Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2018] Race 20 - GP van Brazilië Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste
Acties:
  • 82.222 views

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21:35
Wom schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:24:
[Afbeelding]

Hopelijk blijft het zo lekker dicht bij elkaar zitten dit weekend...

/wishfullthinking
In P1 al zo dicht bij elkaar terwijl Mercedes en zeker Ferrari daar nooit echt hun best doen. Dat beloofd dus niet veel goeds tenzij het gaat regenen en Max zijn speedboot weer in kan zetten.

alles kan off-topic

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:57

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

En toch lukt het Max om de afgelopen races steeds op of vlakbij het podium te komen, zelfs zonder pech van de Mercs of Ferrari's. Dat hele 'P5 is het hoogst haalbare' geloof ik niet meer zo in. Een Bottas of zelfs Raikonnen moet hij kunnen hebben in de race (OK, OK, in de US of A was Raikonnen wel erg sterk) !

• Sir_Lion
  • Registratie: juli 2015
  • Nu online
Icephase schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:32:
En toch lukt het Max om de afgelopen races steeds op of vlakbij het podium te komen, zelfs zonder pech van de Mercs of Ferrari's. Dat hele 'P5 is het hoogst haalbare' geloof ik niet meer zo in. Een Bottas of zelfs Raikonnen moet hij kunnen hebben in de race (OK, OK, in de US of A was Raikonnen wel erg sterk) !
Ik denk niet dat we zeggen het hoogst haalbare, maar het minimaal haalbare is P5.

• ArnevdS
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:33

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:35
Ik weet niet meer in welke stad dit circuit nou ligt. Iemand een idee?

[Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 09-11-2018 15:59]

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:57

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Sir_Lion schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:33:
[...]

Ik denk niet dat we zeggen het hoogst haalbare, maar het minimaal haalbare is P5.
Jullie niet, maar Max wel. Ik vind dat het podium de laatste races realistisch blijkt. Zeker nu FP1 gewoon een mooi resultaat laat zien, ongeacht of MER en FER zitten te sandbaggen. Raikonnen op ruim 5 tiende en Bottas op 7 tiende! Is een mooie marge, toch?

Die pole zal er normaliter niet komen, maar een podium is zeker niet gek gedacht.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SinergyX schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:12:
[...]
It’s actually a Verstappen sandwich. Have you ever seen a bread sandwich?
Dus dat geval is het ook een Bottas sandwich :P
Een RB14 Bottas dus.... 😉

A smile a day....

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18:12
Icephase schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:36:
[...]

Jullie niet, maar Max wel. Ik vind dat het podium de laatste races realistisch blijkt. Zeker nu FP1 gewoon een mooi resultaat laat zien, ongeacht of MER en FER zitten te sandbaggen. Raikonnen op ruim 5 tiende en Bottas op 7 tiende! Is een mooie marge, toch?

Die pole zal er normaliter niet komen, maar een podium is zeker niet gek gedacht.
Misschien, heel misschien, is Max aan het sandbaggen en verrast hij ons dit weekend. 8)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Derby
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Bansheeben schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:49:
[...]

Meh, ik denk dat de relatie tussen Renault en RBR al zo verzuurd is dat het helemaal geen zin heeft om Renault op de zakelijke manier feedback te geven. Het haalt toch niets uit, want ook dit jaar was de motor weer meuk van de onderste plank. Als je het niet eens voor elkaar krijgt om een degelijke update te produceren en je enige wapenfeiten binnen hybrid F1 van een customer team komen dat als grootste probleem het gebrek aan engine performance heeft, dan heb je naar mijn idee allerminst het recht om oprechte kritiek af te doen als gezeur.
Zeuren helpt ook niks. Renault kan zelf ook wel zien dat het kapot gaat. Als je dan wil helpen, wat VER absoluut niet wil, dan komt hij met ideeën, opbouwende kritiek. VER is nu vooral bezig met indekken. Als het er niet uitkomt kan hij tenminste de motor de schuld geven. Er werd hier eerder gesuggereerd dat Renault met die social media actie niet professioneel is. Ik weet ook nog een persoon in de paddock die alles behalve professioneel gedrag vertoont.

Voor Renault is het alleen maar mooi als die blokken kapot gaan. Dat is tenminste data. Iets wat werkt leer je niet zoveel van. Het zijn de mislukkingen die voor groei zorgen, niet de successen.

If you do not wish to be contacted, do not check this box. euhm...right

• Jasphur
De Renault rijders lekker aan elkaar gewaagd zegt.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

Massa zijn vader is gepromoveerd tot vlagger? :+

Hmm, lijkt toch minder dan in mijn gedachten.

[Voor 49% gewijzigd door Wom op 09-11-2018 15:45]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-05 10:31

Bansheeben

There never was any cake...

Derby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:38:
[...]

Zeuren helpt ook niks. Renault kan zelf ook wel zien dat het kapot gaat. Als je dan wil helpen, wat VER absoluut niet wil, dan komt hij met ideeën, opbouwende kritiek. VER is nu vooral bezig met indekken. Als het er niet uitkomt kan hij tenminste de motor de schuld geven. Er werd hier eerder gesuggereerd dat Renault met die social media actie niet professioneel is. Ik weet ook nog een persoon in de paddock die alles behalve professioneel gedrag vertoont.

Voor Renault is het alleen maar mooi als die blokken kapot gaan. Dat is tenminste data. Iets wat werkt leer je niet zoveel van. Het zijn de mislukkingen die voor groei zorgen, niet de successen.
Ja tuurlijk, Verstappen gaat Renault even een suggestie geven hoe ze hun motor moeten bouwen... Je mag een hoop van coureurs verwachten, maar dit is wel echt een stap te ver.

