Hoe lang was je er ongeveer aan kwijt?Ollievssn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 00:23:
Vandaag die Octopath demo gedaan en 1 maal "uitgespeelt". Zeker weten dat deze op mijn wishlist staat. Mooie stijl, goeie voice acting en leuke combat.
Nu nog een manier omin de switch verticaal te gebruiken met de joycons eraan vast.Turfschipper schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:32:
Stern pinball arcade komt naar Switch!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vast wel, maar ik heb alvast een preorder geplaatst bij Amazon.de... kan altijd nog annuleren.AstralizeR schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:43:
Komt vast en zeker wel een CE van Xenoblade 2 naar Nederlandse retailers, was ook zo met XCX op de Wii U... die Steelcase moet er iig komen, en komt mooi naast de XCX versie te staan
Ik heb de demo nog niet geprobeerd, maar wat ik me kan herinneren van de Bravely Default demo op de 3DS (van dezelfde makers) was deze ook een stuk moeilijker dan de daadwerkelijke game.NeuroticaPills schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:27:
Ik vond de Octopath demo waanzinnig tof, echter ligt het aan mij of zijn de gevechten (de 'boss' van de Primrose storyline) insane moeilijk? Doe ik iets verkeerd? Zie ik iets over het hoofd? Ik heb al wat geleveld, wat health items verzameld, snap het combat systeem.... Ik zou het doodzonde vinden om deze game te moeten laten liggen omdat ik de combat niet door kom.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Gisteravond heb ik de demo ook 1x uitgespeeld. Was er precies een uurtje mee bezig.outlandos schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 02:40:
[...]
Hoe lang was je er ongeveer aan kwijt?
De boss heb ik door onderschatting 1x over moeten doen, maar verder vond ik 'm niet lastig. Was lvl 7 tijdens dat gevecht en had nog geen nieuwe spulletjes gekocht.NeuroticaPills schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:27:
Ik vond de Octopath demo waanzinnig tof, echter ligt het aan mij of zijn de gevechten (de 'boss' van de Primrose storyline) insane moeilijk? Doe ik iets verkeerd? Zie ik iets over het hoofd? Ik heb al wat geleveld, wat health items verzameld, snap het combat systeem.... Ik zou het doodzonde vinden om deze game te moeten laten liggen omdat ik de combat niet door kom.
Eerst de adds killen en daarna de boss gestoken met je normal attacks waar hij een zwak voor heeft.
Je powerups opsparen. Als je power ups max zijn, kan je daar 2 charges voor gebruiken met een special.
Als hij breaked is hij extra kwetsbaar, dan je max powerups gebruiken met een special attack.
Als hij een charge up doet, dan doet hij de volgende move een attack die behoorlijk schade doet, gebruik dan je charges voor defense. Met een maxed defense ga je 1 hp af...
Als je onder de 150 hp komt een health potion gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door Terpstars op 15-09-2017 07:51 ]
Verwijderd
Let goed op je health, gebruik de boosts, in het geval van Primrose "Allure" één van de villagers die je dmv de support optie in het gevecht kan gebruiken. En zorg dat je level hoger isNeuroticaPills schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:27:
Ik heb gisteren Super Mario Odyssey besteld op amazon.fr voor 45 euro. Hier is de link:
https://www.amazon.fr/Nin...rio-Odyssey/dp/B072KJWYL9
Zal vermoedelijk pas een 2,3 dagen later aankomen, maar voor 10-15 euro heb ik dat wel over. Mooie prijs toch?
"And there it is, the December 1st release date.
The office has been a whirl of activity lately, fixing bugs and making final balance adjustments, but we’re almost there. I’m so grateful that everyone has put so much effort into crafting the game up until now. (Just look at all that grass that’s grown.)
I finished up a full check of the game the other day...we’re checking through the enormous amount of quests and in-game content now, but [Koh] Kojima(Producer) and everyone will be assisting, so I’m honestly not worried at all.
So, the trailer today only just introduced the basics. The characters and areas shown were only a small part of the whole, Xenoblade 2 has plenty more in store for players.
And the Blades are a must-see. We debuted “Finch”, who was designed by Kunihiko Tanaka, and there are many more rare Blades for everyone to look forward to! By the way, the song playing in the background of the battle explanation was “Fight!!”, by [Kenji] Hiramatsu, and it primarily plays in the early areas of the game. Different locations and situations will have different battle themes, so you can look forward to those too!
There are so many more things to talk about, but I don’t want to step on the PR staff’s toes, so that’s it for today. We’ll be revealing more and more details from here on, so please stick with us all the way until release!"
Ja mooie prijs. Ik ga hem gewoon digitaal kopen in de VS, komt ie op ca. 50 euro.Matey schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:18:
Goeiemorgen allemaal.
Ik heb gisteren Super Mario Odyssey besteld op amazon.fr voor 45 euro. Hier is de link:
Zal vermoedelijk pas een 2,3 dagen later aankomen, maar voor 10-15 euro heb ik dat wel over. Mooie prijs toch?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Met rubbere geleiders in het dock zou hij steviger staan en nog minder snel bekrassen omdat hij minder beweegelijk is.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:01:
@Matey Dat komt omdat hij ook niet vast zit in de dock. Dat is expres zo gedaan, zo bekrast hij minder snel, heb je nog een goede airflow en kan je 'm ook weer makkelijk uit de dock halen.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat niet toegevoegd is. Ik vind het docken bijna een Nintendo-onwaardige 'beleving'.
Besteld, hoop nu wel dat het doosje engels is en niet frans xDMatey schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:18:
Goeiemorgen allemaal.
Wordt afwachten.mfneed schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:33:
[...]
Besteld, hoop nu wel dat het doosje engels is en niet frans xD
Opzich niet erg nee, heb ook een japanse setsune liggen! maar engels toch wel fijn!! ook voor collectie/doorverkoopMatey schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:38:
[...]
Wordt afwachten.Heb vroeger wel nog games gekocht via Amazon Duitsland die Engelstalige doosjes hadden. Voor mij persoonlijk maakt het doosje persoonlijk niet veel uit, zolang de game maar in Engels speelbaar is.
Wij hebben ook geen Engelse maar Nederlandse doosjesmfneed schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:33:
[...]
Besteld, hoop nu wel dat het doosje engels is en niet frans xD
Dus 99% dat het doosje Frans gaat zijn.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Zover ik begreep kan je blades 'maken', en dat er een groot willekeurig aspect aan zit. Daarnaast hadden ze het over een aantal 'unieke' blades zoals Pyra enzo, hoeveel daarvan in zitten geen ideeThrace Grumble schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:45:
Over XC2: hoeveel Blades zijn er eigenlijk in de game? Is hier al iets over bekend?
En dat is niet alles:
Save file – 5 GB system memory per save file
Die laatste snap ik nie. 5 GB save file!??? WTF sla je allemaal op?RayNbow schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:20:
NBA 2K18 (Switch cartridge) requires 16GB download for all features
En dat is niet alles:
[...]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Maar als dat niet zo is dan is het misschien voor replays ofzo? De Switch heeft (nog) geen functie voor video opslaan, misschien dat ze dat als een ingame feature bouwen?
Minecraft is een spel wat enorm grote savefiles heeft vanwege de wereld. De grootte van de wereld op consoles is beperkt, niet vanwege beperkte processorkracht ofzo, maar vanwege de limiet die op een save file zit. De wereld kan op de Switch 3072 x 3072 x 256 blokken zijn. De Nether en End zijn 512 x 512 x 256. Met 256 verschillende soorten blokken komt dat neer op zo'n 2,5GB als ze het ongecomprimeerd opslaan.
Als een savefile op de switch 5gb mocht zijn, dan had de Switch versie een grotere wereld gehad, want de PS4 en Xbox One zijn ook groter (die zijn 5120x5120).
Ze hoeven niet vast.. 1 op 1 motion controlsPhusebox schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:44:
[...]
Nu nog een manier omin de switch verticaal te gebruiken met de joycons eraan vast.
(ze hoeven sowieso niet vast)
Make lovecraft not warcraft.
Geen typo blijkbaar, kennis kocht het voor z'n Switch en de save is 4,6gb.
Op zich zou dat niet zo erg zijn als Switch savefiles niet altijd op het apparaat zelf zou opslaan, als meer games dit doen ben je zo door die 25gb dat er over is op de Switch heen.
Sowieso moet Nintendo stoppen met saves op de Switch zelf opslaan als je een SD kaart hebt en het ook naar de SD kunnen laten verplaatsen, piraterij hou je toch niet tegen en als Sony en Microsoft er niet moeilijk over doen heeft Nintendo geen reden om die beperking toe te passen.
Ik ben vooral benieuwd als er een online backup functie voor de Switch komt hoeveel van die 5gb save files je erop kunt opslaan, dit zal vast niet de norm worden maar zeker ook niet de enige game die zo grote saves zal toepassen.
[ Voor 13% gewijzigd door Noresponse op 15-09-2017 20:14 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ze zijn denk ik meer bezorgd over potentiële cheaters dan piraterij. Ze kunnen die saves prima encrypten om te voorkomen dat ze gewijzigd worden. Maar als je toegang hebt tot het filesystem waar de saves staan dan kan je ze zelf backuppen. Zeldzame Pokemon? Trade naar iemand anders en zet je savebackup terug en je hebt je Pokemon weer terug.Mizgala28 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 20:05:
[...]
