[F1] Seizoen 2018 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 96 Laatste
Acties:
  • 557.055 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 20:21
Op radio 2 zojuist het nieuws dat iemand (een of andere ambtenaar ofzo) in Vietnam zijn mond voorbij gepraat heeft en genoemd heeft dat we over 2 jaar een F1 race in Hanoi hebben

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 01-11-2018 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:07
Dat GP in Vietnam bericht is toch al vreselijk oud nieuws? Heb het al diverse malen voorbij zien komen tijdens de weken na de zomerstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

talkatoo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:27:
[...]

Jongste pole is Vettel met 21 jaar en 72 dagen.

Max is nu 21 jaar en 32 dagen oud. Hij heeft dus nog 40 dagen. Over 24 dagen is de laatste race van het seizoen.

Het kan, nog twee races de tijd. Zal wel lastig worden.
Brazilië en Abu Dhabi zijn beiden praktisch onmogelijk. Beiden zijn wel behoorlijke power circuits, waar Red Bull qua motorvermogen er niet aan te pas komt.

In de race kan er natuurlijk weer van alles gebeuren, maar die jongste pole is wel echt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 04-10 20:21
nachtnet schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:49:
Dat GP in Vietnam bericht is toch al vreselijk oud nieuws? Heb het al diverse malen voorbij zien komen tijdens de weken na de zomerstop.
Klopt, maar ook wanneer? En dat het definitief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 04-10 18:23

AzzKickah

06-CENSORED

Bosmonster schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:53:
[...]

Brazilië en Abu Dhabi zijn beiden praktisch onmogelijk. Beiden zijn wel behoorlijke power circuits, waar Red Bull qua motorvermogen er niet aan te pas komt.

In de race kan er natuurlijk weer van alles gebeuren, maar die jongste pole is wel echt weg.
Het kán gigantisch plenzen in Brazil he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Ja via tweets van @FormulaMoney

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bansheeben schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:53:
[...]
Jawel hoor, Horner heeft geloof ik zeker wel verkondigd dat Max op een andere manier bochten aansnijdt dan Ricciardo, waardoor Ricciardo minder last heeft van de bbw issues dan Max. Niet dat dit verder persé voor Max pleit, maar het is dus wel beaamd door RBR zelf.
AMuS [vertaald]
Verstappen made afterwards the technology responsible: "When downshifting, the rear wheels always blocked. We've been carrying the problem around since early in the morning and never quite solved it. I'm more forward with the brake balance to stabilize the car, but it still was not ideal. I just could not attack fully."

Team consultant Helmut Marko assisted: "Without any problems Max drives two or three tenths faster." However, the man from Graz also said: "It is uncomfortable for the driver, but not impassable. Ricciardo had similar problems, but copes better. "Ricciardo confirmed. "I did not feel the problems as bad as Max described them."

Team boss Christian Horner explains: "Max is a bit like Vettel. He drives into the curve so fast that it bothers him when the rear does stupid things. Ricciardo drives more the classic line and feels the dropouts not so."

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als dit fenomeen al sinds de Vettel - Red Bull jaren bestaat hoe kan het probleem dan ineens zo erg zijn dat het je rijstijl in de weg zit. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:14

pinda powerrr

Slow down...

Hippocampus schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:57:
Als dit fenomeen al sinds de Vettel - Red Bull jaren bestaat hoe kan het probleem dan ineens zo erg zijn dat het je rijstijl in de weg zit. :?
Beter lezen ;)
Horner vergelijkt de stijl van Verstappen met die van Vettel, zijn rijden min of meer dezelfde soort lijnen. Ricciardo rijdt de "klassieke" lijnen, waarbij je dus minder last hebt van het euvel.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

pinda powerrr schreef op donderdag 1 november 2018 @ 17:13:
[...]

Beter lezen ;)
Horner vergelijkt de stijl van Verstappen met die van Vettel, zijn rijden min of meer dezelfde soort lijnen. Ricciardo rijdt de "klassieke" lijnen, waarbij je dus minder last hebt van het euvel.
Hier staat toch dat het probleem een Renault 'dingetje' is? (of ik lees het inderdaad verkeerd)
Intriguingly, Horner indicates the same trait was apparent in Renault’s first generation of V6 hybrid power units when Sebastian Vettel still drove for the team.
Hierdoor dacht ik het toch correct te lezen eigenlijk;
Vettel solved his problem by leaving the team and joining Ferrari. Verstappen hopes his problem will be solved when he gets his hands on a Honda next year.
Bron van @Twynn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Hippocampus schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:57:
Wellicht dat het probleem meer effect heeft bij minder downforce zoals Mexico en/of niet bij elke Renault motor update even aanwezig is.

