nee, het betreft een bungalow, gelijksvloerse woning. zoals sommige al opgemerkt hebben komt de inrit in de woning. dus denk dat ik iets van 140m² bewoonbare oppervlakte heb.
Ik ben een Belg en bouw in België met zo weinig mogelijk aannemers, dus het is vooral me, myself and I
reden? er wordt te veel druk op gelegd en moet allemaal snel snel snel en de kwaliteit lijd eronder.
Alsik het niet goed gedaan heb, dan weet ik tenminste dat ik er niet teveel voor betaald heb.
ik heb 2 buren en zijn door aannemers gezet en dan krap ik me toch eens serieus achter de oren. moeten architect en werfopvolging toch serieus blind zijn om dat allemaal goed te vinden.
uitstekende wapening, beton die niet getrild is.
dus er komen nagenoeg geen aannemers aan te pas.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
ybos schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:03:
[...]
De helling komt dus in de kelder

Meestal zie je dat de hellingbaan buiten de kelder is, maar omdat de muur rondom geheel gestort is snap ik niet zo goed hoe je met een auto de kelder in komt

klopt, hierdoor verlies ik ruimte zowel boven als in de kelder (wordt de zolderruimte bij gebrek aan een)
maar met de extreme weersinvloeden die we hebben tegenwoordig wil ik zo voorkomen dat mijn kelder onderloopt bij zeer hevige buien. iets met murphy en pompen die dan net niet werken.
zoals gezegd moeten er nog muren gemetst worden waar welfsels op gelegd worden met druklaag die de inrit zal vormen.
is overwogen, maar leek me niet praktisch icm remork of kleinere voertuigen, maar had wel gekund.