Maar wat je nu dus eigenlijk zegt is dat Renault graag RBR als testcase gebruikt. In dat geval gebruiken ze dus eigenlijk een klant die miljoenen betaalt om hun zooi te testen. Begrijp je dan nog niet waarom RBR zo publiekelijk Renault belachelijk maakt (naast dat ze zichzelf al belachelijk maken)?

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02-06 16:48
Bansheeben schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:45:
[...]

Ja tuurlijk, Verstappen gaat Renault even een suggestie geven hoe ze hun motor moeten bouwen... Je mag een hoop van coureurs verwachten, maar dit is wel echt een stap te ver.

Maar wat je nu dus eigenlijk zegt is dat Renault graag RBR als testcase gebruikt. In dat geval gebruiken ze dus eigenlijk een klant die miljoenen betaalt om hun zooi te testen. Begrijp je dan nog niet waarom RBR zo publiekelijk Renault belachelijk maakt (naast dat ze zichzelf al belachelijk maken)?
Om eerlijk te zijn, nee, dat begrijp ik niet. RBR weet zelf ook wel dat Renault hun geen wereldtitels gaat brengen. Dat je daar dan het eerste jaar of het jaar daarop moeilijk over doet kan ik begrijpen, maar na 5 jaar weten we het onderhand wel toch?

• Derby
  • Niet online
Bansheeben schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:45:
[...]

Ik begrijp het volledig. Ik vind het zelfs behoorlijk slim. Een klant die vooral klaagt, waarbij ze zelf ook de nodige steken laten vallen, die overstapt naar een andere motor leverancier. Die ga je dan als test bank gebruiken. Hebben ze toch nog wat nut. Ze betalen (misschien fors) en halen je naam door het slijk en zullen alle mogelijkheden pakken om je als leverancier schade toe te brengen. Dan is het heel logisch dat de relatie anders wordt. In dit geval dus test rijders. Ja dat snap ik zeker.

Dus je mag wel van coureurs verwachten dat ze zeuren, meuten, piepen, maar helpen om het beter te maken, nee dat is inderdaad een stap te ver. Zelfs God moet nog verantwoording af leggen aan coureurs dus het is inderdaad uit den boze dat ze met constructieve kritiek komen. Stel je voor dat je verstand hebt van het product waarmee je werkt. Wat voor wereld leven we in. Ja ik zit hier inderdaad helemaal naast de werkelijkheid. Mijn excuses.

Voor de mensen die het sarcasme niet begrijpen. De laatste alinea is dus sarcastisch bedoelt.

• Bansheeben

Bansheeben

Hippocampus schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:54:
[...]

Om eerlijk te zijn, nee, dat begrijp ik niet. RBR weet zelf ook wel dat Renault hun geen wereldtitels gaat brengen. Dat je daar dan het eerste jaar of het jaar daarop moeilijk over doet kan ik begrijpen, maar na 5 jaar weten we het onderhand wel toch?
Maar hoe zou jij het dan doen? Ik kan me namelijk heel goed indenken dat mensen die graag willen winnen hun frustratie uiten over de redenen dat het niet lukt. En aangezien die redenen voor een groot deel onder het kopje Renault vallen, begrijp ik toch zeker wel dat enige uiting van frustratie richting Renault op zijn plaats is. En dan kun je zeggen dat je het mag verwachten, maar als het seizoen na seizoen gewoon een soort status quo blijft, dan ga je je daar toch wel vrij zwaar aan irriteren op een gegeven moment lijkt me. Zeker omdat een Abiteboul keer op keer belooft dat het volgend jaar toch zeker helemaal geweldig gaat zijn...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17:23
Als ik zo de snelste sectortijden bekijk dan zit Max/Red Bull er toch lekker bij.
Sector 1 en 3 is het erg close met Mercedes/Ferrari (minder dan een tiende verschil), dat zijn toch de sectoren waar het vermogen nodig is. Blijkt ook uit de topsnelheid van Max met 325, Vettel zit bijv. op 320.

Je zou kunnen zeggen dat Max/Red Bull dan met een stuk minder vleugel rijdt, maar in de tweede sector pakt hij met name de winst qua tijd.

Ja het is nog maar FP1, maar hopelijk wordt het niet zo slecht als we vooraf denken en misschien strijden de Red Bulls zondag wel gewoon om het podium :)

• Zahariac
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:23
Hippocampus schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:54:
[...]

Als jij een motorleverancier hebt die jaar op jaar beloofd dat ze de boel gaan verbeteren en het gat met FER en MER gaan dichten dan raak je op een gegeven moment gefrustreerd. Dat houd je eerst voor je maar op een gegeven moment is het genoeg. Helemaal als je miljoenen betaalt voor die motoren.

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:21

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Icephase schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:32:
Underpromise, overdeliver.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Bansheeben

Bansheeben

Derby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:57:
[...]

Ik begrijp het volledig. Ik vind het zelfs behoorlijk slim. Een klant die vooral klaagt, waarbij ze zelf ook de nodige steken laten vallen, die overstapt naar een andere motor leverancier. Die ga je dan als test bank gebruiken. Hebben ze toch nog wat nut. Ze betalen (misschien fors) en halen je naam door het slijk en zullen alle mogelijkheden pakken om je als leverancier schade toe te brengen. Dan is het heel logisch dat de relatie anders wordt. In dit geval dus test rijders. Ja dat snap ik zeker.

Dus je mag wel van coureurs verwachten dat ze zeuren, meuten, piepen, maar helpen om het beter te maken, nee dat is inderdaad een stap te ver. Zelfs God moet nog verantwoording af leggen aan coureurs dus het is inderdaad uit den boze dat ze met constructieve kritiek komen. Stel je voor dat je verstand hebt van het product waarmee je werkt. Wat voor wereld leven we in. Ja ik zit hier inderdaad helemaal naast de werkelijkheid. Mijn excuses.

