Honda had een Honda event. Staan toffe plaatjes op Twitter. Niet alles is F1 gerelateerd, maar een filmpje met wat geluid kan wel, toch? Grappig dat die Honda in de TR niet boven de rest uitkomt volgens mij.
[Twitter]
Monza 2018 was m'n eerste live F1 event die ik heb meegemaakt... maar heb m'n dopjes niet nodig gehad voor de F1 en F2, alleen bij de Porsche Cup. Zelfs een F2 auto is luider dan een F1 auto. Vind het eigenlijk best apart dat die V6T zo stil zijn
Het interview met Max was leuk en heel ontspannen. Ook nog een stuk erin dat ze beiden op een jetski aan het dollen waren. Het interview was in ieder geval vele malen beter dan dat van vorig jaar.
Ik weet dat dit er niet het topic voor is, maar ik haak toch even aan. Ik vind de Ziggo Sport crew in zijn geheel wel wat vooruitgegaan het afgelopen jaar hoor Misschien hebben ze ook betere schrijvers voor de grapjes, of een betere regie aangetrokken, maar het hele team is een stukje beter geworden.
Pathogen schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:33:
Ik weet dat dit er niet het topic voor is, maar ik haak toch even aan. Ik vind de Ziggo Sport crew in zijn geheel wel wat vooruitgegaan het afgelopen jaar hoor Misschien hebben ze ook betere schrijvers voor de grapjes, of een betere regie aangetrokken, maar het hele team is een stukje beter geworden.
Dus het is jou ook opgevallen dat @nachtnet hier minder aanwezig is en dat de kwaliteit van Ziggo omhoog is gegaan?
Pirelli maakt voor de diehard-fans nog wel de echte compounds bekend. De bandenfabrikant heeft echter afscheid genomen van de oude namen (hypersofts, ultrasofts, etc.) en gebruikt daar nu codes voor. De C1 is de zachtste band, de C5 de hardste.
Weet GPradio zeker dat C1de zachtste band is? Als ik die afbeeldingen mag geloven lijkt C1 mij juist de hardste compound en C5 de zachtste.
[Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 10-12-2018 15:46]
Ik vind dit denk lastiger als fanatieke volger (zeker met vergelijken straks) dan het oude systeem
Enkel kleurtje, maar verder hoef je weinig te vergelijken, niet met ander jaar of met andere race, die rijden ze toch op andere compound (zo ook de verschuiving van 2016->2017).
Verwacht nu wel dat ze hele spectrum gaan gebuiken, nu zie je al C1t/m3, maar verwacht bv een Monaco C3t/m5 te zien.
Ok, nieuws is nu al verward, de 1 praat over hard->zacht, de ander juist zacht->hard
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Enkel kleurtje, maar verder hoef je weinig te vergelijken, niet met ander jaar of met andere race, die rijden ze toch op andere compound (zo ook de verschuiving van 2016->2017).
Verwacht nu wel dat ze hele spectrum gaan gebuiken, nu zie je al C1t/m3, maar verwacht bv een Monaco C3t/m5 te zien.
Ok, nieuws is nu al verward, de 1 praat over hard->zacht, de ander juist zacht->hard
Hoho we krijgen straks nog de c1a en de c1b ook he... dunne wand en dikke wand..
Dan nog de c89 en c94 als intermediate en full wet. En de c99 voor onze vriend stroll anders rijdt die ze weer kapot...
Jemig mensen waar gaat dit heen wat was er mis met het oude systeem.... Dit is toch niet te volgen zelfs als die hard niet meer... Gewoon 3 type banden en ja Monaco is de zachtste band te hard en in Monza weer te zacht. Boeien! 3 type banden over het hele jaar en gaan met die banaan. 1 verplichte pitstop geen verplichte banden keuzes meer. 1s per rondje tussen de diverse compounds.
Dan nog de c89 en c94 als intermediate en full wet. En de c99 voor onze vriend stroll anders rijdt die ze weer kapot...