Edit: volgens mij is het probleem dat wanneer dat de motor veel harder remt dan je zou verwachten wanneer je het gas los laat. Ricciardo neemt de klassieke lijn en remt vaak voordat hij de bochten in gaat. Max gaat veelal vol gas en neemt vaak ook de curbstones mee. Veel bochten in Mexico waren (misschien door de downforce) net niet vol gas, en de motor dus hard remt. Maar waarom dat in Mexico een groter probleem was dan in andere races weet ik zo niet.

[ Voor 36% gewijzigd door ThomasG op 01-11-2018 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@ThomasG : Probleem in Mexico was groter omdat de relatieve kansen op winst veel groter waren. Als de motor van RBR in een niemandsland dit gedrag vertoont en VER/RIC voor P5/P6 rijden is het veel minder storend dan als je in gevecht om P1 gaat/kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:11:
Het enige wat ik erover kan vinden is het tegenovergestelde:
Horner spreekt zichzelf weer eens tegen:
Horner: 'Max neemt veel meer snelheid mee de bochten in dan Daniel'
’Max was meer gevoelig voor dat probleem omdat hij meer snelheid meeneemt in een bocht dan Daniel. Dat is altijd al zo geweest’’, ving RaceFans van de Horner op.

‘’Doordat Max meer snelheid meeneemt, moet hij erop kunnen vertrouwen dat de achterkant van de wagen stabiel is. In Mexico ging dat mis omdat het vermogen anders werd afgegeven terwijl hij terugschakelde. Hij kon daardoor niet goed op het gas gaan. Het is een probleem met zijn engine mapping’’, vervolgde de teambaas.

Horner vergelijkt de situatie ook met een viervoudig wereldkampioen die vroeger voor Red Bull reed: ‘’Hij lijkt in dat opzicht een beetje op Sebastian. Hij was daar ook gevoeliger voor dan Daniel. Hij neemt gewoon zoveel snelheid mee, dat hij verrast wordt als de wagen niet doet wat hij wil. Als dat gebeurt, moet je langzamer gaan rijden dat je eigenlijk kan’’, concludeerde Horner tot slot...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-10 11:38
Nyck de Vries op fb

Lately there have been various rumours in the media about myself and Jumbo in relation to Williams. To clarify things, Jumbo is not and will not invest any money in my career. Of course we’re collectively looking at career opportunities, however this is certainly not our philosophy and strategy. I hope to announce my future plans soon, be patient 😉

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deze wou ik ook nog plaatsen in het Mexico topic, maar ik was het vergeten. :P Bekijk op ware grote. ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kOf54yV.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-11-2018 20:06 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

warp schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:48:
[...]

Horner spreekt zichzelf weer eens tegen:

[...]
Hij spreekt zich nergens tegen, het klopt nog steeds wat hij zegt. Vet/Max rijden anders dan Ric in dezelfde auto, maar heeft er echt geen problemen mee wie van de 2 nu P1 komt te staan, het is beide goed voor het team.
DaniëlWW2 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:04:
Deze wou ik ook nog plaatsen in het Mexico topic, maar ik was het vergeten. :P Bekijk op ware grote. ;)
[Afbeelding]
Hadden ze wel enkel unieke foto's moeten gebruiken, niet continue dezelfde :P

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2018 20:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:18
*edit stond er al

[ Voor 95% gewijzigd door bakkie1985 op 01-11-2018 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Kijk eens 3 berichtjes boven je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:21:
Hij spreekt zich nergens tegen, het klopt nog steeds wat hij zegt. Vet/Max rijden anders dan Ric in dezelfde auto, maar heeft er echt geen problemen mee wie van de 2 nu P1 komt te staan, het is beide goed voor het team.
Nee hoor, in het ene bericht roept Horner dat Max geen problemen heeft en vervolgens zegt hij dat Max een wel degelijk een probleem heeft (nadat Marko iets zegt over Max en problemen met zijn engine mappings).

Is niet de eerste keer dat Horner terugkomt op een uitlating nadat Marko totaal iets anders zegt.

[ Voor 7% gewijzigd door warp op 01-11-2018 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 02:28
B-Real schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:19:
[...]

De frustratie kwam echt niet daar vandaan.