Voor de mensen die het sarcasme niet begrijpen. De laatste alinea is dus sarcastisch bedoelt.
Nou ja, kijk als je een sport als tennis beoefent, dan mag je natuurlijk verwachten dat de persoon in kwestie weet hoe je een racket moet spannen (en zelfs dat is soms al teveel gevraagd overigens). Maar van een coureur verwachten dat hij op het technische niveau van een engineer kan meepraten over hoe de motor verbeterd moet worden vind ik toch wel vrij belachelijk. Ik begrijp niet helemaal hoe je voor je ziet waar ze de kennis, ervaring en wellicht intelligentie vandaan moeten halen.

Dus of je onderschat enorm hoe technisch ingewikkeld een F1 motor in elkaar zit, of je stelt dat elke F1 coureur bijzonder hoogbegaafd moet zijn en dus wel even in de avond uurtjes een PhD in automotive engineering erbij doet...

• Hippocampus
Bansheeben schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:59:
[...]

Maar hoe zou jij het dan doen? Ik kan me namelijk heel goed indenken dat mensen die graag willen winnen hun frustratie uiten over de redenen dat het niet lukt. En aangezien die redenen voor een groot deel onder het kopje Renault vallen, begrijp ik toch zeker wel dat enige uiting van frustratie richting Renault op zijn plaats is. En dan kun je zeggen dat je het mag verwachten, maar als het seizoen na seizoen gewoon een soort status quo blijft, dan ga je je daar toch wel vrij zwaar aan irriteren op een gegeven moment lijkt me. Zeker omdat een Abiteboul keer op keer belooft dat het volgend jaar toch zeker helemaal geweldig gaat zijn...
Neem een voorbeeld aan de Amerikaanse racerij, daar zijn ze een behoorlijk stuk ...euhm... politiek correcter over hun materiaal, mede omdat ze zoveel sponsoren aan zich verbonden hebben blijven ze diplomatieker. En als een teambaas kritiek heeft komt dat vaak wat professioneler over dan als een coureur dat doet. Dus laat het klagen over je materiaal maar aan de baas / pr manager over en hou de eer aan jezelf. :)

Dit is wel makkelijk gezegd natuurlijk maar zoals Max het af en toe laat doorsijpelen is niet nodig.
(ook al weet ik dat er juist een heleboel mensen het juist zo fijn vinden dat de coureurs juist geen blad voor de mond nemen.)

Edit: @Zahariac Ja ok, en hoe helpt klagen en moddergooien dan precies?

• Bansheeben

Bansheeben

Hippocampus schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:07:
[...]

Neem een voorbeeld aan de Amerikaanse racerij, daar zijn ze een behoorlijk stuk ...euhm... politiek correcter over hun materiaal, mede omdat ze zoveel sponsoren aan zich verbonden hebben blijven ze diplomatieker. En als een teambaas kritiek heeft komt dat vaak wat professioneler over dan als een coureur dat doet. Dus laat het klagen over je materiaal maar aan de baas / pr manager over en hou de eer aan jezelf. :)

Dit is wel makkelijk gezegd natuurlijk maar zoals Max het af en toe laat doorsijpelen is niet nodig.
(ook al weet ik dat er juist een heleboel mensen het juist zo fijn vinden dat de coureurs juist geen blad voor de mond nemen.)
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind het niet persé heel intelligent van Max om van de daken te schreeuwen dat die Renault kut is. Het is meer dat ik het wel goed begrijp en de menselijkheid erachter wel kan waarderen. Wat Horner en Marko verder allemaal uitkramen zal me overigens een worst wezen. Die zullen net zoals Abiteboul een agenda hebben. Maar als Max vanuit de auto zijn frustratie uit, kan ik dat best waarderen.

• Oaquasis
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 10:29
Edit: anders quote ik gewoon volledig de verkeerde post 8)7
Derby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:57:
[...]

Ik denk dat niemand van ons kan zeggen wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld. Renault verzekerd nu al jaren achter elkaar dat ze een competatieve motor gaan leveren, maar doen dat tot op heden niet. Voor hetzelfde geldt hebben RBR en de coureurs (Max, Ric) enorme bergen met input geleverd, maar heeft Renault dat niet in resultaten om weten te zetten. We weten het niet...

Het enige dat we weten is dat RBR en Max het vorig jaar en dit jaar gewoon niet meer voor elkaar kregen, om niet publiekelijk hun frustraties te uiten. Helemaal sjiek is het niet, en je zou zelfs kunnen zeggen niet professioneel, maar ik snap hem wel.
Zoek anders even de reviews/posts over diverse internet-leveranciers, mensen uiten hun frustratie daar op een gegeven moment ook niet meer in stilte.

[Voor 41% gewijzigd door Oaquasis op 09-11-2018 16:16]

• Zahariac
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:23
Hippocampus schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:07:
[...]

Edit: @Zahariac Ja ok, en hoe helpt klagen en moddergooien dan precies?
Het helpt helemaal niks. Dat moddergooien ben ik het ook totaal niet mee eens. Bespreek dat lekker achter gesloten deuren. Het ging mij om de opmerking dat ze dit moesten weten na 2 jaar. Dat ben ik niet met je eens. Je bent een samenwerking gaan gegaan op bepaalde verwachtingen. En als die continu niet nagekomen worden snap ik dat ze er op een gegeven moment klaar mee zijn.

Hoe je dat vervolgens tot uiting brengt is een ander verhaal.

• Derby
  • Niet online
Bansheeben schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:06:
[...]