Geen typo blijkbaar, kennis kocht het voor z'n Switch en de save is 4,6gb.
Op zich zou dat niet zo erg zijn als Switch savefiles niet altijd op het apparaat zelf zou opslaan, als meer games dit doen ben je zo door die 25gb dat er over is op de Switch heen.
Sowieso moet Nintendo stoppen met saves op de Switch zelf opslaan als je een SD kaart hebt en het ook naar de SD kunnen laten verplaatsen, piraterij hou je toch niet tegen en als Sony en Microsoft er niet moeilijk over doen heeft Nintendo geen reden om die beperking toe te passen.
Ik ben vooral benieuwd als er een online backup functie voor de Switch komt hoeveel van die 5gb save files je erop kunt opslaan, dit zal vast niet de norm worden maar zeker ook niet de enige game die zo grote saves zal toepassen.
Zover ik kan zien heeft de Xbox One ook geen saves op externe storage. Maar in 'ruil' daarvan zijn de cloud backups wel voor iedereen, ook al betaal je niet. Met de PS4 kan het inderdaad wel.
Maar cheaters (en idd piraten) houdt je nooit 100% tegen... zolang het maar niet zo makkelijk wordt dat het op grote schaal wordt gedaan is er geen probleem.
Ben zeer benieuwd naar deze game, mijn laatste fifa was16 op de xbox 360,
Grote voordeel van de switch versie is dat hij portable is. Lekker even snel een potje spelen on the go.
Heb er zin an
gr
Martijn
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Hackers, meer.BlackMage schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 20:39:
[...]
Ze zijn denk ik meer bezorgd over potentiële cheaters dan piraterij.
Bijna alle console hacks worden gedaan ofwel met een ingebouwde browser of door het manipuleren van savegames van een spel wat geen goede inputvalidatie doet. Merk op dat de Switch ook geen (bruikbare) browser heeft.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mij is het wel gelukt om Facebook video's af te spelenCyBeR schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:21:
[...]
Hackers, meer.
Bijna alle console hacks worden gedaan ofwel met een ingebouwde browser of door het manipuleren van savegames van een spel wat geen goede inputvalidatie doet. Merk op dat de Switch ook geen (bruikbare) browser heeft.
De Switch heeft een browser (in de captive portal functie voor wifi). Iedereen met een beetje kennis van dat soort dingen weet hoe je dat kan gebruiken (en de meeste hackers zullen dat wel wetenCyBeR schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:21:
[...]
Hackers, meer.
Trouwens, gezien de uitgebreidheid (het ziet er gewoon volledig uit, afgezien van de basis navigatie functies dan) van die browser denk ik dat deze met een systeem update gewoon door iedereen te gebruiken wordt
Zoals je hier heel vaak met films en games ziet, zou de tekst ook Frans én Nederlands kunnen zijn. Dat komt natuurlijk door de tweetaligheid van onze Zuiderburen. Koop hier maar eens een dvd, of loop een grote Franse supermarkt binnen en de kans is groot dat beide talen erop staan.BlackMage schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:54:
[...]
Wij hebben ook geen Engelse maar Nederlandse doosjes![]()
Dus 99% dat het doosje Frans gaat zijn.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Daar komt die 1% ook wegJorgen schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:19:
[...]
Zoals je hier heel vaak met films en games ziet, zou de tekst ook Frans én Nederlands kunnen zijn. Dat komt natuurlijk door de tweetaligheid van onze Zuiderburen. Koop hier maar eens een dvd, of loop een grote Franse supermarkt binnen en de kans is groot dat beide talen erop staan.
Dat is zo laag omdat elk Nintendo spel wat ik in mn kast heb en in Nederland heb gekocht alleen de Nederlandse tekst heeft.
Dat is de "ultimate edition" (of hoe ze het ook noemen). Vrij normaal voor "AAA" games.Dagg schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:32:
De prijs van NBA2K18 gezien? Ik schrok een beetje en weet niet waarom maar moest meteen denken aan FIFA dat ze daar ook zulke prijsstelling voor zullen kiezen. We gaan het meemaken.
Sorry, maar 150 euro voor een spel is gewoon not-done imo en zeker niet ''vrij normaal''.BlackMage schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:37:
[...]
Daar komt die 1% ook weg
Dat is zo laag omdat elk Nintendo spel wat ik in mn kast heb en in Nederland heb gekocht alleen de Nederlandse tekst heeft.
[...]
Dat is de "ultimate edition" (of hoe ze het ook noemen). Vrij normaal voor "AAA" games.
