![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 20
|
[ Voor 2% gewijzigd door nachtnet op 06-11-2018 09:17 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 20
|
[ Voor 2% gewijzigd door nachtnet op 06-11-2018 09:17 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als ik inlog krijg ik netjes 18:10 te zien (ik hoopte dat het 19:10 was, de kleine gaat om 19:00 naar bed)Jasphur schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:04:
Op F1.com staat overigens dat de race om 19:10 uur is NL tijd. Neem aan dat dit een foutje is ivm de wintertijd? Of...?
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Volgens Google is het op dit moment 05:08 in Sao Paulo. Dus dat is een 3 uur tijdsverschil. In Brazilie is de winterijd al ingegaan op 23 september. Aangezien de race lokale tijd start om 15:10 is dat bij ons dus 18:10.Jasphur schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:04:
Op F1.com staat overigens dat de race om 19:10 uur is NL tijd. Neem aan dat dit een foutje is ivm de wintertijd? Of...?
Waarschijnlijk wel, maar niet met de wintertijd hier. Brazilië heeft een paar weken terug besloten om het omzetten van de klok een paar weken later/eerder te verschuiven. Dit (race)weekend valt dus ergens tussen de oude en nieuwe datum voor het omzetten van de klok. FOM heeft op basis daarvan besloten om de lokale race tijd met 1 uur aan te passen waardoor in de rest van de wereld de tijden gelijk blijven. Waarschijnlijk is dit dus de oorzaak van dat f1.com niet goed loopt (tijdzones op server niet bijgewerkt? Of juist wel bijgewerkt maar niet de nieuwe lokale tijd erop gezet?)Jasphur schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:04:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Waarom niet?Spotmatic schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:15:
Hoezo geen bandenkeuze infographic? Dat stond ook in het algemene topic.![]()
Maar we zitten er weer klaar voor. Helaas geen kans op pole voor VER.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
⛔ Trackers of betalen ⛔
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En die tijd klopt dus niet. Want de Ziggo uitzending begint om 17:00 dus mag je er vanuit gaan dat de start om 18:10 is en niet 19:10 wat die site zegt. En ook de topic start alhier zegt 18:10.Pierre schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:30:
En voor de mensen die blijven vragen hoe laat een en ander begint kijk even op deze site
http://whenisf1on.com/races/brazil/race
Dat klopt dus niet. Kijk mijn post even hier een stukje naar boven: demo31051987 in "[F1 2018] Race 20 - GP van Brazilië"Pierre schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:30:
En voor de mensen die blijven vragen hoe laat een en ander begint kijk even op deze site
http://whenisf1on.com/races/brazil/race
[ Voor 12% gewijzigd door Extigo op 06-11-2018 08:40 ]
Nou ik heb nog nooit een begin gemist, die site heeft mij nog nooit in de steek gelaten.demo31051987 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:39:
[...]
Dat klopt dus niet. Kijk mijn post even hier een stukje naar boven: demo31051987 in "[F1 2018] Race 20 - GP van Brazilië"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zou zeggen, schakel jij lekker om 19:10 in. Ik hoor je wel scheldenPierre schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:44:
[...]
Nou ik heb nog nooit een begin gemist, die site heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Bizar dat op Formula1.com gewoon ook staat dat de race "My Time 19:10" begint, ben gewoon thuis dus missen doe ik hem sowieso nietdemo31051987 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:51:
[...]
Ik zou zeggen, schakel jij lekker om 19:10 in. Ik hoor je wel schelden![]()
![]()
Dan is het goed. Ik wens niemand hier toe dat ze de start van de race missenPierre schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:04:
[...]
Bizar dat op Formula1.com gewoon ook staat dat de race "My Time 19:10" begint, ben gewoon thuis dus missen doe ik hem sowieso niet
[ Voor 22% gewijzigd door thalantis op 06-11-2018 09:13 ]
Ik ben dan ''niet thuis''thalantis schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:11:
Een uur later was me beter uitgekomen met 11 november lopen, we gaan het zien, word denk ik de start zien en dan de deuren langs.
Wat mij betreft is Formula 1 deel van de algemene opvoedingWeb-Brielle schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:07:
[...]