Nou ja, kijk als je een sport als tennis beoefent, dan mag je natuurlijk verwachten dat de persoon in kwestie weet hoe je een racket moet spannen (en zelfs dat is soms al teveel gevraagd overigens). Maar van een coureur verwachten dat hij op het technische niveau van een engineer kan meepraten over hoe de motor verbeterd moet worden vind ik toch wel vrij belachelijk. Ik begrijp niet helemaal hoe je voor je ziet waar ze de kennis, ervaring en wellicht intelligentie vandaan moeten halen.

Dus of je onderschat enorm hoe technisch ingewikkeld een F1 motor in elkaar zit, of je stelt dat elke F1 coureur bijzonder hoogbegaafd moet zijn en dus wel even in de avond uurtjes een PhD in automotive engineering erbij doet...
Ik ben toch bang dat je aan 1 optie voorbij gaat. Klaag er een keer over en misschien nog een keer, maar begin niet elk interview met hoe slecht de motor wel niet is. Hij kan ook gewoon zijn mond houden. Het klagen gaat hem echt niet verder helpen. Iets met azijn en vliegen enzo. Wat ik bij VER zie is een verwend jong wat geen enkele vorm van zelf reflectie kent en vooral de grote boze buitenwereld de schuld wil geven van zijn gebrek aan succes. Het ligt opvallend weinig aan hem zelf. Als hij zijn auto weer eens een door een andere auto probeert te duwen ligt het aan de motor...tuurlijk. :'(

Daarbij is het niet uitgesloten dat een coureur niet ook technische kennis kan hebben. Ik weet niet wat de coureurs tegenwoordig doen met betrekking tot kennis over het voertuig, maar wat meer inleven zorgt meestal ook bij de andere partij voor meer begrip. Als hij de moeite zou nemen om te begrijpen wat er stuk gaat (ik zeg niet dat hij dat niet doet, maar aan zijn constante stroom negativiteit te merken heb ik weinig hoop) kan hij misschien wel eens een idee lanceren over hoe het anders zou kunnen. Mensen van buiten af die niet in het wereldje leven kunnen soms met verrassende inzichten komen. Verstappen is zo'n klant die nooit tevreden is. Elk bedrijf kent ze.
Oaquasis schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:13:
Edit: anders quote ik gewoon volledig de verkeerde post 8)7

[...]

Ik denk dat niemand van ons kan zeggen wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld. Renault verzekerd nu al jaren achter elkaar dat ze een competatieve motor gaan leveren, maar doen dat tot op heden niet. Voor hetzelfde geldt hebben RBR en de coureurs (Max, Ric) enorme bergen met input geleverd, maar heeft Renault dat niet in resultaten om weten te zetten. We weten het niet...

Het enige dat we weten is dat RBR en Max het vorig jaar en dit jaar gewoon niet meer voor elkaar kregen, om niet publiekelijk hun frustraties te uiten. Helemaal sjiek is het niet, en je zou zelfs kunnen zeggen niet professioneel, maar ik snap hem wel.
Zoek anders even de reviews/posts over diverse internet-leveranciers, mensen uiten hun frustratie daar op een gegeven moment ook niet meer in stilte.
Dat is helemaal waar. Toch merk ik dat als ik een klacht heb en met het bedrijf mee denk dat ik opvallend veel voor elkaar kan krijgen. En ja soms is het even zoeken naar de juiste persoon. Maar alleen klagen helpt zelden. Ik hoop oprecht dat beide rijders input geleverd hebben over hoe het mogelijk anders kan. En ik ben het er helemaal mee eens dat Renault verwachtingen gecreerd heeft die ze niet kunnen waar maken. De schade voor het merk is enorm. Ik begrijp dan ook oprecht niet wat Max probeert te bereiken met zijn gezeik. Waar Vettel vorig seizoen naam maakte met zijn 'Blue flags', doet Max een goede gooi naar een compilatie 'Blame Renault'
Ik denk dat het voor het merk Max ook geen goed doet. Hij legt hiermee ook een immense druk op Honda. Want Renault is de reden dat hij geen kampioen kan worden. En wat als Honda volgend jaar niet kan leveren?

[Voor 30% gewijzigd door Derby op 09-11-2018 16:29]

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23:28
B-Real schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:00:
Als ik zo de snelste sectortijden bekijk dan zit Max/Red Bull er toch lekker bij.
Sector 1 en 3 is het erg close met Mercedes/Ferrari (minder dan een tiende verschil), dat zijn toch de sectoren waar het vermogen nodig is. Blijkt ook uit de topsnelheid van Max met 325, Vettel zit bijv. op 320.

Je zou kunnen zeggen dat Max/Red Bull dan met een stuk minder vleugel rijdt, maar in de tweede sector pakt hij met name de winst qua tijd.

Ja het is nog maar FP1, maar hopelijk wordt het niet zo slecht als we vooraf denken en misschien strijden de Red Bulls zondag wel gewoon om het podium :)
Zou mooi zijn als ze er qua racepace goed bij zitten. Ik verwacht toch wel dat Mercedes en Ferrari (of in ieder geval HAM en VET) wel voor RB zullen kwalificeren.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Hippocampus
@Zahariac Maar de Renault motor is ook beter geworden, alleen nog steeds niet goed genoeg.
En wat dan nog, als Abiteboul had gezegd dat ze er helemaal niks aan gingen doen had RBR nog steeds geen enkele ander keuze dan die motor kopen, of er zelf één gaan bouwen, want die Mercedes, Ferrari en Honda motor gingen ze hoe dan ook niet krijgen.

Allemaal niet fijn natuurlijk maar dat nieuwe motoren reglement had nou eenmaal ook zijn risico's.

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 02-06 21:19
Derby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:20:
[...]

