Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Seizoen 2018 - deel 2 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 93 ... 96 Laatste
Acties:
  • 528.010 views

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:11

TommyGun

Stik er maar in!

roda_djavulen schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:29:
Er wordt wel al regelmatig reclame gemaakt langs de baan voor de aankomende 1000e GP, dus ze zullen er wel iets mee gaan doen. Wat, geen idee.

Was het ook eerst niet de bedoeling om de 1000e op een ander circuit te houden? Silverstone ofzo?
Naar ik begrijp zal het gewoon China blijven/zijn.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:21
Er waren mensen die opperden dat de 1000e GP ook op een historisch circuit moest plaatsvinden. Dat gaat dus niet lukken.

De GP van China wordt er één als alle anderen, alleen dan met tig logo's m.b.t. de 1000e GP, journalisten die hier 100.000x dezelfde vragen over stellen aan coureurs/teams, de coureurs/teams antwoorden 100.000x met hetzelfde PR praatje.

Vervolgens vlug door naar Baku.

• RobertMe
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:59
mphilipp schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:05:
[...]

Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat iedereen zijn eigen spul maakte. Nooit geweten dat de FOM de modellen aanleverde. Ik dacht dat ze de specs/reglementen krijgen en zelf maar moesten zien wat ze ermee deden.
FOM/FIA zal met een set regels komen. Vervolgens zullen de teams dus zelf kijken hoe ze een auto binnen die regels kunnen maken en dus ook hun eigen CFD modellen/berekeningen loslaten op wat ze zelf bedenken. Als de teams daar dus weer gekke dingen in vinden (of fouten in de regels, of dat bepaalde dingen/ideeën niet werken) lijkt mij dat dat dus ook weer bij strategy meetings of zo wordt besproken.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21:44
Het blijft een Fransman, hè :P

Grosjean almost quit racing for cookery

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:40

Pierre

Zucht

Volgens Olav Mol is het een crepe suzette dus dat past wel.

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18:51

basvn

Breezand - NHN

Hier een extended versie van het f1 anthem,
samen met de openingsvideo´s van alle races

Alleen abu dhabi nog niet

basvn wijzigde deze reactie 06-12-2018 12:21 (11%)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik zie deze nog niet staan in dit topic..

A smile a day....

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:54

mark-k

AKA markkNL

Als hij net zo kookt als hij rijdt kun je elke avond het eten van de muur schrapen :+

• mphilipp
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:34
basvn schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:20:
Dan Ticktum heeft gereden op Suzuka, in een Superformula auto

Zullen ze er een recente Honda motor in hebben gelegd? :D
Dan moeten ze wel iets met het geluid doen. Superformula klinkt net iets anders (2L enkele turbo) en heeft ongeveer 550pk, dus een F1 motor erin leggen gaat heel erg opvallen.

Jaren geleden is ook zoiets gesugereerd, maar dan met een LMP1 auto. Misschien Peugeot ofzo, maar ik kan het me niet goed herinneren. Ik denk eigenlijk dat dat onzinverhalen zijn. Leuk om eens te kijken of ie het in het echt ook doet ipv alleen dyno tests, maar praktisch gezien verteld het je niet veel. Een F1 auto is zoveel anders dan al die andere klassen.

Maar ja, komkommertijd is altijd lastig...

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:08
mphilipp schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:03:
[...]

Dan moeten ze wel iets met het geluid doen. Superformula klinkt net iets anders (2L enkele turbo) en heeft ongeveer 550pk, dus een F1 motor erin leggen gaat heel erg opvallen.

Jaren geleden is ook zoiets gesugereerd, maar dan met een LMP1 auto. Misschien Peugeot ofzo, maar ik kan het me niet goed herinneren. Ik denk eigenlijk dat dat onzinverhalen zijn. Leuk om eens te kijken of ie het in het echt ook doet ipv alleen dyno tests, maar praktisch gezien verteld het je niet veel. Een F1 auto is zoveel anders dan al die andere klassen.

Maar ja, komkommertijd is altijd lastig...
Ferrari deed dit toch wel? De hele reden waarom de FXX toen gemaakt is, zodat ze een nieuwe motor konden testen. Of is dat een broodje aap verhaal?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:40

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

basvn schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:20:
Dan Ticktum heeft gereden op Suzuka, in een Superformula auto

Volgens mij kwamen we van de week met een bericht, dat de Superformula auto´s ongeveer net zo groot zijn als een F1 auto.

