[F1] Seizoen 2018 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 96 Laatste
Acties:
  • 557.055 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
London schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:49:
[...]

Volgens mij is Ferrari ook niet vaak in de situatie gekomen dat ze moesten kiezen tussen Raikkonen offeren of niet. Vettel heeft het aan zichzelf te danken dat hij het uiteindelijk heeft moeten afleggen tegen Hamilton met Duitsland als voornaamste voorbeeld wat mij betreft. En het hielp natuurlijk ook niet mee dat Hamilton zo'n beetje het hele seizoen ijzersterk is geweest.

Betreffende Bottas: wel een van de grootste pechvogels dit seizoen. Hoop/verwacht dat ze hem nog wel een overwinning gunnen bij Mercedes als de situatie zich voordoet. Kan me ook voorstellen dat het met zijn zelfvertrouwen niet heel denderend gesteld is na de afgelopen paar races (hoewel ook daar hem wel het e.e.a. te verwijten valt). Zie hem ook nooit meer dan een 2e man worden bij zo'n topteam, daar heeft hij naast de persoonlijkheid ook gewoon de skills niet voor. Zou dan nog meer van Ocon verwachten eigenlijk als ik heel eerlijk ben..
Bottas had gewoon moeten zeggen: Sorry ik hoor je niet, ik rijd net een tunnel in toen hij die team orders kreeg. Vooral die in Rusland :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

ThomasG schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:17:
[...]
En als je verdere statistieken kijkt zie je dat Max na op een opeenvolging van 3e, 2e, 1e een race daarna een DNF had -O- . Door de win in Mexico had hij zijn tweede 3,2,1 dit seizoen. Dus nu maar hopen dat Brazilie geen DNF wordt.
Nee joh, Brazilië wordt een surprise win waarmee hij naar derde in het kampioenschap springt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:27
Shiver23 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:43:
China had Vettel nog meer punten kunnen pakken.
En in Japan(?) had Ferrari Kimi en Vettel kunnen wisselen van positie.
Precies, Bottas is echt een slappe zak geef mij Rosberg maar terug, Daar moest hamilton tenminste echt racen om kampioen te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:38

Blokker_1999

Full steam ahead

ANdrode schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:29:
[...]

Dat is logisch gegeven de snelste auto.

Ik vind de verschillen binnen teams die je hier ziet interssant. Vooral SAI-HUL waar HUL veel meer outlier heeft.
Kan je hiervan een violin plot & een set overlappende plots van de verdeling maken? Heb het gevoel dat de verdeling niet-normaal is (eerder posson) en dat een CI daardoor weinig zegt.

Als je de relatieve tijd tov teamgenoot kan plotten ben ik benieuwd naar de verdeling daarvan! (Dus x% van tijd van teamgenoot)
Zelfs al vergelijk je enkel met de andere Mercedes en de Ferraris dan is de spreiding bij Lewis nog altijd enorm klein te noemen. Bij een minder performante wagen kan die spreiding inderdaad wat groter zijn ten opzichte van de pole (maar het gaat hier nog altijd om procenten en het blijft dus relatief). Dat Lewis zo consistent is ten opzichte van de snelste tijd lijkt mij net 1 van de redenen te zijn dat hij Kampioen is. Het feit dat Bottas het een heel stuk minder goed doet toont net aan dat de snelste machine hebben niet genoeg is om het beste resultaat neer te zetten.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:56

TommyGun

Stik er maar in!

Shiver23 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:43:
China had Vettel nog meer punten kunnen pakken.
En in Japan(?) had Ferrari Kimi en Vettel kunnen wisselen van positie.
Precies, er waren mogelijkheden zat dit jaar. Maar Ferrari heeft het voor de verandering niet (weinig?) gedaan dit seizoen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
En er had bij de start van Monza gewoon tegen Kimi worden gezegd: geef iets minder gas naar de 1e bocht, zodat Vettel daarna op P1 ligt en jij op P2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:11:
[...]
Zelfs al vergelijk je enkel met de andere Mercedes en de Ferraris dan is de spreiding bij Lewis nog altijd enorm klein te noemen. Bij een minder performante wagen kan die spreiding inderdaad wat groter zijn ten opzichte van de pole (maar het gaat hier nog altijd om procenten en het blijft dus relatief). Dat Lewis zo consistent is ten opzichte van de snelste tijd lijkt mij net 1 van de redenen te zijn dat hij Kampioen is. Het feit dat Bottas het een heel stuk minder goed doet toont net aan dat de snelste machine hebben niet genoeg is om het beste resultaat neer te zetten.
Met een erg snelle auto en een relatief zwakke teamgenoot zal je nog steeds weinig offset ten opzichte van de beste tijd hebben. Teamgenoot is nooit sneller en de andere chassis's hebben een veel kleinere kans om een ronde te rijden die *zo* goed is dat ze jouw tijd voorbij gaan.
Even puur probibalistisch perspectief: Zie de rondetijden als samples uit een verdeling per coureur met u_1...u_20 en s_1...s_20 waarbij u_{1,2}, u_{n,n+1}, u_{19,20} en (in mindere mate) s_{1,2}, s_{n,n+1}, s_{19,20} sterk gecorreleerd zijn (invloed van team).

De kans dat je met een hogere mean een sample hebt met een lagere tijd dan de beste coureur is extreem klein. De kans dat jij met een lagere intrinsieke mean een snellere tijd hebt dan alle andere samples is hoog en heb je ondanks het 'onbenutte potentieel' van jouw auto/c.q. de slechte sample nog steeds de snelste tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TommyGun schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:04:
[...]

Precies, er waren mogelijkheden zat dit jaar. Maar Ferrari heeft het voor de verandering niet (weinig?) gedaan dit seizoen.
Ik vind dat Hamilton het heel goed gedaan heeft en het kampioenschap verdient. Een wat lastige start, maar hij heeft zich erg strijdlustig getoond en mentaal sterk. Maar Ferrari had het hem een stuk lastiger kunnen maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

In een interview met Hamilton, wat op AMuS te lezen valt, wordt ook nog even het harde verdedigen van Vettel in Rusland aangehaald door hem. Leuke noot m.b.t. Verstappen :)

Vettel - Hamilton - GP Russland 2018 - Sotschi - Rennen
Der Kampf Hamilton vs. Vettel in Russland erhitzte die Gemüter.

Hat sich Vettel da zu hart verteidigt?

Hamilton: Es war an der Grenze. Die Top-Fahrer wie Fernando oder Seb fahren alle so. Aggressiv, aber nicht rücksichtslos. Wir haben dann ein Rennen später mit Charlie Whiting darüber diskutiert, ob Seb ein oder zwei Mal die Spur gewechselt hat. Charlie hat gesagt, dass er nach rechts gelenkt, dann die Lenkung etwas zurückgenommen und dann wieder stärker nach rechts gelenkt hat. Also ein Spurwechsel. Ich habe zu Charlie gesagt, dass er damit einen Präzedenzfall schafft und habe alle anderen Fahrer gefragt, was sie davon halten. Nur einer meinte, es wären zwei Spurwechsel gewesen. Und das war Max. Ausgerechnet der Erfinder von zwei Spurwechseln. Wegen Max haben wir diese Regel überhaupt.

Vettel - Hamilton - GP Russia 2018 - Sochi - Race
The fight Hamilton vs. Vettel in Russia heated the mind.