Ik ben toch bang dat je aan 1 optie voorbij gaat. Klaag er een keer over en misschien nog een keer, maar begin niet elk interview met hoe slecht de motor wel niet is. Hij kan ook gewoon zijn mond houden. Het klagen gaat hem echt niet verder helpen. Iets met azijn en vliegen enzo. Wat ik bij VER zie is een verwend jong wat geen enkele vorm van zelf reflectie kent en vooral de grote boze buitenwereld de schuld wil geven van zijn gebrek aan succes. Het ligt opvallend weinig aan hem zelf. Als hij zijn auto weer eens een door een andere auto probeert te duwen ligt het aan de motor...tuurlijk. :'(

Daarbij is het niet uitgesloten dat een coureur niet ook technische kennis kan hebben. Ik weet niet wat de coureurs tegenwoordig doen met betrekking tot kennis over het voertuig, maar wat meer inleven zorgt meestal ook bij de andere partij voor meer begrip. Als hij de moeite zou nemen om te begrijpen wat er stuk gaat (ik zeg niet dat hij dat niet doet, maar aan zijn constante stroom negativiteit te merken heb ik weinig hoop) kan hij misschien wel eens een idee lanceren over hoe het anders zou kunnen. Mensen van buiten af die niet in het wereldje leven kunnen soms met verrassende inzichten komen. Verstappen is zo'n klant die nooit tevreden is. Elk bedrijf kent ze.
Met je eerste alinea ben ik het wel grotendeels eens, we weten nu inderdaad wel dat Max niet tevreden is met de power die Renault levert. Daarnaast, tsja het is geen Mercedes of Ferrari dat is duidelijk, maar uhm hij doet het anders niet heel slecht op de rechte stukken. Het is niet dat Mercedes of Ferrari op het rechte stuk met 2 vingers in de neus Max voorbij rijdt op snelheid.

Over de motorkennis, sjesus, dat gaat in mijn ogen wel net iets te ver. Hoeveel honderden sensoren zitten in de motor die de data doen uitlezen? Die sensoren heeft Max niet in zijn voeten of handen zitten en ook niet in zijn hersenpan. Zelfs sensoren in de pedalen die laten zien wat Max doet en wat de gevolgen daarvan zijn (ook op motorisch gebied)..
Max zal vast genoeg kennis hebben op gebied van auto's, zowel qua chassis als de aero als motorisch..
Maar Max is geen Newey, Max is ook geen complete Renault fabriek. Max kan klagen over minpunten en zijn genoegen uiten over de pluspunten, Max kan tips geven op basis van hoe de auto voelt.
Conclusie; met je 2e alinea ben ik het totaal niet eens. Daarnaast zal Max achter de schermen echt wel gesprekken hebben over hoe iets fout heeft kunnen gaan en wat er precies gebeurd is.

Maar even naar Renault stappen met tips als; ej als jullie dat en dat onderdeeltje even 1 inimini stukje naar links doen draaien, dan gaat het helemaal goed komen! Nah dat is onmogelijk :)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Derby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:20:
Kent een piloot zijn vliegtuig perfect? Een software gebruiker de hele code? Zelfs als max 80% van alles van die auto zou weten (wat hij absoluut niet weet), dan mist hij nog steeds 20% om een volledig beeld te hebben. Er zitten 400+ man data te analyseren, daar wil je coureur dan ook nog bijgooien?

Alles met die auto is theorie vs praktijk, een tikje hier, boutje daar, leuk voor simulaties of dat iets doet, maar het is uiteindelijk de coureur die feedback geeft of het daadwerkelijk effect heeft. En de manier dat hij blijkbaar deze auto binnen diverse omstandigheden behoorlijk kan laten rijden, impliceert toch aardig dat zijn feedback accuraat is en engineers daar iets mee kunnen doen. Zijn bandenmanagement zit op second-to-none niveau, 'vibrations' 'tires are gone' of 'whats going on guys' hoor je max nooit zeggen.

Natuurlijk gaat die gast bij een matige Honda volgend jaar echt de wind van voren krijgen, maar hij heeft nu met die auto al meerdere malen gedaan wat voor het team enigszins onmogelijk leek te zijn. Maar als hij de potentie heeft om veel harder te kunnen rijden, is het logisch dat elk limiterende factor de schuld gaat krijgen, tot hijzelf de limiterende factor is (vandoorne, hartley, etc). En laten we eerlijk zijn, buiten normale crashfouten, heeft hij toch in het seizoen duidelijk laten zien waar het probleem in die auto zit.

En zoals Horner zei in z'n oude podcast, Renault is echt niveau 'hier is de motor, veel plezier', zij hebben echt nagenoeg 0,0 invloed op hoe die motor verder ontwikkeld wordt.

[Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2018 16:45]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Derby
  • Niet online
LopendeVogel schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:36:
[...]

Maar even naar Renault stappen met tips als; ej als jullie dat en dat onderdeeltje even 1 inimini stukje naar links doen draaien, dan gaat het helemaal goed komen! Nah dat is onmogelijk :)
Nee dat kan inderdaad niet verwacht worden. Het is onredelijk om te verwachten dat hij aangeeft dat de voorspanning van de bovenste zuigerveer omlaag moet.

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23:43
Belachelijke discussie. RBR betaald fors voor de motoren; als er zaken beloofd worden moet je niet vreemd staan te kijken als de klant boos wordt. Als de motor dan ook nog eens zwaar onderpresteerd in de zin van kaduuk gaan enzo; wat verwacht je van een team wat per jaar 350 (!) miljoen uitgeeft om te presteren? Er zit een grens aan wat kan gecompenseerd voor het verlies aan motorkracht.