Jemig mensen waar gaat dit heen wat was er mis met het oude systeem.... Dit is toch niet te volgen zelfs als die hard niet meer... Gewoon 3 type banden en ja Monaco is de zachtste band te hard en in Monza weer te zacht. Boeien! 3 type banden over het hele jaar en gaan met die banaan. 1 verplichte pitstop geen verplichte banden keuzes meer. 1s per rondje tussen de diverse compounds.
Speciaal voor jou zijn er dus 3 banden: wit/geel/rood.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back. PSN
Bandenverbruik is toch niet te vergelijken tussen races (en al helemaal niet tussen seizoenen), dus eigenlijk boeit het als kijker niet welke achterliggende band ze nu precies gebruiken voor Hard/Medium/Soft.
Aangaande vele vragen over de banden toch even een schaamteloze copy-paste van mijzelf uit het Abu Dhabi topic. Ik had net de link al gepost, maar ik had beter moeten weten aangezien ik zelf ook niet op alle links klik. Bij deze alsnog de info.
Huidige SOFT (#3) is ongewijzigd volgend jaar. Overige banden krijgen grotere delta t.o.v. elkaar
Hard en medium (1 en 2) worden iets 'zachter'
De supersoft (huidige rode band) komt te vervallen om compound 4 en 5 meer bandbreedte ( ) te geven
De huidige hypersoft is bijna gelijk met compound 5 qua performance, maar moet minder graining gaan krijgen zodat hij iets langer mee kan (On a personal note: )
Het blijft mogelijk om compounds 'over te slaan' voor Pirelli, bijv. 1/2/4 of 2/4/5 i.p.v. opvolgend.
06-12 wordt voor de eerste GP's voor 2019 de bandenkeuze van Pirelli bekend gemaakt. De bandekeuze van Pirelli is vlak hierboven gepost. De teams hebben tot 13-12 om hun keuze te maken.
Oh ja... in de race is het natuurlijk voor de 3 gekozen compounds gewoon HARD, MEDIUM en SOFT oftewel wit, geel, rood
Edit: Alle banden krijgen volgend jaar het 'dunne' loopvlak krijgen wat in 2018 al eens aan paar keer gebruikt is
[Voor 10% gewijzigd door Resurrect1 op 10-12-2018 18:42]
Werden volgend jaar niet alle banden dunne wand i.p.v. slechts bij enkele races dit jaar (of andersom)?
Mercedes bandenprobleem ook getackeld dan. Weer een eventuele zwakte naar zijn grootjes waar een ander team van zou kunnen profiteren. Niet voor niets dat er teambazen bij zijn die denken dat het gat met de Formule B alleen maar groter wordt in 2019.
Zondag 'live' gekeken. Vond het maar 'mwah'. Bij vlagen leek het trouwens alsof ze voor een greenscreen zaten op die boot.
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Is dat het loopvlak waar de Mercedes wagens veel moeite mee hadden?
Nee, juist andersom. Ze hadden veel problemen met het dikke loopvlak en daarmee temperatuur in de band krijgen. Heel kort door de bocht is dit in hun voordeel, maar ik weet natuurlijk niet hoe hun 2019 chassis dat gaat doen. In 2018 was het in hun voordeel iig.
Resurrect1 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 08:41:
[...]
Nee, juist andersom. Ze hadden veel problemen met het dikke loopvlak en daarmee temperatuur in de band krijgen. Heel kort door de bocht is dit in hun voordeel, maar ik weet natuurlijk niet hoe hun 2019 chassis dat gaat doen. In 2018 was het in hun voordeel iig.
De helft wat daar staat is ook onzin, maar het goede staat er wel ergens tussen
Dunnere band is voornamelijk zodat de binnenste laag rubber minder temperatuurverschil met de buitenste laag rubber heeft waardoor blistering minder makkelijk optreed.
Bij Merc en Fer helpt dat idd om de achterbanden te beschermen omdat die met de dikkere laag te heet werd.
Voornamelijk dat als hun voorbanden op temperatuur waren de achterbanden al overkookten. Met het 0,4 mm dunnere loopvlak koelt de achterband net iets beter (oppervlak tov inhoud/massa is anders) waardoor ze net aan de achterbanden niet boven het temp window hebben als de voorbanden goed op temp zijn.