Zullen ze er een recente Honda motor in hebben gelegd? :D
Op een officiele testdag iig niet :)
https://www.motorsport.co...uka-testing-rain/4309444/

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• mphilipp
Wom schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:22:
[...]
Ferrari deed dit toch wel? De hele reden waarom de FXX toen gemaakt is, zodat ze een nieuwe motor konden testen. Of is dat een broodje aap verhaal?
Officieel was de reden voor de FXX om een opvolger van de Enzo te maken. De FXX werd niet gewoon verkocht, maar je werd gebeld met de vraag of je er een wilde kopen. Je moest de beschikking hebben over een circuit of geld genoeg om er een af te huren. Je was in feite een paydriver om de volgende Enzo te ontwikkelen.
Of ze er voor F1 ontwikkelden weet ik niet. Heeft de FXX niet een V12?

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20:38
Wom schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:22:
Broodje aap met mayo.
Hoe kan je een 6.3L V12 vergelijken met een F1 motor? Ze reden toen met 2.4L V8.
De FXX was gewoon een track editie van de Enzo.

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

mark-k schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:55:
[...]

Als hij net zo kookt als hij rijdt kun je elke avond het eten van de muur schrapen :+
Bedankt, nu de koffie van mijn laptop.

:D :D

Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?

• Wom
TheBrut3 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:13:
[...]

Broodje aap met mayo.
Hoe kan je een 6.3L V12 vergelijken met een F1 motor? Ze reden toen met 2.4L V8.
De FXX was gewoon een track editie van de Enzo.
Het zou gaan om een mule van de FXX, waar onderhuids grotendeels alle techniek van de F1 auto onder zou zitten. Maar ik kan er niks meer van terugvinden en weet ook niet waar ik het toentertijd gelezen heb (was periode 2005 gok ik). We classificeren het maar onder broodje aap als ik enige ben die zich dat herinnert.

• demo31051987
  • Laatst online: 18:49

demo31051987

a.k.a. Extigo

De oude live timing app, die in het leven was geroepen om mensen een betere UI te geven, wordt niet meer ondersteund.

https://fans.formula1.com/4JQW-FOTR-EF2HT0GTDA/cr.aspx

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:21
Feit is wel dat de FXX ook wordt gebruikt voor development, daarin worden dus nieuwe technieken (zeker niet alleen de motor) door Ferrari getest. Dit kan voor straatauto's maar ook de F1 zijn.

Wel een mooi programma, volgens mij is/was het zelfs zo dat je de FXX niet eens thuis in je garage mocht zetten. Ferrari organiseert wereldwijd enkele evenementen met het FXX programma, de dik betalende miljonairs/miljardairs, vliegen naar het circuit en hebben een mooi event. De amateurcoureurs hoeven alleen maar in te stappen, te rijden en uiteraard te betalen. Ferrari doet de rest.

Het FXX programma is onderdeel van het Corse Clienti programma. Corse Clienti leden rijden ook de oude Ferrari F1 auto's met ondersteuning van Ferrari.

Als je echt serieus geld hebt en geen zin (of het talent) hebt om echt te gaan racen of juist regelmatig met F1 auto's wilt rijden dan is dit waar je een "abonnement" op wilt hebben :)

Overigens kan het maar zo dat Ferrari wel een Enzo/LaFerrari/FXX heeft omgebouwd met een F1 motor om dingen te testen, maar dat is dan ongetwijfeld buiten het zicht van de camera's op Fiorano gebeurt met de vaste test drivers.

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23:19
volgens FIA heeft de halo lec gered:
https://www.motorsport.co...crash-visor-halo/4309428/
alleen raar dat ze alle berekeningen enzo met de krachten van de band doen terwijl de concusie is dat die hem niet geraakt zou hebben.

• YakuzA

YakuzA

Snowhite0901 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:46:
alleen raar dat ze alle berekeningen enzo met de krachten van de band doen terwijl de concusie is dat die hem niet geraakt zou hebben.
Gered van een voorvleugel die zijn helm had geraakt idd.
Verder vind ik het een preaching to your own choir artikeltje :P
“But, as Alonso’s car continued to yaw relative to Leclerc’s, we believe that Alonso’s front wing endplate would have just contacted Leclerc’s visor. It is difficult to predict the severity of the contact with any precision though.”

