Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2018] Race 20 - GP van Brazilië Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste
Acties:
  • 82.223 views

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Mystikal schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:12:
Ik verwacht ook gewoon een droge race wat dat betreft. Het slechte weer schuift langzaamaan het weekend uit.
Bij Interlagos blijft het altijd wisselvallig en dus onvoorspelbaar. Er kan zomaar iets onverwacht aan komen waaien vanaf een van de meren.

[Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 07-11-2018 12:41]

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Als het net zo'n race gaat worden als ik gisteren had in F1 2018 gaat het een puinhoopje worden. Halverwege de race volle bak regen, RIC in de 12e ronden er weer uit met ploffende motor, Chaos rondom de pits met banden/regen keuzes en uiteindelijk:

1: VER
2: HAM
3: RAI

:P

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• hansvk
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:09
Ik verwacht een (of meerdere) gepaste reactie (s) van Max dit weekend :+

• Stoelpoot
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
Paulus07 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:48:
Als het net zo'n race gaat worden als ik gisteren had in F1 2018 gaat het een puinhoopje worden. Halverwege de race volle bak regen, RIC in de 12e ronden er weer uit met ploffende motor, Chaos rondom de pits met banden/regen keuzes en uiteindelijk:

Klinkt goed, laten we 't hopen.

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 11:41
hansvk schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:03:
[...]

Ik verwacht een (of meerdere) gepaste reactie (s) van Max dit weekend :+
B spec gaat zit er weer in toch?

Zal vast wel iets aan kapot gaan tijdens FP1/2 :+
Heeft hij weer iets om over te zeuren

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

Heatonme

Nick not weather related

Mooi, Honda gaat de spec 3 motor inzetten voor Interlagos.
https://www.motorsport.co...ine-brazilian-gp/3209666/

Hopen dat de Toro Rosso's in Q3 komen.

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11:03

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Dat zou zuur zijn voor RIC.. maar klinkt aannemelijk.. ronde 12.. PLOF..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• basvn

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Bedankt, maar daar blijven we niet voor thuis ;)

Te koop....

• walteij
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 27-05 15:18
Dus, 2 coureurs die er volgend jaar niet meer bij zijn, 1 die overstapt naar papa's team, 1 die misschien moet vertrekken en 1 die bij zijn team blijft. Allemaal teams die niet mee doen voor de topposities.
Kan stiekem dus wel interessant worden. Erikkson en Vandoorne hebben niets meer te verliezen, Stroll doet gewoon zijn PR praatje, Hartley zal ook aan de pers willen laten weten dat hij echt volgend jaar nog wil racen.

WHO is general failure and WHY is he reading my harddisk?

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Wat is het toch een professioneel team. Ze hebben zeer zeker de juiste instelling om nog eens echt mee te gaan doen voor een kampioenschap. Zo zelfkritisch, zo doortastend in hun ontwikkeling en gedragen zich ook zeer professioneel naar de media of andere mensen in het Formule 1 wereldje.

O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Stoelpoot
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:33:
[...]

Wat is het toch een professioneel team. Ze hebben zeer zeker de juiste instelling om nog eens echt mee te gaan doen voor een kampioenschap. Zo zelfkritisch, zo doortastend in hun ontwikkeling en gedragen zich ook zeer professioneel naar de media of andere mensen in het Formule 1 wereldje.

O-)
In dit geval kan het wel hebben. Het is binnen de F1-mediateams geen onbekend iets om een beetje cheeky en humoristisch te zijn over de rug van andere teams en coureurs. Ze hadden ook over de hoeveelheid pit stops van Stroll kunnen beginnen, bijvoorbeeld, of de zonnebrillen die Kimi verslijt. Dit soort dingen doet elk team, want dit soort announcements zijn niet voor de media maar voor de fans die vaak humor juist leuk vinden. Net als bijvoorbeeld alle andere teams op Twitter ook doen.

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 09:19

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Gaat ric ook rijden of is die al thuis aan het chillen en mag gasly de redbull slopen?

blog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Lenovo Ideapad S540 - I3 10th gen - 20GB Memory

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12:12
(jarig!)
Rainbow_Dash schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:43:
Gaat ric ook rijden of is die al thuis aan het chillen en mag gasly de redbull slopen?
Ric gaat gewoon rijden. Die moest gewoon even afkoelen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Asando un salmón, Norwegian Reggaetón!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Stoelpoot schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:38:
[...]

