Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.628 views

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik denk dat mensen inmiddels moe zijn van Wii U ports, en dat Nintendo dat ook inziet.

Smash Bros is een franchise met een die-hard fanbase. Ik denk gewoon dat mensen die in Smash WiiU geïnteresseerd zijn dat al lang hebben. Ik denk serieus dat een remaster of VC versie van Melee beter verkoopt, dat is een cult hit die op dit moment waarschijnlijk nog meer wordt gespeeld als de WiiU versie.

Daarom ideaal spel om de Gamecube VC mee te lanceren.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 16:25
Gamecube VC moet echt gebeuren. Hoe tof Gamecube games voor onderweg! Sunshine, metroid, melee zou echt sick zijn!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

@BlackMage Ik ben nog lang niet moe van de Wii U ports, dus met "mensen" bedoel je voornamelijk "ik". En nee, ik hoef geen Melee op de Switch, vond ik persoonlijk één van de minste Smash Bros games.
Tiwazz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:01:
Gamecube VC moet echt gebeuren. Hoe tof Gamecube games voor onderweg! Sunshine, metroid, melee zou echt sick zijn!
F-Zero :P

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 22:05 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:05
Tiwazz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:58:
Hoewel ik smash voor de wiiu en 3ds heb zou ik hem opnieuw kopen op de Switch mits niet full price.
Ben ik deels met je eens, als alle dlc's in zitten zou ik het juist wel doen omdat 1 spaart geld uit en 2 het spel is nog aan de dure kant voor de Wii U (en dat blijft ook zo).

Verder zal het spel zeker weten op z'n minst een upgrade naar 1080p krijgen.

Ik hoorde mensen hetzelfde zeggen over Mario Kart 8 Deluxe, maar ook daar kost de Wii U versie nog steeds rond de 55 a 60 euro en Deluxe heeft de beide dlc's (15 euro totaal) plus 1080p 60fps zonder die ene frameskip die de Wii U versie wel heeft.

Het zijn altijd persoonlijke keuzes, zo zou ik Rayman Legends nooit opnieuw kopen, hetzelfde geldt voor Pokken Tournament als ik die had, in dat eerste geval omdat op andere consoles de prijs veel lager is en in geval van Pokemon omdat het spel zelf vrij weinig toevoegt op de Switch (maar de kans dat ik deze haal is hoger omdat ik het spel niet heb).

Mario Kart 8 en Super Smash Bros zijn games die nog steeds vrij duur op de Wii U zijn en ook nog dlc's hebben, in zo'n geval heb ik eerder de neiging om een spel opnieuw te kopen en al helemaal als er ook nog een grafische of resolutie upgrade van toepassing is.
Vraag mij alleen af hoe ze het oplossen met de triggers, die op de GameCube zijn analoog en niet digitaal.

[ Voor 19% gewijzigd door Mizgala28 op 13-09-2017 22:13 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 16:25

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-11 14:52
Denk dat ik morgen toch maar eens een Switch haal na het werk :) :).
Is Zelda een Must Buy als eerste game of andere tips?

• Mizgala28
Matey schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:18:
Persoonlijk? Hangt af van je smaak, ik zelf vindt race, puzzel en (s)rpg games leuk dus ik zelf zou voor Mario Kart 8 Deluxe gaan als race spel (of Fast RMX), Puyo Puyo Tetris als puzzel (maar ik ben daar sowieso al verslaafd aan op andere systemen) en als (s)rpg Disgaea 5 Complete omdat je daar makkelijk 60 a 100 uur aan kwijt raakt, en als je wat meer die hard bent zelfs 200+ uur (alle dlc's van de PS4 versie zitten er al bij in de Complete versie).

Ik zou vooral kijken naar wat jij leuk vindt qua genre, BotW is een geweldig spel maar er zijn genoeg andere goede games, kijk eventueel op YouTube naar gameplays en dergelijke.

• BlackMage
Geen enkel spel is een "must buy".

Over het algemeen is Zelda super goed ontvangen dus als je er blind in springt dan is het een redelijk veilige keus. Maar je moet er niet blind in springen, ik zou gewoon wat youtube filmpjes en reviews bekijken :)

• Matey
Okido :) Morgen eens wat dingen opzoeken... Ben meer benieuwd naar het ding zelf dan naar games, dat klein beestje in me ;-).

Thanks voor de tips. Misschien haal ik het weekend nog wel zonder Switch en bekijk ik het dan eens rustig aan.

Verwijderd

Als je Zelda (achtige) games leuk vind? Ja dan zeker. Anders moet je gewoon even een paar let's plays kijken, je vindt er genoeg op Youtube :)

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:36
Vraagje over een travel adapter om de switch zonder dock op te laden, ik heb hier eentje gevonden https://www.amazon.de/gp/...P&dpPl=1&dpID=71i5i3YPV0L
Zou dat een goede zijn op 5V en 3A?
Of kan ik toch beter gelijk 30 euro spenderen aan de officiële adapter? :p

• BlackMage
Fusionmania schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:51:
Vraagje over een travel adapter om de switch zonder dock op te laden, ik heb hier eentje gevonden https://www.amazon.de/gp/...P&dpPl=1&dpID=71i5i3YPV0L
Zou dat een goede zijn op 5V en 3A?
Of kan ik toch beter gelijk 30 euro spenderen aan de officiële adapter? :p
Lijkt me geen goede.
- Deze is niet te gebruiken met het dock (die laat je waarschijnlijk toch thuis)
- Deze is zal de Switch niet of extreem langzaam opladen tijdens het spelen.

Als deze dingen je niet boeien dan kan je beter een gewone universele USB lader kopen (als je die niet nog hebt liggen van een tablet ofzo) en de laadkabel die je bij een Pro-controller of Joy-con charge grip krijgt gebruiken.

• Fusionmania
BlackMage schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:00:
[...]

Lijkt me geen goede.
- Deze is niet te gebruiken met het dock (die laat je waarschijnlijk toch thuis)
- Deze is zal de Switch niet of extreem langzaam opladen tijdens het spelen.

Als deze dingen je niet boeien dan kan je beter een gewone universele USB lader kopen (als je die niet nog hebt liggen van een tablet ofzo) en de laadkabel die je bij een Pro-controller of Joy-con charge grip krijgt gebruiken.
Ah oké top, Thanks voor je reactie!
Heb hier een USB C adapter (Output 5V/2.5A, 9V/1.7A, 12V/1.25A) van mn HTC 10 liggen dus dat zal wel prima zijn, ben nogal bang dat ik die accu stuk maak met een verkeerde adapter haha :P

• BlackMage
Fusionmania schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:06:
[...]

Ah oké top, Thanks voor je reactie!
Heb hier een USB C adapter (Output 5V/2.5A, 9V/1.7A, 12V/1.25A) van mn HTC 10 liggen dus dat zal wel prima zijn, ben nogal bang dat ik die accu stuk maak met een verkeerde adapter haha :P
Dat risico schat ik erg klein in met die adapter. Maar de Switch doet niks met die hogere voltages, alleen de officiële adapter (of alternatief wat er specifiek voor gebouwd is) zal die "extra power" activeren.

Waar je wel mee moet uitkijken is een goedkope/lage kwaliteit lader die een hoger voltage kan (Bijv. cheapo quickcharge adapters), als die opschakelen naar 9v ofzo zonder dat de ontvanger er klaar voor is dan gaat het wel stuk. Maar dat geldt voor alle apparaten die je ermee zou willen opladen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 22:45
Fusionmania schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:06:
ben nogal bang dat ik die accu stuk maak met een verkeerde adapter haha :P
Nintendo heeft gewoon de standaarden van USB-C geïmplementeerd. Je kan je Switch prima opladen met een normale USB-lader en een normaal USB-C kabeltje. Zelf laad ik mijn Switch altijd op met een charger en een kabel van BlitzWolf (soort van Banggood huismerk van zeer goede kwaliteit).

Hier heb ik tot dusver geen enkel probleem mee gehad. Over laadsnelheid kan ik niet heel veel zeggen (ik laad 'm snachts op als ik slaap) maar niks in mij doet vermoeden dat de laadsnelheid slecht is.

Als je de adapter wil gebruiken voor het Switch Dock is het een ander verhaal, maar als portable meeneem-lader kan je echt iedere willekeurige lader (of powerbank) gebruiken, daar hoef je echt geen fortuin voor uit te geven.

Desalniettemin, en dit geld ook voor smartphones, sluit er gewoon geen Action-laders of Hema-rommel op aan. Zorg voor een goede lader. Of die nou van Nintendo, Samsung, Apple, Xiaomi, Anker of BlitzWolf is, dat maakt niet zoveel uit.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Fusionmania
Ah helder! :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 23:07
Direct start met Pokemon (3DS). Dat is mooi. Hebben we dat gehad.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Fusionmania
PEGI 18 :D

• Zerora
OK, Minecraft op 3DS is dan wel weer grappig.

Ze gaan trouwens vrij rap door de 3DS games heen. Ik denk dat we veel gaan zien deze Direct. :o

[ Voor 52% gewijzigd door Zerora op 14-09-2017 00:09 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29
Zerora schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:07:
OK, Minecraft op 3DS is dan wel weer grappig.

Ze gaan trouwens vrij rap door de 3DS games heen. Ik denk dat we veel gaan zien deze Direct. :o
Mario Party Top 100 ook wel!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Die Mario Party top 100 moet écht op de Switch gereleased worden!