Het normale spel kost "maar" 70 euro (fysiek 55).outlandos schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:46:
[...]
Sorry, maar 150 euro voor een spel is gewoon not-done imo en zeker niet ''vrij normaal''.
Je krijgt bij de duurdere versies gewoon wat DLC meuk en/of virtuele valuta erbij. Het is inderdaad vrij zielig maar er zijn dus mensen die het blijven kopen, anders deden ze het niet. En het misselijke is nog dat je dan waarschijnlijk nog LANG niet alles hebt.
Daarom is er bij de Nintendo-fans ook steeds weer een hete discussie als ze voor 15 euro DLC toevoegen aan een Nintendo spel. Niet vanwege het extra geld, maar omdat het weer een stapje dichterbij is bij zoiets als dit
Dit zijn geen spellen meer, maar een commercieel platform.
De prijzen staan online:Noresponse schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:26:
Een klein vraagje wat kost Zelda en Lego undercover als je die koopt in de online store van Nintendo op de switch.
Zelda: 70 piek;
Lego: 60 piek.
Niet heel vaak, maar komt soms voor. Verwacht alleen geen Steam sales. De korting blijft meestal beperkt tot max. 33%.Een tweede vraagje hebben ze ook vaak acties op de nintendo store online zoals op de PS4/XBOX
Met de PS4 en XboxOne is het anders wat, die games dalen vaak na een half jaar 50% in prijs (en later nog meer) terwijl de digitale shop nog steeds de volledige adviesprijs vraagt. Dan lijken die "sales" wel goed maar schijn bedriegt. Yes! 50% korting op Far Cry Primal! Nu nog maar 20 euro! Maar die koop je al sinds april voor 18 euro op disk.
I wonder if we'll ever learn more about the localization process in Xenoblade 2. They're making massive changes to the terms and names of places and people. I can understand changing the Japanese inspired names to make the connection more obvious in English, but I'm puzzled by the faction changes because in Japanese they're clearly named after the Seven Deadly Sins in the original Latin - Invidia, Superbia, Gula, Acedia, Avaritia, and Ira. Which means there's probably a Luxuria somewhere too, since we saw 8 factions but they only highlighted 6. The English names seeming like high fantasy made up names is less interesting imo.
Not so sure that the seven deadly sins connections are completely gone from the names--Acedia's been renamed Indoline, but that's still pretty clearly derived from "indolence" AKA sloth.
You're right, they're not gone completely, but it's much more indirect. Argentum suggests argent, which suggests wealth but not necessarily greed. Uraya is an interesting one though, since it is almost certainly taken from the Japanese urayamashii.
Ik had die lui van de OJO projector eens gevraagd hoe ze die Nintendo Switch koel houden in die projector ivm warmte afvoer. Volgens hun heeft de projector een twee interne fans + waterkoeling om de projector en de Switch koel te houden.Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:53:
[...]
@Zerora Plus blokkeert die overduidelijk de lucht toevoer van de Switch. Dus een gevaarlijk oververhittingsprobleem.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Nouja, je ziet het best vaak. Soms zelfs meer. Niet dat ik het er mee eens ben en ik boycot steevast games die een belachelijke hoeveelheid DLC voor belachelijke prijzen aanbieden en de games dan ook nog eens vol stoppen met ads voor die DLC (Forza onder andere).outlandos schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:46:
[...]
Sorry, maar 150 euro voor een spel is gewoon not-done imo en zeker niet ''vrij normaal''.
Nu had ik al geen interesse in NBA2K18, nu al helemaal niet meer. Jammer dat er toch kopers zijn die blijkbaar alle DLC ondanks de idiote prijzen willen hebben. Ook spijtig om dit op de Switch te zien trouwens, vond het tot nu toe erg meevallen, DLC van bijv. Zelda of Mario + Rabbids is erg schappelijk geprijsd.
Dat valt reuze mee inderdaad. Had toch zeker wel iets van 8-10GB verwacht.RayNbow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:12:
Mario Odyssey is net iets groter dan een NBA 2K18 savefile: 5.7 gieg
[ Voor 30% gewijzigd door blmp op 16-09-2017 14:22 . Reden: moet leren lezen ]
Patient gamer
Waarom moeten die saves zo idioot groot zijn? Ze slaan toch geen textures of iets op in die save...
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Eh nee hoor.. Zelf zie ik ze nauwelijks. 150 euro is normaal.. voor een fysieke collector's edition. Met artbook, soundtrack op CD, misschien zelf een slechte kwaliteit beeldje.. Als je mazzel hebt heb je nog een leuke collector's edition, die dat soort geld waard is. Van wat ik snel heb gezien, bevat die digitale 150 euro versie alleen wat extra dlc (volgens mij cosmetic, niet echt iets bijzonders), en verder van die virtuele boosters of currency. Die currency kan je ook apart kopen, voor verschillende prijzen, oplopend tot 60 euro. Probleem is, voor veel mensen zijn die boosters een soort crack, en het is voor EA dus simpelweg een goeie business stratetegy. Fifa heeft dit ook geloof ik, Mass Effect 3 multiplayer had dit ook (en ik heb daar welgeteld 0 euro aan uitgegeven, en ik heb uiteindelijk alles ge-unlocked). Square-Enix probeerde dit ook met de laatste Deus Ex, maar volgens mij was dat een grote flop.Thomas schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:42:
[...]
Nouja, je ziet het best vaak. Soms zelfs meer.
Golf story wordt volgens mij een leuke RPG die eind van de maand (21 volgens mij) uitkomt. Steamworld Dig is een Metroidvania die dezelfde dag uitkomt, volgens mij ook leuk, en 2 games die ik in ieder geval ga halen. Begin Oktober heb je een andere metroidvania, Axiom Verge, en die is leuk, weet ik uit eigen ervaring. Genoeg te doen voordat Mario uitkomt.Tiwazz schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:31:
Ik dacht dat Mario begin oktober kwam, is het pas 27 oktober.
Waarom moeten die saves zo idioot groot zijn? Ze slaan toch geen textures of iets op in die save...
En die savefiles.. Geen idee. Zeker niet in een Mario game. Ik kan het van en grote openworld RPG nog begrijpen, als elke item en character in de wereld in de gaten gehouden moet worden, maar in een platformer?
Verwijderd
Nintendo is koning compressie maar dan zonder kwaliteit te verliezen.RayNbow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:12:
Mario Odyssey is net iets groter dan een NBA 2K18 savefile: 5.7 gieg
Het is niet de save game die zo groot is, het is de gehele game die 5,7GB isTiwazz schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:31:
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2017 15:07 ]
Tjah, je kan als een malloot maar de klok en kalender gaan zitten staren, of ondertussen een paar leuke games spelen en niet aan Mario denken, de keus is aan jou! Ik weet wat ik ga doenTiwazz schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:03:
Ik weet welke andere games eruit komen en daar zitten zeker sterke games tussen... Maaaaar.. ik wil Mario.
Verwijderd
Idd, volgende week Dragonball Xenoverse 2 en Pokkén Tournament DX, de week er op de SNES Mini.Sméagol schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:10:
[...]
Tjah, je kan als een malloot maar de klok en kalender gaan zitten staren, of ondertussen een paar leuke games spelen en niet aan Mario denken, de keus is aan jou! Ik weet wat ik ga doen. Ik kijk ook erg uit naar Mario natuurlijk, maar ik ben er niet mee bezig totdat het pakketje binnen is..
Daarna Mario & Luigi Superstar Saga (3DS), 20 oktober Fire Emblem Warrirors, en 27 oktober Mario.
Ik heb bijna geen tijd meer over om de games te spelen
Aub, geen footage meer van XB. /sRayNbow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:26:
Wat nieuwe battle footage van Xenoblade 2 van de Japanse site:
[video]
[video]
[video]
[video]
Sommige onder ons hebben nog een Nintendo Direct hangover
Nog maar ca 75 dagen en 12 uur tot de winkels open gaan op 1-12RayNbow schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:26:
Wat nieuwe battle footage van Xenoblade 2 van de Japanse site:
[video]
[video]
[video]
[video]
Edit: Wat me wel opvalt.... die vijanden zijn taai. Ik hoor het zelfde deuntje dus het zijn allemaal named vijanden (maar ik zie geen indicatie als hij in het eerste filmpje het gevecht initieerd), of we zijn wel een minuut of meer bezig met een volledige party om 1 normaal monster te doden
[ Voor 22% gewijzigd door BlackMage op 16-09-2017 20:44 ]
Its a good time to be alive
[ Voor 14% gewijzigd door Stylze op 16-09-2017 21:50 ]
Playstation 5
De kans dat Xenoverse in de komende maanden goedkoper wordt is veel groter dan Pokken. Dus als je toch moet wachten met 1, zou ik wachten met het spel wat waarschijnlijk goedkoper wordtStylze schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:50:
Wtf komt xenoverse 2 ook al aankomende week uit samen met pokken? Wist ik helemaal niet waarom doen ze 2 fight ers dezelfde week ik wil ze eigenlijk allebei maar moneywise moet ik er toch echt 1 kiezen aangezien fifa de week erna ook al komt:(
Its a good time to be alive
Dat maken is meer in de trant van een random drop: er dropt een item die een random Blade oplevert. Ben wel erg benieuwd hoeveel! Op basis van de trailer (YouTube: Xenoblade Chronicles 2 - Nintendo Switch - Nintendo Direct 9.13.2017 zou je kunnen stellen dat er 15 per driver (in ieder geval Rex) mogelijk zijn.BlackMage schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:17:
[...]
Zover ik begreep kan je blades 'maken', en dat er een groot willekeurig aspect aan zit. Daarnaast hadden ze het over een aantal 'unieke' blades zoals Pyra enzo, hoeveel daarvan in zitten geen ideeMaar het zullen er vast niet meer zijn dan een handjevol per driver.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Gelukkig heb ik nog een berg,bol shop online bonnen en meteen maar 100 euro eshop cards besteld. Bol bonnen heb ik toch gratis gekregen. Ik ga die e-shop cards van € 25,00 gebruiker per game. Ik koop zoiezo zelda uit de store ,dat is 70-25 wordt 45 euro , Ik ga fifa ook doen 60-25 is 35 en dan later nog wel eens 2 games ,
Zijn er nog leuke games die je samen kan spelen met twee controllers.
[ Voor 6% gewijzigd door Noresponse op 16-09-2017 23:17 ]
Verwijderd
Zijn er heel veel; MarioKart, Pokkén Tournament, Puyo Puyo Tetris, ARMS, Snipperclips, etc. etc.Noresponse schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:16:
De Nintendo Switch maar gekocht voor de Kids met splatoon 2 en Lego undercover. Ik heb ook meteen maar een Pro controller erbij gekocht. Kids zijn helemaal weg van die Splatoon. Morgen Lego undercover maar eens checken.
Gelukkig heb ik nog een berg,bol shop online bonnen en meteen maar 100 euro eshop cards besteld. Bol bonnen heb ik toch gratis gekregen. Ik ga die e-shop cards van € 25,00 gebruiker per game. Ik koop zoiezo zelda uit de store ,dat is 70-25 wordt 45 euro , Ik ga fifa ook doen 60-25 is 35 en dan later nog wel eens 2 games ,
Je kan dit het beste in de eShop zien
Mario Kart:
"Aantal spelers: 1-4" Geeft aan dat je op 1 Switch met 1 tot 4 spelers kan spelen.
"Aantal spelers (online) 1-12" Geeft aan dat je via internet met 1-12 spelers kan spelen. (1-2 per Swicth)
"Aantal spelers (lokale communicatie) 2-8" Geeft aan dat je lokale wireless / lan play met 2-8 spelers kan spelen, deze zijn verdeeld over 2-8 Switch systemen. (Met max 2 spelers per console).
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2017 00:00 ]
Help! Nu krijg ik nachtmerries! Dan wel met een Atari 800XL. En neem aan dat je bedoelt vanaf cassette laden. Echt hee we zijn zo verwend nu!Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:38:
[...]
16 seconds loading screen! Toen ik in 1985 mijn Commodore C-16 kreeg was de wachttijd 16 minuten. En als die niet goed geladen was, dan kon je opnieuw 16 minuten wachten!
Ik zou als eerste Mario Kart kopen. Rocket Lezgue lijkt me ook geweldig. Persoonlijk lijkt iets als Monopoly me ook leuk. Maar ook Mario Odyssey kan volgens mij.met z'n 2en, waarbij iemand de pet bestuurt.Noresponse schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:16:
Het is al door anderen vermeld, maar Puyo Puyo Tetris heeft multiplayer (max. 4 spelers). Er is tevens een zeer goede demoversie, dus je kan het spel onbeperkt gratis uitproberen.Noresponse schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:16:

Replacement Joycon housings in Smoke, Purple, and Ice available
Mario kan in Odyssey een ground pound cancelen en dat opvolgen met een dive:

Meer hier: Super Mario Odyssey - The Odyssey Journal (JP) (IMAGE HEAVY)
[ Voor 39% gewijzigd door RayNbow op 17-09-2017 10:12 ]
Verwijderd
Ja, het beste golf spel aller tijden voor maar €6,99 , Neo Turf Masters!Noresponse schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:16:

Geweldig leuke two player game!
Met fantastisch mooie animatie van de golfers (bewerkt):
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2017 10:48 ]
Dan zou ik eerder wachten op deze game:Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:41:
[...]
Ja, het beste golf spel aller tijden voor maar €6,99 , Neo Turf Masters!
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig leuke two player game!
Met fantastisch mooie animatie van de golfers (bewerkt):
[afbeelding]
http://www.nintendo.com/g...tory-switch#game-overview
Later deze maand al beschikbaar!