In dit geval kan het wel hebben. Het is binnen de F1-mediateams geen onbekend iets om een beetje cheeky en humoristisch te zijn over de rug van andere teams en coureurs. Ze hadden ook over de hoeveelheid pit stops van Stroll kunnen beginnen, bijvoorbeeld, of de zonnebrillen die Kimi verslijt. Dit soort dingen doet elk team, want dit soort announcements zijn niet voor de media maar voor de fans die vaak humor juist leuk vinden. Net als bijvoorbeeld alle andere teams op Twitter ook doen.
Werkelijk, je wil dit ook nog verdedigen? :/
Dit is niks minder dan een frontale aanval op een coureur die het waagt om kritiek te leveren op het product dat Renault levert. Een product dat de afgelopen twee jaar regelmatig in vlammen op is gegaan, en als het niet afbrand dan is het in de regel dusdanig inferieur dat je er geen race mee kan winnen.

Vervolgens is de afgelopen maanden, Renault systematisch bezig geweest om te reageren met sneren of beledigingen, in reactie op klachten van een betalende klant, die na jaren van problemen steeds zwaarder gefrustreerd raakte. Die klant, RBR laat dan ook nog eens elke race zien waarom ze wel een topteam mogen heten, en Renault niet. In die context lees ik dit bericht ook.

Voor een fabrieksteam met een jaarlijks budget van €200 miljoen en ambities om mee te doen voor een kampioenschap is dit werkelijk buiten alle proporties. Je kan je echt niet verschuilen achter "het is maar sociale media". Dit beschadigt je reputatie als uithangbord van een van de grootste automakers ter wereld. Een piswedstrijd beginnen met een F1 coureur die om begrijpelijke redenen niet blij is met je motor, en dan ook maar door en door blijven gaan. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 12:06
Mercedes is op de locatie aangekomen.

En Red Bull ook

En de planning van dag tot dag van uur tot uur

[Voor 63% gewijzigd door Jasphur op 07-11-2018 17:30]

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:11

Ik zie RAI (en in minder mate BOT) liever zo min mogelijk punten scoren zodat ze elk rond de 240 punten zitten en we nog een spannende laatste race krijgen (die Max natuurlijk wint, of gewoon flink meer punten scoort dan die andere twee ;) ).

[Voor 4% gewijzigd door NitroX infinity op 07-11-2018 17:35]

Mijn blog; Floating Points

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 03-06 16:46
Gewoon een goede grap toch? Het is ook vrij abnormaal hoe vaak Verstappen "zeurt" over de motor. Tuurlijk mag je af en toe kritiek hebben, maar dat doe dat op een zakelijke en niet keer op keer via de media. Als je af en toe een statement wilt plaatsen, doe dit dan via je team(baas), maar ga niet als coureur elk weekend, elke vrije training, zeuren over het missende vermogen op rechte stukken en alles wat er bij komt kijken qua betrouwbaarheid en driveability (heeft weinig te maken met in hoeverre welke partij hierin gelijk heeft).
Heb het al vaker gezegd, maar ook op lange termijn en politiek gezien is dat als coureur zijnde echt niet zo handig.

Soort van relevant mbt de berichten hierboven, Renault had geen kampioensambities dit jaar, wel op lange termijn. Ik ben best onder indruk van de stijgende lijn die ze tot nu toe doorzetten. Ik denk wel dat ze het juiste de komende 2 jaar erg moeilijk gaan krijgen, het gat met de top 3 is nog steeds erg groot.

kimi | iRacing Profiel

.nvm verkeerde tabblad en topic

[Voor 85% gewijzigd door nachtnet op 07-11-2018 18:41]

nachtnet zonder hoofdletter

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:27:
Mercedes is op de locatie aangekomen.
[Afbeelding]

En Red Bull ook
[Afbeelding]

En de planning van dag tot dag van uur tot uur
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel opvallend hoe dicht ze bij zonsondergang racen. Anderhalf uur vertraging kun je zomaar oplopen met rode vlaggen.

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Dit was ook een erg turbulente race:

2003:

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

...met de bolide van Verstappen Senior op de voorgrond? Yep, dat was een zeer vreemde (maar vermakelijke) race met eigenlijk een nog vreemder einde (uiteindelijke winnaar).

A smile a day....