Has Vettel defended too hard?

Hamilton: It was on the border. The top riders like Fernando or Seb are all riding like that. Aggressive, but not reckless. We then discussed a race later with Charlie Whiting about whether Seb changed lanes once or twice. Charlie said he steered to the right, then pulled the steering back slightly and then steered more to the right. So a lane change. I told Charlie that he was setting a precedent and asked all the other drivers what they think about it. Only one thought it had been two lane changes. And that was Max. Ironically, the inventor of two lane changes. Because of Max we have this rule at all.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

Killjoy

Klingon lawn products

alki schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:10:
[...]

Precies, Bottas is echt een slappe zak geef mij Rosberg maar terug, Daar moest hamilton tenminste echt racen om kampioen te worden.
Nee hoor. Ik heb het van een insider dat Bottas een supertalent van de buitencategorie is.
Dit jaar was een leerjaar. Volgend jaar vernedert hij Hamilton.

https://www.gpfans.com/nl...ms-heb-ik-al-de-overhand/

:+

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/45148762_2305817419513700_7970674799829581824_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=d0da5ce024dde689885d5544242da223&oe=5C4630CE

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-09 10:13
Bottas is voor mij zeker dit jaar helemaal door de mand gevallen. Het zal misschien niet helemaal terecht zijn, maar het beeld wat ik van hem heb is dat hij in paniek raakt/concentratie verliest zodra hij onder druk wordt gezet. Meerdere malen blokkerende wielen, de bocht missen omdat je je racelijn op een achterligger focust, enz. Het zijn misschien maar een paar voorbeelden, maar wel zó ontzettend typisch dat het bij mij direct is blijven hangen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1slp3m.jpg

'I wonder about you sometimes Valtteri, you may fold under questioning!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 22:04

pro_6or

amateur_60r

hardware-lover schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:18:
In een interview met Hamilton, wat op AMuS te lezen valt, wordt ook nog even het harde verdedigen van Vettel in Rusland aangehaald door hem. Leuke noot m.b.t. Verstappen :)

Vettel - Hamilton - GP Russland 2018 - Sotschi - Rennen
Der Kampf Hamilton vs. Vettel in Russland erhitzte die Gemüter.

Hat sich Vettel da zu hart verteidigt?

Hamilton: Es war an der Grenze. Die Top-Fahrer wie Fernando oder Seb fahren alle so. Aggressiv, aber nicht rücksichtslos. Wir haben dann ein Rennen später mit Charlie Whiting darüber diskutiert, ob Seb ein oder zwei Mal die Spur gewechselt hat. Charlie hat gesagt, dass er nach rechts gelenkt, dann die Lenkung etwas zurückgenommen und dann wieder stärker nach rechts gelenkt hat. Also ein Spurwechsel. Ich habe zu Charlie gesagt, dass er damit einen Präzedenzfall schafft und habe alle anderen Fahrer gefragt, was sie davon halten. Nur einer meinte, es wären zwei Spurwechsel gewesen. Und das war Max. Ausgerechnet der Erfinder von zwei Spurwechseln. Wegen Max haben wir diese Regel überhaupt.

Vettel - Hamilton - GP Russia 2018 - Sochi - Race
The fight Hamilton vs. Vettel in Russia heated the mind.

Has Vettel defended too hard?

Hamilton: It was on the border. The top riders like Fernando or Seb are all riding like that. Aggressive, but not reckless. We then discussed a race later with Charlie Whiting about whether Seb changed lanes once or twice. Charlie said he steered to the right, then pulled the steering back slightly and then steered more to the right. So a lane change. I told Charlie that he was setting a precedent and asked all the other drivers what they think about it. Only one thought it had been two lane changes. And that was Max. Ironically, the inventor of two lane changes. Because of Max we have this rule at all.
Dit is dus 100% koude oorlog richting Max, die staat ten eerste niet in het rijtje van topcoureurs wat hij noemt en ten tweede is hij dan dus blijkbaar wel degene die wel ruecksichtlos is en ten derde nog even fijntjes noemen dat dit allemaal door ene Max Verstappen komt. Nou iig ook door eerdere politieke spelletjes omtrent Max.

Hamilton weet ook wel dat juist Max de enige is met dezelfde car control als hij, maar elke zaadje dat hij kan planten bij de media om Max wel in de roekeloze hoek te drukken zal hij altijd planten. Dit omdat Hamilton volgens mij in Max (mocht de auto volgend jaar OK zijn) de grootste bedreiging ziet.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ThomasG schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:17:
[...]
En als je verdere statistieken kijkt zie je dat Max na op een opeenvolging van 3e, 2e, 1e een race daarna een DNF had -O- . Door de win in Mexico had hij zijn tweede 3,2,1 dit seizoen. Dus nu maar hopen dat Brazilie geen DNF wordt.
Nee hoor P15 in Groot Brittannië. nevermind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Alsatian schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Nee hoor P15 in Groot Brittannië.
Wel een DNF. Hij viel namelijk uit door technische problemen met zijn remmen. Echter, omdat hij meer dan (ik geloof) 90% van de race heeft gereden is hij wel als P15 geclassificeerd. Maar hij is niet over de finish gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ja, my bad. Was net mijn reactie aan het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 10:06
Killjoy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Nee hoor. Ik heb het van een insider dat Bottas een supertalent van de buitencategorie is.
Dit jaar was een leerjaar. Volgend jaar vernedert hij Hamilton.

https://www.gpfans.com/nl...ms-heb-ik-al-de-overhand/

:+
Allemachtig, hoe krijgt ie uit z'n mond 8)7.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

pro_6or schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Dit is dus 100% koude oorlog richting Max, die staat ten eerste niet in het rijtje van topcoureurs wat hij noemt en ten tweede is hij dan dus blijkbaar wel degene die wel ruecksichtlos is en ten derde nog even fijntjes noemen dat dit allemaal door ene Max Verstappen komt. Nou iig ook door eerdere politieke spelletjes omtrent Max.

Hamilton weet ook wel dat juist Max de enige is met dezelfde car control als hij, maar elke zaadje dat hij kan planten bij de media om Max wel in de roekeloze hoek te drukken zal hij altijd planten. Dit omdat Hamilton volgens mij in Max (mocht de auto volgend jaar OK zijn) de grootste bedreiging ziet.
Mentaal is Lewis gewoon veel verder dan Max.
Ik zie hem best die mind games winnen.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Laatst online: 22:51
3x3 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

Dat Lewis daar verder in is ben ik het wel mee eens, dat is voor een groot deel ook de jarenlange ervaring die meespeelt of Max zich er door laat intimideren vraag ik mij af. Max komt vanzelf ook op dat "niveau".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Kijk, hij wint die battles sowieso want hoe win je ze, in de pers, en dan heb je het over een 5 voudig wereldkampioen tegen iemand die al de naam heeft hard te zijn, onnodige risico etc. Daar is door al zijn concurrenten al danig in geinvesteerd (Lewis voorop) en die vinden bij de metname britse en duitse pers natuurlijk gretig gehoor.

Max is ook nog niet ver genoeg op dat punt. Maaaaar, racen doe je op de baan, Max moet gewoon zijn racekop erbij houden en als hij een kans heeft ze verslaan, dan zien we wel waar het schip strand.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

alexbl69 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:36:
[...]

Allemachtig, hoe krijgt ie uit z'n mond 8)7.
In eerste instantie gingen mijn wenkbrauwen ook omhoog tot achter mijn terugtrekkende haarlijn toen ik deze kop zag. En naar mijn persoonlijke inschatting (lekker belangrijk) is Lewis een legendarische goede coureur en is Bottas een grauwe subtopper (in het huidige veld) maar toch, zeker in het begin van het seizoen was Bottas toch nog lang dicht bij en heeft hij een paar enorme pech gevallen gehad. lekke band Baku was dan wel het toppunt.

Als hij bij was gebleven in punten had Mercedes hem denk ik ook minder vaak als wingman uitgespeeld, dat deden ze bij Rosberg ook niet in die mate (Rosberg schat ik een stuk hoger in dan Bottas fwiw).

En Bottas moet ook dit soort dingen zeggen als hij een kans wil hebben om niet direct weer als wingman weg te worden gezet door management, hij moet laten zien dat hij geloof heeft.

Dus bij nader inzien toch niet zo gek. of zo.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

B-Real schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:40:
[...]

Dat Lewis daar verder in is ben ik het wel mee eens, dat is voor een groot deel ook de jarenlange ervaring die meespeelt of Max zich er door laat intimideren vraag ik mij af. Max komt vanzelf ook op dat "niveau".
Max emoties lijken mij op dit moment heel reactief.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
[...]

Vergeet niet dat Rosberg won in mind games van Hamilton. Zolang Hamilton wint is hij sterk, zodra het ook maar even tegen zit is hij heel erg kwetsbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Is dat wel zo? Op wat kleine uitzonderingen na wordt elk recente WDC hem toch redelijk in de schoot geworpen, die gast heeft niet echt 'hard' moeten vechten of flinke verliezen moeten incasseren (als je vooraan rijd, vecht je niet, heb je ook geen situaties, krijg je ook geen penalties), je kreeg pas z'n 'kleuren' te zien in het seizoen met Rosberg, echt tegen z'n verlies kennen is hij ook niet goed in.

Want hoe kritisch ze ook zijn op Max, ze moeten allemaal toegeven dat die gast simpelweg presteert. De games gaan pas echt beginnen als Max volgend jaar (of erna) 1 op 1 concurrent kan worden met Lewis, misschien zelfs met Vettel erbij, zelfs dan nog verwacht ik dat Max blind is voor mind games, prestaties op de baan spreken harder.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Als Max altijd zo presteert als hij kwaad is (of uitgedaagd wordt), dan heeft het zaadjes planten niet veel zin. :p

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dat alles zorgde ervoor dat het voor mij dit jaar niet mogelijk was om mee te vechten voor het wereldkampioenschap."
(aldus Bottas volgens dat gpfans artikel)

Ok, dan lees ik nog even terug voor de aangehaalde redenen;
Hij worstelde de ene keer met zijn vorm en had de andere keer te kampen met pech.
Ahh, ok. Maar hoeveel pech heeft ie dan gehad joh? Want op het scorebord is ie maar 1 keer meer uitgevallen dan zijn teamgenoot en dat was door die lekke band in Baku.
Tot de zomerstop (12 races) heeft BOT 3 keer beter gescoord dan HAM. In Baku had BOT hoger kunnen eindigen maar reed ie lek, dus zeg 4 keer een beter resultaat dan zijn teamgenoot in 12 races.

Het grote verschil met HAM is dat HAM andersom wel vaker een hogere plek pakt en dus meer verschil in punten pakt. BOT was hier en daar sneller in de quali maar op één of andere manier kan hij dat niet omzetten in winst. Zo had HAM na twaalf races al vier overwinningen en 213 punten tegen nul overwinningen en 132 punten van BOT.

Als BOT nog één van de twee laatste races wint dan zal dat eerder als gunst dan als prestatie gezien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hippocampus schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:04:
[...]
(aldus Bottas volgens dat gpfans artikel)

Ok, dan lees ik nog even terug voor de aangehaalde redenen;

[...]

Ahh, ok. Maar hoeveel pech heeft ie dan gehad joh? Want op het scorebord is ie maar 1 keer meer uitgevallen dan zijn teamgenoot en dat was door die lekke band in Baku.
Tot de zomerstop (12 races) heeft BOT 3 keer beter gescoord dan HAM. In Baku had BOT hoger kunnen eindigen maar reed ie lek, dus zeg 4 keer een beter resultaat dan zijn teamgenoot in 12 races.

Het grote verschil met HAM is dat HAM andersom wel vaker een hogere plek pakt en dus meer verschil in punten pakt. BOT was hier en daar sneller in de quali maar op één of andere manier kan hij dat niet omzetten in winst. Zo had HAM na twaalf races al vier overwinningen en 213 punten tegen nul overwinningen en 132 punten van BOT.

Als BOT nog één van de twee laatste races wint dan zal dat eerder als gunst dan als prestatie gezien worden.
Oostenrijk/Frankrijk had BOT ook wel pech, weet alleen niet meer wat hij in Australie had gedaan dat hij zo weinig punten had.
(waar Ham in oostenrijk natuurlijk ook uitviel)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

YakuzA schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:08:
[...]

Oostenrijk/Frankrijk had BOT ook wel pech, weet alleen niet meer wat hij in Australie had gedaan dat hij zo weinig punten had.
(waar Ham in oostenrijk natuurlijk ook uitviel)
Ahh, 5 plaatsen gridpenalty dus vanwege een crash en gesneuvelde versnellingsbak in q3. Maar ondanks een safetycar kwam BOT niet geweldig terug naar de top van het veld. (van p15 dus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

3x3 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:55:
[...]
Max emoties lijken mij op dit moment heel reactief....
en effectief 8)

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Max-Verstappen-GP-Mexiko-2018-articleDetail-45e03f51-1198430.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dq2vBypXQAAkVHf.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

albino71 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:22:
Als Max altijd zo presteert als hij kwaad is (of uitgedaagd wordt), dan heeft het zaadjes planten niet veel zin. :p
Laat ze Max maar lekker uitdagen hoor. Als ik even op een rijtje zet wat er gebeurd als Max boos is, dan krijgen we:

-Mexico 2016 met de stewards. Race erna in Brazilië was wel aardig van Max. :>
-Gewoon half 2017 en toen kwam Maleisië.
-USA 2017 weer stewards. Mexico 2017 was ook mooi.
-Al het gezeur over de Max begin 2018, en na de "headbutt" opmerking ging het even heerlijk in Canada, Frankrijk en Oostenrijk.
-Singapore 2018 weer de Renault problemen, en weer een uitstekende race.
-Mexico 2018 was weer Renault rage, en weer ruim gewonnen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-10 18:24
DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

Laat ze Max maar lekker uitdagen hoor. Als ik even op een rijtje zet wat er gebeurd als Max boos is, dan krijgen we:

-Mexico 2016 met de stewards. Race erna in Brazilië was wel aardig van Max. :>
-Gewoon half 2017 en toen kwam Maleisië.
-USA 2017 weer stewards. Mexico 2017 was ook mooi.
-Al het gezeur over de Max begin 2018, en na de "headbutt" opmerking ging het even heerlijk in Canada, Frankrijk en Oostenrijk.
-Singapore 2018 weer de Renault problemen, en weer een uitstekende race.
-Mexico 2018 was weer Renault rage, en weer ruim gewonnen.
Laat ik voorop stellen dat ik een zeer groot fan van Jos ben.
Maar Max blijft toch een zoon van zijn vader, dus de kans dat het "boos" zijn een keertje verkeerd uitpakt zit er toch in.
Ik zie liever dat Max gemotiveerd wordt door zijn eigen wil om races en kampioenschappen te winnen, dan dat hij boos gemaakt moet worden.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Richard117 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:57:
[...]