De frustratie zat hem in het feit dat Max in de training het snelst was van allemaal, maar dat hij ook de hele tijd al problemen had met de auto.
Zijn teamgenoot had deze problemen in de training niet/minder en kon het tempo van Max niet bijbenen.

In de kwalificatie ging alles ook nog voorspoedig voor Max, ondanks de problemen met de auto waar hij omheen moest rijden, totdat ze in het laatste deel (laatste ronde zelfs!) van de kwalificatie aan kwamen.

Tot op dat moment leek het erop dat Max vrij eenvoudig een toptijd zou kunnen neerzetten. Door een klein foutje en die problemen met zijn auto, waar Ricciardo minder last van had, pakte Ricciardo de pole met 0,026 seconde. Weg was zijn kans om dit seizoen nog een pole te scoren, iets wat z'n teamgenoot in Monaco (ook al zo'n succes voor Max) al wel had gedaan.

Dat is waar de frustratie zat, niet het feit dat hij hierdoor een nietszeggend record voor jongste polesitter is misgelopen.
Wel grappig dat hij zelf niets zei over problemen met de auto in de vrije trainingen of de race... Kortom beetje excuses zoeken in de machinerie. Verstappen is een briljante coureur die snel naar het niveau van Vettel en Hamilton aan het klimmen is, maar tijdens de kwalificatie was Ric gewoon beter.

[ Voor 0% gewijzigd door Kaaswagen op 01-11-2018 21:53 . Reden: nvm, ik ben pannenkoek ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Kaaswagen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:43:
Wel grappig dat hij zelf niets zei over problemen met de auto in de vrije trainingen of de race... Kortom beetje excuses zoeken in de machinerie. Verstappen is een briljante coureur die snel naar het niveau van Vettel en Hamilton aan het klimmen is, maar tijdens de kwalificatie was Ric gewoon beter.
Not sure if trolling... zeker gemist dat hij stil viel tijdens VT2?
Max liep het hele weekend al te klagen over de motor enz.
BREAKING: Max Verstappen valt uit in slotfase van VT2 Mexico!
Verstappen: "Lijkt te gaan om een hydraulisch probleem, maar.."
etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-10 22:28
Een vriend stuurde net deze uitgelekte track lay-out van het circuit in Vietnam...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Me2iRcQWUqq5AsMxAFpI3ax8/full.jpg

Een beetje Sochi of Baku 2.0. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 02:28
warp schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:50:
[...]

Not sure if trolling... zeker gemist dat hij stil viel tijdens VT2?
Max liep het hele weekend al te klagen over de motor enz.
BREAKING: Max Verstappen valt uit in slotfase van VT2 Mexico!
Verstappen: "Lijkt te gaan om een hydraulisch probleem, maar.."
etc.
Ok dat had ik gemist inderdaad!

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• nachtnet
Dataloggen in de jaren 70Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dq8eAYjXcAE3OFG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Fuwor schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:51:
Een vriend stuurde net deze uitgelekte track lay-out van het circuit in Vietnam...
[Afbeelding]

Een beetje Sochi of Baku 2.0. :9
Ze hebben iig geprobeerd om niet te veel 90 graden bochten erin te doen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:31

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

warp schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:37:
[...]

Nee hoor, in het ene bericht roept Horner dat Max geen problemen heeft en vervolgens zegt hij dat Max een wel degelijk een probleem heeft (nadat Marko iets zegt over Max en problemen met zijn engine mappings).

Is niet de eerste keer dat Horner terugkomt op een uitlating nadat Marko totaal iets anders zegt.
Hij zei niet dat er geen probleem was, hij zij dat max en Daniel dezelfde auto hebben.
Van alle Teambazen schaar ik Horner nog wel onder de betrouwbaarste.

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 01-11-2018 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:11
Heerlijk die oude technologie! BASF bandjes O+

Heb ik nou gemist in dit topic dat de nieuwste beyond the grid podcast er is?
Met Sir Jackie Stewart!

Prachtige verhalen weer. Ik heb normaal niet zoveel met podcasts, maar de verhalen die Tom Clarkson steeds weer boven water weet te halen zijn heerlijk.

Over hoe de coureurs het ambulancepersoneel vroegen om ze met toeters en bellen te begeleiden naar het vliegveld, hoe hij in 1 jaar tijd 68 keer de ocean overstak, maar ook over het pijnlijke verlies van collega's en vrienden..