Ik ben het volkomen eens met Max over gebruik van rijdersnummer als je wereldkampioen bent. Mocht hij ooit wereldkampioen worden dan rijdt hij net zoals Vettel in 2014 met #1 op de bolide. Dat nummer blijft voor mij ook iets magisch hebben eerlijk gezegd.
[Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 11-12-2018 12:40]
Nu Formule 1 winterstop heeft: Gaat iemand nog een poging wagen om Formule E te kijken? Dit weekend begint het nieuwe seizoen: https://www.fiaformulae.com/.
Eerder heb ik het een poging gegeven maar toen vondt ik het niet interssant genoeg. Maar mogelijk wordt het nu met de Gen 2.0 wagens wel interssant door dat ze bijvoorbeeld nu met 1 wagen de race uit rijden, ipv halverwege de race van auto te wisselen.
Eerder heb ik het een poging gegeven maar toen vondt ik het niet interssant genoeg. Maar mogelijk wordt het nu met de Gen 2.0 wagens wel interssant door dat ze bijvoorbeeld nu met 1 wagen de race uit rijden, ipv halverwege de race van auto te wisselen.
Never mind
[Voor 5% gewijzigd door Pierre op 12-12-2018 11:49]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gaan ze ook op echte circuits racen of alleen maar op van die popperige stratencircuits? Ik vind het nog altijd een beetje een veredelde kart moet ik zeggen. Een beetje niveau Formule 3 of zo.
Mercedes’ Toto Wolff has reiterated how important Valtteri Bottas was to the team’s Formula 1 title double this season, and says Bottas and Lewis Hamilton are both “alpha” drivers.
SKY F1 krijgt er een leuke collega bij. Karun Chandhok komt terug naar SKY na een tijd bij Channel 4 te hebben gewerkt. Ben benieuwd of hij en Ted gaan samenwerken.
Randy werkt bij McLaren
Most people donโt realise but the #F1 seasons really run into each other for us - especially in Strategy. Today we are submitting our tyre choices for the 2019 #AustralianGrandPrix and we will do a couple more races of choices before New Year!
Ferrari first to reveal 2019 car launch date
Date published: December 14 2018
The build-up to the new season has officially begun with the first 2019 car launch date pencilled in.
Ferrari, who will be looking to finally overhaul Mercedes at the top of the Formula 1 tree, will be revealing their 2019 challenger on February 15.
That is just three days before the first pre-season test gets underway at the Circuit de Catalunya in Barcelona.
“The group led by Mattia Binotto has been working on next year’s single-seater for months now,” Arrivabene said at the Autosprint awards in Milan.
“The engines are already running on the test benches and there are parts of the car that are already in production.”
“The parts more related to the performance will arrive at the last moment.
“Even if the tension increases because the time is less and less. On February 15 we will present the car and everything must be ready for that day.”
Arrivabene said, though, that it is still too early at this stage to go into specific details about Ferrari’s new car.
“It is too early to give an overall picture of the car,” he added.
“Simulations are being done and we are working on the simulator, but the real test bench is only the track.
“That’s where you confront yourself, comparing the data you’ve collected during the winter period, and especially where you confront yourself with others.
“The technicians are working hard to complete the car. We have some information from the guys who work on the simulator, but it’s still too early to talk about performance.”
Edit: ik ken deze site niet, maar ze maken wel een vergelijking met Van Rossem (Moneytron/Onyx): http://www.f1i.com/news/2...dia-much-ado-nothing.html Ik moet ook zeggen dat ik voorheen nooit van Rich Energy gehoord had, wel van Hype (is dat niet in handen van oud-coureur Betrand Gachot?).
Over van Rossem gesproken:
Jean-Pierre van Rossem, de kleurrijke Belg achter het Onyx Formule 1-team uit 1989, is overleden.
Econoom Van Rossem werd in de jaren tachtig rijk met Moneytron, software die volgens de Vlaming de beurs kon voorspellen. Door zijn passie voor snelle wagens kwam Van Rossem al snel in de Formule 1 terecht als hoofdsponsor van het Britse F3000-team Onyx, dat in 1989 opstapte naar de koningsklasse met Bertrand Gachot en de Zweed Stefan Johansson.
