[Nintendo Switch] Actueel systeem aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:14
Mijn vraag
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om mijn huidige Nintendo Switch in te stellen als 'actueel systeem'.

Mijn eerste Switch heeft helaas maar een paar uur gewerkt. In die tijd heb ik 'm wel ingesteld met mijn Nintendo account. Helaas is de Switch defect geraakt. Ik heb deze terug gebracht naar de winkel (bleef in een fout melding komen, ik kon het systeem ook niet in om hardware reset te doen / systeem te ontkoppelen).

Ik heb nog een Nintendo Wii U en 3DS met een Nintendo ID, volgens mij omgezet in een Nintendo Account.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nintendo Switch (met Zelda BotW en Mariokart 8 Deluxe).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op https://www.nintendo.nl/S...or-downloads-1199499.html lees ik dat je voordat je je Switch weggeeft of ruilt (?) dat je eerst moet ontkoppelen.... Dat kan ik dus helaas niet doen vanwege die Switch die ik toen defect heb terug gebracht naar de winkel.

Ik kan dus geen games downloaden uit de eShop (ook geen demo's). Dan krijg ik dus de foutmelding:

"Je kunt met dit systeem geen aankopen doen software downloaden of Nintendo eShop-tegoed aanvullen. Er is een ander systeem geregisseerd als het actuele systeem voor downloads met deze Nintendo-Account.

Om de registratie als het actuele systeem voor downloads met je Nintendo-account naar een ander systeem over te zetten, moet je op het actuele systeem de Nintendo eShop bezoeken en daar de registratie wissen via ACCOUNTINFORMATIE. Bezoek daarna de Nintendo eShop op het systeem dat je als het actuele systeem wilt registreren."

Balen dus want ik kan niet meer naar m'n 'huidige actuele systeem' want dat is denk ik die defecte Switch......?!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat zei Nintendo toen je hun support hierover benaderde? Ik gok dat het probleem in jouw Nintendo-account zit, zij kunnen dat nagaan voor je. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 30-04-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:14
Dank voor je reactie. Helaas reageren die niet in het weekend. Maandagmorgen ga ik technische dienst bellen. Hopelijk kunnen ze me helpen!

Maar misschien heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt en een suggestie.... vandaar mijn vraag.

/edit:
Met Nintendo gebeld (Technische Dienst) die hebben het kunnen oplossen. Dit is niet iets wat je zelf kunt doen. Dus goede tip, als de betreffende Switch nog werkt, koppel 'm los als actief systeem. Anders dus Nintendo contacteren. In NL is de Nintendo Technische Dienst te bereiken op: 030-6097166

Mag dus een slotje op dit topic.

[ Voor 41% gewijzigd door WTM op 01-05-2017 12:06 ]