Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.630 views

Verwijderd

Evernote schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:48:
[...]

Jammer dat er geen down-vote optie op GoT zit.
Idd Jammer.
OT;
Ben benieuwd naar de Direct maar heb geen idee wat ze nog kunnen laten zien.

Geen Pokémon lijkt me aangezien hier aparte Directs voor zijn.
Ik denk van wel, voor UltraSun en UltraMoon. Denk niet dat ze daar nog een aparte Direct voor gaan doen.
Ik zou het enorm tof vinden als Ubisoft opeens samen met Nintendo aankondigd dat South Park Fractured But Whole naar de Switch komt. (Annuleer ik direct de PS4 versie)
Hahhaha.
Advance Wars zou ook helemaal fantastisch zijn maar ik betwijfel dat er ooit een vervolg komt.
Gezien ze nu bezig zijn met Fire Emblem voor de Switch... denk het niet.
Waarschijnlijk zullen ze tijd besteden aan Mario Oddysey en Xenoblade maar ik hoop op een verrassing, iets dat niemand verwacht. :o
Nintendo doet idd wel vaker verrassingen in hun Directs. Ik denk zelf aan Super Smash Bros voor de Switch en / of Super Mario Maker. En misschien wat meer over Nintendo Switch Online.
Mario & Luigi RPG voor de Switch zou ik ook enorm blij van worden.
Dat zou dan denk ik eerder een nieuwe Paper Mario zijn, gezien dat over het algemeen de console Mario RPGs zijn.
Waarschijnlijk wordt Virtual Console aangekondigd [...]
Ik hoop het wel ja :)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:48
BlackMage schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:18:
[...]

Hopelijk een releasedatum voor Xenoblade 2 O-) _/-\o_

Edit: Het schijnt 45 minuten te duren!
Een 45 minuten durende verontschuldiging waarom Xenoblade 2 moet worden uitgesteld naar volgend jaar. *O*

...oh, wacht. -O-

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
De aankondiging van de direct heeft het over dingen die je in de komende maanden kunt verwachten. Ik ben zo vrij om dat te interpreteren als t/m maart 2018.

Ik denk ook dat Nintendo minimaal elk kwartaal een 'high profile' game uit zal brengen en we weten nog niks over Q1 2018, dat valt wel in de "komende maanden". Dus ik ben wel hoopvol dat we iets nieuws gaan horen. Maar het kan ook best zijn dat Xenoblade Chronicles 2 daar naar toe geschoven wordt. Maar in mijn ogen is dat geen 'high profile' game (nogal niche) en ze blijven in communicatie 2017 vasthouden. Als het XC2 niet is, dan zou ik gokken op Metroid.

De aankondiging heeft het ook over de 3DS, dus daar verwacht ik ook nog wel iets nieuws van N van. Ik denk niet dat ze details over Pokemon Ultra * vrijgeven (hebben immers eigen directs). Staat er nog iets op de rol? Heb eerlijk geen idee.

Het is ook wel tijd voor een update over het 'nintendo online' gebeuren met de VC die voor de zomer gepland stond.

Dus bij deze mijn voorspelling met deels wishful thinking:
- Xenoblade Chronicles 2 in dec.
- Metroid eind Q1
- Trailers en developer anekdotes over Mario Odyssey.
- Fire Emblem Warriors laatste details (incl Tiki Amiibo)
- Trailers van de verschillende 'remasters' die al aangekondigd zijn
- Trailers van wat indies en AA games (bijv. Lost Sphear), met mogelijkheid voor nieuws.
- Nieuwe major Switch firmware met VC (alleen de gratis nes+snes games die je bij abbo krijgt!) en online features.
- Nieuw Nintendo iets voor de 3DS waar niemand zich meer in interesseert.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:31
Wellicht nieuws over de komende dlc van zelda botw? Hope so :)

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Mario Kart Deluxe DLC of Mario Maker, we kunnen altijd dromen :)

Verwijderd

Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Dat sluit namelijk de deur voor een eventuele MarioKart 9 voor de Switch. (Die ik wel verwacht, in 2-3 jaar)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
BlackMage schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:22:
De aankondiging van de direct heeft het over dingen die je in de komende maanden kunt verwachten. Ik ben zo vrij om dat te interpreteren als t/m maart 2018.

Ik denk ook dat Nintendo minimaal elk kwartaal een 'high profile' game uit zal brengen en we weten nog niks over Q1 2018, dat valt wel in de "komende maanden". Dus ik ben wel hoopvol dat we iets nieuws gaan horen. Maar het kan ook best zijn dat Xenoblade Chronicles 2 daar naar toe geschoven wordt. Maar in mijn ogen is dat geen 'high profile' game (nogal niche) en ze blijven in communicatie 2017 vasthouden. Als het XC2 niet is, dan zou ik gokken op Metroid.

De aankondiging heeft het ook over de 3DS, dus daar verwacht ik ook nog wel iets nieuws van N van. Ik denk niet dat ze details over Pokemon Ultra * vrijgeven (hebben immers eigen directs). Staat er nog iets op de rol? Heb eerlijk geen idee.

Het is ook wel tijd voor een update over het 'nintendo online' gebeuren met de VC die voor de zomer gepland stond.

Dus bij deze mijn voorspelling met deels wishful thinking:
- Xenoblade Chronicles 2 in dec.
- Metroid eind Q1
- Trailers en developer anekdotes over Mario Odyssey.
- Fire Emblem Warriors laatste details (incl Tiki Amiibo)
- Trailers van de verschillende 'remasters' die al aangekondigd zijn
- Trailers van wat indies en AA games (bijv. Lost Sphear), met mogelijkheid voor nieuws.
- Nieuwe major Switch firmware met VC (alleen de gratis nes+snes games die je bij abbo krijgt!) en online features.
- Nieuw Nintendo iets voor de 3DS waar niemand zich meer in interesseert.
Lijkt me sterk dat ze zo snel met Metroid zullen komen. Hopen mag en ik hoop wel met je mee, maar zie het niet gebeuren...

• BlackMage
Thomas schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:50:
[...]

Lijkt me sterk dat ze zo snel met Metroid zullen komen. Hopen mag en ik hoop wel met je mee, maar zie het niet gebeuren...
Maar wat anders? Ze hebben echt een grotere titel nodig voor begin volgend jaar, en dat is niet alleen om het gat op te vullen, maar dat is ook de eerste verjaardag van de Switch.