[ Voor 5% gewijzigd door msnguy op 14-09-2017 00:10 ]

• Zerora
msnguy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:10:
Die Mario Party top 100 moet écht op de Switch gereleased worden!
Zou mij niks verbazen als straks die game ook voor de Switch getoont wordt :P

Maargoed. Nu Xenoblade.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
Ze denderen lekker door!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 01:46

KoensSocialL

Mezelf.

Als er nu 1 spel me niks zegt is het Xenoblade..

K.W.

• msnguy
Zo te zien komt er (eindelijk) een update voor Snipperclips aan!

• Zerora
Morphies Law lijkt me helemaal niks.

Arena of Valor ziet er wel tof uit! :)

[ Voor 36% gewijzigd door Zerora op 14-09-2017 00:25 ]

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Rocket League nog geen datum..
Ik las ergens classic games voor switch...

K.W.

• msnguy
KoensSocialL schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:25:
Rocket League nog geen datum..
Ik las ergens classic games voor switch...
"Arcadegames voor Nintendo Switch".

• Zerora
DOOM en Wolfenstein II: The New Colossus naar Nintendo Switch :o
Bethesda snapt het tenminste.

[ Voor 37% gewijzigd door Zerora op 14-09-2017 09:47 ]

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

msnguy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:25:
[...]

"Arcadegames voor Nintendo Switch".
Dat dus :)

K.W.

• msnguy
Ah balen, het valt weer tegen...

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

msnguy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:29:
[...]

Ah balen, het valt weer tegen...
Ik denk er hetzelfde over..

K.W.

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Geen Virtual Console of update dat de Switch meer kan, wat een teleurstelling was deze Direct...

K.W.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29
Die Mario bundel is wel erg gaaf.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Doom en wolf idd, verder niks nieuws gezien. Jammer.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
KoensSocialL schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:40:
wat een teleurstelling was deze Direct...
Pyra disagrees.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 21:15

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

1 december wordt een topdag! _/-\o_ (XC2!!!)

Project Octopath Traveler wordt trouwens geniaal, wat een sfeertje straalt die game uit. Ff morgen de demo downloaden!

Helaas geen nieuws over Monster Hunter XX :(
Helaas geen release dat voor Stardew Valley, alhoewel die golf game me ook tof lijkt.

Doom en Wolfenstein 2 had ik echt niet zien aankomen, tof dat deze games ook naar Switch komen!

Arena of Valor kan best leuk zijn, is een bestaande Android en iOS game. Hopen dat deze MOBA de weg vrijmaakt voor bv Smite op Switch.

[ Voor 126% gewijzigd door Thrace Grumble op 14-09-2017 01:17 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• BlackMage
Ik vond het een leuke direct hoor, meer dingen die mij interesseren als ik had verwacht. Het belangrijkste vind ik de releasedatum van Xenoblade 2. En stiekem vond ik die Pokeball 2DS XL ook erg leuk :P hopelijk krijgen wij die ook :x

Dit wordt een duur najaar :X

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:53
Waardeloze Direct wat mij betreft.
Had toch gehoopt op wat nieuw (interessant) spul dat geen remake, remaster, pixelachtige game is.

Ook veel te lang bij Xenoblade blijven hangen, wat er overigens wel redelijk interessant uitziet.
Helaas geen Animal Crossing.

Het 3DS gedeelte was eigenlijk het interessantste, als die games nu voor de Switch bestemd waren...

Ook weer weinig Pokémon info. Spel komt over 2 maanden al uit en tot zover weten we dat er een aantal kleine nieuwe area's in zitten en wat nieuwe Pokémons.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:36

Sméagol

Master of Mayhem

Octopath demo staat er op.

Had graag nog een extra verrassing verwacht, maar ik ben tevreden. Copy / Paste van een ander forum:
- Love the immediate Arms update, eventhough I don't own Arms (yet).
- Love the upcoming Splatoon update.
- Surprised they delayed Xenoblade to 01 December! :o
- Love the Octopath traveler demo in the E-shop soon! Although I'm not sure if I want to play it, as I'm getting the game regardless. I'm still downloading it though! :D
- Doom and Wolfenstein were genuine surprises. Not sure how I feel about that.. With multiplatform FPS games, I prefer the PC version, though I have neither of those (yet). I wonder if they have motion control, because I'd love to find out how well Switch motion controls work on FPS games compared to Wii controls. It really depends on the controls (motion or not) whether I'm interested in one of those.
- Didn't catch all of that moba game, could be interesting, but would need to see more.
- Oh, didn't watch Mario, but the red joy-cons look good.
- I want Professor Layton on Switch!
- Nintendo arcade games? Not really interested, except for Mario Bros.

Make lovecraft not warcraft.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb de stream ook afgezet bij Mario, wil zo weinig mogelijk zien en weten.

• Fusionmania
Wauw wat ziet Mario er prachtig uit zeg ! O+
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/Q1opD5t.gif

[ Voor 36% gewijzigd door Fusionmania op 14-09-2017 02:07 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:07
Vond de direct wel ok eigenlijk. Eigenlijk de eerste keer dat ik onder de indruk ben van de nieuwe Mario.

Ook Octopath staat vanaf nu op mijn lijstje en ga de demo gelijk ff binnentrekken.

Jammer genoeg geen datum voor Tiny Metal, maar damn ik krijg het nog druk tijdens mijn volgende reis. Games genoeg op de Switch voor mij :)

• Mizgala28
Interessante direct, Minecraft voor the New 3DS was onverwacht maar of die in huis komt betwijfel ik (misschien voor de collectie als de prijs laag genoeg is).

Doom en Wolfenstein 2 had ik niet verwacht, heb interesse in beiden maar de kans is groter dat ik W2 haal aangezien Doom tegen die tijd vast wel duurder is dan 20 euro die deze nu op PC kost (aanbiedingen daarbuiten gelaten).

En als ik al Doom haal op de Switch dan wel als de prijs wat lager is (40 euro heb ik er voor over voor on the go :P )

Verder geen grote verassingen, ben meer benieuwd of Rocket League uiteindelijk tenminste 900p 60 haalt als deze uit is.

M'n partner is meer tevreden over de direct op de nieuwe amiibos na (m'n partner vindt het een verkapte methode voor content, leuke dingetjes dat wel maar dat is het enige).

Ik ben tevreden MAAR geen NFS of Pokemon nieuws is teleurstellend, al zal het mij niet verbazen als ergens in december weer een nieuwe direct komt.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 21:08

Sorbo

Uw hulp in huis!

Fusionmania schreef op donderdag 14 september 2017 @ 01:24:
[afbeelding]
Wauw, wat een ongelofelijke bak charme heeft de game O+ Het is dat deze al bovenaan mn wishlist stond, anders had ie dat na deze Direct wel gestaan.

Verder zag Project Octopath Traveler er best wel geinig uit (had de footage hiervoor nog niet gezien), dus die demo gaat straks mooi mn switch op voor mijn nachtdienst van morgenavond :+ Komt mooi uit, want Splatoon valt me onverwacht toch wat tegen en ik heb op dit moment niets anders te spelen op de switch :'(

Verwijderd

Sorbo schreef op donderdag 14 september 2017 @ 03:54:
[...]

Wauw, wat een ongelofelijke bak charme heeft de game O+ Het is dat deze al bovenaan mn wishlist stond, anders had ie dat na deze Direct wel gestaan.
Jup, het ziet er echt uit als een geweldige game. Vol met actie en avontuur, waar 3D World vooral veel van hetzelfde was (dat wil niet zeggen dat ik die game niet ook geweldig vond ;)) ziet dit er echt uit alsof de game overal verrassingen heeft en uniek is.
Ik hoop btw. wel dat de rode Joy-Con straks ook lost te koop zijn.

En verder Doom en Wolfenstein 2... Day one. Ik heb niet verwacht om deze games ooit op een Nintendo console te kunnen spelen, en de aankondiging ervan komt als een (welkome) verrassing. De vorige Wolfenstein heb ik op mijn PS4 en Doom heb ik nog niet gekocht. Dus voor mij 2 nieuwe games.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 06:10 ]

• RayNbow
  • Nu online
Er is altijd nog...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DpnEnJz.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ufKBjYK.jpg

:+

Verwijderd

Ja, maar na de N64 zijn geen van beide op Nintendo consoles uitgebracht :p

Verder vanochtend even de demo van Octopath Traveler gespeeld, is een érg leuke RPG en heel typisch Square Enix qua gameplay en verhaal. Een beetje een tussenweg tussen de klassieke Final Fantasy games en Bravely Default / Second (3DS). Die ga ik volgend jaar zeker ook kopen :)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 07:22 ]

• Zerora
BlackMage schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:59:
En stiekem vond ik die Pokeball 2DS XL ook erg leuk :P hopelijk krijgen wij die ook :x
Japan krijgt een gele Pikachu 2DS XL trouwens.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Oh jezus, ik heb door de direct heengeslapen dus ik zet 'm nu maar even op :p. Nog niet veel gelezen dus ik ga hopelijk verrast worden!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
De beelden van uiteraard Mario en Octopath Traveler hebben de meeste indruk op mij gemaakt.

Mario Odyssey gaat niet lang meer duren en wat ziet deze game er fantastisch uit. Stiekem toch weer zitten kijken terwijl ik het einde van deze Nintendo Direct had willen wegklikken.

Ben erg benieuwd naar de demo van Octopath Traveler. Ziet er uit als een indrukwekkende en verslavende game.