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Ik kan mij foto’s herinneren waarop de engineer achterop de auto zat om de bandenslijtage in de gaten te houden tijdens de trainingen. Maar die kan ik helaas zo snel niet terug vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-10 16:17
MikeyMan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:12:
[...]

Hij zei niet dat er geen probleem was, hij zij dat max en Daniel dezelfde auto hebben.
Van alle Teambazen schaar ik Horner nog wel onder de betrouwbaarste.
Hierbij de radio communicatie.
Linkje van artikel: https://www.racefans.net/...erstappen-more-ricciardo/

Verstappen’s radio after Q2 ultra-soft run
To Verstappen: And that put you P1. Top six on ultras, 15.6, saw you lost quite a bit of time in sector three as well and it’s still looking a little bit neutral into some of the low-speed turns.
Verstappen: Yeah, very neutral.
To Verstappen: Is that just balance or engine issues?
Verstappen: Well, a little of both.

Verstappen’s radio after aborted Q2 hyper-soft run
To Verstappen: Abort, Max, abort. So just make sure your dash is negative on the way in and box.
Verstappen: How did it look?
To Verstappen: From outside it looked reasonable, certainly sector two through sector three. How did the car feel?
Verstappen: Yeah, same issues still.
To Verstappen: Understood. You were purple again in sector two. Looked like your sector three was again a step up.
Verstappen: Yeah I have a lot of rear locking under braking as well which is not helping.
To Verstappen: Which corners?
Verstappen: One a little bit but especially four.
To Verstappen: OK we’ll have a look, thank you.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kan zo snel niet zien of het al gerapporteerd is, maar de "mraaaw" geluid maker bij de USA grand prix is nu bekend: https://twitter.com/F1/status/1054350565759582208

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Berichtje van ricciardo

https://streamable.com/pu362

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Blijkbaar is het voor de buitenlandse pers niet interessant als nieuws-item, want ik zie er nog weinig over verschijnen. Enkel de site's met de rood/wit/blauwe vlag brengen het als nieuws, dus......

En dan nu "echt" nieuws 8)

Haas lose appeal against Romain Grosjean Italian GP exclusion

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 04-10 22:50
hardware-lover schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:35:
Blijkbaar is het voor de buitenlandse pers niet interessant als nieuws-item, want ik zie er nog weinig over verschijnen. Enkel de site's met de rood/wit/blauwe vlag brengen het als nieuws, dus......

En dan nu "echt" nieuws 8)

Haas lose appeal against Romain Grosjean Italian GP exclusion
Daat Haas dit ging verliezen was vooraf ook al wel te voorspellen.
Bedoel regels zijn regels en als jij 2mm(volgens mij) de regels overschrijd dan is het duidelijk.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Martin0 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:38:
[...]

Daat Haas dit ging verliezen was vooraf ook al wel te voorspellen.
Bedoel regels zijn regels en als jij 2mm(volgens mij) de regels overschrijd dan is het duidelijk.
Ik kan me Ross Brawn nog herinneren die met een liniaaltje aantoonde dat dit niet altijd zo hoeft te zijn. :+

Afbeeldingslocatie: http://atlasf1.autosport.com/news/1999/oct/images/19991018-3.jpg
jaja, nog een plaatje van gevonden ook :) Context voor de jongere fans: http://atlasf1.autosport.com/news/1999/oct/1713.htm

[ Voor 20% gewijzigd door Maverick op 02-11-2018 11:44 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Maverick schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:42:
[...]

Ik kan me Ross Brawn nog herinneren die met een liniaaltje aantoonde dat dit niet altijd zo hoeft te zijn. :+

[Afbeelding]
jaja, nog een plaatje van gevonden ook :) Context voor de jongere fans: http://atlasf1.autosport.com/news/1999/oct/1713.htm
Nee oke maar de meet technieken in 2000 zijn inmiddels zwaar verouderd tegen over de technieken van vandaag dus ze zullen het niet meer redden met een linaaltje :P

Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Kunnen jullie je nog herinneren dat tijdens de GP van USA iemand motorgeluiden zat na te bootsen tijdens de race? Deze knakker heeft er een filmpje van gemaakt:
https://www.dumpert.nl/me...eeeooww_man_gevonden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
vanmiddag vanaf 16:00u op het youtube-kanaal van F1.

De GP van Brazilie 2008 (integraal)

[YouTube: Re-live the 2008 Brazil Grand Prix]

spoiler: Niet klikken als je niet wil weten wat er op het spel stond en wie er hoe won
Massa in de Ferrari kan kampioen worden, HAM moet een 5e plaats halen om kampioen te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:00

Polycom

Poes van goud

Hamilton werd wereldkampioen.. phoe phoe wat een spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie kennen hem vast al?