De Onyx - Cosworth ORE-1 kreeg schreeuwlelijke kleuren, maar de door Alan Jenkins ontworpen bolide was wel snel. Johansson pakte op Paul Ricard punten met een vijfde plek in de zevende race van het team en stond in Estoril op het podium.
"Hij was een excentriek, maar door en door bezeten door autosport", herinnert Onyx-teambaas Mike Earle zich in gesprek met Motorsport.com. "Zonder hem zouden we de Formule 1 nooit gehaald hebben. Hij was flamboyant en onvoorspelbaar, maar erg intelligent. Die successen met Stefan betekenden heel veel voor hem."
De ambitieuze Van Rossem met de kenmerkende lange haren kocht zich tijdens het seizoen in als hoofdaandeelhouder en wilde met Onyx naar de top, maar had een geheel eigen visie die op weinig begrip kon rekenen van het originele management. Na een geschil met Porsche zag de Duitse constructeur af van het plan om het team met V12-motoren te voorzien. Van Rossem maakte zijn belofte waar om het team in dat geval te verkopen. In Zwitserse handen ging Onyx halfweg het seizoen 1990 op de fles.
Als Leclerc de lijn kan doorzetten die hij bij Sauber liet zien, gaat hij Verstappen maar zeker ook Vettel hoofdpijn bezorgen en is er vooraan het veld absoluut weer een nieuwe strijder bij gekomen.
Ik ben heel benieuwd of Ferrari komend seizoen ook meteen weer Vettel de voorkeur geeft, of eerst aankijkt hoe VET vs LEC verloopt en dan op basis daarvan een keuze maakt.
Iets dat wat mij betreft ook genoeg ruimte laat voor de vraag of Vettel en Hamilton met hun laatste F1 stint bezig zijn. Er komt gegarandeerd een moment dat ze die 2 broekies niet meer de baas kunnen. Gaan ze wachten tot ze verslagen worden?
[Voor 16% gewijzigd door Destruction op 15-12-2018 00:15]
Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.
Als Leclerc de lijn kan doorzetten die hij bij Sauber liet zien, gaat hij Verstappen maar zeker ook Vettel hoofdpijn bezorgen en is er vooraan het veld absoluut weer een nieuwe strijder bij gekomen.
Ik ben heel benieuwd of Ferrari komend seizoen ook meteen weer Vettel de voorkeur geeft, of eerst aankijkt hoe VET vs LEC verloopt en dan op basis daarvan een keuze maakt.
Iets dat wat mij betreft ook genoeg ruimte laat voor de vraag of Vettel en Hamilton met hun laatste F1 stint bezig zijn. Er komt gegarandeerd een moment dat ze die 2 broekies niet meer de baas kunnen. Gaan ze wachten tot ze verslagen worden?
Vettel blijft nog wel. Hij kan lec vast nog wat leren na een jaar. En ook al wordt hij verslagen, Ferrari heeft geen betere coureur en ze betalen goed.
En Hamilton heeft binnen zijn team geen concurrentie. Ook niet van het junior programma. As max of lec hem verslaat kan hij gewoon de auto de schuld geven.
En het mooie is dat dit ding nu het probleem van Ricciardo gaat zijn, niet Max.
Waarom zou ik als Verstappen fan bang moeten worden van Leclerc? Dus hij kan wel een beetje sturen, maar na een seizoen gaat hij opeens naar Ferrari, naast Vettel die altijd veel beter is in oneven jaren dan even jaren, terwijl ze bij Ferrari weer druk bezig zijn met politiek bedrijven en de races weggooien met waardeloze strategieรซn.
Verder waar is precies het bewijs dat Leclerc beter is dan Verstappen? Ericsson verslaan is geen goed argument en domineren in F2 zegt ook helemaal niks. Kijk maar naar Stoffel die GP2 domineerde en nota bene een GP2 auto en GP2 motor kreeg voor de Formule 1. Zou toch allemaal erg bekend moeten zijn, maar het ging voor geen meter.