• Jasphur

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
pilskes schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:05:
Dit was ook een erg turbulente race:

2003:

[Afbeelding]
Dat was toch die regenrace waarbij de een na de ander eraf vloog in bocht 3/4 (de bocht nadat ze de "chicane" naar benden, na het korte rechte stuk)
Jos zat er toen nog een tijd erg goed bij en leek zelfs op een podium af te koersen, echter waren de waterstroompjes in die bocht elke ronde anders waardoor er een aantal coureurs a.g.v. aquaplanning af zijn gegleden.

Mooie race :)

• Jasphur
Rondje met GRO. Uiteraard zelf even doorklikken naar YT. Want: FOM

• Stoelpoot
  • Niet online
yorkick schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:33:
[...]
Soort van relevant mbt de berichten hierboven, Renault had geen kampioensambities dit jaar, wel op lange termijn. Ik ben best onder indruk van de stijgende lijn die ze tot nu toe doorzetten. Ik denk wel dat ze het juiste de komende 2 jaar erg moeilijk gaan krijgen, het gat met de top 3 is nog steeds erg groot.

[Afbeelding]
Dat, en er rukken meer F1.5 teams op. Force India was halverwege het seizoen hun punten verloren, maar dat is gewoon concurrentie. Haas deed het erg goed, zeker in het begin van het seizoen waren ze verrassend. Jammer dat ze terug zijn gezakt. Sauber... het is af te wachten of ze zonder Leclerc hun lijn kunnen behouden, maar ze deden het zeker niet slecht. Toro Rosso wat geen testteam meer is zou ook kunnen veranderen afhankelijk van de prestaties volgens jaar; de auto lijkt wel goed te zitten qua snelheid op veel momenten.

Bovendien krijgt Renault binnenkort ook geen data meer van de auto's die voor in het veld rijden. Ik vraag me af hoe veel analyse van de motor op basis van het intensieve gebruik van RBR oplevert.

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Stoelpoot schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:12:
[...]
Dat, en er rukken meer F1.5 teams op. Force India was halverwege het seizoen hun punten verloren, maar dat is gewoon concurrentie. Haas deed het erg goed, zeker in het begin van het seizoen waren ze verrassend. Jammer dat ze terug zijn gezakt. Sauber... het is af te wachten of ze zonder Leclerc hun lijn kunnen behouden, maar ze deden het zeker niet slecht. Toro Rosso wat geen testteam meer is zou ook kunnen veranderen afhankelijk van de prestaties volgens jaar; de auto lijkt wel goed te zitten qua snelheid op veel momenten.

Bovendien krijgt Renault binnenkort ook geen data meer van de auto's die voor in het veld rijden. Ik vraag me af hoe veel analyse van de motor op basis van het intensieve gebruik van RBR oplevert.
Sauber heeft mer RAI en GIO een prima line-up voor volgend jaar, daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.

Renault verliest idd de benchmark voor hun motor tegelijk met hun benchmark voor de olie en benzine.
Renault kan nu gewoon op hun testbank zien hoeveel pk's met de Mobil1 eruit komen en hoeveel met hun eigen mengsel.

PSN

• Stoelpoot
  • Niet online
YakuzA schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:31:
[...]

Sauber heeft mer RAI en GIO een prima line-up voor volgend jaar, daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.

Renault verliest idd de benchmark voor hun motor tegelijk met hun benchmark voor de olie en benzine.
Renault kan nu gewoon op hun testbank zien hoeveel pk's met de Mobil1 eruit komen en hoeveel met hun eigen mengsel.
Oja, RAI. Daar had ik straal niet aan gedacht. Daarmee zal het inderdaad wel meer dan los lopen. Die zie ik nog wel voor het F1.5 WDC meerijden volgend jaar.

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-05 10:31

Bansheeben

There never was any cake...

yorkick schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:33:
[...]

Gewoon een goede grap toch? Het is ook vrij abnormaal hoe vaak Verstappen "zeurt" over de motor. Tuurlijk mag je af en toe kritiek hebben, maar dat doe dat op een zakelijke en niet keer op keer via de media. Als je af en toe een statement wilt plaatsen, doe dit dan via je team(baas), maar ga niet als coureur elk weekend, elke vrije training, zeuren over het missende vermogen op rechte stukken en alles wat er bij komt kijken qua betrouwbaarheid en driveability (heeft weinig te maken met in hoeverre welke partij hierin gelijk heeft).
Heb het al vaker gezegd, maar ook op lange termijn en politiek gezien is dat als coureur zijnde echt niet zo handig.