Maar Max blijft toch een zoon van zijn vader, dus de kans dat het "boos" zijn een keertje verkeerd uitpakt zit er toch in.
Ik zie liever dat Max gemotiveerd wordt door zijn eigen wil om races en kampioenschappen te winnen, dan dat hij boos gemaakt moet worden.
Max is veel relaxter dan Jos. Ik zie hem niet zomaar flippen waarna er verhalen opduiken wat hij nu weer heeft gedaan. Hij heeft het zelf ook meegemaakt, en het lijkt me echt niet te type om het te kopiëren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:00:
[...]

Max is veel relaxter dan Jos. Ik zie hem niet zomaar flippen waarna er verhalen opduiken wat hij nu weer heeft gedaan. Hij heeft het zelf ook meegemaakt, en het lijkt me echt niet te type om het te kopiëren. ;)
Psychologisch gezien is de kans daardoor juist veel groter dat hij dezelfde fouten maakt, iets met een slecht voorbeeld enzo ;)

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-10 18:24
DaniëlWW2 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:00:
[...]

Ben ik met je eens, het zal bij Max ook zeker langer duren voordat dat kookpunt bereikt wordt. Maar het zit toch ergens in zijn genen, dus lijkt het mij beter om zo ver mogelijk bij dat kookpunt vandaan te blijven.
Boosheid als motivatie is een keertje niet erg, maar niet te vaak.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Richard117 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:10:
[...]

Ben ik met je eens, het zal bij Max ook zeker langer duren voordat dat kookpunt bereikt wordt. Maar het zit toch ergens in zijn genen, dus lijkt het mij beter om zo ver mogelijk bij dat kookpunt vandaan te blijven.
Beetje absurde redenatie. Moeten we dan alle kinderen van mensen in de gevangenis ook maar meteen opsluiten?
Dit soort claims als je doet kun je echt niet zo vanaf de zijlijn maken.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Richard117 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:57:
[...]

Maar Jos is Jos. :P Je kan Jos wel uit het kamp halen, maar je haalt het kamp niet uit Jos! :+

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Richard117 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:10:
[...]

En dat is dus Red Bull shit... Er is ook nog een moeder in het spel en als ik zo kijk naar Max heeft hij meer het karakter van zijn moeder maar de strijdlust van zijn vader. En dat is ook maar een aanname. Ik zie Max wel boos worden op situaties maar ik zie hem het zomaar niet afreageren op iemand daarvoor heeft hij genoeg voorbeelden gehad van hoe het niet moet. De afgelopen jaren heb ik genoeg voorbeelden van hem gezien dat hij echt leert van situaties en hoe daarin te handelen. Voor een 21-jarige gozer met zoveel druk op zijn schouders is hij wat mij betreft zeer volwassen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:07:
[...]

En dat is dus Red Bull shit... Er is ook nog een moeder in het spel en als ik zo kijk naar Max heeft hij meer het karakter van zijn moeder maar de strijdlust van zijn vader. En dat is ook maar een aanname. Ik zie Max wel boos worden op situaties maar ik zie hem het zomaar niet afreageren op iemand daarvoor heeft hij genoeg voorbeelden gehad van hoe het niet moet. De afgelopen jaren heb ik genoeg voorbeelden van hem gezien dat hij echt leert van situaties en hoe daarin te handelen. Voor een 21-jarige gozer met zoveel druk op zijn schouders is hij wat mij betreft zeer volwassen.
Volgens mij was het zelfs een ander die al regelmatig middelvingertje liet zien en gat in een deur sloeg :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

SinergyX schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:32:
[...]

Volgens mij was het zelfs een ander die al regelmatig middelvingertje liet zien en gat in een deur sloeg :P
De buitenkant laat niet altijd zien wat de binnenkant voelt en omgekeerd geldt hetzelfde. ;)
Genoeg voorbeelden in de media die dit aantonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
SinergyX schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:32:
[...]

Ik heb bij Ricciardo altijd het idee dat zijn glimlach slechts voor de bühne is, en een van de ergste is wanneer het tegen zit. Bijvoorbeeld de manier hoe hij naar Renault is gegaan (hij was natuurlijk vrij om te kiezen, maar heeft wel zijn team en engineers genaaid door steeds tegen ze te zeggen dat hij bleef en dan via de media bekend maken: oh nee, toch niet). Max is voorspelbaarder qua zijn gedrag.

[ Voor 4% gewijzigd door ThomasG op 31-10-2018 21:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-09 10:13
Wat betreft Hamilton gaat de board radio ook altijd wagenwijd open in de paniekstand als hij niet voorop rijdt. Why are you fitting me this tyres, what happened guys, what's happening, why didn't you pit me.. straalt op die momenten geen rust uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

http://f1i.com/news/32251...-massive-gap-with-f1.html

Indycars hebben ook even op COTA gereden. Snelheidsverschil is toch groter dan ik dacht.

Zou de 107% tijd van 2014 nog niet halen.
Wikipedia: 2014 United States Grand Prix

Had altijd wel t idee dat ze tussen F2 en F1 in zouden zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

https://www.formula1.com/...4pl2xg6cSkY8AcsI08gQ.html

Max naar de 1e plek in F1 Power Rankings :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 10:06
kevlar01 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 23:59:
http://f1i.com/news/32251...-massive-gap-with-f1.html

Indycars hebben ook even op COTA gereden. Snelheidsverschil is toch groter dan ik dacht.

Zou de 107% tijd van 2014 nog niet halen.
Wikipedia: 2014 United States Grand Prix

Had altijd wel t idee dat ze tussen F2 en F1 in zouden zitten.
Dacht dat het eenvoudig te verklaren was omdat F1 cars veel meer downforce hebben en dus vooral in de eerste sector mega zouden winnen. Maar in het artikel staat dat de IndyCars 'bijna' flat-out gaan in die sector, net als de F1's.

Wel apart dat het gat zo groot is inderdaad.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 04-10 19:06

mphilipp

Romanes eunt domus

ThomasG schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:01:
[...]
Bottas had gewoon moeten zeggen: Sorry ik hoor je niet, ik rijd net een tunnel in toen hij die team orders kreeg. Vooral die in Rusland :X
Waarmee hij zeker weet dat de optie op zijn contract niet opgenomen wordt.
Dergelijke zaken staan gewoon in het contract. Je maakt jezelf overigens ook niet echt populair bij potentiele andere teams als je teamorders negeert.
Er zijn uiteraard een paar uitzonderingen. Toen Max keihard 'NO!' zei tegen de order Sainz voor te laten was dat ook terecht. De Spanjaard vond dat ie sneller was, maar dat was alleen in zijn eigen hoofd (net als dat Ricciardo zelf denkt dat ie sneller is dan Max). En toen Vettel teamorders negeerde stelde dat RBR voor een dilemma: ontsla je je Golden Boy om zoiets?

Maar al die mindere goden die de No.1 rijder voor moesten laten gaan piepen achteraf natuurlijk. Terwijl het geld goed was toen ze het contract met een dikke vette No.2 er boven tekenden. Ik heb dus niets met dat gejank van die mannen. F1 is geen spelletje, maar een serieuze business. Winnen is alles en je wil gewoon niet dat kampioenschap missen op die paar rotpunten die je No.2 rijder zo graag wil hebben...

Wat betreft mind games en hoe rijders in het algemeen onder druk presteren:
Het lijkt er inderdaad wel op dat Max daar bijzonder goed mee om kan gaan. Je ziet aan bepaalde rijders dat de druk (zeker bij een topteam) enorm is. Wij zien ze aan de buitenkant lachen of stoïcijns kijken, maar ondertussen borrelt er van alles aan de binnenkant. Alles komt namelijk op jou aan tijdens de race. Maakt niet uit als ze je verkeerde banden meegeven: er staat een slecht resultaat (of dnf) achter JOUW naam. JIJ hebt het gedaan, de smoesjes ten spijt. De pers blijft je erover lastigvallen, op social media wordt je een meme en blijven mensen op je in hakken. Ja, daar kun je je voor afschermen en ik denk dat het gros van die coureurs geen moment op social media, forums of andere F1 gerelateerde websites kijken. Ze zouden er stapelgek van worden. Al die zogenaamde experts zoals wij die wel even uitleggen hoe het zit... :+

Sommige rijders, en nu zien we het aan Bottas, zijn helemaal niet slecht en kunnen ook heel behoorlijk presteren in de topauto. Maar....als de strijd even wat zwaarder wordt, de druk vanuit de media oploopt, de prestaties een beetje teruglopen, zie je ineens een val in de resulataten. De druk wordt te groot. Ik zag dat ook altijd aan Coulthard. Goede rijder, maar hij hield de vorm niet het hele jaar vol. Halverwege viel ie terug. Het mentale aspect, en ik heb dat vaker gezegd, is welhaast het belangrijkste aan een coureur. Fitheid is een kwestie van trainen. Techniek kun je leren. De een doet er wat langer over dan de ander, en sommigen zijn er ook gewoon beter in (dat noemen we dan talent), maar het blijft een kwestie van oefenen. Maar mentale weerbaarheid, recht blijven staan onder immense druk, je gedachten kunnen blijven ordenen als de vlam in de pan slaat. Nico Rosberg is er niet voor niets mee gekapt. Je zou kunnen zeggen dat ie bang was dat ie door Lewis verpulverd zou worden in 2017, maar ik denk eerder dat het met de mentale druk te maken had. Hij moest heel diep gaan om zijn focus en commitment te blijven houden. Nóg een jaar en zijn privéleven zou er aan onderdoor gaan, en het zou hem persoonlijk denk ik teveel hebben gekost. Ik denk dat dát een realistischere verklaring is dan dat ie bang zou zijn. Tuurlijk, hij weet dat ie een beetje meer geluk heeft gehad dan Lewis, maar hij heeft ook gewoon goed gepresteerd. Bottas staat niet No.2 in het kampioenschap, dus die is duidelijk niet in dezelfde league als Hamilton. Maar om dat te bereiken moet je diep gaan als je niet over dezelfde capaciteiten beschikt als Lewis. Max zou dat nivo iets makkelijker halen, maar ik ben ervan overtuigd dat het ook voor Max geen walk in the park zou zijn. Max in een Mercedes betekent dat ze beiden aan het einde van het seizoen helemaal stuk zijn denk ik...

[ Voor 52% gewijzigd door mphilipp op 01-11-2018 08:54 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-10 13:35

Baseman77

We move

pro_6or schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:08:
Juist niet, ik zie het meer als een blijk van waardering door Max.
Maar dat komt omdat die quote een stukje van het interview mist, namelijk het volgende:
"You ask things to Charlie and he says one thing but it means another. Sometimes. So I said, 'Charlie, are you allowed two moves under braking? Is it one move or two moves? The rules say one but that was a two-move thing and you look at the footage and in my eyes that's two moves.'"

Hamilton is referring to the moment during the race when Hamilton was closing on Vettel on the straight down towards the de facto first corner. Vettel moves to his right to defend. He stops moving, and then moves again, squeezing Hamilton towards the wall on the inside, and forcing him to brake to back out of the overtake.

Hamilton continues: "Charlie said, 'Yeah but if you look from the front, it looks like he turns and then slows down and then keeps going, so it's still one move.'

"So I'm like, 'OK, in the future, if I move, as long as I keep a bit of angle on the car, it's still one move then I'm going to be fine? But it's actually two.' I'm saying, 'You're setting a precedent.'

"I asked all the drivers, 'What do you think?' And there was only one driver really that looked at it and saw two moves but said it was OK, and that was Max. Because he does two moves!"

Hamilton laughs out loud. "So, I was laughing and saying 'Max, you're the one that started this whole two-move thing. You're the king of the double move.' It's just trying to understand it."
Oftewel, een plaagstootje en een compliment van Hamilton richting Max.

[ Voor 5% gewijzigd door Baseman77 op 01-11-2018 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

alexbl69 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:05:
[...]

Dacht dat het eenvoudig te verklaren was omdat F1 cars veel meer downforce hebben en dus vooral in de eerste sector mega zouden winnen. Maar in het artikel staat dat de IndyCars 'bijna' flat-out gaan in die sector, net als de F1's.

Wel apart dat het gat zo groot is inderdaad.
https://www.motorsport.co...lifying-2-953473/3046423/

Zo te zien ongeveer gelijkwaardig aan Formule 3.5 V8...

Er rijd geen GP2 / F2 op Austin dus kon het daar niet mee vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
De Vries met 10 mln van Jumbo naar Williams? https://www.f1maximaal.nl...et-williams-voor-de-vries

Een tweede Nederlander in de F1 is natuurlijk prima. Alleen lijkt Williams nou niet het aantrekkelijkste team voor volgend jaar en ik heb bij De Vries ook een beetje een "mwah" gevoel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

alexbl69 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:05:
[...]
Ik denk dat de verklaring is dat een F1 wagen veel en veel meer instelbaar is. Je kunt de duvel en zijn ouwe moer instellen. Indy heeft veel simpelere aero en verder niets naast de basic zaken als wagenhoogte, camber/caster, anti-rollbar en vering/dempers. Ik denk dat het verschil daar meer in zit. Daarom zie je vaak dat Indy rijders het niet goed doen in F1, maar andersom wel. Een beetje redelijke F1 rijder is veel technischer.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 08:57

vhal

ಠ_ಠ

B-Real schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:56:
De Vries met 10 mln van Jumbo naar Williams? https://www.f1maximaal.nl...et-williams-voor-de-vries

Een tweede Nederlander in de F1 is natuurlijk prima. Alleen lijkt Williams nou niet het aantrekkelijkste team voor volgend jaar en ik heb bij De Vries ook een beetje een "mwah" gevoel.
Nou ja, ander alternatief was Gutiérrez... :/

Overigens hoop ik op Ocon, al dan niet in de STR als Mercedes een beetje mee wil werken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:57
B-Real schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:56:
Als je kan kiezen tussen Williams of niets, dan lijkt Williams mij toch de beste keus.
Overigens eerst zien dan geloven. 10 miljoen voor Williams is leuk, maar mogelijk niet de beste deal voor het team. Voor Williams lijkt mij nog steeds het best om een deal met Mercedes te maken waar ook Ocon onderdeel van uitmaakt. Meer onderdelen van Mercedes zou het team goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Het hangt bij Williams veel af van hoeverre dat ze dit jaar hebben opgegeven qua ontwikkeling en dus meer mee kunnen doen voor volgend jaar. Het lijkt me vrij duidelijk dat toen ze achteraan begonnen te rijden, ze dit jaar wel opgaven. Te duur om bij te benen met te weinig voordeel. Geien Stroll weg gaat en Sirotkin nou ook niet de sterren van de hemel rijdt moet je al op andere mensen focussen. Als Russell naar Williams gaat, denk ik niet dat ze voor nog een Mercedes stoeltje kiezen, of de financiën moeten echt slecht zijn momenteel.

Verder is achteraan rijden niet zozeer een probleem (zie Alonso) maar je moet je wel laten zien. Liefst meerdere keren in het seizoen en vooral ook uit de problemen blijven (iets wat ik van De Vries niet verwacht). Hij moet duidelijk sneller dan Russell zijn voor een vervolg en dat lijkt me eigenlijk wel uitgesloten momenteel. Bovendien is die Russell ook nog eens geliefd bij de Britse pers waardoor je al snel een negatief beeld krijgt zodra je eens minder presteert of een fout maakt met gevolg.

Ik zou het op zich niet erg vinden als ie mee gaat doen en ik denk wel dat ie F1 geschikt is, ik heb alleen nog niet de absolute top gezien. Hij is in F2 ook niet betrouwbaar genoeg geweest en ook lang niet de snelste. Hij kan wel een aardig potje vechten en houdt wel van een gokje maar is momenteel te naïef. Bovendien is 10 miljoen peanuts en voor veel andere rijders ook wel op te brengen (Kubica bv)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Even wat anders, Zijn alle stoeltjes al bezet ?

Ik begreep dat TR mogelijk niet met Hartley verder wil ?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 15:31

TrekDr0p

QR niet scannen

HeAdWaVe74 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:48:

Volgens mij nog maar 2 stoeltjes niet zeker
STR en bij WIL

Edit:
en FI ook nog niet officieel..

FER = VET - LEC
MER = HAM - BOT
RBR = VER - GAS
HAAS = GRO - MAG
SAU = KIM - GIO
REN = RIC - HUL
MCL = NOR - SAI

RPFI = PER - ***
WIL = RUS - ***
STR = KVY - ***

Dus nog 3 stoeltjes :+
Waarvan Stroll natuurlijk waarschijnlijk zeker stoeltje naast Perez gaat innemen bij renstal pappa ;w

En voor Williams hebben we nu volgens mij wel een paar gegadigde.
OCO SIR KUB VRI en vast nog meer paydrivers :+

STR heeft HAR maar zeker is dat natuurlijk nog lang niet, misschien dat hij wel vervangen word als ze een betere rijder kunnen strikken.

[ Voor 53% gewijzigd door TrekDr0p op 01-11-2018 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:28

IkWilbert

Het is mij!

HeAdWaVe74 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:48:

Dat stoeltje wordt waarschijnlijk gevuld door Albon.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:11
De Vries kan wondertalent Norris nog voorbij in het F2 kampioenschap (staat maar 13 punten achter Norris).
Van de huidige top 4 in de F2 zijn de nummer 1 en 3 zeker van een zitje in de F1, en staat nummer 2 (Albon) bovenaan op de lijst van Toro Rosso.

Nyck zou theoretisch nog 2e kunnen worden achter Russell zelfs.. Ik ziet dat niet gebeuren, maar Norris voorbij in de stand is echt niet zo gek.
6 podiums dit jaar, met 3 overwinningen...tegenover 8 podiums van Norris...met 1 overwinning.

Het meeste commentaar op Nyck is dat hij wisselvallig is.
Wanneer hij bij Williams zou kunnen rijden gaat dat niet eens zo erg zijn. Als rookie in het slechtste team moet je opvallen. Door je teamgenoot te verslaan, en/of door af en toe hele bijzondere dingen te laten zien met een auto die daar eigenlijk niet voor gemaakt is.
Heel constant achteraan rijden heeft niemand wat aan.. heel constant 2 plekjes daarvoor ook niet.. Maar een keer uitzonderlijk op bijvoorbeeld Spa punten pakken?

Voor Frits van Eerd een uitgelezen kans om prominenter aanwezig te zijn in de F1. Jumo racedagen met Williams en RBR... Max en Nyck.

Voor Williams afhankelijk van het budget ook een interessante keuze. Ik zie Sirotkin niet als een betere coureur dan Nyck. Kubica lijkt toch echt uit de running te zijn.
En met Ocon krijgen ze een coureur die alleen maar daar zit om een beetje racegevoel te houden voor hij bij Mercedes kan instappen.
Als Mercedes dus niet extra uitpakt om Ocon te plaatsen (mocht die dat al willen), dan is Nyck echt geen gekke optie.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:04
TrekDr0p schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:49:
[...]

Volgens mij nog maar 2 stoeltjes niet zeker
STR en bij WIL

Edit:
en FI ook nog niet officieel..

FER = VET - LEC
MER = HAM - BOT
RBR = VER - GAS
HAAS = GRO - MAG
SAU = KIM - GIO
REN = RIC - HUL
MCL = NOR - SAI

RPFI = PER - ***
WIL = RUS - ***
STR = KVY - ***

Dus nog 3 stoeltjes :+
Waarvan Stroll natuurlijk waarschijnlijk zeker stoeltje naast Perez gaat innemen bij renstal pappa ;w

En voor Williams hebben we nu volgens mij wel een paar gegadigde.
OCO SIR KUB VRI en vast nog meer paydrivers :+

STR heeft HAR maar zeker is dat natuurlijk nog lang niet, misschien dat hij wel vervangen word als ze een betere rijder kunnen strikken.
KVY is ook nog niet officieel bevestigd toch? Dan had ik eerder verwacht dat je HAR liet staan.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Snowhite0901 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:18:
[...]

KVY is ook nog niet officieel bevestigd toch? Dan had ik eerder verwacht dat je HAR liet staan.
KVY is bevestigd tijdens de GP van Rusland.

Eerste de beste bron die ik kon vinden: https://www.gpupdate.net/...so-terug-in-de-formule-1/

[ Voor 21% gewijzigd door naitsoezn op 01-11-2018 10:21 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:14

pinda powerrr

Slow down...

TrekDr0p schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:49:
...

FER = VET - LEC
MER = HAM - BOT
RBR = VER - GAS
HAAS = GRO - MAG
SAU = KIM - GIO
REN = RIC - HUL
MCL = NOR - SAI

RPFI = PER - ***
WIL = RUS - ***
STR = KVY - ***

...
Welke Noord-Koreaanse rijder komt er bij Sauber? :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

pinda powerrr schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:28:
[...]

Kim Sau-Rai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2018 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

[...]

Is het nichtje van RAI :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Is toch een vrouw? Sandra Kim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

[...]