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

RayNbow schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:09:
[...]

Een 45 minuten durende verontschuldiging waarom Xenoblade 2 moet worden uitgesteld naar volgend jaar. *O*

...oh, wacht. -O-
:X
Het is toch echt een half uur lang Xenoblade 2 Amiibo's showcasen samen met de limited edition van het spel O-)

SW-1682-5926-5204

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:35:
[...]

Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Dat sluit namelijk de deur voor een eventuele MarioKart 9 voor de Switch. (Die ik wel verwacht, in 2-3 jaar)
Heeft Nintendo niet gezegd dat als de verkopen goed waren ze het zouden overwegen. En laten de verkopen nu goed zijn geweest ;). Voor hun ook easy money, 20 euro voor een paar banen, wagens en karakters.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zerora schreef op zondag 10 september 2017 @ 17:49:
http://www.dailynintendo....phys-systeem-voor-switch/

Nintendo werkt mogelijk aan een trophy/achievement systeem voor de Switch.
Laat ik het nog anders brengen: volgens mij hebben we al diverse malen een achievement systeem gezien in Mario Odyssey gameplays. Elke keer als je een moon vindt, verschijnt er een overlay met titel en datum.
Mark my words: dit zijn voorbeelden van de Nintendo achievements.

Afbeeldingslocatie: http://nintendoeverything.com/wp-content/uploads/Screenshot_71.png

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

BlackMage schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:56:
[...]

Maar wat anders? Ze hebben echt een grotere titel nodig voor begin volgend jaar, en dat is niet alleen om het gat op te vullen, maar dat is ook de eerste verjaardag van de Switch.
Ik hoop dat er ineens een 2D mario is. Maar wat ik verwacht is een donkey kong platformer rond die tijd. Mijn aanname is nergens op gebaseerd, 8) .

Ik denk ook dat street fighter IV ultra er aan komt van capcom.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 23:07
Dat zou inderdaad heel goed kunnen, ja. Misschien horen we het in de Direct van deze week.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:32:

Ik denk ook dat street fighter IV ultra er aan komt van capcom.
Street Fighter IV is een console exclusive voor PS4 ;)

Dat is dus Street Fighter V, my bad.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2017 23:08 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 16:25
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:01:
[...]

Street Fighter IV is een console exclusive voor PS4 ;)
SF5 is een console exclusive voor de PS4, SFIV niet maar is natuurlijk al best oud.
Als er dan een SF komt zou third strike wel ziek zijn.

Voor de direct zou virtual console leuk zijn maar denk dat ze dat pas doen als de online service er echt is. Verwacht dat er veel over Mario zal zijn, ze willen die game maximaal hypen voor de release. Voor mij niet nodig, ik koop hem toch day-one :+.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Oeps. Verkeerd gelezen :p

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 09:40
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:05:
Nintendo doet idd wel vaker verrassingen in hun Directs. Ik denk zelf aan Super Smash Bros voor de Switch en / of Super Mario Maker. En misschien wat meer over Nintendo Switch Online.
Dat zou echt wat mij betreft het beste nieuws zijn dat mogelijk is.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
BlackMage schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:56:
[...]

Grote titel is het niet, maar ik vermoed dat we de Yoshi game in Q1 of Q2 zullen zien. Metroid verwacht ik stiekem niet voor Q4 2018, mogelijk 2019. Verder kan het dat er nog iets wordt aangekondigd voor H1 2018, lijkt me niet dat Nintendo een 45min lange direct doet zonder een verrassing of twee - al kan dit inderdaad een Smash port zijn...

Als er nog een WiiU port zou komen, hoop ik eigenlijk op DKCR:Tropical Freeze.

• BlackMage
Als er nog een port van een WiiU spel zou komen dan zou ik ook Mario Maker zeggen. Het uitschakelen van Miiverse raakt dat spel zo hard dat het eigenlijk best wel logisch is om het te 'herstarten' op de Switch. Maar ze komen er niet mee weg om daar weer 60 euro voor te vragen.

Maar we moeten ook niet vergeten dat Platinum Games een Switch-versie van Bayonetta heeft geteased een paar maand geleden. Misschien horen we daar nog wat over? :P

Afbeeldingslocatie: https://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-07-03-20-44/bayonetta_switch.png

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-11 20:02
Ja! Bajonetta, daar mag wel een derde deel van komen. Dat waren toch wel echt hele lekkere spellen. Dikke actie, cinematisch fantastisch en ook nog eens hardcore gameplay 😚😚😚

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:29
Als ze tijdens de Direct VC aankondigen heb ik meteen een reden om eindelijk een Switch aan te schaffen.
(Eigenlijk zou Nintendo Super Mario 64 Online moeten opkopen en uitbrengen op de Switch, dat zou pas fantastisch zijn)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:46
Flapperbol schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:46:
Als ze tijdens de Direct VC aankondigen heb ik meteen een reden om eindelijk een Switch aan te schaffen.
(Eigenlijk zou Nintendo Super Mario 64 Online moeten opkopen en uitbrengen op de Switch, dat zou pas fantastisch zijn)
Graag wel grafisch een beetje bijgewerkt dan, maar dan zijn er wel meer spellen van de N64 die ik graag zou willen zien, al dan niet opgepoetst.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 09:40
Ik las nu net ook een gerucht dat Fallout 4 zou worden aangekondigd.
Skyrim heb ik al uitgebreid op m'n pc gespeeld en Fallout 4 nog niet, dus dat zou zeker een fijne aankondiging zijn voor mij.

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:12:
[...]

Graag wel grafisch een beetje bijgewerkt dan, maar dan zijn er wel meer spellen van de N64 die ik graag zou willen zien, al dan niet opgepoetst.
Dan heet het geen VC meer ;) Dan zijn het eerder ports van de games. VC is juist om de originele ervaring te behouden.

Voor mij persoonlijk zie ik heel graag VC, en dan bedoel ik N64 en GameCube. Misschien zelfs GBA en (3)DS games. (En dan niet zeggen dat het niet gaat omdat de Switch maar 1 scherm heeft, dat ene scherm heeft een hogere resolutie dan beide schermen van de 3DS bij elkaar). Verder hoop ik op Super Smash Bros 4 Switch "deluxe" met alle maps uit zowel de 3DS als de Wii U versie en wat nieuwe chars / maps (Inklings?).

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2017 08:51 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:40
Turfschipper schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:30:
[...]

