Pearl Izumi etc). Op Vinted kan je ook best veel vinden zonder dat je failliet gaat.

Is het kouder dan een warmer winterjack.

Op een gegeven moment wordt het te koud voor beenstukken. Je kan dan kiezen voor een lange broek met zeem, maar er zijn ook collants, broeken zonder zeem. Die kan je over je korte fietsbroek aandoen. Ik heb ook jarenlang gewoon een hardlooptight over de korte broek aangetrokken, dat is me eigenlijk het beste bevallen.

Ga je fietsen als het regent dan heb je nog veel meer nodig.

Vergeet ook niet te kijken naar handschoenen, sokken, muts of buff en overschoenen.

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

DeFeCt schreef op maandag 21 september 2026 @ 10:20:
[...]

Zit dat achterpand vast met klitteband? Ik vraag me af of die twee stukjes dan niet je broek kunnen beschadigen.
Yes, de zachte stukjes zitten tegen je broek.

Gabriël AM5

• Malfoi
silencedead schreef op woensdag 23 september 2026 @ 14:36:
[...]

Swedish_Chef schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:40:
[...]

In de loop van 15 jaar heb ik een indrukwekkende hoeveelheid kleding voor alle seizoenen bij elkaar gesprokkeld.

- laagjes, 2 - 3 is de sleutel.

- voor de niet te koude herfst- voorjaarsdagen arm- en beenstukken. Ook een wat warmer ondershirt is fijn. Er zijn van bv gripgrab en Decathlon ondershirts met windblocker aan de voorkant. Een gilet met windbreker kan ook goed.

- voor de frisse lente en herfstdagen een licht jack, of zwaarder shirt, bij voorkeur wat de wind buiten houdt. Ik heb een perfetto van de 1e serie die ik erg fijn vind. Temperaturen tussen de 8 en 18 zijn goed te doen. Veel merken hebben wel zoiets in het pakket, regelmatig zijn uitlopende modellen wel te koop voor scherpe prijzen, vooral als je even kijkt naar net even andere merken (Bioracer, Endura, Craft, Gore, Pearl Izumi etc). Op Vinted kan je ook best veel vinden zonder dat je failliet gaat.

Is het kouder dan een warmer winterjack.

Op een gegeven moment wordt het te koud voor beenstukken. Je kan dan kiezen voor een lange broek met zeem, maar er zijn ook collants, broeken zonder zeem. Die kan je over je korte fietsbroek aandoen. Ik heb ook jarenlang gewoon een hardlooptight over de korte broek aangetrokken, dat is me eigenlijk het beste bevallen.

Ga je fietsen als het regent dan heb je nog veel meer nodig.

Vergeet ook niet te kijken naar handschoenen, sokken, muts of buff en overschoenen.
Ja shit, dat vreesde ik al. Eigenlijk heb ik dus alles nodig :D Bedankt in ieder geval, beide!

Oké, misschien moet ik maar eens gewoon gaan fietsen en een paar dingen die ik al heb aan doen (bijv. gewone hardloopsights over mijn bib, een extra windbreakertje, dat soort) en dan voelen wat ik nog kan gebruiken.

Vinted gebruik ik al veel voor fietskleding, eigenlijk top. Alleen soms lastig om de juiste combi van kleur/patroon + maat + juiste prijs te vinden.

www.flickr.com/malvlex

• GerbenBK
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:11
Malfoi schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:05:
[...]

[...]
Oké, misschien moet ik maar eens gewoon gaan fietsen en een paar dingen die ik al heb aan doen (bijv. gewone hardloopsights over mijn bib, een extra windbreakertje, dat soort) en dan voelen wat ik nog kan gebruiken.
Precies dit. Kijk eerst eens wat je al hebt of nu nodig hebt. Dan kun je later alsnog de hele nieuwe collectie van Pas Normal aanschaffen.

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
alleen als je echt de kou in gaat ( daarmee bedoel ik winter, veel wind, geen zon en wellicht vriespunt of eronder, ga je wel echt degelijke goede kleding nodig hebben (ik ben zelf niet eens een iemand die veel last heeft vd kou) maar dan t wel echt lekker. Vooral als er nog wat nattigheid bij komt kijken. waterdicht ja of nee, veel lagen, maar ook iets voor je nek, hoofd etc.

• Malfoi
GerbenBK schreef op donderdag 24 september 2026 @ 12:05:
[...]

Precies dit. Kijk eerst eens wat je al hebt of nu nodig hebt. Dan kun je later alsnog de hele nieuwe collectie van Pas Normal aanschaffen.
Minstens MAAP. Voor minder doe ik het niet.

www.flickr.com/malvlex

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11:07
Malfoi schreef op woensdag 23 september 2026 @ 14:28:
[...]

Misschien een wat laat antwoord, maar ik herken mezelf in jouw postuur. Bij mij past GORE/GOREWEAR in maat M eigenlijk heel goed. Zowel de bibs als de shirts. De M van GORE zijn bij mij niet te strak, dus hebben bij nog bredere schouders nog wel wat ruimte. De buik, tja... die blijft wel bestaan maar die stop ik ook weg onder de bib.
Als het goed past kan je misschien wat extra inslaan want ze produceren niet meer (uitsluitend nog restvoorrad bij retailers).
Thanks! Ga er eens naar kijken

• LinuxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 22:38
Malfoi schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:05:
Ja shit, dat vreesde ik al. Eigenlijk heb ik dus alles nodig :D Bedankt in ieder geval, beide!

Vinted gebruik ik al veel voor fietskleding, eigenlijk top. Alleen soms lastig om de juiste combi van kleur/patroon + maat + juiste prijs te vinden.
Je hebt heel weinig "nodig", maar je kunt heel ver gaan als je er veel geld in wil stoppen. Ik heb alleen een dikke lange fietsbroek, en een fiets-softshell-jas. Voor de rest gebruik ik normale sportkleding die ik ook met hardlopen gebruik: een buf, of fleece-buf (voor als het echt koud is), standaard thermoshirt, of twee als het echt koud is, en een paar fleece handschoenen die ik ooit voor cross-country skiing heb gekocht. En ik doe een wollen/vilt zooltje in mijn schoenen. Het enige dat ik er misschien wel bij ga kopen zijn overschoenen want ik krijg wel vaak koude voeten.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12
@Malfoi Je hoeft niet alles van dure merken te halen. Ik heb zelf Decathon, AliExpress, Rapha, GribGrab van alles bij elkaar, en dat werkt dikke prima voor mij.
Ik heb wel veel. Maar een lange mouwen jersey kan je soms ook gewoon de mouwen van opstropen :) Het hoeft echt niet meteen om honderden euro's te gaan, maar wil je er echt gesoigneerd bij rijden dan trek de portemonnee maar open ;)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste