Dat is zeker een optie, maar ik wilde dan weer geen ciré in alleen de douche. Dan krijg je zo'n effect waarbij je probeert om twee zaken op elkaar af te stemmen, want de vloer is gevlinderd beton, de douche is cire, en dat sluit dan - neem ik aan - qua kleur/samenstelling/textuur weer nét niet op elkaar aan. Dan heb ik liever gewoon twee duidelijk verschillende materialen, dan dat ik de hele badkamer in cire zou laten aansluiten....en dan sluit de badkamer weer niet aan op de vloer van de rest van het huis.
Ik heb me er verder niet in verdiept om cire nogal prijzig is en ik van het alleen de douche naar het hele huis zou schuiven...
Wat ons betreft was de douche perse beton geweest (en geen tegel), maar niet zó perse en wij hebben een prima middenweg gevonden. Het ziet er prachtig uit
bij jou ongetwijfeld ook
Ik heb me er verder niet in verdiept om cire nogal prijzig is en ik van het alleen de douche naar het hele huis zou schuiven...
Wat ons betreft was de douche perse beton geweest (en geen tegel), maar niet zó perse en wij hebben een prima middenweg gevonden. Het ziet er prachtig uit