Hoe ze hun ongenoegen naar buiten brengen is aan hen, maar het is allesbehalve sjiek wat RBR doet en het heeft ook geen enkele kans van succes (Renault gaat er echt niet harder door werken hoor...integendeel). Dat max of ricciardo soms gefrustreerd er wat uit gooien vlak nadat ze hun verlies hebben genomen vind ik dan wel weer leuk; echte emotie!

Ik denk wel eens; wat zal Honda wel niet denken van dat gedrag van RBR? Zullen zij niet bang zijn dat ze zelf deze behandeling krijgen als ze niet presteren? Ze hebben er al ervaring mee met McLaren...... Als RBR maar niet MCL achterna gaat met hun hautaine gedrag.

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

FP2!

Stuk interessanter :X

• Spollie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:25
Jammer dat Max z'n auto uit elkaar ligt.

• Mugwump
robpol schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:01:
Jammer dat Max z'n auto uit elkaar ligt.
Vanwege?

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Spollie
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:25
Was net nog niet bekend.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:03
Horner vertelt op Sky dat er een scheur in de olietank van Max zat. Waarschijnlijk al in Mexico ontstaan volgens hem. Auto is waarschijnlijk op zijn best binnen een half uur gereed.

PSN: KADR777

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nu wel. Een scheurtje in een olietankje. Zat er waarschijnlijk al in Mexico alsus Horner op Sky

• -ION-
  • Laatst online: 14:19
Scheur in de olietank.

Riciardo's turbo is overigens kapot gegaan doordat de marshalls met een schuimblusser in de uitlaat hebben gespoten in Mexico.

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

JvS schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:09:
Nu wel. Een scheurtje in een olietankje. Zat er waarschijnlijk al in Mexico alsus Horner op Sky
En hoe kan het dan dat ze daar nu pas achter komen? Die auto's gaan toch volledig uit elkaar na elk race-weekend? En ze hebben FP1 al gereden vandaag.

Vreemd verhaal.

[Voor 38% gewijzigd door AzzKickah op 09-11-2018 18:10]

• -ION-
  • Laatst online: 14:19
AzzKickah schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:10:
En hoe kan het dan dat ze daar nu pas achter komen? Die auto's gaan toch volledig uit elkaar na elk race-weekend? En ze hebben FP1 al gereden vandaag.

Vreemd verhaal.
Misschien dat het een scheurtje was dat groter is geworden. Volgens Horner was er in Mexico ook een onverklaarbaar olieverlies, dus vandaar dat ze denken dat het daar is ontstaan.

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

-ION- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:11:
[...]

Misschien dat het een scheurtje was dat groter is geworden. Volgens Horner was er in Mexico ook een onverklaarbaar olieverlies, dus vandaar dat ze denken dat het daar is ontstaan.
Dan is het alsnog vreemd, want heel veel wordt op microscopisch nivo gecontroleerd op slijtage etc.

Ik blijf erbij. Vreemd verhaal.

• Hippocampus
Zo, HUL schuift er goed vanaf. (die Renault is meer een puzzel geworden nu)

Code rood.

[Voor 49% gewijzigd door Hippocampus op 09-11-2018 18:13]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

AzzKickah schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:12:
[...]

Dan is het alsnog vreemd, want heel veel wordt op microscopisch nivo gecontroleerd op slijtage etc.

Ik blijf erbij. Vreemd verhaal.
Slijtageonderdelen misschien ja. Maar niet die hele auto wordt gescand lijkt me.

• Mugwump
Hippocampus schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:12:

Code rood.
Even wat gras gemaaid. :P

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hippocampus schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:12:

Code rood.
Dit is wel een mooi voorbeeld van een baan die zelf tracklimits afdwingt. Vreemd dat Hulkenberg zo buiten de baan buiten de curb reed.

• tlpeter
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:39
Ha ha Vettel, there is something loose between my legs except the obvious.

[Voor 4% gewijzigd door tlpeter op 09-11-2018 18:17]

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

JvS schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:15:
[...]

Dit is wel een mooi voorbeeld van een baan die zelf tracklimits afdwingt.
Inderdaad. Dit is hoe het moet zijn.
Het was een behoorlijk grote fout. Halve auto op het gras. Dan is het boem, ho.

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

Heatonme

Nick not weather related

Haha, die boordradio van Vettel :D
Er ligt iets los ter hoogte van mijn voet.. ... ik zou trots zijn als dat het was maar dat is het niet

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• Hippocampus
VET op de radio, Something lose between my legs besides de obvious :P

• BAS80
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 27-02 21:50
SinergyX schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:44:
[...]

En zoals Horner zei in z'n oude podcast, Renault is echt niveau 'hier is de motor, veel plezier', zij hebben echt nagenoeg 0,0 invloed op hoe die motor verder ontwikkeld wordt.
Tja de mentaliteit van de Fransen is echt stereotyperend..Ik word soms mesjogge van mijn Franse of Franstalige klanten. Ik spreek met ze af anderhalf uur vtv. en ze komen gewoon rustig een half uur later zonder het te laten weten. Een mooi land Frankrijk, enkel jammer dat er Fransen wonen.

RBR heeft ook geen inzicht in de de volledige testdata waardoor ze pas een maand of 7 later een goede brandstof mix kunnen maken gebaseerd uit hun eigen race en testdata uit de laatste maanden. Dit is goed voor plusminus 7-12pk. Aangezien RBR het 1ste team voor Honda word volledige openheid in de testen ontwikkel data heeft dit zwaar voordeel om kampioen te worden in 2019.Renault blijft een concurrent dus RBR zal nooit de volledige data krijgen.

Maar hier zijn nog wat punten uit verschillende podcast's en interviews die mij zo ter ore kwamen.

-Meerdere malen heeft Renault cruciale onderdelen en/of updates vergeten en op de fabriek achter een opstaande deur ofzo een krat vergeten die voor het race weekend nodig waren.