Als ik inlog krijg ik netjes 18:10 te zien (ik hoopte dat het 19:10 was, de kleine gaat om 19:00 naar bed)
Eerlijk gezegd denk ik het niet. Het blijft een vreselijk land in dat opzicht. Hartstikke mooi, maar ik ga er voor geen goud naartoe.nachtnet schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:14:
Zou het dit jaar al wat veiliger zijn rond het circuit? Ik herinner me nog dat er vorig jaar een crew overvallen was.
[ Voor 38% gewijzigd door Stoelpoot op 06-11-2018 09:19 ]
Nee. Waarom zou het nu veiliger zijn dan vorig jaar? Brazilië is alleen maar verder afgegleden helaas.nachtnet schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:14:
Zou het dit jaar al wat veiliger zijn rond het circuit? Ik herinner me nog dat er vorig jaar een crew overvallen was.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Zeker met die nieuwe president.ATS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:19:
[...]
Nee. Waarom zou het nu veiliger zijn dan vorig jaar? Brazilië is alleen maar verder afgegleden helaas.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Het mooie is dat gpupdate hem om 20:10 heeft staan. Lekker duidelijk allemaalPierre schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:04:
[...]
Bizar dat op Formula1.com gewoon ook staat dat de race "My Time 19:10" begint, ben gewoon thuis dus missen doe ik hem sowieso niet
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Staat nog mexico bovenJvS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:46:
[...]
Het mooie is dat gpupdate hem om 20:10 heeft staan. Lekker duidelijk allemaal
https://www.gpupdate.net/nl/klasses/1/formule-1/
Het is nog gekker, want op de frontpage (rechts) van gpupdate staan de kwalificatie en race op 18u https://www.gpupdate.net/nl/JvS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:46:
[...]
Nog een bron gevonden, die zegt 17:10JvS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:46:
[...]
Nu hebben we dus: 17:10 - Bovenstaande bronMaverick schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:36:
Voor mensen die onduidelijk hebben over de tijden: Ik gebruik deze kalender al jaren: https://calendar.google.c...group.calendar.google.com Heeft me nog nooit in de steek gelaten. Presentaties en test komen er ook altijd op te staan.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
SkySports:JvS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:50:
[...]
Nog een bron gevonden, die zegt 17:10
[...]
Nu hebben we dus: 17:10 - Bovenstaande bron
Tijdverschil logica (3u) icm starttijd lokaal 15:10 en ziggo: 18:10
F1.com: 19:10
gpupdate: 20:10 (jammer, dat was mijn foutje).
Fri 9th Nov | On Air | Start | NL |
Practice 1 | 12:45pm | 1:00pm | 2:00pm |
Practice 2 | 4:45pm | 5:00pm | 6:00pm |
Sat 10th Nov | On Air | Start | NL |
Practice 3 | 1:45pm | 2:00pm | 3:00pm |
Qualifying | 4:00pm | 5:00pm | 6:00pm |
Sun 11th Nov | On Air | Start | NL |
Grand Prix | 3:30pm | 5:10pm | 6:10pm |
[ Voor 23% gewijzigd door Extigo op 06-11-2018 09:57 ]
Dat zeker! Maar hij is net 1 jaar, helaas krijgt de er nog weinig van mee..Stoelpoot schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:18:
[...]
Wat mij betreft is Formula 1 deel van de algemene opvoeding
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Team: | Voorsprong |
Mercedes | +55 |
Ferrari | +168 |
Red Bull Racing | +248 |
Renault | +30 |
Haas | +22 |
McLaren | +15 |
Force India | +11 |
Sauber | +3 |
Toro Rosso | +26 |
Williams | Dead Last |
Wat ik ervan begrijp is dat Toro Rosso vaak een upgrade heeft doorgevoerd voor het ontwikkelen van de motor en ze daarom sowieso achteraan starten. Maar dat is deels gehoorde informatie, deels gevoel. Wellicht dat de statistieken wat anders laten zien..B-Real schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:06:
Telkens als ik het WCC overzicht zie valt het me tegen dat Toro Rosso één na laatste staat, mede daarom gaat het er bij mij ook nog niet goed in dat Red Bull volgend jaar met de Honda motor ineens wel vooraan mee doet.