YakuzA wijzigde deze reactie 06-12-2018 15:50 (22%)

PSN

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Hij wint ook echt alles :+

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:02
"Help create a more sustainable world"

Dan denk ik meestal ook meteen aan iemand die in F1 rijdt en het hele jaar de wereld rond vliegt in zijn privéjet. :')

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17-06 14:15

DaMarcus

DaModerator Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

*Laat pan met Franse uiensoep vallen*

“I think Ericsson hit us” :+

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:42
Peta UK houd zich zo te zien met zinvollere dingen bezig dan Peta US

• Wom
Pompi schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:34:
[...]

Peta UK houd zich zo te zien met zinvollere dingen bezig dan Peta US

• Remcoww
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:41
Snowhite0901 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:46:
*An investigation by Sauber has confirmed that the Halo structure, its attachments and the chassis were not damaged or deformed due to the engagement with the wheel.
Lijkt me vreemde conclusie, afgaande op deze afbeeldingen? Dat lijkt me meer dan afbladderende verf..

• bakvis
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 14:23

bakvis

Tweakers.Nerd

Remcoww schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:40:
[...]

[...]

Lijkt me vreemde conclusie, afgaande op deze afbeeldingen? Dat lijkt me meer dan afbladderende verf..

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Volgens mij hebben ze het over de titanium constructie die onder de carbon delen zit. De carbon delen zijn beschadigd. De daadwerkelijke dragende titanium delen niet.

Mijn Specs

• Remcoww
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:41
bakvis schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:42:
[...]

Volgens mij hebben ze het over de titanium constructie die onder de carbon delen zit. De carbon delen zijn beschadigd. De daadwerkelijke dragende titanium delen niet.
Scherp.. Stuk wat hier gescheurd lijkt is misschien ook iets te dun om van te denken dat het de hele halo was 8)7

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ondertussen is Helmut Marko ook al weken flink bezig met Gasly publiekelijk bewerken in de media. Arme Gasly zeg, hij lijkt bij voorbaat werkelijk geen schijn van kans te gaan krijgen. Niet dat hij echt een kans lijkt te hebben tegen Max, maar kom op zeg. :N

Nu mist Gasly weer discipline. Echt, in dit tempo zit Kvyat nog voor het einde van 2019 weer in RBR. :>
https://www.motorsport.co...-discipline-2019/4309554/

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 06-12-2018 17:58 (10%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• YakuzA

YakuzA

DaniëlWW2 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:58:
Ondertussen is Helmut Marko ook al weken flink bezig met Gasly publiekelijk bewerken in de media. Arme Gasly zeg, hij lijkt bij voorbaat werkelijk geen schijn van kans te gaan krijgen. Niet dat hij echt een kans lijkt te hebben tegen Max, maar kom op zeg. :N

Nu mist Gasly weer discipline. Echt, in dit tempo zit Kvyat nog voor het einde van 2019 weer in RBR. :>
lolz @ de comments

PSN

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18:51

basvn

Breezand - NHN

Prima, Max wint de GP in Australië straks, dus als KVY en GAS wisselen van team, wint hij weer *O*

spoiler:
Kvyat effect

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Paulus07
  • Niet online
Hoeveel schumi nog werkelijk meekrijgt van de wereld en van zo'n race...
Todt bekeek GP Brazilië bij Schumacher
https://www.ed.nl/formule...-bij-schumacher~a3db0985/

Paulus07 wijzigde deze reactie 06-12-2018 23:19 (22%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Paulus07 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 23:18:
Hoeveel schumi nog werkelijk meekrijgt van de wereld en van zo'n race...
[...]
https://www.ed.nl/formule...-bij-schumacher~a3db0985/
himlims_ in "[F1] Seizoen 2018 - deel 2"

De kop van het artikel klopt nog aardig, "bij", maar "met" heeft Todt niet uitgesproken.

A smile a day....

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:59

TrekDr0p

Lazy arze

Helaas is het plaatje verdwenen.
Wat stond hier op?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

TrekDr0p schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 06:23:
[...]

Helaas is het plaatje verdwenen.
Wat stond hier op?
Lewis won iets van Peta, niet echt interessant verder.

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:36
Wat zijn ze groot geworden!

• Jasphur

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Mrs Redhair
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:06
Dat viel mij al op toen ik een keer op Zandvoort was. Daar zag ik de Benetton van Schumi, en wat vond ik het een klein ding. Dat weet ik nog heel goed.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ook meteen een reden dat inhalen lastiger geworden is (hoewel niet de main reason), sommige stukken zijn gewoon niet breed genoeg.