[Afbeelding]
Meh, ik denk dat de relatie tussen Renault en RBR al zo verzuurd is dat het helemaal geen zin heeft om Renault op de zakelijke manier feedback te geven. Het haalt toch niets uit, want ook dit jaar was de motor weer meuk van de onderste plank. Als je het niet eens voor elkaar krijgt om een degelijke update te produceren en je enige wapenfeiten binnen hybrid F1 van een customer team komen dat als grootste probleem het gebrek aan engine performance heeft, dan heb je naar mijn idee allerminst het recht om oprechte kritiek af te doen als gezeur.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Damian
  • Laatst online: 10:31

Damian

Insane Obtrusion

Regen is toch niet meer per definitie in het voordeel van Max. Ik begrijp dat die auto het dit jaar minder lekker doet in de regen...

• Jasphur
Damian schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:34:
Regen is toch niet meer per definitie in het voordeel van Max. Ik begrijp dat die auto het dit jaar minder lekker doet in de regen...
Geen idee of dat zo is, maar dan nog. Als er ook maar 1 circuit is waar coureurs kunnen kijken naar resultaten die behaald zijn in het verleden :P Het 'truukje' wat Max twee jaar geleden uitvoerde zal dit jaar, indien nodig, moeilijker worden.

• mark-k
  • Laatst online: 11:46

mark-k

AKA markkNL

Stoelpoot schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:12:
[...]

Zo intensief gebruikt RBR die motor vooraan het veld niet hoor, de helft van de tijd komt hij niet over de streep aan het einde. Je kunt geen data vergaren als je auto rokend aan de kant staat :P

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 03-06 16:46
Nog maar een postertje doen dan? :)

kimi | iRacing Profiel

• Stoelpoot
  • Niet online
mark-k schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:25:
[...]

Zo intensief gebruikt RBR die motor vooraan het veld niet hoor, de helft van de tijd komt hij niet over de streep aan het einde. Je kunt geen data vergaren als je auto rokend aan de kant staat :P
Gezien dat Max vorige race eerste werd, en de race daarvoor in relatief ijle lucht tegen de regerende WDC kon rijden, denk ik dat er flink wat data uit die motor komt.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Opvallend is dat dit jaar het tweede DRS-activeringspunt 100 meter eerder ligt in vergelijking met voorgaande jaren.

https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1060208198987276288

PSN: KADR777

• Killjoy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:37

Killjoy

Klingon lawn products

Stoelpoot schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:28:
[...]

Gezien dat Max vorige race eerste werd, en de race daarvoor in relatief ijle lucht tegen de regerende WDC kon rijden, denk ik dat er flink wat data uit die motor komt.
Bij RIC kwam er ook genoeg data uit de motor hoor. Maar of communicatie via rooksignalen nou wel zo effectief is...

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Martin0
  • Laatst online: 11:34
Stoelpoot schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:28:
[...]

Uhm volgens mij haal je wat door elkaar, de vorige race was namelijk in mexico dus in de ijle lucht en deze won max.
De race daarvoor was op COTA en dat ligt niet zo hoog, maar daar moest hij wel verdedigen tegen over Ham.

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• Stoelpoot
  • Niet online
Martin0 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:48:
[...]

Uhm volgens mij haal je wat door elkaar, de vorige race was namelijk in mexico dus in de ijle lucht en deze won max.
De race daarvoor was op COTA en dat ligt niet zo hoog, maar daar moest hij wel verdedigen tegen over Ham.
Oh ja, ik haalde het even door de war (Mexico is weer te lang geleden, tijd voor een nieuwe GP om me scherp te houden).

• Jasphur
Lalala

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:57

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-06 13:02
Coureurs trainen hun linkerbeen voor het remmen, dus daar kan hij gewoon harder mee schieten :+

• B-Real
  • Nu online
Linkshandig hoeft niet direct linksbenig te betekenen en andersom.

Ik ben rechtshandig, maar mijn mes en vork heb ik echter vast als een linkshandige en bijv. snowboarden doe ik ook met m'n linkerbeen voor. Ik ben niet zo'n voetballer, maar daarmee ben ik met rechts toch weer beter. :)

• Jasphur
‘Als ik later groot ben, wil ik F1 racer worden en de hele dag racen!’

• Tylocke
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-06 14:28

Tylocke

[Team Carrack]

Jasphur schreef op donderdag 8 november 2018 @ 17:39:
‘Als ik later groot ben, wil ik F1 racer worden en de hele dag racen!’