• Thomas
  • Niet online
Jezus, eigenlijk alles wekt mijn interesse! Xenoblade ziet er super uit, Doom en Wolfenstein lijken me fantastisch om op de Switch te hebben. Octopath Traveler ziet er ook erg gaaf uit ja :). Geen fan van turn based combat maar de stijl is ontzettend gaaf.

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 14-09-2017 08:14 ]

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 20:03
Thomas schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:11:
Jezus, eigenlijk alles wekt mijn interesse! Xenoblade ziet er super uit, Doom en Wolfenstein lijken me fantastisch om op de Switch te hebben. Octopath Traveler ziet er ook erg gaaf uit ja :). Geen fan van turn based combat maar de stijl is ontzettend gaaf.
Shiittt tijd voor parent control :9~
Gaat de doom switch versie ook online multiplay krijgen?

• RayNbow
  • Nu online

• Thomas
  • Niet online
Doom pas ik eventjes denk ik maar Wolfenstein komt er sowieso in! Pff, moet nu echt keuzes gaan maken om geen bakken met geld uit te geven. Prachtige line-up nu zeg, heel fijn om deze 3rd party titels op de Switch te zien. Zeker Wolfenstein; de eerste écht grote en volwassen upcoming game die niet alleen op PC/PS4/XBO zal uitkomen, maar ook op de Switch. De eerste game waarbij ik kan zeggen; fuck it, mindere graphics maar wél overal mee naar toe. Ik hoop dat het een succes wordt.

Zie wel dat Wolfenstein pas later uitkomt, helaas. Simultane release zou wat mij betreft beter zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 14-09-2017 08:50 ]

• BlackMage
Doom is qua 'spel' een perfecte keus voor de Switch. Maar ik denk dat ze 1 klein dingetje vergeten.... De prijs. Dit spel gaat ongetwijfeld gewoon 60 euro kosten.

Doom kost nog maar 15 euro op de andere platformen en ze hebben alle DLC vrijgegeven dus een "maar deze heeft ook alle DLC!" excuus gaat niet werken.

Ik ben een beetje bang voor de Wii U situatie. "Ons overpriced 1+ jaar oude spel verkoopt heel slecht op dit platform! Dan hebben ze vast ook geen interesse in nieuwe games!" Nu heeft Bethesda geen IP's die mij heel erg boeien, maar toch...

Verwijderd

Thomas schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:47:
Zie wel dat Wolfenstein pas later uitkomt, helaas. Simultane release zou wat mij betreft beter zijn.
Ik denk dat dit vooral komt omdat ze pas laat besloten hebben een Switch versie uit te brengen. De game moet ook geport worden ;)
BlackMage schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:55:
Ik ben een beetje bang voor de Wii U situatie. "Ons overpriced 1+ jaar oude spel verkoopt heel slecht op dit platform! Dan hebben ze vast ook geen interesse in nieuwe games!" Nu heeft Bethesda geen IP's die mij heel erg boeien, maar toch...
Ze brengen de grootste twee spellen die ze de laatste jaren hebben gemaakt naar de Switch zonder al te veel conssessies te doen. En dat is inclusief één spel die op nog geen ander platform uit is. En ja, die komt later op de Switch. Maar "2018" kan ook Q1 2018 zijn. Ik vind de Switch support van Bethesda vele male beter dan die van andere third parties (ik noem geen namen).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 09:02 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:30
Project Octopath Traveler lijkt me wel wat. Voiceacting in Xenoblade 2 is wel ontzettend matig, Nintendo moet echt afstappen van die hele britse kliek en fatsoenlijke voiceactors inhuren. Stem van die titaan paste totaal niet bij het karakter imo.

Doom/Wolfenstein: Leuk, niet mijn ding meer.

Eigenlijk was de direct wel wat ik had verwacht, nieuwe trailers, en weinig echt nieuws. Weten we of Nintendo ook op de Tokyo Game Show aanwezig zal zijn volgende week?

• BlackMage
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:01:
Ze brengen de grootste twee spellen die ze de laatste jaren hebben gemaakt naar de Switch zonder al te veel conssessies te doen. En dat is inclusief één spel die op nog geen ander platform uit is. En ja, die komt later op de Switch. Maar "2018" kan ook Q1 2018 zijn. Ik vind de Switch support van Bethesda vele male beter dan die van andere third parties (ik noem geen namen).
Ik heb wel het gevoel dat ze een serieuze poging doen ja, dat moet ik toegeven. Nu maar hopen dat ze Wolfenstein voor de Switch niet schrappen dan ;) Of het door een externe partij die doorgaans barbie games voor smartphones maakt laten porten.

Al verwacht ik wel dat Wolfenstein 2 op de zelfde engine als Doom (Id Tech 6) gaat draaien. Dat maakt het wel makkelijker(goedkoper) om na Doom andere games uit te brengen.
Akaendra schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:02:
Project Octopath Traveler lijkt me wel wat. Voiceacting in Xenoblade 2 is wel ontzettend matig, Nintendo moet echt afstappen van die hele britse kliek en fatsoenlijke voiceactors inhuren. Stem van die titaan paste totaal niet bij het karakter imo.
Ik denk niet dat dat zn stem is ingame :P Hij zal vast een veel diepere stem krijgen, en een hele irritante hoge stem voor als ie in zn kleine form rondloopt (dat beestje wat Rex in zn rugzak heeft)

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:14
Jammer had wel een nieuwe game verw8 maar helaas.

Maar ik moet wel zeggen dat ik helemaal niet zo hyped was voor mario maar wtf dit ziet er toch wel heeel vet uit, kan niet w8en om al die maantjes te gaan vinden en alles te ontdekken damn werd wel even weggeblazen.

Maar uhm wat zag fifa 18 er opeens slecht uit hier? Bij gamescon zag het er veel beter uit toen het een half uur lang werd laten zien dus snap dat niet helemaal?

Playstation 5

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Iemand nog een goede tip voor een beschermhoes welke juist wel en welke juist niet? Las sommige reacties dat er een aantal stonken maar kon verder weinig ervaringen vinden in dit topic.

• BlackMage
Yptisem schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:34:
Iemand nog een goede tip voor een beschermhoes welke juist wel en welke juist niet? Las sommige reacties dat er een aantal stonken maar kon verder weinig ervaringen vinden in dit topic.
Ik heb ervaring met twee: Die van Hori en de originele van Nintendo.

Hori: Sterk hoesje, maar Switch zit er te los in en beweegt dus tijdens vervoer. Daardoor kan het scherm alsnog krassen lijkt me. Ik heb mijne daarom ook terug gestuurd.

Nintendo: Vrij zacht hoesje, zal dus weinig beschermen tegen druk (bijv als je hem onder aan je tas hebt met zware dingen er boven op). Maar zit er wel stevig in en je krijgt er een screen protector bij. Deze gebruik ik nu en heb geen reden om iets anders te kopen.

Wat betreft stinken: geen van beide stonk. Maar ik ken het probleem van een 3DS hoesje die ik kocht uit China. Chemische misselijkmakende geur. Maar laat het hoesje even een paar dagen buiten open en het is 99% weg.

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-11 14:04

Lagune

Its time for warp

Heb die van Orzly

werkt goed, is wel redelijk soft, enige nadeel is de switch eruit te halen, elastieken blijven hangen achter de joysticks :)

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:21
Heel degelijke Direct. Een paar kleine verrassingen (Doom & Wolfenstein hadden niet veel mensen zien aankomen denk ik) en erg blij dat Octopath ook hier getoond is - volgende week op TGS meer informatie daarover. Snipperclips DLC, Xenoblade, Mario Oddysey, Dragon Quest Builders en dan Golf Story deze maand nog... De komende maanden valt er in ieder geval genoeg te doen.

In de Japanse direct zijn nog wat indie-aankondigingen geweest: onder andere Lovers in a Dangerous Spacetime, Crypt of the Necrodancer, Pan-Pan en Ultimate Chicken Horse komen ook naar Switch. Japan krijgt ook een release van Phantasy Online 2: Cloud.

Oh en buiten de direct om heeft Thimbleweed Park een launchdatum gekregen: 21 september!

Verder een hoop dingen die nog niet boven water gekomen zijn tijdens de Direct: From Software, Platinum, Namco-Bandai's Tales game, Retro's mystery game... 2018 kan wel eens heel interessant worden.

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
@BlackMage @Lagune Bedankt voor jullie reacties! Heb de Nintendo Carrying Case & Screen protector gekocht. Nu nog even naar studie en vanmiddag met de trein naar Utrecht een ritje van 1,5u hopelijk blijft alles heel.

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18
Zou er voor Super Mario Odyssey ook een collectors komen? Beetje jammer mocht dat niet zo zijn (ik kan het iig niet vinden)

• BlackMage
rejer schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:28:
Zou er voor Super Mario Odyssey ook een collectors komen? Beetje jammer mocht dat niet zo zijn (ik kan het iig niet vinden)
Ik denk dat we dat dan wel hadden gehoord tijdens de direct. Ze hebben wel een Switch bundel aangekondigd en de wedding Amiibo laten zien. Als er een limited edition zou komen dan hadden we die vast gezien.

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:06

DevWouter

Creator of Todo2d.com

BlackMage schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:36:
[...]

Ik denk dat we dat dan wel hadden gehoord tijdens de direct. Ze hebben wel een Switch bundel aangekondigd en de wedding Amiibo laten zien. Als er een limited edition zou komen dan hadden we die vast gezien.
Er is volgens mij nog nooit limited edition geweest van Mario (althans de platformers)...

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Matey
Ziezo, heb via m'n werk recht op geschenkbonnen bij een bepaalde winkel in België. 11% Korting, dus zo kan ik de switch nog met een mooie korting binnenhalen.

Ik ga beginnen met een blauw/rode switch en zelda :). De controller koop ik misschien later, maar vind dat nog een duur ding. Zonder zal het ook wel gaan zeker?

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:00
Zelda is goed te spelen met de joy-con grip, of zelfs met twee losse joy-con.
Voor bij Splatoon 2 heb ik nu wel een pro controller, maar zonder was ook goed te doen.

• Zerora

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:06

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Oh wauw, dat zou een tof idee zijn geweest. Een shooter met een level editor.

Heb inmiddels ook de NintedoDirect gekeken, maar halverwege was ik toch van "en weer 20 euro, dat maakt 230 en 50 euro maakt 280. Damn... Ik heb een extra baan nodig" :9

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:42
Octopath travelers is ook een demo van beschikbaar die ik kan aanbevelen. Nog een spel toegevoegd aan mijn insta-buy lijst

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-11 06:31
Cardinal schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:22:
Octopath travelers is ook een demo van beschikbaar die ik kan aanbevelen. Nog een spel toegevoegd aan mijn insta-buy lijst
Ik ga vanavond meteen ook even checken, volgens mij wordt dit echt een pareltje :)

• rickstrein3737
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-10-2024
dit word nog lastig kiezen straks doom/ la noire of skyrim.

• Fusionmania
Iemand enig idee waar ik mijn nintendo ID kan vinden op internet? :P

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Fusionmania schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:51:
Iemand enig idee waar ik mijn nintendo ID kan vinden op internet? :P
Hier kan je hem opvragen
https://id.nintendo.net/login

SW-1682-5926-5204

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
BlackMage schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:59:
Ik denk dat mensen inmiddels moe zijn van Wii U ports, en dat Nintendo dat ook inziet.
Nou ik hoop van niet, een collectors edition van alle mario's op de WiiU gaat hen goud geld opleveren. Zelf wil ik die ook graag nog hebben, aangezien ik de WiiU een onding vind.
Fusionmania schreef op donderdag 14 september 2017 @ 01:24:
[afbeelding]
Net als Zelda, zal waarschijnlijk best tof zijn ik zie er echter 'nog' geen 'Mario' in.
Magic schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:01:
[...]
Precies, ik heb de WiiU overgeslagen, en zou met liefde een rechtstreekse port van alle Mario-games op de Wii U kopen.
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/264/241/9e9.gif

[ Voor 46% gewijzigd door Vincent Dave op 14-09-2017 16:19 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vincent Dave schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:54:
[...]

Nou ik hoop van niet, een collectors edition van alle mario's op de WiiU gaat hen goud geld opleveren. Zelf wil ik die ook graag nog hebben, aangezien ik de WiiU een onding vind.
Precies, ik heb de WiiU overgeslagen, en zou met liefde een rechtstreekse port van alle Mario-games op de Wii U kopen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Fusionmania
Thanks, maar bedoelde eigenlijk degene met die getallenreeks :)

• AstralizeR

AstralizeR

Fusionmania schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:17:
[...]

Thanks, maar bedoel eigenlijk degene met die getallenreeks :)
Uhm, je Friendcode neem ik aan? :9
naar mijn weten vind je die niet online, alleen op je systeem:
http://en-americas-suppor...r-change-your-friend-code

SW-1682-5926-5204

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:12
[...]

Mee eens, dat zou echt geweldig zijn.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:22
Ik zeg wii + wii u mario anthology!
dus dan kom je uit op nsmb, galaxy 1 en 2, 3d mario world, en nmb wii u (uiteraard met luigi uitbreiding)

Mario maker mogen ze dan van mij los uitbrengen, vind ik helemaal prima! O-)

10 second ninja DONE

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:07
[...]

Heb de Wii U vanaf het begin staan, maar ik denk dat hij max 10 weken aangesloten heeft gestaan en af en toe eens te voorschijn kwam op een gameavondje met vrienden. Zou zo weer geld neerleggen voor de 2D Mario's, Donkey Kong, Pikmin 3 en Zelda Windwaker.

Heb dit probleem natuurlijk zelf gecreëerd door alle consoles te kopen, maar de Switch zie ik als mijn nieuwe Vita dus maak ik er meer uren op dan met de Wii U het geval was.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Beakzz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:41:
[...]

Heb de Wii U vanaf het begin staan, maar ik denk dat hij max 10 weken aangesloten heeft gestaan en af en toe eens te voorschijn kwam op een gameavondje met vrienden. Zou zo weer geld neerleggen voor de 2D Mario's, Donkey Kong, Pikmin 3 en Zelda Windwaker.