• YakuzA

YakuzA

mark-k schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:41:
[...]

Ook meteen een reden dat inhalen lastiger geworden is (hoewel niet de main reason), sommige stukken zijn gewoon niet breed genoeg.
Elk stuk op elke baan is breed genoeg om 3 auto's naast elkaar te zetten, die 10-20 cm dat ze breder zijn maakt echt niet zoveel verschil :?

PSN

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18:24

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik denk niet dat Helmut Marko het op die manier bedoelt heeft. Hij zal meer bedoelt hebben dat het voor Pierre Gasly wennen zal zijn aan de discipline binnen het Red Bull moederteam. Bij dat team wordt natuurlijk het beste van je verwacht en teveel fouten worden genadeloos afgestraft. Met andere woorden bij Red Bull zal het uiterste van hem gevraagd worden. Hij zal sowieso een zware dobber hebben om Max bij te houden denk ik.

"When you grow up your heart dies"

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

YakuzA schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:58:
[...]

Elk stuk op elke baan is breed genoeg om 3 auto's naast elkaar te zetten, die 10-20 cm dat ze breder zijn maakt echt niet zoveel verschil :?
Plus een stukje langer, maakt het in sommige bochten toch wat krapper dan normaal. Het is uiteraard niet de main reason, maar speelt toch mee.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:04:
[...]

Ik denk niet dat Helmut Marko het op die manier bedoelt heeft. Hij zal meer bedoelt hebben dat het voor Pierre Gasly wennen zal zijn aan de discipline binnen het Red Bull moederteam. Bij dat team wordt natuurlijk het beste van je verwacht en teveel fouten worden genadeloos afgestraft. Met andere woorden bij Red Bull zal het uiterste van hem gevraagd worden. Hij zal sowieso een zware dobber hebben om Max bij te houden denk ik.
Dat kan je dan ook intern vermelden en het bij een keer laten. Nee, Marko is al weken bezig. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

2007 versie met halo? (bovenste auto) |:(
nvm, gezichtsbedrog

kevlar01 wijzigde deze reactie 07-12-2018 12:14 (10%)

• sjaool

sjaool

@DaniëlWW2 Tja, ik denk dat de journalisten niet creatief genoeg zijn met hun vragen en dan krijgen ze iedere keer hetzelfde antwoord. :P

• Ari Gold
  • Laatst online: 22:09

Waarschijnlijk het janken over de boordradio terugschroeven. :P

Bwoah

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ari Gold schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:21:
[...]

Waarschijnlijk het janken over de boordradio terugschroeven. :P
... en het negeren van teamorders
....en het met olie ondersprayen van je toekomstig teamgenoot

:P

(serieus, ik denk dat dit allemaal wel een rol speelt en Marko hier niet heel blij mee is)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23:41

Destruction

(ex-)Automonteur

Vooral het negeren van teamorders door GAS kan natuurlijk nog wel voor hoofdpijn gaan zorgen, bij STR was dat allicht nog wat minder een probleem dan straks bij RBR zelf. Niet dat ik er vanuit ga dat GAS niks meer dan een 2e rijder gaat worden, uiteindelijk zijn het toch weer 2 nieuwe teamgenoten die zich opnieuw moeten bewijzen ten opzichte van elkaar. Het zou ook zomaar kunnen dat GAS dan de snellere van de 2 blijkt te zijn, bijvoorbeeld.

Iedereen gaat er vanuit dat Max en Pierre een nieuwe Sebastian en Mark gaan worden, op basis van wat?

Destruction wijzigde deze reactie 07-12-2018 12:36 (10%)

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:32

Bosmonster

*zucht*

Als Pierre sneller dan Max blijkt is Pierre nu al de beste coureur allertijden.

Alles kan hoor, maar de waarschijnlijkheid is extreem laag.

Bosmonster wijzigde deze reactie 07-12-2018 12:57 (28%)

Error failed

• Ari Gold
Destruction schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:36:

Iedereen gaat er vanuit dat Max en Pierre een nieuwe Sebastian en Mark gaan worden, op basis van wat?
Dat heb op facebook gestaan. :+

Wanneer had Gasly teamorders genegeerd dan? Welke race was dat?