Ik ging iig stuk:

Behind the scenes video:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
SnowDude schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:20:
[...]

Dat is een nationaal park, ik denk niet dat je dan heel veel vrienden maakt met de tofu knagers in dit land ;)
Zo'n vermoeden had ik al ja, ik ken de plaatselijke boomknuffelaars daar niet maar het gebied/regio en circuit des te beter.

Vaak moet ik leveren in Zandvoort en altijd als de zon schijnt, want dan komen en toeristen en hebben de klanten spullen nodig. :'( Met 3 zonnestralen staan de N200 en de N201 al helemaal vast, zelfs met slecht weer zijn het druk bereden wegen Er is nooit niet genoeg parkeergelegenheid in Zandvoort. Er zijn grote parkeerterreinen in beverwijk en op Schiphol bij de Vopak (westpoort) zijn ook gigantische stukken braakliggend terrein. Als ze nu verplicht met combikaarten en pendelbussen gaan werken zit niet de hele regio 4dgn op slot. Er moet nog veel gebeuren willen ze dit in 2 jaar van de grond krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 02-11-2018 12:39 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:26
Polycom schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:08:
Hamilton werd wereldkampioen.. phoe phoe wat een spoiler.
Jij bent vast leuk op feestjes zeg...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:45

Edd

Zullen we het weer over Max zijn Q-probleem hebben in Mexico? :+

Weer een mooie technische uitleg van Scarbs hierover.
[YouTube: Max's F1 Mexico Q-problem - Craig Scarborough update By Peter Windsor]

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnowDude schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:36:
[...]

Tja dat hou je bij elke oplossing. Als je ergens een nieuwe baan wil plaatsen dan klaagt ook iedereen steen en been, omdat toevallig op die plek een breedgebekte-roodgestippelde-kortharige-rondneusrat rond liep 5 jaar geleden.
Correctie, dat is inmiddels 6 jaar geleden, wel even accuraat blijven :+

Het zal me niets verbazen dat er gewoon een protest gaat komen tegen de tijd dat wij hier een F1 race hebben. Als ze al doorslaan met zwarte piet, moet dit nog wel factor 5 erger :P

Of anders krijgen we hier misschien wel een Formule E race.. niemand gaat kijken :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 10:03
SnowDude schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:44:
[...]

Soort tweede paul ricard kwa sfeer:+

Ik stem wel voor een circuit op een kunstmatig eiland in zee gecombineerd met een nieuwe luchthaven en een windmolen park.

Hoewel, we hebben al een kunstmatig eiland met een vliegveld (Flevoland :+ ) en dat geeft ook genoeg gezeik
Je hebt plek zat in de Flevopolder. Dat is zo plat als een dubbeltje en dan geef je de opdracht aan Herman Tilke. Dat gaat gegarandeerd een succes worden. ;)

De Japanners doen het overigens anders. Iedere bezoeker krijgt een treinkaartje met een toegewezen trein en tijd. Een paar jaar geleden was het heel slecht weer, toen was er sprake van om de GP te verzetten in tijd. Dat kon alleen niet wegens het systeem van de treinkaartjes.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Als je de Interlagos 2008 nog eens mee wil maken: hij is nu te zien op Youtube: YouTube: Re-live the 2008 Brazil Grand Prix

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-10 16:47

basvn

Breezand - NHN

Horner zag er in 2008 ouder uit als nu :+

2008,
toen Hamilton nog geen 5 wereldtitels had
toen Button nog geen wereldtitel had
toen Vettel nog geen 4 wereldtitels had
toen Rosberg nog geen wereldtitel had

veel veranderd in die tijd :P

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:25:

2008,

Toen McLaren nog geen grap was. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:26:
[...]

Toen McLaren nog geen grap was. :+
toen STR nog hoger eindige dan RBR
(39 vs 29 punten)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

De gehele 2008 kampioenschap race word nu live gestreamed door f1 youtube kanaal :
[YouTube: Re-live the 2008 Brazil Grand Prix]

Edit spuit 111 zie ik me excusie.

[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 02-11-2018 16:39 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
Oude F1 races gratis beschikbaar maken (op YouTube) had onder Bernie's bewind nooit gebeurt :+

Edit: ik blijf die "extra voorvleugel" uit 2008 maar aan gek gezicht vinden. Vooral als je onboard mee kijkt, alsof twee afdek klepjes zijn opengeklapt.

[ Voor 44% gewijzigd door ThomasG op 02-11-2018 16:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

basvn schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:27:
[...]

toen STR nog hoger eindige dan RBR
(39 vs 29 punten)
Toen Max nog 11 was :+

edit: Rustig hier! Zit iedereen de race van 2008 te checken zeker? :)

[ Voor 15% gewijzigd door albino71 op 02-11-2018 16:53 ]

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

2008,

Toen we (de ronden) nog aftrokken ipv optelden :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 12:45

Edd

2008,

toen er nog geen DRS was ;)

EDIT:
toen Vettel nog wel wist hoe je in de regen rijdt.. en Hamilton niet :+

[ Voor 9% gewijzigd door Edd op 02-11-2018 17:50 ]

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ATS schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 16:12:
Als je de Interlagos 2008 nog eens mee wil maken: hij is nu te zien op Youtube: YouTube: Re-live the 2008 Brazil Grand Prix
Hamilton wins en na de race stond er een Honda in de fik. Er is dus weinig veranderd. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:57:
[...]

Hamilton wins en na de race stond er een Honda in de fik. Er is dus weinig veranderd. :Y)
En een Ferrari monteur die een wandje sloopt:

:+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Nee joh, dat was Daniel Ricciardo :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik ga volgend jaar naar de formule 1 fabriek van Red Bull woeehoe! Kogel door de kerk, super blij etc etc. Is het al januari? :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Leoon. schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:30:
Ik ga volgend jaar naar de formule 1 fabriek van Red Bull woeehoe! Kogel door de kerk, super blij etc etc. Is het al januari? :D
In januari? Je begrijpt dat je dus veel foto's zal moeten maken hé. :>
Of eigenlijk beter gezegd. Je moet veel foto's maken en die moet je absoluut geheim houden tot de wintertesten van 2019 beginnen. De concurrentie mag de glorieuze RB15 niet zien, totdat het te laat is. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 12:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:29:
[...]

Of eigenlijk beter gezegd. Je moet veel foto's maken en die moet je absoluut geheim houden tot de wintertesten van 2019 beginnen. De concurrentie mag de glorieuze RB15 niet zien, totdat het te laat is. ;)
Misschien foto van de gp2 engine maken...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
pjottum schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:44:
[...]

Misschien foto van de gp2 engine maken...
Dan had hij naar Renault moeten gaan B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:29:
[...]

Ik zal heeeeeel veel foto's proberen te maken. Eind januari is het. Kan niet wachten om een glimp op te vangen van iets wat ik al vaak via YouTube bekeken heb en via de tweaker die vorig jaar heen is geweest. Nu dan zelf. zo blij *O*

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Nog een weekje.Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DrEM3AnVYAIr8Hz.jpg

via @suttonimages 1980 interlagos

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Nog even inimini terugblik op vorige week :)

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/mexicotopshots2018/1016961511-SUT-20181027-dcd1827oc209.jpg.transform/9col-retina/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/mexicotopshots2018/1016962377-SUT-20181027-dcd1827oc563.jpg.transform/9col-retina/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/mexicotopshots2018/1016963744-SUT-20181028-dcb1828oc60.jpg.transform/9col-retina/image.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 04-10 20:12
Leoon. schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:30:
Hee maar, vertel, vertel, hoezo ga je naar de fabriek? Hier zit een verhaal achter!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Kassad schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:33:
[...]

Hee maar, vertel, vertel, hoezo ga je naar de fabriek? Hier zit een verhaal achter!
Voor zover ik weet kun je bij Red Bull gewoon een tour door de fabriek krijgen. Hoeft dus niet perse iets speciaals te zijn/verhaal achter te zitten. Hetzelfde als dat je bv bij verschillende bierbrouwerijen ook als uitje een rondleiding kunt krijgen kun je ook 'een dagje uit' naar de fabriek van RBR gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:32

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
JeroenTheStig schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:59:
Kunnen jullie je nog herinneren dat tijdens de GP van USA iemand motorgeluiden zat na te bootsen tijdens de race? Deze knakker heeft er een filmpje van gemaakt:
;)

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenTheStig op 03-11-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:32
Lol, nvm spuit 11 :+

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
[Vimeo: RossBrawn]

Ross Brawn over het 2021 concept.