Heb dit probleem natuurlijk zelf gecreëerd door alle consoles te kopen, maar de Switch zie ik als mijn nieuwe Vita dus maak ik er meer uren op dan met de Wii U het geval was.
Ik heb net het omgekeerde. De Switch heeft net mijn interesse in mijn WiiU (en 3DS), die stof lagen te happen, aangewakkerd. Nu heb ik zo'n enorme backlog dat ik nog wel even zonder nieuwe Switch games kan.

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Er zit een verschil tussen de Amerikaanse en Europese bundel van Nintendo Switch en Super Mario.

Amerikaanse:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJo3x5iXoAEdhe2.jpg

Europese:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DJo39LMVAAAqM0z.jpg

Bij de Amerikaanse krijg je nog een hoesje voor je Switch erbij, Europese niet.
Jammer dat ze ook gebruik maken van download code ipv fysieke game..

K.W.

Verwijderd

Zal de Amerikaanse bundel dan ook wel weer duurder zijn. Het hoesje wordt in Europa los verkrijgbaar.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:30

OmeJoyo

This is me

matthijst schreef op zondag 10 september 2017 @ 16:17:
Gelukt.
Eerst die codelink aanklikken zodat de code in je Paypal komt te staan (melding dat hij automatisch toegepast zal worden).
Dan op de switch Paypal account koppelen (mailtje sturen die je bevestigt via e-mail en waarmee je je Paypal koppelt).
Dan in de eshop op je naam klikken en tegoed toevoegen: 20 euro.
Paypal schrijft 15 af.
Exact zo gedaan, maar er is helaas toch 20 afgeschreven :(

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• RayNbow
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KKUvjT9.gif

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb een klein vraagje over de Switch. Ik heb afgelopen zondag een Switch gekocht, maar deze was blijkbaar niet goed (vlekken in het scherm) en heb ik de dag erna gelukkig mogen ruilen. Echter nu kan ik niks kopen in de eshop met mijn account omdat deze gekoppeld zou zijn met een andere Switch.
Is er een manier om deze los te koppelen zonder dat je fysiek toegang hebt tot de andere Switch?

Ik kan namelijk op de website van MyNintendo het zo even niet vinden. Ik kan morgen anders nog wel contact opnemen met Nintendo.

Ik heb niet goed gezocht denk ik sorry. Zal morgen even bellen.
[Nintendo Switch] Actueel systeem aanpassen

[ Voor 12% gewijzigd door ReCreator op 14-09-2017 20:36 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Matey
Ziezo, ik heb een Switch in huis gehaald :-).

Wat voelt de handheld degelijk aan en best hip met de rood/blauwe kleuren! Ook het scherm op de handheld lijkt voor mij meer dan te voldoen. Heb er nu een uurtje Zelda BOTW op zitten en heb er geen spijt van!

Enige wat ik nog wat raar vind, is hoe de switch in de doch past, voelt allemaal zeer los/onstabiel aan.

Verwijderd

@Matey Dat komt omdat hij ook niet vast zit in de dock. Dat is expres zo gedaan, zo bekrast hij minder snel, heb je nog een goede airflow en kan je 'm ook weer makkelijk uit de dock halen.

• RayNbow
  • Nu online
Een dansende Nopon met zijn Blade.

• AstralizeR

AstralizeR

RayNbow schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:04:
[...]

Een dansende Nopon met zijn Blade.
Op de rug van Uraya Gormott oOo

[ Voor 3% gewijzigd door AstralizeR op 14-09-2017 21:31 ]

SW-1682-5926-5204

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 20:03
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B075LKWQN2

Voor diegene die xenoblade chronocles 2 CE wilt kopen. Geen idee of je dan een duitse versie krijg?

• AstralizeR

AstralizeR

Komt vast en zeker wel een CE van Xenoblade 2 naar Nederlandse retailers, was ook zo met XCX op de Wii U... die Steelcase moet er iig komen, en komt mooi naast de XCX versie te staan _/-\o_

SW-1682-5926-5204

Verwijderd

Ryatzu schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:01:
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B075LKWQN2

Voor diegene die xenoblade chronocles 2 CE wilt kopen. Geen idee of je dan een duitse versie krijg?
Het boekwerk ed. zal wel Duits zijn, denk ik. Het spel zelf is hoogstwaarschijnlijk meertalig, maar ook daar is verder nog geen info over.

• BlackMage
Alle Nintendo collector's editions uit het verleden wat ik me kan herinneren zijn voor heel europa. Herkenbaar aan USK-emblemen op versies die in onze schappen liggen.

Ik geef het 95% kans dat het bij deze ook zo gaat zijn.

Maar 99 euro is niet goedkoop. En bij Amazon heb je hem niet op dag van release door langzaam logistiek traject. Dus zou gewoon wachten ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb een technische puyo puyo tetris queste. ;-)

Kan je in de full game, bij tetris, dat ghost piece uit zetten? Dat maakt het alleen maar lastiger vind ik.
Pagina: 1 ... 93 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!