Bwoah

• mphilipp
Ondertussen is Helmut Marko ook al weken flink bezig met Gasly publiekelijk bewerken in de media.
Of er is één interview geweest dat door de media regel voor regel wordt gepubliceerd, want komkommertijd. Clickbait enzo. Of denk je dat Marko elke week de media belt met 'Ik heb weer een leuke Gasly quote voor je!'. Nee, er is gewoon één interview dat ze breed uitspinnen. Je ziet het ook met die lange interviews van F1, zodra het wordt uitgegeven, krijg je 2 weken lang quotes van die persoon te lezen.

Don't read too much into it.

• creapYYY
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:25
Ari Gold schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:26:
[...]

Dat heb op facebook gestaan. :+

Wanneer had Gasly teamorders genegeerd dan? Welke race was dat?
Tijdens GP van Brazilie:

https://www.gpblog.com/en...eam-orders-in-brazil.html

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:22
https://twitter.com/F1/status/1071019493030129664

Een giveaway voor een Lance Stroll hoodie... De reacties zijn voorspelbaar maar hilarisch :D

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

• Pierre
  • Laatst online: 19:40

Pierre

Zucht

Pathogen schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:56:

Een giveaway voor een Lance Stroll hoodie... De reacties zijn voorspelbaar maar hilarisch :D
haha om je rot te lachen _/-\o_

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Hippocampus
  • Laatst online: 15-06 00:51
Voor iemand met een flair voor woorden is het maar een slechte verteller. Weinig van te leren ook, jammer, ik had iets meer details verwacht.

Het enige wat me wel aansprak kwam in de laatste 10 minuten voorbij, en dat is dat hij van mening is dat de huidige manier van F1 racen te technisch is en dat races te lang duren waardoor de 'moderne toeschouwer' het snel saai vindt.

Zijn ideeën om dit te voorkomen gaat ie testen op de W klasse die opgezet gaat worden. En mocht dit een succes worden hoopt ie dat de F1 volgt. (als ik het goed begrijp)

Ik hoop niet dat men de F1 gaat versimpelen puur voor het feit dat de massa het anders niet kan volgen of voor het popcorn gehalte. :/

• Rivanov
  • Laatst online: 23:34

Rivanov

Apple freak

Is deze al voorbij gekomen? Speciale Red Bull Racing Podcast incl. Max en Daniel.

CHEERS DAN PODCAST
What’s in store? Well for starters, we caught up with Red Bull MTB Freestyle supremo and three-time Farm Jam winner, Matt Jones as well as Power Unit Technician Calum Nicholas plus we’ve got a season round up with Max. We’ve also thrown in a fun countdown because that’s precisely what we love at this time of year.

Topping it all off, we sat down with Daniel one last time to have a bit of a deep and meaningful in one of our most in-depth interviews ever with the Aussie. Expect plenty of laughs, a few tears and stacks of the Honey Badger’s most memorable moments together with the final word from the man himself.

We’ll be bringing our podcasts back with a bang next year but in the meantime, take a listen to our end of season special above...
https://redbullracing.redbull.com/article/cheers-dan-podcast

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• mphilipp
Hippocampus schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:18:
[...]
Ik hoop niet dat men de F1 gaat versimpelen puur voor het feit dat de massa het anders niet kan volgen of voor het popcorn gehalte. :/
Voorlopig zijn ze wel afhankelijk van de massa. Aan 'fans' verdien je niets. Je moet massa hebben om geld te verdienen. Zo denken hullie in ieder geval. Maar het is waar.

Saab ging ook failliet aan de fans. Die kochten geen nieuwe auto's meer. Leuk om te treuren over de teloorgang, maar ze hadden beter een nieuwe Saab kunnen kopen.

• YakuzA

YakuzA

Pathogen schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:56:

Tsjah, het zal wel aan mij liggen. Maar 100 dezelfde grappen over "papa koopt hem wel" vind ik wel heel erg open deur intrappen.

PSN

• Hippocampus
@mphilipp Hmmm, beetje scheve vergelijking denk ik, F1 spulletjes kopen doet iedereen en volgend jaar weer opnieuw.
Het argument is dat het begin leuk is en het eind leuk is maar het midden saai is. Dus maken we de race korter. Zou jij een race van bv een half uur / drie kwartier ambiëren? Ik denk dat het nergens meer over gaat op die manier.

