Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

2Player Bartop Arcade op basis van Intel NUC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:07
Al jaren had ik de wens om een eigen arcade kast te hebben voor mijn favoriete games.
Iedere keer kwam het er niet van maar uiteindelijk toch besloten om de kast te gaan bouwen en nu is hij af :) !

Het is een bartop geworden vanwege het formaat en kosten.
Er zit een Intel NUC 33217 in en een 19" scherm. De knoppen en Joystick zijn van het bekende Sanwa.
Het controle paneel is zo gemaakt dat beide spelers 11cm ruimte hebben naast de joystick zodat er optimaal street fighter gespeeld kan worden >:) . Vanuit de achterkant is alles toegankelijk en is het controle paneel los te maken zodat die uitneembaar is.

De software die erop draait is Launchbox/Big Box.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden 8) .

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ziet er mooi afgewerkt uit!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Erg mooi gemaakt!

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01:56
zeker erg mooi gemaakt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiwazz
Bedankt, ik ben er ook erg blij mee O+ !
Nog aanraders om er op te gaan spelen?

Tiwazz wijzigde deze reactie 06-03-2017 13:02 (3%)

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

• j0rDy
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:59
Mooie bartop! welke blueprint heb je gebruikt voor de bartop?

Ik stel voor (op basis van je artwork) om SvC Chaos: SNK vs. Capcom eens te proberen, snelle fightergame met mooie sprites!

• Tiwazz
quote:
j0rDy schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:37:
Mooie bartop! welke blueprint heb je gebruikt voor de bartop?

Ik stel voor (op basis van je artwork) om SvC Chaos: SNK vs. Capcom eens te proberen, snelle fightergame met mooie sprites!
Bedankt!

Ik heb deze instructable als basis gebruikt. De afmetingen zijn op verschillende plaatsen aangepast, het grootste verschil is dat mijn kast 55cm breed is ipv 50cm. Knoppen zijn ook anders ingedeeld.

SvC Chaos: SNK vs. Capcom ziet er inderdaad goed uit! Ik ga die eens proberen :).
Gisteren ook Mach Breakers ontdekt, hilarisch spel met 2 spelers :+ .

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-06 01:59
Hoi Tiwazz! Prachtig hoor. En je vraagt om een tip, kan natuurlijk de bekende games opnoemen, maar leuker misschien wat onbekende.

Ga eens op zoek naar L.S.A. Squad. (Land, sea, air squad)

Dat vond ik zelf een van de leukste arcade shooters destijds. Nooit meer ergens terug gezien helaas. Run and gun is dat meer, maar je kan in tankjes, bootjes, helicopters etc.

Turfschipper wijzigde deze reactie 12-09-2017 18:29 (5%)

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 10:39
Ziet er erg mooi uit!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True