Dit is een arcade game, een hele goede.
Neo geo was (in a nutshell) een console met de (vrijwel) exacte arcade hardware, volgens mij is het een Neo game.
Heb die ook gespeeld in de hallen lang geleden. En ik wil ook nieuwe shmups hoor, maar die zijn er nog niet. Nieuw is trouwens niet altijd beter, zeker niet bij shmups.
Eens! Volgens mij hier al is gepost dat ik ook vaak meer hou van 90ies shooters dan nieuwe.
Ik vind het alleen jammer dat we niet de keuze kunnen maken op de switch dan, met mijn voorbeelden wilde ik aangeven dat er op andere platformen wel nieuwer shmups zijn.
Ik ben bijvoorbeeld ook dol op de geometry war reeks......(hoewel ik de wii versie nog steeds serieus moet gaan spelen en de ds versie niet in mijn collectie heb.......geloof ik?)
Mbt de wat nieuwere shmups; ik hoop vurig op Cave met Deathsmiles I en II. Maar sluit niet uit dat ik de r-types, galagas ed ook weer ga halen 8) .
Dat is weer het geniale van de switch, voor just another console zou ik zie niet kopen, maar idd op vakantie even lekker arcade perfect kunnen r-typen is me ook wel 6 euro waard. Galaga......oei. Vroeger zijn voorganger Galaxian zelfs kapot gespeeld maar denk dat dit voor mij te gedateerd is.......
Deathsmiles is geloof ik te bullethellerig for my taste.
Edit

Oja..... ik zat ook uit te kijken naar Cuphead. Man, wat ziet dat er vet uit. Echt een perfecte game voor de Switch. Maar dat is helaas een xbox exclusive zag ik tot mijn verbazing. Dat is echt de allereerste keer ooit dat ik baal van exclusiviteit haha.
Volgens mij komt die ook naar pc, maar wsl wordt dit mijn eerst xb one aankoop, en daarna ori. Verder met gold games en ea access hoef ik wsl niet veel meer aan te schaffen :)

Maar je zou cuphead wel op cp kunnen spelen, het zou op vrijwel iedere pc moeten draaien. alternatief is natuurlijk de contra of metal slug reeks die je sooner of later ook allemaal op de switch zal kunnen spelen.
--

Is er al iets bekend of Switch ook een demo van FIFA krijgt? Zoja, dan ga ik die kapot spelen en dan beslis ik of ik hem ga halen.

Moet wel zeggen.... NAC op een handheld is wel heel verleidelijk, ;) .
Yup zit zeker wat in. Behalve nac dan :+ , maar voetbal is een discussie zonder einde. dus ik ga jou absoluut wel veel plezier met nac wensen ;)

10 second ninja DONE

• Sagat
Tiwazz schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:06:
[...]

SF5 is een console exclusive voor de PS4, SFIV niet maar is natuurlijk al best oud.
Als er dan een SF komt zou third strike wel ziek zijn.

Voor de direct zou virtual console leuk zijn maar denk dat ze dat pas doen als de online service er echt is. Verwacht dat er veel over Mario zal zijn, ze willen die game maximaal hypen voor de release. Voor mij niet nodig, ik koop hem toch day-one :+.
USf2 was een succes, en daarom heeft capcom aangegeven meer games te gaan uitbrengen, dus waarom niet sf 3 of 4? Relatief weinig moete en makkelijk cashen, zelfs als capcom fanboy geef ik direct toe dat ze dat wel waarderen daar ;)

Mogelijk zelf iets nieuw en unieks ala capcom vs tatsunooki (err spelling?) ofzo voor de wii. Of een vervolg op een oudere fighter......rival schools? Ben ook nog benieuwd of we MvC:I gaan krijgen op de switch, maar vrees dat ze die niet willen of misschien zelfs mogen 'downscalen'.

10 second ninja DONE

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:02

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Thrace Grumble schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:26:
[...]

Laat ik het nog anders brengen: volgens mij hebben we al diverse malen een achievement systeem gezien in Mario Odyssey gameplays. Elke keer als je een moon vindt, verschijnt er een overlay met titel en datum.
Mark my words: dit zijn voorbeelden van de Nintendo achievements.

[afbeelding]
Ik denk niet Mario Odysseys "Achievements" de achievements worden zoals ze uiteindelijk op de switch gaan komen. Een full-screen notificatie breekt namelijk de immersion veel meer dan een kleine popup (zoals bij de Playstation en Xbox). En ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen dat wilt.

Persoonlijk ben ik eigenlijk heel blij dat er geen achievements zijn. Ik ga ervan uit dat wanneer de credits voorbij rollen dat ik het spel uitgespeeld heb.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Sagat
DevWouter schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:31:
[...]

Ik denk niet Mario Odysseys "Achievements" de achievements worden zoals ze uiteindelijk op de switch gaan komen. Een full-screen notificatie breekt namelijk de immersion veel meer dan een kleine popup (zoals bij de Playstation en Xbox). En ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen dat wilt.

Persoonlijk ben ik eigenlijk heel blij dat er geen achievements zijn. Ik ga ervan uit dat wanneer de credits voorbij rollen dat ik het spel uitgespeeld heb.

[video]
Ja en nee. Voor de mensen die het leuk vinden is het een toevoeging (iets met open deur |:( ). Als ik spellen speel die geen achievements of trophies hebben geeft dat aan de ene kant wel een soort rust. Maar met bijvoorbeeld retro games heb ik daardoor soms ook geen druk om het uiterste er uit te halen. Want er is toch geen beloning. Dus dat gedeelte ervan is wel iets wat ik leuk vind.

Voor de mensen die het niet leuk vinden, volgens mij kun je achievement en ook trophy notificaties uitzetten, problem solved toch?

Ben het wel met je eens dat full screen notification irritant zijn.

10 second ninja DONE

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:36
Gynnad schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:12:
[...]

Banjo-kazooie _/-\o_

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Sagat schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:23:
[...]

Neo geo was (in a nutshell) een console met de (vrijwel) exacte arcade hardware, volgens mij is het een Neo geo
Het een sluit het ander niet uit. De neo geo zat in veel arcade cabinets, ;-).

Er waren wel heel veel versies van deze game, arcade, console, japanse versies etc.

En strikers 1945 + was voor de neo geo thuis console. Overigens de Switch game heet Strikers 1945, maar zou zo maar de + of een andere versie kunnen zijn. Dat weet ik ook niet.

Deathsmiles zit een beetje tussen bullithell en uhm...... niet-bullit hell shmups ( :9 ) in denk ik. Zit voor mij net aan de goede kant. Die black label shmups ed gaan mij ook te ver. (Lees, ik ben niet goed genoeg haha) moet wel eerlijk zeggen, vaak zien die games er fabelachtig mooi uit met de bullitpatronen en kleurenschema's.

Ok.... ff genoeg shmupstalk for now.... maar wees gewaarschuwd... mocht er weer een vette naar de Switch komen, ga ik er toch weer over beginnen hoor, ;) .

--

En wat een rare opmerkingen als het over NAC gaat op dit forum. In het fifa topic ook al. Ik dacht altijd dat iedereen minimaal een beetje voor NAC was.

Dat zal dan toch niet zo zijn. Vreemd.... 8)

[ Voor 67% gewijzigd door Turfschipper op 12-09-2017 14:46 ]

• ndonkersloot
Je had van de Neo Geo zowel arcade cabinets (Neo Geo MVS) als home consoles. Is gewoon een arcade game.

Cave shmups zie ik niet zo vlug gebeuren al zou dat wel fantastisch zijn. Dan liever geen deathsmiles maar mushihimasama of dodonpachi. Ik wacht nog steeds op een nieuwe cave shmup voor steam.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Die vind ik dan echt te lastig Tiwazz. Maar idd, prachtige games zijn dat. Zou ik ook wel kopen. Leuk man!!! Toch wel wat retro fans hier, ;-).

Denk wel dat als Cave komt, dan zullen dat geen shmups worden van 7 euro. Denk dan eerder aan 25 tot 40 of zo.

• Sagat
Turfschipper schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:16:
[...]

Het een sluit het ander niet uit. De neo geo zat in veel arcade cabinets, ;-).

Er waren wel heel veel versies van deze game, arcade, console, japanse versies etc.

En strikers 1945 + was voor de neo geo thuis console. Overigens de Switch game heet Strikers 1945, maar zou zo maar de + of een andere versie kunnen zijn. Dat weet ik ook niet.

Deathsmiles zit een beetje tussen bullithell en uhm...... niet-bullit hell shmups ( :9 ) in denk ik. Zit voor mij net aan de goede kant. Die black label shmups ed gaan mij ook te ver. (Lees, ik ben niet goed genoeg haha) moet wel eerlijk zeggen, vaak zien die games er fabelachtig mooi uit met de bullitpatronen en kleurenschema's.

Ok.... ff genoeg shmupstalk for now.... maar wees gewaarschuwd... mocht er weer een vette naar de Switch komen, ga ik er toch weer over beginnen hoor, ;) .
shmups is een prachtig genre! Dus vooral lekker over babbelen als er iets te melden is :D
--

En wat een rare opmerkingen als het over NAC gaat op dit forum. In het fifa topic ook al. Ik dacht altijd dat iedereen minimaal een beetje voor NAC was.

Dat zal dan toch niet zo zijn. Vreemd.... 8)
hmmmmmm in de tijden van Van hooydonk.....dat was wel spektakel destijds, dat geef ik wel toe

Mooie edit btw!
Toen ik de eerste keer naar je post kee stond er geloof ik een regel :P

10 second ninja DONE

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha! Ja, dat is een tik van mij. Raak zo enthousiast dat ik blijf aanvullen. ;-)

Verwijderd

Deze week op de Switch het fantastische Spinmasters

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/Lf3Yzu0mwRL6U/giphy.gif

• Sagat
Watch my happy snake explode over en over? :o |:( O-)

10 second ninja DONE

• ndonkersloot
Spinmasters ken ik niet ziet er wel cool uit :).

@Turfschipper
Ik heb niet voor niets dit gemaakt :p.
2Player Bartop Arcade op basis van Intel NUC

Verwijderd

Ubisoft...

Die gaan we dus skippen. Want een mindere versie dan op de Wii U? Niet accepteerbaar!

Edit: Als je je nu nog afvraagt waarom ik een intense haat heb tov Ubisoft, nou dan is dit je antwoord. Want dit doen ze dus élke keer.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2017 17:50 ]

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Na mezelf twee weken lang gek te hebben gemaakt door alle Nintendo Switch filmpjes te kijken, heb ik net mezelf getrakteerd op een grijze Switch.

Heb Mario + Rabbids kingdom battle erbij aangeschaft na alle positieve reacties. MK en Odyssey zullen later waarschijnlijk volgen onder de kerstboom.

Heb de mijne gekocht bij Intertoys Breda daar lag nog meer voorraad (grijs).

• RayNbow
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:24:
Ubisoft...

[video]

Die gaan we dus skippen. Want een mindere versie dan op de Wii U? Niet accepteerbaar!

Edit: Als je je nu nog afvraagt waarom ik een intense haat heb tov Ubisoft, nou dan is dit je antwoord. Want dit doen ze dus élke keer.
FYI: Geoutsourcede port. ;)

• ndonkersloot
De langere laad tijden is spijtig, dat vond ik zo sterk aan de ps4 versie. Je hoeft daar echt nooit te wachten.

Verwijderd

@RayNbow Dan nog, quality control zou hier echt iets van hebben moeten zeggen. Vind ik, tenminste.

@Tiwazz Ik denk dat ze in de video gelijk hebben wanneer ze zeggen dat ze alles gecomprimeerd hebben, dat kost gewoon processortijd om alles te decomprimeren. Wat voor mij het idee geeft dat ze gewoon de goedkoopste (4GB) cartridges wilden gebruiken voor de game.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

@Tiwazz

Heel erg vet! ;-)

• ndonkersloot
@sanderev66
Dat klinkt inderdaad erg aannemelijk. Het zou ze sieren om in de game een optie te geven om uncompressed materiaal te downloaden zodat het meer ruimte kost maar de laad tijd verkort... Ik zie het alleen niet gebeuren :+.

Desalniettemin als je deze game nog niet hebt gespeeld is het wel echt de moeite waard. Alles steekt zo goed in elkaar, echt een genot om te spelen. Een van de betere 2d platform games van de afgelopen jaren.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ai.... dat vind ik wel vervelend, want die staat op mijn wenslijst. Kunnen ze die laadtijden nog fixen/verkorten?

Verwijderd

Zou kunnen als ze zoals @Turfschipper zegt de mogelijkheid bieden om ongecomprimeerde data te downloaden (wat je wel vaker in games ziet), maar ik denk dat het idd niet snel gaat gebeuren.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:05
Hmm dus Rayman Legends op de Switch is 2 keer kleiner dan de Wii U versie, heeft langere laadtijden dan zelfs de Vita en de 3ds, heeft framedrops (klein maar toch) die zelfs de Wii U en Vita variant niet hebben (3ds tel ik niet meer want die draait als enige op 30fps), verder is dat "definitieve" content mager.

En dat voor €40, voor een spel dat vaak veel goedkoper in de sale is op alle platforms.

Ik wil niet zeiken maar deze port smeekt er alleen wel om.

niet dat ik hem ooit zou kopen, heb de PC en Vita versie al, maar als ik er wel interesse in had dan zou ik nu liever Puyo Puyo Tetris kopen dan dit

Over dat 2 keer kleiner dan de Wii U versie, het zou mij niet verbazen als de werkelijke reden was dat Ubisoft geld wou besparen op de cartridge, nu hebben ze maar een 4gb versie nodig terwijl bijvoorbeeld de PS4 variant ruim 9gb is en dan zou Ubisoft op de Switch 16gb kaartje moeten gebruiken.

Waarom haal ik de PS4 versie erbij? Die is zo groot omdat er geen compressie is toegepast waardoor er ook geen laadtijden zijn, Switch zou dit makkelijk ook kunnen doen, maar ik vermoed dat dit allemaal puur voor kostenbesparing op de cartridges is gedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Mizgala28 op 12-09-2017 18:43 ]

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ubisoft...

[video]

Goh, wat een verrassing. Sander komt terug op zijn opmerking van vorige week dat 'ie toch echt een Ubisoft game zou gaan kopen.
Wat doen ze? Heb je het stukje vooraan in de video gemist? "It's still a great game" en "most issues are pretty minor." Hun belangrijkste commentaar is dat 't niet perfect is. Eigenlijk alleen de loading times zijn echt storend voor een nieuwe speler, alle andere commentaren zouden de meesten van ons niet eens opvallen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:46:
[...]

Goh, wat een verrassing. Sander komt terug op zijn opmerking van vorige week dat 'ie toch echt een Ubisoft game zou gaan kopen.
Ik was in de veronderstelling dat het de beste versie van de game zou zijn. Wat overduidelijk niet het geval is, het is zelfs de slechtste versie van het spel. Met betere perfomance op de PSVita! Dus ja, dan heb ik idd besloten puur en alleen hierop om het spel NIET te kopen.
[...]

Wat doen ze? Heb je het stukje vooraan in de video gemist? "It's still a great game" en "most issues are pretty minor." Hun belangrijkste commentaar is dat 't niet perfect is. Eigenlijk alleen de loading times zijn echt storend voor een nieuwe speler, alle andere commentaren zouden de meesten van ons niet eens opvallen.
Het spel opzich is idd erg leuk, maar deze port is alles behalve. Gezien ik de superieure Wii U versie al thuis heb kan ik die beter aanslingeren.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:56:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat het de beste versie van de game zou zijn. Wat overduidelijk niet het geval is, het is zelfs de slechtste versie van het spel. Met betere perfomance op de PSVita! Dus ja, dan heb ik idd besloten puur en alleen hierop om het spel NIET te kopen.
Best, maar doe dan niet alsof Ubisoft een wanstaltig product heeft neergezet, want zó erg is het allemaal niet. Vergeet ook niet dat alle andere consoles al tig patchrondes hebben gehad en de Switch-versie nog geen dag uit is. Geef het een paar weken.
Het spel opzich is idd erg leuk, maar deze port is alles behalve. Gezien ik de superieure Wii U versie al thuis heb kan ik die beter aanslingeren.
En dát is inderdaad een prima reden om het niet te doen, maar dat is niet hoe je het hierboven bracht. ;)

• BlackMage
Het spel is objectief gezien op de Wii U gewoon het beste, dankzij het grote resistieve touchscreen (hoe raar het ook klinkt) en de asynchrone opties die dat biedt. Daar is het spel voor gemaakt, het draait daar perfect en die paar costumes (en kung foot toernooi modus :X) die je extra krijgt in alle andere versies is in geen geval een reden om er uberhaubt 5 euro voor te betalen, laat staan 40 (er vanuit gaande dat je de Wii U versie al hebt).

Als je het spel nog niet hebt dan zijn dit betere opties:
- Wii U versie (beste dus) fysiek voor 20 euro (zie budgetgaming voor shops)
- Vita versie (op een-na-beste wat mij betreft) 6!!! euro nu in de aanbieding in de Sony store.
- PS4 versie 7 euro in de Sony store.
- PS3 versie, ook 6 euro. Combopack met Origins 8 euro. Sony store.
(Aanbiedingen geldig op moment van schrijven)

Verwijderd

Ubisoft...

[video]

16 seconds loading screen! Toen ik in 1985 mijn Commodore C-16 kreeg was de wachttijd 16 minuten. En als die niet goed geladen was, dan kon je opnieuw 16 minuten wachten!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Syntax error, :D .

[ Voor 18% gewijzigd door Turfschipper op 12-09-2017 19:42 ]

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 03:18
Mario 1080p 60 fps

direct feed

http://nintendotoday.com/...gameplay-at-1080p-60-fps/

[ Voor 35% gewijzigd door rejer op 12-09-2017 21:22 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ben ik de enige die niet warm of koud wordt van de opmerkingen over "1080p 60fps" in Mario Odyssey? Don't get me wrong, ik ga dat spel vrijwel zeker plat spelen maar gezien de wel heel erg simpele omgevingen (wat betreft polycount en textures) zou het me enorm verbaasd hebben als deze game niet op die resolutie en refresh rate gedraaid had...

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:49:
[...]

Ben ik de enige die niet warm of koud wordt van de opmerkingen over "1080p 60fps" in Mario Odyssey? Don't get me wrong, ik ga dat spel vrijwel zeker plat spelen maar gezien de wel heel erg simpele omgevingen (wat betreft polycount en textures) zou het me enorm verbaasd hebben als deze game niet op die resolutie en refresh rate gedraaid had...
Als je ziet hoeveel games nog steeds met 30fps op sterkere consoles worden uitgebracht....

1080p60 zou de standaard moeten zijn, maar dat is het zelden. Het is vaak 1080p30 of <lagerdandat>p60.

Nu lijkt me Mario Odyssey eigenlijk prima speelbaar op 30, in tegenstelling tot bijv. 2D mario games waar je toch meer afhankelijk bent van snelle reacties als een 3D. Maar 60vs30 is in geen enkel geval verwaarloosbaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:38:
[...]

16 seconds loading screen! Toen ik in 1985 mijn Commodore C-16 kreeg was de wachttijd 16 minuten. En als die niet goed geladen was, dan kon je opnieuw 16 minuten wachten!
16 seconden vs 4 seconden op de Wii U. Let op! Het gaat bij mij om het verschil met de Wii U!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:54:
[...]

Als je ziet hoeveel games nog steeds met 30fps op sterkere consoles worden uitgebracht....
I know, maar die games zien er doorgaans toch wel wat meer indrukwekkend uit dan deze Mario. Nogmaals, niet om op de game te haten ofzo, maar het soort game dat op andere consoles de 30fps niet overschrijdt ziet er toch wel wat gelikter uit dan dit.

• ndonkersloot
Bij nintendo zit de framerate, buiten botw, meestal wel goed. Wel blij om te zien dat het 60fps is, resolutie boeit me niet echt.

• Sagat
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:38:
[...]

Ik had in 1980 een atari 2600. Die had GEEN loading times 8)
Ik was dus ook niet onder de indruk toen ik bij een schoolvriendje een spel mocht kiezen hij hem aanzette en daarna voorstelde om te gaan voetballen omdat het idd 15+ mins zou duren om te laden.

Ik hou van retro gaming maar laden zuigt en mag lekker in het verleden blijveb. Misschien nog enigsinds acceptabel bij een complexe 3d game, maar voor een 2d platformert? Nope.
Ubi heeft hier dus vermoedelijk echt een budget product gemaakt waar ze lekker op willen cashen.
Mits de laadtijden idd zo erg zijn en het wordt er niet uitgepatched. De schijn hebben ze tegen in ieder geval.

Ik ga het spel sowieso niet halen, ik heb legends en origins al op 360 en mario lijkt me leuker. (Al hoewel de 2d gameplay van rayman me wsl meer ligt dan 3d van mario)

10 second ninja DONE

• BlackMage
NMe schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:58:
[...]

I know, maar die games zien er doorgaans toch wel wat meer indrukwekkend uit dan deze Mario. Nogmaals, niet om op de game te haten ofzo, maar het soort game dat op andere consoles de 30fps niet overschrijdt ziet er toch wel wat gelikter uit dan dit.
Die hardware is ook sterker ;)

Wat ik bedoelde te zeggen is dat veel uitgevers 1080p30 vaak voldoende vinden (onder het motto van 'met een 6je krijg je ook een diploma') voor games zoals dit. Waarom tijd besteden om dat te optimaliseren terwijl je die tijd ook aan het maken van DLC of je volgende project kan besteden? Mario Odyssey verkoopt geen enkel exemplaar meer door die optimalisaties, maar toch hebben ze de moeite genomen.

Bepaalde soorten games zijn heel moeilijk op 60 te krijgen, denk bijv. aan open world games. Zelfs met een lagere resolutie is dat onmogelijk op consoles, daarom is BOTW ook niet zo vloeiend. Maar GTA5 op de PS4 ook niet. Zelfs games die grafisch minder intensief zijn (bij. Sleeping Dogs) niet.

2D games zijn doorgaans makkelijk maar games met wat beperktere gebieden of een wat abstractere grafische stijl (zoals Mario Odyssey) zitten tussen makkelijk en onmogelijk in, dus ik ben altijd erg blij als ze wel de moeite nemen.

Maar zelden zie ik iets van Nintendo waar ze qua performance voor een '6je' gaan.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:58:
[...]

Ik snap je gedachte wel hoor, maar 30 vs 60fps is toch echt dubbel zoveel tijd om een frame te renderen. Zeker als je dat constant wilt doen zijn er flinke concessies die je moet doen. Het gaat altijd om de worst case scenarios die je moet kunnen ondervangen.
Het is niet voor niets dat er zo weinig games op 60fps draaien op de andere consoles :)

Verder heb ik ook het gevoel dat de in het filmpje getoonde omgeving nou niet de meest spectaculaire is uit het spel...

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EddoH schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:34:
[...]

Ik snap je gedachte wel hoor, maar 30 vs 60fps is toch echt dubbel zoveel tijd om een frame te renderen. Zeker als je dat constant wilt doen zijn er flinke concessies die je moet doen. Het gaat altijd om de worst case scenarios die je moet kunnen ondervangen.
Dat snap ik, maar ik heb van Mario Odyssey nog geen beelden gezien met enorm veel meer grafisch geweld. Wetende dat de Switch spul als BotW kan renderen en wetende dat ook Mario Kart met minder dan 3 spelers op 60fps gerenderd wordt ben ik gewoon niet verbaasd dat Odyssey gewoon 60fps trekt op 1080p.

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

NMe schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:40:
[...]

ben ik gewoon niet verbaasd dat Odyssey gewoon 60fps trekt op 1080p.
Dat ben ik dan ook wel helemaal met je eens. Het ziet er niet uit alsof er nieuwe grenzen aan het kunnen van de Switch worden bereikt.

• RayNbow
Het is wachten op Smash Bros met een 16 spelers 1080p60 modus. :+

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:44:
Het is wachten op Smash Bros met een 16 spelers 1080p60 modus. :+
Dat lijkt me iets te hectisch om leuk te kunnen spelen :+

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:46:
[...]

Dat lijkt me iets te hectisch om leuk te kunnen spelen :+
Dat zeggen mensen met voorkeur voor normale 1v1 fighters ook van Smash :+

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MdRDjN3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6zWvkB5.jpg

Handig zo, dat je 'm mee kunt nemen.

Wel even wennen aan 't wat kleinere scherm tov m'n 55" thuis.

[ Voor 18% gewijzigd door CyBeR op 13-09-2017 00:46 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

outlandos schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:53:
[...]

Vraag je ouders (of iemand anders in je directe omgeving). Je kan altijd nog terug naar de winkel als het hen ook niet lukt.
Kan helaas niet het is ouder dan 2 weken ... Ik ga zo weer proberen maar ik durf niet met iets anders dan me vinger want ik wil het niet krasse lol... misschien moet ik ff een nageltje late. Groeien ofzo haha maar ja ben wel bang hoor..

Verwijderd

Oh ik wou vandaag Zelda kopen voor de switch maar het is overal uitverkocht...
Helaas kan ik niks online bestellen dan is balen zeg..

• alex1307
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 09:10

Verwijderd

De Nintendo Switch Online App versie 1.1.0 is nu uit op iOS en Android, belangrijkste wijzigingen: Voice Chat blijft actief wanneer je je telefoon in slaapstand zet of naar een andere app gaat.

• RayNbow
CyBeR schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:44:
Wel even wennen aan 't wat kleinere scherm tov m'n 55" thuis.
Tijd voor een terugkeer van accessoires als...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Gym1Ag0.jpg

:p

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, of als 't ding gewoon standaard USB-C naar HDMI kabels zou ondersteunen want deze hotelkamer heeft een verdomd serieuze tv aan de muur hangen. Maar ik ga natuurlijk niet 't dock mee slepen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Of ze zouden in de hotels Switch docks moeten installeren :p

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:51
Weet iemand toevallig of de Fifa 18 demo ook nog in de nintendo eshop komt?

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

michaeltjeh1 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:58:
Weet iemand toevallig of de Fifa 18 demo ook nog in de nintendo eshop komt?
Ik zou er niet op rekenen. Althans niet de demo die nu op de andere platformen beschikbaar is.

Verder:
EA confirmed exclusively to Dream Team Gaming that the demo will not be coming to the Switch.

https://www.dreamteamfc.c...-18-demo-nintendo-switch/
Of dat een enigzins betrouwbare bron is, geen idee..

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:31
Echt wat een gave game wordt dit, als je op de hoes kijkt zie je dat de t-rex in de stad zal zijn O-) . Gillende mensen :). Wil eigenlijk het odyssee gedeelte van de komende direct skippen, oktober is dichtbij _/-\o_

• Zerora
RayNbow schreef op woensdag 13 september 2017 @ 06:56:
[...]

Tijd voor een terugkeer van accessoires als...
[afbeelding]

:p
Hell yeah! Ik had zo'n ding vroeger :P

Maar iemand is blijkbaar al met dit idee aan de haal gegaan voor de Switch:

https://imgur.com/gallery/dVGRu

[ Voor 19% gewijzigd door Zerora op 13-09-2017 12:02 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Zerora schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:58:
[...]

Hell yeah! Ik had zo'n ding vroeger :P

Maar iemand is blijkbaar al met dit idee aan de haal gegaan voor de Switch:

https://imgur.com/gallery/dVGRu
After a few more iterations on the design, I plan on releasing the STL files for anyone who wants to print one out themselves. Just remember not to point this directly in the sun... It WILL melt your
Nintendo Switch...
^_^

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Rabbids is weer op voorraad in de rentepunten winkel... Week geleden ook al ff maar binnen een dag weer uitverkocht dus wees er snel bij.

• Zerora
Als je hem in de zon houd, ja. ;)

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Zerora schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:07:
[...]

Als je hem in de zon houd, ja. ;)
Ik denk ook dat DevWouter hij daar op doelde, dat staat nota bene in z'n quote :P

• Zerora
EddoH schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:40:
[...]

Ik denk ook dat DevWouter hij daar op doelde, dat staat nota bene in z'n quote :P
En ik benadruk dat stukje nog een keer. ;)

Je hoeft hem niet in de zon te houden. Ik zou de Switch btw sowieso niet in de zon gebruiken. Ten eerste zie je niks op je scherm en ten tweede kan de warmte van de zon schadelijk zijn voor de hardware van de Switch als ie te lang in de zon is (ook zonder het vergrootglas).

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:24
Zerora schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:53:
[...]

En ik benadruk dat stukje nog een keer. ;)

Je hoeft hem niet in de zon te houden. Ik zou de Switch btw sowieso niet in de zon gebruiken. Ten eerste zie je niks op je scherm en ten tweede kan de warmte van de zon schadelijk zijn voor de hardware van de Switch als ie te lang in de zon is (ook zonder het vergrootglas).
Of je smeert er natuurlijk even een factortje 30 op om een gezonde Switch te houden :+

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Phusebox schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:31:
Mario + Rabbids was leuker dan ik dacht maar door mijn short attention span ben ik er alweer op uitgekeken (niet eens de eerst wereld voltooid). Maar goed dat weet ik van mezelf dat ik snel mijn interesse in iets verlies. Vond het zeker wel een tof spel.
Thanks, omdat jij het zegt ook maar besteld, het moet dus wel echt een extreem super tof spel zijn :D
En ik zal er evengoed snel op uitgekeken raken. Heb mn Switch al 1,5 maand niet meer aangeraakt..

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeRSPiN op 13-09-2017 14:01 ]

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
doe maar niet :)

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 13-09-2017 15:06 ]

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Beakzz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:57:
[...]

Of je smeert er natuurlijk even een factortje 30 op om een gezonde Switch te houden :+
Dat zorgt er alleen maar voor dat de Switch niet verbrand. Als ik het wil afkoelen hou ik hem onder de koude kraan. :+

• Mizgala28
Nog kleine 4 uurtjes te gaan tot de Nintendo Direct stream, ben benieuwd of er wat leuks tussen zit.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:36

Sméagol

Master of Mayhem

Ik verwacht een announcement van deze recente indie game:

Klinkt erg tof.. Groundhog day (of Majora's Mask, if you will) murder mysteries..

Make lovecraft not warcraft.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:59
Hopelijk ff geen indie crap meer daar hebben ze laatst al hele stream voor gehad, hoop op super smash dan ben ik al super blij ( denk dat kans hierop toch best groot is) en misschien wat info over de nieuwe pokemon maar is denk ik nog te vroeg . Ze zeggen btw dat de stream is voor wat er de komende maanden komt dus verw8 eigenlijk geen grote nieuwe game aankondigingen. Behalve dus een port zoals smash die eind dit jaar misschien nog wel gaat komen.

[ Voor 38% gewijzigd door Stylze op 13-09-2017 21:19 ]

Playstation 5

Verwijderd

Stylze schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:15:
Hopelijk ff geen indie crap meer daar hebben ze laatst al hele stream voor gehad, hoop op super smash dan ben ik al super blij en misschien wat info over de nieuwe pokemon maar is denk ik nog te vroeg.
Pokémon is ook meestal een eigen Direct. En die hebben ze zo in het voor jaar / begin van de zomer. Ik verwacht wel nog wat info over Ultra Sun / Ultra Moon (gezien er geen Pokémon Direct meer komt dit jaar)

Nee wat ik denk:

100% zeker:
1. Super Mario Odessy. (Incl. nieuwe Joy-Con, Combipack (met de console), Amiibo en een "limited edition")
2. Fire Emblem Warriors.
3. Fire Emblem Switch
4. Yoshi
5. Kirby
6. Xenoblade Chronicles 2
7. 3DS games.

8. Firmware update / VC en / of Netflix etc. (70% zeker)
9. Super Smash Bros Switch (60% zeker)
10. Monster Hunter XX Engelse vertaling (50%)
11. Projectje van Miyamoto (40%)
12. Pikmin 4 (25%)
13. The Sims 4 (10%)

En natuurlijk kort info over de Zelda DLC en updates voor Splatoon 2 en ARMS.

En onthoud de Direct is 45 minuten lang, daar kan héél veel in :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 21:34 ]

• Stylze
Ja VC en netflix etc zou ook mooi zijn:) ben benieuwd

Playstation 5

• BlackMage
Ik denk niet dat we voor 2019 iets nieuws van Smash krijgen.

Maar ik geef een VC versie of een 'remaster' van Melee wel een grote kans. Maar niet voor vanavond :)

Smash is naast Pokemon en Mario Kart een echte system seller. Dat hebben ze nu niet nodig :)

• Stylze
Geen nieuwe smash maar een deluxe van de Wii U versie, het is juist belangrijk dat ze een goede stroom van meerdere system seller games hebben zodat er voor ieder wat wils is.

[ Voor 53% gewijzigd door Stylze op 13-09-2017 21:43 ]

Playstation 5

Verwijderd

@BlackMage Ik denk ook niet dat we een nieuwe Smash krijgen maar een Deluxe versie. En dan gebaseerd op de Wii U versie en de 3DS maps zijn ook inbegrepen :p

Smash 5 kan nog wel eens een lange tijd op zich gaan laten wachten gezien Masahiro Sakurai aangegeven had een pauze na Smash 4 in te willen lassen. Zie bv https://www.gamnesia.com/...e-about-the-future-of-the

Ik vermoed dat we misschien wel tot 2020 moeten wachten voor Smash 5. En dat MarioKart 9 in 2019 komt.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 21:44 ]

• Mizgala28
Stylze schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:15:
Hopelijk ff geen indie crap meer daar hebben ze laatst al hele stream voor gehad, hoop op super smash dan ben ik al super blij ( denk dat kans hierop toch best groot is) en misschien wat info over de nieuwe pokemon maar is denk ik nog te vroeg . Ze zeggen btw dat de stream is voor wat er de komende maanden komt dus verw8 eigenlijk geen grote nieuwe game aankondigingen. Behalve dus een port zoals smash die eind dit jaar misschien nog wel gaat komen.
Het is maar net wat je crap vindt, heb genoeg crappy AAA titels gezien, terwijl ik ook paar hele leuke indies speel.

Beide kampen hebben goede en slechte games, maar deze stream is bedoelt voor de grotere titels dus de kans dat je een indie tegenkomt is kleiner.
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:22:
[...]

Pokémon is ook meestal een eigen Direct. En die hebben ze zo in het voor jaar / begin van de zomer. Ik verwacht wel nog wat info over Ultra Sun / Ultra Moon (gezien er geen Pokémon Direct meer komt dit jaar)

Nee wat ik denk:

100% zeker:
1. Super Mario Odessy. (Incl. nieuwe Joy-Con, Combipack (met de console), Amiibo en een "limited edition")
2. Fire Emblem Warriors.
3. Fire Emblem Switch
4. Yoshi
5. Kirby
6. Xenoblade Chronicles 2
7. 3DS games.

8. Firmware update / VC en / of Netflix etc. (70% zeker)
9. Super Smash Bros Switch (60% zeker)
10. Monster Hunter XX Engelse vertaling (50%)
11. Projectje van Miyamoto (40%)
12. Pikmin 4 (25%)
13. The Sims 4 (10%)

En natuurlijk kort info over de Zelda DLC en updates voor Splatoon 2 en ARMS.

En onthoud de Direct is 45 minuten lang, daar kan héél veel in :)
Persoonlijk denk ik dat nummertje 9, 10 en 13 niet gaan gebeuren.

Waarom? 9 gebeurt niet want ik denk dat Nintendo gewoon al bezig is met een nieuwe Smash, daarnaast heb ik van dat spel liever geen port hoe goed ik de Wii U versie ook mag vinden.

10 gebeurt niet want Capcom gaat volop in Monster Hunter World, maar ik verwacht die al helemaal niet op de Switch (al zou ik dat graag wel willen, maar anders koop ik de PC versie wel).

13 gebeurt niet want EA, meer redenen heb je niet nodig en in plaats van de magere Sims 4 heb ik liever een nieuwe NFS.

Sims 4 is mager t.o.v Sims 3, ze hebben veel functionaliteit eruit geknald en het spel meer basic gemaakt dan z'n voorganger, allemaal in negatieve zin bedoelt

Maar over 2 uur en een kwartier weten wij meer, ben benieuwd en zelf hoop ik het meest op een nieuwe NFS en meer nieuws over een main Pokemon game voor de Switch.

Verwijderd

@Mizgala28

Smash Bros zie mijn vorige reactie. Het zal een Deluxe port zijn met zowel Wii U als 3DS content (hier zijn al geruchten voor). Ook denk ik niet dat Nintendo HAL Laboratory al bezig is met Smash 5. Want er komt een nieuwe Kirby game die niet outsourced is.

Monster Hunter XX zie ik alleen gebeuren als Nintendo het spel gaat uitgeven in het Westen (zie Monster Hunter 3 Wii U) en die kans acht ik eigenlijk best wel hoog. Vandaar 50%.

13 gaf ik 10% kans, want ja, het spel opzich leent zich erg goed voor de Switch. Maar ja EA...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2017 21:55 ]

• Stylze
Waarom zouden ze een nieuwe smash gaan maken terwijl de Wii U versie nog door veel switch eigenaren niet gespeeld is, zo'n deluxe versie is natuurlijk gewoon lekker makkelijk cashen en maak je de mensen ook gewoon blij mee gezien het succes van Mario kart deluxe.

Playstation 5

• ndonkersloot
Hoewel ik smash voor de wiiu en 3ds heb zou ik hem opnieuw kopen op de Switch mits niet full price.

Pagina: 1 ... 92 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!