• mphilipp
Hippocampus schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:17:
@mphilipp Hmmm, beetje scheve vergelijking denk ik, F1 spulletjes kopen doet iedereen en volgend jaar weer opnieuw.
Het argument is dat het begin leuk is en het eind leuk is maar het midden saai is. Dus maken we de race korter. Zou jij een race van bv een half uur / drie kwartier ambiëren? Ik denk dat het nergens meer over gaat op die manier.
Nee, ik niet denk ik. Hoewel...als het superspannend is misschien wel. Liever een half uur echte spanning dan 2 uur met een klein beetje spanning.
Maar als regel moet het geld van de massa komen. Dat is gewoon een feit. Wat de zogenaamde echte fans willen is niet zo belangrijk. Wat de massa wil wel. Een klein clubje liefhebbers worden ze niet rijk van.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:35

Martinspire

Awesomeness

Rivanov schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:39:
Is deze al voorbij gekomen? Speciale Red Bull Racing Podcast incl. Max en Daniel.

CHEERS DAN PODCAST

[...]

https://redbullracing.redbull.com/article/cheers-dan-podcast
Was al wel voorbij gekomen, maar het was me niet duidelijk of dit nu een nieuw dingetje was en waarom die nu pas beginnen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Hippocampus
mphilipp schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 16:47:
[...]

Nee, ik niet denk ik. Hoewel...als het superspannend is misschien wel. Liever een half uur echte spanning dan 2 uur met een klein beetje spanning.
Maar als regel moet het geld van de massa komen. Dat is gewoon een feit. Wat de zogenaamde echte fans willen is niet zo belangrijk. Wat de massa wil wel. Een klein clubje liefhebbers worden ze niet rijk van.
Ik heb het niet zozeer over de mate waarin men wel of geen fan is, iedereen beleeft het op zijn of haar manier.
Maar zou je dan bijvoorbeeld nog in de file gaan staan naar Spa als je weet dat je daar bent voor een evenement wat amper een uurtje duurt?

Wat ik niet zo goed snap is dat men tegenwoordig zelfs die vrije trainingen live kan volgen, en als er in mijn ogen iets saai is van het hele raceweekend is het dat wel, maar blijkbaar is er dus genoeg animo voor om dat rendabel te maken. Dat lijkt elkaar dan tegen te spreken.

• Arthur-94
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 30-04 08:23

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• RichardQG
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 23:56

Beter dan de YouTube rewind :+

Acties:
  • +12Henk 'm!
  • Pinned

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Ari Gold

Ari Gold wijzigde deze reactie 07-12-2018 19:05 (4%)

Bwoah

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Overigens kun je het beter via de RBR website bekijken. Dan is het tenminste in HD ipv 360p YouTube.

https://redbullracing.redbull.com/

• sjaool

sjaool

@Rivanov YouTube is gewoon 1080p hoor. Ik denk dat je wat te vroeg was met kijken. ;)

• Ari Gold
Tijdens de livestream was hij bij mij ook maar 360p.

Bwoah

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:13
Kimi weet hoe het moet, eerst drinken, dan Gala.

En een compilatie:
https://streamable.com/bipz7

yorkick wijzigde deze reactie 07-12-2018 21:58 (11%)

kimi

• iichel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:23
Wat heeft Vettel dan onder z'n neus zitten?

Mijn ex-vrouw is vegetariër :-)

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 23:19
Schitterend _/-\o_ Heerlijk dat ie nog ff in de F1 blijft

PSN: iRoyalFlushh

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ach, het is de laatste keer dat ie erheen mag...

En het was gebruikelijk dat Duitse filmsterren uit een bepaald genre in de 70s een snor hadden. Het kan zijn dat het toch 'the obvious" was bij zijn voeten en hij in de vakantie aan het bijverdienen is...

Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

iichel schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:52:
F1 begint echt steeds meer op Mario Kart te lijken, mama mia. :+

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

iichel schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:52:
Spoiler, kon ie iets sneller mee van het podium af.

A smile a day....

• Wom
Heel Twitter staat vol met filmpjes van een dronken Kimi zwaaiend met sigaren, prachtig 🤣

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01:55
Drunk Kimi is the best... Gewoon niet race. Maar bezopen door de pits lopen en interviews geven..

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ari Gold schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:08:
Tijdens de livestream was hij bij mij ook maar 360p.
Klopt, alleen als een filmpje geupload wordt op YT duurt het vaak even voordat de hogere resoluties beschikbaar zijn. Als je nu gaat kijken is het ook gewoon 1080p.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• Jasphur

• Jasphur
Bonjour? Guten Morgen! :D

• DoeEensGek
  • Laatst online: 22:04
Das een best foute pornosnor! _O-

Ik hoop dat ie hem laat staan.