Ik heb net Primrose's path gedaan en de boss verslagen (2e poging). Ik was level 5 en had 1 redelijke villager. Niet gegrind, wel alle kistjes geopend in de catacombe.NeuroticaPills schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:27:
Mijn taktiek in een notendop:
- Gebruik multitarget spell om zo de knights uit de weg te ruimen.
- Gebruik je gewone attacks om de boss te breaken.
- Defend wanneer de boss aangeeft dat hij een sterke aanval doet, of als je genoeg BP hebt, doe een net sterk genoege boost attack om de boss te breaken.
- Wanneer de boss dazed is van een break, gebruik een paar boosts om je single target dark spell te casten. Dit doet gemakkelijk 1000 damage.
Voordat ik de dungeon naar binnenging had ik wel een circlet en een silver dagger o.i.d. gekocht en geequipt (is net te betalen met het geld (300) dat je hebt). Verder vind je in de dungeon ergens een strength accessory. Ik had ook een support unit bij me, maar achteraf gezien had hij weinig effect in het gevecht.
Vind de co-op ook wel geinig om met vrienden onderweg te spelen.
Wel heb ik vandaag een tweetal crashes gehad waarbij het gehele spel opnieuw moest opstarten hoop dat het bij die twee blijft. Andere ook deze ervaring?
[edit]
Oké nadat ik mijn reactie plaats de joycons oppak en een zilver kistje wil openen krijg ik weer de melding "the software was closed because an error occured"
[ Voor 16% gewijzigd door Yptisem op 17-09-2017 19:30 ]
Ik heb ook net de tweede bossfight gehaald maar ik heb nog geen enkele crash met de game gehad.Yptisem schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:27:
Net de tweede wereld van Mario + Rabbids voltooid. Waar ik in de eerste wereld de midboss en finalboss niet in een keer op perfect had is dat in dat in wereld twee wel bij alle levels in een keer gelukt.
Wel heb ik vandaag een tweetal crashes gehad waarbij het gehele spel opnieuw moest opstarten hoop dat het bij die twee blijft. Andere ook deze ervaring?
[edit]
Oké nadat ik mijn reactie plaats de joycons oppak en een zilver kistje wil openen krijg ik weer de melding "the software was closed because an error occured"
Ik ben gisteren met wereld 3 begonnen en heb ook nog geen crash gehad. Vind de game met vlagen moeilijk, eerste boss is bijvoorbeeld erg pittig, maar vaak ook wel makkelijk. Gooi nu ook steeds m'n team om om het wat interessanter te maken. Moet toch toegeven dat Ubisoft een geweldige game heeft neergezet. De details en de afwerking kloppen helemaal.Remmetje schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:47:
[...]
Ik heb ook net de tweede bossfight gehaald maar ik heb nog geen enkele crash met de game gehad.
Zeker in wereld 3 vind ik het heel geinig dat die harp-achte dingen met de muziek mee spelen, leuk detail mocht je er nog niet op hebben gelet!
Ook de extra challenges uitgespeeld? Heb wereld 1 inmiddels alles op 'perfect' en de eerste 2 challenges afgerond. Challenges moet ik wel een extra keer over na denken. Heb eerst wereld 1 gewoon 'gedaan' en later alles op 'perfect' gekregen.Thomas schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:59:
[...]
Ik ben gisteren met wereld 3 begonnen en heb ook nog geen crash gehad. Vind de game met vlagen moeilijk, eerste boss is bijvoorbeeld erg pittig, maar vaak ook wel makkelijk. Gooi nu ook steeds m'n team om om het wat interessanter te maken. Moet toch toegeven dat Ubisoft een geweldige game heeft neergezet. De details en de afwerking kloppen helemaal.
Zeker in wereld 3 vind ik het heel geinig dat die harp-achte dingen met de muziek mee spelen, leuk detail mocht je er nog niet op hebben gelet!
Ja, van 1 en 2 alle challenges en dozen e.d. Challenges kunnen wel super pittig zijn!RiCk schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:30:
[...]
Ook de extra challenges uitgespeeld? Heb wereld 1 inmiddels alles op 'perfect' en de eerste 2 challenges afgerond. Challenges moet ik wel een extra keer over na denken. Heb eerst wereld 1 gewoon 'gedaan' en later alles op 'perfect' gekregen.
Dat had ik tot nog toe niet gehad, maar gisteren in wereld 4 drie keer achter elkaar. Ik wacht maar even op een patch.Yptisem schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:27:
Net de tweede wereld van Mario + Rabbids voltooid. Waar ik in de eerste wereld de midboss en finalboss niet in een keer op perfect had is dat in dat in wereld twee wel bij alle levels in een keer gelukt.
[edit]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Heb zelf 1x een crash gehad in wereld 4-2 volgens mij, maar de rest van het spel verliep daarna prima.Yptisem schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:27:
Heb nu de story uitgespeeld en inmiddels met de uitdagingen bezig van wereld 3.
Na het uitspelen krijg je je laatste Beep-o vaardigheid (niet echt een spoiler wat je krijgt dat zie je op weg naar wereld 1 al)
Wat je o.a. unlockt na het uitspelen wel:
SW-1682-5926-5204
De Switch maakt ineens weer overuren nu
Smoke besteldRayNbow schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:40:
Als iemand interesse heeft om z'n Switch te modden:
[afbeelding]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Van de week maar een met de andere character beginnen
Is die replacement behuizing wel zo sterk als de originele. En ligt het aan mij of vind ik het doorzichtige bij de switch gewoon niet zo mooi. Bij veel dingen vind ik het mooi maar op de foto's ziet het er naar mijn idee niet mooi uit. Beetje onrustig of iets dergelijks en minder stevig.RayNbow schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:40:
Als iemand interesse heeft om z'n Switch te modden:
[afbeelding]
Is al vaker genoemd hier, maar is idd zeer goede deal! Had hem zelf na een paar dagen binnen.Noresponse schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:07:
De game Mario + Rabbids Kingdom Battle is via ING te bestellen via de rentepunten voor 34 euro en wat rentepuntjes.
Gal* Gun 2 announced for PS4 and Switch
Dat is natuurlijk de vraag. Vervangende cases voor alleen de Joy-Cons waren er al:Daniel. schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:24:
[...]
Is die replacement behuizing wel zo sterk als de originele.
Would love to see Nintendo make these. Are the third party ones up to snuff qualitywise?[
Foto's van eerdere Joy-Con cases:Can't say for these, but the ones that have been around a while in official colors have been entirely indistinguishable from the real thing. Right down to the FCC markings.

Bedoel je dit ironisch?RayNbow schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 07:03:
De nieuwe system seller voor de Switch:
Verwijderd
https://gonintendo.com/st...ays-netflix-is-locked-and
Het is nog niet bevestigd door Nintendo, dus het is momenteel nog een gerucht.According to a Netflix customer service rep, Netflix is "locked and loaded" for Switch. Apparently Netflix has been trying to get permission to launch their app on Switch, and as soon as Nintendo gives the go-ahead, the app can be added to the eShop. As of right now, Netflix is just waiting for Nintendo to give the green light.
10 second ninja DONE
-->
10 second ninja DONE
Ik dacht eerst echt dat er een speaker in zat jaFusionmania schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:21:
Ik kom er nu pas achter dat als je een coin pakt in Mario Kart dat er een pling geluidje uit de joy-con komt door de HD Rumble, geniaal gedaan door Nintendo!![]()
Xenoblade Chronicles 2 director shares excitement for the game's launch, mentions "enormous amount of quests"
Dan volgende week Fifa, houdt me wel even bezig tot Mario uitkomt. Owhja ook nog zelda uitspelen en splatoon heb ik toch steeds weer zin in een paar potjes verven. Wat hebben we het toch slecht met die switch.
Playstation 5
Verwijderd
99 euro.. een beetje te veel van het goede (Fire Emblem Warriors Collector's Edition is 79 euro)Ryatzu schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:44:
Xenoblade chronicles 2 CE
https://www.nedgame.nl/ni...tor-s-edition/4729863107/

お気づきですも?実は、1月に公開した映像と、最新映像で、同じイベントシーンを使っているところがありますも。並べてみるとこの通り。最新映像ではフェイシャルアニメが加わって、レックスの気迫が伝わりますも!
Mijn case is inmiddels op de post. Zal wel weer even duren, maar ik zal mijn bevindingen uiteraard ook hier delen.RayNbow schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 07:03:
De nieuwe system seller voor de Switch:
Gal* Gun 2 announced for PS4 and Switch
[...]
Dat is natuurlijk de vraag. Vervangende cases voor alleen de Joy-Cons waren er al:
[...]
[...]
Foto's van eerdere Joy-Con cases:
[afbeelding]
[afbeelding]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
In de pre-order er mee! Beetje duur, maar ja staat mooi naast deel 1Ryatzu schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:44:
Xenoblade chronicles 2 CE
https://www.nedgame.nl/ni...tor-s-edition/4729863107/
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Weet niet of ik het nu echt mooier vind of niet. Vind ze beide tof!RayNbow schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:54:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
お気づきですも?実は、1月に公開した映像と、最新映像で、同じイベントシーンを使っているところがありますも。並べてみるとこの通り。最新映像ではフェイシャルアニメが加わって、レックスの気迫が伝わりますも!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!