[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 03-11-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Zojuist de GP van Brazilië 2008 terug gekeken op YouTube (deze kun je nu dus gewoon kijken nadat je hem gisteren 'live' kon kijken). En wat ik mij realiseerde is dat van de 5 keer dat Hamilton nu WK is geworden dat minimaal 3x gebeurt in een race dat hij zelf niet op het podium eindigt. 2008 dan in laatste EP met een vijfde plaats, en vorig en dit jaar in Mexico met respectievelijk een 9e? en 4e plek. Uiteraard heeft hij bij deze laatste twee ook na het behalen van het kampioenschap nog voldoende punten binnen gesprokkeld, maar wel een 'opvallende' statistiek vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

RobertMe schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:55:
[...]

Voor zover ik weet kun je bij Red Bull gewoon een tour door de fabriek krijgen. Hoeft dus niet perse iets speciaals te zijn/verhaal achter te zitten. Hetzelfde als dat je bv bij verschillende bierbrouwerijen ook als uitje een rondleiding kunt krijgen kun je ook 'een dagje uit' naar de fabriek van RBR gaan.
Kassad schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:33:
[...]

Zoals de mede-tweaker boven je zegt idd. Dit keer is het niets meer dan boeken. Vorig jaar is ook een tweaker gegaan, weet even niet meer wie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Leoon. schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:32:
[...]

[...]

Zoals de mede-tweaker boven je zegt idd. Dit keer is het niets meer dan boeken. Vorig jaar is ook een tweaker gegaan, weet even niet meer wie. :)
Ik had me niet gemeld, maar ben er wel vorig jaar geweest.

Erg toffe ervaring. Je krijgt best veel te zien van de fabriek. Vooral ook de ruimte met de F1 wagens is vet. Die hebben ze dit jaar zelfs verplaatst en vernieuwd.
Maar ook wat je allemaal in de fabriek ziet is tof. Je mag ook heel veel vragen, kregen best veel antwoorden :)

Gewoon te regelen via Red Bull Hospitality.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +36 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb de hele Zandvoort discussie maar naar een apart topic afgesplitst. :P

[F1] GP in Nederland?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 22:47
DaniëlWW2 schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:55:

[F1] GP in Nederland?
Topper! Toen ik zojuist dit F1 topic opende dacht ik direct weer: hej dit gaat over de F1 zelf :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

[F1] GP in Nederland?
top actie om af te splitsen, als fervent selectief f1 nieuws-lurker (en af en toe een post) kan me de zandvoort discussie eigenlijk gestolen worden (zie t wel gebeuren, of niet). nu heb ik mn oude vertrouwde topic weer terug :)

met t seizoen in de bag voor hammie kijk ik eigenlijk alweer uit naar de wintertesten (die toch in barcelona zijn ipv bahrein? dat was toch een roddel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

dyrc schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:04:
[...]

top actie om af te splitsen, als fervent selectief f1 nieuws-lurker (en af en toe een post) kan me de zandvoort discussie eigenlijk gestolen worden (zie t wel gebeuren, of niet). nu heb ik mn oude vertrouwde topic weer terug :)

met t seizoen in de bag voor hammie kijk ik eigenlijk alweer uit naar de wintertesten (die toch in barcelona zijn ipv bahrein? dat was toch een roddel)
https://www.skysports.com...r-line-ups-and-test-dates

Onderaan staat dat het testen in Barcelona is..
When is Testing in F1 2019?
Test One February 18 February 21 Barcelona
Test Two February 26 March 1 Barcelona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 04-10 20:12
Leoon. schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:32:
[...]

[...]

Jammer dat er geen gaaf verhaal is maar wat cool dat je je gewoon kan aanmelden! Ik weet waar mijn volgende vakantiebestemming is :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

weg [andere upload blijkbaar]

[ Voor 87% gewijzigd door hardware-lover op 04-11-2018 22:44 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

CrazyFool schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:34:
[...]

Topper! Toen ik zojuist dit F1 topic opende dacht ik direct weer: hej dit gaat over de F1 zelf :+
dyrc schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:04:
[...]

Tja, het liep een beetje uit de hand en langer wachten maakte het alleen maar problematischer. Het koste me nu al een kwartier om reacties te verplaatsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:40

Destruction

(ex-)Automonteur

[F1] GP in Nederland?
Jammer dat dit (nog?) niet kan zonder de bookmarks van anderen te verklooien :/

Ik ben het met je eens dat een apart topic beter is, maar die bookmarks zijn nou juist zo handig om topics goed te volgen... * Destruction moest dus handmatig weer het topic doorspitten....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 10:03
Destruction schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:30:
[...]