[Afbeelding]
Gasly is ouder dan Verstappen :9

Blew my mind

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
5 plekken gridstraf voor ric ..Iets met motor onderdeel.

Hij had al een shit seizoen,. Maar beter wordt het niet voor de laatste paar races..

Jammer, leuke rijder

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Emielvanputten schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:04:

Hij had al een shit seizoen,. Maar beter wordt het niet voor de laatste paar races..

Jammer, leuke rijder
Na vorige race heeft hij wel een gratis nieuwe versnellingsbak. Begint wel een beetje sneu te worden dat hij zoveel pech heeft.

PSN

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:43

Jammer, leuke rijder
Nieuwe turbo. Is ie echt stuk of gebruikt RBR m nu gewoon als testmule :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Hopelijk gaat het publiek weer los als in 2016 :)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 01-06 18:13
De "bulls" hebben weer even mogen spelen. Futsal.

@0.57 pussy van Max naar ric :+

[Voor 7% gewijzigd door TinusTegengas op 08-11-2018 22:22]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not. Don't follow me, I'm lost too.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jammer, leuke rijder
Gezien het afgelopen seizoen is het vaak helemaal zo gek nog niet om wat verder naar achteren te starten als één van de top 6 rijders. Misschien wordt wat slechter starten, beter finishen dit keer? Vaak werkt een alternatieve strategie beter dan de meer voor de hand liggende. Remember MV 2 races terug.

A smile a day....

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vond 'm niet weak.. :D

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 09:50

Jammer, leuke rijder
Die gaat straks nog pleiten voor een Honda motor in zijn Renault...

alles kan off-topic

• walteij
  • Laatst online: 27-05 15:18
De RBSPY reactie over dit filmpje op Twitter was ook wel weer geinig.

WHO is general failure and WHY is he reading my harddisk?

• Bansheeben

Bansheeben

B-Real schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:43:
Linkshandig hoeft niet direct linksbenig te betekenen en andersom.

Ik ben rechtshandig, maar mijn mes en vork heb ik echter vast als een linkshandige en bijv. snowboarden doe ik ook met m'n linkerbeen voor. Ik ben niet zo'n voetballer, maar daarmee ben ik met rechts toch weer beter. :)
Je gebruikt dan ook vooral je achterste been/enkel om te sturen bij snowboarden
En ik ben rechtshandig en sta goofy :+

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Mystikal
  • Laatst online: 11:11

Mystikal

It never hurts to help

Jammer, leuke rijder
Bron?

Basement Bios ---- Exo-S

• Bansheeben

Bansheeben

• Sniffels
  • Laatst online: 02-06 14:49
Beetje kalmpjes topic geworden. Is het omdat Ver niet echt de kans heeft? Ham al kampioen is?

Zit mij nu al te bedenken wat voor megaveel eten ik eens zondag ga laten bezorgen :)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:54

sjaool

Every life should have 9 cats

@Sniffels De trainingen etc. zijn later op de dag. Dan komt het wel weer op gang hier.

"When you grow up your heart dies"

• Sniffels
  • Laatst online: 02-06 14:49
sjaool schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:02:
@Sniffels De trainingen etc. zijn later op de dag. Dan komt het wel weer op gang hier.
Rond 1400 haak ik juist af van het topic, omdat ik straks thuis lekker op de bank na werk de P1 en P2 languit ga bekijken.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ook echt die knuffel met Jack. :P

Maar de turbo heeft Mexico dus niet overleeft. Wat een schok zeg want dat hebben we nooit gezien...

[Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-11-2018 11:22]

• Panini
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 10:47
Benieuwd naar de eerste vrije trainingen, jammer genoeg veel F1 moeten missen tijdens rondreizen. Toch maar even een stream aanzetten op het tweede scherm, benieuwd naar de eerste verschillen bij de top teams.
Bansheeben schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 09:45:
[...]

Je gebruikt dan ook vooral je achterste been/enkel om te sturen bij snowboarden
En ik ben rechtshandig en sta goofy :+
Ik denk dat je even wat extra lessen moet nemen. Je stuurt juist niet met je achterste been, maar met je voorste been tijdens het snowboarden. ;)
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:15:
[...]

[Afbeelding]

Maar de turbo heeft Mexico dus niet overleeft. Wat een schok zeg want dat hebben we nooit gezien...
Die blik is dan weer een beetje scary...alsof hij leeg is van binnen. :+

[Voor 27% gewijzigd door Panini op 09-11-2018 11:24]

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:28

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:15:
[...]