Natuurlijk hangt het van veel meer af dan alleen de motor, maar de prestaties van Toro Rosso vallen me gewoon tegen dit seizoen (en ja, het is een "test" seizoen voor Toro Rosso/Honda maar toch...)
Daar tegenover staat McLaren, die hebben toch maar mooi even 62 punten bij elkaar geharkt (nouja, Alonso voornamelijk) en dat verbaast mij dan toch wel weer. Puur op gevoel, want Alonso is vaak in races ijzersterk en slim waardoor hij 50 punten heeft binnengehaald.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Williams rijdt met een Mercedes PU, dezelfde waarmee het works team fier aan kop rijdt...B-Real schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:06:
Telkens als ik het WCC overzicht zie valt het me tegen dat Toro Rosso één na laatste staat, mede daarom gaat het er bij mij ook nog niet goed in dat Red Bull volgend jaar met de Honda motor ineens wel vooraan mee doet.
Natuurlijk hangt het van veel meer af dan alleen de motor, maar de prestaties van Toro Rosso vallen me gewoon tegen dit seizoen (en ja, het is een "test" seizoen voor Toro Rosso/Honda maar toch...)
Daar tegenover staat McLaren, die hebben toch maar mooi even 62 punten bij elkaar geharkt (nouja, Alonso voornamelijk) en dat verbaast mij dan toch wel weer. Puur op gevoel, want Alonso is vaak in races ijzersterk en slim waardoor hij 50 punten heeft binnengehaald.
Let ook op het high-tech hekwerk rechts naast de baan...AzzKickah schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:10:
[Afbeelding]
Ergens eind jaren '70 gok ik?
Favela's op de achtergrond en lekker tussen de vijvers door raggen met 1 rijtje bandenstapels.
[ Voor 13% gewijzigd door ATS op 06-11-2018 10:35 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Aan de auto's te zien zal dit rond 1975 zijn.AzzKickah schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:10:
[Afbeelding]
Favela's op de achtergrond en lekker tussen de vijvers door raggen met 1 rijtje bandenstapels.
Idd!! Ik ben er ook nog niet zo van overtuigd hoor, en als je ziet dat Renault 4de staat.... Misschien is overstap van RIC toch niet zo ongelukkig.B-Real schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:06:
Je hebt ook gezien dat Renault ongeveer 250 punten achter staat op Red Bull? Renault heeft dus nog genoeg ontwikkelwerk te doen. Mogelijk dat ze eind 2019 weer iets korter bij komen aan de top 3 teams, maar ik zie Renault zich niet ineens in die strijd mengen in het kampioenschap (tenzij een van de top 3 teams ineens een hele slechte auto heeft)TakeAway schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:55:
[...]
Idd!! Ik ben er ook nog niet zo van overtuigd hoor, en als je ziet dat Renault 4de staat.... Misschien is overstap van RIC toch niet zo ongelukkig.
Klopt, maar als je dan ziet dat ze vorig jaar 6de werden met 57 punten, dit jaar op 114 met nog 2 races te gaan, vind ik dat toch een aardige ontwikkeling/vooruitgang.RobertMe schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:59:
[...]
Je hebt ook gezien dat Renault ongeveer 250 punten achter staat op Red Bull? Renault heeft dus nog genoeg ontwikkelwerk te doen. Mogelijk dat ze eind 2019 weer iets korter bij komen aan de top 3 teams, maar ik zie Renault zich niet ineens in die strijd mengen in het kampioenschap (tenzij een van de top 3 teams ineens een hele slechte auto heeft)
Ik ga juist, maar ga proberen zoveel mogelijk van de Q en race via de Ziggo app te kijken.Humma Kavula schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:38:
@Ari Gold Ik heb de hele week nog vakantie dus ik kan alles meepakken![]()
Precies. Nu moeten we Toro Rosso ook niet direct vergelijken met Red Bull, maar de Honda motor met de Renault motor. Dat is namelijk de eerste motorfabrikant die Honda moet verslaan.TakeAway schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:55:
[...]
