Bouwer heeft (zoals afgesproken) de vloer erop gelegd voor de bouwvak (konden ze meteen een leuke factuur sturen
).
:strip_exif()/f/image/jdSrl1tJPXIx0nXWPcijUd6G.jpg?f=fotoalbum_medium)
(met dank aan een van de bewoners in de buurt met een drone die geregeld foto's maakt)
:strip_exif()/f/image/JzsHU3Bs6n9EXFiNDZLywbWd.jpg?f=fotoalbum_medium)
Maak kennis met mijn toekomstige buren:bertha 1,bertha 2, bertha 3 etc....
2 voordelen: grotere tuin (+1080M² waarmee totaal op een 1850M² komt) en een zekerheid dat ze nooit naast mij kunnen bouwen.
Stuk tussen mijn buren en mij (waar normaal de straat zou liggen) is nu ook in mijn bezit
.
:strip_exif()/f/image/jdSrl1tJPXIx0nXWPcijUd6G.jpg?f=fotoalbum_medium)
(met dank aan een van de bewoners in de buurt met een drone die geregeld foto's maakt)
:strip_exif()/f/image/JzsHU3Bs6n9EXFiNDZLywbWd.jpg?f=fotoalbum_medium)
Maak kennis met mijn toekomstige buren:bertha 1,bertha 2, bertha 3 etc....
Vergeet niet dat boven een X aantal meters de grondprijs aardig daalt. Mij werd later in het traject een perceel naast mij (welke feitelijk overbodig was) aangeboden voor een nette prijs. Feitelijk agrarische grond waardoor er wat beperkingen op liggen maar ik hoefde hier niet lang over na te denken:Koehandelaar schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:38:
[...]
Als ik de prijzen zie die hier betaald worden per m2 koop ik daar een kavel voor van 3000 m2 ofzo hier in de buurt (omgeving Deventer). € 700 per m2, dat is toch niet te doen..
En inderdaad, dat zijn mooie aantal m2's. Ik heb daarin ruimte genoeg, kantoortje waar we beide kunnen zitten. Ruime woonkamer en keuken en een slaapkamer met inloopkast. Weet niet wat ik nog meer nodig zou hebben.
2 voordelen: grotere tuin (+1080M² waarmee totaal op een 1850M² komt) en een zekerheid dat ze nooit naast mij kunnen bouwen.
Stuk tussen mijn buren en mij (waar normaal de straat zou liggen) is nu ook in mijn bezit