[Afbeelding]

Haha, die blik ook... :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Tja, als je als coureur Jack een knuffel geeft, dan ben je ook wel een beetje dood van binnen. :+

• Bansheeben

Bansheeben

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:53:
Tja, als je als coureur Jack een knuffel geeft, dan ben je ook wel een beetje dood van binnen. :+
Het is de blik van een man die voor 20 miljoen per jaar zijn ziel heeft verkocht aan Renault

• roda_djavulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 10:40
@Bansheeben Weet je nog een adresje? Voor 20 miljoen wil ik die van mij ook wel kwijt :P

• Bansheeben

Bansheeben

roda_djavulen schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:59:
@Bansheeben Weet je nog een adresje? Voor 20 miljoen wil ik die van mij ook wel kwijt :P
Renault wil alleen red bull zielen geloof ik

• Edd
  • Laatst online: 12:17
Bansheeben schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:03:
[...]

Renault wil alleen red bull zielen geloof ik
Alleen als ze niet te mondig zijn en hun frustraties binnenshuis uitten.. :+

-

• floriz87
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08:21
Bansheeben schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:55:
[...]

Het is de blik van een man die voor 20 miljoen per jaar zijn ziel heeft verkocht aan Renault
Renault heeft wat met 20 miljoen :P. Volgens hen mogelijk ook het aantal keer dat VER heeft geklaagd dit seizoen.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10:19

JB

Cédric roelt!

Ankona schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:25:
[...]

Die gaat straks nog pleiten voor een Honda motor in zijn Renault...
Ik ga 'm "missen". De leuke before/after shizzle icm Max gaat nooit zo "lachuh" worden met Pierre. Daniel is gewoon een toffe kerel, jammer dat ie weg gaat bij RBR!

Mijn boefje is liev!

• Jasphur

[Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 09-11-2018 12:40]

• B-Real
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:19:
[...]

Ik ga 'm "missen". De leuke before/after shizzle icm Max gaat nooit zo "lachuh" worden met Pierre. Daniel is gewoon een toffe kerel, jammer dat ie weg gaat bij RBR!
Ik denk dat Hulkenberg en Ricciardo minstens net zo'n tof duo is eigenlijk :)

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10:19

JB

Cédric roelt!

B-Real schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:24:
[...]

Ik denk dat Hulkenberg en Ricciardo minstens net zo'n tof duo is eigenlijk :)
Ja absoluut, maar daar gaan we minder van terug zien bij Ziggo.

Mijn boefje is liev!

• basvn
Ric heeft er zin an!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Die denkt ook flink rijden nu. Hopelijk ontploft mijn motor dan vandaag en kan ik de race eens uitrijden. :Y) :')

• Pompi
  • Laatst online: 03-06 21:19
Ah ze hebben de "Pudsey Bear" berenoortjes van Children in Need al op, mooi dat ze bij McLaren daar aan mee doen.

• basvn

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:46
Ivm gridstraffen staat ie natuurlijk vooraan.

Maar dat was ook maar 5 minuten van tevoren zeker? Ben benieuwd wanneer ze bij de voorkant van de pitstraat gaan kamperen om de eerste te zijn alvorens de FIA gaat melden dat men pas 10 minuten van tevoren de pitstraat in mag oid :P

[Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2018 14:19]

Martinspire - PC, PS4, X1

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1:10, ze hebben nog eind te gaan om pole tijden te halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Ik zit nu de vrije training te kijken en het valt me opeens op dat de Renault echt onwijs fluoriserend geel is. Rijden ze met een speciale tint dit weekend of lijkt dat zo door de weersomstandigheden?

[Voor 0% gewijzigd door Lasmibalsingh op 09-11-2018 14:39. Reden: typo]

PSN: KADR777

• Sir_Lion
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 12:13
Williams rijdt weer met verf...

• basvn
Weer met 3 kleuren? hele auto onder :+
(kan niet kijken :'( )

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

• Sir_Lion
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 12:13
basvn schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:46:
[...]

Weer met 3 kleuren? hele auto onder :+
(kan niet kijken :'( )
Nee, vooral de onder-achterkant is onder de verf.

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Van twitter Kaká

Louis Delatraz

https://streamable.com/j8069

Onboard RAI

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

No, Bottas is in a RB14 sandwich 😏

A smile a day....