Ik ben het met je eens dat een apart topic beter is, maar die bookmarks zijn nou juist zo handig om topics goed te volgen... * Destruction moest dus handmatig weer het topic doorspitten....
Ik gebruik geen bookmarks, ik ga bovenin naar "mijn topics" en dan staan de threads met de laatste discussies bovenaan. Eén klik op de blauwe balonnetjes en ik ben bij de eerste post die ik nog niet gelezen had.

Dit was dus : waarom staat er ineens een topic over zandvoort bovenin mijn lijstje? Nou omdat het was afgesplitst inclusief mijn reacties. Dus ik kon zo weer verder lezen. :D

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-09 19:38

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://www.foodandfunontherun.com/wp-content/uploads/2016/09/Race-Week.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
RACEWEEK!! En ik ben er dankzij een thuisstudie weekje wat meer bij dan normaal de afgelopen tijd :P
Afbeeldingslocatie: https://video.skysports.com/91OGZrNzE6Q6SAQGOHjJ9_U0-YnOELE5/promo303330906

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 5 november 2018 @ 08:20:
RACEWEEK!! En ik ben er dankzij een thuisstudie weekje wat meer bij dan normaal de afgelopen tijd :P
[Afbeelding]
"Thuisstudie" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Ik vraag mij eigenlijk wel af hoevaak er toevallig "zakenreis" is in de buurt van een GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
ThomasG schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:19:
[...]
Ik vraag mij eigenlijk wel af hoevaak er toevallig "zakenreis" is in de buurt van een GP.
Zelfs bij de GP zelfs zijn er vaak echte zakenreizen die zich afspelen in de VIP-areas. Het is nog altijd een evenement uit de luxe / zakenwereld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:48
Kom maar op met dat Brazilië topic :)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 20:50

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:46

Spotmatic

Ken sent me

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 22:51
Rob Smedley stopt aan het eind van dit seizoen bij Williams. De reden zou zijn omdat hij meer tijd aan zijn gezin wil besteden.

Ik snap het wel, werken bij Williams is als het trekken aan een dood paard. Het zou mij niks verbazen dat hij na een sabbatical weer bij een ander team opduikt, het is volgens wel één van de betere binnen het F1 wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
B-Real schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:13:
Rob Smedley stopt aan het eind van dit seizoen bij Williams. De reden zou zijn omdat hij meer tijd aan zijn gezin wil besteden.

Ik snap het wel, werken bij Williams is als het trekken aan een dood paard. Het zou mij niks verbazen dat hij na een sabbatical weer bij een ander team opduikt, het is volgens wel één van de betere binnen het F1 wereldje.
Is Smedley niet heel lang de hoofdengineer geweest van Massa?

Twitch

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Misschien al bekend, maar wilde dit kanaal toch met jullie delen. F1 Livery Histories. Kanaal met de geschiedenis van sponsoren en kleurstellingen van huidige en vergane teams. Enorm interessant vind ik zelf, wordt veel toffe achtergrondinformatie gegeven.

Enkele voorbeelden:

Heb ze zowat allemaal achter elkaar zitten kijken :o

Kwam via het account van https://twitter.com/f1colours achter dit kanaal. Ook een leuke mocht dit onderwerp je interesseren. Ik ben namelijk zo iemand die regelmatig checkt of teams nieuwe sponsoren hebben, vraag me ook niet waarom 8)7
Martin0 schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:58:
[...]

Is Smedley niet heel lang de hoofdengineer geweest van Massa?
Yup, is bekend van 'Fernando is faster than you..'. Is mee met Massa gegaan toen deze naar Williams ging.

[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 05-11-2018 14:03 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:17

Martinspire

Awesomeness

B-Real schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:13:

Ik vraag me af in hoeverre dit ook nog samengaat met Paddy Lowe. Is die niet nog gewoon het huis aan het opschonen om een nieuw team te formuleren?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Destruction schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:30:
[...]

Tja, eigenlijk hoopte Agee en ik dat de discussie wel uit zou razen. Aangezien dat niet gebeurde en dit topic over niks anders meer ging, moest er afgesplitst worden. Dat het bookmarks kapot maakt kan ik ook helemaal niks aan doen. :)
SnowDude schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:41:
Kom maar op met dat Brazilië topic :)
Kunnen jullie er niet bij ofzo? :Y) >:)
[F1 2018] Race 20 - GP van Brazilië

Pagina: 1 ... 76 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1