Idd!! Ik ben er ook nog niet zo van overtuigd hoor, en als je ziet dat Renault 4de staat.... Misschien is overstap van RIC toch niet zo ongelukkig.
Nu zijn de coureurs van Torro Rosso wel van een ander/lager caliber dan de RB coureurs.
Ik hoop eigenlijk dat het chassis icm de Honda motor een gouden combo is.
Maar nogmaals, mij heeft het nog niet kunnen overtuigen.
1974 aan de Ferrari 312 B3-74 te zien.AzzKickah schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:10:
[Afbeelding]
[ Voor 23% gewijzigd door alesandro_46 op 06-11-2018 11:10 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Denk dat volgend jaar nog wel eens tegen zou kunnen gaan vallen voor Renault.TakeAway schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:02:
[...]
Klopt, maar als je dan ziet dat ze vorig jaar 6de werden met 57 punten, dit jaar op 114 met nog 2 races te gaan, vind ik dat toch een aardige ontwikkeling/vooruitgang.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Eigenlijk verwacht ik dat zelfs Williams het ultiem slechte resultaat van dit jaar af zal kunnen schudden en weer dichterbij zal komen. Het zou alleen maar leuk zijn als het veld weer wat in elkaar zou schuiven.Maverick schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:07:
[...]
Denk dat volgend jaar nog wel eens tegen zou kunnen gaan vallen voor Renault.
- Force India had voor ze geëindigd als ze zich niet opnieuw in hadden hoeven schrijven
- Toro Rosso heetf dit jaar als testteam gedient. Die hebben volgend jaar een chassis wat veel op Red Bull zal lijken, die gaan een enorme sprong maken.
- Mclaren moet toch in staat worden geacht een gat met Renault te dichten als je kijkt naar hun budget en mogelijkheden. Hebben nu genoeg tijd in tegenstelling tot vorig jaar.
Ik denk dat Renault heel blij mag zijn als ze de 4e plek volgend jaar kunnen consolideren.
TakeAway schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:55:
[...]
Nu zijn de coureurs van Torro Rosso wel van een ander/lager caliber dan de RB coureurs.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
AWAL Applications of Working and LearningSeñor Sjon schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:21:
McLaren is AWAL.
absent without leave?
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=AWOLBloodclot schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:46:
[...]
absent without leave?
a way of life?
away of life?
PSN: DutchTrickle PVoutput
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-11-2018 11:59 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja want die heeft in die ene week dat hij aan de macht is alles om zeep geholpen ...Jasphur schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:33:
Zeker met die nieuwe president.![]()
Maar ik ben benieuwd of er extra veiligheidsmaatregelen genomen zijn. Zal toch wel?
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Waiting on the world to change
STR heeft juist veel aan de motor gedaan dit jaar en zo min mogelijk aan chassis/aero, om vergelijkbare cijfers te krijgen over de motor.B-Real schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:06:
Het motorontwerp van Renault voor dit jaar gaat volgend jaar de prullenbak in. Die beginnen volgend jaar met een compleet nieuwe motor, dus voor het zelfde rijd Renault volgend jaar keihard achteraan.TakeAway schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:55:
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 06-11-2018 12:11 ]
Ik kan de bron niet meer vinden maar ik meende gelezen te hebben dat Torro Rosso bijna geen upgrades aan de auto heeft gedaan om een betere correlatie te krijgen met de motor die telkens veranderd / wordt voorzien van upgrades. Op deze manier kunnen ze beter zich krijgen hoe de PU zich gedraagt zonder de data in de war te schoppen met chasis / aero modeficaties aan de auto.B-Real schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:06:
at your service
Waar zie je dat? Ik zie op F1.com dit:Jasphur schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 08:04:
Is die afbeelding niet GMT+0? Want als ik op FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO HEINEKEN DO BRASIL 2018 kijk staat er 19:10.pilskes schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:51:
[...]