-Als de Renault motor op het circuit aankomt moet hij eerst nog 4,5u aan de computer hangen voordat hij geplaatst kan worden in de RBR terwijl de Honda bij aankomst direct ingesleuteld kan worden.. Schijnt ermee te maken te hebben dat Renault een testbakken tekort hadden in de zomer door te weinig personeel.

-Renault heeft aangegeven dat hun uitontwikkelt zijn met deze motor en niks nieuws van plan zijn voor volgend seizoen. Renault hoopt dat 2020/2021 hun gunstig gezind zijn met de 'komende andere motor regels' waar overigens nog niks zeker over is.

Renault heeft gewoon geen winaarsmentaliteit en/of geld en RBR wilt volgend jaar kampioen Dat gaat hem niet worden. Ik ben geen fan van Honda modellen maar de blokjes zijn uitstekend. Terwijl Renault aan een budget zet Honda een eigen mega investering in met maar 1 doel. Max de jongste wereldkampioen maken. 8)

Ik heb nog niks gehoord over hoe Mercedes en Ferrari ervoor staan qua motor ontwikkeling. Worden het updates op de motors van dit jaar of compleet nieuw? als Merc. en Fer. volgend jaar weer 30-40pk vinden word het weer moeilijk voor RBR.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• Derby
  • Niet online
-ION- schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:09:
[...]

Riciardo's turbo is overigens kapot gegaan doordat de marshalls met een schuimblusser in de uitlaat hebben gespoten in Mexico.
Grappig dat er niemand reageert op dit verhaal. Mooi dus dat betekend dat Renault hier dus niks mee te maken heeft.

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Derby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:19:
[...]

Grappig dat er niemand reageert op dit verhaal. Mooi dus dat betekend dat Renault hier dus niks mee te maken heeft.
De reden dat er uberhaupt zooi in gespoten moest worden had ook niet met Renault te maken dan..?

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Derby schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:19:
[...]

Will best reageren.. de marshalls is dienst van Renault.
En heeft dit gedaan om de fout van Renault te verbloemen ...

Maar om eerlijke te zijn,. Ik zat nog te gniffelen over Vettel.. los van dat ik het erg sneu vind dat ric met deze domperreeks weggaat bij redbull.

Had hem graag nog een paar mooie races toegewenst

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 09-11-2018 18:25]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

AzzKickah schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:21:
[...]

De reden dat er uberhaupt zooi in gespoten moest worden had ook niet met Renault te maken dan..?
Niet echt duidelijk. "hydrolica" is gezegd. Of dat motor of auto is weet ik niet.

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak: titleZullen we ons weer richten op het raceweekend?

Nota bene moet ik dat nu gaan zeggen terwijl ik zelf ook echt wel weet dat ik veel te veel zeur over Renault. Onder de streep is het eigenlijk ook zinloos om alle oude koeien maar naar boven te halen. Ze gaan uit elkaar, en zijn nu bezig met een kansloze vechtscheiding en flink wat moddergooien over en weer. Ben blij als het voorbij is. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

en topic doodgeslagen :O

Anyway, beeld van de crash van Hulkenberg

https://streamable.com/vna62

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Wat was er nu met de auto van Max?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
hjs schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:44:
Kennelijk lek in de olietank.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
hjs schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:44:
Scheurtje in de olietank. Maar hij zit nu in de auto, dus verwacht snel actie op de baan.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:12

sjaool

Every life should have 9 cats

JvS schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:43:
en topic doodgeslagen :O

Anyway, beeld van de crash van Hulkenberg

https://streamable.com/vna62
Etenstijd...

"When you grow up your heart dies"

• Jasphur

• Hippocampus
Nah, de andijviestamppot moet nog maar even wachten. :9
Ach, tis toch het begin van het weekend, dan hoeft het allemaal niet zo strak getimed ;)

• Heatonme
  • Niet online

Heatonme

Nick not weather related

Die eerste sector tijd van bottas is hem op het lijf geschreven; 17.777

• Hippocampus
Ik had Damon Hill al even niet meer gezien maar die heeft een grijs koppie gekregen zeg. :D

• Mugwump
De sfeer is lekker bij Mercedes zo te horen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mugwump schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:21:
De sfeer is lekker bij Mercedes zo te horen.
Hamilton wil eens een race winnen nadat hij kampioen is geworden. Verder heeft Hamilton nu pas 50% van alle races in het V6 hybride tijdperk gewonnen. Dat is niet genoeg. :> :P

• Hippocampus
SAI en GRO lekker aan het stoeien.

• JeroenTheStig
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:26
Grosjean is aan het solliciteren naar zijn drie strafpunten. Blijkbaar wil hij wat eerder op vakantie.

PSN: Jeroen_the_stig

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Magnussen verloor zijn spiegel. :P

• Hippocampus
Hahaha, Haas weer eens een onderdeel kwijt. Niet dat MAG die spiegel nodig had aldus Rick.

• Mugwump
JeroenTheStig schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:26:
Grosjean is aan het solliciteren naar zijn drie strafpunten. Blijkbaar wil hij wat eerder op vakantie.
En dan ook nog weer de ander beschuldigen. :')

• JeroenTheStig
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:26

PSN: Jeroen_the_stig

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Hippocampus schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:32:
Hahaha, Haas weer eens een onderdeel kwijt. Niet dat MAG die spiegel nodig had aldus Rick.
De vraag van de Formula1.com Twitter account "wat mist Magnussen's auto hier", inclusief antwoorden met "een getalenteerde coureur" en minder vriendeljike versies :+

De Vettel boordradio is ook leuk :p

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Smultie
  • Niet online
Gaat er nog geraced worden?