Speelt ook nog eens mee dat er onderhand een gigantische circle jerk aan de gang is om maar op Verstappen te haten. In ieder geval kan je de volgende groepen identificeren: Hamilton fans, Ferrari fans, Ricciardo fans, Vettel fans en die oh zo vervelende "haatnederlanders" die altijd opduiken als er iets misgaat met een Nederlandse sporter zodat ze lekker op hem kunnen haten. Deze samenvoeging heet r/Formula 1.
Werkelijk alles dat de potentie biedt om Verstappen te verslaan, is opeens goddelijk, geweldig en gaat hem verslaan. Ondertussen heeft Verstappen wel de zeer hoog aangeschreven Ricciardo dusdanig afgemaakt dat hij vertrokken is naar een B-team. Laat Leclerc eerst maar eens zien dat hij een match is voor Vettel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jasphur schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:07:
Maakt mij niet zoveel uit of LEC nou concurrentie wordt voor VER. Maar hij is voor mij zeker de ‘rookie’ om in de gaten te houden aankomend seizoen.
Mocht Bottas toch vroegtijdig door het ijs zakken komend seizoen, dan zou het wel eens een heel ander strijdtoneel kunnen gaan worden de 2e helft van 2019, indien de Honda en het RB chassis een concurrerende combinatie zullen zijn. Vergeet Hamilton en Vettel dan maar (niet als het om de wereldtitel gaat), de ogen zullen gericht zijn op Leclerc, Verstappen, Ocon en misschien wel Gasley (hoewel ik niet onder de indruk was van zijn pre F1 optreden). Allemaal van die goudhaantjes die een mentaliteit hebben van; je kunt overal inhalen, en; je komt er niet voorbij gast.
Mocht Bottas toch vroegtijdig door het ijs zakken komend seizoen, dan zou het wel eens een heel ander strijdtoneel kunnen gaan worden de 2e helft van 2019, indien de Honda en het RB chassis een concurrerende combinatie zullen zijn. Vergeet Hamilton en Vettel dan maar (niet als het om de wereldtitel gaat), de ogen zullen gericht zijn op Leclerc, Verstappen, Ocon en misschien wel Gasley (hoewel ik niet onder de indruk was van zijn pre F1 optreden). Allemaal van die goudhaantjes die een mentaliteit hebben van; je kunt overal inhalen, en; je komt er niet voorbij gast.
Mooi toch? En als die nieuwe aero een beetje meewerkt komen er ook weer wat meer inhaalacties.
Jasphur schreef op zondag 16 december 2018 @ 13:07:
Maakt mij niet zoveel uit of LEC nou concurrentie wordt voor VER. Maar hij is voor mij zeker de ‘rookie’ om in de gaten te houden aankomend seizoen.
Normaal is het 2e jaar het terugval jaar omdat mensen dan hogere verwachtingen hebben. Hoop dat hij dat een beetje kan handlen.
Ik heb er in elk geval al wel weer zin in, het zou best eens een leuk en intressant seizoen kunnen worden
- Mag Bottas het seizoen afmaken, of moet-ie halverwege (of eerder) het stoeltje afstaan aan Ocon?
- Hoe ver komt Kubica nog met 1,5 hand? Wordt het kansloos P20 rijden het hele seizoen, of gaat-ie nog mooie dingen laten zien?
- Verstappen vs. Gasly, hoe gaat die onderlinge strijd lopen? Gaat Max hem ook weer verslaan?
- Vettel vs. Leclerc, als LEC door kan gaan zoals hij afgelopen seizoen deed krijgt VET absoluut een "run for his money", die kan zich volgend seizoen geen foutjes meer veroorloven.
- RBR/Honda, het zal niet meteen goed gaan, maar hoelang heeft men nodig om op snelheid te komen?
- RIC/Renault, krijgt hij het team verder naar voren?
- Perez/Stroll, gaat Perez het zoontje van de baas inmaken, of krijgt hij die kans niet?
Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik denk niet dat dat snel gaat gebeuren. Moeilijk vergelijken, maar volgens mij was er toch veel meer hype omtrent Verstappen in zijn STR dagen dan bij Gasly. Toen was Verstappen "de man" om naar te kijken, nu leek dat toch voornamelijk Leclerc te zijn en ik kan mij niet veel goede dingen van Gasly herinneren. Verstappen en Leclerc hadden best wel leuke inhaalacties en zo, van Gasly staat me zoiets niet bij. En beste van Gasly is dan wel 4e waar vol lof over wordt gesproken, maar dat was dan weer wel in een race met 2 uitvallende Red Bulls en een uitvallende Raikkonen. Ander was dat ook "gewoon" een P7. En zo te zien starte hij toen P5, maar wel met een Hamilton die van P9 start (reden weet ik niet meer) en Verstappen vanaf P15 (crash). En volgens mij heeft Gasly die hele race toen ook in het luchtledige gereden. Top 3 uiteraard ver er vooruit, maar de rest ook verder erachter.
- Vettel vs. Leclerc, als LEC door kan gaan zoals hij afgelopen seizoen deed krijgt VET absoluut een "run for his money", die kan zich volgend seizoen geen foutjes meer veroorloven.
In het begin van het seizoen zal dat denk ik nog wel meevallen. Maar ik denk wel dat gedurende het seizoen Leclerc best wel eens qua resultaten on par met Kimi kan zijn. Niet on-par met Vettel, maar wel consistent en vaak op het podium.
- RIC/Renault, krijgt hij het team verder naar voren?
Veel belangrijkere vraag vind ik dan wanneer de befaamde RIC dive-bomb volledig fout gaat doordat de Renault dat niet kan
Veel belangrijkere vraag vind ik dan wanneer de befaamde RIC dive-bomb volledig fout gaat doordat de Renault dat niet kan
Australiรซ, misschien Bahrein.
Dat gaat nog wat worden als je opeens een hele bak downforce kwijt bent en niet meer laat kan remmen. Zou wel eens willen zien hoe Ricciardo dan iemand inhaalt. Verder tegen Hulkenberg die nou ook niet bepaald een slechte coureur is. Hij heeft nota bene meer poles dan Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
bizonder nummer 1 .. vettel, eenzijdig 'ongeval', totaal niet dramatisch ... zoals nr2; max vs ocon, weken na race nog over gesproken (een van bizonderste momenten uit f1 history - laatste10jr?)
[Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 17-12-2018 09:14]
I.p.v. dat Vettel een stuk of 7 punten uitliep op Hamilton liep Hamilton nu uiteindelijk 25 punten uit op Vettel. Dus 32 punten "verschil". Voor het 2018 seizoen was het wel een "schokkend" moment, maar in het grote geheel/alle jaren F1 was Verstappen vs Ocon inderdaad schokkender.
klopt; maar toch zeker niet het meest dramatische moment van t seizeon; voor wel vettel een omslagpunt, true
Het ligt eraan hoe je 'dramatisch' ziet. Dramatisch als zijnde de grootte van het ongeval, of dramatisch voor het verloop van het kampioenschap. Gezien de keuze voor dit fragment bedoelen ze dat laatste.
En zoals ook al hierboven gezegd was dit ook de ommekeer. In plaats van 7 punten uit te lopen op Hamilton verloop hij er 25 op hem. Een totaalverlies van 32 punten dus.
Vettel is vanaf Monza 'gekke dingen' gaan doen omdat de druk te hoog werd. Op dat moment lag hij 17 punten achter op Hamilton. Was hij echter in Duitsland niet uitgevallen, had hij bij de start in Monza een voorsprong van 15 punten gehad.
Zeg niet dat hij dan per definitie WDC was geworden. Maar de druk had dan bij Hamilton gelegen, en niet bij Vettel, die overduidelijk in de volgende races geknakt is onder die druk.
Leuk, maar dan hecht ik toch meer waarde aan de kaart die ik jaarlijks van m'n oma krijg. Zeker als het in zo'n grote oplage gebeurd zie ik ze in de toekomst ook niet overdreven veel geld waard worden eerlijk gezegd.
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details