En wat doet van Bronckhorst ineens in de F1? :+

Nog even simpel gevisualiseerd hoeveel nieuwe rijder/stoel combinaties er komen:

FER = VET - LEC
MER = HAM - BOT
RBR = VER - GAS
HAAS = GRO - MAG
SAU = KIM - GIO
REN = RIC - HUL
MCL = NOR - SAI

RPFI = PER - ***
WIL = RUS - ***
STR = KVY - ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@Pathogen Je weet dat Kimi als RAI op de lijst staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

sjaool schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:11:
@Pathogen Je weet dat Kimi als RAI op de lijst staat. ;)
Ja hoor, maar niet bij FER dus nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 09:35

Spotmatic

Ken sent me

Kan DEV niet naar STR of zeg ik nu iets heel stoms omdat DEV geen RBR junior is?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Pathogen schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:12:
[...]

Ja hoor, maar niet bij FER dus nieuw :)
Het is nooit de voornaam altijd een gedeelte(s) van de achternaam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Martinspire schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:31:
Bovendien is 10 miljoen peanuts en voor veel andere rijders ook wel op te brengen (Kubica bv)
Nou...ik had juist begrepen dat Kubica mis greep bij Williams omdat ie 'slechts' 7 of 8 miljoen meenam, tegen Sirotkin die het dubbele had.

Ik heb ook begrepen dat Williams al weet wat er mis is met de huidige auto en volop bezig zijn met die van volgend jaar. Het is een fundamentele fout die je er niet uit kan updaten. Een nieuwe auto is het antwoord, maar dat kan financieel dit jaar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Spotmatic schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:24:
Kan DEV niet naar STR of zeg ik nu iets heel stoms omdat DEV geen RBR junior is?
De Vries is volgens mij een McLaren-junior, toch?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

naitsoezn schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:35:
[...]
Klopt. Maar volgens mij hebben ze hem losgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

[...]

In het talenten programma van Mclaren ja :)
Nyck de Vries is een Nederlands autocoureur, opgenomen in het talentprogramma van McLaren, het Britse Formule 1-team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
TommyGun schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 11:49:
[...]

Dit onoverdekte deel met de groene stoeltjes zijn ze aan het slopen, dus niet de overdekte tribune daarachter;

[Afbeelding]
Potver! De achterkant van die tribune is mijn motorpits voor een aantal jaar nu :( ander (overdekt) plekje zoeken tijdens de circuitdagen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]

De vraag is vooral in hoeverre dat nog geld. Ze hebben de keuze gemaakt voor Norris en ik heb het idee dat Nyck nu vrij man is. Ik denk alleen dat ie beter naast Kvyat/Albon kan zitten dan Russell. Van Kvyat kan ie nog wat leren en Albon kan ie denk ik wel verslaan.
mphilipp schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:28:
[...]

Nou...ik had juist begrepen dat Kubica mis greep bij Williams omdat ie 'slechts' 7 of 8 miljoen meenam, tegen Sirotkin die het dubbele had.

Ik heb ook begrepen dat Williams al weet wat er mis is met de huidige auto en volop bezig zijn met die van volgend jaar. Het is een fundamentele fout die je er niet uit kan updaten. Een nieuwe auto is het antwoord, maar dat kan financieel dit jaar niet.
Volgens mij had Kubica nu toch meer geld (meer dan die 10 mil van Nyck in ieder geval)? Ik vraag me alleen af wat Jumbo nou eigenlijk wil want ze hebben buiten Nederland nog niet zo heel veel te doen en voor de reclame is het goedkoper om in NL wat te organiseren

[ Voor 47% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2018 12:09 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B9DXniRVT0MK0QC3WoCJvBev/full.jpg

Ik moest wel een beetje lachen :+

Heb echt zin in volgend jaar... Tijd kan niet snel genoeg gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TrekDr0p schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:24:
[Afbeelding]

Ik moest wel een beetje lachen :+

Heb echt zin in volgend jaar... Tijd kan niet snel genoeg gaan...
seizoen loopt nog - winterstop is er nog niet, en dat 'het kan niet snel genoeg gaan' begint nu al 8)7

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:05:
[...]

Volgens mij had Kubica nu toch meer geld (meer dan die 10 mil van Nyck in ieder geval)? Ik vraag me alleen af wat Jumbo nou eigenlijk wil want ze hebben buiten Nederland nog niet zo heel veel te doen en voor de reclame is het goedkoper om in NL wat te organiseren
Jumbo is ook veel te zien tijdens de dakar mbt sponsoring op trucks en met racing team NL in de Le mans 24/7

Of ze moeten gewoon van hun geld af :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-10 18:08
himlims_ schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:44:
[...]

seizoen loopt nog - winterstop is er nog niet, en dat 'het kan niet snel genoeg gaan' begint nu al 8)7
Wij willen gewoon allemaaal weten hoe goed die Honda motor nou echt is; en of Adrian Newey weer een beest van een chasis weet neer te zetten!

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 22:50
Paulus07 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:46:
[...]

Jumbo is ook veel te zien tijdens de dakar mbt sponsoring op trucks en met racing team NL in de Le mans 24/7

Hou er rekening mee dat Van Eerd een enorme fan is van autosport(vandaar dat hij in de le mans ook zelf mee doet).

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat nog even wat terug te zoeken, maar snap nu wel de driedubbele frustratie van Mexico:
Sebastian Vettel currently holds the record at 21 years and 72 days old, while Verstappen is will be 21 and 27 days old when he competes in qualifying this weekend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• B-Real
SinergyX schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:04:
Zat nog even wat terug te zoeken, maar snap nu wel de driedubbele frustratie van Mexico:

[...]
De frustratie kwam echt niet daar vandaan.

De frustratie zat hem in het feit dat Max in de training het snelst was van allemaal, maar dat hij ook de hele tijd al problemen had met de auto.
Zijn teamgenoot had deze problemen in de training niet/minder en kon het tempo van Max niet bijbenen.

In de kwalificatie ging alles ook nog voorspoedig voor Max, ondanks de problemen met de auto waar hij omheen moest rijden, totdat ze in het laatste deel (laatste ronde zelfs!) van de kwalificatie aan kwamen.

Tot op dat moment leek het erop dat Max vrij eenvoudig een toptijd zou kunnen neerzetten. Door een klein foutje en die problemen met zijn auto, waar Ricciardo minder last van had, pakte Ricciardo de pole met 0,026 seconde. Weg was zijn kans om dit seizoen nog een pole te scoren, iets wat z'n teamgenoot in Monaco (ook al zo'n succes voor Max) al wel had gedaan.

Dat is waar de frustratie zat, niet het feit dat hij hierdoor een nietszeggend record voor jongste polesitter is misgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SinergyX schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:04:

[...]
Dus als hij in één van de komende twee races pole position pakt heeft hij het record alsnog, maar die kans is waarschijnlijk erg klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Paulus07 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:46:
[...]

Frits zelf is actief rijder in het team, die is gewoon al jaren race-fan, en dat straalt ie op diverse manieren ook uit. Aan geld zeker geen gebrek, maar dat wil niet zeggen dat Frits kan doen en laten wat ie wil met de centen, het is tenslotte Fam.van Eerd die eigenaar van Jumbo is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 22:26
gwystyl schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:20:
[...]

Dus als hij in één van de komende twee races pole position pakt heeft hij het record alsnog, maar die kans is waarschijnlijk erg klein?
Jongste pole is Vettel met 21 jaar en 72 dagen.

Max is nu 21 jaar en 32 dagen oud. Hij heeft dus nog 40 dagen. Over 24 dagen is de laatste race van het seizoen.