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:47
Hippocampus schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:32:
Je stottert? :+

Sometimes an apple is just an apple / Prediction is very difficult, especially if it's about the future - Niels Bohr

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18:43
FP2 helaas ook gemist.. iets met VRIJMIBO met t werk (ook geen straf)

was er nog wat spannends behalve de spiegel van MAG, VET die iets tussen zijn benen had, en de ´crash´ van HULK?

Of moeten we morgen maar in spanning voor FP3 gaan zitten wachten

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Smultie
  • Niet online

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:03

demo31051987

a.k.a. Extigo

Nee, F1.com had een fout gemaakt met de wintertijd.

Steam

• Smultie
  • Niet online
demo31051987 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:04:
[...]

Nee, F1.com had een fout gemaakt met de wintertijd.
MOTHER
FUCKERS!

• demo31051987
  • Laatst online: 20:03

demo31051987

a.k.a. Extigo

Nou, nou, nou. Fouten maken is menselijk... Andere websites al GPUpdate en Motorsport.com hadden het wel bij het rechte eind.

Steam

• Smultie
  • Niet online
Zo serieus was ik niet :P

Maar toch, behoorlijk dom wel!

• Jasphur
Smultie schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:38:
Zo serieus was ik niet :P

Maar toch, behoorlijk dom wel!
Kijk daarom altijd naar de startpost :D

• RobertMe
  • Nu online
demo31051987 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 21:35:
[...]

Nou, nou, nou. Fouten maken is menselijk... Andere websites al GPUpdate en Motorsport.com hadden het wel bij het rechte eind.
Ik denk zelfs dat het origineel wel goed was. Probleem zal zijn geweest dat de (nieuwe?) Braziliaanse regering even had besloten om het omzetten van de klok een aantal weken te verschuiven. Zoals je al kunt raden valt dit weekend precies tussen de oude en nieuwe datum van het omzetten van de klok. In reactie daarop heeft FOM besloten om de lokale race tijd met één uur om te zetten zodat de tijden in de rest van de wereld gelijk zou blijven. Grote kans dus dat iets met die correctie mis is gegaan. Correctie niet doorgevoerd op de server maar wel de tijdzones etc bijgewerkt op de server? Of juist andersom de lokale tijd wel aangepast maar niet de bijgewerkte tijdzones?

• Jasphur
Voor de Ferarri fans:

• Nicap
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18:07

Nicap

Tsssk....

Wat is het nou? Ziggo zegt ook net 1715 quali en 1700 race?

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:37
Nicap schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:31:
Wat is het nou? Ziggo zegt ook net 1715 quali en 1700 race?
Voorbeschouwing ;)

-

• Heatonme
  • Niet online

Heatonme

Nick not weather related

Zei Olaf nou tussen de regels door dat Ocon een soort van backing van BWT heeft als sponsordeal bij Williams? (Ziggo f1 cafe )
Oftewel het roze verdwijnt sowieso bij RPFI, allicht op de Williams?

Kubica schijnt ook nog hoog te staan maar ik denk niet dat hij het red.

• Jasphur

[Voor 76% gewijzigd door Jasphur op 10-11-2018 08:41]

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:25

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Interview van Mol met max was niet best zeg...

- wat wil de gpda nou precies met de banden?
- niks over de Renault tweet

Begint steeds meer naar een vriendschappelijk theekransje te gaan...

• Smultie
  • Niet online
Over een kwartiertje dus? Ik wil het niet weer missen.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Smultie schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:44:
Over een kwartiertje dus? Ik wil het niet weer missen.
Dan ben je zeker ruim op tijd :+

A smile a day....

• Smultie
  • Niet online
Ow crap, 1:09 nog dus :P

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Waarschijnlijk weinig nieuwswaardig, want het is al even bekend, maar Ocon gaat ook 5 plekken terug ivm een bakwissel.

A smile a day....

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20:41
MikeyMan schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:22:

Het was ook een haastklus om het naar Hilversum te krijgen.
Olav had welgeteld 20 minuten ervoor (om het nog in F1cafe te krijgen, daarom hadden ze de E-battle naar voren geschoven).

En de punten die jij noemde:
GDPA, daar mocht Max weinig over vertellen (helaas).
Renault tweet: wel even kort genoemd met een knipoog (ging over het "gebrek aan vermogen").

Voor de duidelijkheid, via Rick Winkelman van Ziggo:

"17.00 voorbeschouwing, 18.10 start race"
Voor morgen de RACE

[Voor 8% gewijzigd door Ryur op 10-11-2018 14:35]

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:03
MikeyMan schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 13:22:

Tot een paar jaar geleden zat er zelfs Verstappen.nl sponsoring op het shirt van Plooij en Mol.

PSN: KADR777

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:46
Aardig wat rook in de Lewis kant van de Merc garage.

kimi | iRacing Profiel

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:13
Ik ben het eigenlijk helemaal niet eens met de straf van RIC. Als een motorcomponent defect gaat door marshalls na het uitvallen zou het zo moeten zijn dat je hem gratis mag vervangen, in mijn ogen dan.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:02
RIC en VER zitten nog aan het ontbijt ?

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18:43
TheBrut3 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 15:24:
Ik ben het eigenlijk helemaal niet eens met de straf van RIC. Als een motorcomponent defect gaat door marshalls na het uitvallen zou het zo moeten zijn dat je hem gratis mag vervangen, in mijn ogen dan.
Toen de haas vorig jaar over die putdeksel reed, kostte hun dat ook onderdelen.

Ze kregen wel een schadevergoeding van de baan, om de kosten te kunnen betalen
EDIT : linkje van compensatie

[Voor 9% gewijzigd door basvn op 10-11-2018 15:33]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True