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Ik vind hem daar meer op een Fransman lijken dan op een Duitser. :p

• mphilipp
pjottum schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 23:05:
[...]
En het was gebruikelijk dat Duitse filmsterren uit een bepaald genre in de 70s een snor hadden. Het kan zijn dat het toch 'the obvious" was bij zijn voeten en hij in de vakantie aan het bijverdienen is...
Je bedoelt de pornosnor? Die was in het hele genre gebruikelijk. Check Ron Jeremy... :+

• Jasphur
mphilipp schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:05:
[...]

Je bedoelt de pornosnor? Die was in het hele genre gebruikelijk. Check Ron Jeremy... :+
Wie? Was dat ook een F1 coureur? :+

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:35

Martinspire

Awesomeness

Dat ziet eruit als een verloren weddenschap

Martinspire - PC, PS4, X1

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Martinspire schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:13:
Dat ziet eruit als een verloren weddenschap
Zoals zn kapsel aan het begin van het seizoen? Zou hij elke keer wedden dat hij WDC wordt ofzo?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wel weer mooi filmpje. Goede chemie.

Iemand die verstaat wat die vrouw op de achtergrond zegt op ongeveer 22:41 :?

PC Specs

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 00:23
Kimi had bij nader inzien misschien beter 4e kunnen worden in het kampioenschap:
Aangeschoten Räikkönen hit op internet

Räikkönen negeerde een van de presentatoren en hing daarna even om de nek van zijn collega Sebastian Vettel. De Duitser, die in de zaal naast de drinkende Räikkönen zat, leek zich heel wat minder te amuseren. ,,Kimi heeft zich vanavond uitstekend vermaakt”, zei presentatrice Nicki Shields.

Op andere beelden is te zien dat Räikkönen na zijn podiumoptreden met de nodige moeite weer terugkeert naar zijn plaats in de zaal. De Fin baarde onlangs opzien door in zijn biografie uitgebreid verslag te doen van eerdere alcoholische escapades. Zo vertelt de wereldkampioen van 2007 dat hij in 2012 tussen twee races door twaalf dagen lang dronken is geweest.
Moet hierbij aan een bepaalde aflevering van de Big Bang Theorie denken... Here's Uranus :P

• mphilipp
Het gala was in St.Petersburg. Hij zal wel van de Standard Vodka hebben gesnoept. Past wel bij hem; hij houdt niet van die ellende, dus drinkt ie maar een paar borrels om het draaglijk te maken.

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 11:43:
[...]

Wel weer mooi filmpje. Goede chemie.

Iemand die verstaat wat die vrouw op de achtergrond zegt op ongeveer 22:41 :?
"Just because you've got more questions we wanted to give you a little bit of a [hard gelach]"

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01:55
Waar is the vote voor driver of the event?

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Saturnus schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 15:10:
[...]

"Just because you've got more questions we wanted to give you a little bit of a [hard gelach]"
thx maar snap niet waarom ze zo moesten lachen..... :X :o :?

PC Specs

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:49:
[...]

thx maar snap niet waarom ze zo moesten lachen..... :X :o :?
Ik vermoed om 0:50 @ https://www.gpfans.com/en...en-advice-on-baby-making/

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:17
Ik moest gelijk denken aan Brad Pitt in Inglorious Basterds

• Jasphur
Misschien was het wel echt een goed seizoen, misschien was het wel omdat dit nu mn derde seizoen intensief F1 volgens is en ik het spel veel beter begin te begrijpen, misschien was het omdat Alo ervandoor gaat, misschien was het wel dit forum met al zijn emotie, maar sowieso is het deze montage

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:13
En nog 1:

kimi

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

caspervc schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:04:
[...]

Ik moest gelijk denken aan Brad Pitt in Inglorious Basterds

[Afbeelding]
Ik eerder aan deze

• Jasphur
Honda. 50 jaar geleden toen en nu

Honda had een Honda event. Staan toffe plaatjes op Twitter. Niet alles is F1 gerelateerd, maar een filmpje met wat geluid kan wel, toch? Grappig dat die Honda in de TR niet boven de rest uitkomt volgens mij.

Jasphur wijzigde deze reactie 09-12-2018 12:02 (55%)

Pagina: 1 ... 93 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True