• Spotmatic
  • Laatst online: 09:41

Spotmatic

Ken sent me

Ik schakel net pas in en zie NOR flink boven VAN staan. Het begint eentonig te worden met de snelheid van VAN.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Bosmonster
  • Laatst online: 30-05 20:16

Bosmonster

*zucht*

Spotmatic schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:58:
Ik schakel net pas in en zie NOR flink boven VAN staan. Het begint eentonig te worden met de snelheid van VAN.
Ja, begint wel een beetje tergend te worden als die zelfs een halve seconde achter een rookie rijdt..

VAN heeft gewoon niet z'n snelheid van F2 over weten te brengen naar F1 lijkt het.

[Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 09-11-2018 14:59]

Error failed

• Crashhill
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 26-05 16:23
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:53:
Wat is Jack slecht hé.

• basvn
Spotmatic schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:58:
Auto van Alonso is veel beter toch? :X

Hoop dat VAN het leuk gaat doen in Formula E

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Gezien het sandbaggen lijkt P5 een zekerheid voor Max.

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Tijden staan toch fout in mn agenda :(
Nou ja, maar goed dat ik er niet pas zondagavond achter kom :+

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Spotmatic schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:10:
Gezien het sandbaggen lijkt P5 een zekerheid voor Max.
:? Sandbaggen of niet, P5 is sowieso een zekerheid.

Error failed

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hardware-lover schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:56:
[...]

No, Bottas is in a RB14 sandwich 😏
It’s actually a Verstappen sandwich. Have you ever seen a bread sandwich?
Dus dat geval is het ook een Bottas sandwich :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bansheeben

Bansheeben

Bosmonster schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:12:
[...]

:? Sandbaggen of niet, P5 is sowieso een zekerheid.
Tenzij Ric 'm weer met 0.026 verslaat. Maar dat lijkt me sterk 2 keer op rij. Ik vind het zeer hoopvol eerlijk gezegd. Meestal staat Max niet bovenaan als FER en MER duidelijk wat over hebben.

[Voor 3% gewijzigd door Bansheeben op 09-11-2018 15:15]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bansheeben schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:14:
[...]

Tenzij Ric 'm weer met 0.026 verslaat. Maar dat lijkt me sterk 2 keer op rij. Ik vind het zeer hoopvol eerlijk gezegd. Meestal zit Max er niet zo dicht op als FER en MER duidelijk wat over hebben.
Ricciardo heeft 5 plaatsen gridstraf :P

Dus daarom, P5 lijkt me wel het absoluut minimum, ongeacht wat de rest doet.

[Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 09-11-2018 15:15]

Error failed

• Bansheeben

Bansheeben

Bosmonster schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:15:
[...]

Ricciardo heeft 5 plaatsen gridstraf :P
Maar daarmee kan ie Max z'n pole nog wel nog een keer afnemen :+ Maar je hebt wel gelijk inderdaad

[Voor 6% gewijzigd door Bansheeben op 09-11-2018 15:16]

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Dit waren de FP1 tijden van vorig jaar:

FP1 Results – 2017 Brazilian Grand Prix

Lewis Hamilton Mercedes – 1:09.202
Valtteri Bottas Mercedes +0.127
Kimi Raikkonen Ferrari +0.542
Max Verstappen Red Bull +0.548
Daniel Ricciardo Red Bull +0.626
Sebastian Vettel Ferrari +0.782
Felipe Massa Williams +0.900
Stoffel Vandoorne McLaren +1.200
Esteban Ocon Force India +1.252
Fernando Alonso McLaren +1.274
Lance Stroll Williams +1.430
George Russell Force India +1.845
Romain Grosjean Haas +1.986
Kevin Magnussen Haas +2.261
Carlos Sainz Jr Renault +2.265
Nico Hulkenberg Renault +2.406
Charles Leclerc Sauber +2.600
Marcus Ericsson Sauber +2.696
Pierre Gasly Toro Rosso +4.832
Brendon Hartley Toro Rosso – no time

• JeroenTheStig
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 12:23
Voorlopige conclusie: Alonso haalt niet structureel een halve seconde extra uit de auto, maar Vandoorne laat structureel een halve seconde liggen. Ik hoop voor hem dat hij het beter gaat doen in de formula E.

PSN: Jeroen_the_stig

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:42

Hopelijk blijft het zo lekker dicht bij elkaar zitten dit weekend...

/wishfullthinking

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True