Het kan, nog twee races de tijd. Zal wel lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
hardware-lover schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:24:
[...]

Frits zelf is actief rijder in het team, die is gewoon al jaren race-fan, en dat straalt ie op diverse manieren ook uit. Aan geld zeker geen gebrek, maar dat wil niet zeggen dat Frits kan doen en laten wat ie wil met de centen, het is tenslotte Fam.van Eerd die eigenaar van Jumbo is.
Frits van Eerd doet het ook niet erg slecht.
Een podium percentage van 31% :)
https://www.driverdb.com/drivers/frits-van-eerd/

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Volgens mij zijn die records belangrijker voor Red Bull zelf dan voor Verstappen. Ik kan me zijn frustratie wel voorstellen aangezien hij continue verreweg de snelste was het afgelopen weekend, maar het record zal hem verder aan zijn reet roesten, dat is wat hij zelf zegt m.b.t. records.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

B-Real schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:19:
[...]

De frustratie kwam echt niet daar vandaan.

De frustratie zat hem in het feit dat Max in de training het snelst was van allemaal, maar dat hij ook de hele tijd al problemen had met de auto.
Zijn teamgenoot had deze problemen in de training niet/minder en kon het tempo van Max niet bijbenen.

In de kwalificatie ging alles ook nog voorspoedig voor Max, ondanks de problemen met de auto waar hij omheen moest rijden, totdat ze in het laatste deel (laatste ronde zelfs!) van de kwalificatie aan kwamen.

Tot op dat moment leek het erop dat Max vrij eenvoudig een toptijd zou kunnen neerzetten. Door een klein foutje en die problemen met zijn auto, waar Ricciardo minder last van had, pakte Ricciardo de pole met 0,026 seconde. Weg was zijn kans om dit seizoen nog een pole te scoren, iets wat z'n teamgenoot in Monaco (ook al zo'n succes voor Max) al wel had gedaan.

Dat is waar de frustratie zat, niet het feit dat hij hierdoor een nietszeggend record voor jongste polesitter is misgelopen.
Inderdaad. Hij wilde gewoon zijn eerste pole position pakken. Of dat nou als jongste is of niet maakt hem weinig uit, maar hij weet dat ie na Mexico langer moet wachten en waarschijnlijk pas weer volgend jaar kans maakt met weer kans op uitstel naar Monaco, Singapore of Mexico. Beetje alsof je een pakketje laat bezorgen die dan een half jaar vertraging lijkt te hebben. Schijt dat het je eerste pakketje is uit Azië, je wilt je pakketje :P

Wetende dat je problemen had en dus sneller had gekund en dat je dus verslagen wordt door je teammate die je al maanden in de tas hebt, dat is knap frustrerend.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2018 13:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Als Max dat pole-record wel had gepakt, had hij niet het record van meeste overwinningen zonder ooit op pole gestaan te hebben kunnen pakken :+ . Elk nadeel heb ze voordeel , moet je maar denken. :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 09:35

Spotmatic

Ken sent me

u_nix_we_all schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:45:
Als Max dat pole-record wel had gepakt, had hij niet het record van meeste overwinningen zonder ooit op pole gestaan te hebben kunnen pakken :+ . Elk nadeel heb ze voordeel , moet je maar denken. :P
En dus moet het in Brazilië maar gebeuren. Dan heeft hij OOK dat record van jongste polesitter. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07
B-Real schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:19:
[...]
Is dit wel zo? Het verhaal is in de pers wel erg eenzijdig belicht geweest door de bril van wat Verstappen hierover vertelde. Red Bull zelf heeft dit volgens mij niet zo gecommuniceerd.

[ Voor 31% gewijzigd door Lasmibalsingh op 01-11-2018 14:43 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Lasmibalsingh schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:42:
[...]

Is dit wel zo? Het verhaal is in de pers wel erg eenzijdig belicht geweest door de bril van wat Verstappen hierover vertelde. Red Bull zelf heeft dit volgens mij niet zo gecommuniceerd.
Jawel hoor, Horner heeft geloof ik zeker wel verkondigd dat Max op een andere manier bochten aansnijdt dan Ricciardo, waardoor Ricciardo minder last heeft van de bbw issues dan Max. Niet dat dit verder persé voor Max pleit, maar het is dus wel beaamd door RBR zelf.

[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 01-11-2018 16:39 . Reden: Geen naamsverbasteringen ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Nieuws? De tweet is ondertussen verwijderd, maar hoorde het net wel bij het ANP langskomen over de radio. Dus wat nou waarheid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:07
Bansheeben schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:53:
[...]

Jawel hoor, Horner heeft geloof ik zeker wel verkondigd dat Max op een andere manier bochten aansnijdt dan Ricciardo, waardoor Ricciardo minder last heeft van de bbw issues dan Max. Niet dat dit verder persé voor Max pleit, maar het is dus wel beaamd door RBR zelf.
Het enige wat ik erover kan vinden is het tegenovergestelde:
[...]Geen medelijden
Horner had er geen moeite mee dat de pole bij Daniel Ricciardo terecht kwam en niet bij Max Verstappen die in alle vrije trainingen de snelste tijd had genoteerd. 'Max had in Q3 dezelfde auto en dezelfde kans als Daniel, maar Daniel heeft het net iets beter gedaan en heeft daarom de pole-position verdiend. Dit zal ongetwijfeld pijn doen bij Max. Hij zal hier vannacht nog wel even wakker van liggen.' https://www.f1maximaal.nl...-ze-hadden-gelijke-kansen

[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 01-11-2018 16:39 . Reden: Quote aangepast ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Max was in zijn laatste ronde 0,158 seconde (zeg ik uit mijn hoofd) langzamer dan zijn vorige ronde, op de onboard was duidelijk een foutje/extra stuurcorrectie te zien in de laatste sector.

Daarnaast had hij dus last van blokkerende achterwielen a.g.v. problemen met het hybride syteem (o.i.d.). Dat had hij echter het hele weekend al en hij kon daar redelijk goed omheen rijden, maar was niet bevorderlijk voor de bestuurbaarheid van de auto en dus de rondetijden.

Deels is het missen van de pole dus toe te rekenen aan de techniek, deels ook aan zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ricciardo had er misschien minder last van tijdens de quali maar tijdens de race weer wel. Liever dat dan andersom imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind het maar een onzinnig artikel op f1, maar volgens hun staat max nu op nummer 1
https://www.formula1.com/...4pl2xg6cSkY8AcsI08gQ.html

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

talkatoo schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:27:
[...]

Jongste pole is Vettel met 21 jaar en 72 dagen.

Max is nu 21 jaar en 32 dagen oud. Hij heeft dus nog 40 dagen. Over 24 dagen is de laatste race van het seizoen.

Het kan, nog twee races de tijd. Zal wel lastig worden.
Als Max maar sneller is dan Vettel en de rest en Lewis is zijn snelle ronde even wat minder hard op het gas trapt. Dan kan het prima. Lewis zal het Max inmiddels wel gunnen. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 01-10 19:49
Lasmibalsingh schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:11:
[...]

Het enige wat ik erover kan vinden is het tegenovergestelde:

[...]
https://www.racefans.net/...erstappen-more-ricciardo/

Daar staat het wel redelijk in uitgelegd.
Pagina: 1 ... 75 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1