Waar zie je dat? Ik zie op F1.com dit:
[Afbeelding]
Verstappen: "Interlagos past over het algemeen niet zo goed bij onze auto, maar nadat ik er het podium haalde in 2016 en vorige week won in Mexico, is alles mogelijk in de race."https://t.co/wDYfgfwRo5
— Formule1.nl (@Formule1) 6 november 2018
Hij zegt eigenlijk dat ie het zelf ook niet meer weetnachtnet schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:44:
[Twitter]
We gaan het zien.. (normaal is VER toch niet zo optimistisch over kansen? )
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Een beetje positiviteit heeft nooit iemand pijn gedaan. Fijn dat hij er in ieder geval open in staat.nachtnet schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:44:
[Twitter]
Gratis geld?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:58:
[modbreak=title,url] De discussie over de Renault vs. Honda PU mag in het algemene topic blijven. Dat geld ook voor 2019. ;)[/modbreak]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hij zal het wel van z´n moeder hebben. Zijn vader not so much....Stoelpoot schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:32:
[...]
Een beetje positiviteit heeft nooit iemand pijn gedaan. Fijn dat hij er in ieder geval open in staat.
[ Voor 3% gewijzigd door Rockabilly_1991 op 06-11-2018 16:03 ]
Ik neig er naar om te zeggen dat z'n vader altijd slaand enthusiast was, maar das misschien wat respectloos.Rudolf schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:01:
[...]
Hij zal het wel van z´n moeder hebben. Zijn vader not so much....
Stoelpoot schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:03:
[...]
Ik neig er naar om te zeggen dat z'n vader altijd slaand enthusiast was, maar das misschien wat respectloos.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Vorig jaar ging het ook prima in Mexico, maar in Brasil had de RB13 onder droge omstandigheden niet veel in te brengen. Zelfs toen Hamilton nog van achteren moest komen kwamen ze niet verder dan plek 5. Ik ben er bang voor, maar misschien valt het allemaal nog wel mee, plas water erover please!nachtnet schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:44:
[Twitter]
Testing, one, two ...
Gezien de vloer van de auto pas volgend jaar gefixt is voor de regen, ben ik bang dat een plas water nu juist de boel verslechtert voor RBR in plaats van dat het beter is. Max zei laatst in een interview dat ze hebben uitgevogeld waarom de auto niet wilde presteren in de regen terwijl ze daar normaal erg goed in zijn (Max al helemaal), maar dat dat volgend jaar pas op de auto komt omdat het een lage prioriteit heeft nu tegen het einde van het jaar.hardware-lover schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:31:
[...]
Vorig jaar ging het ook prima in Mexico, maar in Brasil had de RB13 onder droge omstandigheden niet veel in te brengen. Zelfs toen Hamilton nog van achteren moest komen kwamen ze niet verder dan plek 5. Ik ben er bang voor, maar misschien valt het allemaal nog wel mee, plas water erover please!
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ach whatever, net alsof ze bij RB niet zo slim zijn dat ze nu een pleistertje hebben voor het regen-wagengedragWhatsappHack schreef op woensdag 7 november 2018 @ 00:40:
[...]
Gezien de vloer van de auto pas volgend jaar gefixt is voor de regen, ben ik bang dat een plas water nu juist de boel verslechtert voor RBR in plaats van dat het beter is. Max zei laatst in een interview dat ze hebben uitgevogeld waarom de auto niet wilde presteren in de regen terwijl ze daar normaal erg goed in zijn (Max al helemaal), maar dat dat volgend jaar pas op de auto komt omdat het een lage prioriteit heeft nu tegen het einde van het jaar.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Basement Bios ---- Exo-S
Wij hebben het geluk dat ze hier op de 10e langs de deuren gaan.TrekDr0p schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:30:
"You making a big mistake, you think this is Mexico. But we are in BRASILLLLLLLLLLLL"
ik ben ziek op 11 nov, me vrouw gaat met de kinderen rondlopen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 07-11-2018 11:40 ]
Het blijven Fransennachtnet schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:39:
Dit lijkt uit een socialpost van Renault f1 te komen.
[Afbeelding]
https://www.renaultsport.com/travel-blog-brazil-gp.html
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Het is wel waarnachtnet schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:39:
Dit lijkt uit een socialpost van Renault f1 te komen.
[Afbeelding]
https://www.renaultsport.com/travel-blog-brazil-gp.html
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq